-
@harisma23 said in SUZUKI FORUM:
@storm said in SUZUKI FORUM:
Ομολογώ. Ομολογώ.
Ζήλεψα. Ζήλεψα ένα Celerio. Το είχα μπροστά μου σήμερα στην επιστροφή και το χάζευα. Μικρό, ψηλό αμάξωμα, μεγάλα τζάμια, φουλ ορατότητα, όμορφη σχεδίαση, πολύ όμορφο αυτοκινητάκι. Ιδανικό για Αθήνα.Δικαιολογημένος. Μας έχεις πει για τα θέματα που έχεις με τα μάτια σου...
εσυ εχεις προβληματα. οχι μονο με τα ματια σου.
-
@gatoz said in SUZUKI FORUM:
@harisma23 said in SUZUKI FORUM:
Δικαιολογημένος. Μας έχεις πει για τα θέματα που έχεις με τα μάτια σου...
εσυ εχεις προβληματα. οχι μονο με τα ματια σου.
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, πόσο παπάρας είσαι!
Μα να βρίσκεις ωραίο και το celerio; Κολοσσός είσαι! -
Το είχα πάρει μια βδομάδα από την executive αναγκαστικά.Δεν θα πω κάτι απλά κάποιος είχε γράψει οτι όλα τα Suzuki καίνε 4,8.Μόλις είδα την κατανάλωση μου βγήκε ο καφές από τη μύτη από τα γέλια….4,8 για αμάξι που ήταν μόνο πόλη!!!Επιτηδες το κάνουν;;;;
-
Εγώ το ειχα πει.
Και αυτό;
Τι στο καλό;Όλα τόσο καταναλώνουν.
Εντάξει αν πάω σαν κότα και πολύ χαλαρά βλέπω σε πόλη και πέριξ ακόμα και 4,2, αν όμως πας νορμάλ κολλάει στο 4,8
-
Ας καταναλώνει όσο θέλει το Celerio. Για μένα που δεν οδηγώ πλέον αυτοκίνητο και το θέλω για συγκεκριμένες μεταφορικές ανάγκες θα ήταν μια χαρά λύση.
Η κατηγορία αυτή πάσχει, επιλογές δεν υπάρχουν και ότι υπάρχει ποιο πολύ μου θυμίζουν κομμωτήρια για γκέουλες παρά αυτοκίνητα εργαλεία.
-
Μιτσουμπίσι σπέις σταρ, αν υπάρχει ακόμη. Τα τρίδυμα της τουότα, και τουίγκο.
-
@lap said in SUZUKI FORUM:
Εγώ το ειχα πει.
Και αυτό;
Τι στο καλό;Όλα τόσο καταναλώνουν.
Εντάξει αν πάω σαν κότα και πολύ χαλαρά βλέπω σε πόλη και πέριξ ακόμα και 4,2, αν όμως πας νορμάλ κολλάει στο 4,8
Ναι μόλις πήγα στην κατανάλωση γέλαγα γιατί το θυμηθηκα κανένα 5λεπτο
-
@dublin said in SUZUKI FORUM:
Εγώ θα αναφέρω κάτι άλλο που γράφτηκε ότι τα diesel έχουν πεθάνει..ας κοιτάξουν αυτοί που τα λένε τι τιμές έχουν τα τελευταία diesel Suzuki σαν μεταχειρισμένα για να πάρουν την απάντησή τους...
Ναι, καταργούνται από τις περισσότερες εταιρείες, ναι δεν εξελίσσονται πλέον μικροί diesel, αλλά με κανέναν λόγο δεν τους λες ασύμφορους αυτήν την εποχή..
Φυσικα και δεν ειναι ασυμφοροι. Η ευκολια με την οποια θα αποφασισει κατοχος ντιζελ να πεταχτει καπου με το οχημα του ειναι παρομοια με του δικυκλιστη να πεταχτει καπου με την μηχανη του. Μερα διχως πολλες υποχρεωσεις η σημερινη λογω αδειας και εγραψα 110 χλμ για πλακα. Με μεση απο 4,8 εως 5,8 το πολυ αναλογως της διαδρομης η ζωη ειναι ωραια.
-
Δεν τους είπε κανείς ασύμφορους αλλά πλέον δεν είναι το τοτέμ της οικονομίας όπως φαντάζονται οι ιδιοκτήτες τους διότι υπάρχουν και άλλες προτάσεις και καλύτερες οδηγικά.
-
Ο καθενας ευκολα μπορει να καταθετει μια γνωμη. Μια απλη ερωτηση. Ενα ντιζελ σουβ των 1350 κιλων εχει μεση καταναλωση ιση με ενα ηπιο υβριδικο ιγκνις ή σελέριο. Ποιο θα πρεπει να θεωρηθει ως πιο οικονομικο στην καταναλωση?
Η μεση αυτονομια ενος ντιζελ κυμαινεται σημερα απο 750 εως 850 χλμ. Εντελως πληροφοριακα το αναφερω. -
Σωστή παρατήρηση, από την άλλη ίδια κατανάλωση με αυτά είχε και το baleno αλλά δεν το φέρνουν εδώ πια. Τον οποίο είναι ένα κανονικό οικογενειακό σε χώρους, βασικά πολύ ανώτερους σχεδόν από όλα τα b suv. Ενώ σε επιδόσεις είναι σαφέστατα στο ίδιο επίπεδο με ένα diesel suv μη πως και γρηγορότερο.
Οπότε καταλήγουμε στην σύγκρουση δύο φιλοσοφιών. Ελαφρύ και χαμηλό βενζινοκίνητο με υβριδική επικουρική βοήθεια ή βαρύ diesel suv;
Πόσοι από αυτούς που οδηγούν suv το χρειάζονται; Αυτό είναι το ερωτημα..
Η αυτονομία έχει να κάνει με το ντεπόζιτο. -
Σωστα. Η αυτονομια εχει να κανει με το ντεποζιτο. Ακομη ομως και ενα φεβ με το ιδιο ντεποζιτο στην καλυτερη θα βγαλει τα χλμ στο κατω οριο ανοχης του ντιζελ. Γιατι μπορει να εχει μειωσει την μεση καταναλωση στην βενζινη μα εξακολουθει να καιει λιγο παραπανω απο ενα ντιζελ αν ο οδηγος θελησει να το παει σαν ανθρωπος και οχι να σπασει τα νευρα των αλλων οδηγων. Οπως καλη ωρα εγραψε η Φαμπιατου για το Νιρο που καποιος ανερτησε προχθες σε καποιο νημα των τογιοταιων.
-
Το niro έχει πιο απλό υβριδικό σύστημα απο οτι τα Τογιότα είναι η αλήθεια.
Αλλά και τα phevαν πέσει η μπαταρία σε ένα επίπεδο λειτουργούν κανονικά σαν υβρίδικα ενώ η αύξηση της κατανάλωσης λόγω επιπρόσθετου βάρους συγκριτικά με ένα απλό υβρίδιο είναι πολύ μικρή.
Κάπου είχε ένα άρθρο σχετικό το περιοδικό που μας φιλοξενεί και συνέκρινε phev vs hybrid σε πραγματικές συνθήκες.
Λογικά αυτό συμβαίνει διότι έχουν άλλους ηλεκτροκινητήρες και άλλες γεννήτριες που παράγουν περισσότερη ενέργεια και υπερκαλύπτουν την διαφορά του βάρους.
-
Άτσα μας και το ηλεκτρικό concept...
Overall Length 4,300mm x Width 1,800mm x Height 1,600mm
Battery capacity: 60kWh
Range: 550km (measured in modified Indian driving cycle (MIDC))4x4 με μοτέρ 138-170 hp μάλλον, βασισμένο στην πλατφόρμα e-TNGA της Toyota.
Για το '25 στην Ινδία. -
Για τον γύρο, μπαταρίες BYD.
-
@antonakis said in SUZUKI FORUM:
Άτσα μας και το ηλεκτρικό concept...
Overall Length 4,300mm x Width 1,800mm x Height 1,600mm
Battery capacity: 60kWh
Range: 550km (measured in modified Indian driving cycle (MIDC))4x4 με μοτέρ 138-170 hp μάλλον, βασισμένο στην πλατφόρμα e-TNGA της Toyota.
Για το '25 στην Ινδία.Καθόλου αεροδυναμικό το σχήμα του, πάντως. Πολύ brutal...
-
Σε αντίθεση με όλα τα suv της Suzuki που είναι βέλος στον άνεμο ξέρω γω.
-
Δηλαδή έχει τις λεγόμενες blade μπαταρίες;
Η αεροδυναμική κυρίως επηρεάζεται από το πίσω μέρος, και κατά πόσο μακρυά από το αμάξωμα οδηγεί το σχήμα του οχήματος τους στροβιλισμούς του αέρα. Γενικότερα ως βασικό κανόνα όσο πιο μακριά συναντιούνται η άνω και κάτω ροή του αερα και με μικρή απόσταση μεταξύ τους, τόσο το καλύτερο
Το βλέπετε στην καμπύλη της οροφής του το πώς οδηγεί τον αέρα. Αλλά γενικά τα φουσκωματα που έχει σπάνε την ροή του αέρα δημιουργώντας τοπικούς μικροστροβιλισμους και όντως θα είναι λιγότερο αεροδυναμικό σε αυτό το σημείο, αλλά ωραίο στο μάτι
Γενικά όμως δείτε το a pillar έχει κριβως την ίδια κλίση με αυτή του swift.
Η suzuki πιστεύει πολύ σε αυτου του είδους τη σχεδίαση μαζί της και εγώ.
Τέλος η διάσταση 4,3 μέτρα είναι ιδανική. -
-
B suv, xώροι από baleno, άρα κορυφαίοι επιπεδου honda jazz, μεγαλύτερο πορτπαγκαζ και κοινα μηχανικά μέρη...
Από κίνητρα λένε ο 1,0 turbo mhev που είναι ένα διαμάντι αλλά και ο κλασικός 1,2
Θα το φέρουν Ευρώπη;
SUZUKI FORUM