-
Ο κόσμος πάει μπροστά, αλλά οδηγούμε ακόμη αμάξια 20ετιας.
-
Εγώ προτείνω, για να μπορέσει η Ελλάδα να προχωρήσει μπροστά σε αυτόν τον "όλο κόσμο", όσοι άνθρωποι που ζούνε στη χώρα δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στην νέα πραγματικότητα να τους στέλνουν στη Μακρόνησο ή να τους πετάνε από το Σούνιο στα βράχια.
Μην ξεχάσω να πάρω χαρτάκι προτεραιότητας. Ελπίζω ο Πιερρακάκης να φροντίσει και να φτιάξει μία νέα πλατφόρμα. Την Pida Free Pass...
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ο κόσμος πάει μπροστά, αλλά οδηγούμε ακόμη αμάξια 20ετιας.
Με diesel εννοείς?
Sorry, δεν κρατήθηκα.Η Ελλάδα πάντα πίσω θα είναι, ειδικά με τη μιζέρια μας να πολεμάμε κάθε τι νέο...
-
Η Ελλάδα έχει τους πιο γερασμένους στόλους αυτοκινήτων, φορτηγών, λεωφορείων στην Ευρώπη.
Μάλλον λόγο της μιζέριας της να πολεμά κάθε τι νέο.
-
Η μιζέρια της Ελλάδας είναι γενική. Και οικονομική και εγκεφαλική.
Η χώρα δεν έχει πετρέλαιο και ΦΑ, τα εισάγει και τα πουλάει φαρμάκι στους κατοίκους. Έχει όμως άφθονο ήλιο για φωτοβολταικά και άλλα ηλιακά συστήματα παραγωγής ενέργειας. Είναι ορεινή χώρα με μεγάλη θάλασσα και νησιά. Πολύς αέρας για αιολικά πάρκα. Κι αντί να εκμεταλλευτούμε τα πλεονεκτήματα της χώρας μας και να να γίνουμε πρωτοπόροι στις ΑΠΕ, να πουλάμε και στους άλλους τι κάνουμε?
Βλέπουμε τους Γερμανούς που είναι ένα απέραντο απάνεμο λιβάδι, που τον ήλιο και τη θάλασσα τη βλέπουν με το κιάλι να προωθούν τις ΑΠΕ. Και λέμε ότι μας παρασύρουν στην καταστροφή γιατί εμείς δεν μπορούμε και δεν θέλουμε,.
Δε μας φταίει κανένας, το μυαλό μας και οι δυνατότητές μας φταίνε. Α και οι ολιγάρχες που έχουν τα διυλιστήρια και δεν αφήνουν τη χώρα να φτιάξει ΑΠΕ, μη χαλάμε και το Ελληνικό αριστερό αφήγημα. -
Κάποια στιγμή πρέπει να τελειώνει το αφήγημα ότι η Ελλάδα δεν τα πάει καλά με τις ΑΠΕ .΄Εχουμε εδώ και αρκετά χρόνια πολύ ανοδική πορεία , έχουμε εδώ και αρκετά χρόνια που έχουμε ξεπεράσει το μέσο όρο της Ε.Ε. και αν πιστέψουμε τον Υπουργό πλέον είμαστε πρωτοπόροι.
https://www.flash.gr/esg-viosimi-anaptyksi/2068169/ape-i-ellada-1i-stin-ee-sti-symmetoxi-fotovoltaikon-sto-energeiako-migmaΆρα παράγουμε ρεύμα , αυτό είναι το σίγουρο , ας βρούμε κάτι άλλο να διακιολογήσουμε τη τιμή του που είναι στα ύψη.
-
@civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Κάποια στιγμή πρέπει να τελειώνει το αφήγημα ότι η Ελλά
Έπεσε η γραμμή..
-
@mastoras78 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Κάποια στιγμή πρέπει να τελειώνει το αφήγημα ότι η Ελλά
Έπεσε η γραμμή..
Τελείωσε απότομα το αφήγημα.
-
@mastoras78 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Κάποια στιγμή πρέπει να τελειώνει το αφήγημα ότι η Ελλά
Έπεσε η γραμμή..
Γέλασα πολύ και το χρειαζόμουν σήμερα !!!!
Ωραίος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ευχαριστώ! -
Έχουμε ΑΠΕ.
Στην αρχή της βδομάδας παρήγαγαν το 30 % του ρεύματος.
Χθες το 5 %.
Θα σταμάτησαν τον αέρα και τον ήλιο οι ολιγάρχες για να πουλήσουν πετρέλαιο και αέριο μάλλον. -
@civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Κάποια στιγμή πρέπει να τελειώνει το αφήγημα ότι η Ελλάδα δεν τα πάει καλά με τις ΑΠΕ .
Κοίτα, παρακολουθώ τα στοιχεία του ΑΔΜΗΕ για την παραγωγή.
Νύχτες με πολύ αέρα, οι ΑΠΕ δίνουν ~3GW. Τα φωτοβολταϊκά δε νομίζω ότι δίνουν πάνω από 500MW σε καλές μέρες. H μέγιστη κατανάλωση της χώρας είναι ~8GW.
Προφανώς δεν φτάνει, νομίζω το high score από ΑΠΕ ήταν πέρσυ φθινόπωρο ~3,8GW αν θυμάμαι καλά.Θέλουμε πολύ ακόμα για αυτονομία με ΑΠΕ και θέλουμε και επιπλέον πηγές για τις μέρες που δεν έχει μποφόρ και ήλιο.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τεραστιο σημείο καμπής θα είναι το γεγονός αν υιοθετήσουν μπαταρίες όπως εκείνες με ηλεκτρολύτες που φουλαρουν όπως τα σημερινά θερμικά.
Θα λυθούν όλα τα προβλήματα, και η υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης θα γίνει άμεση από όλους.
Για χιλιοστή φορά όχι. Δε θα γίνει από όλους. Κάποιοι βρίσκουμε τη λειτουργία ενός θερμικού κινητήρα ανώτερη, μηχανική σε σχέση με ένα ανέραστο τάμπλετ. Γουστάρουμε κραδασμούς, αλλαγές ταχυτύτων κτλ.
-
...η εγκατεστημένη ισχύς από αιολικά το 2022 ξεπέρασε τα 4,681 MW, σε σύγκριση με τα 4,452 MW το 2021, ενώ αντίστοιχα η εγκατεστημένη ισχύς από φωτοβολταϊκά διαμορφώθηκε στα 5,466 MW το 2022, αρκετά υψηλότερα από τα 4,126 MW το 2021. Συνολικά, εγκαταστάθηκαν περίπου 1,700 MW νέων ΑΠΕ στην Ελλάδα το 2022 (συνολική εκτιμώμενη εγκατεστημένη ισχύς ΑΠΕ για το 2022: 10,624 MW), όταν εγκαταστάθηκαν περίπου 4,350 MW την περίοδο 2014-2021. Επίσης, το 2022 καταγράφηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα περικοπή στην έγχυση ενέργειας σταθμών ΑΠΕ, λόγω αδυναμίας του δικτύου διανομής να την απορροφήσει.
-
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
...η εγκατεστημένη ισχύς από αιολικά το 2022 ξεπέρασε τα 4,681 MW, σε σύγκριση με τα 4,452 MW το 2021, ενώ αντίστοιχα η εγκατεστημένη ισχύς από φωτοβολταϊκά διαμορφώθηκε στα 5,466 MW το 2022, αρκετά υψηλότερα από τα 4,126 MW το 2021. Συνολικά, εγκαταστάθηκαν περίπου 1,700 MW νέων ΑΠΕ στην Ελλάδα το 2022 (συνολική εκτιμώμενη εγκατεστημένη ισχύς ΑΠΕ για το 2022: 10,624 MW), όταν εγκαταστάθηκαν περίπου 4,350 MW την περίοδο 2014-2021. Επίσης, το 2022 καταγράφηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα περικοπή στην έγχυση ενέργειας σταθμών ΑΠΕ, λόγω αδυναμίας του δικτύου διανομής να την απορροφήσει.
Τα στοιχεία που δίνει ο αδμηε (IPTO analytics app) σε καμία περίπτωση δεν συμφωνούν με τα παραπάνω.
Εκτός αν κάποια από την εγκατεστημένη ισχύ πάει σε ιδιοκατανάλωση. -
Επίσης η κατανάλωση αυξάνεται... τώρα με τα ηλεκτρικά θα γίνει του λιθάνθρακα!
Εκτός αν μας αφήσει ο TOGG τίποτα ψίχουλα από κάτι, δυσπρόσιτα, ορυκτά και αέρια στο Αιγαίο.
-
Η εγκατεστημένη ισχύς δεν σημαίνει και παραγώμενη ισχύς.
Αν έχω 10 MW αιολικά και δεν φυσά έχω 0 MW παραγώμενα αλλά 10 MW εγκατεστημένα.Εδώ λέει ότι μέχρι τον Οκτώβριο του 2019 είχαμε 3000 MW αιολικά (σελίδα 22), με load factor ξέρω γω κάτω του 30 % (=σαν να λειτουργούν το 1/3 στο φουλ μόνο και μετά καθόλου μάλλον)(σελίδα 23)
https://www.admie.gr/sites/default/files/users/dssas/meleti-eparkeias-ishyos-2020-2030.pdf
Επίσης
ΑΔΜΗΕ: Η Ελλάδα είναι έτοιμη να ξεπεράσει το φράγμα των 10 GW εγκατεστημένης ισχύος ΑΠΕ
Όλα όσα επισήμανε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΑΔΜΗΕ, Μάνος Μανουσάκης, σε πρόσφατη ημερίδα για ενεργειακά θέματα.
On Οκτ 3, 2022 -
@diego1960 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τεραστιο σημείο καμπής θα είναι το γεγονός αν υιοθετήσουν μπαταρίες όπως εκείνες με ηλεκτρολύτες που φουλαρουν όπως τα σημερινά θερμικά.
Θα λυθούν όλα τα προβλήματα, και η υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης θα γίνει άμεση από όλους.
Για χιλιοστή φορά όχι. Δε θα γίνει από όλους. Κάποιοι βρίσκουμε τη λειτουργία ενός θερμικού κινητήρα ανώτερη, μηχανική σε σχέση με ένα ανέραστο τάμπλετ. Γουστάρουμε κραδασμούς, αλλαγές ταχυτύτων κτλ.
Το δέχομαι. Και εμένα μου αρέσουν ιδιαίτερα σε καλούς κινητήρες. Πίστεψέ με ίσως είμαι και πιο πετρολχεντ από εσένα. Το θέμα είναι πως δεν βλέπω να έχουν μέλλον. Όταν σου λένε πως τα ηλεκτρικά μοτέρ έχουν κατά μέσο όρο 92-93% απόδοση και τα καλύτερα θερμικά 42-43% και αυτό σε μικρό φάσμα είναι προφανές το τι θα γίνει στο μέλλον.
Δεν είναι και τόσο χάλια ο ήχος από καλά ηλ. Μοτερ όπως πίστευα και εγώ στην αρχή. Είναι ένας τελείως διαφορετικός ήχος αλλά σε κάποιες εφαρμογές έχει κάποια σπορτιφ στοιχεία.
-
Στο θέμα με την μη σταθερή παραγωγή ενέργειας απο Απε η λύση είναι η αποθήκευση της πλεοναζουσας ηλεκτρικης ενέργειας ακόμα και για μήνες και χρησιμοποίηση της όταν οι ΑΠΕ προσφέρουν μηδεν
https://cleantechnica.com/2021/08/31/using-hot-sand-to-store-energy/
-
Tην Taycan τη λατρεύω γενικά και ειδικά συγκριτικά με κάτι Tes-lol αλλα ειλικρινά αυτός ο ήχος σκούπας σου αρέσει και σου φαίνεται σπορτίφ; Τι να πω δλδ, εμένα μου κάνει σαν παλιά σκούπα DeLonghi 1800W με ολίγον από Playstation 1 τα κακά ηχητικά εφέ σε παιχνίδια με διαστημόπλοια. Αλλά ακόμα και να τα βρούμε στον ήχο, για πες μου για το κιβώτιο που δεν υπάρχει (ναι οκ εχει ένα διτάχυτο αλλά καταλαβαινόμαστε τι εννοώ) όπως και για τους κραδασμούς που δεν υπάρχουν. Πού ειναι αυτή η μηχανική αίσθηση; Που είναι το old-school engagement; Κάτι που σου δίνει ένα αυτοκίνητο τύπου Fiesta ST ξέρω 'γω για πλάκα με 30 χιλιάρικα και απουσιάζει εξ' ολοκλήρου στο καλύτερο ηλεκτρικό ίσως αυτή τη στιγμή, την Taycan.
Επίσης η απόδοση ή όχι των ηλεκτρικών μοτέρ δε με ενδιαφέρει ως σύγκριση με τα θερμικά. Γνωρίζω οτι είναι ανώτερα σε αυτό. Με ενδιαφέρει η αίσθηση και μόνο της οδήγησης. Ε ό,τι και να κάνουν τα ηλεκτρικά, ποτέ δε θα το φτάσουν, σε αυτόν τουλάχιστον τον τομέα έχουν χάσει τη μάχη από τα αποδυτήρια.
-
@diego1960 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Tην Taycan τη λατρεύω γενικά και ειδικά συγκριτικά με κάτι Tes-lol αλλα ειλικρινά αυτός ο ήχος σκούπας σου αρέσει και σου φαίνεται σπορτίφ; Τι να πω δλδ, εμένα μου κάνει σαν παλιά σκούπα DeLonghi 1800W με ολίγον από Playstation 1 τα κακά ηχητικά εφέ σε παιχνίδια με διαστημόπλοια. Αλλά ακόμα και να τα βρούμε στον ήχο, για πες μου για το κιβώτιο που δεν υπάρχει (ναι οκ εχει ένα διτάχυτο αλλά καταλαβαινόμαστε τι εννοώ) όπως και για τους κραδασμούς που δεν υπάρχουν. Πού ειναι αυτή η μηχανική αίσθηση; Που είναι το old-school engagement; Κάτι που σου δίνει ένα αυτοκίνητο τύπου Fiesta ST ξέρω 'γω για πλάκα με 30 χιλιάρικα και απουσιάζει εξ' ολοκλήρου στο καλύτερο ηλεκτρικό ίσως αυτή τη στιγμή, την Taycan.
Επίσης η απόδοση ή όχι των ηλεκτρικών μοτέρ δε με ενδιαφέρει ως σύγκριση με τα θερμικά. Γνωρίζω οτι είναι ανώτερα σε αυτό. Με ενδιαφέρει η αίσθηση και μόνο της οδήγησης. Ε ό,τι και να κάνουν τα ηλεκτρικά, ποτέ δε θα το φτάσουν, σε αυτόν τουλάχιστον τον τομέα έχουν χάσει τη μάχη από τα αποδυτήρια.
Φίλε μου για σένα και για όποιον άλλο έχει ζήσει και θαυμάσει τον ήχο ενός καλού θερμικού μοτέρ, ποτέ ένα ηλεκτρικό δεν θα είναι εφάμμιλο.
Για τη νεώτερη γενιά όμως, που θα τον ακούει μόνο σε video στο youtube θα είναι αδιάφορος, να μην πω και άσχημος. Ο ήχος του ηλεκτρικού μοτέρ θα είναι το φυσιολογικό γι' αυτούς.Απλώς είμαστε μια μεταβατική γενιά εμείς, πέσαμε πάνω στην αλλαγή. Και δεν μας δίνει και κανείς σημασία, γιατί δεν είμαστε το target group αυτών που αποφάσισαν τις αλλαγές.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά