-
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
Αυτός με 112 χλμ μο με το gps στην εθνική 7.6 κατανάλωση το νεο 2.0 το 4*4.
https://m.youtube.com/watch?v=DCccv7CVp6Q
Σημειώνει επίσης απόκλιση 5 χλμ μεταξύ οδομετρου και πραγματικής ταχύτητας. Όταν γράφει 100 τα πραγματικά είναι 95 κάτι συνηθισμένο βέβαια.Αυτό το CC ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΙΔΙΚΟ μη το βάζεις αφού στην Ελλάδα δεν πρόκειται να πουληθεί ... μας μπερδεύεις έτσι
Ok άρα κακώς το ανεβασα
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Επειδή οι αισθητήρες παρακαρίσματος που διαθέτει η lounge είναι intelligent δηλαδή με διακοπή πορείας και εμπρός και σε όπισθεν εαν βρει εμπόδιο χωρίς να παρέμβει ο οδηγός την διαθέτουν μόνο στην πιο ακριβή έκδοση. Τουλάχιστον οι προηγούμενες θα μπορούσαν νε έχουν απλούς αισθητήρες και ας μην είναι intelligent...οπότε μονόδρομος η τοποθέτηση μη εργοστασιακών, διότι καλή η κάμερα αλλά εαν δεν σφυρίξει αισθητήρας μπορεί αν είσαι κουρασμένος να ακουμπήσεις
Πληροφοριακά, το C-HR έχει standard τους αισθητήρες παρκαρίσματος με λειτουργία αυτόματης πέδησης από την έκδοση C-LUB, ενώ στις πιο high εκδόσεις έχει και σύστημα RCTA (Rear Cross Traffic Alert).
Ένα από τα διάφορα στοιχεία που, κατά τη γνώμη μου τουλάχιστον, δείχνουν τον πιο ευρωπαϊκό - upgraded προσανατολισμό του C-HR έναντι του Corolla (Cross), έστω κι αν το C-HR είναι μερικά εκατοστά μικρότερο από το CC.
Παρεμπιπτόντως, κάνουν εξαιρετική δουλειά τόσο οι intelligent αισθητήρες όσο και το RCTA. -
Πιο ευρωπαϊκό ίσως αλλά αποκλειστικά και μόνο λόγω σχεδίου. Σε οτιδήποτε άλλο είναι μία γενιά πίσω. Προηγούμενης γενιάς ADAS με μικρότερη εμβέλεια και λιγότερες λειτουργίες συν προηγούμενης γενιάς drivetrains-μπαταρίες.
Τώρα το να κάνεις τους αισθητήρες "έξυπνους" ώστε να έχουν αυτόματη πέδηση είναι αστείο για μια εταιρία. Είναι μία επιπλέον γραμμή κώδικα στο ABS. Δεν είναι δηλαδή ότι απαιτείται κάποια σοβαρη επένδυση.
-
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
Ένα από τα διάφορα στοιχεία που, κατά τη γνώμη μου τουλάχιστον, δείχνουν τον πιο ευρωπαϊκό - upgraded προσανατολισμό του C-HR έναντι του Corolla (Cross), έστω κι αν το C-HR είναι μερικά εκατοστά μικρότερο από το CC.
Δεν έχει σχέση καμία ο χαρακτήρας, είναι καθαρά θέμα επιλογών (και βλακείας) της εισαγωγικής Τογιότα Ελλάς. Και το CHR δεν είχε αισθητήρες σε καμία έκδοση πριν το FL (και είχα στέιλει επιστολή που τους έκραζα για αυτό και με είχαν πάρει τηλέφωνο!!!) και τους έβαλαν από CLUB και πάνω μετά το ΦΛ. Σε άλλες χώρες οι αισθητήρες στα περισσότερα μοντέλα της Τογιότα είναι στάνταρ από την 1η άντε 2η έκδοση, εδώ μόνο βλακίζονται και βάζουν ζάντες (που ζητάνε οι κάγκουρες) αντί για χρήσιμο εξοπλισμό.
Ακόμα και την Κορόλα με την ανανέωση πέρσι αντί να βάλουν αισθητήρες στην Active+, απλά έβαλαν 17αρες, μην χάσουμε το look!
-
Δεν είναι θέμα ευρωπαϊκού προσανατολισμού διότι το cc με τον κινητήρα αυτό απευθύνεται σε προηγμένες μόνο αγορές (Ευρώπη, και κατόπιν Αμερική, Αυστραλία), αλλά είναι θέμα εισαγωγέα (toyota hellas), ο οποίος διαμόρφωσε τις τρείς αυτές εκδόσεις με σκοπό να σε εξωθήσει στην έκδοση lounge. Στις υπόλοιπες αγορές δεν ισχύει η ελληνική παραμετροποίηση.
-
Τίποτα δεν γίνεται τυχαία. Όταν ο μέσος γύφτουλας για να γλιτώσει 200-300€ προτιμάει να έχει ζάντες αντί για αισθητήρες, ο product manager για να κάνει καλά τη δουλειά του, του δίνει αυτό που θέλει. Και εκ του αποτελέσματος aka πωλήσεις, πολύ καλά κάνει.
Επίσης ναι μεν σε άλλες χώρες είναι πιο φορτωμένα τα αυτοκίνητα αλλά είναι άλλες οι τιμές. Πχ η lounge στη Ρουμανία που έπεσε το μάτι μου είχε 41Κ+ αλλά επιπλέον 360 κάμερες και JBL. Εδώ προφανώς για μείνουν κάτω απ' το ψυχολογικό όριο των 40Κ (και να χουν και αερά να κάνουν καμιά αυξησούλα σε 2-3 μήνες) το έφεραν χωρίς αυτά και χαμηλότερη τιμή.
-
Στις λοιπές αγορές οι 18αρα ζάντα είναι εξτρά, νομίζω ότι όλες οι εκδόσεις βγαίνουν με 17αρες στανταρντ. Δυστυχώς στην ελλάδα επέλεξε ζάντες ο εισαγωγέας, για να κοπανούν στις λακούβες και τα σαμάρια των ελληνικών δρόμων..
-
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Επειδή οι αισθητήρες παρακαρίσματος που διαθέτει η lounge είναι intelligent δηλαδή με διακοπή πορείας και εμπρός και σε όπισθεν εαν βρει εμπόδιο χωρίς να παρέμβει ο οδηγός την διαθέτουν μόνο στην πιο ακριβή έκδοση. Τουλάχιστον οι προηγούμενες θα μπορούσαν νε έχουν απλούς αισθητήρες και ας μην είναι intelligent...οπότε μονόδρομος η τοποθέτηση μη εργοστασιακών, διότι καλή η κάμερα αλλά εαν δεν σφυρίξει αισθητήρας μπορεί αν είσαι κουρασμένος να ακουμπήσεις
Πληροφοριακά, το C-HR έχει standard τους αισθητήρες παρκαρίσματος με λειτουργία αυτόματης πέδησης από την έκδοση C-LUB, ενώ στις πιο high εκδόσεις έχει και σύστημα RCTA (Rear Cross Traffic Alert).
Ένα από τα διάφορα στοιχεία που, κατά τη γνώμη μου τουλάχιστον, δείχνουν τον πιο ευρωπαϊκό - upgraded προσανατολισμό του C-HR έναντι του Corolla (Cross), έστω κι αν το C-HR είναι μερικά εκατοστά μικρότερο από το CC.
Παρεμπιπτόντως, κάνουν εξαιρετική δουλειά τόσο οι intelligent αισθητήρες όσο και το RCTA.H club ΜΥ23 του C-HR στα 29000 εχει πλεον στανταρ και το RCTA οπως και blind spot monitor που δεν εχει η style του CC.
Επισης βαλανε και ως στανταρ Smart entry και αναδιπλουμενους καθρεπτες.Ναι μεν ανεβασαν την τιμη πολυ απο την CLUB MY21 και ΜΥ22 αλλα εβαλαν και πολυ εξοπλισμο και πλεον ειναι υπερπληρης η μεσαια εκδοση..
Αν δεν ηταν προς ανανεωση το μοντελο θα ηταν ακομα μια πολυ τιμια αγορα απο αποψη εξοπολισμου. -
@gchris7 said in Toyota Corolla Cross:
Ναι μεν ανεβασαν την τιμη πολυ απο την CLUB MY21 και ΜΥ22 αλλα εβαλαν και πολυ εξοπλισμο και πλεον ειναι υπερπληρης η μεσαια εκδοση..
Αν δεν ηταν προς ανανεωση το μοντελο θα ηταν ακομα μια πολυ τιμια αγορα απο αποψη εξοπολισμου.+1
Κι αν είχε και τον νέο 1.8 με τα 140 άλογα,ακόμη και στο υπάρχων μοντέλο με αυτή την τιμή κάτω από 30.000,πάρτι θα γινόταν έξω από τις Toyota.. -
Ετσι ενδεικτικά και συγκριτικά οι εκδόσεις εξοπλισμού στην Γερμανία.
Οι τιμές είναι:
Η Lounge λοιπόν στην Γερμανία έχει καλύτερο εξοπλισμό (οπως 360ο, ηλεκτρικά καθίσματα, JBL κλπ.) αλλά και €6.000 μεγαλύτερη τιμή (με χαμηλότερο ΦΠΑ και χωρίς ΕΤΤ).
Το πακέτο με ηλιοροφή, ηλεκτρικό άνοιγμα χώρου αποσκευών και ναβι με smart connect τιμάται €1.500 για την έκδοση Deutschland.
Corolla Cross Team Deutschland
• Exterior mirrors, electrically adjustable, folding and heated
• Roof rails black
• 18'' alloy wheels
• 12.3-inch driver's cockpit, digital
• Automatic climate control, 2 zones
• Leather steering wheel in 3-spoke design
• 10.5 inch multimedia display
• Smartphone integration, Apple CarPlay wireless and Android Auto with cable
• MyT Connected Services
• Voice control via Smart Voice Assistant
• Cloud navigation function with real-time traffic information
• Privacy glass, tinted rear window and rear side windows
• LED headlights
• LED fog lights
• Rain sensor
• Backup camera
• eCall emergency call system
• Lane Keeping Assist (LDA), with steering assistance
• Lane Tracking Assist
• Pre-collision system
• Cruise control system, adaptive/intelligent
• Speed limiter
• Traffic Sign Recognition (RSA)
• Intersection AssistantCorolla Cross lounge
in addition to Team Germany:
• Panoramic glass roof with electric sun blind
• Tailgate, electric by foot sensor
• Rear armrest, imitation leather
• Front and rear console box, imitation leather
• Seat covers in leather, black
• Driver's seat electrically adjustable in height and length with electrically adjustable backrest
• JBL Premium Sound System
• Toyota Smart Connect Plus with cloud and onboard navigation
• Teammate Advanced Park parking aid
• 360° camera system -
Eντάξει πραγματικά το θέμα των αισθητήρων είναι απαράδεκτο στο ψψ και στο χατσ.
-
@jntaras said in Toyota Corolla Cross:
Eντάξει πραγματικά το θέμα των αισθητήρων είναι απαράδεκτο στο ψψ και στο χατσ.
Συμφωνώ ότι είναι βλακεία, πρακτικά όμως 1.5 χρόνο δεν μου έχουν λείψει. Όλα θέμα συνήθειας ειναι. Προφανώς και θα τους ήθελα και βρίσκω βλακεία της εισαγωγικής που δεν τους έχει εν έτη 2022 (2023 σε λίγο) και τους κράζω συνέχεια!
Σκέφτομαι που σκέφτομαι να πάρω την Κορόλα ΦΛ, εαν έχει και καμια έκδοση με αισθητήρες σε λογική τιμή και ζάντες, ένας παραπάνω λόγος να το κάνω.
-
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@jntaras said in Toyota Corolla Cross:
Eντάξει πραγματικά το θέμα των αισθητήρων είναι απαράδεκτο στο ψψ και στο χατσ.
Συμφωνώ ότι είναι βλακεία, πρακτικά όμως 1.5 χρόνο δεν μου έχουν λείψει. Όλα θέμα συνήθειας ειναι. Προφανώς και θα τους ήθελα και βρίσκω βλακεία της εισαγωγικής που δεν τους έχει εν έτη 2022 (2023 σε λίγο) και τους κράζω συνέχεια!
Σκέφτομαι που σκέφτομαι να πάρω την Κορόλα ΦΛ, εαν έχει και καμια έκδοση με αισθητήρες σε λογική τιμή και ζάντες, ένας παραπάνω λόγος να το κάνω.
Πιστεύω θα τους έχει στις τοπ, τι στο καλό. Kαι να ξεκαθαρίσω ότι, ούτε αυτο με ικανοποιεί. Πρέπει να δώσεις +3-4k για να έχεις.
-
@jntaras said in Toyota Corolla Cross:
Πιστεύω θα τους έχει στις τοπ, τι στο καλό. Kαι να ξεκαθαρίσω ότι, ούτε αυτο με ικανοποιεί. Πρέπει να δώσεις +3-4k για να έχεις.
Στις τοπ ίσως - τώρα υπάρχουν μόνο στην Lounge, δλδ έλεος! Εγώ θέλω να είναι από την Active+ ή έστω από την Style. Δεν μπορεί να βάζουν ένα κάρο βλακείες και να μην έχει αισθητήρες.
-
Η μοναδική λύση, εφόσον κάποιος δεν θέλει να πάρει τη lounge, είναι η τοποθέτηση μη εργοστασιακών, πάντως ο αντιπρόσωπος Γλυφάδας διαβεβαιώνει ότι η τοποθέτηση τους είναι απλούστατη, διότι υπάρχει προεγκατάσταση απο τη toyota
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Η μοναδική λύση, εφόσον κάποιος δεν θέλει να πάρει τη lounge, είναι η τοποθέτηση μη εργοστασιακών, πάντως ο αντιπρόσωπος Γλυφάδας διαβεβαιώνει ότι η τοποθέτηση τους είναι απλούστατη, διότι υπάρχει προεγκατάσταση απο τη toyota
Aν όντως υπάρχει καλωδίωση όπως έχει ειπωθεί πάει στο καλό, αλλά το εργοστασιακό είναι εργοστασιακό. Οι αισθητήρες που είχα στο σιρόκο τότε (εργοστασιακοί με μια απεικόνιση στην οθόνη) δεν συγκρίνονται με του αστρα που έχω τώρα που είναι περασμένοι εδώ. Είναι δυσλειτουργικοί του άστρα και όταν το ξεκλειδώνω, έχει δεν έχει όπισθεν το αμάξι, συμπεριφέρονται λες και έχει και αν έχει πίσω κάτι βαράνε ενοχλητικά μέχρι να φορτώσω παιδί κλπ.
-
Στο golf που έχω είναι μη εργοστασιακοί και λειτουργούν άψογα, μπορεί ωστόσο να υπήρχε προεγκατάσταση - καλωδίωση απο τη vw, δεν το γνωρίζω
-
@gchris7 said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Επειδή οι αισθητήρες παρακαρίσματος που διαθέτει η lounge είναι intelligent δηλαδή με διακοπή πορείας και εμπρός και σε όπισθεν εαν βρει εμπόδιο χωρίς να παρέμβει ο οδηγός την διαθέτουν μόνο στην πιο ακριβή έκδοση. Τουλάχιστον οι προηγούμενες θα μπορούσαν νε έχουν απλούς αισθητήρες και ας μην είναι intelligent...οπότε μονόδρομος η τοποθέτηση μη εργοστασιακών, διότι καλή η κάμερα αλλά εαν δεν σφυρίξει αισθητήρας μπορεί αν είσαι κουρασμένος να ακουμπήσεις
Πληροφοριακά, το C-HR έχει standard τους αισθητήρες παρκαρίσματος με λειτουργία αυτόματης πέδησης από την έκδοση C-LUB, ενώ στις πιο high εκδόσεις έχει και σύστημα RCTA (Rear Cross Traffic Alert).
Ένα από τα διάφορα στοιχεία που, κατά τη γνώμη μου τουλάχιστον, δείχνουν τον πιο ευρωπαϊκό - upgraded προσανατολισμό του C-HR έναντι του Corolla (Cross), έστω κι αν το C-HR είναι μερικά εκατοστά μικρότερο από το CC.
Παρεμπιπτόντως, κάνουν εξαιρετική δουλειά τόσο οι intelligent αισθητήρες όσο και το RCTA.H club ΜΥ23 του C-HR στα 29000 εχει πλεον στανταρ και το RCTA οπως και blind spot monitor που δεν εχει η style του CC.
Επισης βαλανε και ως στανταρ Smart entry και αναδιπλουμενους καθρεπτες.Ναι μεν ανεβασαν την τιμη πολυ απο την CLUB MY21 και ΜΥ22 αλλα εβαλαν και πολυ εξοπλισμο και πλεον ειναι υπερπληρης η μεσαια εκδοση..
Αν δεν ηταν προς ανανεωση το μοντελο θα ηταν ακομα μια πολυ τιμια αγορα απο αποψη εξοπολισμου.Το "προς ανανέωση" που ακουω συνέχεια για το C-HR από πού προκύπτει;
Από κάποια πρωτότυπα-render photos που ούτε καν ξέρουμε τι δείχνουν,διότι πιθανότατα αφορούν ηλεκτρικό μοντέλο της σειράς bZ και όχι το C-HR;
Από ο,τι ξέρω, οι ελληνικες αντιπροσωπειες δέχονται παραγγελίες για το υπάρχον C-HR με εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης τον 10/23, συνεπώς πιθανολογώ οτι το νεο C-HR δεν θα είναι διαθέσιμο προς πώληση πριν τα μέσα του '24.
Εξάλλου το C-HR σχεδιαστικά μέσα-έξω, ειδικά συγκρινόμενο με το CC, παραμενει πιο φρέσκο και επίκαιρο από ποτέ. -
To HR-V elegance στα 33.800 (με χρώμα) εχει τα παρακάτω σε σχέση με την CC style στα 33.500 (με χρώμα).
+Θερμαινόμενα Καθίσματα
+Αισθητήρες εμπρός/πίσω
+Magic Seats
+Ποιοτικότερο εσωτερικό
+Καλυτέρους χώρους πισω
+Χωρίς φορο πολυτελείας
-Ασύρματος φορτιστής smartphone
-Μπάρες οροφής
-Ανακλινομενα πισω καθίσματα
-Μικρότερος χωρος αποσκευών
-70 αλογαΔεν καταλαβαίνω γιατι δεν έχουν ουρες εκεί στην Χοντα και έχουν στην Toyota
-
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
Ένα από τα διάφορα στοιχεία που, κατά τη γνώμη μου τουλάχιστον, δείχνουν τον πιο ευρωπαϊκό - upgraded προσανατολισμό του C-HR έναντι του Corolla (Cross), έστω κι αν το C-HR είναι μερικά εκατοστά μικρότερο από το CC.
Δεν έχει σχέση καμία ο χαρακτήρας, είναι καθαρά θέμα επιλογών (και βλακείας) της εισαγωγικής Τογιότα Ελλάς. Και το CHR δεν είχε αισθητήρες σε καμία έκδοση πριν το FL (και είχα στέιλει επιστολή που τους έκραζα για αυτό και με είχαν πάρει τηλέφωνο!!!) και τους έβαλαν από CLUB και πάνω μετά το ΦΛ. Σε άλλες χώρες οι αισθητήρες στα περισσότερα μοντέλα της Τογιότα είναι στάνταρ από την 1η άντε 2η έκδοση, εδώ μόνο βλακίζονται και βάζουν ζάντες (που ζητάνε οι κάγκουρες) αντί για χρήσιμο εξοπλισμό.
Ακόμα και την Κορόλα με την ανανέωση πέρσι αντί να βάλουν αισθητήρες στην Active+, απλά έβαλαν 17αρες, μην χάσουμε το look!
Οι επιλογές εξοπλισμού που κάνει μια εισαγωγική για κάθε μοντέλο της προφανώς συσχετίζονται και με τον χαρακτήρα που θελει να δωσει στο κάθε μοντέλο και το αντίστοιχο πελατειακό κοινό.
Άλλο το target group της Corolla, άλλο του C-HR, άλλο του Corolla Cross.
Όσο για τις ζάντες για τις οποίες παραπονιεστε συνεχεια, σε οποιοδήποτε SUV-Crossover μοντέλο ταιριάζει αισθητικά μια μεγαλύτερη ζάντα, λόγω μεγαλυτερων τόξων των θόλων, πέραν του ότι το αναβαθμίζει και οδηγικα,συνεπώς δεν το θεωρώ θέμα "καγκουριάς".
Εξάλλου η πλατφόρμα TNGA έχει αποδειχθεί ότι δεν επηρεάζεται σε θέματα άνεσης-κύλισης από τις μεγάλες ζάντες, ακόμα και στους ελληνικούς δρόμους (Στο C-HR GR μου φοράω εργοστασιακές 19ρες με πιο σκληρή εργοστασιακή ανάρτηση και παραμένει εξίσου άνετο με τα προηγούμενα C-HR μου που φορούσαν 18ρες με απλή ανάρτηση).
Toyota Corolla Cross