Κάτοχος κι εγώ από 1/6 (με χρόνο παράδοσης ρεκόρ 3,5 μήνες !) ενός premium 180 HP 6MT 48V small hybrid ήθελα να θέσω στην ομάδα 2 θεματάκια αν κάποιος έχει παρόμοια εμπειρία. Πρώτον υποφέρω από "πνιξίματα" στην εκκίνηση (δηλ. σαν να διακόπτεται η ροή καυσίμου στιγμιαία -επανέρχεται βεβαίως αυτόματα- ενώ λόγω χαμηλού θορύβου δεν ακούς και το γκάζι και αντιδράς ασυναίσθητα με "γερή γκαζιά" ) δεν έχει να κάνει με κρύο κινητήρα η κρύο περιβάλλον (ο χειμώνας είναι μακριά ακόμα ). Δεύτερο σαν λάτρης των πολύ χαμηλών στροφών ("ταξιτζίδική" οδική συμπεριφορά με την καλή έννοια βέβαια) παρατηρώ ότι η 2α δεν ξεκινά με τίποτα αν οι στροφές πέσουν χαμηλά (δηλ. σε ένα συνοικιακό σταυροδρόμι όταν πλησιάζουμε αργά και βλέπουμε σταυροδρόμι ελεύθερο και κρατάμε τη 2α και φεύγουμε) εδώ οι Κορεάτες μου κολλάνε τη 2α, πάει να σβήσει και πρέπει να σταματήσω και να βάλω 1η. Το να ξεκινήσεις με 2α σε ελαφρά κατηφόρα δεν παίζει με τπτ.
Κατά τα άλλα ΄σιως δεν είναι τόσο ποιοτικό μέσα όπως άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα και δεν δείχνει τόσο πχ. στιβαρό (σε σχέση με ένα Tribute/Maverick που είχα πριν. Επίσης το πορτ μπαγκαζ δεν είναι μεγάλο αφού το πάτωμα είναι ψηλά (σε σχέση με τα μοντέλα που είπα). Στα θετικά βέβαια όλα τα σύγχρονα facilities και η ισχυρή ροπή που κολλάει η πλάτη στο κάθισμα ! Από οικονομία καλά ! Στην εθνική 7.5 lt/100 με σταθερά 120-125 και 8 λτ/100 με 130-135. Πλάκα έχει με το προηγμένο cruise control που οδηγάς πλέον με τα δάχτυλα !
Best posts made by George_B 0
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@cardio1972 said in Νεο Hyundai Tucson :
@skier-72 said in Νεο Hyundai Tucson :
@kapa-0 said in Νεο Hyundai Tucson :
@cardio1972 said in Νεο Hyundai Tucson :
@kapa-0 said in Νεο Hyundai Tucson :
Αν δεν φοράς φοράς ζώνη, τότε το s&s απενεργοποιείται. Για να είσαι σε sailing πρέπει να χρησιμοποιείς το eco mode.
Ικανοποιώ και τις δύο προυποθέσεις ποα ανέφερες αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Μήπως υπάρχει κάτι άλλο που μου διαφεύγει;
Για το s&s δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Για sailing σίγουρα χρειάζεται κάποια χιλιόμετρα μετά την εκκίνηση του κινητήρα αφου φτάσει την επιθυμητή θερμοκρασία.
Το start-stop δουλεύει; Από τη δική μου εμπειρία προκύπτει ότι η υγεία της 12βολτης είναι απαραίτητη για να δουλεψει το s&s και το sailing καθώς για το δεύτερο είναι απαραίτητο να είναι επαρκώς φορτισμένη η 12βολτη. Εμένα για μεγάλο διάστημα δε λειτουργούσε κανένα από τα δύο καθώς η εργοστασιακή μπαταρία έχανε την τάση της έστω και σε ακινησία 2 ημερών. Τελικά αλλάχτηκε η μπαταρία στα πλαίσια της εγγύησης και μετά δούλευαν και τα δύο κανονικά. Το τελευταίο διάστημα άρχισαν πάλι τα προβλήματα και το s&s δουλεύει μόνο αν κάνω αρκετά χλμ και αυτό από την επόμενη μέρα. Ίσως έχει διαρροή από κάπου γιατί η μπαταρία είναι λίγων μηνών και πρόσφατα έκανα 1300 χλμ σε 7 μέρες. Εν κατακλείδι, αν η 12βολτη δεν είναι επαρκώς φορτισμένη ,ας είναι η 48βολτη γεμάτη, δε θα λειτουργεί
το s&s και σπάνια το sailing καθώς αυτά τα δύο συνδέονται.Το start-stop δούλευε κανονικά αλλά από κάποια στιγμή και μετά, χωρίς να κάνω εγώ κάτι ,τουλάχιστον ενσυνείδητα, έπαψε να λειτουργεί...
Πριν απόλα σορρυ αν λέω κάτι άσχετο ... παρατηρώ κι εγώ ότι το start stop δεν πολυδουλεύει τελευταία (τουλάχιστον όπως στην αρχή που σε κάθε φανάρι και σε κάθε "μείωση" ταχύτητας πλησιάζοντας την ακινητοποίηση πάντα ενεργοποιούνταν). Δηλαδή σταματάω σε φανάρι (που έπρεπε καραμπινάτα να ανάψει από άσπρο σε πράσινο) και μένει άσπρο ... Επίσης δεν σβήνει ο κινητήρας. Όντως δεν το πολυκουνάω το αμάξι τελευταία. Δηλ. μένει και 5 μέρες για να κάνει μετά 5 χλμ. να φταίει αυτό ? (δηλ. εκφορτίζεται μπαταρία )?
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@alexandra-xron said in Νεο Hyundai Tucson :
Καλησπέρα στην παρέα. Αφού διάβασα και πήρα πολλές πολύτιμες πληροφορίες από αυτό το φόρουμ, παράγγειλα το Tucson 1.6T 48V 150hp 2WD Premium αυτόματο στα 29.260 ευρώ τελική, χωρίς καθόλου έξτρα.
Η παραγγελία έγινε 3 Μαρτίου 2022 στην αντιπροσωπεία Γρυσμπολάκη στη Γλυφάδα. Αρχικά μας είπαν χρόνο παράδοσης 6 μήνες, που φυσικά δεν τηρήθηκε. Μετά από συνεχείς αναβολές, σήμερα μάθαμε ότι τελικά το αυτοκίνητο (μάλλον-χωρίς καμία σιγουριά) θα έρθει τέλος Ιανουαρίου, άρα συνολικός χρόνος αναμονής πάνω από 10 μήνες.
Υπάρχει κάποιος που να έχει παραγγείλει/παραλάβει αυτόματο πρόσφατα για να μου δώσει μια ιδέα για το πόσος πραγματικά θα είναι ο χρόνος αναμονής και αν έχει νόημα να κοιτάξουμε άλλες επιλογές (πχ honda hrv, αν και προτιμάμε το tucson λόγω χώρων);
Τι παράξενο ... εγώ παράγγειλα ακριβώς το ίδιο στην ίδια αντιπροσωπεία στις 16/2/22 και μου ήρθε στους 2.5 μήνες ! και μάλιστα δεν το ήθελα τόσο νωρίς (γιατί δεν είχα τα λεφτά)
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@alexandra-xron said in Νεο Hyundai Tucson :
Σοβαρά; Πρέπει να είναι χρόνος ρεκόρ.. είσαι ευχαριστημένος; Καλή χρονιά κιόλας! Εμείς ακόμα στο περίμενε είμαστε.
@george_b-0 said in Νεο Hyundai Tucson :
@alexandra-xron said in Νεο Hyundai Tucson :
Καλησπέρα στην παρέα. Αφού διάβασα και πήρα πολλές πολύτιμες πληροφορίες από αυτό το φόρουμ, παράγγειλα το Tucson 1.6T 48V 150hp 2WD Premium αυτόματο στα 29.260 ευρώ τελική, χωρίς καθόλου έξτρα.
Η παραγγελία έγινε 3 Μαρτίου 2022 στην αντιπροσωπεία Γρυσμπολάκη στη Γλυφάδα. Αρχικά μας είπαν χρόνο παράδοσης 6 μήνες, που φυσικά δεν τηρήθηκε. Μετά από συνεχείς αναβολές, σήμερα μάθαμε ότι τελικά το αυτοκίνητο (μάλλον-χωρίς καμία σιγουριά) θα έρθει τέλος Ιανουαρίου, άρα συνολικός χρόνος αναμονής πάνω από 10 μήνες.
Υπάρχει κάποιος που να έχει παραγγείλει/παραλάβει αυτόματο πρόσφατα για να μου δώσει μια ιδέα για το πόσος πραγματικά θα είναι ο χρόνος αναμονής και αν έχει νόημα να κοιτάξουμε άλλες επιλογές (πχ honda hrv, αν και προτιμάμε το tucson λόγω χώρων);
Τι παράξενο ... εγώ παράγγειλα ακριβώς το ίδιο στην ίδια αντιπροσωπεία στις 16/2/22 και μου ήρθε στους 2.5 μήνες ! και μάλιστα δεν το ήθελα τόσο νωρίς (γιατί δεν είχα τα λεφτά)
Και βέβαια ... πολύ ευχαριστημένος. Ένα αμάξι σύγχρονης τεχνολογίας που χαίρεσαι να το οδηγείς. Το καλύτερο value for money. Γι' αυτό όπως μαθαίνω έχει ανέβει αρκετα η τιμή του σε σχέση με ένα χρόνο πριν.
Latest posts made by George_B 0
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@george_b-0 said in Νεο Hyundai Tucson :
Ξέρει κανείς τι παίζει με την πίεση των ελαστικών ? μου άναψε η ένδειξη στο ταμπλό ότι η πίεση στον ένα τροχό είναι 29 αντί 30 ... φουσκώνω και τους 4 τροχούς στα 32, η ένδειξη "check tyre pressure" παραμένει ... πως ξανασετάρουμε τους τροχούς ?
Τελικά το πρόβλημα λύθηκε με επίσκεψη στο συνεργείο ... η πίεση στα ελαστικά πρέπει να είναι 35 ατμ. Τότε ο αισθητήρας επανέρχεται αυτόματα (good to know). Στο δικό μου ήταν 30 και σε ένα τροχό είχε πέσει sta 29.. Το τελευταίο πράγμα που με απασχόλησε όταν το πήρα ήταν να ελέγξω την πίεση !
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@alexandra-xron said in Νεο Hyundai Tucson :
Σοβαρά; Πρέπει να είναι χρόνος ρεκόρ.. είσαι ευχαριστημένος; Καλή χρονιά κιόλας! Εμείς ακόμα στο περίμενε είμαστε.
@george_b-0 said in Νεο Hyundai Tucson :
@alexandra-xron said in Νεο Hyundai Tucson :
Καλησπέρα στην παρέα. Αφού διάβασα και πήρα πολλές πολύτιμες πληροφορίες από αυτό το φόρουμ, παράγγειλα το Tucson 1.6T 48V 150hp 2WD Premium αυτόματο στα 29.260 ευρώ τελική, χωρίς καθόλου έξτρα.
Η παραγγελία έγινε 3 Μαρτίου 2022 στην αντιπροσωπεία Γρυσμπολάκη στη Γλυφάδα. Αρχικά μας είπαν χρόνο παράδοσης 6 μήνες, που φυσικά δεν τηρήθηκε. Μετά από συνεχείς αναβολές, σήμερα μάθαμε ότι τελικά το αυτοκίνητο (μάλλον-χωρίς καμία σιγουριά) θα έρθει τέλος Ιανουαρίου, άρα συνολικός χρόνος αναμονής πάνω από 10 μήνες.
Υπάρχει κάποιος που να έχει παραγγείλει/παραλάβει αυτόματο πρόσφατα για να μου δώσει μια ιδέα για το πόσος πραγματικά θα είναι ο χρόνος αναμονής και αν έχει νόημα να κοιτάξουμε άλλες επιλογές (πχ honda hrv, αν και προτιμάμε το tucson λόγω χώρων);
Τι παράξενο ... εγώ παράγγειλα ακριβώς το ίδιο στην ίδια αντιπροσωπεία στις 16/2/22 και μου ήρθε στους 2.5 μήνες ! και μάλιστα δεν το ήθελα τόσο νωρίς (γιατί δεν είχα τα λεφτά)
Και βέβαια ... πολύ ευχαριστημένος. Ένα αμάξι σύγχρονης τεχνολογίας που χαίρεσαι να το οδηγείς. Το καλύτερο value for money. Γι' αυτό όπως μαθαίνω έχει ανέβει αρκετα η τιμή του σε σχέση με ένα χρόνο πριν.
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
Ξέρει κανείς τι παίζει με την πίεση των ελαστικών ? μου άναψε η ένδειξη στο ταμπλό ότι η πίεση στον ένα τροχό είναι 29 αντί 30 ... φουσκώνω και τους 4 τροχούς στα 32, η ένδειξη "check tyre pressure" παραμένει ... πως ξανασετάρουμε τους τροχούς ?
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@cardio1972 said in Νεο Hyundai Tucson :
@skier-72 said in Νεο Hyundai Tucson :
@kapa-0 said in Νεο Hyundai Tucson :
@cardio1972 said in Νεο Hyundai Tucson :
@kapa-0 said in Νεο Hyundai Tucson :
Αν δεν φοράς φοράς ζώνη, τότε το s&s απενεργοποιείται. Για να είσαι σε sailing πρέπει να χρησιμοποιείς το eco mode.
Ικανοποιώ και τις δύο προυποθέσεις ποα ανέφερες αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Μήπως υπάρχει κάτι άλλο που μου διαφεύγει;
Για το s&s δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Για sailing σίγουρα χρειάζεται κάποια χιλιόμετρα μετά την εκκίνηση του κινητήρα αφου φτάσει την επιθυμητή θερμοκρασία.
Το start-stop δουλεύει; Από τη δική μου εμπειρία προκύπτει ότι η υγεία της 12βολτης είναι απαραίτητη για να δουλεψει το s&s και το sailing καθώς για το δεύτερο είναι απαραίτητο να είναι επαρκώς φορτισμένη η 12βολτη. Εμένα για μεγάλο διάστημα δε λειτουργούσε κανένα από τα δύο καθώς η εργοστασιακή μπαταρία έχανε την τάση της έστω και σε ακινησία 2 ημερών. Τελικά αλλάχτηκε η μπαταρία στα πλαίσια της εγγύησης και μετά δούλευαν και τα δύο κανονικά. Το τελευταίο διάστημα άρχισαν πάλι τα προβλήματα και το s&s δουλεύει μόνο αν κάνω αρκετά χλμ και αυτό από την επόμενη μέρα. Ίσως έχει διαρροή από κάπου γιατί η μπαταρία είναι λίγων μηνών και πρόσφατα έκανα 1300 χλμ σε 7 μέρες. Εν κατακλείδι, αν η 12βολτη δεν είναι επαρκώς φορτισμένη ,ας είναι η 48βολτη γεμάτη, δε θα λειτουργεί
το s&s και σπάνια το sailing καθώς αυτά τα δύο συνδέονται.Το start-stop δούλευε κανονικά αλλά από κάποια στιγμή και μετά, χωρίς να κάνω εγώ κάτι ,τουλάχιστον ενσυνείδητα, έπαψε να λειτουργεί...
Πριν απόλα σορρυ αν λέω κάτι άσχετο ... παρατηρώ κι εγώ ότι το start stop δεν πολυδουλεύει τελευταία (τουλάχιστον όπως στην αρχή που σε κάθε φανάρι και σε κάθε "μείωση" ταχύτητας πλησιάζοντας την ακινητοποίηση πάντα ενεργοποιούνταν). Δηλαδή σταματάω σε φανάρι (που έπρεπε καραμπινάτα να ανάψει από άσπρο σε πράσινο) και μένει άσπρο ... Επίσης δεν σβήνει ο κινητήρας. Όντως δεν το πολυκουνάω το αμάξι τελευταία. Δηλ. μένει και 5 μέρες για να κάνει μετά 5 χλμ. να φταίει αυτό ? (δηλ. εκφορτίζεται μπαταρία )?
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
@alexandra-xron said in Νεο Hyundai Tucson :
Καλησπέρα στην παρέα. Αφού διάβασα και πήρα πολλές πολύτιμες πληροφορίες από αυτό το φόρουμ, παράγγειλα το Tucson 1.6T 48V 150hp 2WD Premium αυτόματο στα 29.260 ευρώ τελική, χωρίς καθόλου έξτρα.
Η παραγγελία έγινε 3 Μαρτίου 2022 στην αντιπροσωπεία Γρυσμπολάκη στη Γλυφάδα. Αρχικά μας είπαν χρόνο παράδοσης 6 μήνες, που φυσικά δεν τηρήθηκε. Μετά από συνεχείς αναβολές, σήμερα μάθαμε ότι τελικά το αυτοκίνητο (μάλλον-χωρίς καμία σιγουριά) θα έρθει τέλος Ιανουαρίου, άρα συνολικός χρόνος αναμονής πάνω από 10 μήνες.
Υπάρχει κάποιος που να έχει παραγγείλει/παραλάβει αυτόματο πρόσφατα για να μου δώσει μια ιδέα για το πόσος πραγματικά θα είναι ο χρόνος αναμονής και αν έχει νόημα να κοιτάξουμε άλλες επιλογές (πχ honda hrv, αν και προτιμάμε το tucson λόγω χώρων);
Τι παράξενο ... εγώ παράγγειλα ακριβώς το ίδιο στην ίδια αντιπροσωπεία στις 16/2/22 και μου ήρθε στους 2.5 μήνες ! και μάλιστα δεν το ήθελα τόσο νωρίς (γιατί δεν είχα τα λεφτά)
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
Κάτοχος κι εγώ από 1/6 (με χρόνο παράδοσης ρεκόρ 3,5 μήνες !) ενός premium 180 HP 6MT 48V small hybrid ήθελα να θέσω στην ομάδα 2 θεματάκια αν κάποιος έχει παρόμοια εμπειρία. Πρώτον υποφέρω από "πνιξίματα" στην εκκίνηση (δηλ. σαν να διακόπτεται η ροή καυσίμου στιγμιαία -επανέρχεται βεβαίως αυτόματα- ενώ λόγω χαμηλού θορύβου δεν ακούς και το γκάζι και αντιδράς ασυναίσθητα με "γερή γκαζιά" ) δεν έχει να κάνει με κρύο κινητήρα η κρύο περιβάλλον (ο χειμώνας είναι μακριά ακόμα ). Δεύτερο σαν λάτρης των πολύ χαμηλών στροφών ("ταξιτζίδική" οδική συμπεριφορά με την καλή έννοια βέβαια) παρατηρώ ότι η 2α δεν ξεκινά με τίποτα αν οι στροφές πέσουν χαμηλά (δηλ. σε ένα συνοικιακό σταυροδρόμι όταν πλησιάζουμε αργά και βλέπουμε σταυροδρόμι ελεύθερο και κρατάμε τη 2α και φεύγουμε) εδώ οι Κορεάτες μου κολλάνε τη 2α, πάει να σβήσει και πρέπει να σταματήσω και να βάλω 1η. Το να ξεκινήσεις με 2α σε ελαφρά κατηφόρα δεν παίζει με τπτ.
Κατά τα άλλα ΄σιως δεν είναι τόσο ποιοτικό μέσα όπως άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα και δεν δείχνει τόσο πχ. στιβαρό (σε σχέση με ένα Tribute/Maverick που είχα πριν. Επίσης το πορτ μπαγκαζ δεν είναι μεγάλο αφού το πάτωμα είναι ψηλά (σε σχέση με τα μοντέλα που είπα). Στα θετικά βέβαια όλα τα σύγχρονα facilities και η ισχυρή ροπή που κολλάει η πλάτη στο κάθισμα ! Από οικονομία καλά ! Στην εθνική 7.5 lt/100 με σταθερά 120-125 και 8 λτ/100 με 130-135. Πλάκα έχει με το προηγμένο cruise control που οδηγάς πλέον με τα δάχτυλα !