-
-
1050 κυβικά ήτο η γκόλφω μκ2. Με 45 άλογα στην αρχή και 50 αργότερα. Αγαπημένο σχέδιο, αρκετά λειτουργικό, με πλειάδα κινητήρων, και με πολύ καλό μπροστινό σύστημα. Επίσης, ήταν και εξαιρετική βάση για μετατροπαί.
-
Όλα τα golf ήταν και παραμένουν εξαιρετικές βάσεις για μετατροπαί... 'Εχουν γίνει τέρατα, πράματα και θάματα... χα, χα, χα
Παλιότερα ήταν κάποιοι συνεργατζήδες που έκαναν το δικό τους Golf "θηρίο", τύφλα να 'χει το abt ένα πράγμα. Το διαφήμιζαν στους vagίτες για να φτιάξουν και τα δικά τους. Ε. αφού τους έπαιρναν ένα σωρό λεφτά, έβγαζαν δεν έβγαζαν 2 χρόνια τ' αυτοκίνητα πριν καταρρεύσουν...
Υπάρχουν ακόμα κάποιοι, είναι και ένας στον Πειραιά που στο κάνει Ferari... χα,χα,χα...
-
Σιγά την διαφορά...και να μην τα πείραζαν άντε να άντεχαν 3 χρόνια....
-
Ποια 3 χρόνια ...
Θερμοστάτης χαλασμένος, τους 120 βαθμούς τους έβλεπα συχνά και βέβαια φλάντζες καινούργιες.
Στο τέλος μπήκε διακόπτης και θερμόμετρο, όπου άνοιγε χειροκίνητα το βαντιλατέρ.
Δίσκος το πολύ να έβγαζε 30-40000 χλμ.
Αν έπεφτες σε μικρή λιμνούλα, έμενες καραβοφάναρο.
Σε μεγαλύτερη, ερχόταν το λιμενικό να σε σώσει...
Φρένα , νόμιζες ότι είχες...
0-100 με τα 50 άλογα σε 775 κιλά σε 16,5 δ.
Τρόμπα φρένων και αυτή ήθελε αλλαγές...
Και πολλά ακόμα...
Πάντως 10 χρόνια που αναγκαστικά το κρατήσαμε λόγω οικονομικών δυσκολιών , γνώρισα όλα τα συνεργεία φόλκς της Αθήνας....
Από τότε ούτε απ' έξω από τα μαγαζιά τους... -
Τα vw έχουν βγάλει τόσο κακό όνομα τα τελευταία 20 χρόνια από βλάβες που πρέπει να αποκτήσουν αξιοπιστία παλιού γνήσιου Ιάπωνα για την επόμενη 20 ετια για να τα εμπιστευτεί κάτοχος που κρατά το αμάξι πάνω 4-5 χρόνια.
Τώρα για τους απλες του φτωχού νότου ή τον πλούσιο βορρά που αλλάζουν τα αμάξια στην 4ετια τα vw είναι μια χαρά αμάξια!
Το μυστικό είναι να τα ξεφορτωνεσαι εκεί στα 75-80000 χλμ πριν αρχίσουν τα .. Χριστούγεννα... -
Το μυστικό είναι να τα ξεφορτωνεσαι εκεί στα 75-80000 χλμ πριν αρχίσουν τα .. Χριστούγεννα...
Τα περισσότερα αμάξια έτσι είναι, εκτός λίγων Ιαπωνικών εξαιρέσεων. Τα αμάξια γενικά είναι για 4-5 χρόνια μαξ, ειδικά τα Ευρωπαϊκά και ακόμα περισσότερα τα Γερμανικά. Για κράτα καμια bmw μια 10ετία να δείς τα κόστη....αχαχα!!
-
Μην το λες, γιατί θα μιλήσει ο άλλος που έχει την 320 13 χρόνια ήδη.
-
Τα vw μπορείς να τα κρατήσεις άφοβα μέχρι περίπου 150k χιλ. Μετά θ' αρχίσουν να ζητάνε. Αλλά κι αυτό σχετικό είναι. Οι βλάβες σε καμία περίπτωση δεν θα ξεπεράσουν max τα 300-400€ το χρόνο.
Και το αυτοκίνητο δεν καταρρέει, μπορείς άφοβα να το κρατήσεις μια 20ετία. Από κει και πέρα είναι θέμα επιλογής του καθενός, τι θέλει και τι προσδοκίες έχει από το αυτοκίνητό του.
Ρεαλιστικά όμως, οι Γερμανοί δεν προσδοκούν από τα αυτοκίνητά τους διάρκεια ζωής πάνω από 10 χρόνια ή 200k χιλ. Τα ξεφορτώνονται τα αυτοκίνητα κάπου εκεί και νωρίτερα πολλές φορές. Και δεν νομίζω να το αλλάξουν αυτό, επειδή στην Ελλάδα λόγω οικονομικής στενότητας θέλουμε τα αυτοκίνητα αιωνόβια... -
-
Μα γιατί? 300-400 ζητάει και το dsg….το μήνα…
-
Τα vw μπορείς να τα κρατήσεις άφοβα μέχρι περίπου 150k χιλ. Μετά θ' αρχίσουν να ζητάνε. Αλλά κι αυτό σχετικό είναι. Οι βλάβες σε καμία περίπτωση δεν θα ξεπεράσουν max τα 300-400€ το χρόνο.
Να το πεις και σε αυτούς με τα DSG!!
Τα dsg ήταν μια ιδιαίτερη περίπτωση. Δεν λένε τίποτα για τ' αυτοκίνητα της vw συνολικά. Κι εσύ να τα πεις στους τογιοταίους με τις φριτέζες ή τους Μαζνταίους που πληρώνουν το φόρο του 2λιτρου. Ακριβότερα τους βγαίνει από μια πιθανή επισκευή dsg στη 10ετία...
-
Σε αυτό δεν έχει άδικο, ότι κόστιζει λιγότερο το dsg από μαζντα με φόρο. Αλλά για τον φόρο δεν φταίει η Μάζντα..
Τους φόρους σας μέσα!!!
-
Ρε παιδιά μη λέμε κάτι απλά για να το πούμε.
Ο φόρος δεν πρόκειται να σε αφήσει σε εκδρομή στο βουνό. Ούτε σε διακοπές σε νησί. Ούτε στο κέντρο με βροχή και παγωνιά και με τα παιδιά μέσα...
Α, και μετά τη δεκαετία τι γίνεται;
-
Σε αυτό ούτε αυτός δεν έχει άδικο.
-
-
Τ9! Το γρηγορότερο πληκτρολόγιο της δύσης
-
@gtsartsal said in VW FORUM:
Ρε παιδιά μη λέμε κάτι απλά για να το πούμε.
Ο φόρος δεν πρόκειται να σε αφήσει σε εκδρομή στο βουνό. Ούτε σε διακοπές σε νησί. Ούτε στο κέντρο με βροχή και παγωνιά και με τα παιδιά μέσα...
Α, και μετά τη δεκαετία τι γίνεται;
Το επόμενο λογικό βήμα είναι να κινείσαι με τα πόδια ή το ΚΤΕΛ. Γιατί οποιοδήποτε αυτοκίνητο μπορεί να σε αφήσει οπουδήποτε. Και για οποιοδήποτε λόγο....
-
Εντάξει εν μέρη δίκιο έχεις. Αλλά αν χαλάσει το κτελ;
-
VW FORUM