-
@sabas_thess said in Toyota Corolla Cross:
Να το έχετε υπόψιν γιατί όσο και να κάνει ένα αυτοκίνητο στην τελική ρίχνεις λεφτά στον δρόμο.
Για το λευκό περλέ έχει γραφτεί στο νήμα του Corolla ότι πήγε κάποιος να βάλει παραγγελία sdn με την αεροτομή και επειδή ήταν λευκό περλέ του τα μασούσαν. Προφανώς βάφονται εδώ οι αεροτομές και έχει θέμα το συγκεκριμένο χρώμα.
Και σε μένα αυτό ανέφερε ο αντιπρόσωπος όταν του είπα για την αεροτομή του σενταν μόνο που ο άνθρωπος είπε την αλήθεια ότι βάφονται εδώ και ότι παίζει να μην πετύχουν το εργοστασιακό χρώμα . Έτσι την απέρριψα.
-
Χρήστο εγώ είμαι πλέον βέβαιος ότι τον Γενάρη το πλοίο θα μου φέρει ένα τέτοιο:
Αλλά δε βαριέσαι θα το πουλήσω, Τουοτα είναι θα φύγει.
-
Δεν υπαρχουν χρωματα - αποχρωσεων ουτε στα εργοστασια, ουτε πουθενα αλλου, στοκαρισμενα. Συνταγες βγαινουν με συνδυασμο βασικων χρωματων και αποκκλισεις που πειανει μονο το φασματοφωτομετρο. Το ζητημα εκει βρισκεται. Αντε να το εξηγησεις ομως στον μαστρομητσο ομως που δεν καλυμπραρει ποτε το δικο του ενω προσθετει τονο ή τονους στην αποχρωση κατα την δικη του... προσωπικη εμπειρια. Ενα πραγμα επισης που δεν ξερουν οι πολλοι ειναι πως παντα τα ανοικτα χρωματα εχουν μεγαλυτερο βαθμο δυσκολιας και οι σωρευμενες αποκκλισεις του φωτομετρου ή της μηχανης μιξης οδηγουν ευκολα σε αντιφασεις. Στα σκουρα χρωματα τετοια θεματα δεν υπαρχουν σε μεγαλο βαθμο. Το σημαντικοτερο θεμα επειτα ειναι το βερνικι φινιρισματος. Εκει αν δεν πεσει η ακριβεστατη ποσοτητα - αναφορας- εργοστασιακη το αποτελεσμα μπορει να ειναι η απολυτη αποκκλιση.
-
@ektoras said in Toyota Corolla Cross:
Όπως μου έχει πει το μεγαλύτερο βαφείο αυτοκινήτων (και μάλλον το καλύτερο), στην Θεσσαλονίκη το κάθε εργοστάσιο έχει τον δικό του προμηθευτή για τα χρώματα. Ότι και να βάψουμε στην Ελλάδα, θα έχει σαν προμηθευτή χρώματος άλλον
Μεγαλύτερη μπούρδα δεν έχω ακούσει!! Γιατί να έχει άλλον προμηθευτή? Στην ΜιΤο έγραφε κωδικό χρώματος και εταιρειά που το κατασκευάζει και ένα καλό φανοποιίο είχε ακριβώς τον ίδο προμηθευτή με τον ίδιο κωδικό...και ήταν δύσκολη απόχρωση.
-
Δεν μπορώ να καταλάβω πάντως, αυτοί οι διακόπτες των καθισμάτων στο κάτω μέρος της κοσνόλας, που είναι τύπου Lada δεκαετίας 80, ποιανού έμπνευση ήταν και τι εξυπηρετούν χρηστικά να είναι έτσι.
Διότι πέραν του ότι ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου δεν είναι για Camel Trophy, δεν είναι ότι ακολοθούν και κάποια γενικότερη ρετρό γραμμή του υπόλοιπου εσωτερικού το οποίο κατά τα άλλα σχεδιατικά κινείται στη σύγχρονη εποχή. -
Κανεις δε μπορει να τα καταλαβαει αυτα. Γιατι οι μη φωτιζομενοι και χωρις σημανση διακοπτες των παραθυρων? Ενα σκετο μαυρο πλαστικο ετσι.
Γενικα νομιζω υπαρχουν μικρα γιαπωνεζικα μιζερα ανθρωπακια που λενε "θα τους βαλουμε οτι πιο σαπιο υπαρχει και κατσε να δεις που σιγουρα θα ξεπουλησει".
-
Την πήρα για 1 ώρα (και κάτι ψιλά) και έκανα περί τα 60χλμ. Η διαδρομή η συνηθισμένη μου όταν έχω λίγο παραπάνω ώρα: Σταυρό – Παιανία – Σπήλαιο Παιανίας – Αεροδρόμιο – Παιανία – Σταυρός. Οπότε έχω την δυνατότητα σε λίγη ώρα να πάω σε 2 λεωφόρους, σε στενά πόλης (πολύ στενά όμως!) και σε ανάβαση με στροφές. Να ευχαριστήσω και την Τογιότα Polis στον Σταυρό που μου έδωσαν το αυτοκίνητο για αρκετή ώρα να το οδηγήσω μόνος μου.
Θα ξεκινήσω με κάτι αρκετά διαφορετικό που μου έκανε εντύπωση και δεν το έχω ξαναδεί σε άλλο αυτοκίνητο (!!!). Μόλις βγήκα Λ. Μαραθώνος και η ταχύτητά μου πέρασε τα 75χαω (ή κάπου εκεί γύρω) μου εμφανίστηκε μήνυμα εάν θέλω να κλείσω όλα τα ανοιχτά παράθυρα (!!!!!). WTF…το βρήκα απίστευτα έξυπνο. Μόλις πάτησα ΟΚ, αυτόματα έκλεισαν όλα τα παράθυρα. Δεν είχα χρόνο να το ψάξω εάν είναι θέμα ρυθμίσεων, όσο το κοίταξα δεν βρήκα κάτι. Μικρή λεπτομέρεια, αλλά μου άφησε θετική εντύπωση, γιατί πάντα στην Ε.Ο/Α.Ο μόλις ξεπεράσω κάποια ταχύτητα κλείνω παράθυρα και ανάβω AC, δεν μπορώ τον θόρυβο από τα ανοιχτά παράθυρα.
Δεύτερη θετική εντύπωση η ανάρτηση, η οποία κυριολεκτικά ισοπεδώνει σχεδόν ο,τι βρεί στον δρόμο της. Απίστευτη ποιότητα κύλισης και άνεσης, η καλύτερη από όσα C SUV έχω οδηγήσει. Μάλιστα είχα πρόσφατη την ανάμνηση από το XC40 το οποίο ήταν αρκετά πιο σκληρό και όχι τόσο ισοπεδωτικό, σαφώς καλύτερη υλοποίηση της CC. Το τίμημα είναι μια ελαφρώς μεγαλύτερη κλίση σε στροφές ή απότομο φρενάρισμα (όχι όμως όπως π.χ. του C5 Aircross), επ’ ουδενί όμως δεν είναι ενοχλητικό ή δυσάρεστο, ακόμα και στην ανάβαση προς το Σπήλαιο Παιανίας. Προσωπικά θα την ήθελα μισό (όχι παραπάνω) κλικ πιο σκληρή. Να σημειώσω ότι κρίνω με βάση τον χαρακτήρα του αυτοκίνήτου και όχι απόλυτα. Για παράδειγμα σε οδήγηση που δεν έχει σχέση με την χρήση του, δηλαδή ανάβαση με στροφές στην απότομη μετατόπιση βάρους νοιώθεις το πίσω μέρος να ελαφραίνει και μια αμυδρή τάσης υπερ-στροφής (ναι και όμως!), η οποία δεν προβληματίζει σε γρήγορο ρυθμο…σε πιο πιεστικό δεν δοκίμασα φυσικά.
Οπότε ναι δεν είναι Χ1 (δεν έχω οδηγήσει την καινούργια), όμως για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου η ανάρτηση είναι σχεδόν χρυσή τομή και ελέγχει πολύ αποτελεσματικά το αμάξωμά, ειδικά όταν προσφέρει τέτοια άνεση και ποιότητα κύλισης. Χαρακτηριστικό ήταν το σχόλιο του πατέρα μου (2 σημαντικά έκανε) που μου είπε: «Καλά τι ανάρτηση είναι αυτή, πως περνάει έτσι από αυτούς τους κωλόδρομους?? Τόσα χρόνια κάνω αυτές τις διαδρομές, 1η φορά είναι σαν να έστρωσαν επιτέλους άσφαλτο».
Επίσης, και η ηχομόνωση είναι πολύ καλή, καμία σχέση π.χ με το Γιαρις Κροςς που ξέρεις πόσα πετραδάκι χτύπησαν στον θόλο….εδώ δεν ακούγεται σχεδόν τίποτα. Μόνο ένας υπόκοφος γδούπος της ανάρτησης, όπως σε πιο ακριβές υλοποιήσεις. Ειλικρινά δεν περίμενα να έχει τόσο καλή ανάρτηση. Πάνω από τα 120χαω αρχίζουν οι αεροδυναμικοί θόρυβοι, εικάζω μάλλον από τους τεράστιους καθρέπτες οι οποίοι όμως προσφέρουν πάρα πολύ καλή ορατότητα. Δεν ενοχλεί ο θόρυβος, αλλά υπάρχει. Όμως γενικά ταξιδεύει άνετα με 120-140χαω, ήσυχα και αθόρυβα πέρα από τον αεροδυναμικό θόρυβο όπως είπα. Εδώ να σημειώσω ότι με μισάνοιχτο το παράθυρο του οδηγού, δεν υπάρχει το τρίξιμο που έχουν οι Corolla HB, αλλά έκανε θόρυβο το περιμετρικό λάστιχο, σαν να χτυπάει το τζάμι πάνω του.
Πάμε στα του κινητήρα που έχει γίνει θέμα συζήτησης. Ναι έχει 197 άλογα και φαίνονται, για όποιον δεν θέλει να διαβάζει παρακάτω. Η αίσθηση της επιτάχυνσης είναι παρούσα και ο θόρυβος έχει μειωθεί αρκετά. Βελτιωμένη είναι και η λειτουργία του κιβωτίου που πλέον θυμίζει αρκετά κλασσικό αυτόματο. Εδώ είπε την 2η παρατήρηση ο πατέρας: «Να σου πω, αυτή τραβάει καλά ακόμα και στο ανηφορικό κομμάτι, μου θυμίζει αρκετά την bmw μου». Ναι είναι γρήγορη και δοκίμασα κάποιες «ρεπριζ» στην Α.Ο όπως 80-120, 100-130, 120-150 και μπορώ να πω ότι επιταχύνει πολύ καλά και άμεσα, δεν την περίμενα τόσο γρήγορη. Μια προσπέραση γίνεται άνετα και με ασφάλεια στον επαρχιακό δρόμο. Οπότε ναι τα 200 άτια δεν είναι μόνο στα χαρτιά, θυμίζει αρκετά καλό ατμοσφαιρικό με πολλά κυβικά. Από κατανάλωση, έκανα 2 μετρήσεις (όxι ότι με απασχόλησε πολύ στο test drive!). H 1η ήταν με drive mode power, αρκετά πατήματα και την ανάβαση στο σπήλαιο. Εκεί έγραψε σχεδόν 8 (7.9), αλλά προφανώς δεν είναι οδήγηση κανονική, ήθελα να δω τις επιδόσεις του αυτοκινήτου. Μετά μηδένισα και έκανα την υπόλοιπη διαδρομή που είπα μαζί με Α.Ο και τις εικονικές προσπεράσεις και οδηγώντας κανονικά (χωρίς προσπάθεια οικονομίας) και το άφησα με 4.9.Μέσα στην πόλη δεν με προβλημάτισε καθόλου και όποιος έχει παει κέντρο Παιανίας ξέρει τι γ@μοστενά υπάρχουν. Τo τιμόνι κόβει αρκετά και η ορατότητα είναι παραπάνω από καλή. Κρύβει τον όγκο της και δεν δυσανασχέτησα κάπου σε σχέση π.χ. με ένα B SUV. Εδώ βοηθάνε πάρα πολλοί οι περιμετρικοί αισθητήρες που σου δείχνουν τι γίνεται γύρω σου. Επίσης, επιτέλους η κάμερα πίσω είναι με πολύ καλή ανάλυση και δυναμικές γραμμές. H θέση οδήγησης είναι καλή, με ωραία ορατότητα και κάθεσαι ψηλά (για όσους είναι το ζητούμενο σε ένα SUV). Δεν βρήκα κάτι που να με προβληματίσει, η εργονομία είναι άριστη με εξαίρεση τον διακόπτη για το ηλεκτρικό άνοιγμα του χώρου αποσκευών που είναι χωμένο χαμηλά αριστερά, κάτω και από την σειρά διακοπτών για το HBA και τη ρύθμιση του ύψους της δέσμης των φώτων.
Το infotainment είναι σαφώς αναβαθμισμένο σε σχέση με την δικιά μου. Ο σύμβουλος πωλήσεων μου είπε ότι έχουν πάρει το ίδιο σύστημα που χρησιμοποιούν στις Lexus. Η οθόνη με εξαιρετική ανάλυση και αντίδραση στο άγγιγμα. Ο πίνακας οργάνων όπως είχα γράψει και πριν μερικές μέρες δεν εντυπωσιάζει με τα γραφικά του αλλά εντυπωσιάζει με το πλήθος των πληροφοριών που παρέχει και την δυνατότητα παραμετροποίησης.
Συζητάμε πολύ για τον ανταγωνισμό τις τελευταίες ημέρες. Η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύεσαι να τον βρείς, επειδή ακριβώς συνδυάζει πολλά πράγματα ταυτόχρονα (επιδόσεις, οικονομία, λειτουργίεα ανάρτησης, 4κινηση, αξιοπιστία, εξοπλισμό και λογική τιμή). Βλέπει κάποιος π.χ. το Τουσόν το οποίο είναι πολύ όμορφο και πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά. Αλλά ξεκινάει από +7.000 (δεν είναι όμως 2λιτρο). Το HRV επίσης με αντίστοιχα κορυφαίο υβριδικό σύστημα, αλλά αρκετά πιο αργό. Εάν κάποιος προσπαθήσει να συνδυάσει όλα όσα συνδυάζει η CC, δύσκολα θα βρεί άλλο αυτοκίνητο. Προφανώς όποιος ενδιαφέρεται για μεμονωμένα χαρακτηριστικά (π.χ. χώρους, επιδόσεις, σχεδίαση, κλπ.) θα βρει καλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία, ο συνδυασμός όλων είναι η σπαζοκεφαλιά! Ίσως το πιο κοντινό να είναι το CX-30, το οποίο είναι από τα κορυφαία στην κατηγορία του για εμένα. Δεν το έχω οδηγήσει όμως για να έχω άποψη. Ο μεγαλύτερος σκόπελος είναι το 2λιτρο μοτέρ γιατί ακόμα και εάν καταργηθεί ο ΦΠ το 2023 (έτσι είπαν στον ΣΕΑΑ), πάντα το Ελληνικό κράτος καραδοκεί.
Τι μου άρεσε:
- Λειτουργία ανάρτησης, ποιότητα κύλισης
- Επιδόσεις και αίσθηση επιτάχυνσης
- Λειτουργία κιβωτίου/κινητήρα
- Δυνατότητα παραμετροποίησης πίνακα οργάνων
- Εργονομία
- Οδική συμπεριφορά
- Αναβαθμισμένο infotainment
- Κατανάλωση
- η ύπαρξη ιονιστή για τον καθαρισμό του αέρα του κλιματισμού
Τι δεν μου άρεσε:
- Που είναι 2λιτρο
- Η συντηρητική σχεδίαση εξωτερικά
- Ο θόρυβος από το λάστιχο στο παράθυρο
- Που το πάνω μέρος του ταμπλό που φάνηκε λιγότερο ποιοτικό από την δικιά μου HB
Μερικές φωοτογραφίες:
-
Μπεμβεδάκια καλά που έβαλες και μερικά ΔΕΝ μ 'άρεσε ... μη μας μπερδέψουν πάλι
-
Πολύ καλή φάση.Ευχαριστουμε Φάνη.
Σίγουρα θα ήταν μέσα στις επιλογές μου αν αγόραζα τώρα αυτοκίνητο.
Την ειδοποίηση για τα παράθυρα την είχε και το Α5. -
@kostis20 said in Toyota Corolla Cross:
Την ειδοποίηση για τα παράθυρα την είχε και το Α5.
Δεν το ήξερα....1η φορά το είδα σε αυτοκίνητο. Εύγε στην Αουδι!
-
Δεν εκλειναν όμως. Έπρεπε να τα κλείσεις μονος σου.
-
@kostis20 said in Toyota Corolla Cross:
Δεν εκλειναν όμως. Έπρεπε να τα κλείσεις μονος σου.
Αααα ΟΚ. Αυτό είχε πλάκα γιατί τα έκλεινε...δεν το έχω ξαναδεί και σίγουρα δεν το περίμενα από την Τογιότα!!
-
Πωπω ελπίζω να απενεργοποιείται γιατί μέσα στην πολη εγώ χειμώνα-καλοκαίρι θελω ανοιχτα παράθυρα, να με χτυπάει αερας (Σ. Μαλαμας).
-
@kostis20 said in Toyota Corolla Cross:
Δεν εκλειναν όμως. Έπρεπε να τα κλείσεις μονος σου.
Χαχαχα
"Θες να τα κλείσεις;"
"Ε κλειστά μόνος σου"
"Όλα εγώ θα τα κανω;"
"VAG <3" -
Ε εχουν περάσει και 14 χρόνια από τότε...
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Πωπω ελπίζω να απενεργοποιείται γιατί μέσα στην πολη εγώ χειμώνα-καλοκαίρι θελω ανοιχτα παράθυρα, να με χτυπάει αερας (Σ. Μαλαμας).
Μα δεν στα κλείνει αυτόματα, σε ρωτάει το μήνυμα εαν θες να τα κλείσεις ή όχι. Απλά εαν πεις ναι, τότε τα κλείνει αυτόματα.
Σόρρυ, αλλά καλοκαίρι πως την παλεύεις με ανοιχτά παράθυρα?? Εγώ μόνο άνοιξη/φθινόπωρο τα ανοίγω. -
Στην VAG το αναφέρει σαν eco tip οταν κινείσαι σε μεγάλες ταχύτητες. Ακομα και τα Seat το εχουν, απλα πρεπει να τα κλεισεις με τους διακοπτες.
-
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Πωπω ελπίζω να απενεργοποιείται γιατί μέσα στην πολη εγώ χειμώνα-καλοκαίρι θελω ανοιχτα παράθυρα, να με χτυπάει αερας (Σ. Μαλαμας).
Μα δεν στα κλείνει αυτόματα, σε ρωτάει το μήνυμα εαν θες να τα κλείσεις ή όχι. Απλά εαν πεις ναι, τότε τα κλείνει αυτόματα.
Σόρρυ, αλλά καλοκαίρι πως την παλεύεις με ανοιχτά παράθυρα?? Εγώ μόνο άνοιξη/φθινόπωρο τα ανοίγω.E καλοκαίρι εννοώ τύπου βράδυ σε βόλτα...ή Κρήτη Ιούλιο πηγαίνοντας για καμιά Σούγια μέσα από το βουνό να μυρίζει λίγο φύση. Αλλιως το a/c τόσο σε σπίτι όσο και αμάξι ανάβει Μάιο και ξανακλείνει τέλη Σεπτέμβρη.
-
@chris__7 said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Καταλαβαίνετε που θα φτάσουν οι τιμές και τι "ευκαίρια" είναι οι τωρινές εάν ισχύσουν τα απαισιοδοξα σενάρια.
εχεις δικιο.Ειναι ευκαιρια τα 30-4000 χιλιαρικα στα αμαξια και τα διλιτρα μοτερ με τον φορο πολυτελειας με τετοια ακριβεια .Πραγματικα απορω αν το 90% αυτων που υποστηριζουν αυτες τις αποψεις αν εχουν αυτη τη στιγμη τα χρηματα να παρουν τετοιο αμαξι.Η χειροτερη περιοδος ειναι τωρα και θα ναι για καιρο ακομα.Οσο συνεχιζουν αυτες τις πρακτικες οι ελληνικες αντιπροσωπειες θα αρχιζουν συντομα να εχουν τεραστιο θεμα
Θα σου πω οτι το μεγαλυτερο ποσοστο που γραφει εδω αναφεροντας τα 30-40Κ σαν στραγαλια δεν εχει για σουβλακια.
-
@gchris7 said in Toyota Corolla Cross:
Μια σύγκριση στους πισω χωρους μεταξυ CC, C-HR και HR-V. Το HR-V εχει απο τους μεγαλύτερους (αν οχι τους μεγαλύτερους) χώρους στις πισω θέσεις στην κατηγορία. Είμαι 1.83 και πραγματικά πισω έπαιζα μπαλα οταν έκατσα.
Ο τυπος εχει υψος 1.89.
Νομίζω δεν τίθεται θέμα χώρου στο CC εκτός αν αυτοι που θα κάθονται μπροστά και πισω ειναι πάνω απο 1.90.CC
C-HR
HR-V
Eιμαι 1.90 και δεν χωραγαν τα ποδια μου με την καμια.
Toyota Corolla Cross