-
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για την ώρα οι διάσπαρτοι φορτιστές που φυτρώνουν σε άσχετα σημεία σαπίζουν από την αχρηστία.
Επίσης οι φορτιστές που μπαίνουν σε επιχειρήσεις και κλειδώνουν το βράδυ, τι φάση;
-
Μήπως είναι φορτιστές ιδιωτικής χρήσης;
-
@haralabosg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τι συζηταμε εδω ρε παιδια. Δανια, η χωρα με την καλυτερη ποιοτητα ζωής και με τους 2ους-3ους καλυτέρους μισθους στην Ευρώπη...
Γελάσαμε με την αστεία αυτή χώρα, που παίρνεις μεγάλους μισθούς και είσαι φτωχός, γιατί αν θες να φας σε αντίστοιχο του γκούντις 3 άτομα, το 40άρι-50άρι το έχεις για πλάκα.
Σε καλό εστιατόριο από 60-100 το άτομο.
Τα ξενοδοχεία ακριβά και βρώμικα.
Η χειρότερη χώρα που έχω πάει.
Η μπύρα 12-15 ευρώ το ποτήρι.
Ναι μια χαρά ζεις με τους μισθούς αυτούς, αν είσαι εργένης και συγκατοικείς σε ένα δυάρι και η διασκέδαση σου είναι να παίρνεις μπύρες από το σούπερ-μάρκετ και να κάθεσαι στα σκαλιά της πλατείας έξω και να πίνεις μόνος σου, παρέα με άλλους κατεστραμμένους.
-
@ektoras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σε αυτά που ακούμε για την ηλεκτροκίνηση, δεν ακούμε τίποτα για το τι θα γίνει με τις πολυεθνικές που διαχειρίζονται τα καύσιμα, για το τι θα γίνει με χώρες με άλλη κουλτούρα πολιτισμό και θρησκεία που κονομάνε από τα καύσιμα, πως θα καλυφθούν οι υπέρογκοι φόροι των καυσίμων και το τι θα γίνει στην πορεία με την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος.
.
Οι πετρελαιακές θα χάσουν περίπου το 20% (αν δεν κάνω λάθος τόσο αντιστοιχεί σε αυτή τη χρήση) των πωλήσεών τους-όχι σε όλες τις αγορές αλλά θα αντισταθμίσουν μικρό λογικά μέρος της χασούρας αφού θα μπουν και οι ίδιες στην ενέργεια. Για τους φόρους είναι θέμα, λογικά θα αυξηθούν τα τέλη κυκλοφορίας για τα ηλεκτρικά, το ρεύμα είναι λίγο δύσκολο να το διαχωρίσεις πότε χρησιμοποιείται για φόρτιση και πότε οχι (π.χ κάποιος μπορεί να χρησιμοποιεί την απλή οικιακή πρίζα).
-
Όχι, φορτιστές που είναι για πελάτες. Είναι κρίμα να "χάνεται" η υποδομή τις ώρες που είναι κλειστό το κατάστημα. Θα μπορούσαν πχ να χρεώνουν τη φόρτιση εκτός ωραρίου.
-
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για την ώρα οι διάσπαρτοι φορτιστές που φυτρώνουν σε άσχετα σημεία σαπίζουν από την αχρηστία.
Επίσης οι φορτιστές που μπαίνουν σε επιχειρήσεις και κλειδώνουν το βράδυ, τι φάση;
Εγώ να πάω να παρατήσω το αυτοκίνητό μου για 8 ώρες στο πουθενά για να γεμίσει η μπαταρία του;
Και να με πλήρωναν δεν το έκανα αυτό.Θεωρώ γελοίο το θέμα και το θέαμα με τους ξεκάρφωτους φορτιστές (κυρίως της Watt&Wolt) που φυτρώνουν σε διάφορα πάρκινγκ καταστημάτων, σούπερ μάρκετ κλπ...
Αυτή η μεγαλομανία με το ζόρι το Ελλαδιστάν να θεωρείται από κάποιους ότι είναι Ελβετία μόνο γέλιο μου προκαλεί.
Σαν κάποιον τύπο που περπατούσε στο (διαλυμένο) πλακόστρωτο πεζόδρομο στο Μαρούσι και έλεγε με καμάρι ότι το Μαρούσι έγινε Μόναχο... Έλεος!!!!!!!!!!
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@haralabosg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τι συζηταμε εδω ρε παιδια. Δανια, η χωρα με την καλυτερη ποιοτητα ζωής και με τους 2ους-3ους καλυτέρους μισθους στην Ευρώπη...
Γελάσαμε με την αστεία αυτή χώρα, που παίρνεις μεγάλους μισθούς και είσαι φτωχός, γιατί αν θες να φας σε αντίστοιχο του γκούντις 3 άτομα, το 40άρι-50άρι το έχεις για πλάκα.
Σε καλό εστιατόριο από 60-100 το άτομο.
Τα ξενοδοχεία ακριβά και βρώμικα.
Η χειρότερη χώρα που έχω πάει.
Η μπύρα 12-15 ευρώ το ποτήρι.
Ναι μια χαρά ζεις με τους μισθούς αυτούς, αν είσαι εργένης και συγκατοικείς σε ένα δυάρι και η διασκέδαση σου είναι να παίρνεις μπύρες από το σούπερ-μάρκετ και να κάθεσαι στα σκαλιά της πλατείας έξω και να πίνεις μόνος σου, παρέα με άλλους κατεστραμμένους.
Eνω εδω με 640 ευρω καθαρα το μηνα που ειναι ο κατωτατος μισθος κι αντε 850 ευρω το μηνα που ειναι ο μεσος μισθος και βενζινη ακριβοτερη απ'τη Δανια με μεσο μισθο ανω των 3000 ευρω καθαρα, ζουμε καλυτερα. Εχει η μπυρα 12 ευρω εκει κι εδω 6-7 ευρω (δε λεω στο χερι, ουτε σε καφενειο προφανως) δηλαδη ουτε διπλασια τιμη με 4πλασιο μισθο. Οι τιμες στα παντα ειναι απλησιαστες κι εδω και σε καμια περιπτωση δεν ειναι στο 1/4 της Δανιας οπως θα ηταν η αναλογια βασει μισθων. Στα περισσοτερα παραπλησιες τιμες εχουμε σχεδον, μονο τα ενοικια ειναι πιο φθηνα. Αλλα και παλι ενας μισθωτος των 800 ευρω (τουλαχιστον τα 3/4 του πληθυσμου δηλαδη) δεν μπορει πλεον να ζησει ουτε σε ισογειο στην πλατεια βαθη και να βγαλει και το μηνα. Ευτυχως που εχουμε υψηλο ποσοστο ιδιοκατοικησης (για ποσο ακομα κανεις δεν ξερει, να'ναι καλα οι Πατσηδες και οι λοιποι απατεωνες του σιναφιου του) αλλιως ο μεσος Ελληνας θα ηταν εντελως εξαθλιωμενος.
Εντωμεταξυ η Κοπεγχαγη εδω και χρονια βγαινει αν οχι πρωτη, στην τριαδα των πολεων του πλανητη με την καλυτερη ποιοτητα ζωης ενω στην πρωτευουσα του ελλαδισταν πλεον παιζεις τη ζωη σου κορωνα γραμματα ακομα και στην καντινα που περιμενεις να φας ενα σαντουιτς (το οποιο πρεπει να δουλευεις κανα διωρο για να αγορασεις) ενω και γενικα τα παντα, περα απο λιγα προαστια, θυμιζουν αφρικη ή χωρες τυπου Μπαγκλαντες (κινηση, ρυμοτομια, εγκληματικοτητα, βρωμια κλπ κλπ). Οποιαδηποτε συγκριση σε οπoιονδηποτε τομεα μεταξυ του κοτετσιου που ειναι η χωρα μας και σοβαροτατων χωρων οπως η Δανια φανταζει τουλαχιστον κωμικη. Απο χωρες της ΕΕ μονο με Βουλγαρια συγκρινομαστε (ακομα), με καμια αλλη.
-
Μια χαρά ισχούν αυτά που λέει ο criuser, δεν βλέπετε που έχει γεμίσει η Ελλάδα μετανάστες από Δανία, Νορβηγία, Σουηδία που δεν τα βγάζουν πέρα με τα λεφτά που παίρνουν (γιατί είναι ακριβές οι μπύρες) και είπαν να μεταναστεύσουν Ιταλία, Βουλγαρία, Ελλάδα;
Εγώ πάντως δεν το βλέπω. -
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ να πάω να παρατήσω το αυτοκίνητό μου για 8 ώρες στο πουθενά για να γεμίσει η μπαταρία του;
Και να με πλήρωναν δεν το έκανα αυτό.Με την Αθήνα να είναι όπως είναι και το σχεδιασμό των δημοσίων σημείων φόρτισης, όποιος δεν έχει πάρκινγκ, αναγκαστικά στο πουθενά θα φορτίζει.
-
Εγώ πήγα στην Δανία το 2006.
Ισχύουν όλα όσα είπα.
Τώρα μετά από 12 χρόνια κρίση, προφανώς εδώ θα είμαστε χειρότερα, αλλά μπορώ να ζήσω καλύτερα και φτηνότερα σε Γερμανία και Αυστρία και δεν είναι η Δανία καλύτερη για να ζήσεις. Την Αυστρία βγάζουν πρώτη.
Επίσης το γεγονός ότι μου βάζετε τον βασικό στην Ελλάδα που μένει στην πλατεία Βάθης ως μέσο όρο ενώ είναι τίγκα τα πάντα στο τριήμερο δεν βοηθάει για την σύγκριση.Πρέπει να φύγω τώρα, περισσότερα το βράδυ.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ πήγα στην Δανία το 2006.
Ισχύουν όλα όσα είπα.
Τώρα μετά από 12 χρόνια κρίση, προφανώς εδώ θα είμαστε χειρότερα, αλλά μπορώ να ζήσω καλύτερα και φτηνότερα σε Γερμανία και Αυστρία και δεν είναι η Δανία καλύτερη για να ζήσεις. Την Αυστρία βγάζουν πρώτη.
Επίσης το γεγονός ότι μου βάζετε τον βασικό στην Ελλάδα που μένει στην πλατεία Βάθης ως μέσο όρο ενώ είναι τίγκα τα πάντα στο τριήμερο δεν βοηθάει για την σύγκριση.Πρέπει να φύγω τώρα, περισσότερα το βράδυ.
Eγω πηγα πριν 3 χρονια Δανια και ειδα ποιοτητα ζωης που εδω δεν θα δουμε ουτε σε 100 χρονια. Οι τιμες ηταν πιο ακριβες απο εδω (για τωρα δεν ξερω ποση θα ειναι η διαφορα παντως που κι εδω ειναι ολα τραγικα απλησιαστα) αλλα σε καμια περιπτωση τοσο που να υπερκαλυπτει τη διαφορα στους μισθους. Στην τελικη εχουν γινει κι ερευνες που δειχνουν οτι ο μεσος μισθος στην Ελλαδα δεν φτανει ουτε για να βγουν 20 μερες του μηνα αν νοικιαζεις ακομα κι ενα ρημαδοδιαμερισμα (300 ευρω το μηνα νομιζω ειχαν βαλει, δηλαδη τρωγλη πλεον) ενω σε ολες τις χωρες της ΕΕ ο μισθος ηταν υπερεπαρκης για να μεινουν και λεφτα στην ακρη, απο λιγα εως αρκετα αναλογα και κε τη χωρα, ακομα και με πολυ ακριβοτερα ενοικια. Η Δανια μαλιστα ηταν και στις πρωτες θεσεις σχετικα με το ποσο επαρκης ηταν ο μεσος μισθος.
Τωρα αν το επιχειρημα ειναι οτι ο κοσμος εδω εχει λεφτα επειδη θα φυγει 2 μερες να παει στα Καλαβρυτα ή την Αραχωβα (κι εκει ακομα με λεωφορεια πανε οι περισσοτεροι πλεον) ή τον καθε υπερτιμημενο προορισμο που μαζευει κοσμο επειδη ειναι σχετικα κοντα στην Αθηνα και αρα ειναι η ευκολη λυση, τη στιγμη που ο μεσος Δανος παιζει να εχει γυρισει τον μισο πλανητη και το καλοκαιρι παει οπου γουσταρει για 2-3 βδομαδες ενω ο μεσος ελληνεζος ποδοπατιεται να παει σε κανα νησι της χωρας του για 3-4 μερες και ουτε για εκει δεν του φτανουν πλεον (αφου κι αυτοι οι προορισμοι σε ξενους κυριως απευθυνονται κατα το πλειστον πια), ειλικρινα δεν χρειαζεται περαιτερω συζητηση.
Εχοντας παει οχι σε πολλες χωρες αλλα εστω λιγες του εξωτερικου κι εχοντας επαφες με κοσμο που εχει επισκεφθει πολυ περισσοτερες, ολοι εχουμε την ιδια γνωμη, οτι η ελληνικη πραγματικοτητα, ιδιως των τελευταιων 10-12 ετων, θεωρειται καλη μονο συγκρινομενη με αφρικανικες κι ορισμενες φτωχες ασιατικες χωρες. Με οποιαδηποτε σοβαρη ή εστω αναπτυσσομενη χωρα ειμαστε πλεον χαοτικα πισω με το χασμα οσο περνουν τα χρονια να μεγαλωνει κι αλλο.
Αυτη ειναι η αληθεια για τη χωρα μας, ειτε το θελουμε ειτε οχι. Κι αντικατοπτριζεται κι απ'την φοβερη μειωση του πληθυσμου που ειχαμε στην τελευταια απογραφη σε σχεση με αυτη του 2011 αφου μια τεραστια μεριδα των νεων φευγει για κατι καλυτερο μη ανεχομενο αλλο την καταντια που επικρατει. Και παροτι παλαιοτερα ημουν καπως επικριτικος, πλεον λεω οτι και πολυ καλα κανει. Πλεον εδω εχουμε μεινει οσοι ειτε για προσωπικους λογους δεν θελαμε να φυγουμε ειτε οσοι δε μπορουν να φυγουν αλλα και τα λαμογια που λυμαινονται τη χωρα και ειναι περισσοτερα απο ποτε. Κανενας αλλος. -
Εγώ ξέρω και για το Βέλγιο. Που και εκεί υπάρχουν θέματα με την ακρίβεια τελευταία. Η ποιότητα ζωής είναι.....χαοτική συγκριτικά με εμάς εδώ. Άσε που όλοι έχουν αμαξάρες.
Αυτά που μου λένε στην παρέα μου παιδιά που ζουν εκεί και πλεον έχουν μια καριέρα ειναι εξωπραγματικα. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πως στηρίζουν τις νέες οικογένειες, το τι επιδόματα έχουν, τι μισθοθς έχουν, τι προνομια, τι ποιότητα ζωής.
Έχει ξεφύγει λίγο το θέμα με τα επιδόματα μου λένε γιατί πάνε ελληναραδες και τα ξεσκίζουν, αλλά γενικά είναι πολύ ευτυχισμένοι και έχουν όνειρα για το μέλλον. Α έρχονται και εδώ για διακοπές κάτι εβδομάδες... -
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
...
Τωρα αν το επιχειρημα ειναι οτι ο κοσμος εδω εχει λεφτα επειδη θα φυγει 2 μερες να παει στα Καλαβρυτα ή την Αραχωβα (κι εκει ακομα με λεωφορεια πανε οι περισσοτεροι πλεον) ή τον καθε υπερτιμημενο προορισμο που μαζευει κοσμο επειδη ειναι σχετικα κοντα στην Αθηνα και αρα ειναι η ευκολη λυση, τη στιγμη που ο μεσος Δανος παιζει να εχει γυρισει τον μισο πλανητη και το καλοκαιρι παει οπου γουσταρει για 2-3 βδομαδες ενω ο μεσος ελληνεζος ποδοπατιεται να παει σε κανα νησι της χωρας του για 3-4 μερες και ουτε για εκει δεν του φτανουν πλεον (αφου κι αυτοι οι προορισμοι σε ξενους κυριως απευθυνονται κατα το πλειστον πια), ειλικρινα δεν χρειαζεται περαιτερω συζητηση.
...Ναι αλλά σαν την Χαλκιδική δεν έχει.
-
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ να πάω να παρατήσω το αυτοκίνητό μου για 8 ώρες στο πουθενά για να γεμίσει η μπαταρία του;
Και να με πλήρωναν δεν το έκανα αυτό.Με την Αθήνα να είναι όπως είναι και το σχεδιασμό των δημοσίων σημείων φόρτισης, όποιος δεν έχει πάρκινγκ, αναγκαστικά στο πουθενά θα φορτίζει.
Καλά να πάθει. Ηλεκτρικό δεν ήθελε;
Κοντά είναι ο καιρός που όλο και κάποιος βιομήχανος θα αρχίσει να παράγει φορητά power banks για αυτοκίνητα... χα!χα!
-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εχοντας παει οχι σε πολλες χωρες αλλα εστω λιγες του εξωτερικου κι εχοντας επαφες με κοσμο που εχει επισκεφθει πολυ περισσοτερες, ολοι εχουμε την ιδια γνωμη, οτι η ελληνικη πραγματικοτητα, ιδιως των τελευταιων 10-12 ετων, θεωρειται καλη μονο συγκρινομενη με αφρικανικες κι ορισμενες φτωχες ασιατικες χωρες. Με οποιαδηποτε σοβαρη ή εστω αναπτυσσομενη χωρα ειμαστε πλεον χαοτικα πισω με το χασμα οσο παιρνουν τα χρονια να μεγαλωνει κι αλλο.
Βρείτε τις διαφορές...
-
Βρήκα μία διαφορά...
Τα καλώδια του ρεύματος...
Σε εμάς είναι τακτοποιημένα
Υ.Γ. Κυψέλη vs Τελ Αβίβ...
-
Πάντως και οι δύο φωτογραφίες θα μπορούσαν να ήταν στην Κυψέλη.
Εδώ είναι μόνο η 1η.
Η 2η φωτογραφία είναι σε αντίστοιχη γειτονιά του Τελ Αβίβ.
Σχεδόν πανομοιότυπες. -
Δεν ξέρω πόσο άνετα ζουν στο Ισραήλ, αλλά το 2006 που πήγα στην Δανία, σε ταξίδι 25 ημερών με το αυτοκίνητο μου, το να μου φανούν ακριβά τα πράγματα εκείνη την εποχή, ήταν όντως ακριβά.
Τώρα μου βάζετε Κυψέλη, να σας πω λοιπόν ότι η Κοπεγχάγη έχει ένα ποτάμι, αλλά έχει και θάλασσα. Την θάλασσα δεν την βλέπεις γιατί την έχουν κλείσει ιδιοκτησίες με ψηλούς φράκτες και πρέπει να πας 20 χλμ βόρεια ή νότια σε χωριά για να πεις είδα την Βόρεια θάλασσα.
Μπορεί τώρα με την κρίση, σε εμάς τα πράγματα να είναι χειρότερα, όχι για όλους, παράδειγμα ο τουρισμός φέτος πήγε εξαιρετικά, αλλά μην ξεχνάτε ότι το ΙΚΕΑ Σουηδικό είναι και εκεί βλέπαμε για πρώτη φορά τις διαμορφώσεις ζούμε σε 10 τμ , ζούμε σε 25 τμ.
Η Δανία και το Μάλμοε που πήγα μετά ήταν το τέλος ενός ταξιδιού, που ήταν Ιταλία - Γερμανία - Τσεχία- Γερμανία και επιστροφή και η σύγκριση ήταν κυρίως με την Γερμανία.
Τα ξενοδοχεία της ίδιας αλυσίδας που έμενα τότε της Accor, στην Δανία ήταν διπλάσια τιμή από το Βερολίνο, που είχα μείνει πριν, αλλά κυρίως ήταν βρώμικο και ταλαιπωρημένο.
Και ο κόσμος, η νεολαία δηλαδή αραχτοί στην πλατεία με μπύρες στα χέρια, αφού τα μαγαζιά ήταν απλησίαστα.
Προφανώς υπάρχουν πολλοί που περνάνε άνετα εκεί, όπως και εδώ, αφού κοιτάμε αμάξια 30-40000 ευρώ.
Το να βάλουμε την Κυψέλη, δεν λέει κάτι. Μπορούσα να βάλω και την Βουλιαγμένη.
Επιστρέφοντας από την Κοπεγχάγη, σταμάτησα στο Αμβούργο.
Επειδή είχε βομβαρδιστεί στον Β' ΠΠ, υπήρχαν λίγα παλαιά να δούμε και έτσι τα διώροφα τουριστικά λεωφορεία μας πήγαιναν στα σπίτια των πλουσίων, όπως έλεγαν που ήταν γύρω από τις δύο λίμνες που έχει το Αμβούργο.
Τα σπίτια αυτά, ήταν σαν τις μεζονέτες που είχαμε εδώ στο Πάτημα και στα Γλυκά Νερά.
Ετσι και τους κάναμε τουρ στα σπίτια των δικών μας πλουσίων, θα πάθαιναν σοκ.
-
Αν κατάφερες από την Κοπεγχάγη να δεις την βόρεια θάλασσα έχεις απίστευτη όραση, γιατί είναι από την άλλη πλευρά της χώρας.
Και τέλος πάντων, το 2006 μπορεί να ήταν έτσι, το 2020 μάλλον δεν είναι έτσι. -
Οντως. Βασικά η Δανία είναι ο δίαυλος μεταξύ Βόρειας και Βαλτικής.
Πήγα με το φέρρυ και γύρισα από την άλλη πλευρά οδικώς στο Αμβούργο.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης