Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW T-Roc
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW T-Roc
    • 1
    • 2
    • 77
    • 78
    • 79
    • 80
    • 81
    • 134
    • 135
    • 79 / 135
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    123
    2698
    98598
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andya3 @iceman7 last edited by

      @iceman7 said in VW T-Roc:

      @spi_duster said in VW T-Roc:

      Εχει αναφερθει ξανα στο παρελθον. Οι μεγαλοχασαπηδες προτιμουν BMW

      Ρε συ Σπυρακο. Είσαι καυστικός (sic)
      Ακόμα θυμάμαι έναν οικογενειακό φίλο κλασσικο έλληνα επιχειρηματία στα 70+ τώρα με Audi και vw στην οικογένεια και του είπα για bmw μου απάντησε «γιατί, χασάπης είσαι ;;»

      Προσωπικά όσο και να πάω τους Γερμανούς και ειδικά τους νότιους τα αποφεύγω τα αμάξια τους.
      Γερμανικό ιδανικά μόνο με leasing.
      Στη χειρότερη bmw που έχω φτιάξει ένα σωρο ακρες λόγω του club και θα ξέρω που θα πάω, παρα κάτι άλλο που θα ψάχνομαι με άγνωστα σε εμένα συνεργεία από το να με γδύνει η Καρεντα.

      Η Karenta δαγκώνει. Δεν νομίζω όμως ότι και οι αντιπροσωπείες στις άλλες μάρκες πάνε πίσω,
      Το θέμα είναι ότι στα vag υπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος πέρα από την αντιπροσωπεία, που δεν θα τον βρεις σε άλλη μάρκα.
      Εξειδικευμένα συνεργεία, εξειδικευμένες επισκευές, μετασκευές, αναβαθμίσεις, retrofit, μάντρες μεταχειρισμένων ανταλλακτικών.

      Ότι τραβάει η όρεξή σου και η φαντασία σου μπορείς να το κάνεις. Δεν υπάρχει περίπτωση σε vag να μείνεις ακάλυπτος σε οτιδήποτε χρειαστείς. Και όχι, οι τιμές δεν είναι δραματικές, είναι φυσιολογικότατες.
      Όλα αυτά προυποθέτουν βέβαια ότι σου αρέσει να ασχολείσαι και τα ψάχνεις, δεν έρχονται στην πόρτα σου.

      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

      I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kkostask last edited by

        Λογικό και αναμενόμενο για τα vag να υπάρχει πληθώρα εξειδικευμένων συνεργείων, που να προλάβουν οι αντιπροσωπείες…😊
        Και δεν είναι μόνο η Καρέντα που δαγκώνει, η γραμμή είναι κοινή σε όλες. Ακόμα θυμάμαι που μου παρουσίαζαν σαν φυσιολογικό το κόστος του σέρβις των 15κ στις 60.000δρχ όταν στην 3άρα που είχα κόστιζε μόλις 14500….και όχι στην Καρέντα αυτό…

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • mastoras78
          mastoras78 last edited by

          #mono_vitara για αντρικές custom-ιές αισθητικές,ψηλώματα,λάστιχα,καγκουροηχοσυστήματα κτλ κτλ

          "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
          #tsekourato_ksevrakoma

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • I
            iceman7 @andya3 last edited by

            @andya3 said in VW T-Roc:

            @iceman7 said in VW T-Roc:

            @spi_duster said in VW T-Roc:

            Εχει αναφερθει ξανα στο παρελθον. Οι μεγαλοχασαπηδες προτιμουν BMW

            Ρε συ Σπυρακο. Είσαι καυστικός (sic)
            Ακόμα θυμάμαι έναν οικογενειακό φίλο κλασσικο έλληνα επιχειρηματία στα 70+ τώρα με Audi και vw στην οικογένεια και του είπα για bmw μου απάντησε «γιατί, χασάπης είσαι ;;»

            Προσωπικά όσο και να πάω τους Γερμανούς και ειδικά τους νότιους τα αποφεύγω τα αμάξια τους.
            Γερμανικό ιδανικά μόνο με leasing.
            Στη χειρότερη bmw που έχω φτιάξει ένα σωρο ακρες λόγω του club και θα ξέρω που θα πάω, παρα κάτι άλλο που θα ψάχνομαι με άγνωστα σε εμένα συνεργεία από το να με γδύνει η Καρεντα.

            Η Karenta δαγκώνει. Δεν νομίζω όμως ότι και οι αντιπροσωπείες στις άλλες μάρκες πάνε πίσω,
            Το θέμα είναι ότι στα vag υπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος πέρα από την αντιπροσωπεία, που δεν θα τον βρεις σε άλλη μάρκα.
            Εξειδικευμένα συνεργεία, εξειδικευμένες επισκευές, μετασκευές, αναβαθμίσεις, retrofit, μάντρες μεταχειρισμένων ανταλλακτικών.

            Ότι τραβάει η όρεξή σου και η φαντασία σου μπορείς να το κάνεις. Δεν υπάρχει περίπτωση σε vag να μείνεις ακάλυπτος σε οτιδήποτε χρειαστείς. Και όχι, οι τιμές δεν είναι δραματικές, είναι φυσιολογικότατες.
            Όλα αυτά προυποθέτουν βέβαια ότι σου αρέσει να ασχολείσαι και τα ψάχνεις, δεν έρχονται στην πόρτα σου.

            Χωρίς να ξέρω τον κόσμο των vag καταλαβαίνω τι μού λες γιατί και στις bmw αυτό συμβαίνει.
            Γι αυτό και γράφω ότι αν ξαναεπαιρνα γερμανικό θα ήταν ξανά bmw επειδή λόγω του κλαμπ και των επαφών που έχω κάνει έχω πια εικόνα τι και πως θα τα βρω όλα σε λογικές τιμές.

            Αλλά ειλικρινά τα βαριέμαι αυτά.
            Θέλω να πηγαίνω μια φορα το χρόνο σε ένα καλό εξουσιοδοτημένο με μεγάλη εγγύηση και χωρις απροοπτα να κάνω τα προβλεπόμενα να ξεμπερδευω. Αν τυχόν τα παιδιά στο εξουσιοδοτημένο τα ξέρω 20 χρονια ακόμα καλύτερα.
            Εξού και είμαι κατά συνείδηση τογιοτακιας, άλλο που η Τογιότα όσο περνάνε τα χρονια βγάζει ιδιαίτερα αμάξια εκτος δικού γουστου με ακόμα πιο ιδιαιτερα γούστα σε επίπεδα εξοπλισμού.

            Πρώτη φορα στη ζωή μου έχω ξενερώσει τόσο με την αυτοκίνηση. Πανάκριβα αμάξια, αθλιοι χρόνοι αναμονής, αβέβαιο μέλλον, ακόμα πιο άθλιες κυκλοφοριακές συνθήκες όπου ειδικά στην Αθήνα απλά μετακινείσαι και δεν οδηγείς.

            Ένα σωφέρ παρακαλώ ….

            A 1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • A
              andya3 @iceman7 last edited by

              @iceman7 said in VW T-Roc:

              @andya3 said in VW T-Roc:

              @iceman7 said in VW T-Roc:

              @spi_duster said in VW T-Roc:

              Εχει αναφερθει ξανα στο παρελθον. Οι μεγαλοχασαπηδες προτιμουν BMW

              Ρε συ Σπυρακο. Είσαι καυστικός (sic)
              Ακόμα θυμάμαι έναν οικογενειακό φίλο κλασσικο έλληνα επιχειρηματία στα 70+ τώρα με Audi και vw στην οικογένεια και του είπα για bmw μου απάντησε «γιατί, χασάπης είσαι ;;»

              Προσωπικά όσο και να πάω τους Γερμανούς και ειδικά τους νότιους τα αποφεύγω τα αμάξια τους.
              Γερμανικό ιδανικά μόνο με leasing.
              Στη χειρότερη bmw που έχω φτιάξει ένα σωρο ακρες λόγω του club και θα ξέρω που θα πάω, παρα κάτι άλλο που θα ψάχνομαι με άγνωστα σε εμένα συνεργεία από το να με γδύνει η Καρεντα.

              Η Karenta δαγκώνει. Δεν νομίζω όμως ότι και οι αντιπροσωπείες στις άλλες μάρκες πάνε πίσω,
              Το θέμα είναι ότι στα vag υπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος πέρα από την αντιπροσωπεία, που δεν θα τον βρεις σε άλλη μάρκα.
              Εξειδικευμένα συνεργεία, εξειδικευμένες επισκευές, μετασκευές, αναβαθμίσεις, retrofit, μάντρες μεταχειρισμένων ανταλλακτικών.

              Ότι τραβάει η όρεξή σου και η φαντασία σου μπορείς να το κάνεις. Δεν υπάρχει περίπτωση σε vag να μείνεις ακάλυπτος σε οτιδήποτε χρειαστείς. Και όχι, οι τιμές δεν είναι δραματικές, είναι φυσιολογικότατες.
              Όλα αυτά προυποθέτουν βέβαια ότι σου αρέσει να ασχολείσαι και τα ψάχνεις, δεν έρχονται στην πόρτα σου.

              Χωρίς να ξέρω τον κόσμο των vag καταλαβαίνω τι μού λες γιατί και στις bmw αυτό συμβαίνει.
              Γι αυτό και γράφω ότι αν ξαναεπαιρνα γερμανικό θα ήταν ξανά bmw επειδή λόγω του κλαμπ και των επαφών που έχω κάνει έχω πια εικόνα τι και πως θα τα βρω όλα σε λογικές τιμές.

              Αλλά ειλικρινά τα βαριέμαι αυτά.
              Θέλω να πηγαίνω μια φορα το χρόνο σε ένα καλό εξουσιοδοτημένο με μεγάλη εγγύηση και χωρις απροοπτα να κάνω τα προβλεπόμενα να ξεμπερδευω. Αν τυχόν τα παιδιά στο εξουσιοδοτημένο τα ξέρω 20 χρονια ακόμα καλύτερα.
              Εξού και είμαι κατά συνείδηση τογιοτακιας, άλλο που η Τογιότα όσο περνάνε τα χρονια βγάζει ιδιαίτερα αμάξια εκτος δικού γουστου με ακόμα πιο ιδιαιτερα γούστα σε επίπεδα εξοπλισμού.

              > Πρώτη φορα στη ζωή μου έχω ξενερώσει τόσο με την αυτοκίνηση. Πανάκριβα αμάξια, αθλιοι χρόνοι αναμονής, αβέβαιο μέλλον, ακόμα πιο άθλιες κυκλοφοριακές συνθήκες όπου ειδικά στην Αθήνα απλά μετακινείσαι και δεν οδηγείς.

              Ένα σωφέρ παρακαλώ ….

              Αυτή η τελευταία σου παρατήρηση με εκφράζει απόλυτα πλέον. Παλαιότερα παρακολουθούσες μια λογική εξελικτική πορεία στην τεχνολογία των αυτοκινήτων. Από έμμεσου σε άμεσου ψεκασμού, από ατμοσφαιρικά σε turbo κλπ.Και οι τιμές παρέμεναν σε γενικές γραμμές σε ρεαλιστικά επίπεδα.
              Τώρα ουσιαστικά επικρατεί μια "αναρχία", υπάρχει ένα μπέρδεμα, ένα μπάχαλο.
              Τα αυτοκίνητα είναι δυσανάλογα ακριβά μ' αυτά που προσφέρουν. Μα επιτρέπεται τώρα 1.000cc, 3κύλινδρο να στο δίνουν 27-28K? Είναι απαράδεκτο.
              Αλλά άντε και να ήθελες να σκάσεις τα 30K, δεν ξέρεις αν αξίζει κιόλας. Τα hatchback καταργούνται, τα θερμικά καταργούνται, τα mild hybrid είναι placebo, τα plug-in και τα ηλεκτρικά είναι πανάκριβα, τα άλλα τα full υβριδικά είναι οικιακές συσκευές.

              Πραγματικά είναι ν' αναρωτιέσαι πως τα κατάφεραν έτσι οι αυτοκινητοβιομηχανίες...

              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

              L G 2 Replies Last reply Reply Quote 2
              • L
                lap @andya3 last edited by lap

                @andya3 said in VW T-Roc:

                τα mild hybrid είναι placebo

                Placebo είναι το να πιστεύεις ότι είναι palcebo.

                Επενδύουν όλοι δεκάδες δις σε placebo. Δεν ρωτούν τον άντυ άλφα τρία να τους μάθει μπαλιτσα.

                Vagιτες, μια ζωή τα ιδια

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • mastoras78
                  mastoras78 last edited by

                  Οι προδιαγραφές ρύπων, ασφάλειας , η κλίση μας στα multimedia και φυσικά οι αναταραχές στην παραγωγή με τις παγκόσμιες κρίσεις κάνουν τα αυτοκίνητα ακριβότερα. Εγώ θα σταθώ σε αυτό που λέτε ότι οι δρόμοι έτσι που γίνανε είναι απλά για να μετακινείσαι.. καλύτερα να πάρεις τα βουνά και να εξερευνήσεις την αυτοκίνηση από άλλη οπτική γωνία..

                  "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                  #tsekourato_ksevrakoma

                  I 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • L
                    lap last edited by

                    Σόφη δήλωση. Το είχαμε συζητήσει με τα φιλαράκια μου αυτό που λες. Βέβαια σε κάποια διαφορετική βάση.

                    Δηλαδή δεν έχουμε που δεν έχουμε λεφτά για γρήγορα αυτοκίνητα, άρα στην ουσία δεν παίρνουμε τα μέγιστα από την αυτοκίνηση τότε τι μας μένει, (εκεί είπε ένας το yachting, αλλά κάναμε πως δεν ακούσαμε) και εκεί που με κοιτούσαν με βλέμμα αγελάδας είπα δυνατά το offroading....

                    Μετά λίγα δευτερόλεπτα ησυχίας στο μαγαζί που με κοίταζε, συνεχίσαμε σε άλλα θέματα συζήτησης.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • mastoras78
                      mastoras78 last edited by

                      Άλλαξε παρέες..

                      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                      #tsekourato_ksevrakoma

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • A
                        andya3 @lap last edited by

                        @lap said in VW T-Roc:

                        @andya3 said in VW T-Roc:

                        τα mild hybrid είναι placebo

                        Placebo είναι το να πιστεύεις ότι είναι palcebo.

                        Επενδύουν όλοι δεκάδες δις σε placebo. Δεν ρωτούν τον άντυ άλφα τρία να τους μάθει μπαλιτσα.

                        Vagιτες, μια ζωή τα ιδια

                        lap σοβαρέψου. Για τα turbo μια π@π@ρι@ είναι το mild hybrid.
                        Ίσα-ίσα το υπολογίζουν, όσο χρειάζεται για να πιάνουν εύκολα τους ρύπους των κανονισμών σε χαμηλές στροφές μέσα στην πόλη.
                        Αν θέλανε να κάνουν σοβαρή δουλειά, μπορούσαν να βάλουν π.χ. ένα ηλεκτρικό μοτέρ να γυρίζει την τουρμπίνα στις χαμηλές στροφές μέχρι να στροφάρει απ' τα καυσαέρια.

                        Στα ατμοσφαιρικά σαν το δικό σου, μπορεί να δουλέψει καλύτερα το mild hybrid. Δεν υπάρχει turbo για να δώσει ισχύ και ροπή στο μοτέρ, ότι βοήθεια μπορείς να του δώσεις ευπρόσδεκτη είναι.
                        Το ίδιο κάνουν και στις σκούπες της Toyota, παίρνουν ένα ατμοσφαιρικό και το βοηθάνε με ηλεκτροκινητήρα. Όσο πιο μεγάλο το ηλεκτρικό μοτέρ, τόσο μεγαλύτερη η υποβοήθηση, αλλά πάλι σε σχέση με τη λειτουργία των turbo απέχουν πολύ.

                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Δεν έχεις καταλάβει τι κάνει το mild hybrid.
                          Το boost τους είναι έξτρα και παράπλευρο όφελος σε κάποια συστήματα.

                          Ο πρωταρχικός σκοπός τους είναι να μετριάζουν το φορτίο του κινητήρα, και το φορτίο είναι δεδομένο για όλους τους κινητήρες κάθε τυπολογίας.

                          Το ότι μειώνουν τα γραμμάρια μεσα την πόλη σημαίνει ότι κάνουν αυτό για το οποίο σχεδιάστηκαν. Απλά εσύ νομίζεις ότι πρέπει να κάνουν κατι άλλο και δεν το βλέπεις.

                          Από την άλλη ναι, η επόμενη γενιά των ηλεκτρικών τούρμπο θα παίρνουν ενέργεια από συστήματα mild hybrid.

                          Το ίδιο και στα full hybrids. Εκεί αντικαθιστούν τελείως τον θερμικό κινητήρα με ηλεκτρικό όταν ο θερμικός θα χρειαζόταν υψηλό φορτίο και θα λειτουργούσε σε μη αποδοτικό φάσμα για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της κίνησης.

                          Δηλαδή δεν έχει καμία σχέση αυτό για το οποίο σχεδιάστηκαν με αυτό που πιστεύεις ότι πρέπει να προσφέρουν. Κατά τα άλλα στα νέα συστήματα 5ης γενιάς της toyota, η δύναμη και η αίσθηση επιταγχυνσης είναι πλέον έντονη.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • monman2
                            monman2 last edited by

                            @andya3 said in VW T-Roc:

                            τα full υβριδικά είναι οικιακές συσκευες

                            Χα χα όταν ψάχνεις δικαιολογίες και δεν βρίσκεις.

                            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • A
                              andya3 @monman2 last edited by

                              @monman2 said in VW T-Roc:

                              @andya3 said in VW T-Roc:

                              τα full υβριδικά είναι οικιακές συσκευες

                              Χα χα όταν ψάχνεις δικαιολογίες και δεν βρίσκεις.

                              Αν παρεξήγησες το οικιακές, οκ επαναδιατυπώνω.
                              "Τα full υβριδικά είναι ηλεκτρικές συσκευές για χρήση εκτός σπιτιού..."😊

                              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • L
                                lap last edited by

                                Και τα vw σύνθετα σαλονιού για χρήση εκτός σπιτιού;

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                A 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • I
                                  iceman7 @mastoras78 last edited by

                                  @mastoras78 said in VW T-Roc:

                                  καλύτερα να πάρεις τα βουνά και να εξερευνήσεις την αυτοκίνηση από άλλη οπτική γωνία..

                                  Με αφορμή αυτό που γραφεις, έχω καταλάβει ότι τελικά στην Ελλάδα έχει πολύς κόσμος, πολύ χρόνο ελεύθερο!

                                  Μπράβο σε όσους το καταφέρνουν και ταυτόχρονα έχουν τα χρήματα για αμάξια , εκδρομές , βόλτες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • mastoras78
                                    mastoras78 last edited by mastoras78

                                    Πάνω από όλα θέληση θέλει.. και καλή παρέα

                                    "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                    #tsekourato_ksevrakoma

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • A
                                      andya3 @lap last edited by

                                      @lap said in VW T-Roc:

                                      Και τα vw σύνθετα σαλονιού για χρήση εκτός σπιτιού;

                                      Στη vw, σε αντίθεση με τα fh, μέχρι και οι καρέκλες γραφείου μπορούν να τρέχουν, φαντάσου τα σύνθετα, διάβασες το δημοσίευμα? χα,χα,χα.

                                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Ναι, ψάχνω να βρω τρόπο για παραγγελία. Θα πηγαίνω και θα φεύγω έτσι από το γραφείο.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Δεν είναι για έξω από το γραφείο.
                                          Είναι για μέσα και θα πρέπει να φοράς πέδιλα με άσπρες κάλτσες, γιατί αλλιώς δεν δουλεύει..

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • G
                                            groover1972 @andya3 last edited by

                                            @andya3 said in VW T-Roc:

                                            @iceman7 said in VW T-Roc:

                                            @andya3 said in VW T-Roc:

                                            @iceman7 said in VW T-Roc:

                                            @spi_duster said in VW T-Roc:

                                            Εχει αναφερθει ξανα στο παρελθον. Οι μεγαλοχασαπηδες προτιμουν BMW

                                            Ρε συ Σπυρακο. Είσαι καυστικός (sic)
                                            Ακόμα θυμάμαι έναν οικογενειακό φίλο κλασσικο έλληνα επιχειρηματία στα 70+ τώρα με Audi και vw στην οικογένεια και του είπα για bmw μου απάντησε «γιατί, χασάπης είσαι ;;»

                                            Προσωπικά όσο και να πάω τους Γερμανούς και ειδικά τους νότιους τα αποφεύγω τα αμάξια τους.
                                            Γερμανικό ιδανικά μόνο με leasing.
                                            Στη χειρότερη bmw που έχω φτιάξει ένα σωρο ακρες λόγω του club και θα ξέρω που θα πάω, παρα κάτι άλλο που θα ψάχνομαι με άγνωστα σε εμένα συνεργεία από το να με γδύνει η Καρεντα.

                                            Η Karenta δαγκώνει. Δεν νομίζω όμως ότι και οι αντιπροσωπείες στις άλλες μάρκες πάνε πίσω,
                                            Το θέμα είναι ότι στα vag υπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος πέρα από την αντιπροσωπεία, που δεν θα τον βρεις σε άλλη μάρκα.
                                            Εξειδικευμένα συνεργεία, εξειδικευμένες επισκευές, μετασκευές, αναβαθμίσεις, retrofit, μάντρες μεταχειρισμένων ανταλλακτικών.

                                            Ότι τραβάει η όρεξή σου και η φαντασία σου μπορείς να το κάνεις. Δεν υπάρχει περίπτωση σε vag να μείνεις ακάλυπτος σε οτιδήποτε χρειαστείς. Και όχι, οι τιμές δεν είναι δραματικές, είναι φυσιολογικότατες.
                                            Όλα αυτά προυποθέτουν βέβαια ότι σου αρέσει να ασχολείσαι και τα ψάχνεις, δεν έρχονται στην πόρτα σου.

                                            Χωρίς να ξέρω τον κόσμο των vag καταλαβαίνω τι μού λες γιατί και στις bmw αυτό συμβαίνει.
                                            Γι αυτό και γράφω ότι αν ξαναεπαιρνα γερμανικό θα ήταν ξανά bmw επειδή λόγω του κλαμπ και των επαφών που έχω κάνει έχω πια εικόνα τι και πως θα τα βρω όλα σε λογικές τιμές.

                                            Αλλά ειλικρινά τα βαριέμαι αυτά.
                                            Θέλω να πηγαίνω μια φορα το χρόνο σε ένα καλό εξουσιοδοτημένο με μεγάλη εγγύηση και χωρις απροοπτα να κάνω τα προβλεπόμενα να ξεμπερδευω. Αν τυχόν τα παιδιά στο εξουσιοδοτημένο τα ξέρω 20 χρονια ακόμα καλύτερα.
                                            Εξού και είμαι κατά συνείδηση τογιοτακιας, άλλο που η Τογιότα όσο περνάνε τα χρονια βγάζει ιδιαίτερα αμάξια εκτος δικού γουστου με ακόμα πιο ιδιαιτερα γούστα σε επίπεδα εξοπλισμού.

                                            > Πρώτη φορα στη ζωή μου έχω ξενερώσει τόσο με την αυτοκίνηση. Πανάκριβα αμάξια, αθλιοι χρόνοι αναμονής, αβέβαιο μέλλον, ακόμα πιο άθλιες κυκλοφοριακές συνθήκες όπου ειδικά στην Αθήνα απλά μετακινείσαι και δεν οδηγείς.

                                            Ένα σωφέρ παρακαλώ ….

                                            Αυτή η τελευταία σου παρατήρηση με εκφράζει απόλυτα πλέον. Παλαιότερα παρακολουθούσες μια λογική εξελικτική πορεία στην τεχνολογία των αυτοκινήτων. Από έμμεσου σε άμεσου ψεκασμού, από ατμοσφαιρικά σε turbo κλπ.Και οι τιμές παρέμεναν σε γενικές γραμμές σε ρεαλιστικά επίπεδα.
                                            Τώρα ουσιαστικά επικρατεί μια "αναρχία", υπάρχει ένα μπέρδεμα, ένα μπάχαλο.
                                            Τα αυτοκίνητα είναι δυσανάλογα ακριβά μ' αυτά που προσφέρουν. Μα επιτρέπεται τώρα 1.000cc, 3κύλινδρο να στο δίνουν 27-28K? Είναι απαράδεκτο.
                                            Αλλά άντε και να ήθελες να σκάσεις τα 30K, δεν ξέρεις αν αξίζει κιόλας. Τα hatchback καταργούνται, τα θερμικά καταργούνται, τα mild hybrid είναι placebo, τα plug-in και τα ηλεκτρικά είναι πανάκριβα, τα άλλα τα full υβριδικά είναι οικιακές συσκευές.

                                            Πραγματικά είναι ν' αναρωτιέσαι πως τα κατάφεραν έτσι οι αυτοκινητοβιομηχανίες...

                                            Είναι απλό. Όταν υπάρχει ζήτηση (δηλαδή πελάτες που τα σκάνε κανονικά και χωρίς κιχ) οι αυτοκινητοβιομηχανίες παράγουν κουτάκια με ροδες και τα πουλάνε όσο θέλουν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 81
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 79 / 135
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr