Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum
    • 1
    • 2
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 35
    • 67
    • 68
    • 33 / 68
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    97
    1343
    102080
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      otokomae @strom last edited by

      @strom said in Honda Civic:

      @sargus said in Honda Civic:

      Λογικό είναι καθώς έχει περισσότερη ροπή και κάμποση από αυτήν την έχει από το 0.

      Απαντάω εδώ στον netgeo, έχω παραλάβει, να πω την αλήθεια είμαι κατουρημένος από τη χαρά μου, ούτε στο αντίστοιχο thread δεν μπορούσα να γράψω από τον ενθουσιασμό μου, το αμάξι είναι τέλειο, 100 φορές καλύτερο από όσο μπορούσα να φανταστώ, έχω χάσει τον ύπνο μου από τη χαρά μου. Υπάρχει όμως μια τάση απαξίσωσης-χλευασμού για το civic, ειδικά για την τιμή του σε φάση ποιος μλκς-κορόιδιο θα το πάρει, έχω στιγματιστεί κιόλας (μεταξύ σοβαρού και αστείου), οπότε δε γουστάρω πολλά-πολλά.

      Μη δίνεις σημασία. Αλλά γράψε και κάτι παραπάνω!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • yem
        yem @strom last edited by

        @strom said in Honda Civic:

        @sargus said in Honda Civic:

        Λογικό είναι καθώς έχει περισσότερη ροπή και κάμποση από αυτήν την έχει από το 0.

        Απαντάω εδώ στον netgeo, έχω παραλάβει, να πω την αλήθεια είμαι κατουρημένος από τη χαρά μου, ούτε στο αντίστοιχο thread δεν μπορούσα να γράψω από τον ενθουσιασμό μου, το αμάξι είναι τέλειο, 100 φορές καλύτερο από όσο μπορούσα να φανταστώ, έχω χάσει τον ύπνο μου από τη χαρά μου. Υπάρχει όμως μια τάση απαξίσωσης-χλευασμού για το civic, ειδικά για την τιμή του σε φάση ποιος μλκς-κορόιδιο θα το πάρει, έχω στιγματιστεί κιόλας (μεταξύ σοβαρού και αστείου), οπότε δε γουστάρω πολλά-πολλά.

        Καλοτάξιδο , με πολλά και καλά χιλιόμετρα .

        Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panormus772 last edited by

          Youtube Video

          Στην ίδια πάντα διαδρομή 3,7-3,8lt/100km,το οποίο δέχεται βελτίωσης γιατί α) μόνο 100χλμ. στο οδόμετρο β) έκανε δοκιμή επιτάχυνσης για μέτρηση θορύβου* γ)υπήρξε τμήμα που οδήγησε σπορτίβικα** για να δοκιμάσει τιμόνι,κρατήματα,ανάρτηση.

          *68db, πιο ήσυχο από το Hrv (νομίζω στην ανάλογη δοκιμή είχε 72db)
          ** γύρω στο 25:30 ξεκινά 1,5λεπτό γρήγορης οδήγησης.Του δίνει άριστα 10 στο "διάβασμα του δρόμου".

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • V
            vagkirk last edited by vagkirk

            Φτιάξτε ρε παιδιά ένα θέμα προς τιμήν του @strom
            Κάτι μοναδικό και καρφιτσώστε το , μια νέα κατηγορία , δεν ξέρω σκεφτείτε κάτι.

            Πόσα καιρό έχουμε να δούμε εδω μέσα καποιον να αγοράζει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ , εκτός απο γκείκα μαλακοπέρδες Citroen , SUV , και Τοyota ;
            (εξαιρώ μόνο τον @cirus για το ST και ίσως τους κατόχους των CX30)

            Εύγε , καλοτάξιδο μέσα απο την ψυχή μου!
            (σου έχω ξαναευχηθεί αλλά δεν πειράζει και επίσημα πλέον)

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • S
              strom last edited by

              This post is deleted!
              1 Reply Last reply Reply Quote 18
              • L
                lap last edited by lap

                Τώρα το αντιλήφθηκα ότι έχουμε μέλος που αγόρασε το νέο civic!
                Καλοταξιδο, να το χαρείς με υγεία και ευτυχία.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lofos last edited by

                  Η έκδοση με τα 39.000 έχει και ηλιοροφή;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dstou last edited by

                    Όχι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      antoniokon last edited by

                      Φίλε @strom καταπληκτικό ποστ ουσίας...

                      Επαναλαμβάνω τις ευχές μου για άπειρα και ασφαλή χιλιόμετρα!

                      Υ.Γ. Αν έβαζες και περισσότερες παραγράφους, θα έκανες το κείμενο πιο ευκολοδιάβαστο😊

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by dstou

                        Λοιπόν, ας γράψω και εγώ δυό τρεις σαχλαμάρες. Το αμάξι σκάβει. Με το που θα μπεις μέσα καταλαβαίνεις ότι έχει δουλευτεί αρκετά ως σχέδιο, είναι μελετημένο. Σαν στυλ είναι (σχεδόν) κόπυ πάστε το σιτροέν το C4 το Cross. Ίδιοι κόνσεπτ, ίδιοι χώροι μέσα, ίδιες λακαρισμένες επιφάνειες στα ίδια σημεία (δεν είναι ωραίες), ίδιοι διακόπτες κλιματισμού = 3 ροδέλες ασημένιες(!) στο ίδιο σημείο, ίδια άνεση καθισμάτων (πάνε τα πίσω μαγικά καθίσματα), μαλακά υλικά στο ταμπιλώ και στη φωλιά των πορτών που ακουμπάει ο βραχίονας και ο αγκώνας,κοκ. Μάλλον λίγο μεγαλύτερο και πρακτικότερο πορτμπαγκάζ το χόντα. Από εκεί και πέρα το σίβικ είναι υβρίδιο ατμοσφαιρικό 2.000 κυβικά, ενώ το σιτροέν τούρμπο βενζίνα ή πετρέλαιο. Πάει το χιλιάρι και το 1.5 το τούρμπο, (το hrv είναι άτμο υβρίδιο 1.500), τα κατάργησε σε όλη την ευρώπη, άλλη μία χαρακτηριστικά χοντίστικη κίνηση από τη χόντα, την εταιρεία που (τον) παίζει βγάζοντας αυτοκίνητα και μοτέρ μιας χρήσης, για μια 4ετία και μετά πέταμα στον κουβά και πάλι από την αρχή, και μετά διερωτάται τι έχουν τα έρημα και ψοφάνε.
                        Κεφαλαιώδους σημασίας είναι η τιμή του, από 40 και έως 48 χήνες!, ήτοι τιμή ανέκδοτο, μπαίνει μέσα σε άλλες ζώνες, πρίμιουμ δηλαδή.
                        Ποιά η διαφορά του από το Τουότα το ΨΨ? Η τιμή τους. Το ψψ το σώζει η τιμή του, ενώ το σίβικ το χαντακώνει, και εξηγούμαι αν κάποιος ακόμη δεν κατάλαβε:
                        Γιατί να δώσει κάποιος 40-48 χήνες για ένα σίβικ? Με 45 παίρνει Τζούλια πισωκίνητη με 200 άλογα. Άμα 'κουνήσει' 50 χήνες στον Σπανό παίρνει αυθημερόν πεμβέ 330e από ακύρωση, άμα περάσει από Συγγελίδη παίρνει C4 cross EAT8, ηλιοροφή, βαγγελίστρες, και πρόγραμμα για 160 άλογα με 38 χήνες και με τα ρέστα πακοτίνια (Στέλιοι μιλάτε, εγώ θα σας ανοίγω τα μάτια?). Με 50 παίρνει Α-κλάσε υβριδική 250e και έχει ΜΕΡΣΕΝΤΕ όχι χόντα = θα βγάλει γκόμενα, θα βγάλει το μάτι του γείτονα και του ξάδερφου στο χωριό, κάτι παραπάνω δηλαδή θα πάρει σε αντάλλαγμα άμα το επιδιώξει, γιατί να πάρει σίβικ? Παίρνει υβριδικό Λέξους UX , ή CX-30 τσίτα φορτωμένο με πολύ λιγότερα , ΕΛΕΟΣ!
                        Να πούμε εδώ ότι το αμάξι στην Αγγλία ξεκινάει από 31 χιλιάρικα, -9 δηλαδή από τον Σ. Ο οποίος Σ το 2025, και από τη πολή σφαλιάρα που θα έχει φάει θα το δίνει 34, το πολύ, και θα παρακαλάει κι από πάνω, το έχει ξανακάνει ΠΟΛΛΑΚΗΣ.

                        C stavtsim realzeus 3 Replies Last reply Reply Quote 7
                        • S
                          super-t last edited by

                          Το ότι ο 1,5 T δεν υπάρχει πια στην Ευρώπη δεν σημαίνει ότι σταμάτησε στον υπόλοιπο κόσμο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • D
                            dstou last edited by dstou

                            Είναι γεγονός ότι τον συνεχίζει αλλού, όπως και συνέχιζε τον 1.6 πετρέλαιο που έσπευσε να κόψει από εδώ. Και εδώ είναι το ερώτημά μου, θα έβγαζε η ΠΣΑ έναν π.χ. πουρέτεκ για 4 χρόνια? ή οι βαγκέουλες έναν τσι για το βασικό τους μοντέλο, και μετά την 4ετία στον κουβά? Και κάπως έτσι, το μαγαζί με δύο εργοστάσια στην εε, έφτασε να τα κλείσει και να έχει κάτω από 1% μερίδιο ευρωπαικής αγοράς.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • gtsartsal
                              gtsartsal last edited by gtsartsal

                              Αν κάποιος δίνει 38k για c4 cross , νομίζω πολύ καλύτερα να έδινε 40 για civic.

                              Τώρα για τα 50κ για Μερσεντές μιλάμε για + 10κ και η α κλας σε χώρους μάλλον δεν συγκρίνεται με το Χόντα.

                              Περισσότερα δεν αναφέρω αν και διαφωνώ σε όλα όσα αναφέρονται

                              1 Reply Last reply Reply Quote 8
                              • S
                                super-t last edited by

                                Πιο πιθανό να βγήκε για Αμερική και υπόλοιπο κόσμο και να είδαν αν μπορεί να έρθει Ευρώπη με λίγες αλλαγές παρά το ανάποδο.
                                Ο πιουρτεκ είναι κυρίως για Ευρώπη, που αλλού πουλάει η Peugeot/Citroen;
                                Η VW έχει πάει αρκετούς στον κουβά μετά από λίγα χρόνια, οι πρώτοι FSI (1,4/1,6) και ένας 1,4 TDI τρικύλινδρος μου έρχονται στο μυαλό. 5 ετία να άντεξαν στην αγορά;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Τα 38 του σιτροέν είναι με την οροφή, 48 πάει το σίβικ με αυτή. Γενικά, όταν πας ξυστά στα 50, καλώς ή κακώς πάει το πράγμα αλλού, στη μούρη ή στις επιδόσεις. ή και στα δύο. Χρηστικότητες του στυλ έχει 30 λίτρα περισσότερο πορτμπαγκάζ, ή στην τιμή αυτή είναι και οι ράγες οροφής, ή έχει λίγο καλύτερους χώρους πίσω, δε νομίζω ότι απασχολούν και τόσο, ωστόσο προσμετρούνται στον τελικό λογαριασμό.
                                  Ας προδιορίσουμε τι είναι το εν λόγω σίβικ. Για μένα είναι ένα λιφτμπακ όχημα μαζικής παραγωγής, με καλούς χώρους, με 8'' τα 0-100 (!), υβριδικό κινητήρα 2.000 κυβικών και 40-48 χήνες τιμή(!). Από αυτά ξεκινάω.

                                  gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • C
                                    chris__7 @dstou last edited by

                                    @dstou said in Honda Civic:

                                    Γιατί να δώσει κάποιος 40-48 χήνες για ένα σίβικ? Με 45 παίρνει Τζούλια πισωκίνητη με 200 άλογα. Άμα 'κουνήσει' 50 χήνες στον Σπανό παίρνει αυθημερόν πεμβέ 330e από ακύρωση, άμα περάσει από Συγγελίδη παίρνει C4 cross EAT8, ηλιοροφή, βαγγελίστρες, και πρόγραμμα για 160 άλογα με 38 χήνες και με τα ρέστα πακοτίνια (Στέλιοι μιλάτε, εγώ θα σας ανοίγω τα μάτια?). Με 50 παίρνει Α-κλάσε υβριδική 250e και έχει ΜΕΡΣΕΝΤΕ όχι χόντα = θα βγάλει γκόμενα, θα βγάλει το μάτι του γείτονα και του ξάδερφου στο χωριό, κάτι παραπάνω δηλαδή θα πάρει σε αντάλλαγμα άμα το επιδιώξει, γιατί να πάρει σίβικ? Παίρνει υβριδικό Λέξους UX , ή CX-30 τσίτα φορτωμένο με πολύ λιγότερα , ΕΛΕΟΣ!
                                    Να πούμε εδώ ότι το αμάξι στην Αγγλία ξεκινάει από 31 χιλιάρικα, -9 δηλαδή από τον Σ. Ο οποίος Σ το 2025, και από τη πολή σφαλιάρα που θα έχει φάει θα το δίνει 34, το πολύ, και θα παρακαλάει κι από πάνω, το έχει ξανακάνει ΠΟΛΛΑΚΗΣ.

                                    Αφου οι πωλησεις των αυτοκινητων πηγαινουν εξαιρετικα στην ελλαδα φαινεται οτι δεν υπαρχει θεμα τιμων.Υβριδικη τεχνολογια ανατιμολογησεις πολεμοι πανδημια ελλειψεις καθυστερησεις.και 40 χιλιαρικα που το δινει καλα ειναι.Αφου ο κοσμος τα αγοραζει και κανει σαν τρελος να τα αγορασει γραφοντας κιολας εδω μεσα οτι ειναι vfm σε τετοιες τιμες μια χαρα ειναι.Και 45 θα το βαζα εγω αν ειχα καθε μερα 100 ατομα να το λιβανιζουν ολη μερα για το ποσα προσφερει για την τιμη που ειναι.Οποτε αντι για 20 που εδινες παλιοτερα θα δωσεις 40 θα παρεις υβριδικη τεχνολογια, αυτοματο, ομπρελα συστηματων , φορο πολυτελειας τεκμηρια και θα κανεις τα 8 λιτρα ανα 100 σε 4-5.Φυσικα και αξιζει.ειδικα για το τελευταιο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Είναι φανερό ότι δεν τα έχω οδηγήσει, και ακόμη φανερότερο ότι δεν κάνω την παραμικρή νύξη για τα δυναμικά χαρακτηριστικά κανενός από αυτά που ανέφερα. Ούτε και πρόκειται.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • georgemit
                                        georgemit last edited by

                                        Καλορίζικο!!! Ευχάριστα χιλιόμετρα!
                                        Πόσο περίμενες;

                                        i30 1.5 160 N line!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • O
                                          otokomae last edited by

                                          Εγώ τα έχω οδηγήσει όλα. Δεν υπάρχει κάτι άλλο στην κατηγορία για να συγκριθεί μέχρι και τα 70χιλ όπως έχω ξαναγράψει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vagkirk last edited by

                                            Τι υπερακυρη σύγκριση ήταν αυτή με το C4;
                                            Τι σχέση έχει το Civic αυτό με κορυφαία τεχνολογία κινητήρα - ηλεκτροκινητήρα - μετάδοση , κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά οδηγικά, που βαθμολογείται 8/10 σε όλα τα άλλα χαρακτηριστικά (χώρους , ποιότητα, άνεση , ηχομόνωση κλπ) με το C4 με τον τρικιλυνδρο γκαζοτενεκε , που εκτός από την ομολογουμένως κορυφαία δυνατότητα να σιδερωνει στην ευθεία κυρίως τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, σε ΟΛΟΥΣ τους υπόλοιπους τομείς είναι στον μέσο όρο όπως όλα τα υπόλοιπα της κατηγορίας του με παρόμοιο μέγεθος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 33 / 68
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr