Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 244
    • 245
    • 246
    • 247
    • 248
    • 523
    • 524
    • 246 / 524
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    242
    10468
    543104
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin @nmsm2 last edited by

      @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

      Όποιος μπορεί να πληρώνει 35 ευρώ μηνιαίως για φ.π. προτείνω ανεπιφύλακτα το 2λιτρο. Τα πλήρως υβριδικά δεν είναι αυτοκίνητα επιδόσεων οπότε στα 140 άλογα λογικά θα έχει τις επιταχύνσεις του chr. Εάν θέλεις γρήγορο πλήρως υβριδικό με ρεπριζ κ αστεία κατανάλωση τότε η επιλογή είναι το διλιτρο εάν δεν έχει φθάσει κοντά στα 40 χιλ κατά τον χρόνο παράδοσης

      Συμφωνώ απολύτως (έτσι για αλλαγή!)!

      Δυστυχώς αυτό το Φ.Π είναι τροχοπέδη για πολλές ενδιαφέρουσες επιλογές..

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        criuser last edited by

        Οπως έχουμε δει και στο παρελθόν, μόλις έλθει ο 1,8, η μεταπωλητική αξία του δίλιτρου, θα γίνει επίσης παρελθόν...

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nmsm2 last edited by

          Εάν προοδευτικά γίνονται πιο φθηνά τα ηλεκτρικά όπως συμβαίνει με tesla κ φθάσουν τις τιμές θερμικών, το διλιτρο cc κάτι θα πιάσει ως πλήρως υβριδικό, τα διζελ όμως θα χαριζονται πλεον για να μπουν στο μουσείο αυτοκίνησης

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser last edited by

            Δεν πειράζει θα τα κρατήσουμε. Μένουμε σε προάστιο, έχω δίπλα την Α.Ο και την Περιφερειακή Υμηττού και τον σταθμό μετρό.

            Και θα πηγαίνουμε τα ταξίδια μας...

            Με κανονικές ταχύτητες βέβαια...

            Και μέχρι τότε 8-9 ευρώ τα 100 χλμ...

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • B
              bill_hsd @fanis75 last edited by

              @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

              @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

              Το 1.8 θα έχει πιθανότατα καλύτερη μεταπώληση, αλλα και μικρότερη κατανάλωση (ένα από τα βασικά κριτήρια αγοράς ενος HEV) σε σχέση με το 2.0.

              Μπα....ελάχιστη διαφορά εχουν, εαν θα έχουν...μπορεί και να ειναι το ιδιο.

              Ως προς την κατανάλωση:
              Σε Corolla και C-HR 1.8 και 2.0, η διαφορά κατανάλωσης μέχρι τώρα ήταν τουλάχιστον στο 1-1,5 lt/100 km υπέρ του 1.8, ίσως (και) λόγω της μπαταρίας λιθίου του 1.8 σε σχέση με τη νικελίου του 2.0.
              Η 2.0 CC φοράει πλέον κι αυτή μπαταρία λιθίου, οπότε η διαφορά κατανάλωσης ίσως μικρύνει.

              Ως προς τη μεταπώληση:
              Με τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς και εάν δεν καταργηθεί ο Φ.Π., το δίλιτρο (ακόμη κι αν είναι υβριδικό Toyota) συνήθως το παντρεύεσαι. Μιλάω ως πρώην παθών...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                criuser last edited by

                Και εγώ ως πρώην παθών μιλάω...

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  dublin @nmsm2 last edited by dublin

                  @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

                  Εάν προοδευτικά γίνονται πιο φθηνά τα ηλεκτρικά όπως συμβαίνει με tesla κ φθάσουν τις τιμές θερμικών, το διλιτρο cc κάτι θα πιάσει ως πλήρως υβριδικό, τα διζελ όμως θα χαριζονται πλεον για να μπουν στο μουσείο αυτοκίνησης

                  Πολύ κράτησε... διαφωνώ απολύτως!

                  Θα παίρνεις ηλεκτρικά να αντικαταστήσουν τα υβριδικά, αφού η μέγιστη αποδοτικότητά και των 2 αυτών κατηγοριών είναι για μέσα στην πόλη.

                  Τα diesel που είναι ειδικού σκοπού και συνήθως αφορούν την μεγάλη αυτονομία και ροπή τους τα μέγιστα selling point, δεν πρόκειται να ξεπεραστούν εύκολα πριν βγουν φθηνά και ασφαλή υδρογόνου στην αγορά...

                  Το λογικό είναι ένα μικρό φθηνό για μέσα στην πόλη και ένα λίγο μεγαλύτερο diesel για οικογενειακές ταξιδαρες, χόμπι ή/και επαγγελματική χρήση.

                  Γι' αυτό λέμε ότι η επανάσταση των ηλεκτρικών θα γίνει με τα e-Panda αυτού του κόσμου και τα C3, και όχι τα Tesla Y και Mustang!

                  Μέχρι να σπέρνουν και να θερίζουν τα ηλεκτρικά για ταξίδια, τσουπ.. υδρογόνο ή e-fuels..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • I
                    iceman7 last edited by iceman7

                    Πάντως πραγνατικα είναι τόσο πίσω σε σχεδιασμό και απτή ποιότητα η Τογιότα.
                    Κρίμα γιατί είναι οικονομικά τα υβριδικά της.

                    B H 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                    • B
                      bill_hsd @iceman7 last edited by

                      @iceman7 said in Toyota Corolla Cross:

                      Πάντως πραγνατικα είναι τόσο πίσω σε σχεδιασμό μαο απτή ποιότητα η Τογιότα.
                      Κρίμα γιατί είναι οικονομικά τα υβριδικά της.

                      Διαφωνώ πλήρως και στα δύο.
                      Και το γράφω ως πρώην ιδιοκτήτης premium αυτοκινήτων.

                      I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • H
                        hountalas @iceman7 last edited by

                        @iceman7 said in Toyota Corolla Cross:

                        Πάντως πραγνατικα είναι τόσο πίσω σε σχεδιασμό μαο απτή ποιότητα η Τογιότα.
                        Κρίμα γιατί είναι οικονομικά τα υβριδικά της.

                        Η εντυπωση που μου άφησε εμένα είναι σχετικά καλή. Έχει σκληρά πλαστικά επάνω από ότι θυμάμαι με ενδιάμεσα μαλακά. Είναι ένα επίπεδο επάνω από το πλαστικό Jumbo γιαρις κρος. Βασικά όταν άνοιξα την πόρτα λίγο ξενέρωσα με τα υλικά. Περίμενα κάτι καλύτερο και σε αισθητιική. Σε σχέση με το γιαρις ειναι επάνω, σε σχέση με το chr είναι κάτω στην καμπίνα.
                        Από έξω μαρέσει με τις 17άρες της style και μπροστά η μούρη του αλλά αυτός ο κώλος μου βγάζει κάτι παλιό του 2017.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • I
                          iceman7 @bill_hsd last edited by iceman7

                          @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                          @iceman7 said in Toyota Corolla Cross:

                          Πάντως πραγνατικα είναι τόσο πίσω σε σχεδιασμό μαο απτή ποιότητα η Τογιότα.
                          Κρίμα γιατί είναι οικονομικά τα υβριδικά της.

                          Διαφωνώ πλήρως και στα δύο.
                          Και το γράφω ως πρώην ιδιοκτήτης premium αυτοκινήτων.

                          BMW έχω τα τελευταία 6 χρονια και έχω κακομάθει.
                          Επίσης εσυ είσαι τυχερός γιατί το Chr είναι το πιο ποιοτικό της γκάμας μετα το ραβ.
                          Μετά παίζει η κορολλα HB

                          Τα κρος είναι τζαπανιλα και σχεδιασμός μανγκα.
                          Ανόητες ελλείψεις και πουλάνε λόγω αξιοπιστιας και οικονομίας.

                          12 χρόνων είναι ο γιος και το αντιλαμβάνεται και αυτός.
                          Και αυτός μετακινείται καθημερινά με γιαρις υβρίδιο 2016.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sraf last edited by

                            Έχει παρατηρήσει κάποιος την λειτουργία του ABS? Εχω την εντύπωση ότι είναι ευαίσθητο και ενεργοποιείται πολύ εύκολα, στα 30 - 40 χλμ πχ, έχω περιπτώσεις που πέφτω σε ανωμαλίες του δρόμου πατώντας ταυτόχρονα φρένο και αυτο εμπλέκεται.

                            Ωστόσο σήμερα i shit my pants, ανεβαίνοντας Αμφιθεας για να βγω παραλιακή ενα από τα φανάρια κάθετο σε αυτή είχε χαλάσει και κροσαρανε αμάξια μηχανάκια σαν σκατομυγες, έπεσα στα φρένα και απλα το αμαξι δεν σταμάτησε ή τουλάχιστον δεν ένιωσα να μειώνεται η ταχύτητα του ανάλογα με την ένταση/πίεση που εφάρμοσα στα φρένα.

                            Μπορεί το όλο σκηνικό να το θυμάμαι με παραμόρφωση από το στρες που μου προκάλεσε και να κάνω λάθος, αλλά η αρχική αίσθηση που μου έδωσε ήταν αυτή.

                            S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spyros_p @sraf last edited by

                              @sraf said in Toyota Corolla Cross:

                              Έχει παρατηρήσει κάποιος την λειτουργία του ABS? Εχω την εντύπωση ότι είναι ευαίσθητο και ενεργοποιείται πολύ εύκολα, στα 30 - 40 χλμ πχ, έχω περιπτώσεις που πέφτω σε ανωμαλίες του δρόμου πατώντας ταυτόχρονα φρένο και αυτο εμπλέκεται.

                              Ωστόσο σήμερα i shit my pants, ανεβαίνοντας Αμφιθεας για να βγω παραλιακή ενα από τα φανάρια κάθετο σε αυτή είχε χαλάσει και κροσαρανε αμάξια μηχανάκια σαν σκατομυγες, έπεσα στα φρένα και απλα το αμαξι δεν σταμάτησε ή τουλάχιστον δεν ένιωσα να μειώνεται η ταχύτητα του ανάλογα με την ένταση/πίεση που εφάρμοσα στα φρένα.

                              Μπορεί το όλο σκηνικό να το θυμάμαι με παραμόρφωση από το στρες που μου προκάλεσε και να κάνω λάθος, αλλά η αρχική αίσθηση που μου έδωσε ήταν αυτή.

                              Ακριβώς το ίδιο παρατήρησα και εγώ δύο-τρεις φορές σε μικρές ταχύτητες. Πάτησα φρένο και απλά δεν σταμάτησε και ένιωσα στο πετάλι του φρένου τη λειτουργία του ABS. Προσπάθησα να ξανά φρενάρω αρκετές φορές αμέσως κάθε φορά που παρουσιάστηκε αυτό το πρόβλημα, αλλά δεν ξανά εμφανιζόταν.
                              Υπέθεσα ότι προερχόταν από το γεγονός ότι τα φρένα είναι καινούργια και θέλουν στρώσιμο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sraf last edited by

                                Το θέμα είναι ότι ειμαι με 4300χλμ, άρα φαντάζομαι ότι στρώσιμο ήταν να γίνει έχει γίνει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bill_hsd last edited by

                                  Όλα τα υβριδικά/ηλεκτρικά, κατά το φρενάρισμα κάνουν και ανάκτηση ενέργειας, με αποτέλεσμα μια σχετική ασάφεια στην αναλογικοτητα του πεντάλ φρενου, ιδίως όταν η μπαταρία είναι ήδη αρκετά φορτισμένη.
                                  Αυτό μάλλον αισθάνεστε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    gdelio last edited by

                                    Σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο τα φρένα έχουν στρώσει σε καμμία 200χλμ, με χρήση αυτών (προφανώς). Στο cc όπου δεν πατάς τόσο έντονα και τακτικά τα φρένα μιας και το υβριδικό σύνολο φρενάρει και αυτό για να φορτίσει εκτιμώ ότι θα θέλει περισσότερο. 4300χλμ είναι πολλά όμως

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • monman2
                                      monman2 last edited by

                                      Όταν μπαίνει το abs τα φρένα πιάνουν, τα λάστιχα δεν πιάνουν.

                                      Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sraf last edited by

                                        Προέρχομαι από υβριδικό HB corrola 19 και η λειτουργία του εκεί ήταν ποιο σωστή, ωστόσο άλλο βάρος άλλα λάστιχα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Chrisk6
                                          Chrisk6 last edited by

                                          Παιδιά το ABS δουλεύει σε όλα τα αμάξια το ίδιο.
                                          Δεν διαχωρίζουμε αν είναι hatchback η SUV.
                                          Να πεις ότι έχεις μάπα ελαστικά να το δεχθώ.
                                          Είναι θέμα αν δεν σταματάει.
                                          Απλά είναι πολλές οι παράμετροι.
                                          Σίγουρα δεν φταίνε τα αστρωτα τακάκια (που είναι ήδη στρωμένα αν έχει 4Κ χλμ).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stefan147 last edited by

                                            Θεμα ρυθμισης ειναι. Σε καποια αμαξια ειναι πιο ευαισθητο σε αλλα οχι. Αν δεν κανω λαθος δεν εχει αριστευσει σε απολυτα νουμερα φρεναρισματος το ΨΨ ουτως ή αλλως.

                                            Ουσιαστικα εαν λεμε αυτο που καταλαβαινω, περνωντας απο ανωμαλια με πατημενο φρενο, δεν προλαβαινει η αναρτηση να κανει πληρως το ριμπάουντ και να δωσει τη μεγιστη μηχανικη προσφυση στο λαστιχο και κανει το αμαξι σα να μενει για λιγο στον αερα με το abs να βαραει. Νομιζω το σωστο σ αυτη την περιπτωση ειναι ματσολια στο φρενο μεχρι να βρει προσφυση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 244
                                            • 245
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 248
                                            • 523
                                            • 524
                                            • 246 / 524
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr