-
χα!χα!χα! Καρδινάλιοι!!!! Κορυφαίο!!!
Τα παγώνια...!!!!!χα!χα!χα!
-
Αλλάζουν οι εποχές κύριοι!!!
Πλέον και με πατίνι θα βγάζεις γκόμενα... -
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μου φαίνεται ότι θα πάω να πάρω ένα γάιδαρο και θα ξεκινήσω να πηγαίνω με αυτόν στη δουλειά. Ότι του καπνίσει του καθένα σε αυτή τη χώρα.
Τη δεκαετία του ΄90 υπήρχε ένας μουρλός, που κυκλοφορούσε με άλογο στη Μεσογείων.
-
Ναι, ντυμένος σαν ιππότης.
-
-
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ηλεκτρικά πατίνια δημόσιας χρήσης στην Κηφισιά.
Κοιτούσα το βίντεο και αναρωτήθηκα. Παίρνει κάποιος (όπως το παλικάρι στο βίντεο) ένα πατίνι και αρχίζει και οργώνει μέσα στους δρόμους στην Κηφισιά ανάμεσα στα αυτοκίνητα, στο μποτιλιάρισμα, σε δρόμους πολύ υψηλής κυκλοφορίας.Γινόμαστε Ευρώπη!! Πρόσφατα είχα παει Μιλάνο για δουλειά, 3 μέρες μόνο με τέτοια κυκλοφορούσα, εξαιρετικά βολικά!
Τώρα για τα άλλα ερωτήματα που θέτεις, ατομική ευθύνη...εαν πάθει κάτι ο αναβάτης από απροσεξία του, δικό του πρόβλημα όπως ακριβώς και ένας πεζός. Το αυτοκίνητο έχει την ευθύνη που του αναλογεί.
-
Υπάρχει δικηγόρος στο φόρουμ, γράφει στο θέμα, ας απαντήσει.
Εγώ ενημερώθηκα για το νομικό πλαίσιο και έχω βγάλει συμπεράσματα.Αν ήμουν Υπουργός Μεταφορών θα είχα απαγορεύσει να κυκλοφορούν μέσα στους δρόμους της χώρας.
Αυτά.
-
Τα ηλεκτρικά πατίνια κάνουν χειρότερα ατυχήματα από τα ποδήλατα, γιατί τρέχουν παραπάνω. Έχει γίνει μελέτη στις ΗΠΑ.
-
Ότι κυκλοφορεί στο δρόμο δηλαδή και τα πατίνια και τα ποδήλατα πρέπει να είναι ασφαλισμένα για την έναντι τρίτων ευθύνη.
Αν πέσει πάνω μου ποδήλατο εμένα ποιος θα με πληρώσει; Ποιον θα κυνηγάω; -
Τα ηλεκτρικά πατίνια που μπορούν να κυκλοφορούν στους δρόμους μπορούν να αναπτύσσουν ταχύτητα μέχρι 25Km/h. Το μέγιστο όριο όμως στους δρόμους που μπορούν να κυκλοφορήσουν είναι τα 50km/h.
Και φυσικά χωρίς να είναι υποχρεωτική η ασφάλιση.
Μόνο εγώ βλέπω έναν παραλογισμό σε αυτό το σημείο του νόμου;
Είναι ένας άνθρωπος σε μία ηλεκτροκίνητη σανίδα χωρίς καμιά προστασία, με το σώμα του εντελώς εκτεθειμένο, που ανεβάζει ταχύτητα μέχρι 25km/h, την στιγμή που οι υπόλοιποι μπορούν να πηγαίνουν με μεγαλύτερη ταχύτητα;
5Α. Για τα Ε.Π.Η.Ο. το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας ορίζεται σε 25 χλμ./ώρα. Τα Ε.Π.Η.Ο. απαγορεύεται να κυκλοφορούν σε οδούς όπου το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας των αυτοκίνητων οχημάτων υπερβαίνει τα 50 χλμ./ώρα.
(Νόμος 4784/2021-
https://www.e-nomothesia.gr/kat-aytokinita/nomos-4784-2021-phek-40a-16-3-2021.html) -
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
5Α. Για τα Ε.Π.Η.Ο. το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας ορίζεται σε 25 χλμ./ώρα. Τα Ε.Π.Η.Ο. απαγορεύεται να κυκλοφορούν σε οδούς όπου το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας των αυτοκίνητων οχημάτων υπερβαίνει τα 50 χλμ./ώρα.
(Νόμος 4784/2021-
https://www.e-nomothesia.gr/kat-aytokinita/nomos-4784-2021-phek-40a-16-3-2021.html)Θυμίζω ότι σύντομα το όριο στις πόλεις θα είναι 30. Οπότε το πρόβλημα αυτό θα λυθεί από την ανάποδη.
Το ότι δεν έχουν ασφάλιση και δεν φοράνε κράνος όμως πώς θα διορθωθεί; Και χειρότερα από τα πατίνια είναι τα ηλεκτρικά σκούτερ που έχει γεμίσει ο τόπος ότι δήθεν είναι ποδήλατα. Τα σκούτερ όμως απαιτούν και άδεια κυκλοφορίας και άδεια οδήγησης και ασφάλιση. -
Γενικά τα πατίνια είναι ο ορισμός του παραλογισμού από νομοθεσία. Σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις πέτυχε, σε άλλες τα πετούσαν στα ποτάμια ή τα απαγόρευσαν τελείως.
Στην μπανανία ο καθένας κάνει ότι θέλει.
-
@tgd said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Θυμίζω ότι σύντομα το όριο στις πόλεις θα είναι 30.
Μην είσαι σίγουρος για αυτό. Πάντως όπως και να έχει, είναι τρελό να έχεις πατίνια και ποδήλατα στους ίδιους δρόμους με αυτοκίνητα και φορτηγά.
-
@tgd said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
5Α. Για τα Ε.Π.Η.Ο. το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας ορίζεται σε 25 χλμ./ώρα. Τα Ε.Π.Η.Ο. απαγορεύεται να κυκλοφορούν σε οδούς όπου το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας των αυτοκίνητων οχημάτων υπερβαίνει τα 50 χλμ./ώρα.
(Νόμος 4784/2021-
https://www.e-nomothesia.gr/kat-aytokinita/nomos-4784-2021-phek-40a-16-3-2021.html)Θυμίζω ότι σύντομα το όριο στις πόλεις θα είναι 30. Οπότε το πρόβλημα αυτό θα λυθεί από την ανάποδη.
Το ότι δεν έχουν ασφάλιση και δεν φοράνε κράνος όμως πώς θα διορθωθεί; Και χειρότερα από τα πατίνια είναι τα ηλεκτρικά σκούτερ που έχει γεμίσει ο τόπος ότι δήθεν είναι ποδήλατα. Τα σκούτερ όμως απαιτούν και άδεια κυκλοφορίας και άδεια οδήγησης και ασφάλιση.Υπάρχει κάποια έγκυρη πηγή για αυτό; Μου φαίνεται αδιανόητο σε κάποιες οδούς να υπάρχει τέτοιο όριο. Για τελείως κεντρικά σημεία με στενούς δρόμους ίσως θα είχε λογική.
-
Ότι και όριο να υπάρξει, ποιός θα το τηρεί;
-
Έχουν πολλά σχέδια για προώθηση ποδηλάτων, ας τα βάλουν εκεί τα πατίνια.
Πρόσφατα βγήκε και καινούργια πληροφόρηση, είχα ποσταρει λινκ.
Πάντως για κοντινές αποστάσεις από σταθμούς μετρό και ΜΕ κράνος, είναι καλές λύσεις.
-
Κατεβαίνω και ανεβαίνω την Μεσογείων καθημερινά από το ύψος της Αγίας Παρασκευής με το δίκυκλο. Όλη η διαδρομή έχει λεωφορειολωρίδα. Θεωρητικά αυτή η λουρίδα επιτρέπει να κυκλοφορούν λεωφορεία, πούλμαν, δίκυκλα και οχήματα έκτακτης ανάγκης.
Σε πολλά σημεία η λουρίδα αυτή είναι χώρος στάθμευσης. Για φορτηγά, αυτοκίνητα, ταξί και όποιος θέλει σταματάει και στα π@πάρια του κιόλας.
Έχω ξεχωρίσει ένα σημείο έξω από τα κεντρικά ΕΛΤΑ Courier στην Αγία Παρασκευή όπου ένα τεράστιο φορτηγό σταματά κάθετα στην λουρίδα και προκαλεί απίστευτο χάος.
Δεν ξέρω για άλλες πόλεις στη χώρα, αλλά κάτι λεωφορειολουρίδες, κάτι ποδηλατόδρομοι που προσπαθούν με το ζόρι ορισμένοι χαζοβιόλιδες να υιοθετήσουν στην Αθήνα για να το παίξουν βορειοΕυρωπαίοι είναι για πολλές σφαλιάρες.
Η Αττική θέλει ολικό γκρέμισμα και ξανά από την αρχή οικοδόμηση με διαφορετικά οδικά δίκτυα. Αλλά για να γίνουν αυτά πρέπει πρώτα να αλλάξει η κουλτούρα και η παιδεία των πολιτών.
Και επειδή αυτό δεν πρόκειται να συμβεί καλύτερα να αφήσουν τους νεωτερισμούς για τις άλλες χώρες που έχουν άλλους κατοίκους και ας επικεντρωθούν στη διαχείριση και στον έλεγχο της σημερινής αναρχίας.
-
Η Αγία Παρασκευή πληρώνει και την παπαριά της τότε δημοτικής αρχής που έκανε συλλαλητήρια κατά του μετρό, και τελικά πέτυχε να το διώξει μακρυά!
Αν είχε μετρό, τα πράγματα θα ήταν καλύτερα, Έστω 5-10%, αλλά θα ήταν. -
@dstou said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Η Αγία Παρασκευή πληρώνει και την παπαριά της τότε δημοτικής αρχής που έκανε συλλαλητήρια κατά του μετρό, και τελικά πέτυχε να το διώξει μακρυά!
Αν είχε μετρό, τα πράγματα θα ήταν καλύτερα, Έστω 5-10%, αλλά θα ήταν.Ναι..καφριλα.. μένω στην περιοχή και είναι απίστευτο ξενερωμα..
-
Έχει ανέβει το Χαλάνδρι και η Αγία Παρασκευή παραπαίει.
Αν δεν είχε και το χόρτο στην άνω πλατεία, δε θα πάταγε κανείς.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση