Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    • 1
    • 2
    • 226
    • 227
    • 228
    • 229
    • 230
    • 270
    • 271
    • 228 / 271
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    107
    5408
    175151
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • gatoz
      gatoz @criuser last edited by

      @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      Ερχονται κάποια αμάξια αυτόματα ντίζελ τον Γενάρη, στα 28900 αν ενδιαφέρεται κάποιος.

      Επίσης το 408 από 40000 με τον 1,2. Προφανώς μόνο το υβριδικό θα έχει νόημα.

      απαπαπα

      #milf-a-man

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • babisstinson
        babisstinson @george1977 last edited by

        @george1977 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

        Ποιος θα μας το έλεγε οτι εν ετει 2022, θα είχαμε gla200 και θα παρακαλάγαμε να γυρίσει πίσω το 2008.

        Που να μην γράφανε και νυχτα το λογισμικό;

        Πανάκριβο. ⭕

        2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
        2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          criuser last edited by criuser

          Η ύπαρξη του αυτόματου ντίζελ στα 28900, είναι αρκετά ελκυστική που μπήκα σε μία έρευνα αγοράς.

          Προυπόθεση Β-σουβ, το αυτόματο κιβώτιο και επιλογή είτε υβριδικό, όχι μούφα με 48 βόλτ, είτε ντίζελ και όριο τα 30000 ευρώ.

          Το Καπτούρ τα περνάει, οπότε βγαίνει.
          Το 3 Αιρκρος βγαίνει γιατί 2 ίδια δεν λέει, έστω και με φέισλιφτ
          Το Κρόσλαντ δεν μου άρεσε ποτέ το πίσω μέρος, αλλά και το εσωτερικό του.
          Το Μόκκα δεν χωράμε
          Το Πούμα τα ίδια
          Το Στόνικ ψιλοχωράμε, αλλά παλιό και όχι κάτι ιδιαίτερο
          Το Αρόνα δεν χωράμε, αλλά τα βάγκ έχουν αποκλειστεί εξ ορισμού λόγω κιβωτίου και παλαιάς επίπονης σχέσης που δεν έχει ξεπεραστεί ακόμα.
          Το Τζαζ από μέσα βλέπεται απ΄ έξω έχει εξόφθαλμο βρογχοκήλη
          και στις τελικές εξετάσεις περνάνε τα Γιάρις Κρος, Βιτάρα, Σ κρος και το 2008.

          Το Γιάρις κρος δικίνητο στην έκδοση Στάιλ γιατί οι χαμηλότερες με αλογόνου φώτα το 2024 είναι για γέλια, έβγαινε στα 26000 και η Αντβέντσουρ στα 28500, χωρίς να έχει κάτι ιδιαίτερο για να την προτιμήσεις.
          Η επίσκεψη στην Τογιότα μας είπε για παράδοση 14-18 μήνες, άρα βγήκε εκτός το αυτοκίνητο.

          Τα σουζούκια, έχουν τα εξής θέματα. Το Σ-κρος αισθητικά προβλήματα κυρίως εξωτερικά και το βιτάρα κυρίως εσωτερικά.

          Το αυτοκίνητο απευθύνεται σε νέο άτομο, οπότε παίζουν ρόλο και αυτά.

          Γιατί για ένα 55άρη επτάψυχο μπορεί το βιτάρα να είναι κούκλα, αλλά για ένα 29άρη είναι παρωχημένο...
          Ιδιαίτερα όταν συγκρίνεται με το 2008.

          Επίσης ένας άλλος λόγος, είναι ότι το αυτοκίνητο θα αγοραστεί με χρηματοδότηση και εδώ τογιότα και σουζούκι, φλερτάρουν με το 10 % , ενώ το 2008 είναι στο 7,5, που σημαίνει διαφορά κάπου στα 1500 ευρώ για τα σουζ που έχουν ίδια τιμή και γύρω στα 700 για το γιάρις που είναι 3000 φτηνότερο στην στάιλ έκδοση.

          Η έρευνα αγοράς συνεχίζεται προς το παρόν και βλέπουμε.

          Α και κάτι τελευταίο. Το βιτάρα έχει 0-100 12.7 Οσο κάτι ΖΧ του 1991.

          Και μία σύγκριση
          https://zeperfs.com/en/match9832-8407-10281.htm

          Το 3 αιρκρος της σύγκρισης είναι το χειροκίνητο με τα 110 άλογα, ενώ το δικό μου είναι το αυτόματο με τα 120, που είναι πιο γρήγορο.

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          G alex-mix 2 Replies Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by lap

            Άσε τις επιταχύνσεις που δηλώνει η suzuki. Υπολόγισε 2 δλ περίπου λιγότερο για το 0-100στην πράξη

            Τα κάνει μάλλον για ασφαλιστικούς λόγους και για τους στόλους ενοικιάσεων και leasing.
            Σε κάποιες χώρες η ασφάλεια αυξάνει αν έχει γρήγορο 0-100!

            Κατά τα άλλα καμια σχέση η zx με ένα b suv και δη.... ιαπωνικό

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • georgekn
              georgekn last edited by

              Honda Hrv...

              Ανεβαίνεις 3000€ στο μπάτζετ και το παίρνεις... πολύ πιο σύγχρονο από όλα τα άλλα... υστερεί μόνο στο χώρο αποσκευών...

              C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • G
                george1977 @criuser last edited by

                @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                Η ύπαρξη του αυτόματου ντίζελ στα 28900, είναι αρκετά ελκυστική που μπήκα σε μία έρευνα αγοράς.

                Προυπόθεση Β-σουβ, το αυτόματο κιβώτιο και επιλογή είτε υβριδικό, όχι μούφα με 48 βόλτ, είτε ντίζελ και όριο τα 30000 ευρώ.

                Το Καπτούρ τα περνάει, οπότε βγαίνει.
                Το 3 Αιρκρος βγαίνει γιατί 2 ίδια δεν λέει, έστω και με φέισλιφτ
                Το Κρόσλαντ δεν μου άρεσε ποτέ το πίσω μέρος, αλλά και το εσωτερικό του.
                Το Μόκκα δεν χωράμε
                Το Πούμα τα ίδια
                Το Στόνικ ψιλοχωράμε, αλλά παλιό και όχι κάτι ιδιαίτερο
                Το Αρόνα δεν χωράμε, αλλά τα βάγκ έχουν αποκλειστεί εξ ορισμού λόγω κιβωτίου και παλαιάς επίπονης σχέσης που δεν έχει ξεπεραστεί ακόμα.
                Το Τζαζ από μέσα βλέπεται απ΄ έξω έχει εξόφθαλμο βρογχοκήλη
                και στις τελικές εξετάσεις περνάνε τα Γιάρις Κρος, Βιτάρα, Σ κρος και το 2008.

                Το Γιάρις κρος δικίνητο στην έκδοση Στάιλ γιατί οι χαμηλότερες με αλογόνου φώτα το 2024 είναι για γέλια, έβγαινε στα 26000 και η Αντβέντσουρ στα 28500, χωρίς να έχει κάτι ιδιαίτερο για να την προτιμήσεις.
                Η επίσκεψη στην Τογιότα μας είπε για παράδοση 14-18 μήνες, άρα βγήκε εκτός το αυτοκίνητο.

                Τα σουζούκια, έχουν τα εξής θέματα. Το Σ-κρος αισθητικά προβλήματα κυρίως εξωτερικά και το βιτάρα κυρίως εσωτερικά.

                Το αυτοκίνητο απευθύνεται σε νέο άτομο, οπότε παίζουν ρόλο και αυτά.

                Γιατί για ένα 55άρη επτάψυχο μπορεί το βιτάρα να είναι κούκλα, αλλά για ένα 29άρη είναι παρωχημένο...
                Ιδιαίτερα όταν συγκρίνεται με το 2008.

                Επίσης ένας άλλος λόγος, είναι ότι το αυτοκίνητο θα αγοραστεί με χρηματοδότηση και εδώ τογιότα και σουζούκι, φλερτάρουν με το 10 % , ενώ το 2008 είναι στο 7,5, που σημαίνει διαφορά κάπου στα 1500 ευρώ για τα σουζ που έχουν ίδια τιμή και γύρω στα 700 για το γιάρις που είναι 3000 φτηνότερο στην στάιλ έκδοση.

                Η έρευνα αγοράς συνεχίζεται προς το παρόν και βλέπουμε.

                Α και κάτι τελευταίο. Το βιτάρα έχει 0-100 12.7 Οσο κάτι ΖΧ του 1991.

                Και μία σύγκριση
                https://zeperfs.com/en/match9832-8407-10281.htm

                Το 3 αιρκρος της σύγκρισης είναι το χειροκίνητο με τα 110 άλογα, ενώ το δικό μου είναι το αυτόματο με τα 120, που είναι πιο γρήγορο.

                Μην το καις το παιδί με τo diesel.

                Aς πάρει το active plus στο ηλεκτρικό. Λόγω ηλικίας θα πάρει πίσω τα 9000. Για τα 8 χρόνια που θα κρατήσει το αυτοκίνητο θα πίνει νερό στον όνομα σου.

                C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  george1977 last edited by

                  Επειδή ο 29 , στατιστικά θα παντρευτεί μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, εαν έχει μπλοκάκι θα κοίταζα και το leasing ηλεκτρικού

                  Βάζει 9000 προκαταβολή που θα τα πάρει πίσω
                  300 ευρώ ο μήνας (απο τα όποια θα του αναγνωρίζονται σαν έξοδα τα 450)

                  Στα τέσσερα χρόνια θα του βγει πολύ οικονομικά , για παραπάνω διακράτηση είναι λιγότερο συμφέρον το leasing).

                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • C
                    criuser @lap last edited by

                    @lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                    Άσε τις επιταχύνσεις που δηλώνει η suzuki. Υπολόγισε 2 δλ περίπου λιγότερο για το 0-100στην πράξη

                    Τα κάνει μάλλον για ασφαλιστικούς λόγους και για τους στόλους ενοικιάσεων και leasing.
                    Σε κάποιες χώρες η ασφάλεια αυξάνει αν έχει γρήγορο 0-100!

                    Κατά τα άλλα καμια σχέση η zx με ένα b suv και δη.... ιαπωνικό

                    Τα ίδια λέτε όλοι οι σουζουκόπληκτοι.
                    Τις ίδιες παραμύθες έλεγε και η βάγκ όταν είχε το γκόλφ 1300 55 άλογα και το άουντι 80 1,6 75 και τα πέρναγαν και ΒΙΑΜΑΞ και ΒΙΟ της ΑΣΠΑ και του ΕΚΤΕΛ

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser @georgekn last edited by

                      @georgekn said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                      Honda Hrv...

                      Ανεβαίνεις 3000€ στο μπάτζετ και το παίρνεις... πολύ πιο σύγχρονο από όλα τα άλλα... υστερεί μόνο στο χώρο αποσκευών...

                      Επειδή το κοίταγε ο Πανόρμους, τελικά πας στα 35000 όοοοταν έρθει και δεν αλλάξει πάλι τιμή, για την βασική έκδοση. Δηλαδή 7000 πάνω. Αμα βάλω 7000 πάνω στα 35000 παίρνω φέβ

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • C
                        criuser @george1977 last edited by

                        @george1977 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                        Μην το καις το παιδί με τo diesel.

                        Aς πάρει το active plus στο ηλεκτρικό. Λόγω ηλικίας θα πάρει πίσω τα 9000. Για τα 8 χρόνια που θα κρατήσει το αυτοκίνητο θα πίνει νερό στον όνομα σου.

                        Δεν μπλέκω με ηλεκτρικά ακόμα.
                        Ούτε θα βάζω φορτιστές, ούτε θα έχει χρόνο για να μπει σε τέτοιες διαδικασίες.

                        Εγώ πάντως στον 1,5 χρόνο που έχω το ντήζελ σε σχέση με το ίδιο σε βενζίνη που είχα έχω κερδίσει 2200 ευρώ σε καύσιμα

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          criuser @george1977 last edited by

                          @george1977 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                          Επειδή ο 29 , στατιστικά θα παντρευτεί μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, εαν έχει μπλοκάκι θα κοίταζα και το leasing ηλεκτρικού

                          Βάζει 9000 προκαταβολή που θα τα πάρει πίσω
                          300 ευρώ ο μήνας (απο τα όποια θα του αναγνωρίζονται σαν έξοδα τα 450)

                          Στα τέσσερα χρόνια θα του βγει πολύ οικονομικά , για παραπάνω διακράτηση είναι λιγότερο συμφέρον το leasing).

                          Δεν έχει μπλοκάκι, υπάλληλος είναι.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • gtsartsal
                            gtsartsal @criuser last edited by gtsartsal

                            @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                            @george1977 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                            Επειδή ο 29 , στατιστικά θα παντρευτεί μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, εαν έχει μπλοκάκι θα κοίταζα και το leasing ηλεκτρικού

                            Βάζει 9000 προκαταβολή που θα τα πάρει πίσω
                            300 ευρώ ο μήνας (απο τα όποια θα του αναγνωρίζονται σαν έξοδα τα 450)

                            Στα τέσσερα χρόνια θα του βγει πολύ οικονομικά , για παραπάνω διακράτηση είναι λιγότερο συμφέρον το leasing).

                            Δεν έχει μπλοκάκι, υπάλληλος είναι.

                            Υπάλληλος και χρηματοδότηση.

                            Ας πάρει το Χόντα ή το Γιαρις Κροος, δύσκολα να αλλάζει αμάξια σε 3-4 χρόνια.

                            Και εδώ που τα λέμε μια χαρά είναι το τζάζ, δεν είναι και τόσο άσχημο.

                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • gatoz
                              gatoz last edited by gatoz

                              μετα το ιμπιθα που του κλεψανε και επειδης εγω πληρωνα βενζινη ουτως ή αλλως, επηρα του μικρου μου ντηζελ με τον ιδιο αυτο κινητηρα. οπως γνωριζεις.
                              #chrepi
                              οταν ηρθε μια εξαιρετικη τιμη εξαγορας του τον προηγουμενο μηνα και τον ρωτησα να το παρουμε, μου ειπε ουτε χαρισμα να το δινανε, ουτε καν εξαγορα και μεταπωληση. σε αφηνει οπουδηποτε, οποτεδηποτε.
                              οποτε #krima

                              #milf-a-man

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • alex-mix
                                alex-mix @criuser last edited by

                                @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                Η ύπαρξη του αυτόματου ντίζελ στα 28900, είναι αρκετά ελκυστική που μπήκα σε μία έρευνα αγοράς.

                                Προυπόθεση Β-σουβ, το αυτόματο κιβώτιο και επιλογή είτε υβριδικό, όχι μούφα με 48 βόλτ, είτε ντίζελ και όριο τα 30000 ευρώ.

                                Το Καπτούρ τα περνάει, οπότε βγαίνει.
                                Το 3 Αιρκρος βγαίνει γιατί 2 ίδια δεν λέει, έστω και με φέισλιφτ
                                Το Κρόσλαντ δεν μου άρεσε ποτέ το πίσω μέρος, αλλά και το εσωτερικό του.
                                Το Μόκκα δεν χωράμε
                                Το Πούμα τα ίδια
                                Το Στόνικ ψιλοχωράμε, αλλά παλιό και όχι κάτι ιδιαίτερο
                                Το Αρόνα δεν χωράμε, αλλά τα βάγκ έχουν αποκλειστεί εξ ορισμού λόγω κιβωτίου και παλαιάς επίπονης σχέσης που δεν έχει ξεπεραστεί ακόμα.
                                Το Τζαζ από μέσα βλέπεται απ΄ έξω έχει εξόφθαλμο βρογχοκήλη
                                και στις τελικές εξετάσεις περνάνε τα Γιάρις Κρος, Βιτάρα, Σ κρος και το 2008.

                                Το Γιάρις κρος δικίνητο στην έκδοση Στάιλ γιατί οι χαμηλότερες με αλογόνου φώτα το 2024 είναι για γέλια, έβγαινε στα 26000 και η Αντβέντσουρ στα 28500, χωρίς να έχει κάτι ιδιαίτερο για να την προτιμήσεις.
                                Η επίσκεψη στην Τογιότα μας είπε για παράδοση 14-18 μήνες, άρα βγήκε εκτός το αυτοκίνητο.

                                Τα σουζούκια, έχουν τα εξής θέματα. Το Σ-κρος αισθητικά προβλήματα κυρίως εξωτερικά και το βιτάρα κυρίως εσωτερικά.

                                Το αυτοκίνητο απευθύνεται σε νέο άτομο, οπότε παίζουν ρόλο και αυτά.

                                Γιατί για ένα 55άρη επτάψυχο μπορεί το βιτάρα να είναι κούκλα, αλλά για ένα 29άρη είναι παρωχημένο...
                                Ιδιαίτερα όταν συγκρίνεται με το 2008.

                                Επίσης ένας άλλος λόγος, είναι ότι το αυτοκίνητο θα αγοραστεί με χρηματοδότηση και εδώ τογιότα και σουζούκι, φλερτάρουν με το 10 % , ενώ το 2008 είναι στο 7,5, που σημαίνει διαφορά κάπου στα 1500 ευρώ για τα σουζ που έχουν ίδια τιμή και γύρω στα 700 για το γιάρις που είναι 3000 φτηνότερο στην στάιλ έκδοση.

                                Η έρευνα αγοράς συνεχίζεται προς το παρόν και βλέπουμε.

                                Α και κάτι τελευταίο. Το βιτάρα έχει 0-100 12.7 Οσο κάτι ΖΧ του 1991.

                                Και μία σύγκριση
                                https://zeperfs.com/en/match9832-8407-10281.htm

                                Το 3 αιρκρος της σύγκρισης είναι το χειροκίνητο με τα 110 άλογα, ενώ το δικό μου είναι το αυτόματο με τα 120, που είναι πιο γρήγορο.

                                Kia xceed

                                C 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • C
                                  criuser @gtsartsal last edited by

                                  @gtsartsal said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                  @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                  @george1977 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                  Επειδή ο 29 , στατιστικά θα παντρευτεί μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, εαν έχει μπλοκάκι θα κοίταζα και το leasing ηλεκτρικού

                                  Βάζει 9000 προκαταβολή που θα τα πάρει πίσω
                                  300 ευρώ ο μήνας (απο τα όποια θα του αναγνωρίζονται σαν έξοδα τα 450)

                                  Στα τέσσερα χρόνια θα του βγει πολύ οικονομικά , για παραπάνω διακράτηση είναι λιγότερο συμφέρον το leasing).

                                  Δεν έχει μπλοκάκι, υπάλληλος είναι.

                                  Υπάλληλος και χρηματοδότηση.

                                  Ας πάρει το Χόντα ή το Γιαρις Κροος, δύσκολα να αλλάζει αμάξια σε 3-4 χρόνια.

                                  Και εδώ που τα λέμε μια χαρά είναι το τζάζ, δεν είναι και τόσο άσχημο.

                                  Είναι πολύ άσχημο απ΄ έξω το τζαζ. Σαν σχέδιο 30 χρόνων πίσω. Για αυτό και δεν πουλάει ενώ είναι σε καλή τιμή και έχει και χώρους.

                                  Το πότε θα αλλάξει θα εξαρτηθεί από τον ίδιο. Το αυτοκίνητο θα έχει εγγύηση 5 χρόνια και 100000 χλμ, οπότε όταν φτάνει στην 5ετία θα αποφασίσει τι θα κάνει.

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser @alex-mix last edited by

                                    @alex-mix said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                    @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                    Η ύπαρξη του αυτόματου ντίζελ στα 28900, είναι αρκετά ελκυστική που μπήκα σε μία έρευνα αγοράς.

                                    Προυπόθεση Β-σουβ, το αυτόματο κιβώτιο και επιλογή είτε υβριδικό, όχι μούφα με 48 βόλτ, είτε ντίζελ και όριο τα 30000 ευρώ.

                                    Το Καπτούρ τα περνάει, οπότε βγαίνει.
                                    Το 3 Αιρκρος βγαίνει γιατί 2 ίδια δεν λέει, έστω και με φέισλιφτ
                                    Το Κρόσλαντ δεν μου άρεσε ποτέ το πίσω μέρος, αλλά και το εσωτερικό του.
                                    Το Μόκκα δεν χωράμε
                                    Το Πούμα τα ίδια
                                    Το Στόνικ ψιλοχωράμε, αλλά παλιό και όχι κάτι ιδιαίτερο
                                    Το Αρόνα δεν χωράμε, αλλά τα βάγκ έχουν αποκλειστεί εξ ορισμού λόγω κιβωτίου και παλαιάς επίπονης σχέσης που δεν έχει ξεπεραστεί ακόμα.
                                    Το Τζαζ από μέσα βλέπεται απ΄ έξω έχει εξόφθαλμο βρογχοκήλη
                                    και στις τελικές εξετάσεις περνάνε τα Γιάρις Κρος, Βιτάρα, Σ κρος και το 2008.

                                    Το Γιάρις κρος δικίνητο στην έκδοση Στάιλ γιατί οι χαμηλότερες με αλογόνου φώτα το 2024 είναι για γέλια, έβγαινε στα 26000 και η Αντβέντσουρ στα 28500, χωρίς να έχει κάτι ιδιαίτερο για να την προτιμήσεις.
                                    Η επίσκεψη στην Τογιότα μας είπε για παράδοση 14-18 μήνες, άρα βγήκε εκτός το αυτοκίνητο.

                                    Τα σουζούκια, έχουν τα εξής θέματα. Το Σ-κρος αισθητικά προβλήματα κυρίως εξωτερικά και το βιτάρα κυρίως εσωτερικά.

                                    Το αυτοκίνητο απευθύνεται σε νέο άτομο, οπότε παίζουν ρόλο και αυτά.

                                    Γιατί για ένα 55άρη επτάψυχο μπορεί το βιτάρα να είναι κούκλα, αλλά για ένα 29άρη είναι παρωχημένο...
                                    Ιδιαίτερα όταν συγκρίνεται με το 2008.

                                    Επίσης ένας άλλος λόγος, είναι ότι το αυτοκίνητο θα αγοραστεί με χρηματοδότηση και εδώ τογιότα και σουζούκι, φλερτάρουν με το 10 % , ενώ το 2008 είναι στο 7,5, που σημαίνει διαφορά κάπου στα 1500 ευρώ για τα σουζ που έχουν ίδια τιμή και γύρω στα 700 για το γιάρις που είναι 3000 φτηνότερο στην στάιλ έκδοση.

                                    Η έρευνα αγοράς συνεχίζεται προς το παρόν και βλέπουμε.

                                    Α και κάτι τελευταίο. Το βιτάρα έχει 0-100 12.7 Οσο κάτι ΖΧ του 1991.

                                    Και μία σύγκριση
                                    https://zeperfs.com/en/match9832-8407-10281.htm

                                    Το 3 αιρκρος της σύγκρισης είναι το χειροκίνητο με τα 110 άλογα, ενώ το δικό μου είναι το αυτόματο με τα 120, που είναι πιο γρήγορο.

                                    Kia xceed

                                    Δεν είναι Β-σουβ και στα μάτια μας δεν είναι όμορφο.
                                    Γενικά από το κορεάτικα μόνο το στόνικ βλέπεται.

                                    Τα άλλα έχουν αισθητική κλαμένου..... η από παιδικό βιντεοπαιχνίδι...

                                    Για μας πάντα.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Ναι ενώ το air cross είναι πιο όμορφο;

                                      Εδώ στο τζαζ το διόρθωσαν λιγάκι με το fl

                                      Του έβαλαν ένα νίκελ στο κεντρο της μάσκας.

                                      alt text

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      J 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • C
                                        criuser last edited by criuser

                                        Είπα για εμάς και δεν μιλάμε για το αιρκρος αλλά για το 2008
                                        07766adf-5115-4182-bb26-e7c7663cedec-image.png

                                        πόσοι αιώνες το χωρίζουν με το τζαζ ?

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • nickthetrib
                                          nickthetrib @criuser last edited by

                                          @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                          Είπα για εμάς και δεν μιλάμε για το αιρκρος αλλά για το 2008
                                          07766adf-5115-4182-bb26-e7c7663cedec-image.png

                                          πόσοι αιώνες το χωρίζουν με το τζαζ ?

                                          Όσον αφορά τι;;;
                                          Ντιζάιν; 2008 ενας αιώνας και κατι
                                          Μηχανολογικά; jazz 2-3 αιώνες

                                          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Για αισθητική μιλάγαμε. Για τα άλλα τα μηχανολογικά δεν είμαι τόσο τολμηρός να εκτίθεμαι τόσο μπαίνοντας μέσα σε εκτρώματα...

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 226
                                            • 227
                                            • 228
                                            • 229
                                            • 230
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 228 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr