-
Καλά αφού είναι. Πάρε ένα ελαφρύ Τζίμνυ εσύ και πάνε τρέξε σε πίστες.
-
Αν είχα λεφτά να τρέξω σε πίστες μάλλον ένα Murray T50 θα έπαιρνα και θα άφηνα τις μαούνες στους φαν των τροχήλατων ψυγείων.
-
Αμαξαρα συμφωνώ....
-
Pagani Utopia, αλλά 6.000cc δηλαδή φόρος πολυτελείας, τεκμήρια και καίει τα άντερα του. Όποτε παίρνεις ένα Tesla που είναι για τη πλεμπα και απολαμβάνεις την πενιχρότητα που προσφέρει (και αξίζει στον καθένα)…

-
Αυτο που μου προκαλει το απολυτο γελιο ειναι πως συζηταμε τα 50χιλιαρα που θελει ενα αξιοπρεπες ηλεκτρικο ως να ηταν μαρουλοφυλλα. Το οτι δεν εχει τον ηχο του θερμικου μου ειναι αδιαφορο. Θα με ετσουζε ομως πολυ να εχω δωσει τοσα για αυτοκινητο και να προβληματιζομαι αν θα παω Βολο ή Καρπενησι και που θα βρω καταλλυμα να το φορτισω.
Να γκουγκλαρω μηπως βρω φορτιστη στο Κρικελο, το Βουτίρο ή τα Φιδάκια? Κανω συχνα πολλα χλμ εκτος Αθηνας και τα κανω απροσκοπτα. Αυτο δε θελω να το χασω με τπτ. Ναι μου αρεσουν οι μη προγραμματισμενες βολτες. Αν θελησω να πεταχτω μεχρι το Λαυριο για μεζε, θελω να το κανω διχως δευτερη σκεψη. Οχι, κατσε να δω το επιπεδο της μπαταριας. Σορρυ μαγκες μα θελω να γουσταρω αυτο που θα παρω. Για την Χ1 που ακουστηκε πριν την επαιρνα στα χρηματα μια χαρά. Γιατι ειναι αμαξαρα και μπορει να με καλυψει ποικιλοτροπως. Με την Gla επισης εχω ενθουσιαστει. 163 αλογα θερμικος και υπεραρκετα. Δε κανω κοντρες στα φαναρια ουτε τρεχω μεσ στην Αθηνα. Φερτε μου ηλεκτρικο με αυτονομια 800 χλμ τιμη σοβαρα υπολογισιμη και το συζητω. Οχι κατι αντικινητρα του κωλου που εφτασαν τα αυτοκινητα οπως το φοκους και το λεον στα 30000. Για να συζηταμε ταχα μου σοβαρα την αμερικλανια με τα πλαστικα της ντοτζ και την εργονομια σεβρολετ. Καταντια! -
Πες τα Χρυσοστομε.
Που μας βάζουν με το ζόρι στο μυαλό την τοστιέρα γιατί έχουν φτάσει τα αμάξια του κόσμου που έκαναν 20
και 25 στα 30 και 40 χιλιάρικα.
Με το ζόρι παντρειά. -
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Καλά αφού είναι. Πάρε ένα ελαφρύ Τζίμνυ εσύ και πάνε τρέξε σε πίστες.
Νομίζω ότι δε με διαβάζεις. Δε θα έκανες αυτό το σχόλιο αν είχες διαβάσει τα σημερινά...
-
@dimsabas said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Καλά αφού είναι. Πάρε ένα ελαφρύ Τζίμνυ εσύ και πάνε τρέξε σε πίστες.
Νομίζω ότι δε με διαβάζεις. Δε θα έκανες αυτό το σχόλιο αν είχες διαβάσει τα σημερινά...
Το διάβασα, και όταν το έγραψα το είχα στο μυαλό μου. Έλεγα κανείς δεν θα το αναφέρει....
-
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Και είναι το πρώτο τους μοντέλο στην κατηγορία. Τι θα γίνει στην επόμενη γενιά του;
Συμφωνώ και εγώ απόλυτα πως το model 3 στην τιμή του δεν έχει αντίπαλο σε επιδόσεις και οδηγική συμπεριφορά με οποιοδήποτε αντίστοιχης αξίας θερμικό.
Θα άφηνα ένα παραθυράκι ίσως για το i30N και Yaris GR ως προς το fun to drive της υπόθεσης , αλλά και πάλι το Dual Motor μπορεί σε ένα μυστη να προσφέρει την ίδια και παραπάνω ίσως απόλαυση.
Αλλά...άσχετο , έπαθα ΣΟΚ με το παραπάνω βιντεάκι με το πάτημα και το κράτημα της AR στο κλειστό κομμάτι , μιλάμε αν παρατηρήσετε την αλλαγή κατεύθυνσης, σε κάποιο σημείο δείχνει που βγαίνει από ένα S , είναι λες και στρεβλώνει τους κανόνες της φυσικής!
Τι έφτιαξαν γαμω την @@@@@@@ μου οι Ιταλαρες!!!!
Το καλύτερο ίσως sport αυτοκίνητο παραγωγής στην ιστορία της αυτοκίνησης!!!!
(Τρέμω μόνο στην ιδέα πως το επόμενο Guilia θα είναι ένα PSA με ημιακαμπτο και πουρετεκ)Το model 3 κερδίζει οριακά γιατί προφανώς είναι εξωπραγματικά γρήγορο στο πέταγμα των 2 μεγαλουτσικων ευθειών πριν την είσοδο στις στροφές και μετά την έξοδο από αυτές.
-
@vagkirk said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Και είναι το πρώτο τους μοντέλο στην κατηγορία. Τι θα γίνει στην επόμενη γενιά του;
Συμφωνώ και εγώ απόλυτα πως το model 3 στην τιμή του δεν έχει αντίπαλο σε επιδόσεις και οδηγική συμπεριφορά με οποιοδήποτε αντίστοιχης αξίας θερμικό.
Θα άφηνα ένα παραθυράκι ίσως για το i30N και Yaris GR ως προς το fun to drive της υπόθεσης , αλλά και πάλι το Dual Motor μπορεί σε ένα μυστη να προσφέρει την ίδια και παραπάνω ίσως απόλαυση.
Αλλά...άσχετο , έπαθα ΣΟΚ με το παραπάνω βιντεάκι με το πάτημα και το κράτημα της AR στο κλειστό κομμάτι , μιλάμε αν παρατηρήσετε την αλλαγή κατεύθυνσης, σε κάποιο σημείο δείχνει που βγαίνει από ένα S , είναι λες και στρεβλώνει τους κανόνες της φυσικής!
Τι έφτιαξαν γαμω την @@@@@@@ μου οι Ιταλαρες!!!!
Το καλύτερο ίσως sport αυτοκίνητο παραγωγής στην ιστορία της αυτοκίνησης!!!!
(Τρέμω μόνο στην ιδέα πως το επόμενο Guilia θα είναι ένα PSA με ημιακαμπτο και πουρετεκ)Το model 3 κερδίζει οριακά γιατί προφανώς είναι εξωπραγματικά γρήγορο στο πέταγμα των 2 μεγαλουτσικων ευθειών πριν την είσοδο στις στροφές και μετά την έξοδο από αυτές.
Συμφωνώ, και εγώ το γύρισα ίσα με δέκα φορές σ εκείνο το σημείο και κοίταζα το μπροστινό μέρος πως αλλάζει κατεύθυνση. Καταπληκτική η quadrofoglio. Το Τέσλα σώζεται από το χαμηλό κέντρο βάρους στις στροφές. Μπορεί να χαζεύει στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης αλλά το ισοκελιζει απο αλλού.
-
@vagkirk said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Και είναι το πρώτο τους μοντέλο στην κατηγορία. Τι θα γίνει στην επόμενη γενιά του;
Συμφωνώ και εγώ απόλυτα πως το model 3 στην τιμή του δεν έχει αντίπαλο σε επιδόσεις και οδηγική συμπεριφορά με οποιοδήποτε αντίστοιχης αξίας θερμικό.
Θα άφηνα ένα παραθυράκι ίσως για το i30N και Yaris GR ως προς το fun to drive της υπόθεσης , αλλά και πάλι το Dual Motor μπορεί σε ένα μυστη να προσφέρει την ίδια και παραπάνω ίσως απόλαυση.
Αλλά...άσχετο , έπαθα ΣΟΚ με το παραπάνω βιντεάκι με το πάτημα και το κράτημα της AR στο κλειστό κομμάτι , μιλάμε αν παρατηρήσετε την αλλαγή κατεύθυνσης, σε κάποιο σημείο δείχνει που βγαίνει από ένα S , είναι λες και στρεβλώνει τους κανόνες της φυσικής!
Τι έφτιαξαν γαμω την @@@@@@@ μου οι Ιταλαρες!!!!
Το καλύτερο ίσως sport αυτοκίνητο παραγωγής στην ιστορία της αυτοκίνησης!!!!
(Τρέμω μόνο στην ιδέα πως το επόμενο Guilia θα είναι ένα PSA με ημιακαμπτο και πουρετεκ)Το model 3 κερδίζει οριακά γιατί προφανώς είναι εξωπραγματικά γρήγορο στο πέταγμα των 2 μεγαλουτσικων ευθειών πριν την είσοδο στις στροφές και μετά την έξοδο από αυτές.
Δεν θα είναι τέτοιο, θα έχουν ένα βασικό εισαγωγικό Β suv για να μπαίνουν τα πιτσιρίκια στην μάρκα, και τα υπόλοιπα θα είναι ακόμη καλύτερα από τα παλιά, γιατί οι μαζικές πωλήσεις της Mito με το σωστό DNA θα χρηματοδοτεί και καλύτερα πρότζεκτ.
-
The fossil fuel industry is hoping e-fuels can help combustion engine cars to escape a proposed EU sales ban in 2035. Lobby groups say that allowing sales of new combustion vehicles that run on synthetic fuels will help scale up the technology to make the existing car fleet climate neutral. But new analysis, based on the oil lobby’s own data [1], shows there will only be enough synthetic fuels to power around 2% of all the cars on Europe’s roads by then.
Synthetic fuels are also a far less environmentally friendly solution for cars than battery-powered electric cars. By 2030, an electric car will emit 53% less CO2 over its lifecycle than a car running on e-fuels, the most recent life cycle analysis confirms.
Burning e-fuels in cars will also not alleviate toxic emissions from one of the largest sources of air pollution. Last year, lab tests showed that a car burning synthetic fuels pumped out as many toxic NOx emissions as burning fossil fuels would. Synthetic fuels will also remain expensive to produce for some time, and running a car on e-fuel will cost the average driver €10,000 more over five years than running a battery electric car. E-fuels in road transport are highly inefficient compared to direct electrification: swapping just 10% of cars to e-fuels and another 10% to hydrogen would push up electricity demand by 36%.
-
Όταν περάσεις από την φάση της άρνησης, που την περάσαμε όλοι οι petrolheads, θα διαπιστώσεις ότι το πιθανότερο είναι να μην το αποφύγεις. Οπότε απόλαυσε το. Αλλάζουμε εποχή.
Όταν λοιπόν λογικευτεις και αφήσεις τις ιστορίες για αγρίους, θα αρχίζεις να ενημερώνεσαι και εσύ για τις νέες μπαταρίες που θα κάνουν τη χρήση ενός ev πιο πρακτική. Διότι μόνο όταν οι μπαταρίες γίνουν πραγματικά πρακτικές για όποιον δεν έχει δική του θέση πάρκινγκ, τότε θα ξανανιωσουμε το αίσθημα της ελευθερίας της μετακίνησης.
-
Προφανώς δε θα το αποφύγουμε γιατί έτσι αποφάσισαν άλλοι για εμάς χωρίς εμάς. Δε θα τους κάνω τη χάρη εύκολα όμως, σκοπεύω να το λιώσω με όσο το δυνατόν περισσότερα χιλιόμετρα. Και επίσης δε θα τους κάνω τη χάρη ούτε με τα δερμάτινα, το barbeque, το τζάκι το χειμώνα κτλ. Αν δεν τους αρέσει tough luck. Δε γουστάρω την ξενερίλα της νέας εποχής που ό,τι ωραίο υπάρχει πρέπει να το κόψουμε και να μείνουμε με τα υποκατάστατα.
Τα "λογικευτείς" να τα λες στους φίλους σου, εγώ δεν είμαι τέτοιος. Αδιαφορώ πλήρως για τις νέες μπαταρίες εφόσον έχω ξεκαθαρίσει άπειρες φορές οτι είμαι φαν των αυτοκινήτων και όχι των τάμπλετ. Πρακτικές για το μέσο άνθρωπο θα γίνουν μόνο όταν "γεμιζουν" σε 5 λεπτά χωρίς πρόβλημα οπότε μέχρι τότε είναι ιστορίες για αγρίους και ταλαιπωρία χωρίς λόγο. Επίσης για χιλιοστή φορά στα @@ μου για τα concept και τα πρωτότυπα και ό,τι άλλο, αν δεν υπάρχει ΤΩΡΑ σε παραγωγή δεν έχει καμία σημασία.
-

-
Βέβαια ακόμα μιλάμε για ένα ψιλομεταβατικό στάδιο. Πολλοί κατασκευαστές πειραματίζονται και με άλλα εναλλακτικά καύσιμα (υδρογόνο κλπ) οπότε δεν ξέρουμε αν θα επικρατήσει κάποιο και μόνο ή αν θα υπάρχουν διάφορες επιλογές.
Όλα εξαρτώνται από τις απαιτήσεις που θα χρειάζεται το κάθε ''καύσιμο''. Προς το παρόν παρουσιάζεται η ηλεκτροκίνηση ως το next big thing, εκεί θα πάμε όλοι και άλλες φανφάρες και ακριβώς την ίδια στιγμή ακούμε καμπάνιες για εξοικονόμηση ενέργειας. Μιλάμε για τελείως οξύμωρη φάση.
Το ιδανικό είναι να υπάρχουν διάφορες επιλογές (ηλεκτρικά, ΦΑ, υγραέριο, υδρογόνο, βιοντίζελ από απόβλητα) ώστε και να μετριαστούν οι απαιτήσεις σε ρεύμα αλλά να υπάρχουν και καύσιμα με σχεδόν μηδαμινούς ρύπους.
Επίσης να θεσπίσουν αυστηρά τη χρήση ηλεκτρικών και μόνο ΜΜΜ και ταξί εντός αστικών κύκλων.
Γενικά όταν υπάρχει μοναδική επιλογή σε οτιδήποτε και όχι κάτι εναλλακτικό μόνο καλό δεν κάνει και το είδαμε όλα αυτά τα χρόνια με τη βενζίνη και το diesel.
Υδρογόνο, υγραέριο υπάρχουν σαν τεχνολογίες από την δεκαετία του 80-90 αλλά κανένας δεν ασχολήθηκε να τα εξελίξει και να τα βάλει στην αγορά. -
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Προφανώς δε θα το αποφύγουμε γιατί έτσι αποφάσισαν άλλοι για εμάς χωρίς εμάς
Τον πρώτο αυτοκίνητο ήταν ατμοκίνητο. Μετά αποφάσισαν να γίνουν θερμικά. Μετά αποφάσισαν και έγιναν καταλυτικά.
Κανείς δεν μας ρώτησε.
Μιας και εσύ είσαι πολύ σκληρός και άγριος γιατί δεν βγάζεις τον καταλύτη από το αυτοκίνητο σου για να κερδίσεις σε επιδόσεις και κατανάλωση; Με αυτά που αποφάσισαν για το αυτοκίνητο σου, σου στερούν ιπποδύναμη και χρήματα.
Και αν είσαι έτσι σκληρός άντρας, να το δηλώσεις στον έλεγχο που θα σου κάνουν ότι εσύ τα έβγαλες γιατί ....εισαι άγριο αρσενικό.
Ιδού η Ρόδος λοιπόν.
-
Εγώ θα περιμένω να αγοράσουν ηλεκτροκίνητο ή ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα τα μέλη του φόρουμ που είναι υπέρμαχοι αυτών. Άλλωστε όταν κάποιος δηλώνει υπέρμαχος για κάτι, αυτός θα πρέπει να είναι και ο πρώτος που θα το τιμήσει και όχι να πηγαίνει να αγοράζει υβριδικό ή diesel ή βενζίνη ή έμμεσα ή άμεσα να σπρώχνει άλλους να αγοράσουν ηλεκτρικό.
Θέλω, λοιπόν, να διαβάσω τις απόψεις τους, να γράψουν για τη χρήση που θα κάνουν και αν θα διατηρούν ταυτόχρονα και θερμικό αυτοκίνητο ή αυτοκίνητα.
Επίσης ρόλο θα παίξει και αν τα αυτοκίνητα θα είναι δικά τους ή εταιρικά ή leasing ή αυτοκίνητα promotion εμπόρων. Και φυσικά πως και που θα τα φορτίζουν.
Μόνο έτσι βγαίνουν συμπεράσματα.
-
Σωστά, το θέμα όμως καταιγίδα είναι να διαβάζεις τι γράφουμε. Σήμερα λοιπόν όποιος θέλει αυτοκίνητο πόλης και έχει χώρο πάρκινγκ ναι είναι καλή αγορά.
Όποιος δεν έχει χώρο πάρκινγκ προσδοκά σε νέες μπαταρίες.
Όποιος δεν έχει ούτε χώρο πάρκινγκ ούτε λεφτά περίμενε και στην μείωση της τιμής τους συν των άλλων.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση