-
Από την άνοιξη και μετά ψάχνουμε σκιά όταν παρκάρουμε, τώρα θα τα αφήνουμε στον ήλιο να φορτίζουν. Και μετά θα καίμε όλο το ρεύμα που πήραμε στο κλιματιστικό για να μπορέσουμε να το οδηγήσουμε.
-
Αχ αυτό το αλατοπιπερο της ζωής.
-
https://www.autoblog.gr/2022/12/20/akio-toyoda-h-siopili-pleiopsifia-exei-amfivolies-gia-tin-ilektrokinisi/?fbclid=IwAR1YBbvqYSNEVAd2e_7JoRB33nJ8OCOumdtepujaLR4Eo_-bqgAPt-TAlIo
Ευτυχως που ο παγκόσμιος leader της αυτοκίνησης δεν έχει φάει τον παπα που έχετε φάει τα στο φορουμ κατοικοεδρεύοντα ηλεκτρινακια !!
Ευτυχως !Γι αυτό και εφεξής μόνο Τογιότα και Japan γενικώς.
Ψόφο στις τοστιέρες !
-
https://www.carandmotor.gr/nea/5000-eyro-agorazeis-kainoyrgio-aytokinito
Σε μια πρωτοποριακή κίνηση προχωρά μια ιταλική πόλη, η οποία επιδοτεί με σχεδόν πενταψήφιο χρηματικό ποσό την αγορά ενός καινούργιου ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Τεράστια κίνητρα για την αντικατάσταση του υφιστάμενου στόλου των αυτοκινήτων με ηλεκτρικά προσφέρει η ιταλική πόλη Γένοβα, παρέχοντας μεγάλη διευκόλυνση στους οδηγούς.
Ειδικότερα, πέρα από την (κρατική) επιδότηση των 5.000 ευρώ που προσφέρει η κυβέρνηση της Ιταλίας για την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, οι δημοτικές αρχές της πόλης διαθέτουν μια επιπλέον επιδότηση με ανώτατο όριο τα 9.000 ευρώ σε κάθε οδηγό, καθιστώντας ακόμα ευκολότερη την απόκτηση ενός μηδενικών ρύπων οχήματος.
Μοναδική προϋπόθεση για την χορήγηση της επιδότησης των 9.000 ευρώ είναι ο δικαιούχος να αποσύρει το ρυπογόνο βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητό του.
Παράλληλα, όσοι λάβουν την επιδότηση πρέπει να διατηρήσουν το καινούργιο αυτοκίνητο που απέκτησαν για διάστημα που δεν θα είναι μικρότερο των τριών ετών.
Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι το ύψος της επιδότησης δεν μπορεί να υπερβαίνει το 40% της αξίας του αυτοκινήτου.
Με δεδομένο ότι οι επιδοτήσεις (σ.σ. κρατική και δημοτική) λειτουργούν αθροιστικά, η «έκπτωση» που απολαμβάνουν οι ενδιαφερόμενοι είναι πραγματικά γενναιόδωρη.
Ας δούμε πως διαμορφώνονται οι τιμές για το Dacia Spring που στην Ιταλία ξεκινά από τα 21.450 ευρώ.
- Η τελική τιμή μαζί με τις επιδοτήσεις είναι 7.870 ευρώ ευρώ. Ειδικότερα, το ύψος της δημοτικής επιδότησης είναι 8.580 ευρώ, στην οποία προστίθενται 5.000 ευρώ από την κρατική.- Παράλληλα, τα νοικοκυριά με ετήσιο εισόδημα που είναι μικρότερο των 30.000 ευρώ, έχουν επιπλέον έκπτωση 2.500 ευρώ, με την τιμή του Dacia Spring να μειώνεται περαιτέρω στα 5.370 ευρώ.
Αντίστοιχα, το ηλεκτρικό Fiat 500e που ξεκινά από 25.450 ευρώ, μπορεί να αποκτηθεί στα 8.950 ευρώ για όσους έχουν οικογενειακό εισόδημα μικρότερο των 30.000 ευρώ, ή στα 11.450 ευρώ για όσους υπερβαίνουν το συγκεκριμένο όριο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι κάτοικοι της Γένοβας μπορούν να υποβάλλουν την αίτηση για την επιδότηση μεταξύ 22 Δεκεμβρίου 2022 και 31 Δεκεμβρίου 2024.
Τέλος, στη Γένοβα, πέρα από τα 100% ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιδοτούνται και τα υβριδικά (6.000 ευρώ), τα LPG και φυσικού αερίου (4.000 ευρώ) και τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6d και Euro 6d-Tem (4.000 ευρώ).
- Παράλληλα, τα νοικοκυριά με ετήσιο εισόδημα που είναι μικρότερο των 30.000 ευρώ, έχουν επιπλέον έκπτωση 2.500 ευρώ, με την τιμή του Dacia Spring να μειώνεται περαιτέρω στα 5.370 ευρώ.
-
-
@iceman7 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
https://www.autoblog.gr/2022/12/20/akio-toyoda-h-siopili-pleiopsifia-exei-amfivolies-gia-tin-ilektrokinisi/?fbclid=IwAR1YBbvqYSNEVAd2e_7JoRB33nJ8OCOumdtepujaLR4Eo_-bqgAPt-TAlIo
Ευτυχως που ο παγκόσμιος leader της αυτοκίνησης δεν έχει φάει τον παπα που έχετε φάει τα στο φορουμ κατοικοεδρεύοντα ηλεκτρινακια !!
Ευτυχως !Γι αυτό και εφεξής μόνο Τογιότα και Japan γενικώς.
Ψόφο στις τοστιέρες !
Αυτοί που αναφέρεσαι Toyota παίρνουν ή έχουν, ή κάνα πιο απλό Ιαπωνικό, η επανάστασης είναι του πληκτρολογίου κυρίως!
"Οι δυνατότητες των eFuels είναι τεράστιες. Σήμερα υπάρχουν περισσότερα από 1,3 δισεκατομμύρια οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης παγκοσμίως. Πολλά από αυτά θα κυκλοφορούν στους δρόμους για τις επόμενες δεκαετίες και τα συνθετικά καύσιμα προσφέρουν στους ιδιοκτήτες υφιστάμενων αυτοκινήτων μια εναλλακτική σχεδόν ουδέτερη από εκπομπές άνθρακα. Ως κατασκευαστής υψηλών επιδόσεων, αποδοτικών κινητήρων, η Porsche διαθέτει ένα ευρύ φάσμα τεχνογνωσίας στον τομέα των καυσίμων."
είπε ο Michael Steiner.
Για μένα το θέμα θεωρείται λήξαν..
-
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@iceman7 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
https://www.autoblog.gr/2022/12/20/akio-toyoda-h-siopili-pleiopsifia-exei-amfivolies-gia-tin-ilektrokinisi/?fbclid=IwAR1YBbvqYSNEVAd2e_7JoRB33nJ8OCOumdtepujaLR4Eo_-bqgAPt-TAlIo
Ευτυχως που ο παγκόσμιος leader της αυτοκίνησης δεν έχει φάει τον παπα που έχετε φάει τα στο φορουμ κατοικοεδρεύοντα ηλεκτρινακια !!
Ευτυχως !Γι αυτό και εφεξής μόνο Τογιότα και Japan γενικώς.
Ψόφο στις τοστιέρες !
Αυτοί που αναφέρεσαι Toyota παίρνουν ή έχουν, ή κάνα πιο απλό Ιαπωνικό, η επανάστασης είναι του πληκτρολογίου κυρίως!
"Οι δυνατότητες των eFuels είναι τεράστιες. Σήμερα υπάρχουν περισσότερα από 1,3 δισεκατομμύρια οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης παγκοσμίως. Πολλά από αυτά θα κυκλοφορούν στους δρόμους για τις επόμενες δεκαετίες και τα συνθετικά καύσιμα προσφέρουν στους ιδιοκτήτες υφιστάμενων αυτοκινήτων μια εναλλακτική σχεδόν ουδέτερη από εκπομπές άνθρακα. Ως κατασκευαστής υψηλών επιδόσεων, αποδοτικών κινητήρων, η Porsche διαθέτει ένα ευρύ φάσμα τεχνογνωσίας στον τομέα των καυσίμων."
είπε ο Michael Steiner.
Για μένα το θέμα θεωρείται λήξαν..
Axaxaxaxaxa
Λοιπον , πηγαινεισ την επισημη ιστοσελίδα της Porche και βλέπεις :
"Porsche's ambition for 2030: More than 80 percent all-electric new vehicles"
Ακομα και στο κομματι κειμένου που παρέθεσες
"Σήμερα υπάρχουν περισσότερα από 1,3 δισεκατομμύρια οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης παγκοσμίως. Πολλά από αυτά θα κυκλοφορούν στους δρόμους για τις επόμενες δεκαετίες και τα συνθετικά καύσιμα "
Δηλαδη , τι θα γινει και δεν θα κυκλοφορουν πλεον , μηπως , λεω μηπως , ερχονται τα ηλεκτρικά ...
-
@taxidiwtis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@iceman7 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
https://www.autoblog.gr/2022/12/20/akio-toyoda-h-siopili-pleiopsifia-exei-amfivolies-gia-tin-ilektrokinisi/?fbclid=IwAR1YBbvqYSNEVAd2e_7JoRB33nJ8OCOumdtepujaLR4Eo_-bqgAPt-TAlIo
Ευτυχως που ο παγκόσμιος leader της αυτοκίνησης δεν έχει φάει τον παπα που έχετε φάει τα στο φορουμ κατοικοεδρεύοντα ηλεκτρινακια !!
Ευτυχως !Γι αυτό και εφεξής μόνο Τογιότα και Japan γενικώς.
Ψόφο στις τοστιέρες !
Αυτοί που αναφέρεσαι Toyota παίρνουν ή έχουν, ή κάνα πιο απλό Ιαπωνικό, η επανάστασης είναι του πληκτρολογίου κυρίως!
"Οι δυνατότητες των eFuels είναι τεράστιες. Σήμερα υπάρχουν περισσότερα από 1,3 δισεκατομμύρια οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης παγκοσμίως. Πολλά από αυτά θα κυκλοφορούν στους δρόμους για τις επόμενες δεκαετίες και τα συνθετικά καύσιμα προσφέρουν στους ιδιοκτήτες υφιστάμενων αυτοκινήτων μια εναλλακτική σχεδόν ουδέτερη από εκπομπές άνθρακα. Ως κατασκευαστής υψηλών επιδόσεων, αποδοτικών κινητήρων, η Porsche διαθέτει ένα ευρύ φάσμα τεχνογνωσίας στον τομέα των καυσίμων."
είπε ο Michael Steiner.
Για μένα το θέμα θεωρείται λήξαν..
Axaxaxaxaxa
Λοιπον , πηγαινεισ την επισημη ιστοσελίδα της Porche και βλέπεις :
"Porsche's ambition for 2030: More than 80 percent all-electric new vehicles"
Ακομα και στο κομματι κειμένου που παρέθεσες
"Σήμερα υπάρχουν περισσότερα από 1,3 δισεκατομμύρια οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης παγκοσμίως. Πολλά από αυτά θα κυκλοφορούν στους δρόμους για τις επόμενες δεκαετίες και τα συνθετικά καύσιμα "
Δηλαδη , τι θα γινει και δεν θα κυκλοφορουν πλεον , μηπως , λεω μηπως , ερχονται τα ηλεκτρικά ...
Όχι, ευχαριστώ, εγώ είμαι κομπλέ! Είμαι στα "πολλά από αυτά"!
Σοβαρά τώρα, το έχω γράψει αμέτρητες φορές, άλλο οι πωλήσεις το 2030 και 2035 (που σημειωτέον είναι 7 με 12 χρόνια στον χρόνο, μπορεί να έχουμε πεθάνει όλοι μέχρι τότε, στραβά να πάει μια βομβιτσα Πούτιν και να φυσήξει Βαρδάρης, προλαβαίνει να μολύνει με ραδιενέργεια όλα τα Βαλκάνια) και άλλο το σύνολο του στόλου παγκοσμίως.. αυτά τα "πολλά από αυτά" το 2035 με την αύξηση πωλήσεων που περιμένουν στις χώρες της Αφρικής/Νότιο Ανατολικής Ασίας και Ν. Αμερικής μπορεί να είναι τα 1.3 δις που κυκλοφορούν τώρα..
Κάτσε να πάμε κοντά στο 2027-28 και βλέπουμε.. έχω να κάνω χιλιόμετρα diesel μέχρι τότε..χθες έβαλα 3η φορά adBlue στο 2008..
Άσχετο,. όντως είδα κάτι κρυσταλλακια εκεί κοντά στο στόμιο, αναρωτιέμαι αν είναι γενικά αυτό το θέμα, και πως και δεν το έχουν σκεφτεί through τόσοι πολλοί και σοβαροί μηχανικοί..
-
Η Porsche θέλει τα efuels για να μπορεί να πουλάει καύσιμο σε όσους έχουν συλλεκτικές Porsche σε 50 χρόνια και θα θέλουν να τις οδηγήσουν κανένα Σάββατο, όχι για μπορεί να βάζει βενζίνη ο Έλληνας που οδηγεί το 2050 ένα ξεχασμένο Lada του 1999.
-
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Κάτσε να πάμε κοντά στο 2027-28 και βλέπουμε.. έχω να κάνω χιλιόμετρα diesel μέχρι τότε..χθες έβαλα 3η φορά adBlue στο 2008..
Άσχετο,. όντως είδα κάτι κρυσταλλάκια εκεί κοντά στο στόμιο, αναρωτιέμαι αν είναι γενικά αυτό το θέμα, και πως και δεν το έχουν σκεφτεί through τόσοι πολλοί και σοβαροί μηχανικοί..Όπου ψεκάζεται κάτι, φυσικό επακόλουθο να δεις ίχνη.
Δεν υπάρχει κάτι παραπάνω να κάνουν οι μηχανικοί, κι αν κάποιο τέτοιο μπεκ κάποτε βουλώσει, λύνεται σε δευτερόλεπτα πανεύκολα. Αν το δεις από κοντά, δεν θα χεις ανησυχία για το μπεκάκι.
Το πρόβλημα είναι engineering μέσα στο δοχείο με τα ηλεκτρομηχανικά του, σε όποιους προκύψει.
Κυκλοφορούν δεκάδες μοντέλα βαρύτερων οχημάτων με adblue που δεν παρουσιάζουν τέτοια προβλήματα, γιατί να μην ανασχεδιάσει η Bosch τη συγκεκριμένη εφαρμογή, μόνο αυτή μπορεί να μας πει...Τώρα για τα ηλεκτρικά, υπάρχει μια μερίδα ιδιοκτητών/οδηγών που αλλάζουν όχημα κάθε 3-5 χρόνια. Αυτοί σύντομα θα πάνε στα ηλεκτρικά, συνήθως ταιριάζουν στις σημερινές προδιαγραφές μπαταριοκίνησης, με χώρους στάθμευσης/φόρτισης δικούς τους, εργασία αποκλειστικά γραφείου κλπ, όπως π.χ. εκφράζεται ο Φάνης σχετικά. Όμως είναι η μειοψήφια. Απ τα δισεκατομμύρια οχήματα που ήδη κυκλοφορούν, τα περισσότερα έχουν άλλα 15-20 χρόνια στο δρόμο ακόμη και σαν μεταχειρισμένα.
Οπότε, όπως λέμε οι περισσότεροι, απ το 2040 βλέπουμε... -
Εγώ πιστεύω 30 χρόνια και βάλε. Οι σακαράκες που έχω δει να κυκλοφορούν σε ανατολική Ευρώπη , μέση ανατολή και αφρική θέλουν πολλά χρόνια ακόμη για να αποσυρθούν.
-
@dstou said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Εγώ πιστεύω 30 χρόνια και βάλε. Οι σακαράκες που έχω δει να κυκλοφορούν σε ανατολική Ευρώπη , μέση ανατολή και αφρική θέλουν πολλά χρόνια ακόμη για να αποσυρθούν.
Αυτά δεν θα σταματήσουν ποτέ, στο ορατό μέλλον, σε τέτοιες χώρες.
Ίσως όταν εμείς θα έχουμε τινάξει τα πέταλα, κι έχουν βγει πιο φθηνές τεχνολογίες, π.χ. υδρογόνο ή συνθετικά καύσιμα σε ευρεία κλίμακα.Για ΕΕ μιλάμε, με τη βίτσα, ...ούτσα και τα στενά παπούτσια της Μπαταριοκίνησης, ΑΝ ΔΕΝ αναθεωρηθούν τα πράγματα μέχρι τότε...
Επίσης, οι Αμερικάνοι θα έχουν Τέσλα για το Μόλλ και το γραφείο, αλλά και 5-8 λίτρα φορτηγάκια και αμερικάνικα αναπαλαιωμένα στο γκαράζ για τον ελεύθερο χρόνο. Έτσι κι αλλώς δεν δεσμεύονται από κάτι. -
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@taxidiwtis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@iceman7 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
https://www.autoblog.gr/2022/12/20/akio-toyoda-h-siopili-pleiopsifia-exei-amfivolies-gia-tin-ilektrokinisi/?fbclid=IwAR1YBbvqYSNEVAd2e_7JoRB33nJ8OCOumdtepujaLR4Eo_-bqgAPt-TAlIo
Ευτυχως που ο παγκόσμιος leader της αυτοκίνησης δεν έχει φάει τον παπα που έχετε φάει τα στο φορουμ κατοικοεδρεύοντα ηλεκτρινακια !!
Ευτυχως !Γι αυτό και εφεξής μόνο Τογιότα και Japan γενικώς.
Ψόφο στις τοστιέρες !
Αυτοί που αναφέρεσαι Toyota παίρνουν ή έχουν, ή κάνα πιο απλό Ιαπωνικό, η επανάστασης είναι του πληκτρολογίου κυρίως!
"Οι δυνατότητες των eFuels είναι τεράστιες. Σήμερα υπάρχουν περισσότερα από 1,3 δισεκατομμύρια οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης παγκοσμίως. Πολλά από αυτά θα κυκλοφορούν στους δρόμους για τις επόμενες δεκαετίες και τα συνθετικά καύσιμα προσφέρουν στους ιδιοκτήτες υφιστάμενων αυτοκινήτων μια εναλλακτική σχεδόν ουδέτερη από εκπομπές άνθρακα. Ως κατασκευαστής υψηλών επιδόσεων, αποδοτικών κινητήρων, η Porsche διαθέτει ένα ευρύ φάσμα τεχνογνωσίας στον τομέα των καυσίμων."
είπε ο Michael Steiner.
Για μένα το θέμα θεωρείται λήξαν..
Axaxaxaxaxa
Λοιπον , πηγαινεισ την επισημη ιστοσελίδα της Porche και βλέπεις :
"Porsche's ambition for 2030: More than 80 percent all-electric new vehicles"
Ακομα και στο κομματι κειμένου που παρέθεσες
"Σήμερα υπάρχουν περισσότερα από 1,3 δισεκατομμύρια οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης παγκοσμίως. Πολλά από αυτά θα κυκλοφορούν στους δρόμους για τις επόμενες δεκαετίες και τα συνθετικά καύσιμα "
Δηλαδη , τι θα γινει και δεν θα κυκλοφορουν πλεον , μηπως , λεω μηπως , ερχονται τα ηλεκτρικά ...
Όχι, ευχαριστώ, εγώ είμαι κομπλέ! Είμαι στα "πολλά από αυτά"!
Σοβαρά τώρα, το έχω γράψει αμέτρητες φορές, άλλο οι πωλήσεις το 2030 και 2035 (που σημειωτέον είναι 7 με 12 χρόνια στον χρόνο, μπορεί να έχουμε πεθάνει όλοι μέχρι τότε, στραβά να πάει μια βομβιτσα Πούτιν και να φυσήξει Βαρδάρης, προλαβαίνει να μολύνει με ραδιενέργεια όλα τα Βαλκάνια) και άλλο το σύνολο του στόλου παγκοσμίως.. αυτά τα "πολλά από αυτά" το 2035 με την αύξηση πωλήσεων που περιμένουν στις χώρες της Αφρικής/Νότιο Ανατολικής Ασίας και Ν. Αμερικής μπορεί να είναι τα 1.3 δις που κυκλοφορούν τώρα..
Κάτσε να πάμε κοντά στο 2027-28 και βλέπουμε.. έχω να κάνω χιλιόμετρα diesel μέχρι τότε..χθες έβαλα 3η φορά adBlue στο 2008..
Άσχετο,. όντως είδα κάτι κρυσταλλακια εκεί κοντά στο στόμιο, αναρωτιέμαι αν είναι γενικά αυτό το θέμα, και πως και δεν το έχουν σκεφτεί through τόσοι πολλοί και σοβαροί μηχανικοί..
3η φορα adblue?
ΞΑΝΑ
3η φορα adblue?δεν λεω τιποτε αλλο...
-
@gatoz said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
3η φορα adblue?
ΞΑΝΑ
3η φορα adblue?δεν λεω τιποτε αλλο...
Υγρό συμπλήρωσε...δεν άλλαξε δοχείο...
-
@gatoz said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@taxidiwtis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@iceman7 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
https://www.autoblog.gr/2022/12/20/akio-toyoda-h-siopili-pleiopsifia-exei-amfivolies-gia-tin-ilektrokinisi/?fbclid=IwAR1YBbvqYSNEVAd2e_7JoRB33nJ8OCOumdtepujaLR4Eo_-bqgAPt-TAlIo
Ευτυχως που ο παγκόσμιος leader της αυτοκίνησης δεν έχει φάει τον παπα που έχετε φάει τα στο φορουμ κατοικοεδρεύοντα ηλεκτρινακια !!
Ευτυχως !Γι αυτό και εφεξής μόνο Τογιότα και Japan γενικώς.
Ψόφο στις τοστιέρες !
Αυτοί που αναφέρεσαι Toyota παίρνουν ή έχουν, ή κάνα πιο απλό Ιαπωνικό, η επανάστασης είναι του πληκτρολογίου κυρίως!
"Οι δυνατότητες των eFuels είναι τεράστιες. Σήμερα υπάρχουν περισσότερα από 1,3 δισεκατομμύρια οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης παγκοσμίως. Πολλά από αυτά θα κυκλοφορούν στους δρόμους για τις επόμενες δεκαετίες και τα συνθετικά καύσιμα προσφέρουν στους ιδιοκτήτες υφιστάμενων αυτοκινήτων μια εναλλακτική σχεδόν ουδέτερη από εκπομπές άνθρακα. Ως κατασκευαστής υψηλών επιδόσεων, αποδοτικών κινητήρων, η Porsche διαθέτει ένα ευρύ φάσμα τεχνογνωσίας στον τομέα των καυσίμων."
είπε ο Michael Steiner.
Για μένα το θέμα θεωρείται λήξαν..
Axaxaxaxaxa
Λοιπον , πηγαινεισ την επισημη ιστοσελίδα της Porche και βλέπεις :
"Porsche's ambition for 2030: More than 80 percent all-electric new vehicles"
Ακομα και στο κομματι κειμένου που παρέθεσες
"Σήμερα υπάρχουν περισσότερα από 1,3 δισεκατομμύρια οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης παγκοσμίως. Πολλά από αυτά θα κυκλοφορούν στους δρόμους για τις επόμενες δεκαετίες και τα συνθετικά καύσιμα "
Δηλαδη , τι θα γινει και δεν θα κυκλοφορουν πλεον , μηπως , λεω μηπως , ερχονται τα ηλεκτρικά ...
Όχι, ευχαριστώ, εγώ είμαι κομπλέ! Είμαι στα "πολλά από αυτά"!
Σοβαρά τώρα, το έχω γράψει αμέτρητες φορές, άλλο οι πωλήσεις το 2030 και 2035 (που σημειωτέον είναι 7 με 12 χρόνια στον χρόνο, μπορεί να έχουμε πεθάνει όλοι μέχρι τότε, στραβά να πάει μια βομβιτσα Πούτιν και να φυσήξει Βαρδάρης, προλαβαίνει να μολύνει με ραδιενέργεια όλα τα Βαλκάνια) και άλλο το σύνολο του στόλου παγκοσμίως.. αυτά τα "πολλά από αυτά" το 2035 με την αύξηση πωλήσεων που περιμένουν στις χώρες της Αφρικής/Νότιο Ανατολικής Ασίας και Ν. Αμερικής μπορεί να είναι τα 1.3 δις που κυκλοφορούν τώρα..
Κάτσε να πάμε κοντά στο 2027-28 και βλέπουμε.. έχω να κάνω χιλιόμετρα diesel μέχρι τότε..χθες έβαλα 3η φορά adBlue στο 2008..
Άσχετο,. όντως είδα κάτι κρυσταλλακια εκεί κοντά στο στόμιο, αναρωτιέμαι αν είναι γενικά αυτό το θέμα, και πως και δεν το έχουν σκεφτεί through τόσοι πολλοί και σοβαροί μηχανικοί..
3η φορα adblue?
ΞΑΝΑ
3η φορα adblue?δεν λεω τιποτε αλλο...
Χαχα! Υγρό βρε συμπλήρωσα! Αν αλλάξω δοχείο θα είσαι ο πρώτος που θα το μάθει! Μην γρουσουζευεις γιατί καλά με έχει πάει με όλα αυτά που ακούγονται!
Περίπου κάθε 10.000 με πάει.
-
Γρουσούζης και γκρινιάρης είναι, αλλά τώρα έφαγε μία ήττα που ήταν όλη δική του...
-
@iceman7 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
https://www.autoblog.gr/2022/12/20/akio-toyoda-h-siopili-pleiopsifia-exei-amfivolies-gia-tin-ilektrokinisi/?fbclid=IwAR1YBbvqYSNEVAd2e_7JoRB33nJ8OCOumdtepujaLR4Eo_-bqgAPt-TAlIo
Ευτυχως που ο παγκόσμιος leader της αυτοκίνησης δεν έχει φάει τον παπα που έχετε φάει τα στο φορουμ κατοικοεδρεύοντα ηλεκτρινακια !!
Ευτυχως !Γι αυτό και εφεξής μόνο Τογιότα και Japan γενικώς.
Ψόφο στις τοστιέρες !
Ευτυχώς που μόνο τα ηλεκτρινάκια μασάνε κουτόχορτο, ενώ οι ανεξάρτητες φωνές σαν τη δική σου έχουν υπερ-αντίληψη και δεν τσιμπάνε.
Βέβαια το ότι ο παγκόσμιος leader είναι πρωτοπόρος στην υβριδική τεχνολογία και ουραγός στην ηλεκτροκίνηση, δεν πρέπει να παίζει κανένα ρόλο στη δήλωση του, ε; Είναι απλώς ένας καλοκάγαθος τσέο, ο οποίος θέλει να μας σώσει, οδηγώντας μας στο σωστό δρόμο (που περνάει βεβαίως μέσα από τα ταμεία της εταιρίας του).
-
Αυτό που προσφέρει η Τογιότα είναι εδώ, δουλεύει, έχει απτή οικονομία, δεν θέλει εγκαταστάσεις στα σπίτια και τις εθνικές.
Η εναλλακτικη του φανταστικού κόσμου των ηλεκτρινακιων οδηγεί σε ένα κόσμο που είσαι με το χέρι στην τσέπη για λειψό προϊόν.
Καλά τα λέει. Άλλωστε και άλλοι παίζουν υβριδικά.
Ακόμα και κάποιο mild είναι καλύτερο από την απάτη των matchbox ηλεκτρικών -
Αυτό που πρέπει να αναγνωρίσουμε στον σαμουράι τσέο είναι ότι έχει μαζέψει πολύ χαρτί τα τελευταία χρόνια, και πρακτικά ποδηγετεί μεγάλο τμήμα της αγοράς, είτε αυτό λέγεται κεκ, είτε υβρίδια (τα υδρογόνα δεν μετράνε ακόμη). Δεν είναι τυχαίες οι συμμαχίες του με ευρωπαίους ή σαμουράιδες.
Από εκεί και πέρα πρέπει μάλλον να φορτσάρει για τα μπαταριάτα ηλεκτρικά. Όχι για τώρα, αλλά για το 2030 και επίσης τον φόβο των φτηνοί κινέζοι και κορεάται. -
Δεν χρειάζεται να φορτσάρει για τίποτα.
Είναι προφανές ότι η παρούσα ηλεκτροκίνηση του κωλου με τα αμάξια της περιορισμένης αυτονομίας και της αναγκης ανεφοδιασμού (φορτισης) επι ωρες δεν είναι το μέλλον.
Θυμάστε τις 3D τηλεοράσεις που μας είχαν ζαλίσει τα ουμπαλα;
Καπως έτσι θα ξεβράσει τις μπαταρίες η αγορά.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση