-
@rockstream said in Suv Leasing:
Δεν έχω άποψη για tonale. Θα πάω μια βόλτα. Είναι αξιόπιστα τα alfa Romeo;
Καλό είναι να αποκτήσεις άποψη. Με εξαίρεση την νέα Χ1, που δεν έχω εγώ άποψη, από τα υπόλοιπα είναι καλύτερη. Και από πιο παλιά Χ1 που επίσης έχω άποψη, είναι καλύτερη.
Για την αξιοπιστία ενός νέου μοντέλου (Χ1, Tonale), όποιος εκφράσει γνώμη μάλλον αυτοσχεδιάζει. Για τα 10 τουλάχιστον τελευταία χρόνια της alfa, η αξιοπιστία της, αν όχι καλύτερη τουλάχιστον δεν υπολείπεται. -
@manast said in Suv Leasing:
@rockstream said in Suv Leasing:
Δεν έχω άποψη για tonale. Θα πάω μια βόλτα. Είναι αξιόπιστα τα alfa Romeo;
Καλό είναι να αποκτήσεις άποψη. Με εξαίρεση την νέα Χ1, που δεν έχω εγώ άποψη, από τα υπόλοιπα είναι καλύτερη. Και από πιο παλιά Χ1 που επίσης έχω άποψη, είναι καλύτερη.
Για την αξιοπιστία ενός νέου μοντέλου (Χ1, Tonale), όποιος εκφράσει γνώμη μάλλον αυτοσχεδιάζει. Για τα 10 τουλάχιστον τελευταία χρόνια της alfa, η αξιοπιστία της, αν όχι καλύτερη τουλάχιστον δεν υπολείπεται.Να πω την αλήθεια είμαι ανάμεσα σε Volvo T4, αν τα βρούμε με την εταιρεία Leasing, την BMW X1 και θα δω και το Tonale.
Audi και VW Tiguan δεν πρότεινε κανείς -
πρέπει να αποφασίσεις αν τα 40Κ είναι αδιαπραγματευτα και πόσο χρόνο αναμονής αντέχεις
-
Αν δεν είναι υποχρεωτικό το phev ρίξε μια ματιά και στο mazda cx5.
-
υποθετω phev για λογους προσωπικης σου φορολογησης αλλα και εταιρικων εξοδων με συντελεστη 130%.
οποτε μενεις αυστηρα σε phev και ev.
και κατω απο 40λτπφ.
μην ακους τις σειρηνες πως θα φορολογεισαι μονο για την υπερβαινουσα αξια των 40k, οπως και μπορει ενα ληζ να επηρεασει τη λτπφ που δηλωνει ο εισαγωγεας για ενα μοντελο ειδικα για εσενα ή την εταιρεια σου. θα ερθει το πρωινο που ο σταικουρας θα εχει σηκωμαρες και θα πρεπει να του κατσεις.
αν και ας πουμε ελαφρα, λεμε κανενα αστειο, προβληματισμενος απο το hybrd4 3008 ακομη το θεωρω την καλυτερη επιλογη που εχει και λιγο πιπερακι. τη τοναλε θα τη προτεινα επειδη ειναι αλφα, αλλα επειδη ειμαι καμμενος απο ιταλικες δηλωσεις για υπερατου κινητηρες και κατεχοντας το ομοεντζινο κομπας φεβ, φοβαμαι την απογοητευση. απορω ακομη, οτι και να λενε οι αλλοι, γιατι δεν της χωσανε την μοτερουκλα με τα 300.
στα γκαζια λεω μονο ε? μην παρεξηγηθω, το τελευταιο γρηγορουτσικο ιταλικο που ειχα, ενα ντελτα ντιάι με 200 αλογακια του 2009, ηταν υπεραξιοπιστο στα χερια μου.
τιγκουαν φεβ θα απογοητευτεις σφοδρα. καλο αμαξι το τιγκουαν, αλλα βενζινα με 150+ ή πετρελαιο διλιτρο. το φεβ ειναι με παλια υλοποιηση θερμικου 1.4 και δικουνα. το ιδιο και τα αναλογα αούντι. η χι ενα που τη λεω σαυρα, φυσικα υπαρχει λογος. δες αποσταση απο το εδαφος, ειναι καπου 15cm και λιγοτερο, σημαινει δεν ανεβαινεις ουτε το πεζοδρομιο εξω απο το σπιτι της μαμας να σε δει που πηρες σουβ και αν πεταξει το χαρτι απο τη σοκολατα ο μπροστινος, θα το σερνεις μεχρι το σπιτι. και τρικυλινδρη, σαν γκομενα με στηθος ναυτη. -
@gatoz said in Suv Leasing:
υποθετω phev για λογους προσωπικης σου φορολογησης αλλα και εταιρικων εξοδων με συντελεστη 130%.
οποτε μενεις αυστηρα σε phev και ev.
και κατω απο 40λτπφ.
μην ακους τις σειρηνες πως θα φορολογεισαι μονο για την υπερβαινουσα αξια των 40k, οπως και μπορει ενα ληζ να επηρεασει τη λτπφ που δηλωνει ο εισαγωγεας για ενα μοντελο ειδικα για εσενα ή την εταιρεια σου. θα ερθει το πρωινο που ο σταικουρας θα εχει σηκωμαρες και θα πρεπει να του κατσεις.
αν και ας πουμε ελαφρα, λεμε κανενα αστειο, προβληματισμενος απο το hybrd4 3008 ακομη το θεωρω την καλυτερη επιλογη που εχει και λιγο πιπερακι. τη τοναλε θα τη προτεινα επειδη ειναι αλφα, αλλα επειδη ειμαι καμμενος απο ιταλικες δηλωσεις για υπερατου κινητηρες και κατεχοντας το ομοεντζινο κομπας φεβ, φοβαμαι την απογοητευση. απορω ακομη, οτι και να λενε οι αλλοι, γιατι δεν της χωσανε την μοτερουκλα με τα 300.
στα γκαζια λεω μονο ε? μην παρεξηγηθω, το τελευταιο γρηγορουτσικο ιταλικο που ειχα, ενα ντελτα ντιάι με 200 αλογακια του 2009, ηταν υπεραξιοπιστο στα χερια μου.
τιγκουαν φεβ θα απογοητευτεις σφοδρα. καλο αμαξι το τιγκουαν, αλλα βενζινα με 150+ ή πετρελαιο διλιτρο. το φεβ ειναι με παλια υλοποιηση θερμικου 1.4 και δικουνα. το ιδιο και τα αναλογα αούντι. η χι ενα που τη λεω σαυρα, φυσικα υπαρχει λογος. δες αποσταση απο το εδαφος, ειναι καπου 15cm και λιγοτερο, σημαινει δεν ανεβαινεις ουτε το πεζοδρομιο εξω απο το σπιτι της μαμας να σε δει που πηρες σουβ και αν πεταξει το χαρτι απο τη σοκολατα ο μπροστινος, θα το σερνεις μεχρι το σπιτι. και τρικυλινδρη, σαν γκομενα με στηθος ναυτη.Τι έγραψε πάλι ο Θεός!!!
-
@gatoz said in Suv Leasing:
υποθετω phev για λογους προσωπικης σου φορολογησης αλλα και εταιρικων εξοδων με συντελεστη 130%.
οποτε μενεις αυστηρα σε phev και ev.
και κατω απο 40λτπφ.
μην ακους τις σειρηνες πως θα φορολογεισαι μονο για την υπερβαινουσα αξια των 40k, οπως και μπορει ενα ληζ να επηρεασει τη λτπφ που δηλωνει ο εισαγωγεας για ενα μοντελο ειδικα για εσενα ή την εταιρεια σου. θα ερθει το πρωινο που ο σταικουρας θα εχει σηκωμαρες και θα πρεπει να του κατσεις.
αν και ας πουμε ελαφρα, λεμε κανενα αστειο, προβληματισμενος απο το hybrd4 3008 ακομη το θεωρω την καλυτερη επιλογη που εχει και λιγο πιπερακι. τη τοναλε θα τη προτεινα επειδη ειναι αλφα, αλλα επειδη ειμαι καμμενος απο ιταλικες δηλωσεις για υπερατου κινητηρες και κατεχοντας το ομοεντζινο κομπας φεβ, φοβαμαι την απογοητευση. απορω ακομη, οτι και να λενε οι αλλοι, γιατι δεν της χωσανε την μοτερουκλα με τα 300.
στα γκαζια λεω μονο ε? μην παρεξηγηθω, το τελευταιο γρηγορουτσικο ιταλικο που ειχα, ενα ντελτα ντιάι με 200 αλογακια του 2009, ηταν υπεραξιοπιστο στα χερια μου.
τιγκουαν φεβ θα απογοητευτεις σφοδρα. καλο αμαξι το τιγκουαν, αλλα βενζινα με 150+ ή πετρελαιο διλιτρο. το φεβ ειναι με παλια υλοποιηση θερμικου 1.4 και δικουνα. το ιδιο και τα αναλογα αούντι. η χι ενα που τη λεω σαυρα, φυσικα υπαρχει λογος. δες αποσταση απο το εδαφος, ειναι καπου 15cm και λιγοτερο, σημαινει δεν ανεβαινεις ουτε το πεζοδρομιο εξω απο το σπιτι της μαμας να σε δει που πηρες σουβ και αν πεταξει το χαρτι απο τη σοκολατα ο μπροστινος, θα το σερνεις μεχρι το σπιτι. και τρικυλινδρη, σαν γκομενα με στηθος ναυτη.Εντάξει δεν υπάρχει, πρέπει να υπάρχουν βραβεία για τέτοια posts
-
@gatoz said in Suv Leasing:
κατεχοντας το ομοεντζινο κομπας φεβ
Έχεις τον καινούριο 1500 στο Compass? Επίσης η αίσθηση δεν λέει κάτι, τα νούμερα μετράνε.
-
@gatoz said in Suv Leasing:
υποθετω phev για λογους προσωπικης σου φορολογησης αλλα και εταιρικων εξοδων με συντελεστη 130%.
οποτε μενεις αυστηρα σε phev και ev.
και κατω απο 40λτπφ.
μην ακους τις σειρηνες πως θα φορολογεισαι μονο για την υπερβαινουσα αξια των 40k, οπως και μπορει ενα ληζ να επηρεασει τη λτπφ που δηλωνει ο εισαγωγεας για ενα μοντελο ειδικα για εσενα ή την εταιρεια σου. θα ερθει το πρωινο που ο σταικουρας θα εχει σηκωμαρες και θα πρεπει να του κατσεις.Για να συμπληρώσω την σκεψη του γάτου , εαν φοβασαι σηκωμάρες και το κάνεις για φορολογικους λογους δεν παίρνει Φεβ. Θα ειναι τα πρώτα που θα σφαγουν για οικολογικους λογους ( στην πραγματικοτητα για τα εξοδακια τα προεκλογικα καποιος θα την πληρώσει
-
@george1977 said in Suv Leasing:
@gatoz said in Suv Leasing:
υποθετω phev για λογους προσωπικης σου φορολογησης αλλα και εταιρικων εξοδων με συντελεστη 130%.
οποτε μενεις αυστηρα σε phev και ev.
και κατω απο 40λτπφ.
μην ακους τις σειρηνες πως θα φορολογεισαι μονο για την υπερβαινουσα αξια των 40k, οπως και μπορει ενα ληζ να επηρεασει τη λτπφ που δηλωνει ο εισαγωγεας για ενα μοντελο ειδικα για εσενα ή την εταιρεια σου. θα ερθει το πρωινο που ο σταικουρας θα εχει σηκωμαρες και θα πρεπει να του κατσεις.Για να συμπληρώσω την σκεψη του γάτου , εαν φοβασαι σηκωμάρες και το κάνεις για φορολογικους λογους δεν παίρνει Φεβ. Θα ειναι τα πρώτα που θα σφαγουν για οικολογικους λογους ( στην πραγματικοτητα για τα εξοδακια τα προεκλογικα καποιος θα την πληρώσει
Αυτό δεν το πιστεύω να σου πω την αλήθεια. Θα ζητηθεί από την ευρωπαϊκή ένωση κάποια στιγμή να γίνουν πιο αυστηρά τα όρια ρύπων από PHEV. Σε Sedan δεν έχει τίποτα αξιόλογο κάτω από 50 χιλιάδες λιανική;
-
Γενικά είμαι τρελός εραστής των ιταλικών, αλλά επειδή η Tonale δεν μου λέει κάτι, πάρε Χ1.
-
@realzeus said in Suv Leasing:
Γενικά είμαι τρελός εραστής των ιταλικών, αλλά επειδή η Tonale δεν μου λέει κάτι, πάρε Χ1.
Θα εξαρτηθεί και από το ενοίκιο που θα ζητήσει το Leasing. Να πω την αλήθεια στο τρίλημμα bmw x1, Volvo xc40 t4 plus και BMW 330e είμαι, με την τελευταία να ξεφεύγει στην τιμή πιστεύω.
Σκέφτομαι ότι μπορεί να χρειαστώ και μια επιλογή λίγο πιο κάτω σε περίπτωση που τα Leasing έχουν αυξήσει το ενοίκιο τους -
@rockstream said in Suv Leasing:
@realzeus said in Suv Leasing:
Γενικά είμαι τρελός εραστής των ιταλικών, αλλά επειδή η Tonale δεν μου λέει κάτι, πάρε Χ1.
Θα εξαρτηθεί και από το ενοίκιο που θα ζητήσει το Leasing. Να πω την αλήθεια στο τρίλημμα bmw x1, Volvo xc40 t4 plus και BMW 330e είμαι, με την τελευταία να ξεφεύγει στην τιμή πιστεύω.
Σκέφτομαι ότι μπορεί να χρειαστώ και μια επιλογή λίγο πιο κάτω σε περίπτωση που τα Leasing έχουν αυξήσει το ενοίκιο τουςΣυγγνώμη, είπες 330? Γιατί το συζητάμε; Η 3άρα είναι πραγματικό αυτοκίνητο!!! Ακόμα κλαίω για την δική μου Ε92...
-
Aν το profile της εταιρείας το επιτρέπει και θες να είσαι πιο κάτω από τα όρια θα ρωτούσα αν προβλέπεται Octavia RS
-
@kapelis said in Suv Leasing:
Aν το profile της εταιρείας το επιτρέπει και θες να είσαι πιο κάτω από τα όρια θα ρωτούσα αν προβλέπεται Octavia RS
οχι...
δεν προβλεπεται σε εταιρικα οι 'φθηνη' εκδοση των μπραντων -
@realzeus said in Suv Leasing:
@rockstream said in Suv Leasing:
@realzeus said in Suv Leasing:
Γενικά είμαι τρελός εραστής των ιταλικών, αλλά επειδή η Tonale δεν μου λέει κάτι, πάρε Χ1.
Θα εξαρτηθεί και από το ενοίκιο που θα ζητήσει το Leasing. Να πω την αλήθεια στο τρίλημμα bmw x1, Volvo xc40 t4 plus και BMW 330e είμαι, με την τελευταία να ξεφεύγει στην τιμή πιστεύω.
Σκέφτομαι ότι μπορεί να χρειαστώ και μια επιλογή λίγο πιο κάτω σε περίπτωση που τα Leasing έχουν αυξήσει το ενοίκιο τουςΣυγγνώμη, είπες 330? Γιατί το συζητάμε; Η 3άρα είναι πραγματικό αυτοκίνητο!!! Ακόμα κλαίω για την δική μου Ε92...
Εδώ κλαίμε εμείς για την 330 σου, @realzeus !!!
-
@realzeus said in Suv Leasing:
@rockstream said in Suv Leasing:
@realzeus said in Suv Leasing:
Γενικά είμαι τρελός εραστής των ιταλικών, αλλά επειδή η Tonale δεν μου λέει κάτι, πάρε Χ1.
Θα εξαρτηθεί και από το ενοίκιο που θα ζητήσει το Leasing. Να πω την αλήθεια στο τρίλημμα bmw x1, Volvo xc40 t4 plus και BMW 330e είμαι, με την τελευταία να ξεφεύγει στην τιμή πιστεύω.
Σκέφτομαι ότι μπορεί να χρειαστώ και μια επιλογή λίγο πιο κάτω σε περίπτωση που τα Leasing έχουν αυξήσει το ενοίκιο τουςΣυγγνώμη, είπες 330? Γιατί το συζητάμε; Η 3άρα είναι πραγματικό αυτοκίνητο!!! Ακόμα κλαίω για την δική μου Ε92...
Θα φάμε ξύλο βλέπω σε κάποιες εταιρείες Leasing ότι ξεφεύγει 500 ευρώ συν φπα
-
Μια ζωή την έχουμε, αδερφέ. Πάρε την 3άρα και θα με θυμηθείς. Είναι μια κατηγορία πάνω από τα υπόλοιπα που κοιτάς σε οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, ποιότητα κλπ. Δεν συγκρίνεται.
-
Για sedan υπάρχει και η 320e που έχουν πάρει στην δική μου εταιρεία και είναι εξαιρετική με κάτω από 40Κ ΛΤΠΦ.
Εγώ έχω πάρει το Passat GTE πριν 1,5 χρόνο αλλά δεν νομίζω ότι παράγεται πλέον.. -
@sgl said in Suv Leasing:
Για sedan υπάρχει και η 320e που έχουν πάρει στην δική μου εταιρεία και είναι εξαιρετική με κάτω από 40Κ ΛΤΠΦ.
Εγώ έχω πάρει το Passat GTE πριν 1,5 χρόνο αλλά δεν νομίζω ότι παράγεται πλέον..Έχεις δίκιο, το passat δεν παράγεται πλέον, είχα για ένα χρόνο passat παλιά
Η 320e είναι μια επιλογή όπως κοιτάω, βέβαια τι είναι αυτό το πράγμα με το πορτμπαγκάζ της;
Suv Leasing