-
@diego1960 said in ALFA ROMEO GIULIA:
Να το δεχτώ Δια αλλά μιλάμε για 100 + χιλιάρικα και...Porsche που προσπάθησαν σίγουρα να δώσουν ό,τι έχουν και δεν έχουν σε αυτή την προσπάθεια για να μας πείσουν οτι δε θα μείνουν πίσω στη νέα εποχή. Σε κάτι πιο γήινο με 1/5 του budget;
Αναφερόμουν περισσότερο στην επόμενη Giulia, που άλλωστε είναι και το θέμα του νήματος αυτού. Alfa μικρότερη από την Τonale δεν ξέρουμε αν θα υπάρξει.
-
@diego1960 said in ALFA ROMEO GIULIA:
Εγώ θα θέσω το απλό ερώτημα και καθολου κακοπροαίρετα. Πηγαίνει για όλες τις εταιρείες το ίδιο, αλλά ιδιαίτερα σε αυτές που μοιράζονται μηχανικά μέρη. Στην εποχή της ηλεκτροκίνησης ακόμα περισσότερο. Τι είναι λοιπόν αυτό που θα κάνει μια Άλφα του μέλλονος πραγματική Άλφα;
Τίποτα, όπως συμβαίνει και τώρα εξάλλου. Η Αλφα έχει πεθάνει εδώ και 30 χρόνια περίπου.
-
@fanis75 said in ALFA ROMEO GIULIA:
@diego1960 said in ALFA ROMEO GIULIA:
Εγώ θα θέσω το απλό ερώτημα και καθολου κακοπροαίρετα. Πηγαίνει για όλες τις εταιρείες το ίδιο, αλλά ιδιαίτερα σε αυτές που μοιράζονται μηχανικά μέρη. Στην εποχή της ηλεκτροκίνησης ακόμα περισσότερο. Τι είναι λοιπόν αυτό που θα κάνει μια Άλφα του μέλλονος πραγματική Άλφα;
Τίποτα, όπως συμβαίνει και τώρα εξάλλου. Η Αλφα έχει πεθάνει εδώ και 30 χρόνια περίπου.
Η Alfa έχει μείνει στις καρδιές πολλών με μοντέλα που βγήκαν πριν μπει στο fiat group.
Από τότε έχει βγάλει μερικά αυτοκίνητα κοσμήματα, αλλά μέχρι εκεί. -
@antonakis said in ALFA ROMEO GIULIA:
@fanis75 said in ALFA ROMEO GIULIA:
@diego1960 said in ALFA ROMEO GIULIA:
Εγώ θα θέσω το απλό ερώτημα και καθολου κακοπροαίρετα. Πηγαίνει για όλες τις εταιρείες το ίδιο, αλλά ιδιαίτερα σε αυτές που μοιράζονται μηχανικά μέρη. Στην εποχή της ηλεκτροκίνησης ακόμα περισσότερο. Τι είναι λοιπόν αυτό που θα κάνει μια Άλφα του μέλλονος πραγματική Άλφα;
Τίποτα, όπως συμβαίνει και τώρα εξάλλου. Η Αλφα έχει πεθάνει εδώ και 30 χρόνια περίπου.
Η Alfa έχει μείνει στις καρδιές πολλών με μοντέλα που βγήκαν πριν μπει στο fiat group.
Από τότε έχει βγάλει μερικά αυτοκίνητα κοσμήματα, αλλά μέχρι εκεί.Στα μέτρα των δυνατοτήτων της, και στην ευθύνη που της αναλογεί, προσπαθεί. Οχι πάντα με μεγάλη ίσως επιτυχία. Αλλες είναι οι εταιρείες που προσπαθούν να πείσουν ότι η οδήγηση δεν έχει συμμετοχικότητα αλλά πολλά πολλά γκατζετάκια.
-
@manast said in ALFA ROMEO GIULIA:
Αλλες είναι οι εταιρείες που προσπαθούν να πείσουν ότι η οδήγηση δεν έχει συμμετοχικότητα αλλά πολλά πολλά γκατζετάκια.
H οδήγηση έχει συμμετοχικότητα, αλλά η ερώτηση του πόσο "οδηγοκεντρικό" μπορεί να γίνει ένα αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί κοινή πλατφόρμα-κινητήριο σύνολο-αναρτήσεις με άλλα 5-10 μοντέλα, παραμένει.
Δεν συζητάμε εμφάνιση μόνο. -
@antonakis said in ALFA ROMEO GIULIA:
@manast said in ALFA ROMEO GIULIA:
Αλλες είναι οι εταιρείες που προσπαθούν να πείσουν ότι η οδήγηση δεν έχει συμμετοχικότητα αλλά πολλά πολλά γκατζετάκια.
H οδήγηση έχει συμμετοχικότητα, αλλά η ερώτηση του πόσο "οδηγοκεντρικό" μπορεί να γίνει ένα αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί κοινή πλατφόρμα-κινητήριο σύνολο-αναρτήσεις με άλλα 5-10 μοντέλα, παραμένει.
Δεν συζητάμε εμφάνιση μόνο.Πρώτα απ'όλα δεν διαβάζετε τα λινκ που μπαίνουν, μέχρι και θερμικό θα βγάλει σχεδόν άμεσα η Alfa κόντρα στους καιρούς και τα νουμερακια των χαρτογιακαδων των Βρυξελλών.
Έπειτα όλα τα αυτοκίνητα έχουν μία πλατφόρμα, 4 ροδες και ένα τιμόνι, συνήθως. Τι ενοχλεί από πού θα παρθούν τα βασικά; Η κάθε εταιρεία δίνει το δικό της στίγμα και "περιποίηση".
Να είσαι σίγουρος ότι αφού φαίνεται να σώθηκε, γιατί ήταν για φούντο όπως η πεθαμένη Lancia, θα φτιάξει Alfa Romeo.
Ήταν καλύτερα να είχε γίνει ήδη υποσημείωση στην ιστορία; Ή σε 2 χρονια;
Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν..
Δες το βιντεάκι με το Tesla, ασύλληπτα 0-80 το Tesla αλλά κουνιόταν σαν ιπποπόταμος να χορεύει τον Καρυοθραύστη.. ενώ η Alfa σαν Polunin..
Μηδενισμός για να πάρει ο κόσμος καμία Corolla και κάνα Tesla παραπάνω..
No pasaran!
-
@dublin said in ALFA ROMEO GIULIA:
Έπειτα όλα τα αυτοκίνητα έχουν μία πλατφόρμα, 4 ροδες και ένα τιμόνι, συνήθως. Τι ενοχλεί από πού θα παρθούν τα βασικά; Η κάθε εταιρεία δίνει το δικό της στίγμα και "περιποίηση".
Τα έχουμε δει στο group vag... θα τα δούμε και στο stellantis.
Όλοι ελπίζουμε να σωθεί η alfa. -
@antonakis said in ALFA ROMEO GIULIA:
@manast said in ALFA ROMEO GIULIA:
Αλλες είναι οι εταιρείες που προσπαθούν να πείσουν ότι η οδήγηση δεν έχει συμμετοχικότητα αλλά πολλά πολλά γκατζετάκια.
H οδήγηση έχει συμμετοχικότητα, αλλά η ερώτηση του πόσο "οδηγοκεντρικό" μπορεί να γίνει ένα αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί κοινή πλατφόρμα-κινητήριο σύνολο-αναρτήσεις με άλλα 5-10 μοντέλα, παραμένει.
Δεν συζητάμε εμφάνιση μόνο.Αρχίζω με αξίωμα! Αν γυρεύεις πανεπιστημιακές εργασίες που να το αποδεικνύουν, δεν έχω.

Η εμπειρία δείχνει, ότι μηχανικοί με μεράκι και σχετική ελευθερία κινήσεων κάνουν παπάδες.
Πολλές "σπορτίβικες" εκδόσεις μοντέλων το αποδεικνύουν. Πόσο μάλλον με λίγο περισσότερη ελευθερία τροποποιήσεων.
Δεν είναι ίδια η giullieta με το compass, όσο κι αν τραβάνε τις βυζότριχές τους κάποιοι.
-
@manast said in ALFA ROMEO GIULIA:
Πολλές "σπορτίβικες" εκδόσεις μοντέλων το αποδεικνύουν. Πόσο μάλλον με λίγο περισσότερη ελευθερία τροποποιήσεων.
Πολύ σωστά!
Αλλά στην τελική τα group γίνονται για να μειωθεί το κόστος με μαζική παραγωγή κοινών μερών. Όχι για να γίνονται custom λύσεις για το καθένα.Θα βγάλει π.χ. το νέο Mito. Θα είναι ένα 208/corsa/c3 με άλλο design ? Ναι. Πόσο θα το σκαλίσει για να είναι "οδηγοκεντρικό"? Όσο θέλει. Θα της βγει η διαφορά στα λεφτά στις πωλήσεις. Θα δείξει.
-
@manast said in ALFA ROMEO GIULIA:
@antonakis said in ALFA ROMEO GIULIA:
@manast said in ALFA ROMEO GIULIA:
Αλλες είναι οι εταιρείες που προσπαθούν να πείσουν ότι η οδήγηση δεν έχει συμμετοχικότητα αλλά πολλά πολλά γκατζετάκια.
H οδήγηση έχει συμμετοχικότητα, αλλά η ερώτηση του πόσο "οδηγοκεντρικό" μπορεί να γίνει ένα αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί κοινή πλατφόρμα-κινητήριο σύνολο-αναρτήσεις με άλλα 5-10 μοντέλα, παραμένει.
Δεν συζητάμε εμφάνιση μόνο.Αρχίζω με αξίωμα! Αν γυρεύεις πανεπιστημιακές εργασίες που να το αποδεικνύουν, δεν έχω.

Η εμπειρία δείχνει, ότι μηχανικοί με μεράκι και σχετική ελευθερία κινήσεων κάνουν παπάδες.
Πολλές "σπορτίβικες" εκδόσεις μοντέλων το αποδεικνύουν. Πόσο μάλλον με λίγο περισσότερη ελευθερία τροποποιήσεων.
Δεν είναι ίδια η giullieta με το compass, όσο κι αν τραβάνε τις βυζότριχές τους κάποιοι.
Αλήθεια είναι αυτό..και τα είχαν κάνει χάλια οι FCA.. βλέπω φως στο τούνελ.. αλλά τα καλά θα είναι ακριβά έτσι, μην περιμένετε αυθεντική γαμαου Άλφα με 25.000...κατω από 30.000 ίσως έχει καμία εισαγωγική Mito (σε B suv) για τα πιτσιρίκια, εργένηδες ή για 2-3ο..
Νομίζω θα γίνει καλή δουλίτσα..
-
@antonakis said in ALFA ROMEO GIULIA:
@manast said in ALFA ROMEO GIULIA:
Πολλές "σπορτίβικες" εκδόσεις μοντέλων το αποδεικνύουν. Πόσο μάλλον με λίγο περισσότερη ελευθερία τροποποιήσεων.
Πολύ σωστά!
Αλλά στην τελική τα group γίνονται για να μειωθεί το κόστος με μαζική παραγωγή κοινών μερών. Όχι για να γίνονται custom λύσεις για το καθένα.Θα βγάλει π.χ. το νέο Mito. Θα είναι ένα 208/corsa/c3 με άλλο design ? Ναι. Πόσο θα το σκαλίσει για να είναι "οδηγοκεντρικό"? Όσο θέλει. Θα της βγει η διαφορά στα λεφτά στις πωλήσεις. Θα δείξει.
Είπαμε, αυτό θα είναι ένα εισαγωγικό για μικρούς, νεαρούς ή 2ο-3ο.. τέτοιες εμπορικές κινήσεις χρηματοδοτούν τα επόμενα και μεγαλύτερα πρότζεκτ..
10.000 παραγγελίες Avenger και του χρόνου θα βγάλει το Recon, θα βγάλει και πιο σκληρά..και το Avenger σε 4Χ4 επίσης..
Αν θες custom λύσεις υπάρχουν, μπορείς να τις αντέξεις;
Θα βγάλει είπαμε θερμικό limited edition, όσο "custom" πάει για μαζικό κατασκευαστή. Όσοι θέλουν ψωνίζουν..
-
μην περιμένετε κάτω απο 35-40k αξιόλογο σπορτίφ αυτοκίνητο απο εδω και πέρα πόσο μάλλον μία Alfa.
εδώ τo puma (που είναι πολύ αξιόλογο για b-suv στα μάτια μου) κοστολογεί 40k το 1.0 170.... -
@gv2000 said in ALFA ROMEO GIULIA:
μην περιμένετε κάτω απο 35-40k αξιόλογο σπορτίφ αυτοκίνητο απο εδω και πέρα πόσο μάλλον μία Alfa.
εδώ τo puma (που είναι πολύ αξιόλογο για b-suv στα μάτια μου) κοστολογεί 40k το 1.0 170....Σωστό, αυτό περιγράφω και εγώ παραπάνω, αλλά θα παίρνεις "μυρωδιά" με κάποιο εισαγωγικό Β λογικά..
-
Συγγνώμη αλλά η παλιά mito τι ήταν ;
Πατούσε σε μία πλατφόρμα που χρησιμοποιούσε και η Φίατ και η Όπελ ( η Όπελ , επιμένω....) . Πάνω σε αυτή την πλατφόρμα λοιπόν , χωρίς καμία εξωτική λύση η alfa έβγαλε ένα αρκετά καλό ( προσωπικά δεν με τρέλαινε οδηγικά ) , σπορτίφ ( όσο μπορούσε ) , αυτοκίνητο , με αρκετά καλά νούμερα πωλήσεων.
Στα κινητήρια σύνολα, πραγματικά , κάποτε η alfa κράταγε και μερικές νότες ανεξαρτησίας ( π.χ. twin spark) , έχει χρόνια που αυτό μεταβλήθηκε σε "πρώτη εφαρμογή σε alfa για κάποια χρόνια " , μετά το "δίνω" σε όλο το γκρουπ.
Όλες , οι alfa , πατούσαν σε κοινή πλατφόρμα με τα υπόλοιπα (ταπεινά φίατ) του γκρουπ ( κρατάω μία πισινή για τις 159 ,που ναυάγησε το πρότζεκτ για επέκταση της πλατφόρμας και με άλλα μοντέλα).
Γιατί να μην τα καταφέρει και με τη βάση του 208 , ή του 2008; Τι άλλαξε;
Εκτός του διδύμου ( και των εξωτικών 4c κ.λπ. ), μια χαρά κοινές λύσεις είχε η alfa , έζησε 40 χρόνια σχεδόν έτσι , έβγαλε και μερικά πολύ καλά αυτοκίνητα στο ενδιάμεσο ( ακόμα και έτσι ) , οπότε αναμονή.....Πισωγύρισμα που παρατά τη giorgio, μακάρι να συνεχίσει σε maserati.
-
@civil357 said in ALFA ROMEO GIULIA:
Συγγνώμη αλλά η παλιά mito τι ήταν ;
Πατούσε σε μία πλατφόρμα που χρησιμοποιούσε και η Φίατ και η Όπελ ( η Όπελ , επιμένω....) . Πάνω σε αυτή την πλατφόρμα λοιπόν , χωρίς καμία εξωτική λύση η alfa έβγαλε ένα αρκετά καλό ( προσωπικά δεν με τρέλαινε οδηγικά ) , σπορτίφ ( όσο μπορούσε ) , αυτοκίνητο , με αρκετά καλά νούμερα πωλήσεων.
Στα κινητήρια σύνολα, πραγματικά , κάποτε η alfa κράταγε και μερικές νότες ανεξαρτησίας ( π.χ. twin spark) , έχει χρόνια που αυτό μεταβλήθηκε σε "πρώτη εφαρμογή σε alfa για κάποια χρόνια " , μετά το "δίνω" σε όλο το γκρουπ.
Όλες , οι alfa , πατούσαν σε κοινή πλατφόρμα με τα υπόλοιπα (ταπεινά φίατ) του γκρουπ ( κρατάω μία πισινή για τις 159 ,που ναυάγησε το πρότζεκτ για επέκταση της πλατφόρμας και με άλλα μοντέλα).
Γιατί να μην τα καταφέρει και με τη βάση του 208 , ή του 2008; Τι άλλαξε;
Εκτός του διδύμου ( και των εξωτικών 4c κ.λπ. ), μια χαρά κοινές λύσεις είχε η alfa , έζησε 40 χρόνια σχεδόν έτσι , έβγαλε και μερικά πολύ καλά αυτοκίνητα στο ενδιάμεσο ( ακόμα και έτσι ) , οπότε αναμονή.....Πισωγύρισμα που παρατά τη giorgio, μακάρι να συνεχίσει σε maserati.
Πολύ σωστά... καλύτερα θα είναι τώρα και σε καλύτερες πλατφόρμες και τέτοια θα εξελιχθεί. Υπάρχει γερή βάση, ήδη έχει κέρδη η εταιρεία
https://www.actualidadmotor.com/en/flipalo-alfa-romeo-is-already-profitable-and-can-finance-itself/
Αν είναι ήδη profitable, χωρίς ουσιαστικά καμία σοβαρή κίνηση, φανταστείτε σε 3-4 χρόνια που το σχέδιο θα είναι σε πλήρη ισχύ και θα έχει μία 5ετια πίσω του.
Και το "special" μοντέλο έρχεται..
Όσο για την φθηνή Mito, πιστεύω θα είναι πολύ καλύτερες της προηγούμενης προσπάθειας, και ξέρω και σοβαρό κόσμο και μεγάλους ανθρώπους που είχαν Alfa δεκαετίες πριν, να πήραν Mito κάποια στιγμή τότε, ή καινούργια ή μεταχειρισμένη. Εν το μεταξύ διανύει μια 2η νεότητα γιατί βλέπω πάρα πολλές να κυκλοφορούν.. λίγο το design, λίγο το μέγεθος σε μικρό φθηνό diesel, τις έχει φέρει σε περίοπτη θέση πάλι.. αντί να πάρεις ένα Corsa της ίδιας περιόδου, καλύτερα δεν είναι μια Mito;
Για τα χαζά που ακούω "γιατί μας ενδιαφέρουν οι πωλήσεις; Μέτοχος είσαι", φυσικά και ενδιαφέρουν οι πωλήσεις! Ή την κάνεις custom μαγαζί με 50 νοματαιους, ή πουλάς για να επιζήσει η εταιρεία και να βγάλει νέα και καλά μοντέλα! Αν δεν πουλήσει χάθηκε, εταιρεία αυτοκινήτου είναι, όχι κάνα garage στην Κίνα που μονταρει ηλεκτρικά ποδήλατα με 10 συγχωριανούς του..
-
@dublin said in ALFA ROMEO GIULIA:
Ήταν καλύτερα να είχε γίνει ήδη υποσημείωση στην ιστορία; Ή σε 2 χρονια;
1000 φορές καλύτερα από το να γίνει ένα ακόμα Πεζώ με άλλο σήμα. Δεν έχει νόημα, απλά θα την καταστρέψουν και αυτή την μάρκα.
-
@fanis75 said in ALFA ROMEO GIULIA:
@dublin said in ALFA ROMEO GIULIA:
Ήταν καλύτερα να είχε γίνει ήδη υποσημείωση στην ιστορία; Ή σε 2 χρονια;
1000 φορές καλύτερα από το να γίνει ένα ακόμα Πεζώ με άλλο σήμα. Δεν έχει νόημα, απλά θα την καταστρέψουν και αυτή την μάρκα.
Χαχα! εννοείται, αυτοκτονία, θάνατος στην Alfa, τα γνωστά σου! Οπτιμισμος και αισιοδοξία
Πάνω απ'όλα!Όχι, θέλουμε να βλέπουμε τα σηματακια που μεγαλώσαμε και αγαπήσαμε. Το πρώτο αυτοκίνητο που θυμάμαι ήταν μία Fulvia, και μπορεί να θέλω σε ένα παρόμοιο σηματακι να να τελειώσει η φάση μου, και ας έχει πλατφόρμα 2008, αφού το 2008 τα σπάει και έχει icockpit που θερίζει!
-
@dublin said in Alfa Romeo:
Για τα χαζά που ακούω "γιατί μας ενδιαφέρουν οι πωλήσεις; Μέτοχος είσαι", φυσικά και ενδιαφέρουν οι πωλήσεις!
Οι πωλήσεις δεν ενδιαφέρουν, το κέρδος ενδιαφέρει.
-
@fanis75 said in Alfa Romeo:
@dublin said in Alfa Romeo:
Για τα χαζά που ακούω "γιατί μας ενδιαφέρουν οι πωλήσεις; Μέτοχος είσαι", φυσικά και ενδιαφέρουν οι πωλήσεις!
Οι πωλήσεις δεν ενδιαφέρουν, το κέρδος ενδιαφέρει.
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Γκολ έξω από την μεγάλη περιοχή....
-
@fanis75 said in Alfa Romeo:
@dublin said in Alfa Romeo:
Για τα χαζά που ακούω "γιατί μας ενδιαφέρουν οι πωλήσεις; Μέτοχος είσαι", φυσικά και ενδιαφέρουν οι πωλήσεις!
Οι πωλήσεις δεν ενδιαφέρουν, το κέρδος ενδιαφέρει.
Αν δεν κάνεις πωλήσεις δεν βγάζεις κέρδος. Αν δεν έχεις κέρδος.. τέρμα.
ALFA ROMEO FORUM