-
Σε ευχαριστώ.
Για να δούμε.
Πάντως η έκπτωση έχει πλέον τη λογική περιορισμού της χασούρας από την ανατίμηση. Χαχαχα
-
Τουλαχιστον παρτε καλη εκπτωση στα ανταλλακτικα
Θα την χρειαστειτε
-
Ο συνειδητοποιημένος vag-ίτης, το τελευταίο που πρέπει να τον απασχολεί είναι τα ανταλλακτικά. Βρίσκεις ότι θες, απ' όπου θες, σε ότι κατάσταση θέλεις και σε μεγάλο εύρος τιμών. Από πάμφηνα μεταχειρισμένα, φτηνά after market, υψηλής ποιότητας σε λογικές τιμές after market, ακριβά της αντιπροσωπείας και πανάκριβα βελτιωμένα. Απ' όλα έχει ο μπαξές.
Αλίμονο στον κάτοχο του Γιαπωνέζικου, ειδικά του υβριδικού, που θα πέσει αναγκαστικά στα δόντια της αντιπροσωπείας...
-
Λογικο , αν χαλαει το καθε τι, να υπαρχει και πληθωρα ανταλλακτικων
-
@green-power said in Mercedes A Class Vs Audi A1 Sportback:
Βγαίνει λίγο πάνω από τις 25 με το πακέτο comfort.
Βέβαια το ξέκοψαν για έκπτωση αλλά θα κοιτάξω και αλλού.Δεν ξέρω με τις τιμές που ακούω 308 βασικό με +28Κ, φοκους +27 , τα 25 του α3 με κάποιο πακέτο ακούγονται ευκαιρία...επιβεβαιώνεται και εδώ ότι στις πρώτες εκδόσεις τα premium είναι φθηνότερα αισθητά από τα mainstream που προσπαθούν να γίνουν premium μέσω αλόγιστης αύξησης τιμών.
-
Ευκαιρία πλέον δεν είναι κανένα και οι τιμές δυστυχώς θα ανέβουν κι άλλο.
Είναι καλή περίπτωση το Α3 καθώς με κάποιες παραχωρήσεις παίρνεις overall ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο χωρίς το κόστος συντήρησης μιας BMW που στη δεκαετία μπορεί να φτάσει το κόστος αγοράς ενός δεύτερου αυτοκινήτου (λόγια κατόχων BMW).
Τα ανταλλακτικά στα μηχανικά μέρη δεν είναι πολύ ακριβά γιατί χρησιμοποιούνται και σε golf και leon ενώ το exclusiveness της BMW το πληρώνεις. Τα οφέλη του rebadged golf όπως το ειρωνεύονται οι επικριτές του.
Η Peugeot παίζει σε premium τιμές και δεν θεωρώ ότι έχει συμφέρουσα σχέση κόστους-οφέλους. Σκέψου ότι αυτόματο 308 στην allure φτάνει ή και ξεπερνάει την 118i!
-
Αναφέρομαι στο 308 allure με τα 130 άλογα.
-
Δεν διαφωνώ ότι η Πεζώ το έχει παρακάνει με τις τιμές, αλλά συνέκρινε τους εξοπλισμούς ανάμεσα στα 2 μοντέλα πριν φτάσεις στο συμπέρασμα σου.
-
@kkostask said in Mercedes A Class Vs Audi A1 Sportback:
Δεν διαφωνώ ότι η Πεζώ το έχει παρακάνει με τις τιμές, αλλά συνέκρινε τους εξοπλισμούς ανάμεσα στα 2 μοντέλα πριν φτάσεις στο συμπέρασμα σου.
Οκ ισχύει αυτό αν και μια χαρά κοφτηρια κάνει η πεζώ στις βασικές εκδόσεις, άλλα υλικά μέσα έξω , χωρίς κάμερα κοκ.
Και μετά μην ξεχνάμε ότι στις πριμιουμ εκτός από μπρελόκ και το οποιο κύρος αγοράζεις και εξέλιξη και τεχνογνωσία και τιμόνια και φρένα και γεωμετρία ανάρτησης και στησίματα που έχουν τα πριμιουμ και δεν τα έχουν τα υπόλοιπα... -
Με το συμπάθιο κιόλας αλλά επειδή πέρασα την φάση «πρίμιουμ», μόνο μπρελόκ και φιγούρα είναι. Δεν μιλάω για αυτοκίνητα 60κ+ αλλά για τα πιο προσιτά μοντέλα. Η ψαλίδα έχει κλείσει τόσο που τα όρια απλών και πρίμιουμ είναι ουσιαστικά ανύπαρκτα.
-
Αμαξάρες Α κλάσε με μηχανές Ρενώ, ή Ντάτσια για να ξεφτιλίσουμε τελείως το κλειδί ?
Εχουν ακριβύνει όλα, αλλά τα μικρά πρίμιουμ είναι απλά μικρά...
-
Στα "λαικά" premium όπως το Α3, θα πάρεις κάποιες πινελιές παραπάνω σε σχέση με τα φθηνότερα αδερφάκια του.
Καλύτερη εμφάνιση, ηχομόνωση, σαλόνι, στήσιμο αυτοκινήτου κλπ. Και πολλά που δεν φαίνονται και δεν τα πιάνει το μάτι. Από την ακρίβεια και λεπτομέρεια στην κατασκευή του αμαξώματος, μέχρι τα λάστιχα και τις τσιμούχες σε πόρτες, παράθυρα, την αερανάρτηση αντί σίδερο για στήριξη του καπώ.
Όποιος τα θέλει και τα εκτιμάει τα πληρώνει. Τα πανάκριβα premium είναι άλλη κατηγορία αυτοκινήτων. -
Τέσπα το Α3 είναι πάντα στις τοπ επιλογές της κατηγορίας του. Δεν υπερεχει πάντα και σε κάθε γεννιά όμως από ανταγωνιστές με μικρότερα ονόματα. Το αντίθετο. Φόκους (20 χρόνια τωρα κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά) Αλφα ρομεο Τζουλιέτα (χωρίς αντίπαλο όταν πρωτοβγήκε), Σειρά 1 BMW (Σταθερή αξία για τον οδηγό που γουστάρει σπορ οδήγηση με πολυτέλεια), 308 (το προηγούμενο - τέλος), i30 (νέα γενιά).
-
Όχι Α3 μην τσιμπάς , ή το Golf etsi 1.0 DSG ή το Leon 1.5 FR στα ίδια χρήματα.
Αν φτάσεις οικονομικά στο superpremium, hyperstellar 308 καλύτερα θα ήταν να κάνεις την υπέρβαση για το supercar Focus στα πάρα κάτι λίγο 30κ.
Μπορεί αντί για 25κ να πληρώσεις 5κ μικρό καπέλο στα πλαίσια της στρατηγικής μείωσης παραγωγής του, μείωσης εξοπλισμού και αύξησης της τιμής του αλλά θα δώσεις ζωή σε ένα απίστευτα οδηγοκεντρικο μοντέλο, κάθε φορά που θα στρίβεις με 20χλμ στα στενά της πόλης θα σε αποζημιώνει. -
@green-power said in Mercedes A Class Vs Audi A1 Sportback:
Βγαίνει λίγο πάνω από τις 25 με το πακέτο comfort.
Βέβαια το ξέκοψαν για έκπτωση αλλά θα κοιτάξω και αλλού.Καλησπέρα,
κοίταξες αλλού μήπως για τιμή; Σκέφτομαι να πάω Καρέντα... είναι αξιόπιστος αντιπρόσωπος;
Μία ερώτηση ακόμα... Είχα ακούσει σε μια συζήτηση ότι η Mercedes έχει φθηνότερα ανταλλακτικά από την Audi... Εξωφρενικό μου ακούστηκε. Έχεις μήπως αποψη για το συγκεκριμένο εάν ισχύει; -
Η Karenta είναι ο αντιπρόσωπος. Άρα δεν τίθεται θέμα σύγκρισης με τους υπόλοιπους.
Τα ανταλλακτικά της audi έχουν ίδιες τιμές με vw, skoda, seat. Παρ' ότι επισήμως έχουν διαφορετικούς κωδικούς. Φτηνά δεν τα λες, αλλά οι τιμές τους είναι λογικές. -
@andya3 said in Mercedes A Class Vs Audi A1 Sportback:
Η Karenta είναι ο αντιπρόσωπος. Άρα δεν τίθεται θέμα σύγκρισης με τους υπόλοιπους.
Αυτό αναφέρεται σαν θετικό;
-
@spiros75 said in Mercedes A Class Vs Audi A1 Sportback:
@andya3 said in Mercedes A Class Vs Audi A1 Sportback:
Η Karenta είναι ο αντιπρόσωπος. Άρα δεν τίθεται θέμα σύγκρισης με τους υπόλοιπους.
Αυτό αναφέρεται σαν θετικό;
Σαν πραγματικότητα αναφέρεται. Οπότε θετικό ή αρνητικό αδιάφορο. Ο αντιπρόσωπος είναι αντιπρόσωπος. Οι άλλοι είναι τοπικοί έμποροι.
-
@andya3 said in Mercedes A Class Vs Audi A1 Sportback:
Σαν πραγματικότητα αναφέρεται. Οπότε θετικό ή αρνητικό αδιάφορο. Ο αντιπρόσωπος είναι αντιπρόσωπος. Οι άλλοι είναι τοπικοί έμποροι.
Να το πούμε πιο σωστά. Αντιπρόσωποι είναι όλοι οι επίσημοι έμποροι.
Εισαγωγική είναι η Κοσμοκάρ και η Καρέντα είναι θυγατρική της Κοσμοκάρ και γυσικά εξουσιοδοτημένο έμπορος, δηλαδή αντιπρόσωπος. Ίδια ακριβώς περίπτωση με Seat/Βελμαρ, Toyota/Polis, Peugeot/Autoone κλπ.
-
Καλησπέρα,
Πήγα ρώτησα στη karenta Μανδύλας και το Α1 το έχει στα 24.000 και το Α3 στα 26.000 και η διαφορά σε μήκος είναι 30cm, αλλά ποιο άνετο το Α3 και στο σαλόνι και στο πορτμπαγκάζ. Σε ένα πακέτο χρηματοδότησης που μου πρότεινε θα είναι και τα service μαζί. Το συνεργείο της συγκεκριμένης αντιπρωσωπείας είναι αξιόπιστο γιατί διάβασα αρνητικά σχόλια στις κριτικές του google. Έχει κάποιος εμπειρία από το συνεργείο της συγκεκριμένης αντιπρωσωπείας; Επίσης ένα άλλο που μου ανέφερε είναι ότι εάν παραγγείλω Α1 θα κάνει περίπου 9 μήνες να έρθει και εάν παραγγείλω Α3 θα κάνει 12. Κατέληξα στο Audi αντί για Mercedes (παρόλο που έχουν σχεδόν τα ίδια λεφτά) επειδή το Audi σαν γνήσια ανταλλακτικά και κόστος συντήρησης θα είναι ποιο οικονομικό. Οποιαδήποτε γνώμη επισήμανση καλοδεχούμενη.
Mercedes A Class Vs Audi A1 Sportback