-
@spi_duster said in Νέο αυτοκίνητο:
Μου αρεσει που κρατα το βαρος χαμηλα. Σε σχεση με το νταστερ ειναι 120 κιλα ελαφρυτερο. Μαλλον απο τα ανθρακονηματα και τα κεραμικα φρενα...
Το έχει φτιάξει ο Πανόπουλος ρε συ, για αυτό καθυστερεί το Χάος....ήταν απασχολημένος με το να μειώσει το βάρος στο Βιτάρα!!
-
Η αλήθεια είναι ότι το Vitara δεν το είχα υπόψην μου και φαίνεται καλή επιλογή. Είναι οικονομικό, σχετικά φθηνό και 5 χρόνια εγγύηση.
Θεωρείτε ότι το 2κίνητο αξίζει σαν επιλογή? Το τετρακίνητο ξεφεύγει λίγο από το μπάτζετ μου. -
@antkoutr said in Νέο αυτοκίνητο:
Η αλήθεια είναι ότι το Vitara δεν το είχα υπόψην μου και φαίνεται καλή επιλογή. Είναι οικονομικό, σχετικά φθηνό και 5 χρόνια εγγύηση.
Θεωρείτε ότι το 2κίνητο αξίζει σαν επιλογή? Το τετρακίνητο ξεφεύγει λίγο από το μπάτζετ μου.οταν παρεις ενα βιταρα ειναι δεδομενο οτι θα ξεκινησεις εκδρομες. δεν το ξερεις, αλλα θα το παθεις!
οποτε κανεις την υπερβαση για τη τετρακινηση
ασε που ακομη και στην αο πλεον χρειαζονται καποιες φορες με κακοκαιρια οι επιπλεον δυνατοτητες της τερακινησης! -
@gatoz said in Νέο αυτοκίνητο:
@antkoutr said in Νέο αυτοκίνητο:
Η αλήθεια είναι ότι το Vitara δεν το είχα υπόψην μου και φαίνεται καλή επιλογή. Είναι οικονομικό, σχετικά φθηνό και 5 χρόνια εγγύηση.
Θεωρείτε ότι το 2κίνητο αξίζει σαν επιλογή? Το τετρακίνητο ξεφεύγει λίγο από το μπάτζετ μου.οταν παρεις ενα βιταρα ειναι δεδομενο οτι θα ξεκινησεις εκδρομες. δεν το ξερεις, αλλα θα το παθεις!
οποτε κανεις την υπερβαση για τη τετρακινηση
ασε που ακομη και στην αο πλεον χρειαζονται καποιες φορες με κακοκαιρια οι επιπλεον δυνατοτητες της τερακινησης!Από ότι βλέπω καίει λίγο περισσότερο η τετρακίνηση, τουλάχιστον έτσι λέει η επίσημη Suzuki.
Από μεταπωλητική αξία έχει μεγάλη διαφορά δικίνητο και τετρακίνητο? Φαντάζομαι ο περισσότερος κόσμος παίρνει τετρακίνητο. -
@antkoutr said in Νέο αυτοκίνητο:
@gatoz said in Νέο αυτοκίνητο:
@antkoutr said in Νέο αυτοκίνητο:
Η αλήθεια είναι ότι το Vitara δεν το είχα υπόψην μου και φαίνεται καλή επιλογή. Είναι οικονομικό, σχετικά φθηνό και 5 χρόνια εγγύηση.
Θεωρείτε ότι το 2κίνητο αξίζει σαν επιλογή? Το τετρακίνητο ξεφεύγει λίγο από το μπάτζετ μου.οταν παρεις ενα βιταρα ειναι δεδομενο οτι θα ξεκινησεις εκδρομες. δεν το ξερεις, αλλα θα το παθεις!
οποτε κανεις την υπερβαση για τη τετρακινηση
ασε που ακομη και στην αο πλεον χρειαζονται καποιες φορες με κακοκαιρια οι επιπλεον δυνατοτητες της τερακινησης!Από ότι βλέπω καίει λίγο περισσότερο η τετρακίνηση, τουλάχιστον έτσι λέει η επίσημη Suzuki.
Από μεταπωλητική αξία έχει μεγάλη διαφορά δικίνητο και τετρακίνητο? Φαντάζομαι ο περισσότερος κόσμος παίρνει τετρακίνητο.τετρακινητο. κραταει πολυ μεταπωλητικη. η διαφορα στην καταναλωση ειναι κυριως λογω βαρους (καπου 75 κιλα βαρυτερο το 4χ4) καθως κινειται βασικα μπροστοκινητο και οταν χρειαστει μονο ενεργοποιει την τερακινηση. φυικα γι αμεταπωλητικη μπορεις να δεις και στο car.gr αλλα και στο mobile.de για ευρωπη. κρατανε ολα τα βιταρα πολυ καλα λογω αξιοπιστιας και γενικα τοποθετησης στην αγορα.
-
Χανς Κρίστιαν Αντερσεν.
Αίσωπος
και άλλοι παραμυθάδες..
-
To vit ρε γμτ νομίζω είναι οκ για 3 άτομα. Στα 4 (οικογένεια κλασσική δλδ με συμπράγκαλα/πατίνια/μπάλες/μλκίες) είναι οριακό/μικρό. Θέλει 450+ λτ χώρο πίσω.
-
@xenos said in Νέο αυτοκίνητο:
To vit ρε γμτ νομίζω είναι οκ για 3 άτομα. Στα 4 (οικογένεια κλασσική δλδ με συμπράγκαλα/πατίνια/μπάλες/μλκίες) είναι οριακό/μικρό. Θέλει 450+ λτ χώρο πίσω.
εγω οσο το ειχα παντως, με 4 ατομα εμπαινα και απο αυτα τα δυο γυναικες...
1.80-85 ο γατος, 1.88-105 ο γατογιος, 1.68-70 η γατα, 1.75-60 η κορακλα
οταν ηταν για διακοπες αφηνα την εταζερα σπιτι και λογω σχηματος φορτωνει μεχρι πολυ ψηλα. βασικα το 3008 χωραει σαφως λιγοτερα λογω διαμορφωσης! (400 κατι μπαγκαζ vs 375)
δεν ειναι ας πουμε τοσο ευρυχωρο οσο το άουλαντερ (φυσικα 4.17 vs 4.88), αλλα ειναι για μπι σουβ απο τα πλεον ευρyχωρα χωρις να εχει μπαμπλ παρακμιακο σχημα οπως το φουσκομαγουλο ερκρος και ενα γελοιο φιατ 500.γενικα αλλαζω παρα πολυ συχνα και ευκολα αυτοκινητα. οχι λογω ανεσης, αλλα λογω επαγγελματος. απο ταπεινα μεχρι παρακριβα. μεχρι σημερα αυτα που νοσταλγω ειναι μονο το βιταρα και κατα δευτερο λογο της ντελτα di 1.8 200. τα περισσοτερα αλλα ηταν α-δ-ι-α-φ-ο-ρ-α. με το βιτ περα απο αξιοπιστια και ικανοτητες εντος ασφαλτου, εκτιμησα τη δυνατοτητα να απολαμβανω την υπαροχη χωρα μας. εκει που οποιο αλλο ή θα σκορπισει ή ειναι ασεβεια στην ομορφια απο το περιβαλλον - βλεπε ντουστερ.
εαν ειχα βεβαια γιουρα πολλα, ενα λαντ κρουζερ της ακατανομαστης θα το χτυπαγα, αλλα σε λογικα πλαισια ειναι το μονο οχημα σε κυκλοφορια. -
Κάλιο φουσκωμένα μαγουλάκια...
Παρά σιδεράκια στα δόντια
σαν τον
-
Καλή και η μπαγκέτα φίλε @cruiser αλλά ... χωρίς acc εν έτη 2022 ούτε ο Ιάπωνας εξ Ουγγαρίας.
-
η κουβεντα ειναι αμαξι εναντια καδου ανακυκλωσης. το πετυχες το χρωμα. τις εκδρομες εσυ τις εκοψες. που εμπιστοσυνη οτι θα γυρισεις κιολας....
-
Τι τις έκοψα πριν 2 εβδομάδες δεν πήγα Πήλιο ?
-
@criuser said in Νέο αυτοκίνητο:
Τι τις έκοψα πριν 2 εβδομάδες δεν πήγα Πήλιο ?
ηταν τοτε που δεν εβρισκες παλι το νουμερο?
ειπαμε, να το βαλεις με στικερ. 1158. ιντεραμερικαν βοηθειας.
το εχω γραψει με σπρέι σε ολα τα γαλλικα της εταιρειας -
@antkoutr said in Νέο αυτοκίνητο:
@gatoz said in Νέο αυτοκίνητο:
@antkoutr said in Νέο αυτοκίνητο:
Η αλήθεια είναι ότι το Vitara δεν το είχα υπόψην μου και φαίνεται καλή επιλογή. Είναι οικονομικό, σχετικά φθηνό και 5 χρόνια εγγύηση.
Θεωρείτε ότι το 2κίνητο αξίζει σαν επιλογή? Το τετρακίνητο ξεφεύγει λίγο από το μπάτζετ μου.οταν παρεις ενα βιταρα ειναι δεδομενο οτι θα ξεκινησεις εκδρομες. δεν το ξερεις, αλλα θα το παθεις!
οποτε κανεις την υπερβαση για τη τετρακινηση
ασε που ακομη και στην αο πλεον χρειαζονται καποιες φορες με κακοκαιρια οι επιπλεον δυνατοτητες της τερακινησης!Από ότι βλέπω καίει λίγο περισσότερο η τετρακίνηση, τουλάχιστον έτσι λέει η επίσημη Suzuki.
Από μεταπωλητική αξία έχει μεγάλη διαφορά δικίνητο και τετρακίνητο? Φαντάζομαι ο περισσότερος κόσμος παίρνει τετρακίνητο.Δυστυχώς σε αυτά μπορεί και να προσθέσεις και τέλη κυκλοφορίας..
-
@gatoz said in Νέο αυτοκίνητο:
@criuser said in Νέο αυτοκίνητο:
Τι τις έκοψα πριν 2 εβδομάδες δεν πήγα Πήλιο ?
ηταν τοτε που δεν εβρισκες παλι το νουμερο?
ειπαμε, να το βαλεις με στικερ. 1158. ιντεραμερικαν βοηθειας.
το εχω γραψει με σπρέι σε ολα τα γαλλικα της εταιρειαςΜια χαρά πήγα και ήλθα.
Να σου πω την αλήθεια επειδή το ήξερες ότι ήμουν εκεί, είχα ένα άγχος μην με γκαντεμιάσεις, αλλά φαίνεται ότι μέχρι ορισμένα χλμ φτάνεις...
Αλλιώς θα σε βλέπαμε κούλη στην θέση του κούλη...
-
@gatoz said in Νέο αυτοκίνητο:
@xenos said in Νέο αυτοκίνητο:
To vit ρε γμτ νομίζω είναι οκ για 3 άτομα. Στα 4 (οικογένεια κλασσική δλδ με συμπράγκαλα/πατίνια/μπάλες/μλκίες) είναι οριακό/μικρό. Θέλει 450+ λτ χώρο πίσω.
εγω οσο το ειχα παντως, με 4 ατομα εμπαινα και απο αυτα τα δυο γυναικες...
1.80-85 ο γατος, 1.88-105 ο γατογιος, 1.68-70 η γατα, 1.75-60 η κορακλα
οταν ηταν για διακοπες αφηνα την εταζερα σπιτι και λογω σχηματος φορτωνει μεχρι πολυ ψηλα. βασικα το 3008 χωραει σαφως λιγοτερα λογω διαμορφωσης! (400 κατι μπαγκαζ vs 375)
δεν ειναι ας πουμε τοσο ευρυχωρο οσο το άουλαντερ (φυσικα 4.17 vs 4.88), αλλα ειναι για μπι σουβ απο τα πλεον ευρyχωρα χωρις να εχει μπαμπλ παρακμιακο σχημα οπως το φουσκομαγουλο ερκρος και ενα γελοιο φιατ 500.γενικα αλλαζω παρα πολυ συχνα και ευκολα αυτοκινητα. οχι λογω ανεσης, αλλα λογω επαγγελματος. απο ταπεινα μεχρι παρακριβα. μεχρι σημερα αυτα που νοσταλγω ειναι μονο το βιταρα και κατα δευτερο λογο της ντελτα di 1.8 200. τα περισσοτερα αλλα ηταν α-δ-ι-α-φ-ο-ρ-α. με το βιτ περα απο αξιοπιστια και ικανοτητες εντος ασφαλτου, εκτιμησα τη δυνατοτητα να απολαμβανω την υπαροχη χωρα μας. εκει που οποιο αλλο ή θα σκορπισει ή ειναι ασεβεια στην ομορφια απο το περιβαλλον - βλεπε ντουστερ.
εαν ειχα βεβαια γιουρα πολλα, ενα λαντ κρουζερ της ακατανομαστης θα το χτυπαγα, αλλα σε λογικα πλαισια ειναι το μονο οχημα σε κυκλοφορια.375 λιτρα ειναι οντως πολλα. Αν τα συγκρινεις με τα 170 του σειτσεντο... Το σαλονι του χωρα 4. Το ιδιο και του σουιφτ. Το ιδιο ειναι. Το τιμονι του κοφτερο. Ισως οχι σαν του aircross μα με 2 ποτηρια κρασι κοντραρει και την Τζουλιετα. Τελικιαζει σα gla με ηχομονωση xc40. Ξεχασα κατι? Που υπογραφω για συμβαση συνεργασιας?
-
@spi_duster said in Νέο αυτοκίνητο:
Ξεχασα κατι?
Φυσικά ξέχασες!!! Την κατανάλωση κάτω και από υβριδικό τουότα, την οδική συμπεριφορά που βάζει τα γυαλιά και στην Ιουλία, την απαράμιλλη άνεση της ανάρτησης, ίδια με S Class και φυσικά δεν σπάει/δεν χαλάει, θα λειτουργεί ακόμα και αφού πάψουμε εμείς!!
ΥΓ: Εγώ που υπογράφω? -
Ρε δεν πάτε καθόλου καλά
-
Φημες λενε πως οι Αμερικανοι θα το επιλεξουν στην επομενη επανδρωμενη πτηση στη σεληνη. Οι αστροναυτες το εχουν θεσει ως απαραβατο όρο. Αλλιως δε πανε.
Το αμαξι ειναι διαστημικο. Καποιες απλες μετατροπες και ενα σήκωμα της εξατμισης να μη βρισκει στα σεληνιακα βραχια και θα ναι ετοιμο. -
Ήταν ένας Γάλλος με κάδο ανακύκλωσης
ένας Ρουμάνος με κάδο σκέτο
και ένας Ιάπωνας συνταξιούχος..
και ζήσανε αυτοί καλά και εμείς καλύτερα με #vitara_mono
Νέο αυτοκίνητο