-
Ουσιαστικά, φιλοσοφικά ναι είναι, λογιστικά όμως δεν είναι.
-
@dublin said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τον Λαπ δεν το ενοχλεί που θα ψοφήσει η δική του κατσίκα (έχει την ακριβότερη βενζίνη στην Ευρώπη, 3πλασια τιμή απ την κεντρική Ευρώπη αν τη συσχετίσει με το μέσο εισόδημα, που οφείλεται σε εξοντωτική φορολόγηση) αρκεί να αρρωστήσει κι η κατσίκα του γείτονα, δηλαδη να υπερφορολογηθει το ίδιο και περισσότερο η μόνη λύση που είχε μείνει σε όποιον δεν μπορούσε να ξοδεύει υπέρογκα ποσά για να κάνει τη δουλειά του, είτε αυτός ήταν φτωχότερος κι αγόραζε, σαν παράδειγμα, ένα μεταχειρισμένο ντίζελ Φιατ 1.3λτ ή έδινε γύρω στα 20 χιλιάρικα για καινούριο, να κάνει τη δουλειά του χωρίς να καταρρέει ο οικογεινειακός του προϋπολογισμός.
Κι όλα αυτά επειδή ΕΤΥΧΕ να πάρει το ένα και μοναδικό φτηνό ατμοσφαιρικό πόλης.
Δεν σκέφτεται ούτε πως ο οικονομικά άνετος ψάχνει καινούριο με "στρίψιμο" και άλογα και αδιαφορεί πόσο καίει, ότι αυτός που χει μετρητά να κάθονται πάει και βάζει παραγγελία Υβριδικό σούπερ μίνι με 25 χιλιάρικα για να χει 18αρες ζάντες και διχρωμία, πως ο πλούσιος με τη μεζονέτα δίνει 35 χιλιάρικα για 2ο ηλεκτρικό, κι ότι ο κατ εξοχήν "ντιζελατος" αγόραζε μικρομεσαίο μεταχειρισμένο εισαγωγής με ταβάνι το 10χιλιαρο, για να μπορεί να πιάσει δουλειά 40-50-60 χιλιόμετρα μακριά με 900€ καθαρά το πολύ και άλλα τέτοια...
Αρκεί που δυστυχουν κι άλλοι και θα βρεθούν ίσως σε αδιέξοδο. Όχι να μειωνόταν λίγο η υπερφορολογηση και για τη βενζίνη...
Όσον αφορά το κουπονι βοήθημα του 1 ντεποζιτο το τρίμηνο, φοβερή ανάσα...Αυτή η απόλυτη επιτυχία του σοσιαλ εντζινιρινγκ στην Ελλάδα μας χαρακτηρίζει ως λαό κι εξηγεί πολλά για την κατάσταση μας.
Αντί να ξεσηκωθεί κάθε ένας για την τιμή των καυσίμων και να τους πάρουμε με τις πέτρες, όπως γίνεται και σε χειρότερες από μας χώρες, να επικροτουμε ο ένας το βουλιαγμα του άλλου.Εδώ βάζουν 20.000 το όριο γιατί αυτοί φθάνουν στα 19! Αν είχαν 20.000 θα το έβαζαν 21.000 το όριο! Τέτοια καραγκιοζιλικια..
Και η απόλυτη ξεφτίλα..ο "κακομοίρης" με τα χιλιάδες Corsa και Astra δεν ανήκει στους βιοπαλαιστές επειδή πήρε diesel! Αλλά o άλλος με τα βενζινατα και ηλεκτρικά των 50 και 70.000 ανήκει στην πλεμπα και νιώθει αδικημένος!
Προσπαθώ εκατοντάδες ποστ να μην εμπλακώ με τα γουρούνια και τις λάσπες τους, αλλά πραγματικά η βλακεία έχει και τα όριά της.
Είναι δυνατόν να γίνεται κοινωνικός διαχωρισμός μέσω του καυσίμου; Δηλαδή και αυτός που θα παιρνει Ami θα είναι στην ίδια κατηγορία με τους Teslatους;
Άλλη τρικυμία στο κεφάλι. Καλύτερα που δεν ανακατεύεσαι......δεν μπορείς.
Ο διαχωρισμός της κοινωνίας στο καύσιμο αναφέρεις πως δεν πρέπει να γίνεται, guess what,????
Γινόταν τόσους μηνες με την επιδότηση στην αντλία μόνο για το ένα καύσιμο. Έρχεσαι στα λόγια μου δηλαδή. Αλλά τότε δεν σε πείραζε. Τώρα που κόπηκε ένιωσες ότι και οι υπόλοιποι, τώρα δεν θέλεις να γίνεται διαχωρισμός της κοινωνίας σύμφωνα με το καύσιμο.Γουρούνια, λάσπες; Στα επιτρέψω...
Τυπικό είναι ρε dublin το 20.000ευρω. Από όλα αυτά εσύ κόλλησες στο 20.000; Πες ένα ποσό που σε βολεύει. Από εμένα είναι οκ
-
προσπαθείτε να βγάλετε ακρη με τους φορους ?
βγαζεις 20.000 και φορολογείσαι. οκ
τα ξοδευεις και φορολογείσαι παλι (ΦΠΑ)
δεν τα ξοδευεις και φορολογείσαι παλι (πεναλτι στον φορο αν δεν ξοδεψεις το 30% των εσόδων) -
Τα έξοδα τρέχουν....
-
@andya3 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@andya3 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σε λάθος βάση γίνεται η συζήτηση νομίζω. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πολύ ακριβό ακόμα σε σχέση με ένα με θερμικό μοτέρ. Το να δώσει κάποιος 40k για ηλεκτρικό για να γλυτώνει λεφτά από βενζίνες ή service ακούγεται κάπως αστείο.
Και γενικά οι τιμές του ρεύματος ή της βενζίνης μεταβάλλονται ανάλογα με τις συνθήκες. Σήμερα έχει ακριβύνει το ρεύμα, σε λίγα χρόνια μπορεί να παράγεται κυρίως από ΑΠΕ και να είναι κατά πολύ φθηνότερο της βενζίνης.
Ηλεκτρικό θα πάρει αυτός που έχει την οικονομική δυνατότητα γιατί είναι η νέα τεχνολογία και επειδή βοηθά στη μείωση της ρύπανσης, ιδιαίτερα στις πόλεις. Αν ταυτόχρονα μπορεί να μειώσει και το κόστος μετακίνησης ευπρόσδεκτο, αλλά δεν είναι το κύριο ζητούμενο.
Από την άλλη αν ακριβύνει τόσο πολύ το ρεύμα που το κόστος μετακίνησης του ηλεκτροκίνητου γίνει μεγαλύτερο από το θερμικό, ε εκεί την πατήσανε για τα καλά τα ηλεκτρικά....Γιατι βοηθα στη μειωση της ρυπανσης το ηλεκτρικο? Ιδιως τωρα που το ρευμα θα παραγεται σε μεγαλο βαθμο απο λιγνιτες και παλι, μονο μειωση της ρυπανσης δεν θα εχουμε συνολικα. Επισης ενα συγχρονο βενζινοκινητο εκπεμπει πολυ λιγο για να θεωρηθει προβλημα για το περιβαλλον. Αρα γιατι να παρει καποιος ηλεκτροκινητο σημερα αν δεν κανει και καποια οικονομια μακροπροθεσμα? Για τον ωραιο του ηχο, για το οτι δε μπορει να παει ενα λιγο πιο μακρινο ταξιδι, για το οτι πρεπει να κουβαλαει μπαλαντεζες να φορτιζει καθως σχεδον καμια πολυκατοικια δεν εχει υποδομες για σταθερους φορτιστες, για τι ακριβως ?
Φυσικά τα ηλεκτρικά βοηθούν στη μείωση της ρύπανσης. Λογικά ο μακροπρόθεσμος σχεδιασμός είναι να παράγεται ρεύμα από ΑΠΕ. Η εικόνα της εποχής με το λιγνίτη που περιγράφεις είναι παροδική. Ενώ η ρύπανση από τις ΜΕΚ είναι μόνιμη...
Στο γιατί να πάρει κάποιος ηλεκτροκίνητο σήμερα, ανέφερα παραπάνω. Δεν τίθεται θέμα άμεσου οικονομικού οφέλους, άλλα είναι τα πλεονεκτήματα.
Αν οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ήταν πιο ρεαλιστικές, πολλοί θα τα προτιμούσαν και σήμερα από τα θερμικά. Παρά τις δυσκολίες που πράγματι υπάρχουν με την αυτονομία και τη φόρτιση.Ανέφερα επίσης σε προηγούμενη συζήτησή μας, ότι αν κάτι δεν κάνει για σένα, δεν σημαίνει ότι δεν κάνει και για τον υπόλοιπο κόσμο. Ο κόσμος δεν λειτουργεί και δεν περιστρέφεται γύρω από τις δικές σου απόψεις. Ούτε τις δικές μου βέβαια. Ο καθένας έχει τις δικές του ανάγκες, γούστα, τσέπη, προτιμήσεις γι' αυτό υπάρχει και τόσο μεγάλη ποικιλία καταναλωτικών προϊόντων στην αγορά.
Υπαρχουν καποια αντικειμενικα κριτηρια παντως που κανουν την αγορα αυτοκινητου συμφερουσα ή οχι για τον μεσο καταναλωτη. Περα απο μεμονωμενες περιπτωσεις και προσωπικα γουστα.
Αν λοιπον για ενα μεσο ηλεκτροκινητο το κοστος κινησης ειναι 10 ευρω ανα 100 χλμ τοτε αντικειμενικα, και τηρουμενων των δυσκολιων που ανεφερα, ειναι μη συμφερουσα επιλογη για τον μεσο καταναλωτη στην Ελλαδα.
Στο εξωτερικο με πολυ περισσοτερους ταχυφορτιστες και τηρουμενων των χαοτικα ανωτερων μισθων ισως και ν'αξιζει, εδω παντως οχι, τουλαχιστον προς το παρον.Εκτος κι αν μιλαμε για καναν βετζετεριαν που ρουφαει τον καφε με μακαρονι και νομιζει οτι ετσι θα σωθει το περιβαλλον. -
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εκτος κι αν μιλαμε για καναν βετζετεριαν που ρουφαει τον καφε με μακαρονι και νομιζει οτι ετσι θα σωθει το περιβαλλον.μην αναφερεις τα καλαμακια γιατι μου ανεβαινει η πιεση
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Είσαι σε παροξυσμό. Τα έχεις όλα χύμα στο μυαλό σου. Φόρους, πολιτική, κατσίκες, diesel.
Για πολλοστή φορά δεν μίλησα για φόρο. Είναι ένα διαφορετικό θέμα ο φόρος και σηκώνει συζήτηση. Μίλησα για την επιδότηση στην αντλία αδιακρίτως και καθολικά χωρίς κανένα εισοδηματικό κριτήριο. Δεν διάβασα τόσο καιρό κάποιο ποστ σου για την κατσίκα του γείτονα που επί 20 έτη πληρώνει υψηλότερο φόρο στην βενζίνη από το diesel. Όταν δεν σε άγγιζε το θέμα, έγραφες τις εξυπνάδες σου.
Γράφεις για μείωση φόρων.
Ο φόρος στο λίτρο βενζίνης δεν μπορεί να μειωθεί επειδή τα έσοδα από αυτόν συμβάλουν στο δημοσιονομικό κενό για να επιδοτηθεί το diesel στην αντλία.
Όπως δηλαδή και ο ΦΠΑ σε πολλά προϊόντα στηρίζουν τα έσοδα του κράτους.Άρα, εάν όντως θέλεις να μειωθεί ο φόρος και για τους υπόλοιπους σε όλα τα καύσιμα τότε θα πρέπει να αφεθούν οι τιμές σε συνάρτηση με τα έσοδα του νοικοκυριού στους νομούς της αγοράς (προσφορα-ζητηση).
Η αλήθεια είναι πως τώρα που δεν επιδοτείται το diesel στην αντλία, τώρα όντως μπορεί να γίνει πράξη η μείωση του φόρου στην βενιζνη. Δηλαδή αυτό που προτείνεις πως θα έπρεπε να εύχομαι. Ορίστε λοιπόν....το εύχομαι, είναι εύκολο πλέον αφού δεν σου πληρώνουν το diesel σου.
Διότι δεν ξέρω εάν το έχεις καταλάβει αλλά το γεγονός ότι ανεβαίνει η τιμή του diesel, και θα φτάσει πολύ πιο πάνω από την βενιζνη, είναι λόγω της σταθερής προσφοράς του και της κατακόρυφης αύξησης της ζήτησης του σε παραγωγικές και όχι μόνο μονάδες. Αφού πλέον το diesel είναι αποδοτικό καυσιμο και πολύ φθηνότερο του Φ.Α.
Aν αφηνονταν οι τιμες στον "νομο της αγορας" θα ηθελες πλεον 1000 ευρω το μηνα μονο για το ρευμα.
Αυτα τα παραμυθια περι "νομων της αγορας" και οι υπολοιπες νεοφιλελευθερες σαχλαμαρες εχουν φτασει τον κοσμο εν ετει 2022 να μη μπορει με το μισθο του ουτε να βγαλει τα εξοδα του σουπερ μαρκετ για να μην ξερουν τι να κανουν τα λεφτα τα golden boys κι ολοι οι απατεωνες που κανουν κουμαντο
Οπως σου λεει ο Πιλουρις το θεμα ειναι να μειωθει το κοστoς καυσιμου για ολους, κατι που μπορει να γινει αλλα δεν γινεται λογω συμφεροντων ωστε να χρηματοδοτουνται με τα λεφτα του κοσμακη οι προαναφερομενοι απατεωνες, οπως γινεται τωρα και με το ρευμα που αντι να το προσφερει η ΔΕΗ σε χαμηλη τιμη και να στραφει ολος ο κοσμος σ'αυτη κλεινοντας τους απατεωνοπαροχους που δεν ξερουν τι βγαζουν την αλλη μερα το πρωι, καθεται κι επιδοτει ολα αυτα τα λαμογια που πουλουν το ρευμα διπλασια απ'ο,τι το αγοραζουν (απ'τη ΔΕΗ και παλι).
Με λιγα λογια παιρνουν κατι που δεν παραγουν οι ιδιοι σε μια Α τιμη, το πωλουν στη διπλασια και το κρατος επιδοτει κιολας την αισχροκερδεια αυτη με δημοσιο χρημα.
Κι ολο αυτο το πανηγυρι της απατεωνιας και της ρεμουλας το βαφτισανε κι ελευθερη αγορα κι ολα βαινουν καλως παροτι ο κοσμακης δεν εχει ουτε να βγαλει το μηνα. -
Άλλο πράγμα η παραγωγή ρεύματος, άλλο πράγμα το δίκτυο της ηλ ενέργειας. Άλλο πράγμα το diesel, άλλο το κοστος του βαρελιού και άλλο τα ελληνικά διυλιστήρια.
Δηλαδή, για κάθε ένα θέμα η απάντηση δεν είναι η ίδια και το ίδιο εύκολη.
Στο θέμα του diesel.
Οι τιμές του επηρεάζονται πολύ από την ζήτηση λόγω του θέματος με το ΦΑ. Με λίγα λόγια το γύρισαν όλοι σε Diesel αφήνοντας το ΦΑ. Τι να κάνουμε τώρα; Αυτή είναι η πραγματικότητα.
Το γεγονός αυτό όμως δεν έρχεται σε αντίθεση με τις προσπάθειες που μπορούν να γίνουν για τον περιορισμό και την καταπολέμηση των καρτέλ. Σε αυτό δεν υπάρχει κανείς που να διαφωνεί. Ίσως και η επιδότηση χωρίς κριτήρια στην αντλία ενίσχυε την καρτελοποιηση, καθώς οδήγησε τα πρατήρια να απορροφούν μέρος της αυξάνοντας τις τιμές τους. Διότι αν δεν το καταλάβατε οι τιμές του βαρελιού πέφτουν ενώ στην Ελλάδα οι τιμές μένουν σταθερά ψηλά.Προσωπικά δεν λέω να μην στηριχτούν οι πολίτες που έχουν ανάγκες. Εγώ συνεχώς το λέω εδώ και χρόνια. Πιστεύω στην ενίσχυση των αδύναμων μέσω της ενίσχυσης της αγοραστικής τους δύναμης. Άλλο αυτό όμως και άλλο η σπάταλη χρήση πόρων χωρίς ουσιαστικό όφελος στις τιμές των καυσίμων. Όπως επίσης και ο διαχωρισμός των πολιτών με βάση το καύσιμο τους όπως μας γράφει και ο @dublin.
Ας έδιναν τα ίδια κονδύλια για μεγαλύτερα ποσά στα fuel pass. Όπου εκεί αναλόγως τα εισοδήματα, κόστος ζωής, αριθμό παιδιών κτλ να υπήρχε διαστρωμάτωση στο επίδομα. Ή να δώσουν μεγαλύτερη έκπτωση με την έκδοση τιμολογίου στα φορτηγά μεταφοράς προϊόντων και τροφίμων. Δεν είμαι αντίθετος σε τέτοιες πολιτικές. Το αντίθετο, καθως από την πρώτη στιγμή αυτές αντιπροτείνω.
Μια άλλη πολιτική είναι και το πλαφόν στις τιμές. Οκ έχει μια λογική. Αλλά νομίζω πως πρέπει να υπολογίσουν πολλές παραμέτρους για μη θίξουν την αλυσίδα επιχειρήσεων.
-
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@andya3 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@andya3 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σε λάθος βάση γίνεται η συζήτηση νομίζω. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πολύ ακριβό ακόμα σε σχέση με ένα με θερμικό μοτέρ. Το να δώσει κάποιος 40k για ηλεκτρικό για να γλυτώνει λεφτά από βενζίνες ή service ακούγεται κάπως αστείο.
Και γενικά οι τιμές του ρεύματος ή της βενζίνης μεταβάλλονται ανάλογα με τις συνθήκες. Σήμερα έχει ακριβύνει το ρεύμα, σε λίγα χρόνια μπορεί να παράγεται κυρίως από ΑΠΕ και να είναι κατά πολύ φθηνότερο της βενζίνης.
Ηλεκτρικό θα πάρει αυτός που έχει την οικονομική δυνατότητα γιατί είναι η νέα τεχνολογία και επειδή βοηθά στη μείωση της ρύπανσης, ιδιαίτερα στις πόλεις. Αν ταυτόχρονα μπορεί να μειώσει και το κόστος μετακίνησης ευπρόσδεκτο, αλλά δεν είναι το κύριο ζητούμενο.
Από την άλλη αν ακριβύνει τόσο πολύ το ρεύμα που το κόστος μετακίνησης του ηλεκτροκίνητου γίνει μεγαλύτερο από το θερμικό, ε εκεί την πατήσανε για τα καλά τα ηλεκτρικά....Γιατι βοηθα στη μειωση της ρυπανσης το ηλεκτρικο? Ιδιως τωρα που το ρευμα θα παραγεται σε μεγαλο βαθμο απο λιγνιτες και παλι, μονο μειωση της ρυπανσης δεν θα εχουμε συνολικα. Επισης ενα συγχρονο βενζινοκινητο εκπεμπει πολυ λιγο για να θεωρηθει προβλημα για το περιβαλλον. Αρα γιατι να παρει καποιος ηλεκτροκινητο σημερα αν δεν κανει και καποια οικονομια μακροπροθεσμα? Για τον ωραιο του ηχο, για το οτι δε μπορει να παει ενα λιγο πιο μακρινο ταξιδι, για το οτι πρεπει να κουβαλαει μπαλαντεζες να φορτιζει καθως σχεδον καμια πολυκατοικια δεν εχει υποδομες για σταθερους φορτιστες, για τι ακριβως ?
Φυσικά τα ηλεκτρικά βοηθούν στη μείωση της ρύπανσης. Λογικά ο μακροπρόθεσμος σχεδιασμός είναι να παράγεται ρεύμα από ΑΠΕ. Η εικόνα της εποχής με το λιγνίτη που περιγράφεις είναι παροδική. Ενώ η ρύπανση από τις ΜΕΚ είναι μόνιμη...
Στο γιατί να πάρει κάποιος ηλεκτροκίνητο σήμερα, ανέφερα παραπάνω. Δεν τίθεται θέμα άμεσου οικονομικού οφέλους, άλλα είναι τα πλεονεκτήματα.
Αν οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ήταν πιο ρεαλιστικές, πολλοί θα τα προτιμούσαν και σήμερα από τα θερμικά. Παρά τις δυσκολίες που πράγματι υπάρχουν με την αυτονομία και τη φόρτιση.Ανέφερα επίσης σε προηγούμενη συζήτησή μας, ότι αν κάτι δεν κάνει για σένα, δεν σημαίνει ότι δεν κάνει και για τον υπόλοιπο κόσμο. Ο κόσμος δεν λειτουργεί και δεν περιστρέφεται γύρω από τις δικές σου απόψεις. Ούτε τις δικές μου βέβαια. Ο καθένας έχει τις δικές του ανάγκες, γούστα, τσέπη, προτιμήσεις γι' αυτό υπάρχει και τόσο μεγάλη ποικιλία καταναλωτικών προϊόντων στην αγορά.
Υπαρχουν καποια αντικειμενικα κριτηρια παντως που κανουν την αγορα αυτοκινητου συμφερουσα ή οχι για τον μεσο καταναλωτη. Περα απο μεμονωμενες περιπτωσεις και προσωπικα γουστα.
Αν λοιπον για ενα μεσο ηλεκτροκινητο το κοστος κινησης ειναι 10 ευρω ανα 100 χλμ τοτε αντικειμενικα, και τηρουμενων των δυσκολιων που ανεφερα, ειναι μη συμφερουσα επιλογη για τον μεσο καταναλωτη στην Ελλαδα.
Στο εξωτερικο με πολυ περισσοτερους ταχυφορτιστες και τηρουμενων των χαοτικα ανωτερων μισθων ισως και ν'αξιζει, εδω παντως οχι, τουλαχιστον προς το παρον.Εκτος κι αν μιλαμε για καναν βετζετεριαν που ρουφαει τον καφε με μακαρονι και νομιζει οτι ετσι θα σωθει το περιβαλλον.μια που δεν διαβασες καλα, ουτε την επεξηγηση
περιπου 10 ειναι ενος φεβ με περιπου 50%-50% κινηση με ρευμα και βενζινη.
ηλεκτρικο σκετο εχει χαμηλοτερη κατα 30% -
Θα ζητησω συγνωμη προκαταβολικα γιαυτο που θα γραψω, αλλα θεωρω καποια στιγμη αυτο με την στηριξη των 'αδυνατων' θα πρεπει να σταματησει, ξερω πως στις πολεις ειναι χειροτερα.. Αλλα.. Δεν γινεται μια η κριση στηριξη στους παρε απο αυτους που δουλευουν, τωρα παλι τα ιδια, δανεια στους νεους που παντρευτηκαν για σπιτι λες και ο 40ρης 45ρης δεν εχει αναγκη για σπιτι. Δηλαδη οσοι δουλευουν ή εχουν επιχειρησεις θα πρεπει να τιμωρουνται και οι υπολοιποι να ειναι μαθημενοι με τα επιδοματα. Δεν λεω πως δεν υπαρχει κοσμος που πειναει αλλα οχι παρτε ολοι που εχουν καρτα ανεργειας, ψαξιμο λιγο παραπανω.
Το καλυτερο θα ηταν πχ για μενα (μιλαω για την περιοχη μου) να υπηρχαν γραφεια ευρεσεως ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟΥ σημερα υπαρχει αυτη η δουλεια αυριο αυτη παρε μεροκαματο και οχι, εγω να παω για ξεσκατισμα(συγνωμη)? Οχι ρε μια χαρα ειμαι.
Τα χρημματα επιδοματα κτλ να δινονται εκει που υπαρχει αναγκη πχ γονεις με παιδια με αναπηρια, αναπηροι, αρρωστοι και μην διαβασω παιρνουν αυτοι γιατι αυτα που παιρνουν δεν φτανουν ουτε για καραμελες.
Καποια στιγμη πρεπει να σταματησει να τιμωρειτε αυτος που προσφερει και να επιβραβευεται αυτος που καθεται.
Δεν μπορεις να βρεις δουλεια Αθηνα πηγαινε αλλου.
Ισως ειμαι λαθος σε καποια πραγματα που γραφω αλλα εχω δει και βλεπω πολλα παρα πολλα.Ενα πρωινο να βγεις στην πολη στα καφε θα τις δεις γεματες 10% εργαζομενοι, 20%αγροτες 20%κοσμος που επρεπε να παει στην πολη και το 50% ειναι νεοι που δεν πανε για δουλεια.
Και θα το τονισω παλι δεν μιλαω για τους πραγματικα αδυναμους αλλα για τους μαιμου - τεμπεληδες-καλοπερασακηδες. -
Το ξεσκισα το παραπανω μνμ πουθενα κομα και τονος αχαχαχαχαχα
-
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@andya3 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@andya3 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σε λάθος βάση γίνεται η συζήτηση νομίζω. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πολύ ακριβό ακόμα σε σχέση με ένα με θερμικό μοτέρ. Το να δώσει κάποιος 40k για ηλεκτρικό για να γλυτώνει λεφτά από βενζίνες ή service ακούγεται κάπως αστείο.
Και γενικά οι τιμές του ρεύματος ή της βενζίνης μεταβάλλονται ανάλογα με τις συνθήκες. Σήμερα έχει ακριβύνει το ρεύμα, σε λίγα χρόνια μπορεί να παράγεται κυρίως από ΑΠΕ και να είναι κατά πολύ φθηνότερο της βενζίνης.
Ηλεκτρικό θα πάρει αυτός που έχει την οικονομική δυνατότητα γιατί είναι η νέα τεχνολογία και επειδή βοηθά στη μείωση της ρύπανσης, ιδιαίτερα στις πόλεις. Αν ταυτόχρονα μπορεί να μειώσει και το κόστος μετακίνησης ευπρόσδεκτο, αλλά δεν είναι το κύριο ζητούμενο.
Από την άλλη αν ακριβύνει τόσο πολύ το ρεύμα που το κόστος μετακίνησης του ηλεκτροκίνητου γίνει μεγαλύτερο από το θερμικό, ε εκεί την πατήσανε για τα καλά τα ηλεκτρικά....Γιατι βοηθα στη μειωση της ρυπανσης το ηλεκτρικο? Ιδιως τωρα που το ρευμα θα παραγεται σε μεγαλο βαθμο απο λιγνιτες και παλι, μονο μειωση της ρυπανσης δεν θα εχουμε συνολικα. Επισης ενα συγχρονο βενζινοκινητο εκπεμπει πολυ λιγο για να θεωρηθει προβλημα για το περιβαλλον. Αρα γιατι να παρει καποιος ηλεκτροκινητο σημερα αν δεν κανει και καποια οικονομια μακροπροθεσμα? Για τον ωραιο του ηχο, για το οτι δε μπορει να παει ενα λιγο πιο μακρινο ταξιδι, για το οτι πρεπει να κουβαλαει μπαλαντεζες να φορτιζει καθως σχεδον καμια πολυκατοικια δεν εχει υποδομες για σταθερους φορτιστες, για τι ακριβως ?
Φυσικά τα ηλεκτρικά βοηθούν στη μείωση της ρύπανσης. Λογικά ο μακροπρόθεσμος σχεδιασμός είναι να παράγεται ρεύμα από ΑΠΕ. Η εικόνα της εποχής με το λιγνίτη που περιγράφεις είναι παροδική. Ενώ η ρύπανση από τις ΜΕΚ είναι μόνιμη...
Στο γιατί να πάρει κάποιος ηλεκτροκίνητο σήμερα, ανέφερα παραπάνω. Δεν τίθεται θέμα άμεσου οικονομικού οφέλους, άλλα είναι τα πλεονεκτήματα.
Αν οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ήταν πιο ρεαλιστικές, πολλοί θα τα προτιμούσαν και σήμερα από τα θερμικά. Παρά τις δυσκολίες που πράγματι υπάρχουν με την αυτονομία και τη φόρτιση.Ανέφερα επίσης σε προηγούμενη συζήτησή μας, ότι αν κάτι δεν κάνει για σένα, δεν σημαίνει ότι δεν κάνει και για τον υπόλοιπο κόσμο. Ο κόσμος δεν λειτουργεί και δεν περιστρέφεται γύρω από τις δικές σου απόψεις. Ούτε τις δικές μου βέβαια. Ο καθένας έχει τις δικές του ανάγκες, γούστα, τσέπη, προτιμήσεις γι' αυτό υπάρχει και τόσο μεγάλη ποικιλία καταναλωτικών προϊόντων στην αγορά.
Υπαρχουν καποια αντικειμενικα κριτηρια παντως που κανουν την αγορα αυτοκινητου συμφερουσα ή οχι για τον μεσο καταναλωτη. Περα απο μεμονωμενες περιπτωσεις και προσωπικα γουστα.
Αν λοιπον για ενα μεσο ηλεκτροκινητο το κοστος κινησης ειναι 10 ευρω ανα 100 χλμ τοτε αντικειμενικα, και τηρουμενων των δυσκολιων που ανεφερα, ειναι μη συμφερουσα επιλογη για τον μεσο καταναλωτη στην Ελλαδα.
Στο εξωτερικο με πολυ περισσοτερους ταχυφορτιστες και τηρουμενων των χαοτικα ανωτερων μισθων ισως και ν'αξιζει, εδω παντως οχι, τουλαχιστον προς το παρον.Εκτος κι αν μιλαμε για καναν βετζετεριαν που ρουφαει τον καφε με μακαρονι και νομιζει οτι ετσι θα σωθει το περιβαλλον.Η Ελλάδα λόγω γεωγραφίας και μειωμένων οικονομικών δυνατοτήτων ακολουθεί με καθυστέρηση κάποιων ετών τις εξελίξεις στην Ευρώπη. Δεν μπορεί να ξεφύγει όμως. Όταν επικρατήσει η ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη, μερικά χρόνια μετά θα επικρατήσει και στην Ελλάδα. Νομοτελειακά. Το πόσο καλά θα είμαστε προετοιμασμένοι ή αν θα μας κάτσει απότομα στο σβέρκο, θα εξαρτηθεί από μας, τις υποδομές μας και τα οικονομικά μας.
Είναι αδιάφορο για τους Ευρωπαίους αν όπως λες η ηλεκτροκίνηση θα είναι συμφέρουσα για το μέσο καταναλωτή στην Ελλάδα. Και τα 26k που έχει φτάσει σήμερα το Golfάκι με τα 130 άλογα, είναι πολλά λεφτά για το μέσο Έλληνα καταναλωτή. Μιλάμε για ένα λαικό θεωρητικά αυτοκίνητο, που είναι γεμάτοι οι δρόμοι μας με μοντέλα των τελευταίων 20 ετών. Και τα ακόμα λαικότερα Peugeot κάπου εκεί έχουν πάει.
Άρα είτε αρέσει είτε όχι τα πράγματα έχουν πάρει το δρόμο τους. Ας κάνουμε υπομονή όμως. Η αλλαγή μοντέλου παραγωγής ενέργειας με ΑΠΕ και μαζί και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μακροπρόθεσμα σχέδια. Δεν θα γίνουν αύριο.
Είναι μαραθώνιος αγαπητέ μου κι εσύ ήδη έχεις καεί στο ζέσταμα... -
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γιατί αν ανέβει το diesel θα έρθει το τέλος του κόσμου για τους ντιζελοκινητους;
Όχι προφανώς, απλά όσοι πρέπει να κυκλοφορουν με αυτοκίνητα θα περιορίσουν αλλά οικογενειακα έξοδα όπως έκαναν όσοι έχουν βενζίνης εδώ και κάποια έτη.
Στο άλλο ερώτημα, ναι και η δική μου άποψη είναι εκεί να παρέμβει τι κράτος με περαιτέρω έκπτωση στην αντλία. Μόνο με την έκδοση τιμολογίου. Και όχι μονάχα 15 λεπτά αλλά ας πούμε 30 λεπτα, μιας και θα υπάρχει περιθώριο
υπαρχει ουτως ή αλλως εκπιπτωμενος ΦΠΑ, οποτε στα 2 ευρω ειναι ηδη 40+ λεπτα κατω
Γατούλη, δεν τα ξέρεις καλά... Δυνατότητα συμψηφισμού ΦΠΑ έχουν ελάχιστοι επαγγελματίες με συγκεκριμένα αντικείμενα εργασίας. Οι υπόλοιποι απλώς μπορούν να περάσουν όλο το ποσό (μαζί με το ΦΠΑ) στα έξοδα.
-
@harisma23 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γιατί αν ανέβει το diesel θα έρθει το τέλος του κόσμου για τους ντιζελοκινητους;
Όχι προφανώς, απλά όσοι πρέπει να κυκλοφορουν με αυτοκίνητα θα περιορίσουν αλλά οικογενειακα έξοδα όπως έκαναν όσοι έχουν βενζίνης εδώ και κάποια έτη.
Στο άλλο ερώτημα, ναι και η δική μου άποψη είναι εκεί να παρέμβει τι κράτος με περαιτέρω έκπτωση στην αντλία. Μόνο με την έκδοση τιμολογίου. Και όχι μονάχα 15 λεπτά αλλά ας πούμε 30 λεπτα, μιας και θα υπάρχει περιθώριο
υπαρχει ουτως ή αλλως εκπιπτωμενος ΦΠΑ, οποτε στα 2 ευρω ειναι ηδη 40+ λεπτα κατω
Γατούλη, δεν τα ξέρεις καλά... Δυνατότητα συμψηφισμού ΦΠΑ έχουν ελάχιστοι επαγγελματίες με συγκεκριμένα αντικείμενα εργασίας. Οι υπόλοιποι απλώς μπορούν να περάσουν όλο το ποσό (μαζί με το ΦΠΑ) στα έξοδα.
εσυ κανεις λαθος.
δεν μιλαμε για ΕΙΧ.
"Ο ΦΠΑ όλων των δαπανών του φορτηγού αυτοκινήτου εκπίπτεται κανονικά.
Οι διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 30 του ΦΠΑ αναφέρονται στα επιβατικά ΙΧ αυτοκίνητα μέχρι 9 θέσεων για τα οποία δεν παρέχεται δικαίωμα έκπτωσης του ΦΠΑ των δαπανών τους." -
@andya3 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@andya3 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@andya3 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σε λάθος βάση γίνεται η συζήτηση νομίζω. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πολύ ακριβό ακόμα σε σχέση με ένα με θερμικό μοτέρ. Το να δώσει κάποιος 40k για ηλεκτρικό για να γλυτώνει λεφτά από βενζίνες ή service ακούγεται κάπως αστείο.
Και γενικά οι τιμές του ρεύματος ή της βενζίνης μεταβάλλονται ανάλογα με τις συνθήκες. Σήμερα έχει ακριβύνει το ρεύμα, σε λίγα χρόνια μπορεί να παράγεται κυρίως από ΑΠΕ και να είναι κατά πολύ φθηνότερο της βενζίνης.
Ηλεκτρικό θα πάρει αυτός που έχει την οικονομική δυνατότητα γιατί είναι η νέα τεχνολογία και επειδή βοηθά στη μείωση της ρύπανσης, ιδιαίτερα στις πόλεις. Αν ταυτόχρονα μπορεί να μειώσει και το κόστος μετακίνησης ευπρόσδεκτο, αλλά δεν είναι το κύριο ζητούμενο.
Από την άλλη αν ακριβύνει τόσο πολύ το ρεύμα που το κόστος μετακίνησης του ηλεκτροκίνητου γίνει μεγαλύτερο από το θερμικό, ε εκεί την πατήσανε για τα καλά τα ηλεκτρικά....Γιατι βοηθα στη μειωση της ρυπανσης το ηλεκτρικο? Ιδιως τωρα που το ρευμα θα παραγεται σε μεγαλο βαθμο απο λιγνιτες και παλι, μονο μειωση της ρυπανσης δεν θα εχουμε συνολικα. Επισης ενα συγχρονο βενζινοκινητο εκπεμπει πολυ λιγο για να θεωρηθει προβλημα για το περιβαλλον. Αρα γιατι να παρει καποιος ηλεκτροκινητο σημερα αν δεν κανει και καποια οικονομια μακροπροθεσμα? Για τον ωραιο του ηχο, για το οτι δε μπορει να παει ενα λιγο πιο μακρινο ταξιδι, για το οτι πρεπει να κουβαλαει μπαλαντεζες να φορτιζει καθως σχεδον καμια πολυκατοικια δεν εχει υποδομες για σταθερους φορτιστες, για τι ακριβως ?
Φυσικά τα ηλεκτρικά βοηθούν στη μείωση της ρύπανσης. Λογικά ο μακροπρόθεσμος σχεδιασμός είναι να παράγεται ρεύμα από ΑΠΕ. Η εικόνα της εποχής με το λιγνίτη που περιγράφεις είναι παροδική. Ενώ η ρύπανση από τις ΜΕΚ είναι μόνιμη...
Στο γιατί να πάρει κάποιος ηλεκτροκίνητο σήμερα, ανέφερα παραπάνω. Δεν τίθεται θέμα άμεσου οικονομικού οφέλους, άλλα είναι τα πλεονεκτήματα.
Αν οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ήταν πιο ρεαλιστικές, πολλοί θα τα προτιμούσαν και σήμερα από τα θερμικά. Παρά τις δυσκολίες που πράγματι υπάρχουν με την αυτονομία και τη φόρτιση.Ανέφερα επίσης σε προηγούμενη συζήτησή μας, ότι αν κάτι δεν κάνει για σένα, δεν σημαίνει ότι δεν κάνει και για τον υπόλοιπο κόσμο. Ο κόσμος δεν λειτουργεί και δεν περιστρέφεται γύρω από τις δικές σου απόψεις. Ούτε τις δικές μου βέβαια. Ο καθένας έχει τις δικές του ανάγκες, γούστα, τσέπη, προτιμήσεις γι' αυτό υπάρχει και τόσο μεγάλη ποικιλία καταναλωτικών προϊόντων στην αγορά.
Υπαρχουν καποια αντικειμενικα κριτηρια παντως που κανουν την αγορα αυτοκινητου συμφερουσα ή οχι για τον μεσο καταναλωτη. Περα απο μεμονωμενες περιπτωσεις και προσωπικα γουστα.
Αν λοιπον για ενα μεσο ηλεκτροκινητο το κοστος κινησης ειναι 10 ευρω ανα 100 χλμ τοτε αντικειμενικα, και τηρουμενων των δυσκολιων που ανεφερα, ειναι μη συμφερουσα επιλογη για τον μεσο καταναλωτη στην Ελλαδα.
Στο εξωτερικο με πολυ περισσοτερους ταχυφορτιστες και τηρουμενων των χαοτικα ανωτερων μισθων ισως και ν'αξιζει, εδω παντως οχι, τουλαχιστον προς το παρον.Εκτος κι αν μιλαμε για καναν βετζετεριαν που ρουφαει τον καφε με μακαρονι και νομιζει οτι ετσι θα σωθει το περιβαλλον.Η Ελλάδα λόγω γεωγραφίας και μειωμένων οικονομικών δυνατοτήτων ακολουθεί με καθυστέρηση κάποιων ετών τις εξελίξεις στην Ευρώπη. Δεν μπορεί να ξεφύγει όμως. Όταν επικρατήσει η ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη, μερικά χρόνια μετά θα επικρατήσει και στην Ελλάδα. Νομοτελειακά. Το πόσο καλά θα είμαστε προετοιμασμένοι ή αν θα μας κάτσει απότομα στο σβέρκο, θα εξαρτηθεί από μας, τις υποδομές μας και τα οικονομικά μας.
Είναι αδιάφορο για τους Ευρωπαίους αν όπως λες η ηλεκτροκίνηση θα είναι συμφέρουσα για το μέσο καταναλωτή στην Ελλάδα. Και τα 26k που έχει φτάσει σήμερα το Golfάκι με τα 130 άλογα, είναι πολλά λεφτά για το μέσο Έλληνα καταναλωτή. Μιλάμε για ένα λαικό θεωρητικά αυτοκίνητο, που είναι γεμάτοι οι δρόμοι μας με μοντέλα των τελευταίων 20 ετών. Και τα ακόμα λαικότερα Peugeot κάπου εκεί έχουν πάει.
Άρα είτε αρέσει είτε όχι τα πράγματα έχουν πάρει το δρόμο τους. Ας κάνουμε υπομονή όμως. Η αλλαγή μοντέλου παραγωγής ενέργειας με ΑΠΕ και μαζί και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μακροπρόθεσμα σχέδια. Δεν θα γίνουν αύριο.
Είναι μαραθώνιος αγαπητέ μου κι εσύ ήδη έχεις καεί στο ζέσταμα...Εγω μιλησα για Ελλαδα του σημερα. Αν εσυ κρινεις το τι γινεται εδω με δεδομενα Ελβετιας τοτε αλλος εχει καει.
Επισης ουτε τα golf ουτε τα πεζω πλεον ειναι λαικα αυτοκινητα. Ειναι αναμεσα στα απλα και στα premium. Λαικα ειναι τα skoda, τα kia, τα fiat τα dacia κλπ, χωρις να ειναι κακο αυτο ή να σημαινει κατι για την ποιοτητα τους.Σε 10 χρονια πιθανοτατα να ειναι πολυ διαφορετικα τα πραγματα. Αλλα ειναι αστειο να αγορασει καποιος αυτοκινητο σημερα και μαλιστα μ'ενα καρο χρηματα με γνωμονα το τι ισως θα γινει σε 10 χρονια. Ειναι αλλωστε τοσο απροβλεπτες οι καταστασεις που σε 10 χρονια μπορει να εχουμε γυρισει 30 χρονια πισω, κανεις δεν ξερει. Εδω φετος το χειμωνα στη Γερμανια θα θερμαινονται πολλοι με ξυλοσομπες, αληθεια μπορουμε να ξερουμε σε 10 χρονια τι θα συμβει ?
-
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Θα ζητησω συγνωμη προκαταβολικα γιαυτο που θα γραψω, αλλα θεωρω καποια στιγμη αυτο με την στηριξη των 'αδυνατων' θα πρεπει να σταματησει, ξερω πως στις πολεις ειναι χειροτερα.. Αλλα.. Δεν γινεται μια η κριση στηριξη στους παρε απο αυτους που δουλευουν, τωρα παλι τα ιδια, δανεια στους νεους που παντρευτηκαν για σπιτι λες και ο 40ρης 45ρης δεν εχει αναγκη για σπιτι. Δηλαδη οσοι δουλευουν ή εχουν επιχειρησεις θα πρεπει να τιμωρουνται και οι υπολοιποι να ειναι μαθημενοι με τα επιδοματα. Δεν λεω πως δεν υπαρχει κοσμος που πειναει αλλα οχι παρτε ολοι που εχουν καρτα ανεργειας, ψαξιμο λιγο παραπανω.
Το καλυτερο θα ηταν πχ για μενα (μιλαω για την περιοχη μου) να υπηρχαν γραφεια ευρεσεως ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟΥ σημερα υπαρχει αυτη η δουλεια αυριο αυτη παρε μεροκαματο και οχι, εγω να παω για ξεσκατισμα(συγνωμη)? Οχι ρε μια χαρα ειμαι.
Τα χρημματα επιδοματα κτλ να δινονται εκει που υπαρχει αναγκη πχ γονεις με παιδια με αναπηρια, αναπηροι, αρρωστοι και μην διαβασω παιρνουν αυτοι γιατι αυτα που παιρνουν δεν φτανουν ουτε για καραμελες.
Καποια στιγμη πρεπει να σταματησει να τιμωρειτε αυτος που προσφερει και να επιβραβευεται αυτος που καθεται.
Δεν μπορεις να βρεις δουλεια Αθηνα πηγαινε αλλου.
Ισως ειμαι λαθος σε καποια πραγματα που γραφω αλλα εχω δει και βλεπω πολλα παρα πολλα.Ενα πρωινο να βγεις στην πολη στα καφε θα τις δεις γεματες 10% εργαζομενοι, 20%αγροτες 20%κοσμος που επρεπε να παει στην πολη και το 50% ειναι νεοι που δεν πανε για δουλεια.
Και θα το τονισω παλι δεν μιλαω για τους πραγματικα αδυναμους αλλα για τους μαιμου - τεμπεληδες-καλοπερασακηδες.Επειδη λοιπον τα χρηματα του κοσμακη πανε στις τσεπες μερικων απατεωνων που κανουν κουμαντο στη χωρα, ας ξεκινησει απ'αυτους κλεινοντας τους.μισους φυλακη και δημευοντας τις περιουσιες των υπολοιπων, ας δημιουργουνταν αξιοπρεπεις θεσεις εργασιας με αξιοπρεπεις συνθηκες και μισθους κι αν καποιος δεν πηγαινε για δουλεια τοτε θα συμφωνουσα. Επειδη τωρα ομως τα αφεντικα και τα golden boys ψαχνουν για μ@λακες κι οχι για εργαζομενους κι επειδη τα λεφτα του κρατους δεν πανε σε επιδοματα οπως λες αλλα στη στηριξη των παραπανω απατεωνων (βλεπε τι εγινε στον κορωνοιο αλλα και σημερα με επιδοτησεις ρευματος κλπ), γι'αυτο ειναι και το λιγοτερο αστειο να ειναι το προβλημα σου τα πενιχρα επιδοματα που δινονται κι οχι τα δις που δωριζονται στους μεγαλοκαρχαριες που εχουν διαλυσει τη χωρα.
-
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@andya3 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@andya3 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@andya3 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σε λάθος βάση γίνεται η συζήτηση νομίζω. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πολύ ακριβό ακόμα σε σχέση με ένα με θερμικό μοτέρ. Το να δώσει κάποιος 40k για ηλεκτρικό για να γλυτώνει λεφτά από βενζίνες ή service ακούγεται κάπως αστείο.
Και γενικά οι τιμές του ρεύματος ή της βενζίνης μεταβάλλονται ανάλογα με τις συνθήκες. Σήμερα έχει ακριβύνει το ρεύμα, σε λίγα χρόνια μπορεί να παράγεται κυρίως από ΑΠΕ και να είναι κατά πολύ φθηνότερο της βενζίνης.
Ηλεκτρικό θα πάρει αυτός που έχει την οικονομική δυνατότητα γιατί είναι η νέα τεχνολογία και επειδή βοηθά στη μείωση της ρύπανσης, ιδιαίτερα στις πόλεις. Αν ταυτόχρονα μπορεί να μειώσει και το κόστος μετακίνησης ευπρόσδεκτο, αλλά δεν είναι το κύριο ζητούμενο.
Από την άλλη αν ακριβύνει τόσο πολύ το ρεύμα που το κόστος μετακίνησης του ηλεκτροκίνητου γίνει μεγαλύτερο από το θερμικό, ε εκεί την πατήσανε για τα καλά τα ηλεκτρικά....Γιατι βοηθα στη μειωση της ρυπανσης το ηλεκτρικο? Ιδιως τωρα που το ρευμα θα παραγεται σε μεγαλο βαθμο απο λιγνιτες και παλι, μονο μειωση της ρυπανσης δεν θα εχουμε συνολικα. Επισης ενα συγχρονο βενζινοκινητο εκπεμπει πολυ λιγο για να θεωρηθει προβλημα για το περιβαλλον. Αρα γιατι να παρει καποιος ηλεκτροκινητο σημερα αν δεν κανει και καποια οικονομια μακροπροθεσμα? Για τον ωραιο του ηχο, για το οτι δε μπορει να παει ενα λιγο πιο μακρινο ταξιδι, για το οτι πρεπει να κουβαλαει μπαλαντεζες να φορτιζει καθως σχεδον καμια πολυκατοικια δεν εχει υποδομες για σταθερους φορτιστες, για τι ακριβως ?
Φυσικά τα ηλεκτρικά βοηθούν στη μείωση της ρύπανσης. Λογικά ο μακροπρόθεσμος σχεδιασμός είναι να παράγεται ρεύμα από ΑΠΕ. Η εικόνα της εποχής με το λιγνίτη που περιγράφεις είναι παροδική. Ενώ η ρύπανση από τις ΜΕΚ είναι μόνιμη...
Στο γιατί να πάρει κάποιος ηλεκτροκίνητο σήμερα, ανέφερα παραπάνω. Δεν τίθεται θέμα άμεσου οικονομικού οφέλους, άλλα είναι τα πλεονεκτήματα.
Αν οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ήταν πιο ρεαλιστικές, πολλοί θα τα προτιμούσαν και σήμερα από τα θερμικά. Παρά τις δυσκολίες που πράγματι υπάρχουν με την αυτονομία και τη φόρτιση.Ανέφερα επίσης σε προηγούμενη συζήτησή μας, ότι αν κάτι δεν κάνει για σένα, δεν σημαίνει ότι δεν κάνει και για τον υπόλοιπο κόσμο. Ο κόσμος δεν λειτουργεί και δεν περιστρέφεται γύρω από τις δικές σου απόψεις. Ούτε τις δικές μου βέβαια. Ο καθένας έχει τις δικές του ανάγκες, γούστα, τσέπη, προτιμήσεις γι' αυτό υπάρχει και τόσο μεγάλη ποικιλία καταναλωτικών προϊόντων στην αγορά.
Υπαρχουν καποια αντικειμενικα κριτηρια παντως που κανουν την αγορα αυτοκινητου συμφερουσα ή οχι για τον μεσο καταναλωτη. Περα απο μεμονωμενες περιπτωσεις και προσωπικα γουστα.
Αν λοιπον για ενα μεσο ηλεκτροκινητο το κοστος κινησης ειναι 10 ευρω ανα 100 χλμ τοτε αντικειμενικα, και τηρουμενων των δυσκολιων που ανεφερα, ειναι μη συμφερουσα επιλογη για τον μεσο καταναλωτη στην Ελλαδα.
Στο εξωτερικο με πολυ περισσοτερους ταχυφορτιστες και τηρουμενων των χαοτικα ανωτερων μισθων ισως και ν'αξιζει, εδω παντως οχι, τουλαχιστον προς το παρον.Εκτος κι αν μιλαμε για καναν βετζετεριαν που ρουφαει τον καφε με μακαρονι και νομιζει οτι ετσι θα σωθει το περιβαλλον.Η Ελλάδα λόγω γεωγραφίας και μειωμένων οικονομικών δυνατοτήτων ακολουθεί με καθυστέρηση κάποιων ετών τις εξελίξεις στην Ευρώπη. Δεν μπορεί να ξεφύγει όμως. Όταν επικρατήσει η ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη, μερικά χρόνια μετά θα επικρατήσει και στην Ελλάδα. Νομοτελειακά. Το πόσο καλά θα είμαστε προετοιμασμένοι ή αν θα μας κάτσει απότομα στο σβέρκο, θα εξαρτηθεί από μας, τις υποδομές μας και τα οικονομικά μας.
Είναι αδιάφορο για τους Ευρωπαίους αν όπως λες η ηλεκτροκίνηση θα είναι συμφέρουσα για το μέσο καταναλωτή στην Ελλάδα. Και τα 26k που έχει φτάσει σήμερα το Golfάκι με τα 130 άλογα, είναι πολλά λεφτά για το μέσο Έλληνα καταναλωτή. Μιλάμε για ένα λαικό θεωρητικά αυτοκίνητο, που είναι γεμάτοι οι δρόμοι μας με μοντέλα των τελευταίων 20 ετών. Και τα ακόμα λαικότερα Peugeot κάπου εκεί έχουν πάει.
Άρα είτε αρέσει είτε όχι τα πράγματα έχουν πάρει το δρόμο τους. Ας κάνουμε υπομονή όμως. Η αλλαγή μοντέλου παραγωγής ενέργειας με ΑΠΕ και μαζί και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μακροπρόθεσμα σχέδια. Δεν θα γίνουν αύριο.
Είναι μαραθώνιος αγαπητέ μου κι εσύ ήδη έχεις καεί στο ζέσταμα...Εγω μιλησα για Ελλαδα του σημερα. Αν εσυ κρινεις το τι γινεται εδω με δεδομενα Ελβετιας τοτε αλλος εχει καει.
Επισης ουτε τα golf ουτε τα πεζω πλεον ειναι λαικα αυτοκινητα. Ειναι αναμεσα στα απλα και στα premium. Λαικα ειναι τα skoda, τα kia, τα fiat τα dacia κλπ, χωρις να ειναι κακο αυτο ή να σημαινει κατι για την ποιοτητα τους.Σε 10 χρονια πιθανοτατα να ειναι πολυ διαφορετικα τα πραγματα. Αλλα ειναι αστειο να αγορασει καποιος αυτοκινητο σημερα και μαλιστα μ'ενα καρο χρηματα με γνωμονα το τι ισως θα γινει σε 10 χρονια. Ειναι αλλωστε τοσο απροβλεπτες οι καταστασεις που σε 10 χρονια μπορει να εχουμε γυρισει 30 χρονια πισω, κανεις δεν ξερει. Εδω φετος το χειμωνα στη Γερμανια θα θερμαινονται πολλοι με ξυλοσομπες, αληθεια μπορουμε να ξερουμε σε 10 χρονια τι θα συμβει ?
Για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα του σήμερα, ακόμα και του αύριο τα έχουμε πει. Μην τα ξαναλέμε.
Κατά τ' άλλα, εσύ που είσαι Ελληναράς, όπως κι εγώ, σου φαίνεται αδιανόητο να σκέφτεσαι το σήμερα με προοπτική 10 ετών. Άλλοι Ευρωπαικοί λαοί, αν και φυσικά δεν ξέρουν τι θα συμβεί εντός 10ετών, έχουν ένα πλάνο για το πως θα ήθελαν να είναι τα πράγματα σε 10 χρόνια και προσπαθούν να το πετύχουν.
Τα μονοετή πλάνα τους αφορούν μόνο τις διακοπές τους, που τις κλείνουν ένα χρόνο νωρίτερα... Άσε που αυτοκίνητο 10ετίας δεν παίζει εκεί, τα φέρνουν σ' εμάς οι μαντράδες... -
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Θα ζητησω συγνωμη προκαταβολικα γιαυτο που θα γραψω, αλλα θεωρω καποια στιγμη αυτο με την στηριξη των 'αδυνατων' θα πρεπει να σταματησει, ξερω πως στις πολεις ειναι χειροτερα.. Αλλα.. Δεν γινεται μια η κριση στηριξη στους παρε απο αυτους που δουλευουν, τωρα παλι τα ιδια, δανεια στους νεους που παντρευτηκαν για σπιτι λες και ο 40ρης 45ρης δεν εχει αναγκη για σπιτι. Δηλαδη οσοι δουλευουν ή εχουν επιχειρησεις θα πρεπει να τιμωρουνται και οι υπολοιποι να ειναι μαθημενοι με τα επιδοματα. Δεν λεω πως δεν υπαρχει κοσμος που πειναει αλλα οχι παρτε ολοι που εχουν καρτα ανεργειας, ψαξιμο λιγο παραπανω.
Το καλυτερο θα ηταν πχ για μενα (μιλαω για την περιοχη μου) να υπηρχαν γραφεια ευρεσεως ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟΥ σημερα υπαρχει αυτη η δουλεια αυριο αυτη παρε μεροκαματο και οχι, εγω να παω για ξεσκατισμα(συγνωμη)? Οχι ρε μια χαρα ειμαι.
Τα χρημματα επιδοματα κτλ να δινονται εκει που υπαρχει αναγκη πχ γονεις με παιδια με αναπηρια, αναπηροι, αρρωστοι και μην διαβασω παιρνουν αυτοι γιατι αυτα που παιρνουν δεν φτανουν ουτε για καραμελες.
Καποια στιγμη πρεπει να σταματησει να τιμωρειτε αυτος που προσφερει και να επιβραβευεται αυτος που καθεται.
Δεν μπορεις να βρεις δουλεια Αθηνα πηγαινε αλλου.
Ισως ειμαι λαθος σε καποια πραγματα που γραφω αλλα εχω δει και βλεπω πολλα παρα πολλα.Ενα πρωινο να βγεις στην πολη στα καφε θα τις δεις γεματες 10% εργαζομενοι, 20%αγροτες 20%κοσμος που επρεπε να παει στην πολη και το 50% ειναι νεοι που δεν πανε για δουλεια.
Και θα το τονισω παλι δεν μιλαω για τους πραγματικα αδυναμους αλλα για τους μαιμου - τεμπεληδες-καλοπερασακηδες.Επειδη λοιπον τα χρηματα του κοσμακη πανε στις τσεπες μερικων απατεωνων που κανουν κουμαντο στη χωρα, ας ξεκινησει απ'αυτους κλεινοντας τους.μισους φυλακη και δημευοντας τις περιουσιες των υπολοιπων, ας δημιουργουνταν αξιοπρεπεις θεσεις εργασιας με αξιοπρεπεις συνθηκες και μισθους κι αν καποιος δεν πηγαινε για δουλεια τοτε θα συμφωνουσα. Επειδη τωρα ομως τα αφεντικα και τα golden boys ψαχνουν για μ@λακες κι οχι για εργαζομενους κι επειδη τα λεφτα του κρατους δεν πανε σε επιδοματα οπως λες αλλα στη στηριξη των παραπανω απατεωνων (βλεπε τι εγινε στον κορωνοιο αλλα και σημερα με επιδοτησεις ρευματος κλπ), γι'αυτο ειναι και το λιγοτερο αστειο να ειναι το προβλημα σου τα πενιχρα επιδοματα που δινονται κι οχι τα δις που δωριζονται στους μεγαλοκαρχαριες που εχουν διαλυσει τη χωρα.
Ας τα παρουμε ενα ενα, καταρχας εχεις εναν αδικαιολογητο θυμο για ολα, μιλουσαμε για επιδοματα και οχι για golden boys που και να σου πω την αληθεια αν μιλαμε για καποιον που κανει μια δουλεια και του λεει θα παρεις τοσα παραπνω αν καταφερεις κατι δεν μπορω να πω τιποτα, αν μιλας για μισθους οταν λες μαλακες αν παιρνουν το νομιμο δεν ειναι μαλακες, θεωρεις αστειο τι? Εναν γονεα που εχει αυτιστικο παιδι? Εναν που εχει τυφλο? Ή εναν ψυχικα πασχοντα? Γιατι εκει αναφερθηκα να δοθει βαση.
Απλα ρε φιλε χωρις ιχνος ειρωνειας πρεπει να χαλαρωσεις λιγο και να προσεχεις τι γραφεις γιατι ο γραπτος λογος πολλες φορες ειναι παρεξηγησιμος. -
@andya3 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@andya3 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@andya3 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@andya3 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σε λάθος βάση γίνεται η συζήτηση νομίζω. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πολύ ακριβό ακόμα σε σχέση με ένα με θερμικό μοτέρ. Το να δώσει κάποιος 40k για ηλεκτρικό για να γλυτώνει λεφτά από βενζίνες ή service ακούγεται κάπως αστείο.
Και γενικά οι τιμές του ρεύματος ή της βενζίνης μεταβάλλονται ανάλογα με τις συνθήκες. Σήμερα έχει ακριβύνει το ρεύμα, σε λίγα χρόνια μπορεί να παράγεται κυρίως από ΑΠΕ και να είναι κατά πολύ φθηνότερο της βενζίνης.
Ηλεκτρικό θα πάρει αυτός που έχει την οικονομική δυνατότητα γιατί είναι η νέα τεχνολογία και επειδή βοηθά στη μείωση της ρύπανσης, ιδιαίτερα στις πόλεις. Αν ταυτόχρονα μπορεί να μειώσει και το κόστος μετακίνησης ευπρόσδεκτο, αλλά δεν είναι το κύριο ζητούμενο.
Από την άλλη αν ακριβύνει τόσο πολύ το ρεύμα που το κόστος μετακίνησης του ηλεκτροκίνητου γίνει μεγαλύτερο από το θερμικό, ε εκεί την πατήσανε για τα καλά τα ηλεκτρικά....Γιατι βοηθα στη μειωση της ρυπανσης το ηλεκτρικο? Ιδιως τωρα που το ρευμα θα παραγεται σε μεγαλο βαθμο απο λιγνιτες και παλι, μονο μειωση της ρυπανσης δεν θα εχουμε συνολικα. Επισης ενα συγχρονο βενζινοκινητο εκπεμπει πολυ λιγο για να θεωρηθει προβλημα για το περιβαλλον. Αρα γιατι να παρει καποιος ηλεκτροκινητο σημερα αν δεν κανει και καποια οικονομια μακροπροθεσμα? Για τον ωραιο του ηχο, για το οτι δε μπορει να παει ενα λιγο πιο μακρινο ταξιδι, για το οτι πρεπει να κουβαλαει μπαλαντεζες να φορτιζει καθως σχεδον καμια πολυκατοικια δεν εχει υποδομες για σταθερους φορτιστες, για τι ακριβως ?
Φυσικά τα ηλεκτρικά βοηθούν στη μείωση της ρύπανσης. Λογικά ο μακροπρόθεσμος σχεδιασμός είναι να παράγεται ρεύμα από ΑΠΕ. Η εικόνα της εποχής με το λιγνίτη που περιγράφεις είναι παροδική. Ενώ η ρύπανση από τις ΜΕΚ είναι μόνιμη...
Στο γιατί να πάρει κάποιος ηλεκτροκίνητο σήμερα, ανέφερα παραπάνω. Δεν τίθεται θέμα άμεσου οικονομικού οφέλους, άλλα είναι τα πλεονεκτήματα.
Αν οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ήταν πιο ρεαλιστικές, πολλοί θα τα προτιμούσαν και σήμερα από τα θερμικά. Παρά τις δυσκολίες που πράγματι υπάρχουν με την αυτονομία και τη φόρτιση.Ανέφερα επίσης σε προηγούμενη συζήτησή μας, ότι αν κάτι δεν κάνει για σένα, δεν σημαίνει ότι δεν κάνει και για τον υπόλοιπο κόσμο. Ο κόσμος δεν λειτουργεί και δεν περιστρέφεται γύρω από τις δικές σου απόψεις. Ούτε τις δικές μου βέβαια. Ο καθένας έχει τις δικές του ανάγκες, γούστα, τσέπη, προτιμήσεις γι' αυτό υπάρχει και τόσο μεγάλη ποικιλία καταναλωτικών προϊόντων στην αγορά.
Υπαρχουν καποια αντικειμενικα κριτηρια παντως που κανουν την αγορα αυτοκινητου συμφερουσα ή οχι για τον μεσο καταναλωτη. Περα απο μεμονωμενες περιπτωσεις και προσωπικα γουστα.
Αν λοιπον για ενα μεσο ηλεκτροκινητο το κοστος κινησης ειναι 10 ευρω ανα 100 χλμ τοτε αντικειμενικα, και τηρουμενων των δυσκολιων που ανεφερα, ειναι μη συμφερουσα επιλογη για τον μεσο καταναλωτη στην Ελλαδα.
Στο εξωτερικο με πολυ περισσοτερους ταχυφορτιστες και τηρουμενων των χαοτικα ανωτερων μισθων ισως και ν'αξιζει, εδω παντως οχι, τουλαχιστον προς το παρον.Εκτος κι αν μιλαμε για καναν βετζετεριαν που ρουφαει τον καφε με μακαρονι και νομιζει οτι ετσι θα σωθει το περιβαλλον.Η Ελλάδα λόγω γεωγραφίας και μειωμένων οικονομικών δυνατοτήτων ακολουθεί με καθυστέρηση κάποιων ετών τις εξελίξεις στην Ευρώπη. Δεν μπορεί να ξεφύγει όμως. Όταν επικρατήσει η ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη, μερικά χρόνια μετά θα επικρατήσει και στην Ελλάδα. Νομοτελειακά. Το πόσο καλά θα είμαστε προετοιμασμένοι ή αν θα μας κάτσει απότομα στο σβέρκο, θα εξαρτηθεί από μας, τις υποδομές μας και τα οικονομικά μας.
Είναι αδιάφορο για τους Ευρωπαίους αν όπως λες η ηλεκτροκίνηση θα είναι συμφέρουσα για το μέσο καταναλωτή στην Ελλάδα. Και τα 26k που έχει φτάσει σήμερα το Golfάκι με τα 130 άλογα, είναι πολλά λεφτά για το μέσο Έλληνα καταναλωτή. Μιλάμε για ένα λαικό θεωρητικά αυτοκίνητο, που είναι γεμάτοι οι δρόμοι μας με μοντέλα των τελευταίων 20 ετών. Και τα ακόμα λαικότερα Peugeot κάπου εκεί έχουν πάει.
Άρα είτε αρέσει είτε όχι τα πράγματα έχουν πάρει το δρόμο τους. Ας κάνουμε υπομονή όμως. Η αλλαγή μοντέλου παραγωγής ενέργειας με ΑΠΕ και μαζί και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι μακροπρόθεσμα σχέδια. Δεν θα γίνουν αύριο.
Είναι μαραθώνιος αγαπητέ μου κι εσύ ήδη έχεις καεί στο ζέσταμα...Εγω μιλησα για Ελλαδα του σημερα. Αν εσυ κρινεις το τι γινεται εδω με δεδομενα Ελβετιας τοτε αλλος εχει καει.
Επισης ουτε τα golf ουτε τα πεζω πλεον ειναι λαικα αυτοκινητα. Ειναι αναμεσα στα απλα και στα premium. Λαικα ειναι τα skoda, τα kia, τα fiat τα dacia κλπ, χωρις να ειναι κακο αυτο ή να σημαινει κατι για την ποιοτητα τους.Σε 10 χρονια πιθανοτατα να ειναι πολυ διαφορετικα τα πραγματα. Αλλα ειναι αστειο να αγορασει καποιος αυτοκινητο σημερα και μαλιστα μ'ενα καρο χρηματα με γνωμονα το τι ισως θα γινει σε 10 χρονια. Ειναι αλλωστε τοσο απροβλεπτες οι καταστασεις που σε 10 χρονια μπορει να εχουμε γυρισει 30 χρονια πισω, κανεις δεν ξερει. Εδω φετος το χειμωνα στη Γερμανια θα θερμαινονται πολλοι με ξυλοσομπες, αληθεια μπορουμε να ξερουμε σε 10 χρονια τι θα συμβει ?
Για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα του σήμερα, ακόμα και του αύριο τα έχουμε πει. Μην τα ξαναλέμε.
Κατά τ' άλλα, εσύ που είσαι Ελληναράς, όπως κι εγώ, σου φαίνεται αδιανόητο να σκέφτεσαι το σήμερα με προοπτική 10 ετών. Άλλοι Ευρωπαικοί λαοί, αν και φυσικά δεν ξέρουν τι θα συμβεί εντός 10ετών, έχουν ένα πλάνο για το πως θα ήθελαν να είναι τα πράγματα σε 10 χρόνια και προσπαθούν να το πετύχουν.
Τα μονοετή πλάνα τους αφορούν μόνο τις διακοπές τους, που τις κλείνουν ένα χρόνο νωρίτερα... Άσε που αυτοκίνητο 10ετίας δεν παίζει εκεί, τα φέρνουν σ' εμάς οι μαντράδες...Eγω ελληναρας δεν ειμαι, απλα ειμαι ρεαλιστης. Και καλα κανει κανποιος να εχει ενα πλανο δεκατες και εικοσαετες αλλα για πραγματα που εχουν διαρκεια και επενδυσεις σε βαθος χρονου, το αυτοκινητο ειναι για να καλυπτει αμεσες αναγκες με δεδομενα το πολυ 5ετιας. Γι'αυτο και η αγορα ενος ηλεκτρικου αυτοκινητου στη χωρα μας σε βαθος 5ετιας δεν φαινεται δικαιολογημενη, τουλαχιατον απο οικονομικης αποψης.
-
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Eγω ελληναρας δεν ειμαι, απλα ειμαι ρεαλισταρας
Edited
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά