@gatoz said in Suv Leasing:
υποθετω phev για λογους προσωπικης σου φορολογησης αλλα και εταιρικων εξοδων με συντελεστη 130%.
οποτε μενεις αυστηρα σε phev και ev.
και κατω απο 40λτπφ.
μην ακους τις σειρηνες πως θα φορολογεισαι μονο για την υπερβαινουσα αξια των 40k, οπως και μπορει ενα ληζ να επηρεασει τη λτπφ που δηλωνει ο εισαγωγεας για ενα μοντελο ειδικα για εσενα ή την εταιρεια σου. θα ερθει το πρωινο που ο σταικουρας θα εχει σηκωμαρες και θα πρεπει να του κατσεις.
αν και ας πουμε ελαφρα, λεμε κανενα αστειο, προβληματισμενος απο το hybrd4 3008 ακομη το θεωρω την καλυτερη επιλογη που εχει και λιγο πιπερακι. τη τοναλε θα τη προτεινα επειδη ειναι αλφα, αλλα επειδη ειμαι καμμενος απο ιταλικες δηλωσεις για υπερατου κινητηρες και κατεχοντας το ομοεντζινο κομπας φεβ, φοβαμαι την απογοητευση. απορω ακομη, οτι και να λενε οι αλλοι, γιατι δεν της χωσανε την μοτερουκλα με τα 300.
στα γκαζια λεω μονο ε? μην παρεξηγηθω, το τελευταιο γρηγορουτσικο ιταλικο που ειχα, ενα ντελτα ντιάι με 200 αλογακια του 2009, ηταν υπεραξιοπιστο στα χερια μου.
τιγκουαν φεβ θα απογοητευτεις σφοδρα. καλο αμαξι το τιγκουαν, αλλα βενζινα με 150+ ή πετρελαιο διλιτρο. το φεβ ειναι με παλια υλοποιηση θερμικου 1.4 και δικουνα. το ιδιο και τα αναλογα αούντι. η χι ενα που τη λεω σαυρα, φυσικα υπαρχει λογος. δες αποσταση απο το εδαφος, ειναι καπου 15cm και λιγοτερο, σημαινει δεν ανεβαινεις ουτε το πεζοδρομιο εξω απο το σπιτι της μαμας να σε δει που πηρες σουβ και αν πεταξει το χαρτι απο τη σοκολατα ο μπροστινος, θα το σερνεις μεχρι το σπιτι. και τρικυλινδρη, σαν γκομενα με στηθος ναυτη.
Τι έγραψε πάλι ο Θεός!!!