-
@tkin73 said in Νεο Hyundai Tucson :
Υπάρχει κανείς φουλ υβριδικός σε τουσον ή σπορτατζ να μας πει αν παίζει κάποιο ρόλο το υβριδικό σε συνθήκες σταθερής ταχύτητας με 120-130 χλμ στην ΕΟ; Ή απλά εκεί κινείσαι με τον κλασικό τούρμπο 180 συν όμως της μπαταρίες ως έρμα;
Αυτά που γράφει η φαμπιατου μόνο όμως ότι στην δοκιμή του νέου Νίρο όταν η μπαταρία αδειάζει αλλάζουν δραματικά οι επιδόσεις ισχύει και εδώ; Δλδ μετα από μια μεγάλη διαδρομή χωρίς δυνατότητα επαρκούς ανάκτησης ή σε μια ανηφορική διαδρομή ομοίως το αμάξι χάνει σε επιδόσεις ( φυσικά εδώ έχει 180 άλογα αλλά και 1800 κιλά, και όχι τα 105 με τα 1500 του νιρο μιλάμε για 10 vs 14 kg/hp)Το Niro έχει έναν "ασθενικό" κινητήρα σε κύκλο Atkinson που ίσως δεν μπορεί να κινήσει με ευκολία το βαρύ αμάξωμα όταν έχει πεσει η μπαταρία. Δεν ξέρω πως το επιτρέπει αυτό το σύστημα των Κορεατων σε αντίθεση με αυτο της Τουοτα.
Σίγουρα ο συνδυασμός του tucson με τον πολύ ισχυρό turbo δεν θα σε αφήσει ποτέ χωρίς δύναμη. Απλά ισως δεν θα έχεις την ανάλογη οικονομία που θα είχες πχ με την διλιτρη κορόλα κρος;
Γενικά στις κριτικές του HEV της Hyundai (με τον turbo) αναφέρεται πιο έντονα η αίσθηση της δύναμης πάρα η οικονομία στο καύσιμο.
Δες και εδώ τις διαφορές των δύο κινητήρων:
-
Σοβαρά; Πρέπει να είναι χρόνος ρεκόρ.. είσαι ευχαριστημένος; Καλή χρονιά κιόλας! Εμείς ακόμα στο περίμενε είμαστε.
@george_b-0 said in Νεο Hyundai Tucson :
@alexandra-xron said in Νεο Hyundai Tucson :
Καλησπέρα στην παρέα. Αφού διάβασα και πήρα πολλές πολύτιμες πληροφορίες από αυτό το φόρουμ, παράγγειλα το Tucson 1.6T 48V 150hp 2WD Premium αυτόματο στα 29.260 ευρώ τελική, χωρίς καθόλου έξτρα.
Η παραγγελία έγινε 3 Μαρτίου 2022 στην αντιπροσωπεία Γρυσμπολάκη στη Γλυφάδα. Αρχικά μας είπαν χρόνο παράδοσης 6 μήνες, που φυσικά δεν τηρήθηκε. Μετά από συνεχείς αναβολές, σήμερα μάθαμε ότι τελικά το αυτοκίνητο (μάλλον-χωρίς καμία σιγουριά) θα έρθει τέλος Ιανουαρίου, άρα συνολικός χρόνος αναμονής πάνω από 10 μήνες.
Υπάρχει κάποιος που να έχει παραγγείλει/παραλάβει αυτόματο πρόσφατα για να μου δώσει μια ιδέα για το πόσος πραγματικά θα είναι ο χρόνος αναμονής και αν έχει νόημα να κοιτάξουμε άλλες επιλογές (πχ honda hrv, αν και προτιμάμε το tucson λόγω χώρων);
Τι παράξενο ... εγώ παράγγειλα ακριβώς το ίδιο στην ίδια αντιπροσωπεία στις 16/2/22 και μου ήρθε στους 2.5 μήνες ! και μάλιστα δεν το ήθελα τόσο νωρίς (γιατί δεν είχα τα λεφτά)
-
@alexandra-xron said in Νεο Hyundai Tucson :
Σοβαρά; Πρέπει να είναι χρόνος ρεκόρ.. είσαι ευχαριστημένος; Καλή χρονιά κιόλας! Εμείς ακόμα στο περίμενε είμαστε.
@george_b-0 said in Νεο Hyundai Tucson :
@alexandra-xron said in Νεο Hyundai Tucson :
Καλησπέρα στην παρέα. Αφού διάβασα και πήρα πολλές πολύτιμες πληροφορίες από αυτό το φόρουμ, παράγγειλα το Tucson 1.6T 48V 150hp 2WD Premium αυτόματο στα 29.260 ευρώ τελική, χωρίς καθόλου έξτρα.
Η παραγγελία έγινε 3 Μαρτίου 2022 στην αντιπροσωπεία Γρυσμπολάκη στη Γλυφάδα. Αρχικά μας είπαν χρόνο παράδοσης 6 μήνες, που φυσικά δεν τηρήθηκε. Μετά από συνεχείς αναβολές, σήμερα μάθαμε ότι τελικά το αυτοκίνητο (μάλλον-χωρίς καμία σιγουριά) θα έρθει τέλος Ιανουαρίου, άρα συνολικός χρόνος αναμονής πάνω από 10 μήνες.
Υπάρχει κάποιος που να έχει παραγγείλει/παραλάβει αυτόματο πρόσφατα για να μου δώσει μια ιδέα για το πόσος πραγματικά θα είναι ο χρόνος αναμονής και αν έχει νόημα να κοιτάξουμε άλλες επιλογές (πχ honda hrv, αν και προτιμάμε το tucson λόγω χώρων);
Τι παράξενο ... εγώ παράγγειλα ακριβώς το ίδιο στην ίδια αντιπροσωπεία στις 16/2/22 και μου ήρθε στους 2.5 μήνες ! και μάλιστα δεν το ήθελα τόσο νωρίς (γιατί δεν είχα τα λεφτά)
Και βέβαια ... πολύ ευχαριστημένος. Ένα αμάξι σύγχρονης τεχνολογίας που χαίρεσαι να το οδηγείς. Το καλύτερο value for money. Γι' αυτό όπως μαθαίνω έχει ανέβει αρκετα η τιμή του σε σχέση με ένα χρόνο πριν.
-
@george_b-0 said in Νεο Hyundai Tucson :
Ξέρει κανείς τι παίζει με την πίεση των ελαστικών ? μου άναψε η ένδειξη στο ταμπλό ότι η πίεση στον ένα τροχό είναι 29 αντί 30 ... φουσκώνω και τους 4 τροχούς στα 32, η ένδειξη "check tyre pressure" παραμένει ... πως ξανασετάρουμε τους τροχούς ?
Τελικά το πρόβλημα λύθηκε με επίσκεψη στο συνεργείο ... η πίεση στα ελαστικά πρέπει να είναι 35 ατμ. Τότε ο αισθητήρας επανέρχεται αυτόματα (good to know). Στο δικό μου ήταν 30 και σε ένα τροχό είχε πέσει sta 29.. Το τελευταίο πράγμα που με απασχόλησε όταν το πήρα ήταν να ελέγξω την πίεση !
-
@george_b-0 said in Νεο Hyundai Tucson :
@george_b-0 said in Νεο Hyundai Tucson :
Ξέρει κανείς τι παίζει με την πίεση των ελαστικών ? μου άναψε η ένδειξη στο ταμπλό ότι η πίεση στον ένα τροχό είναι 29 αντί 30 ... φουσκώνω και τους 4 τροχούς στα 32, η ένδειξη "check tyre pressure" παραμένει ... πως ξανασετάρουμε τους τροχούς ?
Τελικά το πρόβλημα λύθηκε με επίσκεψη στο συνεργείο ... η πίεση στα ελαστικά πρέπει να είναι 35 ατμ. Τότε ο αισθητήρας επανέρχεται αυτόματα (good to know). Στο δικό μου ήταν 30 και σε ένα τροχό είχε πέσει sta 29.. Το τελευταίο πράγμα που με απασχόλησε όταν το πήρα ήταν να ελέγξω την πίεση !
Καλοταξιδο, αλλά να διαβάζουμε το manual, του κατασκευαστή, για αυτό υπάρχει.
-
Ερωτήσεις προς κατόχους και μη.
-
Έχω το αυτοκίνητο 6 μήνες στην κατοχή μου, έχω γράψει 4.000 χλμ και αναρωτιέμαι αν πρέπει να κάνω μια 1η αλλαγή λαδιών πριν μπω στα κανονικά service (ανά 1έτος ή 15.000χλμ σύμφωνα με τον κατασκευαστή). Ποια η άποψή σας;
-
Επίσης, μέχρι σήμερα έκανα σχετικά συνετή και ήρεμη οδήγηση χωρίς ανοίγματα του κινητήρα σε ψηλές στροφές (δε χρειάζεται κιόλας καθώς από τις 1500-1700 στροφές τραβάει πραγματικά εξαιρετικά) προκειμένου να δώσω στον κινητήρα και τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη χρόνο να επιτευχθεί το γνωστό από τα παλιά "στρώσιμο", κι ας μην είναι απαραίτητο/συνιστώμενο όσο κάποτε. Αλλά και για να δώσω χρόνο φυσικά και σε εμένα ώστε να εξοικειωθώ με ένα καινούργιο και πολύ πιο σύγχρονο αυτοκίνητο από αυτό που είχα. Είναι ΟΚ μετά από 6 μήνες και 4.000 χλμ να αφήσω τα 180 PS να χλιμιντρίσουν ελεύθερα;
-
-
@ntou said in Νεο Hyundai Tucson :
Ερωτήσεις προς κατόχους και μη.
-
Έχω το αυτοκίνητο 6 μήνες στην κατοχή μου, έχω γράψει 4.000 χλμ και αναρωτιέμαι αν πρέπει να κάνω μια 1η αλλαγή λαδιών πριν μπω στα κανονικά service (ανά 1έτος ή 15.000χλμ σύμφωνα με τον κατασκευαστή). Ποια η άποψή σας;
-
Επίσης, μέχρι σήμερα έκανα σχετικά συνετή και ήρεμη οδήγηση χωρίς ανοίγματα του κινητήρα σε ψηλές στροφές (δε χρειάζεται κιόλας καθώς από τις 1500-1700 στροφές τραβάει πραγματικά εξαιρετικά) προκειμένου να δώσω στον κινητήρα και τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη χρόνο να επιτευχθεί το γνωστό από τα παλιά "στρώσιμο", κι ας μην είναι απαραίτητο/συνιστώμενο όσο κάποτε. Αλλά και για να δώσω χρόνο φυσικά και σε εμένα ώστε να εξοικειωθώ με ένα καινούργιο και πολύ πιο σύγχρονο αυτοκίνητο από αυτό που είχα. Είναι ΟΚ μετά από 6 μήνες και 4.000 χλμ να αφήσω τα 180 PS να χλιμιντρίσουν ελεύθερα;
Επειδή πήρες σύγχρονο αμάξι και όχι του 1990 πρέπει να πας στο χρόνο η στα 15.000 όπως λέει ο κατασκευαστής που έφτιαξε το κινητήρα. Όχι όπως θα σου πει ο κάθε τυχαίος στο ίντερνετ.
Εσύ έτσι κι αλλιώς στο χρόνο θα έχεις κάνει 8.000 οπότε πάλι στα μισά χλμ είσαι.
Στη 2η ερώτηση θα σου έλεγα σαν τυχαίος και γω που είμαι ότι πολύ άργησες να το πατήσεις γιατί στο τέλος θα το ξεστρωσεις αντί να το στρωσεις -
-
Δεν ξέρω παλια κατάλοιπα νομίζω και τα δύο.
Οι κινητήρες μπαίνουν σε λειτουργία χτυπιέται το λάδι φεύγουν τα γρεζια πριν φτάσουν στον κάτοχο.
6 μήνες και 4.000 χλμ και ακόμα το φυλάς; Πατα το να ευχαριστηθεις! -
@ntou said in Νεο Hyundai Tucson :
Ερωτήσεις προς κατόχους και μη.
-
Έχω το αυτοκίνητο 6 μήνες στην κατοχή μου, έχω γράψει 4.000 χλμ και αναρωτιέμαι αν πρέπει να κάνω μια 1η αλλαγή λαδιών πριν μπω στα κανονικά service (ανά 1έτος ή 15.000χλμ σύμφωνα με τον κατασκευαστή). Ποια η άποψή σας;
-
Επίσης, μέχρι σήμερα έκανα σχετικά συνετή και ήρεμη οδήγηση χωρίς ανοίγματα του κινητήρα σε ψηλές στροφές (δε χρειάζεται κιόλας καθώς από τις 1500-1700 στροφές τραβάει πραγματικά εξαιρετικά) προκειμένου να δώσω στον κινητήρα και τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη χρόνο να επιτευχθεί το γνωστό από τα παλιά "στρώσιμο", κι ας μην είναι απαραίτητο/συνιστώμενο όσο κάποτε. Αλλά και για να δώσω χρόνο φυσικά και σε εμένα ώστε να εξοικειωθώ με ένα καινούργιο και πολύ πιο σύγχρονο αυτοκίνητο από αυτό που είχα. Είναι ΟΚ μετά από 6 μήνες και 4.000 χλμ να αφήσω τα 180 PS να χλιμιντρίσουν ελεύθερα;
Κατ' εμέ μετά την λήξη του στρωσίματος (1.000km όπως αναφέρει στο manual) μια αλλαγή λαδιών θα πρέπει να γίνει ώστε να φύγουν τα ρινίσματα των μετάλων που δημιουργούνται κατά την διαδικασία του ρονταρίσματος. Το γεγονός ότι κανένας δεν το αναφέρει μπορεί να έχει πολλές αιτίες, ο νοών νοείτω. Όσον αφορά το 2., εννοείται ότι μπορείς τώρα.
-
-
@tkin73 said in Νεο Hyundai Tucson :
Δεν ξέρω παλια κατάλοιπα νομίζω και τα δύο.
Οι κινητήρες μπαίνουν σε λειτουργία χτυπιέται το λάδι φεύγουν τα γρεζια πριν φτάσουν στον κάτοχο.
6 μήνες και 4.000 χλμ και ακόμα το φυλάς; Πατα το να ευχαριστηθεις!Κανένας καινούριος κινητήρας (φυσιολογικού αυτοκινήτου) δεν ροντάρεται πριν.
-
Πάτα το!!!
-
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
Κατ' εμέ μετά την λήξη του στρωσίματος (1.000km όπως αναφέρει στο manual) μια αλλαγή λαδιών θα πρέπει να γίνει ώστε να φύγουν τα ρινίσματα των μετάλων που δημιουργούνται κατά την διαδικασία του ρονταρίσματος. Το γεγονός ότι κανένας δεν το αναφέρει μπορεί να έχει πολλές αιτίες, ο νοών νοείτω. Όσον αφορά το 2., εννοείται ότι μπορείς τώρα.
Ευχαριστώ για την επισήμανση, δεν το είχα δει. Άρα όντως χρειάζεται μια σχετικά "καλή διαγωγή" τον πρώτο καιρό. Σχετικά με τα λάδια, έχει γίνει θέμα και παλιότερα αν θυμάμαι, αναφέρεται ρητά στο manual ή κάπου αλλού ποια λάδια ακριβώς πρέπει να χρησιμοποιούνται;
Εσύ παρέλαβες;; Αν θυμάμαι καλά είχες παραγγείλει ένα 4WD.
-
@ntou said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
Κατ' εμέ μετά την λήξη του στρωσίματος (1.000km όπως αναφέρει στο manual) μια αλλαγή λαδιών θα πρέπει να γίνει ώστε να φύγουν τα ρινίσματα των μετάλων που δημιουργούνται κατά την διαδικασία του ρονταρίσματος. Το γεγονός ότι κανένας δεν το αναφέρει μπορεί να έχει πολλές αιτίες, ο νοών νοείτω. Όσον αφορά το 2., εννοείται ότι μπορείς τώρα.
Ευχαριστώ για την επισήμανση, δεν το είχα δει. Άρα όντως χρειάζεται μια σχετικά "καλή διαγωγή" τον πρώτο καιρό. Σχετικά με τα λάδια, έχει γίνει θέμα και παλιότερα αν θυμάμαι, αναφέρεται ρητά στο manual ή κάπου αλλού ποια λάδια ακριβώς πρέπει να χρησιμοποιούνται;
Εσύ παρέλαβες;; Αν θυμάμαι καλά είχες παραγγείλει ένα 4WD.
Όλες οι απορίες σου γράφονται στο βιβλίο σου
-
@ntou said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
Κατ' εμέ μετά την λήξη του στρωσίματος (1.000km όπως αναφέρει στο manual) μια αλλαγή λαδιών θα πρέπει να γίνει ώστε να φύγουν τα ρινίσματα των μετάλων που δημιουργούνται κατά την διαδικασία του ρονταρίσματος. Το γεγονός ότι κανένας δεν το αναφέρει μπορεί να έχει πολλές αιτίες, ο νοών νοείτω. Όσον αφορά το 2., εννοείται ότι μπορείς τώρα.
Ευχαριστώ για την επισήμανση, δεν το είχα δει. Άρα όντως χρειάζεται μια σχετικά "καλή διαγωγή" τον πρώτο καιρό. Σχετικά με τα λάδια, έχει γίνει θέμα και παλιότερα αν θυμάμαι, αναφέρεται ρητά στο manual ή κάπου αλλού ποια λάδια ακριβώς πρέπει να χρησιμοποιούνται;
Εσύ παρέλαβες;; Αν θυμάμαι καλά είχες παραγγείλει ένα 4WD.
ΟΚ, βρήκα τα σχετικά ποσταρίσματα λίγες σελίδες πίσω.. είχε γίνει καλή ανάλυση.
-
@ntou said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
Κατ' εμέ μετά την λήξη του στρωσίματος (1.000km όπως αναφέρει στο manual) μια αλλαγή λαδιών θα πρέπει να γίνει ώστε να φύγουν τα ρινίσματα των μετάλων που δημιουργούνται κατά την διαδικασία του ρονταρίσματος. Το γεγονός ότι κανένας δεν το αναφέρει μπορεί να έχει πολλές αιτίες, ο νοών νοείτω. Όσον αφορά το 2., εννοείται ότι μπορείς τώρα.
Ευχαριστώ για την επισήμανση, δεν το είχα δει. Άρα όντως χρειάζεται μια σχετικά "καλή διαγωγή" τον πρώτο καιρό. Σχετικά με τα λάδια, έχει γίνει θέμα και παλιότερα αν θυμάμαι, αναφέρεται ρητά στο manual ή κάπου αλλού ποια λάδια ακριβώς πρέπει να χρησιμοποιούνται;
Εσύ παρέλαβες;; Αν θυμάμαι καλά είχες παραγγείλει ένα 4WD.
Σωστά, ακόμη περιμένω, είμαι στο 9μηνο. 0W-20 API SP
-
"Σήκω και πατα το" που λέει και ο τσουβελας. Δεν χρειάζεται να φοβάσαι κάτι.
Αλλαγή λαδιών στο χρόνο πάνω με το πρώτο σέρβις. Τώρα αν θες να του κάνεις αλλαγή λαδιών πιο πριν, κακό σίγουρα δεν θα του κάνει. Αλλά είναι περισσότερο ψυχολογικό πλέον.
Κι εγώ πριν κάτι μέρες έκανα το πρώτο σέρβις. Όλα καλά και όμορφα
-
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@ntou said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
Κατ' εμέ μετά την λήξη του στρωσίματος (1.000km όπως αναφέρει στο manual) μια αλλαγή λαδιών θα πρέπει να γίνει ώστε να φύγουν τα ρινίσματα των μετάλων που δημιουργούνται κατά την διαδικασία του ρονταρίσματος. Το γεγονός ότι κανένας δεν το αναφέρει μπορεί να έχει πολλές αιτίες, ο νοών νοείτω. Όσον αφορά το 2., εννοείται ότι μπορείς τώρα.
Ευχαριστώ για την επισήμανση, δεν το είχα δει. Άρα όντως χρειάζεται μια σχετικά "καλή διαγωγή" τον πρώτο καιρό. Σχετικά με τα λάδια, έχει γίνει θέμα και παλιότερα αν θυμάμαι, αναφέρεται ρητά στο manual ή κάπου αλλού ποια λάδια ακριβώς πρέπει να χρησιμοποιούνται;
Εσύ παρέλαβες;; Αν θυμάμαι καλά είχες παραγγείλει ένα 4WD.
Σωστά, ακόμη περιμένω, είμαι στο 9μηνο. 0W-20 API SP
Λίγη υπομονή ακόμα npapanik, έρχεται το «πλήρωμα το χρόνου»... και μετά partytime! Πάντως επί της ευκαιρίας να πω ότι πριν ένα μήνα έκανα αλλαγή λαδιών και φίλτρου στις 2000km καλώς ή κακώς (150€).
-
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
θα πρέπει να γίνει ώστε να φύγουν τα ρινίσματα των μετάλων που δημιουργούνται κατά την διαδικασία του ρονταρίσματος
Με τις μοντέρνες μεθόδους μεταλλουργίας δημιουργούνται ελάχιστα ως καθόλου ρινίσματα.
-
Δεν ισχύει αυτό, σε πολλά νέα αυτοκίνητα βρίσκεις στους μαγνήτες στο καρτερ πολλά ρινίσματα.
Μόνο κάτι supercars και πανάκριβα αυτοκίνητα ίσως να έχουν τέτοια περιποίηση. Στα κοινά αυτοκίνητα κρατήστε το όριο ανοίγματος του μοτέρ.
-
@cardio1972 said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
@ntou said in Νεο Hyundai Tucson :
@npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :
Κατ' εμέ μετά την λήξη του στρωσίματος (1.000km όπως αναφέρει στο manual) μια αλλαγή λαδιών θα πρέπει να γίνει ώστε να φύγουν τα ρινίσματα των μετάλων που δημιουργούνται κατά την διαδικασία του ρονταρίσματος. Το γεγονός ότι κανένας δεν το αναφέρει μπορεί να έχει πολλές αιτίες, ο νοών νοείτω. Όσον αφορά το 2., εννοείται ότι μπορείς τώρα.
Ευχαριστώ για την επισήμανση, δεν το είχα δει. Άρα όντως χρειάζεται μια σχετικά "καλή διαγωγή" τον πρώτο καιρό. Σχετικά με τα λάδια, έχει γίνει θέμα και παλιότερα αν θυμάμαι, αναφέρεται ρητά στο manual ή κάπου αλλού ποια λάδια ακριβώς πρέπει να χρησιμοποιούνται;
Εσύ παρέλαβες;; Αν θυμάμαι καλά είχες παραγγείλει ένα 4WD.
Σωστά, ακόμη περιμένω, είμαι στο 9μηνο. 0W-20 API SP
Λίγη υπομονή ακόμα npapanik, έρχεται το «πλήρωμα το χρόνου»... και μετά partytime! Πάντως επί της ευκαιρίας να πω ότι πριν ένα μήνα έκανα αλλαγή λαδιών και φίλτρου στις 2000km καλώς ή κακώς (150€).
Συμφωνώ απολύτως, αν κρατάς για χρόνια τα αυτοκίνητα σου, αυτά τα 150€ είναι μια επένδυση μακροζωίας. Δεν είναι και κανένα τρελό ποσό...
Hyundai Tucson NX4 (2020)