Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Kia XCeed - crossover
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Kia XCeed - crossover
    • 1
    • 2
    • 77
    • 78
    • 79
    • 80
    • 81
    • 106
    • 107
    • 79 / 107
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    111
    2121
    141846
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • polioan
      polioan @alex-mix last edited by

      @alex-mix said in Kia XCeed - crossover:

      @vagelis4 said in Kia XCeed - crossover:

      @alex-mix said in Kia XCeed - crossover:

      @vagelis4 said in [Kia XCeed -

      Για αυτόματο θα πάω οπότε με τις αλλαγές δεν θα έχω θέμα!
      Πάντως είναι από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα, οπότε και λίγο παραπάνω να καίει συγχωρείται

      Αυτο ηθελα να σου γραψω ,το μονο που μετανοιωσα που δεν το πηρα αυτοματο.ειναι πανεμορφο το ατιμο.
      Αντε με το καλο.
      Περιμενω νεα σου

      Πήγα ρώτησα σήμερα, σε εναν χρόνο η παράδοση λέει.
      Μέχρι και ο πωλητής με απέτρεψε κάπως

      Σε τι σε απετρεψε?Εγω παντως με τον δικο μου που συζητουσα μου ειπε πως καλυτερα να περιμενεις παραπανω και να παρεις mildhybrid παρα το απλο.

      Μπορεί να προσθέτουν λίγο βάρος αλλά και εγώ θα το προτιμούσα mild hybrid και όχι γυμνό

      CUPRA LEON 2025
      1.5cc 150Hp MHV

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • elteo
        elteo last edited by

        Το mildhybrid είναι μια κοροιδία. Και εννοείται η γνώμη ενός πωλητή δεν έχει τόσο νόημα στην επιλογή ενός μοντέλου. Εσύ θα το επιλέξεις και εσύ θα ζήσεις μαζί του.

        T alex-mix 2 Replies Last reply Reply Quote 0
        • georgemit
          georgemit last edited by georgemit

          Καταρχάς το mildhybrid των hyundai - kia δουλεύει και μάλιστα δουλεύει και πολύ καλά. Σε συνθήκες κίνησης και ομαλής κυκλοφορίας με σταθερές αλλά χαμηλές ταχύτητες, τις μισές αποστάσεις τις κάνω σβηστός.
          Μοιάζει με το mild hybrid του golf.
          Συν τοις άλλοις η άδεια γράφει υβριδικό με ό,τι θετικό συνεπάγεται αυτό για πιθανή μεταπώληση στο μέλλον.

          i30 1.5 160 N line!

          A 1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • A
            a-ctive @georgemit last edited by

            @georgemit said in Kia XCeed - crossover:

            Καταρχάς το mildhybrid των hyundai - kia δουλεύει και μάλιστα δουλεύει και πολύ καλά. Σε συνθήκες κίνησης και ομαλής κυκλοφορίας με σταθερές αλλά χαμηλές ταχύτητες, τις μισές αποστάσεις τις κάνω σβηστός.
            Μοιάζει με το mild hybrid του golf.
            Συν τοις άλλοις η άδεια γράφει υβριδικό με ό,τι θετικό συνεπάγεται αυτό για πιθανή μεταπώληση στο μέλλον.

            Δηλαδη κινητε μονο ηλεκτρικα; Ειχα την εντυπωση οτι τα mild δεν κινουντε ηλεκτρικα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • elteo
              elteo last edited by

              τι κίνηση να υπάρξει με την μπαταρία που φοράει ρε παιδιά? Για αυτό λέγεται mild = ήπιο, πολύ ελαφρύ....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • georgemit
                georgemit last edited by georgemit

                Δε κινείται ηλεκτρικά, όταν αφήνεις το γκάζι, σβήνει τον κινητήρα (το έχω δει ακόμα και με 130χλμ/ωρα), απομονώνει το σαζμάν λόγω iMT και το αυτοκίνητο ρολάρει ουσιαστικά σβηστό έχοντας νεκρά κερδίζοντας πολλά μέτρα.
                Σε κίνηση, μόλις αφήσεις το γκάζι ουσιαστικά ακολουθείς τον μπροστινό σβηστός με νεκρά.
                Μόλις χαϊδέψεις το γκάζι ξαναπαίρνει.
                Και όλα αυτά ανεπαίσθητα.
                Ακόμα και το start stop λειτουργεί βελούδινα, δε καταλαβαίνεις πότε παίρνει μπρος το αμάξι.

                i30 1.5 160 N line!

                A 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • T
                  tkin73 @elteo last edited by tkin73

                  @elteo said in Kia XCeed - crossover:

                  Το mildhybrid είναι μια κοροιδία. Και εννοείται η γνώμη ενός πωλητή δεν έχει τόσο νόημα στην επιλογή ενός μοντέλου. Εσύ θα το επιλέξεις και εσύ θα ζήσεις μαζί του.

                  Και εγώ τα έγραφα αυτά αλλά το κοροϊδία έχει να κάνει τελικά με το τι πληρώνεις και τι παίρνεις.
                  Ναι τα mild δεν κάνουν την δουλειά και την οικονομία καυσίμου των full hybrid. Επειδή όμως μιλάμε για οικονομία και το τι κερδίζεις πόσο ακριβά πληρώνεις τα φουλ έναντι των ήπιων;
                  Αν κάνουμε την άσκηση με το σπορτατζ γιατί το xceed δεν έχει φουλ υβριδικό μόνο πρίζα η διαφορά του ποιο φθηνού υβριδικού σπορτατζ από το αντίστοιχο mild είναι 4200 ευρώ. Σε μια μικρή χρήση ας πούμε ότι κερδίζεις 2 λτ (8.5 με 6.5) αυτό με 1.80 τιμή και 15Κ χλμ το χρόνο απαιτεί σχεδόν 8 χρόνια για να αποσβεσουμε τα 4200! Αξίζει;
                  Και αν πάμε στα χιουνται η διαφορά είναι μεγαλύτερη μεταξύ ήπια και φουλ.
                  Φυσικά στο φουλ παίρνεις λίγο καλύτερες επιδόσεις ( όχι πάντως όπως υπόθετεις μεταξύ 180 και 230 ίππων καθώς μιλάμε για υβριδικά άλογα και για πιο βαρύ όχημα) και καλυτερο αυτόματο.

                  elteo 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo @tkin73 last edited by

                    @tkin73 said in Kia XCeed - crossover:

                    @elteo said in Kia XCeed - crossover:

                    Το mildhybrid είναι μια κοροιδία. Και εννοείται η γνώμη ενός πωλητή δεν έχει τόσο νόημα στην επιλογή ενός μοντέλου. Εσύ θα το επιλέξεις και εσύ θα ζήσεις μαζί του.

                    Και εγώ τα έγραφα αυτά αλλά το κοροϊδία έχει να κάνει τελικά με το τι πληρώνεις και τι παίρνεις.
                    Ναι τα mild δεν κάνουν την δουλειά και την οικονομία καυσίμου των full hybrid. Επειδή όμως μιλάμε για οικονομία και το τι κερδίζεις πόσο ακριβά πληρώνεις τα φουλ έναντι των ήπιων;

                    τι διαφορά θα έχεις στην κατανάλωση δηλαδή αν αντί να πάρεις το 1.5Τ με τα 160 άλογα στην περίπτωση του i30 πάρεις το 1.0T με τα 120? Γιατί να βάλεις ένα επιπλέον βάρος και πρόβλημα στο κεφάλι σου για μισό λίτρο και αν διαφορά. Που και για αυτή την διαφορά αμφιβάλλω....

                    G T 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gi @elteo last edited by

                      @elteo said in Kia XCeed - crossover:

                      @tkin73 said in Kia XCeed - crossover:

                      @elteo said in Kia XCeed - crossover:

                      Το mildhybrid είναι μια κοροιδία. Και εννοείται η γνώμη ενός πωλητή δεν έχει τόσο νόημα στην επιλογή ενός μοντέλου. Εσύ θα το επιλέξεις και εσύ θα ζήσεις μαζί του.

                      Και εγώ τα έγραφα αυτά αλλά το κοροϊδία έχει να κάνει τελικά με το τι πληρώνεις και τι παίρνεις.
                      Ναι τα mild δεν κάνουν την δουλειά και την οικονομία καυσίμου των full hybrid. Επειδή όμως μιλάμε για οικονομία και το τι κερδίζεις πόσο ακριβά πληρώνεις τα φουλ έναντι των ήπιων;

                      τι διαφορά θα έχεις στην κατανάλωση δηλαδή αν αντί να πάρεις το 1.5Τ με τα 160 άλογα στην περίπτωση του i30 πάρεις το 1.0T με τα 120? Γιατί να βάλεις ένα επιπλέον βάρος και πρόβλημα στο κεφάλι σου για μισό λίτρο και αν διαφορά. Που και για αυτή την διαφορά αμφιβάλλω....

                      Πιστεύω ότι αυτό που κερδίζεις απο τα mhev όσον αφορά στην κατανάλωση είναι μικρό. Προσωπικά θα πήγαινα σε mhev μόνο για την στάμπα του υβριδικού για το μέλλον.

                      Honda HR-V e:HEV MY2024

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        tkin73 @elteo last edited by tkin73

                        @elteo said in Kia XCeed - crossover:

                        @tkin73 said in Kia XCeed - crossover:

                        @elteo said in Kia XCeed - crossover:

                        Το mildhybrid είναι μια κοροιδία. Και εννοείται η γνώμη ενός πωλητή δεν έχει τόσο νόημα στην επιλογή ενός μοντέλου. Εσύ θα το επιλέξεις και εσύ θα ζήσεις μαζί του.

                        Και εγώ τα έγραφα αυτά αλλά το κοροϊδία έχει να κάνει τελικά με το τι πληρώνεις και τι παίρνεις.
                        Ναι τα mild δεν κάνουν την δουλειά και την οικονομία καυσίμου των full hybrid. Επειδή όμως μιλάμε για οικονομία και το τι κερδίζεις πόσο ακριβά πληρώνεις τα φουλ έναντι των ήπιων;

                        τι διαφορά θα έχεις στην κατανάλωση δηλαδή αν αντί να πάρεις το 1.5Τ με τα 160 άλογα στην περίπτωση του i30 πάρεις το 1.0T με τα 120? Γιατί να βάλεις ένα επιπλέον βάρος και πρόβλημα στο κεφάλι σου για μισό λίτρο και αν διαφορά. Που και για αυτή την διαφορά αμφιβάλλω....

                        Έχεις ας πούμε στο σπορτατζ 2λτ διαφορά. Διάβασε όλο το ποστ με την άσκηση που έκανα.
                        Στο τουσον αντίστοιχα η διαφορά ίδιου μοντέλου απλου με φουλ υβριδικου είναι 7200! Δλδ το οποίο επιχείρημα αγοράς εκεί του κανονικού υβριδικού χάνεται δεν θα αποσβέσεις ποτέ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          a-ctive @georgemit last edited by

                          @georgemit said in Kia XCeed - crossover:

                          Δε κινείται ηλεκτρικά, όταν αφήνεις το γκάζι, σβήνει τον κινητήρα (το έχω δει ακόμα και με 130χλμ/ωρα), απομονώνει το σαζμάν λόγω iMT και το αυτοκίνητο ρολάρει ουσιαστικά σβηστό έχοντας νεκρά κερδίζοντας πολλά μέτρα.
                          Σε κίνηση, μόλις αφήσεις το γκάζι ουσιαστικά ακολουθείς τον μπροστινό σβηστός με νεκρά.
                          Μόλις χαϊδέψεις το γκάζι ξαναπαίρνει.
                          Και όλα αυτά ανεπαίσθητα.
                          Ακόμα και το start stop λειτουργεί βελούδινα, δε καταλαβαίνεις πότε παίρνει μπρος το αμάξι.

                          Οκ οπως το διαβασα καταλαβα αλλα. Ετσι δεν εχεις καποιο ουσιαστικο κερδος, και στο δικο μου οταν αφηνεις το γκαζι εχει μηδενικη καταναλωση και μηδεν φρενο απο κινητηρα.
                          Απο περιεργια, οτν αφηνεις το γκαζει δεν κανει φορτιση μπαταριας; Πως ρολλαρει;

                          alex-mix 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • alex-mix
                            alex-mix @a-ctive last edited by

                            @a-ctive said in Kia XCeed - crossover:

                            @georgemit said in Kia XCeed - crossover:

                            Δε κινείται ηλεκτρικά, όταν αφήνεις το γκάζι, σβήνει τον κινητήρα (το έχω δει ακόμα και με 130χλμ/ωρα), απομονώνει το σαζμάν λόγω iMT και το αυτοκίνητο ρολάρει ουσιαστικά σβηστό έχοντας νεκρά κερδίζοντας πολλά μέτρα.
                            Σε κίνηση, μόλις αφήσεις το γκάζι ουσιαστικά ακολουθείς τον μπροστινό σβηστός με νεκρά.
                            Μόλις χαϊδέψεις το γκάζι ξαναπαίρνει.
                            Και όλα αυτά ανεπαίσθητα.
                            Ακόμα και το start stop λειτουργεί βελούδινα, δε καταλαβαίνεις πότε παίρνει μπρος το αμάξι.

                            Οκ οπως το διαβασα καταλαβα αλλα. Ετσι δεν εχεις καποιο ουσιαστικο κερδος, και στο δικο μου οταν αφηνεις το γκαζι εχει μηδενικη καταναλωση και μηδεν φρενο απο κινητηρα.
                            Απο περιεργια, οτν αφηνεις το γκαζει δεν κανει φορτιση μπαταριας; Πως ρολλαρει;

                            Αν αφησεις το γκαζι και εχεις ταχητυτα φορτιζει αν εχεις eco σε παει σε sailing ,αν πατησεις φρενο φορτιζει.Κανεις δεν ειπε πως ειναι hybrid ή κανει την δουλεια του hybrid απλα η αδεια το γραφει οποτε εχεις ελευθερας οπου θα απαγορευεται η εισοδος ακομα και diesel .Συν εχει μια καλυτερη αξια μεταπωλησης απο το απλο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • georgemit
                              georgemit last edited by georgemit

                              Όταν η μπαταρία είναι άδεια δε σβήνει, αισθάνεσαι ένα φρενάρισμα γιατι φορτίζεται.
                              Μόλις γεμίσει, σβήνει σε κάθε άφημα του γκαζιού και κάνει sailing.
                              @elteo Η διαφορά μας σε κατανάλωση πρέπει να είναι ελάχιστη και ήθελα να έχω 160 άλογα.
                              Είμαι στα 6.2 στα 100 σταθερά και κάποια πρωινα που το παίρνω για τη δουλειά πατάω και 180άρες.
                              Το σκέφτομαι και για περισσότερα, πρόγραμμα DTE και φτάνει στα 199.

                              i30 1.5 160 N line!

                              elteo 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • alex-mix
                                alex-mix @elteo last edited by

                                @elteo said in Kia XCeed - crossover:

                                Το mildhybrid είναι μια κοροιδία. Και εννοείται η γνώμη ενός πωλητή δεν έχει τόσο νόημα στην επιλογή ενός μοντέλου. Εσύ θα το επιλέξεις και εσύ θα ζήσεις μαζί του.

                                Μαζι σου ο καθενας παιρνει οτι θελει.Σαφως η γνωμη του πωλητη δεν μετραει αρκει να μην ειναι γνωστος φιλος συγγενης οπως εμενα,εκει αλλαζει το θεμα.

                                elteo 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • elteo
                                  elteo @alex-mix last edited by

                                  @alex-mix said in Kia XCeed - crossover:

                                  @elteo said in Kia XCeed - crossover:

                                  Το mildhybrid είναι μια κοροιδία. Και εννοείται η γνώμη ενός πωλητή δεν έχει τόσο νόημα στην επιλογή ενός μοντέλου. Εσύ θα το επιλέξεις και εσύ θα ζήσεις μαζί του.

                                  Μαζι σου ο καθενας παιρνει οτι θελει.Σαφως η γνωμη του πωλητη δεν μετραει αρκει να μην ειναι γνωστος φιλος συγγενης οπως εμενα,εκει αλλαζει το θεμα.

                                  Γιατί αν είναι γνωστός φίλος συγγενής τι αλλάζει? Εσύ δεν μπορείς να έχεις άποψη? Δεν έχει ένα τόνο πληροφορίες να ενημερωθείς? Δεν ζούμε στο 1980 που ούτε σε φυλλάδιο δεν έβλεπες το αυτοκίνητο.

                                  alex-mix 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo @georgemit last edited by

                                    @georgemit said in Kia XCeed - crossover:

                                    Όταν η μπαταρία είναι άδεια δε σβήνει, αισθάνεσαι ένα φρενάρισμα γιατι φορτίζεται.
                                    Μόλις γεμίσει, σβήνει σε κάθε άφημα του γκαζιού και κάνει sailing.
                                    @elteo Η διαφορά μας σε κατανάλωση πρέπει να είναι ελάχιστη και ήθελα να έχω 160 άλογα.
                                    Είμαι στα 6.2 στα 100 σταθερά και κάποια πρωινα που το παίρνω για τη δουλειά πατάω και 180άρες.
                                    Το σκέφτομαι και για περισσότερα, πρόγραμμα DTE και φτάνει στα 199.

                                    Προέρχομαι από Leon 1.8 tsi 220 αλόγων. Δεν με ενδιαφέρουν προσωπικά πλέον οι 180αρες. Γέρασα για κάτι τέτοια. Πλέον θέλω την οικονομία μου στο καύσιμο, στα τέλη κυκλοφορίας κτλ κτλ

                                    georgemit fanis75 realzeus 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Όταν πληρώνεις από την τσέπη σου όλα τα πάγια της ζωής σου φυσική εξέλιξη είναι αυτό που λες.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • georgemit
                                        georgemit @elteo last edited by

                                        @elteo said in Kia XCeed - crossover:

                                        @georgemit said in Kia XCeed - crossover:

                                        Όταν η μπαταρία είναι άδεια δε σβήνει, αισθάνεσαι ένα φρενάρισμα γιατι φορτίζεται.
                                        Μόλις γεμίσει, σβήνει σε κάθε άφημα του γκαζιού και κάνει sailing.
                                        @elteo Η διαφορά μας σε κατανάλωση πρέπει να είναι ελάχιστη και ήθελα να έχω 160 άλογα.
                                        Είμαι στα 6.2 στα 100 σταθερά και κάποια πρωινα που το παίρνω για τη δουλειά πατάω και 180άρες.
                                        Το σκέφτομαι και για περισσότερα, πρόγραμμα DTE και φτάνει στα 199.

                                        Προέρχομαι από Leon 1.8 tsi 220 αλόγων. Δεν με ενδιαφέρουν προσωπικά πλέον οι 180αρες. Γέρασα για κάτι τέτοια. Πλέον θέλω την οικονομία μου στο καύσιμο, στα τέλη κυκλοφορίας κτλ κτλ

                                        Α εγώ δε νιώθω, αλίμονο αν γεράσαμε από τα 44.

                                        i30 1.5 160 N line!

                                        elteo 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • elteo
                                          elteo @georgemit last edited by

                                          @georgemit said in Kia XCeed - crossover:

                                          @elteo said in Kia XCeed - crossover:

                                          @georgemit said in Kia XCeed - crossover:

                                          Όταν η μπαταρία είναι άδεια δε σβήνει, αισθάνεσαι ένα φρενάρισμα γιατι φορτίζεται.
                                          Μόλις γεμίσει, σβήνει σε κάθε άφημα του γκαζιού και κάνει sailing.
                                          @elteo Η διαφορά μας σε κατανάλωση πρέπει να είναι ελάχιστη και ήθελα να έχω 160 άλογα.
                                          Είμαι στα 6.2 στα 100 σταθερά και κάποια πρωινα που το παίρνω για τη δουλειά πατάω και 180άρες.
                                          Το σκέφτομαι και για περισσότερα, πρόγραμμα DTE και φτάνει στα 199.

                                          Προέρχομαι από Leon 1.8 tsi 220 αλόγων. Δεν με ενδιαφέρουν προσωπικά πλέον οι 180αρες. Γέρασα για κάτι τέτοια. Πλέον θέλω την οικονομία μου στο καύσιμο, στα τέλη κυκλοφορίας κτλ κτλ

                                          Α εγώ δε νιώθω, αλίμονο αν γεράσαμε από τα 44.

                                          44 είσαι? Τόσο είμαι κι εγώ. 😁 Εγώ τα βαρέθηκα όλα αυτά. Θέλω απλά την ησυχία μου και να μην καίει το άμπακα. Το 1800αρι που έχω καίει 9-10 λίτρα. Με τιμή στο 1.90 νομίζω ότι ήρθε η ώρα να ηρεμήσουμε. Αν θέλω γκαζάκι έχω και μηχανή.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @elteo last edited by

                                            @elteo said in Kia XCeed - crossover:

                                            Προέρχομαι από Leon 1.8 tsi 220 αλόγων. Δεν με ενδιαφέρουν προσωπικά πλέον οι 180αρες. Γέρασα για κάτι τέτοια. Πλέον θέλω την οικονομία μου στο καύσιμο, στα τέλη κυκλοφορίας κτλ κτλ

                                            Κάπως έτσι και εγώ...πέρασαν οι εποχές για τέτοια, με παιδί στο αμάξι και μηδενικό χρόνο για βόλτες (κάποτε πήγαινα Κυριακή πρωί για καφέ στην Βυτίνα και μετά φαγητό και επιστροφή το βράδυ). Πλέον κοιτάζω άλλα πράγματα και όταν έλω κάνα γκάζι παίρνω την 330 του πατέρα (που καίει μια 20αρα για πλάκα) και ευχαριστιέμαι 6κύλινδρη ατμόσφαιρα.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 81
                                            • 106
                                            • 107
                                            • 79 / 107
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr