Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
    • 1
    • 2
    • 1070
    • 1071
    • 1072
    • 1073
    • 1074
    • 1985
    • 1986
    • 1072 / 1986
    Αντίλογος
    117
    39706
    586174
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fiverg @piliourits last edited by fiverg

      @piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      12e81b97-2b68-459d-bd05-2f04102c39b5-image.png

      «κάποτε έγιναν τα δύο ατυχήματα στα Τέμπη με τα πούλμαν και δόθηκε η ευκαιρία να γίνει μια υπέροχη εθνική οδός. Ελπίζω τώρα με αυτό το ατύχημα να φτιάξουμε και ένα υπέροχο και σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο».

      4181614b-7fa5-40a1-b157-e8eb0ef6cde3-image.png

      Είμαι 100% σύμφωνος. Και ως παθών στον Αθήνα - Πάτρα. Το κράτος "τότε" αποφάσισε ότι δεν είναι ικανό να φτιάξει δρόμους και έχουμε πλέον δρόμους που δεν σκοτωνόμαστε. Μακάρι να είχαν οι Ιταλοί ΚΑΙ το δίκτυο, ψυλιάζομαι ότι αυτό το χάλι με την τηλεδιοίκηση δεν θα υπήρχε...

      piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • V
        vagkirk @criuser last edited by

        @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

        Πάντως έχουν ξεχυθεί όλοι να στηρίξουν το σύστημα της μίζας.
        Πρώτοι βέβαια οι πολιτικοί, όλων των κομμάτων, γιατί όλοι τρώνε, μετά οι νταβατζήδες των δημοσίων έργων με τα δικά τους μμε με τους αρδ, από πίσω οι συνδικαλιστές, γιατί χωρίς την δική τους μίζα, έργο δεν προχωράει, μετά οι δικαστές που βγάζουν στον πλειστηριασμό την απόφαση για το ποιος θα πάρει το έργο και τέλος οι εμμονικοί και οι χρήσιμοι ηλίθιοι που έσκασαν που δεν ήταν ευθύνη των ιταλών το ατύχημα.

        Cruiser μια χαρά τα λές για το κράτος , συμφωνώ απόλυτα τόσες μέρες που σε διαβάζω , αλλά και οι Ιταλοί δεν ήξεραν πως τα τρένα τους ταξίδευαν χωρίς καμία απολύτως ασφάλεια;
        Έπρεπε να έχουν σκίσει τον ΟΣΕ και το υπουργείο σε μηνύσεις και εξώδικα.

        Έχουν κάνει τίποτα μέχρι το συμβάν;

        C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • K
          kkostask last edited by

          Ουδείς άμοιρος ευθυνών....

          gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • gatoz
            gatoz @kkostask last edited by gatoz

            @kkostask said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

            Ουδείς άμοιρος ευθυνών....

            φυσικα
            δεν υπάρχουν άγγελοι
            και υπαρχουν ειδικοι να απονειμουν τις ευθυνες
            ή και να αθωωσουν

            δεν καταλαβαινω την πρεμουρα για τον αγιο ιδιωτη, το διαβολικο δημοσιο, τον βελζεβουλ υπουργο, τον καταραμενο σταθμαρχη και γενικα τους καταμερισμους ευθυνων πισω απο πληκτρολογια ενω ειμαστε καποιοι ακομη απλοι θεατες
            το μονο που μπορουμε ειναι να απαιτουμε και να εκφραζουμε την απαιτηση για απονομη δικαιοσυνης καθως ειναι εθνικη τραγωδια και οχι καταναλωση, μαρκα ή ομαδα ποδοσφαιρου

            #milf-a-man

            C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • C
              criuser @vagkirk last edited by

              @vagkirk said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

              @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

              Πάντως έχουν ξεχυθεί όλοι να στηρίξουν το σύστημα της μίζας.
              Πρώτοι βέβαια οι πολιτικοί, όλων των κομμάτων, γιατί όλοι τρώνε, μετά οι νταβατζήδες των δημοσίων έργων με τα δικά τους μμε με τους αρδ, από πίσω οι συνδικαλιστές, γιατί χωρίς την δική τους μίζα, έργο δεν προχωράει, μετά οι δικαστές που βγάζουν στον πλειστηριασμό την απόφαση για το ποιος θα πάρει το έργο και τέλος οι εμμονικοί και οι χρήσιμοι ηλίθιοι που έσκασαν που δεν ήταν ευθύνη των ιταλών το ατύχημα.

              Cruiser μια χαρά τα λές για το κράτος , συμφωνώ απόλυτα τόσες μέρες που σε διαβάζω , αλλά και οι Ιταλοί δεν ήξεραν πως τα τρένα τους ταξίδευαν χωρίς καμία απολύτως ασφάλεια;
              Έπρεπε να έχουν σκίσει τον ΟΣΕ και το υπουργείο σε μηνύσεις και εξώδικα.

              Έχουν κάνει τίποτα μέχρι το συμβάν;

              Και τι θα άλλαζε ? Ασε που έχουν γίνει ιστορίες, γιατί αρχικά είχαν μεν τα τρένα, αλλά την συντήρηση τους την είχε ο ΟΣΕ και είχαμε ιστορίες και την πήραν πέρσι νομίζω.

              Επίσης δεν ήταν χωρίς καμία ασφάλεια. Δεν υπήρχε δεύτερη ασφάλεια για το ανθρώπινο λάθος. Και το είδαμε τώρα με τον σταθμάρχη, αλλά και στο Αδενδρο, που ξεχάστηκε ο μηχανοδηγός, ότι εκεί περνάει από παρακαμπτήριο με 40 και όχι από την κύρια με τα 120 και πέρασε με 120 και εκτροχιάστηκε.

              Είναι ακριβώς όπως το παράδειγμα που είπα με τις παρακάμψεις στους δρόμους και το ΚΤΕΛ. Αν η παράκαμψη σε οδηγήσει στο αντίθετο ρεύμα και δεν έχουν διώξει από εκεί τους αντιθέτως ερχόμενους η μετωπική θα είναι δεδομένη.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                criuser @gatoz last edited by

                @gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                @kkostask said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                Ουδείς άμοιρος ευθυνών....

                φυσικα
                δεν υπάρχουν άγγελοι
                και υπαρχουν ειδικοι να απονειμουν τις ευθυνες
                ή και να αθωωσουν

                δεν καταλαβαινω την πρεμουρα για τον αγιο ιδιωτη, το διαβολικο δημοσιο, τον βελζεβουλ υπουργο, τον καταραμενο σταθμαρχη και γενικα τους καταμερισμους ευθυνων πισω απο πληκτρολογια ενω ειμαστε καποιοι ακομη απλοι θεατες
                το μονο που μπορουμε ειναι να απαιτουμε και να εκφραζουμε την απαιτηση για απονομη δικαιοσυνης καθως ειναι εθνικη τραγωδια και οχι καταναλωση, μαρκα ή ομαδα ποδοσφαιρου

                Σε τι είμαστε απλοί θεατές γατούλη ?

                Στο ότι η 717 σύμβαση όπως σας έγραψα αναλυτικά το πρωί, ΄σέρνεται 20 χρόνια και ότι από 41 εκ για 540 χλμ, πήγε στα 100 εκ για 402 χλμ ?

                Στο ότι ΓΑΠ και Σαμαροβενιζέλοι έβγαλαν σε πρόωρη σύνταξη, ή έστειλαν φύλακες σε μουσεία τους υπαλλήλους των τρένων, με προφανή ζημία για το κράτος και τους πολίτες ?

                Μην τα γράφουμε πάλι.

                Εχουμε εγκληματίες κατά συρροή δολοφόνους και ψάχνουν να βρουν αν ο Ιταλός είχε ακαθάριστη την τουαλέτα σε κάποιο βαγόνι.

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • gatoz
                  gatoz @criuser last edited by

                  @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                  @gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                  @kkostask said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                  Ουδείς άμοιρος ευθυνών....

                  φυσικα
                  δεν υπάρχουν άγγελοι
                  και υπαρχουν ειδικοι να απονειμουν τις ευθυνες
                  ή και να αθωωσουν

                  δεν καταλαβαινω την πρεμουρα για τον αγιο ιδιωτη, το διαβολικο δημοσιο, τον βελζεβουλ υπουργο, τον καταραμενο σταθμαρχη και γενικα τους καταμερισμους ευθυνων πισω απο πληκτρολογια ενω ειμαστε καποιοι ακομη απλοι θεατες
                  το μονο που μπορουμε ειναι να απαιτουμε και να εκφραζουμε την απαιτηση για απονομη δικαιοσυνης καθως ειναι εθνικη τραγωδια και οχι καταναλωση, μαρκα ή ομαδα ποδοσφαιρου

                  Σε τι είμαστε απλοί θεατές γατούλη ?

                  Στο ότι η 717 σύμβαση όπως σας έγραψα αναλυτικά το πρωί, ΄σέρνεται 20 χρόνια και ότι από 41 εκ για 540 χλμ, πήγε στα 100 εκ για 402 χλμ ?

                  Στο ότι ΓΑΠ και Σαμαροβενιζέλοι έβγαλαν σε πρόωρη σύνταξη, ή έστειλαν φύλακες σε μουσεία τους υπαλλήλους των τρένων, με προφανή ζημία για το κράτος και τους πολίτες ?

                  Μην τα γράφουμε πάλι.

                  Εχουμε εγκληματίες κατά συρροή δολοφόνους και ψάχνουν να βρουν αν ο Ιταλός είχε ακαθάριστη την τουαλέτα σε κάποιο βαγόνι.

                  ακομη ενα κριτης-εμπειρογνωμων?

                  #milf-a-man

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser last edited by

                    Ναι περισσότερο από πολλούς που δηλώνουν ότι είναι...
                    Γνώμη βάση εμπειρίας, όπως λέει και η λέξη...

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • I
                      insanedriver last edited by

                      Μέχρι στιγμής η πιο εμπεριστατωμένη άποψη είναι του ταξιδευτή.
                      Οι υπόλοιποι λίγο πολύ κάνουμε πολιτικά σχόλια για το όλο θέμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • A
                        andya3 last edited by

                        Λογικά οι Ιταλοί δεν έχουν άμεση σχέση με το ατύχημα. Δεν αφορούσε κάποιο πρόβλημα ή δυσλειτουργία σε κάποιο βαγόνι που εκτροχιάστηκε λόγω βλάβης ή κακής συντήρησης. Το ατύχημα οφείλεται καθαρά σε λάθη και παραλείψεις του διαχειριστή του δικτύου.

                        Από την άλλη νομικά δεν είναι τόσο απλό, υποθέτω. Κι εσύ κα Hellenic Train, που τα έβαζες τα τρένα να πηγαίνουν ξεβράκωτα, θα ρωτήσει το δικαστήριο. Δεν ήξερες ότι δεν υπάρχει σηματοδότηση? Ότι δεν υπάρχει σύστημα ελέγχου και επιτήρησης? Ότι δεν πληρούνται οι κανονισμοί ασφαλείας? Τυχαία είσαι κα. Hellenic Train? Τόσα τρένα σ' όλη την Ευρώπη έχεις, δεν μπορεί να μην τα ξέρεις αυτά, για ειδικό σε φέραμε στην Ψωροκώσταινα.

                        Όλους πρέπει να τους σκίσουν. Όλοι έχουν ευθύνες. Το μόνο που ευελπιστώ από την Ελληνική Διακαιοσύνη, είναι να μοιράσει τις ευθύνες στο ποσοστό που αναλογούν στον καθένα. Όχι να καλύψει το κράτος και τους πολτικούς και να την πληρώσουν οι Ιταλοί και ο σταθμάρχης.

                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          criuser last edited by

                          @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                          Λογικά οι Ιταλοί δεν έχουν άμεση σχέση με το ατύχημα. Δεν αφορούσε κάποιο πρόβλημα ή δυσλειτουργία σε κάποιο βαγόνι που εκτροχιάστηκε λόγω βλάβης ή κακής συντήρησης. Το ατύχημα οφείλεται καθαρά σε λάθη και παραλείψεις του διαχειριστή του δικτύου.

                          Από την άλλη νομικά δεν είναι τόσο απλό, υποθέτω. Κι εσύ κα Hellenic Train, που τα έβαζες τα τρένα να πηγαίνουν ξεβράκωτα, θα ρωτήσει το δικαστήριο. Δεν ήξερες ότι δεν υπάρχει σηματοδότηση? Ότι δεν υπάρχει σύστημα ελέγχου και επιτήρησης? Ότι δεν πληρούνται οι κανονισμοί ασφαλείας? Τυχαία είσαι κα. Hellenic Train? Τόσα τρένα σ' όλη την Ευρώπη έχεις, δεν μπορεί να μην τα ξέρεις αυτά, για ειδικό σε φέραμε στην Ψωροκώσταινα.

                          Όλους πρέπει να τους σκίσουν. Όλοι έχουν ευθύνες. Το μόνο που ευελπιστώ από την Ελληνική Διακαιοσύνη, είναι να μοιράσει τις ευθύνες στο ποσοστό που αναλογούν στον καθένα. Όχι να καλύψει το κράτος και τους πολτικούς και να την πληρώσουν οι Ιταλοί και ο σταθμάρχης.

                          Θα απαντήσουν οι Ιταλοί.
                          Εμας μας είπαν ότι τηρούνται οι προδιαγραφές ασφαλείας και βάσει αυτών βάζουμε τρένο.

                          Ετσι Θεσσαλονίκη - Φλώρινα που δεν έχει πουθενά σταθμό ανοικτό και κλειδούχο να αλλάξει γραμμή πέρα από το Πλατύ, φεύγει ένα ΜΑΝ από την Θεσσαλονίκη άδειο στις 4 το πρωί, για να κάνει το πρωινό από Φλώρινα, γυρίζει πίσω και ξαναφεύγει και άλλη μια φορά ακόμα .
                          Κινείται δηλαδή μόνο του σε μία άδεια γραμμή.

                          Φωνάζουν ότι δεν βάζει τρένα και τους λέει πως να τα βάλω.

                          Τα ίδια Κιάτο - Αίγιο. Ενα τρένο πάνω κάτω με αναχώρηση άδειου ξημερώματα από Αθήνα.
                          Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη που η γραμμή είναι χάλια και ασυντήρητη, τους είπαν να πάνε με 40-50 χλμ ταχύτητα. Εβγαζε 7,5 ώρες το δρομολόγιο και δεν έβαλαν τρένα, αλλά κάπου τοπικά και ενδιάμεσα λεωφορεία.

                          Τους έκραζαν πάλι.

                          Αρα για τα προβλήματα του ΟΣΕ βγαίνουν οι προδιαγραφές ασφαλείας. Βάσει αυτών βάζουν τα τρένα.
                          Το ότι δεν υπήρχε δεύτερη ασφάλεια σε τόσο χοντρό λάθος, όταν έχεις 2 γραμμές και τους στέλνεις στην άλλη και τώρα διαβάζουμε ότι 17 λεπτά πριν του είχαν πει ότι κατεβαίνει το εμπορικό, μπορεί να συμβαίνουν πολλά. Είπαν μέχρι και για πάρτι κάτι δικηγόροι.

                          Σαν το μαλαισιανό αεροπλάνο που δεν το βρήκαν και είπαν ότι μάλλον είχε αποφασίσει να αυτοκτονήσει ο πιλότος και έκλεισε τα πάντα. Και εκεί δεν υπήρξε δεύτερη ασφάλεια.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • argyn
                            argyn last edited by argyn

                            Να κάθεστε φρόνιμα λέμε.

                            Δεν είστε "ειδικοί" άρα δεν δικαιούστε δια να ομιλείτε. Μας ενδιαφέρει η ψήφος σας, όχι η άποψη σας. Να ακούτε τους "ειδικούς" για να προκόψετε.

                            "Ειδική", επί του προκειμένου, είναι η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων όπου εκ των 8 τακτικών και αναπληρωματικών μελών της με δημοσιευμένα βιογραφικά το 1 και μόνον έχει επαγγελματική και επιστημονική σχέση με τον αντικείμενο που εποπτεύει ( διορισμένοι άπαντες από τους Συριζαίους, τα βιογραφικά τους εδώ: https://ras-el.gr/etaireia-2/#olomeleia ).

                            Χαρακτηριστική η περίπτωση της Προέδρου που κατά δήλωση της, οψίμως:

                            • Η Ιωάννα Τσιαπαρίκου είναι απόφοιτη του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πειραιά, κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στις Διεθνείς Μεταφορές του University of Wales – Cardiff και Διδάκτωρ του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πειραιά. Δραστηριοποιήθηκε επαγγελματικά τόσο στο δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα, αναλαμβάνοντας θέσεις ευθύνης επί σειρά ετών, στον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών, της κοινωνικής ασφάλισης, της υγείας και της δημόσιας διοίκησης. Η επιστημονική της ενασχόληση περιλαμβάνει δημοσίευση ανακοινώσεων και άρθρων σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια, τη συμμετοχή της σε ερευνητικές ομάδες του Πανεπιστημίου Πειραιώς και τη διδασκαλία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, καθώς και σε μεταπτυχιακά προγράμματα, στα αντικείμενα της Οικονομικής των Μεταφορών, της Διοίκησης Ανθρώπινων Πόρων, της Απασχόλησης και Επαγγελματικής Ανάπτυξης. https://ras-el.gr/ιωάννα-τσιαπαρίκου-βιογραφικό-προέδ/

                            Την ίδια στιγμή που ως συν-συγγραφέας με τον Κατσανέβα βιβλίου περί διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού δήλωνε παλαιότερα :

                            • Η Ιωάννα Τσιαπαρίκου έχει πτυχίο οικονομικών από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, M.Sc. οικονομικών από το University of Wales - Cardiff και ολοκληρώνει το διδακτορικό της δίπλωμα (Ph.D.) στο Οικονομικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Συμμετέχει σε επιστημονικές έρευνες και διδασκαλία σε θέματα οικονομικής της εργασίας, εργασιακών σχέσεων, διοίκησης ανθρώπινων πόρων, ανάπτυξης σταδιοδρομίας και επαγγελματικού προσανατολισμού. Έχει απασχοληθεί σε ναυτιλιακή εταιρεία και σήμερα είναι διοικητικό στέλεχος του ΙΚΑ, γενική γραμματέας και μέλος του ΔΣ της Ομοσπονδίας Υπαλλήλων του ΙΚΑ και δημοτική σύμβουλος του Δήμου Ζωγράφου. https://biblionet.gr/προσωπο/?personid=107494
                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              andya3 @criuser last edited by

                              @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                              @andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                              Λογικά οι Ιταλοί δεν έχουν άμεση σχέση με το ατύχημα. Δεν αφορούσε κάποιο πρόβλημα ή δυσλειτουργία σε κάποιο βαγόνι που εκτροχιάστηκε λόγω βλάβης ή κακής συντήρησης. Το ατύχημα οφείλεται καθαρά σε λάθη και παραλείψεις του διαχειριστή του δικτύου.

                              Από την άλλη νομικά δεν είναι τόσο απλό, υποθέτω. Κι εσύ κα Hellenic Train, που τα έβαζες τα τρένα να πηγαίνουν ξεβράκωτα, θα ρωτήσει το δικαστήριο. Δεν ήξερες ότι δεν υπάρχει σηματοδότηση? Ότι δεν υπάρχει σύστημα ελέγχου και επιτήρησης? Ότι δεν πληρούνται οι κανονισμοί ασφαλείας? Τυχαία είσαι κα. Hellenic Train? Τόσα τρένα σ' όλη την Ευρώπη έχεις, δεν μπορεί να μην τα ξέρεις αυτά, για ειδικό σε φέραμε στην Ψωροκώσταινα.

                              Όλους πρέπει να τους σκίσουν. Όλοι έχουν ευθύνες. Το μόνο που ευελπιστώ από την Ελληνική Διακαιοσύνη, είναι να μοιράσει τις ευθύνες στο ποσοστό που αναλογούν στον καθένα. Όχι να καλύψει το κράτος και τους πολτικούς και να την πληρώσουν οι Ιταλοί και ο σταθμάρχης.

                              Θα απαντήσουν οι Ιταλοί.
                              Εμας μας είπαν ότι τηρούνται οι προδιαγραφές ασφαλείας και βάσει αυτών βάζουμε τρένο.

                              Ετσι Θεσσαλονίκη - Φλώρινα που δεν έχει πουθενά σταθμό ανοικτό και κλειδούχο να αλλάξει γραμμή πέρα από το Πλατύ, φεύγει ένα ΜΑΝ από την Θεσσαλονίκη άδειο στις 4 το πρωί, για να κάνει το πρωινό από Φλώρινα, γυρίζει πίσω και ξαναφεύγει και άλλη μια φορά ακόμα .
                              Κινείται δηλαδή μόνο του σε μία άδεια γραμμή.

                              Φωνάζουν ότι δεν βάζει τρένα και τους λέει πως να τα βάλω.

                              Τα ίδια Κιάτο - Αίγιο. Ενα τρένο πάνω κάτω με αναχώρηση άδειου ξημερώματα από Αθήνα.
                              Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη που η γραμμή είναι χάλια και ασυντήρητη, τους είπαν να πάνε με 40-50 χλμ ταχύτητα. Εβγαζε 7,5 ώρες το δρομολόγιο και δεν έβαλαν τρένα, αλλά κάπου τοπικά και ενδιάμεσα λεωφορεία.

                              Τους έκραζαν πάλι.

                              Αρα για τα προβλήματα του ΟΣΕ βγαίνουν οι προδιαγραφές ασφαλείας. Βάσει αυτών βάζουν τα τρένα.
                              Το ότι δεν υπήρχε δεύτερη ασφάλεια σε τόσο χοντρό λάθος, όταν έχεις 2 γραμμές και τους στέλνεις στην άλλη και τώρα διαβάζουμε ότι 17 λεπτά πριν του είχαν πει ότι κατεβαίνει το εμπορικό, μπορεί να συμβαίνουν πολλά. Είπαν μέχρι και για πάρτι κάτι δικηγόροι.

                              Σαν το μαλαισιανό αεροπλάνο που δεν το βρήκαν και είπαν ότι μάλλον είχε αποφασίσει να αυτοκτονήσει ο πιλότος και έκλεισε τα πάντα. Και εκεί δεν υπήρξε δεύτερη ασφάλεια.

                              Θα δούμε. Πάντως όσο έχω προλάβει να ασχοληθώ και να παρακολουθήσω ειδήσεις, δεν έχω διαβάσει κάποια δήλωση ακόμα από την Hellenic Train. Άφαντοι. Χεσμένους τους κόβω...

                              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kkostask last edited by

                                Ή χεσμένους/δεδομένους μας έχουν…

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Το 2017 αποκαλύφθηκε κύκλωμα στο οποίο συμμετείχαν και υπάλληλοι του ΟΣΕ που έκλεβε υλικό προς εκποίηση και το πουλούσε στην μαύρη αγορά.

                                  https://www.naftemporiki.gr/society/1446183/trena-opos-prin-apo-30-chronia/

                                  Οσο για τους Ιταλούς, ευτυχώς θα τους γμσουν τους ενόχους.

                                  https://www.naftemporiki.gr/business/1445975/tragodia-sta-tempi-prosfeygei-sti-dikaiosyni-i-hellenic-train/

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    spi_duster last edited by

                                    Κριού πέφτω από τα σύννεφα.

                                    ....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Ποιος σου είπε να πετάς.

                                      Ξέρω το ντάστερ είναι γρήγορο, όχι σαν το βιτάρα...

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • argyn
                                        argyn last edited by

                                        Όσο περνάει η ώρα γίνεται καλύτερο.

                                        Τέμπη: Αυτή είναι η Επιτροπή που θα ερευνήσει το δυστύχημα

                                        Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, Καθηγητής Μεταφορών και Παραγωγής στο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, ως μέλος ... Την περίοδο 2010-2015 διετέλεσε Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την περίοδο 2013-2015 ήταν μέλος του ΔΣ της Ελληνικής Εταιρίας Logistics

                                        Δεν νομίζω να υπάρχει κανενός είδους "σύγκρουση συμφερόντων" όταν ο ελέγχων είναι ταυτόχρονα και ελεγχόμενος (αφού η ρίζα της αμαρτίας περιλαμβάνει την περίοδο της προεδρίας του στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ) ...

                                        Καλά πήγε αυτό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • I
                                          insanedriver last edited by

                                          Yπάρχει κάποιος που πιστεύει ότι πραγματικά ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ και διοικήσεις ΟΣΕ.ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα θέλανε μια σωστή επιτροπή ώστε να βγάλει ένα πόρισμα που ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και να αποδόσει ευθύνες όπου πρέπει;
                                          ΝΔ θα τα ρίξει λίγο πολύ όλα στο ανθρώπινο λάθος, για τα τεχνικά αντίμετρα που δεν υπήρχαν θα φταίνε οι διαχρονικές παθογένειες του ελληνικού κράτους, Συριζα και Πασοκ θα κατηγορούν την επιτροπή που δεν θα αποδόσει πραγματικές ευθύνες και όλοι στο τέλος θα είναι ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα.

                                          gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • gatoz
                                            gatoz @insanedriver last edited by gatoz

                                            @insanedriver said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                                            Yπάρχει κάποιος που πιστεύει ότι πραγματικά ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ και διοικήσεις ΟΣΕ.ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα θέλανε μια σωστή επιτροπή ώστε να βγάλει ένα πόρισμα που ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και να αποδόσει ευθύνες όπου πρέπει;
                                            ΝΔ θα τα ρίξει λίγο πολύ όλα στο ανθρώπινο λάθος, για τα τεχνικά αντίμετρα που δεν υπήρχαν θα φταίνε οι διαχρονικές παθογένειες του ελληνικού κράτους, Συριζα και Πασοκ θα κατηγορούν την επιτροπή που δεν θα αποδόσει πραγματικές ευθύνες και όλοι στο τέλος θα είναι ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα.

                                            ειναι η επισημη διαδικασια.
                                            ομως δεν μπορουμε εμεις να εκφερουμε αποψη επειδη ετυχε να παρακολουθουμε ερασιτεχνικα μεσα απο τη πολυτελεια αλλα και τις παγιδες του διαδικτυου ενα επαγγελματικο χωρο. οχι, δικαστης δεν γινεσαι ετσι.

                                            εαν δεν πιστευετε σε αυτους που αναφερεις και στη διαδικασια, υπαρχει και αλλος ή αλλοι δρομοι περισσοτεροι που δεν τους εχετε δοκιμασει και μπορειτε πολιτικα να τολμησετε αντι για τα πολυ συχνα εδω μεσα λιβανια στα μαντρια

                                            #milf-a-man

                                            argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1070
                                            • 1071
                                            • 1072
                                            • 1073
                                            • 1074
                                            • 1985
                                            • 1986
                                            • 1072 / 1986
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr