Καλά οκ σε πιστεύω αν και η απενεργοποίηση των κυλίνδρων είναι σε σταθερή πορεία, όχι μέσα στην πόλη όπου σηκώνει φορτίο ο κινητηρας. Πάντως όπου βλέπεις εσύ 6,2 (φαντάζομαι με αυτό που λες πως θα έχεις και ανοιχτό δρόμο μέσα στην μέτρηση) ένα μικρό ιαπωνικό πόλης βλέπει 4,5-5,0 πολύ άνετα. Εάν μάλιστα δεν περνάς και τα 90χλμ σε λεωφόρους χωρίς πολλή κίνηση τότε μιλάμε για 3,8λιτρα βενζίνης/100χλμ
Το μικρό diesel αποκλείεται να γράφει κάτω από 4,5 ή 3,8 λίτρα/100χλμ. Και σε επιδόσεις θα είναι χειρότερο.
Που θέλω να καταλήξω ; Ότι πλέον μεσα την πόλη με τις νέες τεχνολογίες δεν συμφέρει το Diesel. Έξω ναι συμφέρει ακόμα μια σήμερα.
Γενικά η αγορά του δεύτερου που έκανες ήταν αντιοικονομοτεχνικη. Δεν θα βγάλεις τα λεφτά της αγοράς με 15κ το έτος. Μέχρι να τα βγάλεις θα το έχεις δώσει. Αλλά όντως σου δίνει την ψυχική ηρεμία να κινείσαι άνετα στην πόλη.