-
@cirus μη γίνεσαι γραφικός με χαμηλού επιπέδου επιχειρήματα. Γίνε πιο αυστηρός με τις γενικεύσεις που ακούς δεξιά και αριστερά και βάλε το μυαλό σου να σκεφτεί. Το ότι ισχύει μια συνθήκη σε ένα δεδομένο δεν σημαίνει πως αυτομάτως ισχύει η ίδια συνθήκη σε οποιοδήποτε άλλο σενάριο. Ιδιαίτερα η σειρά των βίντεο με τις βασικές αρχές οικονομίας που μας διδάσκει ο καθηγητής που επικαλείσαι αυτό μας διδάσκει. Ότι οι απλές γενικεύσεις δεν ισχύουν στα οικονομικά αλλά ούτε και στις υπόλοιπες επιστήμες.
Πάμε τώρα, σε αυτά που με κατηγορείς:
Πρώτον η ηλεκτρικη ενέργεια πλεον έχει μεγάλο ποσοστό ΑΠΕ στο μίγμα της. Δεύτερον για να πεις ότι είναι χειρότερο περιβαλλοντικά ένα ηλεκτρικό ακομα και αν στο υποτιθέμενο σενάριο η απαιτούμενη ηλ.ενέργεια που απαιτείται παράγεται με θερμικό τρόπο στο 100% του μίγματος της, πρέπει να υπολογίσεις τον βαθμό ενεργειακής απόδοσης των θερμικών αυτοκινήτων και των ηλεκτροκίνητων, την απαιτούμενη κατανάλωση ενέργειας δηλαδή κατά την κίνηση τους και τον βαθμό απόδοσης των εργοστασίων ενέργειας. Να τα συλλέξεις όλα αυτά και να κάνεις συγκριτική μελέτη μεταξύ των θερμικών κινητήρων των υγρών καυσίμων και των ηλεκτροκίνητων. Μέχρι στιγμής και ιδιαίτερα υπό το ρεαλιστικό σενάριο ενός μίγματος των ΑΠΕ, όσα λες απλά δεν ισχύουν. Εάν έχεις άλλες μελέτες που λένε το αντίθετο, σοβαρές, θα ήταν καλό να τις βάλεις να τις διαβασουμε.Αλλά γενικά έτσι αόριστα να επικαλείσαι αφορισμούς και ιστορίες για πράσινα άλογα επειδή μας το είπε κάποιος κάπου, ή επειδή έτσι σου καθετε εσένα στην λογική σου, δεν είναι σοβαρές απόψεις. Όπως είπα, λαϊκισμός είναι. Και από αυτό πάσχει η κοινωνία μας.
Στην ερώτηση εάν είναι πρακτικό μέλλον τα ηλεκτρικά, αλλάζει η απάντηση που θα σου δώσω και αυτή είναι τελείως προσωπική άποψη, χωρίς μελέτη. Δεν είναι με την υπάρχουσα τεχνολογία. Αλλά αυτη η πρόβλεψη και παρατήρηση, δεν αναιρεί τον πιο πράσινο χαρακτήρα των ηλεκτρικών.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@cirus μη γίνεσαι γραφικός με χαμηλού επιπέδου επιχειρήματα. Γίνε πιο αυστηρός με τις γενικεύσεις που ακούς δεξιά και αριστερά και βάλε το μυαλό σου να σκεφτεί. Το ότι ισχύει μια συνθήκη σε ένα δεδομένο δεν σημαίνει πως αυτομάτως ισχύει η ίδια συνθήκη σε οποιοδήποτε άλλο σενάριο. Ιδιαίτερα η σειρά των βίντεο με τις βασικές αρχές οικονομίας που μας διδάσκει ο καθηγητής που επικαλείσαι αυτό μας διδάσκει. Ότι οι απλές γενικεύσεις δεν ισχύουν στα οικονομικά αλλά ούτε και στις υπόλοιπες επιστήμες.
Σε αυτά που με κατηγορείς.
Πρώτον η ηλεκτρικη ενέργεια πλεον έχει μεγάλο ποσοστό ΑΠΕ στο μίγμα της. Δεύτερον για να πεις ότι είναι χειρότερο περιβαλλοντικά ένα ηλεκτρικό ακομα και αν η ενέργεια παράγεται με θερμικό τρόπο στο 100% του μίγματος της, πρέπει να υπολογίσεις τον βαθμό ενεργειακής απόδοσης των θερμικών αυτοκινήτων και των ηλεκτροκίνητων, την απαιτούμενη κατανάλωση ενέργειας δηλαδή κατά την κίνηση τους και τον βαθμό απόδοσης των εργοστασίων ενέργειας. Να τα συλλέξεις όλα αυτά και να κάνεις συγκριτική μελέτη μεταξύ των θερμικών κινητήρων των υγρών καυσίμων και των ηλεκτροκίνητων. Μέχρι στιγμής και ιδιαίτερα υπό το ρεαλιστικό σενάριο ενός μίγματος των ΑΠΕ, όσα λες απλά δεν ισχύουν. Εάν έχεις άλλες μελέτες που λένε το αντίθετο, σοβαρές, θα ήταν καλό να τις βάλεις να τις διαβασουμε.Αλλά γενικά έτσι αόριστα και ιστορίες για πράσινα άλογα επειδή μας το είπε κάποιος κάπου, δεν είναι σοβαρές απόψεις. Όπως είπα, λαϊκισμός είναι. Και από αυτό πάσχει η κοινωνία μας.
Στην ερώτηση εάν είναι πρακτικό μέλλον τα ηλεκτρικά, αλλάζει η απάντηση που θα σου δώσω και αυτή είναι τελείως προσωπική άποψη, χωρίς μελέτη. Δεν είναι με την υπάρχουσα τεχνολογία. Αλλά αυτη η πρόβλεψη και παρατήρηση, δεν αναιρεί τον πιο πράσινο χαρακτήρα των ηλεκτρικών.
green horses with red ribbons as always!!!!!
δεν περιμενα κατι αλλο έτσι και αλλιως
-
Δεν πειράζει, ίσως κάποτε καταλάβεις ότι κανείς λάθος ίσως και πότε. Καλή καρδιά.
Αν θες μια συμβουλή. Μακρυά από λαϊκισμούς και συνωμοσιολογικές προσεγγίσεις.
Η χώρα μας είναι από τις χειρότερες χώρες της Ευρώπης και του πλανήτη στην συνωμοσιολογία και στα fake news. Για αυτό και πάμε από το κακο στο χειρότερο.
-
Ψιτ @cirus
Ψάξε και διάφορες άλλες μελέτες από σοβαρά πανεπιστήμια και θα καταλάβεις ότι έχεις λαθος
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ψιτ @cirus
Ψάξε και διάφορες άλλες μελέτες από σοβαρά πανεπιστήμια και θα καταλάβεις ότι έχεις λαθος
Δηλαδή ρε Λαπ το carbon footprint δηλαδή οι εκπομπές Διοξειδίου είναι το βασικό σου κριτήριο τώρα, αφού πρώτα εμπεδώσαμε πως το διοξείδιο ΔΕΝ είναι ρύπος, και σε άλλα έπρεπε να δίνουμε τη μέγιστη σημασία;
-
Ο @cirus έχει απόλυτο δίκιο σε αυτό που χαρακτήρισε "εξαγωγή ρύπων".
Έχω ξαναναφέρει το παράδειγμα με τα τρόλεϊ. Πριν από 20 χρόνια πχ, τότε που το ρεύμα στην Ελλάδα παραγόταν σχεδόν αποκλειστικά από καύση λιγνίτη, στην Αθήνα θεωρούσαν τα τρόλεϊ μη ρυπογόνα ΜΜΜ. Γιατί φυσικά δεν ρυπαιναν την πόλη τους. Ποιος νοιαζόταν για τα ντουμάνια που κατάπινε ο κόσμος στην Πτολεμαΐδα και στη Μεγαλόπολη;
Το ίδιο ισχύει και με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αν δεν φορτίζουν από ΑΠΕ, δουλειά δεν γίνεται. -
Παιδιά αυτά ειναι λόγια του αέρα, αν δεν γίνουν μελέτες δεν βγαίνει συμπέρασμα διότι ο βαθμός απόδοσης των ηλ μοτέρ είναι πολλπλασιος από των θερμικών και τα εργοστάσια ενέργειας και αυτά πλέον έχουν υψηλότερη απόδοση κατά την παραγωγή ενέργειας από τα θερμικά αυτοκινητα
Δηλαδή για να κινηθεί ας πούμε 1εκ κόσμος με τον ηλεκτρισμό λόγω της υψηλότερης απόδοσης τους η συνολική ενέργεια και συνεπώς co2 είναι λιγότερα. Ακόμα δηλαδή και χωρίς τις ΑΠΕ στο μίγμα η απόδοση είναι υψηλότερη άρα και η ρύπανση είναι λιγότερη. Δεν είναι όλα τόσο απλοϊκά όσο φαντάζεστε.
Το συνολικό ισοζύγιο είναι θετικό για τα ηλεκτρικά ακόμα και στα πιο δυσμενή σενάρια.
@piliourits η κριτική έγινε επί των δικαιωμάτων των ρυπων και πάνω σε αυτό απάντησα. Γενικώς τα ηλεκτρικά παράγουν λιγότερους ρύπους διότι όπως είπαμε έχουν υψηλότερη απόδοση για την ίδια απόσταση που θα διανύσουν από οποιοδήποτε θερμικό μοτέρ, το ίδιο και τα τα εργοστάσια ενέργειας.
Εάν τώρα έχουμε και υψηλότερο ποσοστό στο μίγμα της ενέργειας από ΑΠΕ, ειναι εμφανές ότι σε όλα τα σενάρια είναι πιο πράσινα τα ηλεκτρικά
-
Διαβάστε κάποια πράγματα που λένε για το μέλλον του αυτοκινήτου.
Οτι θα βγαίνουν αμάξια που στις μικρές κατηγορίες θα είναι πλήρως ανακυκλώσιμα, ότι πρακτικά θα ανήκουν στις εταιρείες, δεν θα μπορεί να γίνεται συντήρηση εκτός των εξουσιοδοτημένων, όλοι θα παίρνουν με λήζινγκ και θα παίρνεις ένα μικρομεσαίο για 4 χρόνια με 400 τον μήνα, μετά θα το γυρίζεις πίσω, αυτοί θα το ανακατασκευάζουν και θα το δίνουν για λήζινγκ με 300 τον μήνα και την τρίτη φορά με 200 τον μήνα και στα 12-15 χρόνια θα γίνεται 100 % ανακύκλωση.
Τα μεσαία θα έχουν 40 % ανακύκλωση και τα μεγάλα 30 %.
-
Πολύ έξυπνο αυτό, αναλόγως τις αναβαθμίσεις βέβαια
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Διαβάστε κάποια πράγματα που λένε για το μέλλον του αυτοκινήτου.
Οτι θα βγαίνουν αμάξια που στις μικρές κατηγορίες θα είναι πλήρως ανακυκλώσιμα, ότι πρακτικά θα ανήκουν στις εταιρείες, δεν θα μπορεί να γίνεται συντήρηση εκτός των εξουσιοδοτημένων, όλοι θα παίρνουν με λήζινγκ και θα παίρνεις ένα μικρομεσαίο για 4 χρόνια με 400 τον μήνα, μετά θα το γυρίζεις πίσω, αυτοί θα το ανακατασκευάζουν και θα το δίνουν για λήζινγκ με 300 τον μήνα και την τρίτη φορά με 200 τον μήνα και στα 12-15 χρόνια θα γίνεται 100 % ανακύκλωση.
Τα μεσαία θα έχουν 40 % ανακύκλωση και τα μεγάλα 30 %.
μα ειναι γνωστο για τα γαλλικα οτι σχεδιαζονται και υλοποιουνται με τη σκεψη στην ανακυκλωση. την αμεση.
-
Σαφέστατα.
Καινούργια σχήματα που έχουν χρόνο ζωής.
Αλλοι βγάζουν το ίδιο αμάξι 40 χρόνια και απλά λένε στους αγοραστές ότι είναι νέο μοντέλο, επειδή άλλαξαν το χρώμα της βαφής..
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ψιτ @cirus
Ψάξε και διάφορες άλλες μελέτες από σοβαρά πανεπιστήμια και θα καταλάβεις ότι έχεις λαθος
μα δεν διαφώνησα ΠΟΤΕ σε αυτο.
απλά εχεις επιλεκτικο γουστο στο τι θες να κρατησεις από τα γραφόμενα μου.
Δεν καταλαβαίνεις και δεν αντεχω και γω να εξηγώ αλλο μόνο για σενα. Οποιος καταλαβαίνει καταλαβαίνει. οποιος δεν θέλει ας μην καταλάβει
Εσυ βλέπεις τα δεντρα ενα ενα και γω βλέπω το δάσος.
Δεν με πειράζει πολύ γιατι μου θυμίζεις εμένα νέο. εχεις καλή πρόθεση και αυτο μετράει περισσότερο για μενα.
Αλλά οπως δεν θα αντεχα να εξηγω σε εμενα σε νεαρη ηλικία που ημουν ξεροκέφαλος και επέμενα αντιστοιχα δεν μπορώ να το κάνω και για σενα. Ουτως ή αλλως δεν θα ακουγα οπως και συ
-
Δηλαδή θα χρειάζεται μόνο ένας Ελληνικός βασικός μισθός το μήνα, για να χει μια οικογένεια 1 αυτοκίνητο. Τρε μπιεν!
-
Να...κάτι τέτοια σχεδιάζουν και τα παλιά ντίζελ -τότε- θα έχουν μεταπώληση και θα πιάνουν αρκετά € στην επαρχία έστω και με ξηλωμένα adblue /egr /dpf
πετρέλαιο θα υπάρχει για τα τρακτέρ γιατί δεν βλέπω να γίνεται το όργωμα πχ με μπαταρίεςΕννοείτε τα υβριδικά , χαμηλωμένα/ ζάντα /φιμέ / εξάτμιση τύπου ΤΜΑΧ ,θα γυρνάνε στις λαϊκές συνοικίες των πόλεων , εκεί που δεν θα τολμάνε οι δήμοι να βάλουν φορτιστές στα πεζοδρόμια ...
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δηλαδή θα χρειάζεται μόνο ένας Ελληνικός βασικός μισθός το μήνα, για να χει μια οικογένεια 1 αυτοκίνητο. Τρε μπιεν!
Τώρα πόσο κοστίζει το μήνα για να έχει μια οικογένεια 1 αυτοκίνητο;
-
Σε ένα βιντεάκι στο youtube, ήταν ένας από τους επικεφαλής της Triumph, σε ερώτηση γιατί δε βγάζετε ηλεκτρική μηχανή στην παραγωγή (την έχουν έτοιμη, την έδειχνε κιόλας), απάντησε "για 2 λόγους
- Είναι πολύ ακριβη
- Όποιος την παίρνει νιώθει έξω από τα νερά του
Η έρευνα μας έδειξε ότι ο πολύς κόσμος θέλει προσιτό οικονομικά και κοντά στην εμπειρία χρήσης που τώρα έχει..."
Αυτά με το ζόρι δε γίνονται, η ηλεκτροκινηση θα παει έρποντας με τις τελευταίες αυξησεις στα πάντα (μέταλλα, μπαταρίες κλπ), την ισοτιμία προς το δολλαριο κοκ. Και δε συζητάμε για το κερδοσκοπικό παιχνίδι με το ρεύμα, ειδικά σε εμάς που το έκαναν 100% τζόγο.
-
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δηλαδή θα χρειάζεται μόνο ένας Ελληνικός βασικός μισθός το μήνα, για να χει μια οικογένεια 1 αυτοκίνητο. Τρε μπιεν!
Τώρα πόσο κοστίζει το μήνα για να έχει μια οικογένεια 1 αυτοκίνητο;
Γιατί δεν απαντάς το ερώτημα να μάθουμε κι εμείς;
Ο πατέρας μου πήρε ένα φόκους κομπλέ έκδοση Γκία το 2003 γύρω στα 21-22 χιλιάρικα αν ενθυμούμαι καλώς.
έχει 260 τέλη και 120-150 ασφάλιση σε σημερινές τιμές.
Πόσο του βγαίνει το χρόνο; -
Που θες να ξέρω πόσο κοστίζει;
Ίσως βέβαια είναι πιο εύκολο να βρει μια οικογένεια 10-20 χιλιάδες € για αυτοκίνητο μια και έξω παρά 400 κάθε μήνα. -
400 τον μήνα για καινούργιο λήζινγκ, που σημαίνει μικτή ασφάλεια, σέρβις, λάστιχα όλα μέσα, μόνο το ρεύμα θα πληρώνεις.
Η 300 το 4ετίας και 200 το 8ετίας.
Χωρίς προκαταβολή, δεν το λες και κακό ντίλ.
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
400 τον μήνα για καινούργιο λήζινγκ, που σημαίνει μικτή ασφάλεια, σέρβις, λάστιχα όλα μέσα, μόνο το ρεύμα θα πληρώνεις.
Η 300 το 4ετίας και 200 το 8ετίας.
Χωρίς προκαταβολή, δεν το λες και κακό ντίλ.
Σε 5 χρονια θα εχεις δωσει 20 χιλιαρικα για ενα αμαξι σαν το 208 και αμαξι δεν θα'χεις.
Και 1000 ευρω να δινεις για ολα αυτα κατα μεσο ορο το χρονο (που ειναι πολλα γιατι τα σερβις των πρωτων 5 ετων ιδιως σε ηλεκτρικο θα ειναι της πλακας και λαστιχα αντε ν'αλλαξεις 1 φορα) και παλι θα εδινες 25 χιλιαρικα και θα ειχες αμαξι ενω τωρα θα δινεις 20 και δεν θα εχεις τιποτα μετα την 5ετια.Εγω λοιπον οχι μονο καλο deal δεν το θεωρω αλλα ενα νεο τροπο αρπαχτης απ'τις αυτοκινητοβιομηχανιες που αντι να φτιαξουν τιποτα της προκοπης σε λογικο κοστος το μονο που κανουν πλεον ειναι να σκαρφιζονται πως μπορουν να κονομησουν οσο γινεται περισσοτερο προσφεροντας οσο γινεται λιγοτερα.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά