Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 89
    • 90
    • 91
    • 92
    • 93
    • 530
    • 531
    • 91 / 531
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    242
    10613
    551429
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stefan147 last edited by

      Ποιότητα κύλισης, όπου αναφέρεται, πιστεύω αναφέρεται λόγω ανεξάρτητης πίσω ανάρτησης όταν τα περισσότερα ανταγωνιστικά έχουν ημιάκαμπτο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • fanis75
        fanis75 moderator @tkin73 last edited by fanis75

        @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

        Ποιότητα με την ηχομόνωση και το κιβώτιο που τελικιαζουν οι στροφές χωρίς λόγο δεν μπορείς να έχεις.

        Γιατί εσύ κινείσαι συνεχώς με το γκάζι στο πάτωμα? Γιατι μονο τότε έχει θόρυβο, όπως όλα τα θερμικά αμάξια όταν κινούνται με υψηλές στροφές. Σε καθημερινή χρήση δεν έχει ποτέ θόρυβο, αυτή ειναι η αλήθεια από κάποιον που το χρησιμοποιεί 18 μήνες κάθε μέρα.

        Ποιότητα κύλισης = άνεση και ενδοτικότητα ανάρτησης που αποροφάει σχεδόν τα πάντα χωρίς να κοπανάει και να κουράζει.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • K
          kgian76 last edited by

          Πάντως εγώ που έχω για την γυναίκα το yaris 2022 υβριδικό, δεν έχω καταλάβει θόρυβο να με ενοχλεί, ούτε από το κιβώτιο, ούτε γενικά. Και σε σχέση με το mini one αυτόματο που οδηγήσαμε test drive ήταν η μέρα με την νύχτα το αυτόματο (πολύ πολύ καλύτερο το yaris).

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • alexandros-k
            alexandros-k @stefan147 last edited by

            @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

            Λες να υπάρχει σώφρων άνθρωπος που εάν του έλεγες ότι υπάρχει ΨΨ με EAT8 ή DSG, θα σου έλεγε όχι εγώ θέλω με cvt?

            Ξερω εναν
            Εγραψε πριν λιγο
            2 ποστ πιο πανω 😂

            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • fanis75
              fanis75 moderator @alexandros-k last edited by

              @alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:

              @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

              Λες να υπάρχει σώφρων άνθρωπος που εάν του έλεγες ότι υπάρχει ΨΨ με EAT8 ή DSG, θα σου έλεγε όχι εγώ θέλω με cvt?

              Ξερω εναν
              Εγραψε πριν λιγο
              2 ποστ πιο πανω 😂

              Εεεε ναι με DSG προφανώς και θα έλεγα όχι. Με 8αρι ΖF (άντε και Aisin) δεν θα έλεγα όχι. Το DSG το απεχθάνομαι!!

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • N
                nmsm2 last edited by

                Σχεδόν όλα τα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα του cc πωλούνται με ημιάκαμπτο προκειμένου να μειώσουν το κόστος κατασκευής του αυτοκινήτου και να αυξήσουν το χώρο των αποσκευών (βλ. qashqai, 3008 κλπ.). Η νέα μόδα είναι αυξάνω λτ χώρου αποσκευών μειώνοντας το κόστος κατασκευής και μένει ευχαριστημένος ο αγοραστής που έχει 50 λτ παραπάνω για αποσκευές. Οπότε στα ίδια λεφτά παίρνεις ημιάκαμπτο +50 λτ χώρο και υβριδικό της πλάκας (πλην του epower που τιμολογείται πάνω από 40.000 ευρώ οπότε είναι για άλλα πορτοφολια)

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  stefan147 last edited by

                  Γιατί η Τουότα τι κάνει? Δεν κάνει cost cutting? Γιατί βάζει τα πλαστικά που βάζει ή τους κούφιους θόλους ή τους μη φωτιζόμενους διακόπτες κτλ κτλ?

                  Η μόνη διαφορά είναι ότι επιλέγει να κόψει το κόστος σε άλλα μέρη του αυτοκινήτου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • N
                    nmsm2 last edited by

                    Δεν συγκρίνεις πλαστικά με ανάρτηση, ακόμη και αν είσαι άσχετος όπως εγώ...Το κόστος του ημιάκαμπτου σε σχέση με τα πλαστικά είναι υποπολλαπλάσιο..Τα πλαστικά είναι θέμα αισθητικής, η ανάρτηση θέμα ποιότητας κύλισης και ασφάλειας

                    gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • gatoz
                      gatoz @nmsm2 last edited by

                      @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

                      Δεν συγκρίνεις πλαστικά με ανάρτηση, ακόμη και αν είσαι άσχετος όπως εγώ...Το κόστος του ημιάκαμπτου σε σχέση με τα πλαστικά είναι υποπολλαπλάσιο..Τα πλαστικά είναι θέμα αισθητικής, η ανάρτηση θέμα ποιότητας κύλισης και ασφάλειας

                      θα εκπλαγεις ποσο κοστιζει η αλλαγη ποιοτητας υλικων στο σαλονι....

                      #milf-a-man

                      alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        stefan147 last edited by

                        Εν μέρει συμφωνώ αλλά δεν είναι ότι ξαφνικά τα άλλα γινοται επικίνδυνα ή λιγότερο άνετα. Πχ ένα 3008 που έχει ημιάκαμπτο δεν υστερεί και τόσο σε ποιότητα κύλισης. Μάλιστα λόγω πολύ ανώτερης ηχομόνωσης και διαφορετικού κιβωτίου σαν εμπειρία χρήσης είναι σίγουρα καλύτερο από ΨΨ.

                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • alexandros-k
                          alexandros-k @gatoz last edited by

                          @gatoz said in Toyota Corolla Cross:

                          θα εκπλαγεις ποσο κοστιζει η αλλαγη ποιοτητας υλικων στο σαλονι....

                          Πολυ ή λιγο ?

                          gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • gatoz
                            gatoz @alexandros-k last edited by gatoz

                            @alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:

                            @gatoz said in Toyota Corolla Cross:

                            θα εκπλαγεις ποσο κοστιζει η αλλαγη ποιοτητας υλικων στο σαλονι....

                            Πολυ ή λιγο ?

                            με ματσουντα εσυ αντιλαμβανεσαι υποθετω ποσο κοστιζει το κραφτμανσιπ, τα σουπιριορ υλικα κλπ σε σχεση με ενα τουρμπακι ας πουμε ή αλλα μηχανικα μερη που ειναι ευκολοτερα στη διαχειριση και τη προμηθεια κατα τη κατασκευη....

                            #milf-a-man

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Z
                              zaxosm last edited by

                              Αν θέλουμε να μιλάμε με ουσία, στην πράξη ναι υπάρχουν διαφορές ημιάκαμπτου και πολλαπλών συνδέσμων -> https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/pollaploi-syndesmoi-vs-imiakamptoy-oli-i-alitheia

                              Όμως οι διαφορές αυτές δε νομίζω πως φαίνονται στην καθημερινότητα.

                              Το ίδιο και με ταμπούρα-δισκόφρενα. Οπότε ο καθένας αποφασίζει αν θέλει ουσία ή απλά προδιαγραφές.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • alexandros-k
                                alexandros-k last edited by alexandros-k

                                @gatoz said in Toyota Corolla Cross:

                                @alexandros-k said in Toyota Corolla Cross:

                                @gatoz said in Toyota Corolla Cross:

                                θα εκπλαγεις ποσο κοστιζει η αλλαγη ποιοτητας υλικων στο σαλονι....

                                Πολυ ή λιγο ?

                                με ματσουντα εσυ αντιλαμβανεσαι υποθετω ποσο κοστιζει το κραφτμανσιπ, τα σουπιριορ υλικα κλπ σε σχεση με ενα τουρμπακι ας πουμε ή αλλα μηχανικα μερη που ειναι ευκολοτερα στη διαχειριση και τη προμηθεια κατα τη κατασκευη....

                                E δεν ειμαι σιγουρος, γι αυτο ρωταω . Ο κατασκευαστης ισως μπορει να ριξει το κοστος σε σχεση με αυτο που πιστευω εγω
                                Εκ εργοστασιου τοποθετημενα εννοω. Οχι αφτερ μαρκετ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @stefan147 last edited by

                                  @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                                  Πχ ένα 3008 που έχει ημιάκαμπτο δεν υστερεί και τόσο σε ποιότητα κύλισης.

                                  Υστερεί αρκετά....τόσο ώστε να είναι εμφανέστατη η διαφορά στην καθημερινή χρήση στους δρόμους μας.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  gatoz S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • gatoz
                                    gatoz @fanis75 last edited by

                                    @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

                                    @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                                    Πχ ένα 3008 που έχει ημιάκαμπτο δεν υστερεί και τόσο σε ποιότητα κύλισης.

                                    Υστερεί αρκετά....τόσο ώστε να είναι εμφανέστατη η διαφορά στην καθημερινή χρήση στους δρόμους μας.

                                    πλακα κανεις.
                                    ξερεις ποσο αγαπη εχω στις γαλλικουρες.
                                    αλλα ακομη και το 130αρι πετρελαιο που εχω ειναι αλλη κλαση σε πιγιοτητα κινησης.

                                    #milf-a-man

                                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @gatoz last edited by

                                      @gatoz said in Toyota Corolla Cross:

                                      αλλα ακομη και το 130αρι πετρελαιο που εχω ειναι αλλη κλαση σε πιγιοτητα κινησης.

                                      Γιατί πότε οδήγησες το ΚΚ και συγκρίνεις?? Και μιλάω καθαρά για λειτουργία ανάρτησης και τίποτε άλλο. Η διαφορά ειναι εμφανέστατη!! Δεν είναι και τίποτα το φοβερό το 3008 χωρίς την ανεξάρτητη. Ακόμα και το νέο Κούγκα (με πολλαπλούς) είναι εμφανώς καλύτερο στον δρόμο. Τα κάναμε back to back με DS7 (που έχει την καλή ανάρτηση πίσω)....

                                      ΥΓ: ξέρω επίσης ότι ακόμα περισσότερο από την αγάπη σου για τα Γαλλικά είναι το μίσος σου για ο,τιδήποτε τουότα πλην LC. Οπότε δεν είναι αντικειμενικός με τίποτα!!

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Ναι ρε σεις..σιγά το 3008 δηλαδή. Πολύ καλό δεν λέω. Μου αρέσει και εμένα. Αλλά όχι και κάτι το φοβερό η ανάρτηση του.

                                        Μιλώ για το απλό. Το άλλο των πλουσίων, το phev, δεν το ξέρω.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nmsm2 last edited by

                                          Πάντως premium αμάξι με ημιάκαμπτο δεν πωλείται παγκοσμίως, οπότε ας αναθεωρήσουμε την έννοια του premium (3008) που τόσο έχει γραφεί στο forum. Τι κάνει ένα αυτοκίνητο premium το πλαστικό στην πάνω επιφάνεια του ταμπλό ή τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας που παρέχει και το στήσιμο (ανάρτηση).

                                          gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • gatoz
                                            gatoz @fanis75 last edited by

                                            @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

                                            @gatoz said in Toyota Corolla Cross:

                                            αλλα ακομη και το 130αρι πετρελαιο που εχω ειναι αλλη κλαση σε πιγιοτητα κινησης.

                                            Γιατί πότε οδήγησες το ΚΚ και συγκρίνεις?? Και μιλάω καθαρά για λειτουργία ανάρτησης και τίποτε άλλο. Η διαφορά ειναι εμφανέστατη!! Δεν είναι και τίποτα το φοβερό το 3008 χωρίς την ανεξάρτητη. Ακόμα και το νέο Κούγκα (με πολλαπλούς) είναι εμφανώς καλύτερο στον δρόμο. Τα κάναμε back to back με DS7 (που έχει την καλή ανάρτηση πίσω)....

                                            ΥΓ: ξέρω επίσης ότι ακόμα περισσότερο από την αγάπη σου για τα Γαλλικά είναι το μίσος σου για ο,τιδήποτε τουότα πλην LC. Οπότε δεν είναι αντικειμενικός με τίποτα!!

                                            δεν μισω τουοτα.
                                            οικτίρω

                                            #milf-a-man

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 530
                                            • 531
                                            • 91 / 531
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr