-
-
@georgekn said in PEUGEOT FORUM:
https://www.autoblog.gr/2023/02/03/peugeot-2008-facelift-renderings/
Κοιτάξτε το σχόλιο από κάτω!
-
@dublin said in PEUGEOT FORUM:
@georgekn said in PEUGEOT FORUM:
https://www.autoblog.gr/2023/02/03/peugeot-2008-facelift-renderings/
Κοιτάξτε το σχόλιο από κάτω!
Χαχα, εγραψε ο τυπάς
-
Είναι κουκλί το άτιμο, φωνάζει "είμαι cool 40αρης, έχω οικογένεια αλλά ψάχνω και sexy babysitter να μας φροντίζει.."
-
@v_a said in PEUGEOT FORUM:
Είναι κουκλί το άτιμο, φωνάζει "είμαι cool 40αρης, έχω οικογένεια αλλά ψάχνω και sexy babysitter να μας φροντίζει.."
Για όσους βαρέθηκαν να ανοίξουν το λινκ, κάτω από την είδηση του face lift λέει ένας:
"οσο περναει ο καιρος τοσο περισσοτερο σιγουρευομαι οτι για εναν μεσο οικογενειαρχη η καλυτερη λυση ειναι ενα υβριδικο τογιοτα.."
Τρελό κάψιμο!
Είναι ότι πρέπει, ειδικά μέσα για μένα είναι ότι καλύτερο στην mainstream αυτοκίνηση αλλά και εξωτερικά η άσκηση design κρίνεται υπέρ-επιτυχημενη.
Δεν το οδηγάω και πολύ συχνά γιατί καθημερινά παίρνω αλλά οχήματα συνήθως, αλλά να, τώρα Στούπα - Καρδαμύλη ας πούμε εδώ έχω χαρεί διαδρομές! Σου αρέσει και μόνο που βρίσκεσαι μέσα του (κάπως πρόστυχο ακούστηκε αυτό!) Και χαλαρά diesel-αρα, ότι πρέπει για οικονομικό ταξίδι και ηρεμία, αλλά με δύναμη από χαμηλά για να ανεβαίνει άνετα και κάνα βουνό!
Να δούνε τι θα αλλάξει μέσα, γιατί αυτό με ενδιαφέρει περισσότερο, σίγουρα η οθόνη θα μπει καλύτερη..θα δούμε, γιατί δεν βλέπω να βγαίνει diesel, οπότε το δικό μας θα είναι συλλεκτικό! Επίσης, είναι με τις μπλε λεπτομέρειες μέσα! Αμέσως μετά η Allure άλλαξε..σούπερ συλλεκτικό, δεν έχει βγάλει ούτε μια ανάκληση! Δεν είναι σαν κάτι αλλά!
-
Καλησπέρα,
ήθελα να ρωτήσω το εξής, φαντάζομαι θα έχει τύχει και σε άλλους.Έχω το Peugeot 206, 1.4, 75hp, 2002 μοντέλο με 179000 χλμ.
Τον τελευταιο καιρό όταν πατάω συμπλέκτη να αλλάξω ταχύτητα, οι στροφές ανεβαίνουν αντί να πέφτουν, κυρίως στην 1η και 2α ταχύητα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την κατανάλωση βενζίνης συν τοις άλλοις. Ποιο μπορεί να είναι το πρόβλημα; Το πήγα σε τεχνικό και μου είπε ότι ειναι παλιά η πεταλούδα του γκαζιού αλλά να μην την αλλάξω ακόμα, μόνο όταν δεν παίρνει μπροστά το αμάξι!! Και η αλήθεια είναι ότι όταν γυρίζω το κλειδί κάνει 3-4 δευτερόλπετα μέχρι να πάρει μπρος και αν αφήσω τον συμπλέκτη και δεν γκαζώσω, πάει να σβήσει.
Τι μπορεί να φταίει;
Ευχαριστώ
-
Πολύ φοβάμαι πως με την κακή φήμη του adblue δεν θα το βλέπει ο κόσμος όπως το βλέπεις εσύ.
Αυτό το θέμα του adblue τους έχει χαλάσει τη φήμη. Προσωπικά ξέρω ανθρώπους που έμαθαν για αυτό και δεν θέλουν να αγοράσουν με τίποτα psa.
Μεγάλο κρίμα διότι ως σύνολο είναι πολύ καλό
-
Επειδή το χρωστάω στο Δουβλίνο, που λέει εξυπναδούλες στα νήματα της vw
Πωλήσεις 2022 στην Ευρώπη:
Peugeot 620k, Audi 615k, bmw 647k, Mercedes 635k.Καλά vw 1.198k και toyota 767k πολύ μακριά...
Όταν λέει η Peugeot ότι θα γίνει "premium", εννοεί ότι κυνηγάει να φτάσει τα νούμερα πωλήσεων των premium εταιριών audi, bmw, mercedes?
-
@lap said in PEUGEOT FORUM:
Πολύ φοβάμαι πως με την κακή φήμη του adblue δεν θα το βλέπει ο κόσμος όπως το βλέπεις εσύ.
Αυτό το θέμα του adblue τους έχει χαλάσει τη φήμη. Προσωπικά ξέρω ανθρώπους που έμαθαν για αυτό και δεν θέλουν να αγοράσουν με τίποτα psa.
Μεγάλο κρίμα διότι ως σύνολο είναι πολύ καλό
Δεν θα έχουν πρόβλημα, γιατί τα ντίζελ τελειώνουν και θα τελειώσει και το άγχος τους...
-
@andya3 said in PEUGEOT FORUM:
Επειδή το χρωστάω στο Δουβλίνο, που λέει εξυπναδούλες στα νήματα της vw
Πωλήσεις 2022 στην Ευρώπη:
Peugeot 620k, Audi 615k, bmw 647k, Mercedes 635k.Καλά vw 1.198k και toyota 767k πολύ μακριά...
Όταν λέει η Peugeot ότι θα γίνει "premium", εννοεί ότι κυνηγάει να φτάσει τα νούμερα πωλήσεων των premium εταιριών audi, bmw, mercedes?
Έχουμε όμιλο εμείς! Δεν μασάμε! Στην ίδια τσέπη μπαίνουν!
-
Μα και πάλι δεύτερος είναι ο όμιλος σας πίσω από το vag group.
Λογικά λοιπόν σκεπτόμενοι, τα vw είναι καλύτερα από τα Peugeot. Αφού πουλανε περισσότερα. Κάτι θα ξέρουν αυτοί που τα αγοράζουν, δεν μπορεί.
-
@lap said in PEUGEOT FORUM:
Μα και πάλι δεύτερος είναι ο όμιλος σας πίσω από το vag group.
Άσχημα είναι να είναι δεύτερος;
Έχεις παίξει ποτέ τελικό στη ζωή σου; Μέχρι να φτάσεις εκεί είναι απίστευτα δύσκολα και άπειρες εμπειρίες..
Κάτσε να φορτώσει η FCA που πήγαιναν για κλείσιμο, και θα τα βρούμε όλα!
-
Όχι δεν έχω παίξει τελικό, γιατί εσύ έπαιξες τελικό σε κάτι ;
Αλλά όπως λένε στα βιβλία της ιστορίας γράφεται ο πρώτος.
Όπως λέγανε και κάποτε και οι ABBA, Ο νικητής τα παίρνει όλα, ο χαμένος στέκεται μικρός δίπλα στην νίκη του. Αυτή είναι η μοίρα του.
Δεν μου λες, τελικά είναι καλύτερα αυτοκινητα τα vw;
-
@lap said in PEUGEOT FORUM:
Όχι δεν έχω παίξει τελικό, γιατί εσύ έπαιξες τελικό σε κάτι ;
Αλλά όπως λένε στα βιβλία της ιστορίας γράφεται ο πρώτος.
Όπως λέγανε και κάποτε και οι ABBA, Ο νικητής τα παίρνει όλα, ο χαμένος στέκεται μικρός δίπλα στην νίκη του. Αυτή είναι η μοίρα του.
Δεν μου λες, τελικά είναι καλύτερα αυτοκινητα τα vw;
Φυσικά και έχω παίξει πολλούς τελικούς, και play off και διάφορα.
Για κάποιους είναι. Υπάρχουν άνθρωποι που παίρνουν Golf από την δεκαετία του 80..
Η Suzuki που είναι; Πάτο;! Αξίζει για πάτο της Ευρώπης;
-
Σε τι αν επιτρέπεται; Ήσουν αθλητής;
Κατά την άποψη μου η suzuki δεν αξίζει για τελευταία αλλά ούτε και για πρώτη. Έχει ειδικό κοινό. Αλλά αυτό το υποστηρίζω εδώ και χρόνια. Δηλαδή το επιχείρημα των πωλήσεων για την αξιολόγηση των αυτοκινήτων το αντικρουω ως μη λογικό όταν παραβλέπουμε άπειρους άλλους συντελεστές. Είναι απλά μια τάση της αγοράς και των χαρακτηριστικών της, και όχι τόσο ενα ποιοτικό κριτήριο του καθε οχήματος.
Εσύ αντιθέτως αν θυμάμαι σωστά το επικαλείσαι συχνά ως επιχείρημα κατά την κριτική σε ένα psa. Οπότε τώρα που δεν είναι στη πρώτη θέση η stellantis αλλά η vag για να μην είσαι ανακόλουθος των θέσεων σου θα πρέπει να παραδεχτείς πως είναι ανώτερα αυτοκίνητα, να χαρεί και ο @andya3, τον οποίο τον βλέπω για dacia.
-
Εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι κοβεστε τοσο ποιος ειναι 1ος . 2ος και ποιος καλυτερος απο τον αλλο και μλκιες . Λες και εχετε κανενα κερδος . Τα λεφτα σας δίνετε και χαιρεστε κι απο πανω
-
@lap said in PEUGEOT FORUM:
Σε τι αν επιτρέπεται; Ήσουν αθλητής;
Κατά την άποψη μου δεν αξίζει για τελευταία αλλά ούτε και για πρώτη. Έχει ειδικό κοινό. Αλλά αυτό το υποστηρίζω εδώ και χρόνια. Δηλαδή το επιχείρημα των πωλήσεων για την αξιολόγηση των αυτοκινήτων το αντικρουω ως μη λογικό όταν παραβλέπουμε άπειρους άλλους συντελεστές. Είναι απλά μια τάση.
Εσύ αντιθέτως αν θυμάμαι σωστά το επικαλείσαι συχνά ως επιχείρημα κατά την κριτική σε ένα psa. Οπότε τώρα που δεν είναι στη πρώτη θέση η stellantis αλλά η vag για να μην είσαι ανακόλουθος των θέσεων σου θα πρέπει να παραδεχτείς πως είναι ανώτερα αυτοκίνητα, να χαρεί και ο @andya3, τον οποίο τον βλέπω για dacia.
Φυσικά και ήμουν αθλητής, μέχρι, σχετικά, πρόσφατα. αθλητισμός/μουσική θεωρώ απαραίτητα για την σωστή διάπλαση ενός ανθρώπου.
Οι τάσεις της αγοράς δείχνουν πράγματα. Ποτέ δεν ήταν πρώτη η Stellantis, δεν έχει χάσει την κορυφή η VW..
Να πάρει ότι γουστάρει ο άνθρωπος!
-
Σε τι ήσουν αθλητής; Είσαι και μουσικός;
Φυσικά δείχνει πράγματα η αγορά, δεν την μηδενίζεις, αλλά και δεν την αναγεις σε μοναδικό κριτήριο. Αυτό σου λέω εδώ και τόσα έτη. Μόνο τους μετόχους τους ενδιαφέρουν κυρίως οι πωλήσεις και όχι το προϊόν.
Και αν μείνουμε στο προϊόν τότε μπορούμε να θέσουμε και άλλα θέματα. Όπως για παράδειγμα το πως μπορεί να κρίνει ένας αγοραστής ένα προϊόν; Σύμφωνα με ποια κριτήρια, γνώσεις και εμπειρίες;
Εάν δεν έχει σχεδόν καμία γνώση από αυτοκίνητα πως μπορούμε να θεωρήσουμε την επιλογή του ως βαρόμετρο αξιολόγησης;
Δηλαδή πόσοι ξέρουν από αυτοκίνητα και έχουν εμπειρία απο πολλά, πόσοι ψάχνουν τα μηχανικά τους μέρη και την ανάπτυξη τους; Ούτε το 10% τω αγοραστών.
Μπορείς να ακολουθήσεις την λογική που σου αναφέρω;
Το ίδιο συμβαίνει και με την τέχνη και σινεμά και μουσική.
Φυσικά να πάρει ότι γουστάρει. Δεν έθεσε κάνεις θέμα επιβολής του τι θα πάρει.
Το θέμα συζήτησης δεν είναι αυτό. Το θέμα συζήτησης είναι η αξιολόγηση οχημάτων με μοναδικό ή έστω κύριο κριτήριο τις πωλήσεις τους.
-
@lap said in PEUGEOT FORUM:
Το θέμα συζήτησης δεν είναι αυτό. Το θέμα συζήτησης είναι η αξιολόγηση οχημάτων με μοναδικό ή έστω κύριο κριτήριο τις πωλήσεις τους.
Τελείως άσχετες οι πωλήσεις με το εαν ένα υλικό αγαθό είναι καλό, ίσως και το αντίθετο. Ένα ποιοτικό αγαθό έχει μικρές πωλήσεις λόγω αυξημένης τιμής. Στα πάντα ισχύει αυτό, τα ποιο καλά πράγματα είναι τα πιο ακριβά και άλλα εξ' ορισμού πουλάνε λιγότερο από όλα τα άλλα. Τώρα, εαν βάλουμε και στην εξίσωση γνώσεις των αγοραστών, άστα βράστα.
-
Σωστό και αυτό. Εσύ μιλάς για προϊόντα με αξιολόγηση ως προς την ελαστικότητα ζήτησης. Όπως τα λες είναι Φάνη.
Αλλα ακόμα και αν συγκρίνουμε τις πωλήσεις προϊόντων με ίδια ελαστικότητα ζήτησης θα πρέπει να κάνουμε πιο ποιοτικές κρίσεις για να εξάγουμε συμπεράσματα του πιο είναι καλύτερο χωρίς να μηδενίσουμε βέβαια και την αγορά
PEUGEOT FORUM