-
Διάβασε για το 006, μάλλον πάει κατευθείαν στην κορυφή..
-
Σοβαρή πηγή διάλεξες…..
-
-
Το συγκριτικό που παραθέτει παρουσιάζει ελαστικά που δεν είναι απολύτως συγκρίσιμα μεταξύ τους, πχ το primacy 4+ είναι καθαρά λάστιχο τουρισμού ενώ το continental έχει πιο σπορ χαρακτήρα.
-
Είναι TUV οι μετρήσεις.. είναι η καινούργια έκδοση ενός ελαστικού που το χρησιμοποιώ αυτή τη στιγμή και είμαι τρελά ικανοποιημένος, και μόλις βγει λίγους μήνες στην αγορά θα είναι λίγο πιο κάτω από τα γνωστά premium οπότε γίνεται μια μία μικρή οικονομική εξοικονόμηση.
Πρώτες εικόνες και επιδόσεις TUV test,για το νέο Bridgestone Turanza 6.
- Φρενάρισμα στο βρεγμένο: 2,3 μέτρα καλύτερο από Michellin
- Πλευρική υδρολίσθηση, 8% καλύτερο από Continental
- Πλευρική πρόσφυση 6,7% καλύτερο από Pirelli
- 2 db πιο ήσυχο στον δρόμο VS Turanza T005
Bridgestone VS Continental VS Michelin VS Pirelli
Η TUV δοκίμασε το Bridgestone Turanza 6 σε διαστάσεις 245/45 R18 έναντι των Continental Premium Contact 6, Michelin Primacy 4+ και Pirelli Cinturato P7 C2.Στην πλευρική υδρολίσθηση το νέο Turanza 6 ήταν 3,1% καλύτερο από το Pirelli, 8% καλύτερο από το Continental και 9,8% καλύτερο από το Michelin, ενώ στην υδρολίσθηση σε ευθεία πορεία το Continental ήταν 0,2% μπροστά από το Bridgestone, αλλά το νέο Bridgestone ήταν 1,1% μπροστά από την Pirelli και 1,5% μπροστά από τη Michelin.
Σε ότι αφορά το βρεγμένο φρενάρισμα, η Bridgestone τερμάτισε 0,7 μέτρα πίσω από την Continental αλλά 0,7 μέτρα μπροστά από την Pirelli και 2,3 μέτρα μπροστά από τη Michelin.
Στην πλευρική πρόσφυση στο βρεγμένο οδόστρωμα, το Bridgestone ήταν 3% μπροστά από το Continental, 4,9% μπροστά από το Michelin και 6,7% από το Pirelli. Σε αυτό το σημείο, να αναφέρουμε πως το Turanza 6 έχει μειώσει τα επίπεδα θορύβου κατά 2 db σε σύγκριση με το Turanza T005.
Όπως είπα και πριν, Michelin/Goodyear/Bridgestone κατά σειρά οικονομική, ΚΑΙ στα θερινά, ΚΑΙ στα 4 seasons.
-
H Bridgestone είναι η μεγαλύτερη εταιρεία ελαστικών στον κόσμο. Λογικό να βγάζει κορυφαία λάστιχα.
Έβλεπα χθες το μεγάλο τεστ του αμερικανικού Car and Driver. Η Lamborghini Huracan Tecnica φορούσε κάποια ζόρικα Bridge Super Sport. Οι ίδιοι οι τεχνικοί της Lambo έλεγαν ότι αν φορούσε Pirelli Trofeo R θα ήταν 2'' ταχύτερη στον γύρο, αλλά αυτά τα λάστιχα θα άντεχαν μόνο μερικούς γύρους, ενώ τα Bridge γυρνάνε όλη μέρα.
Pirelli Trofeo R και Michelin Cup 2 R είναι ό,τι ταχύτερο υπάρχει, αλλά για λίγους γύρους μόνο.
-
Είχε μείνει πίσω λίγο πριν καμία δεκαετία, αλλά κάνει πολύ σωστές κινήσεις τα τελευταία χρόνια.
Επίσης καλές κριτικές παίρνουν τα Firestone συνήθως, η value μπραντα τους.
Κοίταξα τις τιμές και δεν είναι τόσο φθηνα πλέον τα 005.. τότε που είχα αλλάξει είχα και όφελος σε σχέση με τα Goodyear, τα οποία όπως σας είπα αποδείχτηκαν μουφα, διέλυαν κυριολεκτικά, γι' αυτό έβγαλαν τα 2 σχετικά άμεσα, την πάτησαν και γνωστοί μου, και σε σχέση με τα Michelin που είναι παραδοσιακά ακριβά.
Είδα ότι τα 006 θα έχουν μειωμένο θόρυβο -2 dB, το μόνο μειονέκτημα των 005 για εμένα, και θα είναι εντελώς ανταγωνιστικά των άλλων πιο premium.
Τεράστια απογοήτευση τα Pirelli που είχαμε βάλει στο B max, τρώει Χ η εταιρεία, κάπως έχει μείνει πίσω τα τελευταία χρόνια στα mainstream, απλά βάζω σε κάθε αυτοκίνητο διαφορετικά μοντέλα έτσι για την φάση, αλλιώς και εκεί 005 θα είχα βάλει..
Σε λίγο πλησιάζει η ώρα που θα αλλάξω πάλι 2-3 4αδες.. όλα μαζί πέφτουν αυτά..
-
Η Pirelli έχει τα κορυφαία σπορ λάστιχα. Στα καθημερινά είναι στον μέσο όρο, αν και το νεο P7 Cinturato λένε ότι είναι πολύ καλό.
-
Το pzero το σκέτο ,ήταν πολύ καλύτερο από το pilot sport,3 αν θυμάμαι καλά ,είχα βάλει και τα 2.
Το ps4 ήταν αρκετα καλύτερο από το 3, τώρα έχω αλλάξει από περιέργεια σε Yokohama advan v701,πολύ καλά μέχρι τος 15.000 ,δείχνουν όμως ότι θα βγάλουν λιγότερα χλμ από τα ps η τα eagle f1 που έχω αλλάξει δυο φορές.Χειρότερο που έχω βάλει το Dunlop sport max rt2. -
To P Zero σκέτο ήταν λαστιχάρα, όπως άλλωστε και ο αντικαταστάτης του, το PZ4!
Τα Sport Maxx RT τα είχα στην 330, αλλά δεν μπορώ να τα κρίνω γιατί ήταν ήδη αρκετά φαγωμένα, από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Πάντως το αυτοκίνητα ήταν τόσο δυνατό που άναβε το λαμπάκι του αντισπίν με 4η (ειδικά στο βρεγμένο είδα μια φορά να ανάβει στιγμιαία από 4η σε 5η, στον κόφτη), στην άσφαλτο-γυαλί της Θεσσαλονίκης. Όταν μετά έβαλα τα Kumho, άναβε μόνο μέχρι την 3η...
-
@realzeus said in DS7 CROSSBACK:
To P Zero σκέτο ήταν λαστιχάρα, όπως άλλωστε και ο αντικαταστάτης του, το PZ4!
Τα Sport Maxx RT τα είχα στην 330, αλλά δεν μπορώ να τα κρίνω γιατί ήταν ήδη αρκετά φαγωμένα, από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Πάντως το αυτοκίνητα ήταν τόσο δυνατό που άναβε το λαμπάκι του αντισπίν με 4η (ειδικά στο βρεγμένο είδα μια φορά να ανάβει στιγμιαία από 4η σε 5η, στον κόφτη), στην άσφαλτο-γυαλί της Θεσσαλονίκης. Όταν μετά έβαλα τα Kumho, άναβε μόνο μέχρι την 3η...
Μην αναφέρεις την 330!!!
Πονάει η καρδιά μου όπως στην φώτο με την Φεράρι που έφυγε από το αναβατόριο!!!Παρακαλώ να θυμάστε υπάρχουν και κάποιοι που κυκλοφορούν με αουρις κορολλες αστρα κλπ αδιάφορους απλούς ανθρωπόμεταφορείςμε τα βασικά μοτέρ των οριακά 100 ίππων!!!
-
Νίκο μου κι εγώ με το ταπεινό Φοκουσάκι κυκλοφορώ μέσα στην πόλη.
-
https://www.newsauto.gr/test-drive/dokimi-ds-automobiles-ds-7-restyle-1-5-bluehdi-130-ps-eat8/
Εντυπωσιακό και το καινούριο.
-
Εξαιρετικό αυτοκίνητο. Απ' τα καλύτερα της κατηγορίας του αλλά 45Κ για 130 ψωράλογα...με τίποτα.
-
@babisstinson said in DS7 CROSSBACK:
https://www.newsauto.gr/test-drive/dokimi-ds-automobiles-ds-7-restyle-1-5-bluehdi-130-ps-eat8/
Εντυπωσιακό και το καινούριο.
FL δεν είναι; Έχει γίνει πολύ καλή δουλειά, λες και είναι καινούριο μοντέλο..και diesel-αρα ότι πρέπει για τέτοιο αυτοκίνητο. Σωστή η επιλογή να το προσφέρουν σε diesel που έχει απίστευτη αύξηση πωλήσεων εσχάτως..
Ένα αυτοκίνητο που ξεχωρίζει σίγουρα..
-
@dublin said in DS7 CROSSBACK:
Σωστή η επιλογή να το προσφέρουν σε diesel
Τραγικό είναι αλλά δεν έχουν μοτέρ της προκοπής. Να βλέπεις αυτό το διαστημικό όχημα με εσωτερικό από το enterprise και να κάνει σαν τράτα δίπλα σου ή να βάζει μπροστά και να ακούς το τακα-τακα-πρου-προυτ. Αυτά τα αμάξια μόνο phev ή ηλεκτρικά, είναι υβρης να έχουν μοτέρ τράτας.
-
@fanis75 said in DS7 CROSSBACK:
@dublin said in DS7 CROSSBACK:
Σωστή η επιλογή να το προσφέρουν σε diesel
Τραγικό είναι αλλά δεν έχουν μοτέρ της προκοπής. Να βλέπεις αυτό το διαστημικό όχημα με εσωτερικό από το enterprise και να κάνει σαν τράτα δίπλα σου ή να βάζει μπροστά και να ακούς το τακα-τακα-πρου-προυτ. Αυτά τα αμάξια μόνο phev ή ηλεκτρικά, είναι υβρης να έχουν μοτέρ τράτας.
Ούτε καν.. από προσωπική εμπειρία περισσότερο θόρυβο κάνουν τα Austral/QQ/Cross όταν φορτώνουν...
Εκτός από γυαλιά πρέπει να μην έχεις και οπαδικα αυτιά όμως για να είσαι αντικειμενικός.
Η άνοδος των πωλήσεων diesel χωρίς να υπάρχουν μοντέλα άλλα δείχνει άλλωστε.
-
@dublin said in DS7 CROSSBACK:
Ούτε καν.. από προσωπική εμπειρία περισσότερο θόρυβο κάνουν τα Austral/QQ/Cross όταν φορτώνουν...
Χτες στο ΣΜ ένα πανέμορφο 208 έβαλε μπροστά και τρόμαξα...σαν να είχα το ψαράδικο δίπλα μου. Βλέπεις ένα σχήμα από το μέλλον και μόλις βάλει μπροστά θυμάσαι 30 χρόνια πίσω. Μέγα λάθος να μπει ντήζελ σε αυτό το όχημα....του αξίζει κάτι καλύτερο. Είναι lifestyle οχημα, όχι μεταφορέας μεγάλων αποστάσεων.
@dublin said in DS7 CROSSBACK:
Η άνοδος των πωλήσεων diesel χωρίς να υπάρχουν μοντέλα άλλα δείχνει άλλωστε.
Μα για αυτό ακριβώς έχουν άνοδο...ετοιμοπαράδοτα (ή με μικρή αναμονή) και τις γνωστές εκτπώσεις....ληζινκγ τα περισσότερα.
-
@fanis75 said in DS7 CROSSBACK:
@dublin said in DS7 CROSSBACK:
Ούτε καν.. από προσωπική εμπειρία περισσότερο θόρυβο κάνουν τα Austral/QQ/Cross όταν φορτώνουν...
Χτες στο ΣΜ ένα πανέμορφο 208 έβαλε μπροστά και τρόμαξα...σαν να είχα το ψαράδικο δίπλα μου. Βλέπεις ένα σχήμα από το μέλλον και μόλις βάλει μπροστά θυμάσαι 30 χρόνια πίσω. Μέγα λάθος να μπει ντήζελ σε αυτό το όχημα....του αξίζει κάτι καλύτερο. Είναι lifestyle οχημα, όχι μεταφορέας μεγάλων αποστάσεων.
Μα και μεταφορέας να είναι, τα μεταξωτά.....
-
@fanis75 said in DS7 CROSSBACK:
@dublin said in DS7 CROSSBACK:
Ούτε καν.. από προσωπική εμπειρία περισσότερο θόρυβο κάνουν τα Austral/QQ/Cross όταν φορτώνουν...
Χτες στο ΣΜ ένα πανέμορφο 208 έβαλε μπροστά και τρόμαξα...σαν να είχα το ψαράδικο δίπλα μου. Βλέπεις ένα σχήμα από το μέλλον και μόλις βάλει μπροστά θυμάσαι 30 χρόνια πίσω. Μέγα λάθος να μπει ντήζελ σε αυτό το όχημα....του αξίζει κάτι καλύτερο. Είναι lifestyle οχημα, όχι μεταφορέας μεγάλων αποστάσεων.
@dublin said in DS7 CROSSBACK:
Η άνοδος των πωλήσεων diesel χωρίς να υπάρχουν μοντέλα άλλα δείχνει άλλωστε.
Μα για αυτό ακριβώς έχουν άνοδο...ετοιμοπαράδοτα (ή με μικρή αναμονή) και τις γνωστές εκτπώσεις....ληζινκγ τα περισσότερα.
Και ότι πουλάνε ακόμη diesel καινούργια εμένα μου φαίνεται απίστευτο με την προπαγάνδα και παραπληροφόρηση που πέφτει.. πόσο μάλλον τόσο ψηλά..δεν μιλάμε για 1-2%, μιλάμε για τεράστιο ποσοστό της αγοράς..3-4-5 εμπορικα μοντέλα να είχαν θα έπαιρναν ακόμη 25%..
Όταν άκουγες Sodom και Blind Guardian δεν τρομαζες!
(Δεν θυμάμαι τι άκουγες ακριβώς!)
DS7 CROSSBACK