Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    DS4 2021
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. DS4 2021
    • 1
    • 2
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 39
    • 40
    • 32 / 40
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    69
    791
    52035
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andreas72 last edited by

      Όλα είναι σχετικά...
      Προσωπικά, θεωρώ τον ήχο του ντίζελ οικείο και δεν με ενοχλεί. Ειδικά στο C4.
      Αντίθετα, ο θόρυβος του κινητήρα του Yaris Cross μου φάνηκε πολύ ενοχλητικός όταν ανέβαιναν οι στροφές. Μου θύμιζε εκείνα τα πλαστικά πολυβόλα με τα φωτάκια που αγοράζαμε μικροί από τα πανηγύρια. Λίγο το οδήγησα και χωρίς να βγω σε εθνική όπου πιστεύω ότι ο θόρυβος του θα ήταν ακόμη πιο έντονος.
      Οι κάτοχοι του YC βεβαίως δεν δείχνουν να ενοχλούνται και αναφέρουν ως ενοχλητικό τον θόρυβο από τους καθρέφτες. Είπαμε, γούστα είναι αυτά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • C
        criuser last edited by

        Θέλουν να με κάνουν να κάνω τεστ ντράιβ τογιότα...

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        k-m 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • k-m
          k-m @criuser last edited by

          @criuser said in DS4 2021:

          Θέλουν να με κάνουν να κάνω τεστ ντράιβ τογιότα...

          με εναν αναγραμματισμο, αυτο ειναι για εσενα

          https://www.toyota.gr/new-cars/land-cruiser

          C gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 1
          • C
            criuser @k-m last edited by

            @k-m said in DS4 2021:

            @criuser said in DS4 2021:

            Θέλουν να με κάνουν να κάνω τεστ ντράιβ τογιότα...

            με εναν αναγραμματισμο, αυτο ειναι για εσενα

            https://www.toyota.gr/new-cars/land-cruiser

            Το σέβομαι και είναι εξαιρετικό...

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • realzeus
              realzeus @clockwork82 last edited by

              @clockwork82 said in DS4 2021:

              χωρίς καν kickdown όπως η βενζίνη

              Ούτε τα σύγχρονα τουρμπο-βενζίνης (ή τα παλιότερα μεγάλα ατμοσφαιρικά) χρειάζονται kick-down και στην τελική ποιο είναι το πρόβλημα αφού θα είναι αυτόματο (ανέφερες kick-down); Η ησυχία της βενζίνης είναι σαφώς ανώτερη, όπως και το εύρος των στροφών. Μόνο σε οικονομία και άρα αυτονομία υπερτερούν τα ντίζελ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • gatoz
                gatoz @k-m last edited by

                @k-m said in DS4 2021:

                @criuser said in DS4 2021:

                Θέλουν να με κάνουν να κάνω τεστ ντράιβ τογιότα...

                με εναν αναγραμματισμο, αυτο ειναι για εσενα

                https://www.toyota.gr/new-cars/land-cruiser

                αυτο δεν ειναι τουοτα.
                κατι αλλο ειναι.

                #milf-a-man

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tiguolf last edited by tiguolf

                  Το καλοκαιρι του 2020, ημουνα μια ανασα απο το να παρω ενα DS7, ετοιμοπαραδοτο. Στην πλουσια εκδοση So Chic που ειχε τα παντα. Η τιμη μετα την εκπτωση ηταν 34,000.
                  Σημερα, το DS4 - δηλαδη μια κατηγορια κατω - πωλειται στη βασικη της εκδοση σχεδον στην τιμη που θα επαιρνα το DS5 (33000). Οι αλλαγες που ζουμε ειναι εξωφρενικες.

                  Κατα τα αλλα πολυ ομορφα, και τα δυο - ειδικα το DS7 ειναι το κορυφαιο στην εξωτερικη σχεδιαση για τα δικα μου γουστα.

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dublin @tiguolf last edited by

                    @tiguolf said in DS4 2021:

                    Το καλοκαιρι του 2020, ημουνα μια ανασα απο το να παρω ενα DS7, ετοιμοπαραδοτο. Στην πλουσια εκδοση So Chic που ειχε τα παντα. Η τιμη μετα την εκπτωση ηταν 34,000.
                    Σημερα, το DS4 - δηλαδη μια κατηγορια κατω - πωλειται στη βασικη της εκδοση σχεδον στην τιμη που θα επαιρνα το DS5 (33000). Οι αλλαγες που ζουμε ειναι εξωφρενικες.

                    Κατα τα αλλα πολυ ομορφα, και τα δυο - ειδικα το DS7 ειναι το κορυφαιο στην εξωτερικη σχεδιαση για τα δικα μου γουστα.

                    Δεν είναι τραγικό το παράδειγμά σου, κάτι εκδόσεις Duster πήραν 5-6.000€...

                    Επίσης αν θυμάμαι καλά, οι εκπτώσεις τότε ήταν λόγω pre FL.

                    Επίσης για μένα η DS4 είναι η πρώτη πραγματικά DS που δίνει όραμα για την εταιρεία και καθορίζει τις αρχές του ομίλου για τα επόμενα χρόνια που θα "συγκρουστεί" εσωτερικά με τις άλλες του ομίλου.

                    Ειδικά με την Lancia θα γίνει χαμός γιατί θα στοχεύουν ακριβώς στο ίδιο target group. H DS έχει the head start, η Lancia έχει την ιστορία, σε δέκα χρόνια από τώρα, there.can be only.one!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      dstou last edited by

                      Η ιστορία δεν εμπόδισε τη λάντσια να κλείσει, και το ξεκίνημα κεφαλιού την άλλη να βολοδέρνει στα σχεδόν αζήτητα.
                      Για μένα το ζήτημα είναι το εξής δίπολο: εύρος επένδυσης ΚΑΙ αποδοχή από τον κοζμάκη. Πρέπει και τα δύο να διατηρούνται συνεχώς σε υψηλά επίπεδα, όλα τα υπόλοιπα είναι νάχαμε να λέγαμε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • H
                        harisma23 @clockwork82 last edited by harisma23

                        @clockwork82 said in DS4 2021:

                        @harisma23 said in DS4 2021:

                        @clockwork82 said in DS4 2021:

                        Σαν το ταξίδι του ντίζελ, ΚΑΝΕΝΑ.

                        Και γιατί παρακαλώ; Σαν αίσθηση άνεσης, ησυχίας και κραδασμών (δηλαδή αυτά που μας ενδιαφέρουν κυρίως στο ταξίδι) η βενζίνη είναι καλύτερη και το ηλεκτρικό ακόμη καλύτερο.
                        Απλώς το ντίζελ στο ταξίδι "ησυχάζει" καθώς δεν ακούς το κροτάλισμα του (αλλά παραμένει λίγο χειρότερο σε NVH από βενζίνη και πολύ χειρότερο από ηλεκτρικό). Πλεονεκτεί σε αυτονομία (έναντι και των δύο) και σε οικονομία (έναντι της βενζίνης). Αλλά καλύτερο ταξίδι ΔΕΝ κάνει!

                        Επειδή ακριβώς ησυχάζει στις σταθερές στροφές ενός ταξιδιού, καίει λιγότερο από βενζίνη στην ιδια ταχύτητα και απόσταση, έχει μεγαλυτερη αυτονομία από κάθε ηλεκτρικό και ταυτόχρονα πολύ καλή ροπη για προσπεράσεις και ανηφόρες χωρίς καν kickdown όπως η βενζίνη.

                        Εδώ και 8,5 χρόνια έχω ντίζελ. Επίσης, λόγω συχνών ταξιδιών οδηγώ συχνά πολλά και διαφορετικά μοντέλα ντίζελ ή βενζίνη.

                        Ε λοιπόν, επειδή εγώ δεν έχω οπαδική λογική, θα πω στα ίσια ότι το ντίζελ είναι ένας συμβιβασμός για λόγους οικονομίας και ότι αν με ένα βενζινοκίνητο μπορούσαμε να έχουμε εξίσου οικονομική μετακίνηση, ΚΑΝΕΙΣ δεν θα αγόραζε ντίζελ.

                        Και βεβαίως ούτε στο ταξίδι υπερέχει το ντίζελ έναντι της βενζίνης. "Ησυχάζει" μεν, αλλά παραμένει πιο θορυβώδες και τραχύ από τη βενζίνη. Ροπή μια χαρά έχουν και όλα τα σύγχρονα υπερτροφοδοτούμενα βενζινοκίνητα. Και η μεγαλύτερη αυτονομία του ντίζελ, είναι στην πράξη σχεδόν αχρείαστη, γιατί δεν είναι κανένα φοβερό πλεονέκτημα να έχεις 1000 Km αυτονομία σε ντίζελ αντί για 800 σε βενζίνη, αφού θα κάνεις στάση συντομότερα.

                        Συμπέρασμα: Καλύτερο ταξίδι ΔΕΝ κάνεις με ντίζελ. Οικονομικότερο κάνεις!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • k-m
                          k-m last edited by

                          Επιπλέον είχε γινει μια πλύση εγκεφάλου οτι ολοι "πρέπει" να πάρουν πετρέλαιο, που πήραν και άτομα που δεν κάνουν πολλά χιλιόμετρα.

                          Αν κανεις ελαχιστα χιλιομετρα την εβδομάδα και καποιο ταξιδι στους 2 μήνες, τοτε δεν πρέπει να πας σε diesel.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dublin last edited by

                            Μία χαρά οικονομίας κάνεις σε όλες τις συνθήκες, με τα βενζινοκίνητα που είχα ήμουν 8-10λιτρα και μετά που το έπαιξα σε diesel έχω δει και χαμηλά 4αρια, αλλά γύρω στο 5-5.5 σε νορμάλ συνθήκες (adnormal δηλαδή, γιατί έχω βαρύ πόδι και το ξέρω).

                            • Ότι τόσα χρόνια έχω γλυτώσει πολλά χρήματα σε τέλη κυκλοφορίας (σε σχέση με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα), +ότι η ροπή από χαμηλά με φτιάχνει και γουστάρω να αλλάζω ταχύτητες στις 2.000 στροφές, +ότι στο 2008 δεν ακούγεται τίποτα στην καμπίνα σχεδόν και όσοι τα λένε αυτά θυμούνται Opel Corsa του 2006 μάλλον..+ότι αποκλείεται να έχεις 1000χλμ diesel αυτονομία, και 800 βενζίνη, δεν είμαι καλός στα μαθηματικά, αλλά το Auris που ήταν το τελευταίο βενζινοκίνητο που χρησιμοποιούσα συχνά, κάθε εβδομάδα βενζινάδικο, με τα diesel αν δεν παίξει ταξίδι ξεχνάω πότε έχω ξαναβάλει. Για μένα αυτό είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ πλεονέκτημα, γιατί δεν γουστάρω να χάνω το χρόνο μου στα βενζινάδικα, κόλλημά μου, αλλά θυμάμαι ξενερωνα με το Auris, ειδικά αν έβαζα 30€ ας πούμε και δεν γέμιζα, έπρεπε να ξαναπάω μέσα στην εβδομάδα..
                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • C
                              civil357 last edited by

                              Το πλεονέκτημα του πετρελαίου στο ταξίδι έχει να κάνει και με τη δυνατότητά του να "κρατάει" πιο εύκολα μεγαλύτερη ταχύτητα κιβωτίου.

                              Κοινώς σε αντίστοιχα αμαξώματα , στα 140 , μία C4 προηγούμενης γενιάς , στην έκτη ταχύτητα το πετρέλαιο θα γυρίζει λίγο πάνω από τις 2.000 στροφές και η βενζίνη πιθανότατα χίλιες στροφές περισσότερες. Αυτό , στις σταθερές στροφές του ταξιδιού , έχει ως αποτέλεσμα μία μεγαλύτερη βαβούρα για το βενζινοκίνητο. Επιμένω στη σύγκριση μόνο ίδιων αυτοκινήτων, κοινώς ίδια ηχομόνωσης.

                              Επίσης ένα από τα καλύτερα χαρακτηριστικά των πετρελαιοκινητήρων , είναι ότι παρουσιάζουν πολύ μικρότερη αύξηση κατανάλωσης σε σχέση με την αύξηση της ταχύτητας. Κοινώς δε το λυπάσαι στο ταξίδι.....

                              Προσωπικά, ανάμεσα σε ίδια αμαξώματα ( σε προσιτά αυτοκίνητα, μην παρεξηγηθώ....) , για μακρινό ταξίδι , πιθανότατα το πετρέλαιο θα προτιμούσα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • M
                                manast last edited by

                                Το ντήζελ έχει μικρότερη κατανάλωση από το πρώτο χλμ. και δεν βλέπω το λόγο να το αμφισβητεί κάποιος αυτό. Αρα και αντίστοιχα μικρότερες εκπομπές CO2. Αλλα είναι τα προβλήματα που το καθιστούν αταίριαστο με την κυκλοφορία του στην πόλη. Το πακέτο ρύπανση-αντιρύπανση δεν είναι άψογο. Παράγει βλαβερά αέρια, ψιλο-προβληματικά τα συστήματα εξουδετέρωσης τους. Αρα θέμα.
                                Βέβαια έχω την αίσθηση ότι αν το θέμα του dieselgate δεν είχε πρωτοεμφανιστεί στην αγαπημένη της γερμανικής κυβέρνησης και μιαρή αυτή εταιρία, η οποία αφου έκανε μια λαδιά που θα την κατέτρεχε για πάντα στα ντήζελ, θεωρήθηκε σκόπιμο να κυνηγηθούν όλα τα ντήζελ. Αρα μειωμένες πιθανότητες να ερευνηθούν από τους μηχανικούς πιθανές καλύτερες τεχνικά λύσεις. Η ακατανόμαστη δήλωσε τους καταργεί και θα εξελίσσει ηλεκτρικά, ω του θαύματος, το ίδιο προτείνει και η γερμανοκρατούμενη ΕΕ.
                                Εχει δράκο η ιστορία. Αι-Γιώργη δεν έχει.
                                Υ.Γ. Ο περιλάλητος ήχος των ντήζελ, σε μερικούς αρέσει. Εχουν δικαίωμα;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • D
                                  dstou last edited by dstou

                                  Έχοντας διανύσει 500.000 χλμ.με βενζίνη και 500.000 χλμ.με πετρέλαιο, ας πω την αποψάρα μου. Το πετρέλαιο είναι τα κάτωθι:
                                  Οικονομία στη χρήση
                                  Ροπάκλα σε χαμηλομεσαίες σαλ. (Πχ για έλξη)
                                  Λιγότερο διοξείδιο

                                  Σε όλα τα υπόλοιπα χάνει σε σχέση με το σκέτο βενζίνη.

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • D
                                    dublin @dstou last edited by

                                    @dstou said in DS4 2021:

                                    Έχοντας διανύσει 500.000 χλμ.με βενζίνη και 500.000 χλμ.με πετρέλαιο, ας πω την αποψάρα μου. Το πετρέλαιο είναι τα κάτωθι:
                                    Οικονομία στη χρήση
                                    Ροπάκλα σε χαμηλομεσαίες σαλ. (Πχ για έλξη)
                                    Λιγότερο διοξείδιο

                                    Σε όλα τα υπόλοιπα χάνει σε σχέση με σκέτο βενζίνη.

                                    Ποια είναι τα υπόλοιπα;!

                                    Σύγχρονος diesel τελευταίας εσοδείας και οικολογικά και ηχορυπαντικα δεν έχουν καμία σχέση με παλιότερους.

                                    Σε επιδόσεις και υψηλές στροφές φυσικά χάνει hands down, δεν θα πάρεις όχημα επιδόσεων diesel (αν και υπάρχουν ΚΑΙ κάποια τέρατα, ΚΑΙ κάποια value π.χ τα PSA B hatchs έχουν περίπου 190 τελική και 10 δευτερόλεπτα τα 0-100, δεν το λες και βαρετό..), αλλά η ροπή από χαμηλά είναι ευεργετική σε ένα σωρό δουλειές και καταστάσεις (π.χ σε αγροτικό και off road εγώ θα προτιμήσω diesel 100% αν μου δοθεί η επιλογή).

                                    Πω.. μόλις συνειδητοποίησα ότι έχω κάνει εκατομμύρια χλμ στην άσφαλτο, και να φανταστείτε ότι εξωτερικό δεν είχα ποτέ ιδιόκτητο αυτοκίνητο..Παλαιουρας..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Εύρος λειτουργίας, στροφάριζμα ψηλά, επιδόσεις, ησυχία,ποιότητα λειτουργίας, λιγότερες αλλαγές ταχυτήτων,βάρος στον μπροστά άξονα, κυβικά για αντίστοιχες επιδόσεις, τεκμήριο, τιμή αγοράς, μικροσωματίδια σε σχέση με έμμεσου ψεκασμού βενζίνης. Άλλα λιγότερο, άλλα περισσότερο. Όπως είπε και ο χάρισμαΣ, αν δεν ήταν χαμηλότερο το κοστολόγιο χρήσης, κανείς δεν θα το προτιμούσε. Σχεδόν κανείς, θα έλεγα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • D
                                        dublin last edited by

                                        @dstou said in DS4 2021:

                                        Εύρος λειτουργίας, στροφάριζμα ψηλά, επιδόσεις, ησυχία,ποιότητα λειτουργίας, λιγότερες αλλαγές ταχυτήτων,βάρος στον μπροστά άξονα, κυβικά για αντίστοιχες επιδόσεις, τεκμήριο, τιμή αγοράς, μικροσωματίδια σε σχέση με έμμεσου ψεκασμού βενζίνης. Άλλα λιγότερο, άλλα περισσότερο. Όπως είπε και ο χάρισμαΣ, αν δεν ήταν χαμηλότερο το κοστολόγιο χρήσης, κανείς δεν θα το προτιμούσε. Σχεδόν κανείς, θα έλεγα.

                                        Εκτός του εύρους, που για κάποιους είναι πλεονέκτημα, όλα τα άλλα χρήζουν επεξηγήσεων που έχουν γίνει, και από μελέτες, και από έρευνες, και πρακτικά.

                                        Επίσης χαίρω πολύ, και αν είχαμε ακόμη άλογα δεν θα χρειαζόμασταν καν θερμικούς και αηδιες, γρασιδακι και βουρτσισματακι στη χαίτη..η ουσία τους είναι η πολύ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ κατανάλωση καυσίμου και η ροπακλα σε σχέση με την κατανάλωση.

                                        Άς πούμε, U S.A που δεν υπάρχει καν το diesel, πάνω από το 60% των τρακτέρ είναι diesel και το 96% των φορτηγών που μεταφέρουν τα αγροτικά προϊόντα. Τα νούμερα είναι συντριπτικά.

                                        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • k-m
                                          k-m last edited by

                                          @dublin said in DS4 2021:

                                          Μία χαρά οικονομίας κάνεις σε όλες τις συνθήκες, με τα βενζινοκίνητα που είχα ήμουν 8-10λιτρα και μετά που το έπαιξα σε diesel έχω δει και χαμηλά 4αρια, αλλά γύρω στο 5-5.5 σε νορμάλ συνθήκες (adnormal δηλαδή, γιατί έχω βαρύ πόδι και το ξέρω).

                                          ναι, αλλα πόσο κοστίζουν τα προβλήματα αν κάνεις ελαχιστα χιλιομετρα μεσα στην πολη το μήνα ?

                                          το diesel θέλει χιλιόμετρα για να λειτουργεί σωστά και να μην εχει θεματα

                                          φάνηκαν αρκετα επι covid και τα μονιμα παρκαρισμενα στις πυλωτές.

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dublin @k-m last edited by dublin

                                            @k-m said in DS4 2021:

                                            @dublin said in DS4 2021:

                                            Μία χαρά οικονομίας κάνεις σε όλες τις συνθήκες, με τα βενζινοκίνητα που είχα ήμουν 8-10λιτρα και μετά που το έπαιξα σε diesel έχω δει και χαμηλά 4αρια, αλλά γύρω στο 5-5.5 σε νορμάλ συνθήκες (adnormal δηλαδή, γιατί έχω βαρύ πόδι και το ξέρω).

                                            ναι, αλλα πόσο κοστίζουν τα προβλήματα αν κάνεις ελαχιστα χιλιομετρα μεσα στην πολη το μήνα ?

                                            το diesel θέλει χιλιόμετρα για να λειτουργεί σωστά και να μην εχει θεματα

                                            φάνηκαν αρκετα επι covid και τα μονιμα παρκαρισμενα στις πυλωτές.

                                            4 diesel έχω. 2 βαριά μεταχειρισμένα (1 αγροτικό, 1 Β πολυμορφικό που βλέπει εθνική μία φορά τα 2 χρονια). Κόστος μηδέν. Το Β ΜΑΧ είναι παρκαρισμένο από τον Νοέμβριο και μαζεύει σκόνη και κουτσουλιές και το πήρα χθες για να μην μείνει από μπαταρία..στην καραντίνα έμενε άπειρους μήνες παρκαρισμένο. Το αγροτικό το χρησιμοποιούμε κυρίως στο μάζεμα ελιάς και σχεδόν ποτέ άλλοτε. Πάνω από 10 συνεχόμενους μήνες αραχτο..

                                            Το νεώτερο το Peugeot 2008 του 2020, το παλαιότερο το Ford Ranger του 2002 (νομίζω)

                                            Ποιος σας τα λέει αυτά; Ο Μπάρμπα Μήτσος ο Γαλατάς, ή ο Μπάρμπα Γιάννης ο Κανατας;

                                            k-m 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 32 / 40
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr