Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Vitara 2015
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Vitara 2015
    • 1
    • 2
    • 190
    • 191
    • 192
    • 193
    • 194
    • 243
    • 244
    • 192 / 244
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    105
    4878
    130497
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonmone @lap last edited by antonmone

      @lap said in Suzuki Vitara 2015:

      Αλήθεια τώρα έσπασε τα πλευρα του ο άνθρωπος;

      Κάνετε πλάκα και δεν καταλαβαίνω.

      Αληθεια ειναι Lap δυστυχως,εγω σε πειραξα λιγακι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • L
        lap last edited by lap

        Το ήξερα ότι με πειράζεις διότι αποκλείεται να έχει πιο κάθετη γωνία στο a pillar ένα fiat Panda από ένα swift!

        Προσέξτε παιδιά δεν είναι εποχή να σπάσετε κόκαλα. Και οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν είστε παιδάκια.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • A
          antonmone last edited by

          Lap αν και offtopic,ειχα κρατησει ενα 500αρακι το Σκ και οι μκες οι μακαροναδες μου εδωσαν το καινουριο Panda το υβριδικο.Ρημαδι απο τα λιγα,αργο,πλαστικα 10 φορες πιο χαλια απο το swift,χωροι κακοι ΑΛΛΑ μου εκανε τρομερη εντυπωση οτι δεν ακουγοταν το παραμικρο σε τριξιμο,τιποτα ομως,μαλιστα σε μεγαλη εκταση του το κεντρο της Ρωμης ειναι πλακοστρωτο οποτε προδιδει καθε ατελεια συναρμογης η συντονισμου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            aea4tf admin moderator last edited by

            Το off topic κούρασε. Η συζήτηση να επιστρέψει στο Vitara παρακαλώ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • V
              vagkirk @antonakis last edited by

              @antonakis said in Suzuki Vitara 2015:

              Αφήνω αυτό εδώ και φτιάχνω ποπ κορν

              Youtube Video

              Με μια χρονοκαθυστέρηση γιατί τώρα το είδα,
              στο σλάλομ που ουσιαστικά είναι και αυτό που έχει σημασία για την οδηγική συμπεριφορά υπο πίεση τα πήγε εξαιρετικά , στο συγκριτικό πινακάκι που έδειξε απο πάνω του είναι μόνο hatch και σπορ κατασκευές , κανένα SUV.

              Και όλα αυτά με eco ελαστικό αν κατάλαβα καλά , με καλό θερινό θα σπέρνει το Vitara σε στροφιλίκι με την βοήθεια της τετρακίνησης σε ελκτική πρόσφυση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • A
                antonmone last edited by antonmone

                Μόλις έφτασα Καλαματα.Μια χαρα στον δρόμο,με ελάχιστες κλίσεις,αεροδυναμικόυς θορύβους μέτριους.Ταχύτητα 145 με aac,κατανάλωση 6,7-6,8 πολύ καλά ,βοηθάει αρκετα η 6η,είσαι στα 150 με 3.000 στροφές οριακά!Φυσικα είναι προσανατολισμένη στην οικονομία ,δεν επιταχύνει καλά χωρίς κατέβασμα αλλά αυτό είναι αναμενόμενο!

                gatoz G 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                • A
                  antonmone last edited by

                  Θα γίνει και μέτρηση στην αντλία στην επιστροφή αλλά προς το παρόν έχω τσεκάρει ότι δεν έχει αποκλισεις

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • antonakis
                    antonakis last edited by

                    Σε S-Cross η διαφορά είναι στο 0.1 στην αντλία.
                    Δεν κλέβει γενικά.
                    Αν δούλευε και καλύτερα η στιγμιαία κατανάλωση, καλά θα ήταν.

                    Moments before detonation...

                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      antonmone @antonakis last edited by

                      @antonakis said in Suzuki Vitara 2015:

                      Σε S-Cross η διαφορά είναι στο 0.1 στην αντλία.
                      Δεν κλέβει γενικά.
                      Αν δούλευε και καλύτερα η στιγμιαία κατανάλωση, καλά θα ήταν.

                      Στιγμιαία δεν κοιτάω καθόλου,βάζω cc συνήθως 150-160 και όσο κάψει,το lancer είναι 1,5 λίτρο παραπάνω στα 145 πχ!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • antonakis
                        antonakis last edited by

                        Απλά η στιγμιαία δεν έχει καν αριθμητική ένδειξη, μόνο την μπάρα, που δείχνει 20-30 άμα πατήσεις λίγο, οπότε άχρηστη.

                        Moments before detonation...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vagkirk last edited by

                          Μέση ταχύτητα που δείχνει το trip computer για όλη την διαδρομή αν μπορείς να μας αναφέρεις anton, είναι πολυ σημαντική παράμετρος για να βγουν συμπεράσματα για τα νούμερα της κατανάλωσης.

                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            antonmone last edited by

                            Γιαυτο η Mitsubishi σταματάει η μπάρα στα 20 να μην αγχωνομαι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              antonmone @vagkirk last edited by antonmone

                              @vagkirk said in Suzuki Vitara 2015:

                              Μέση ταχύτητα που δείχνει το trip computer για όλη την διαδρομή αν μπορείς να μας αναφέρεις anton, είναι πολυ σημαντική παράμετρος για να βγουν συμπεράσματα για τα νούμερα της κατανάλωσης.

                              Θα το δω που είναι καταρχήν,χαχαχ
                              Πάντως με το που πέρασα τα διόδια της Ελευσίνας έβαλα 145 ,και έκοψα μόνο στα διόδια και στην ανηφόρα πριν τα τούνελ να μην ζοριστεί ,έχει μόνο 2000χλμ και ήταν το πρώτο ταξίδι εκτοςΣτροφες περίπου 2800-2850

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • gatoz
                                gatoz @antonmone last edited by

                                @antonmone said in Suzuki Vitara 2015:

                                Μόλις έφτασα Καλαματα.Μια χαρα στον δρόμο,με ελάχιστες κλίσεις,αεροδυναμικόυς θορύβους μέτριους.Ταχύτητα 145 με aac,κατανάλωση 6,7-6,8 πολύ καλά ,βοηθάει αρκετα η 6η,είσαι στα 150 με 3.000 στροφές οριακά!Φυσικα είναι προσανατολισμένη στην οικονομία ,δεν επιταχύνει καλά χωρίς κατέβασμα αλλά αυτό είναι αναμενόμενο!

                                #enas_erotas_genietai

                                #milf-a-man

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • A
                                  antonmone last edited by

                                  Σε λίγο θα κλείσω 3.000χλμ.Τέρμα η στοργή και προδερμ.Γυθειο με οσο πάει,στόχος κάτω από 2:10.από με διαδρομή από Μανθυρεα,στον παλιό.
                                  Βράδυ για να εχουμε δίπλωμα και πινακίδες μετά!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • G
                                    groover1972 @antonmone last edited by

                                    @antonmone said in Suzuki Vitara 2015:

                                    Μόλις έφτασα Καλαματα.Μια χαρα στον δρόμο,με ελάχιστες κλίσεις,αεροδυναμικόυς θορύβους μέτριους.Ταχύτητα 145 με aac,κατανάλωση 6,7-6,8 πολύ καλά ,βοηθάει αρκετα η 6η,είσαι στα 150 με 3.000 στροφές οριακά!Φυσικα είναι προσανατολισμένη στην οικονομία ,δεν επιταχύνει καλά χωρίς κατέβασμα αλλά αυτό είναι αναμενόμενο!

                                    θύμισε μου, έχεις Mhev; και allgrip;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      antonmone last edited by

                                      Ναι σωστα

                                      G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        groover1972 @antonmone last edited by

                                        @antonmone said in Suzuki Vitara 2015:

                                        Ναι σωστα

                                        ίσως το αυξημένο βάρος από τη τετρακίνηση στο κάνει να κατεβάσεις ταχύτητα. το ήπιο υβριδικό σύστημα έχει ροπή και μου κάνει εντύπωση που το λες. Σου προτείνω να το εμπιστευτείς και να του δώσεις την ευκαιρία να μπει όταν το χρειαστείς.

                                        θα σε εκπλήξει ευχάριστα. Δεν θα χρειαστεί κατέβασμα.

                                        gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • gatoz
                                          gatoz @groover1972 last edited by

                                          @groover1972 said in Suzuki Vitara 2015:

                                          @antonmone said in Suzuki Vitara 2015:

                                          Ναι σωστα

                                          ίσως το αυξημένο βάρος από τη τετρακίνηση στο κάνει να κατεβάσεις ταχύτητα. το ήπιο υβριδικό σύστημα έχει ροπή και μου κάνει εντύπωση που το λες. Σου προτείνω να το εμπιστευτείς και να του δώσεις την ευκαιρία να μπει όταν το χρειαστείς.

                                          θα σε εκπλήξει ευχάριστα. Δεν θα χρειαστεί κατέβασμα.

                                          75 κιλα ειναι μονο
                                          φοβος ειναι οτι δεν θα βρισκεται στις ροπες #mono_vitara

                                          #milf-a-man

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            antonmone last edited by

                                            Μια χαρα είναι παιδιά το αυτοκίνητο για τα κυβικά και την ιπποδύναμη του.Φυσικό είναι,η μπαταρια δίνει έξτρα ροπή μόνο στις χαμηλό μεσαίες,από εκεί και πάνω ότι κάνει το μοτέρ το οποίο το κινεί επαναλαμβάνω αξιοπρεπέστατα.
                                            Η 6η είναι πολύ μακριά προς όφελος της οικονομίας και καλά κάνει η Suzuki.Προφανώς δεν είναι για ακαριαία και άμεση επιτάχυνση από ένα φάσμα και πάνω.Στα περισσότερα αυτοκίνητα γίνεται αυτό ακόμα και σε λίγο πιο δυνατά.3.000 στροφές με 150χλμ νομίζω ότι πλησιάζει τα ντίζελ.Είναι και ένας από τους λόγους που κρατιέται η κατανάλωση αρκετα χαμηλά.Σε κάθε περίπτωση θα γράψω αναλυτικά και οριστικά συμπεράσματα όταν μπορώ να εκμεταλλευτώ όλο το φάσμα των στροφών.
                                            Προς το παρόν όλα καλά από θέμα κινητήρα.
                                            Αν είναι να γράψω κάτι σχετικά αρνητικό,είναι ότι το κιβώτιο τρώει ψιλοσκαλωματακια,δεν είναι για ανεβοκατεβάσματα ευχαρίστησης αλλά εντάξει δεν είναι και ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου τέτοιος.Θα το ήθελα λίγο πιο καλό στις αλλαγές,όποτε ισως αλλάξω βαλβολίνες πιο ποιοτικές,θα το σκεφτώ,θα ρωτήσω και στο κλαμπ και φυσικά τον γάτο!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 190
                                            • 191
                                            • 192
                                            • 193
                                            • 194
                                            • 243
                                            • 244
                                            • 192 / 244
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr