Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    DPF σε Peugeot
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. DPF σε Peugeot
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 12
    • 13
    • 2 / 13
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    42
    248
    8569
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Οπότε να ακριβύνουν περισσότερο όλα...

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
      Εμαθα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by lap

        Απλό είναι, αν είναι επαγγελματικό το όχημα μπορεί να γίνει μεγαλύτερη έκπτωση φόρου με το τιμολόγιο. Ας μπουν και περισσότεροι καδ στο μετρό έκπτωσης φόρου. Κάτι θα σκεφτούν οι ειδικοί που σχεδιάζουν πολιτικές.

        Γιατί όταν ανέβαινε η βενζίνη εδω και χρόνια κανείς δεν σκεφτόταν ότι λιγοστεύει το διαθέσιμο εισόδημα, συνεπώς ο τζίρος της αγοράς και έτσι γινόμασταν όλοι φτωχότεροι. Τότε δεν έβρισκαν έξυπνα ευφυολογηματα αφού πλήρωναν κάποιοι άλλοι. Σήμερα, που το κόστος ανεβαίνει αισθητά και η περίφημη περιουσία τους θίγεται μαζί με τις επιλογές τους, τώρα μας λένε πως θα επηρεαστεί η αγορά.

        Τώρα στο θέμα του νηματοθετη, πολλά μου φαίνονται, σίγουρα είναι dpf και όχι addblue;;;;

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • yem
          yem last edited by

          Ακριβός τα ίδια είχε ζητήσει γενικό συνεργείο σε γνωστή μου με QQ , μάλλον είναι τακτική των συνεργείων για να πάνε σε κατάργηση dpf και επαναπρογραμματισμό .

          Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser last edited by

            Πάντα η βενζίνη ήταν ακριβότερη από το ντίζελ...

            Τώρα έχουν αλλάξει τροπάριο κάποιοι...

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
            Εμαθα...

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              raptispan last edited by

              Τα dpf εκείνης της εποχής είχαν θέματα σε αρκετά μοντέλα. Το dpf δεν έχει συγκεκριμένο όριο ζωής, η αλλαγή του εξαρτάται από τον τρόπο χρήσης. Να μην το αλλάξεις στην αντιπροσωπεία με 1600 ευρώ. Υπάρχουν καταστήματα που αναλαμβάνουν χημικό καθαρισμό του φίλτρου με 200-300 ευρώ και νομίζω οτι είναι η καλύτερη λύση. Οπότε απευθύνσου σε εξειδικευμένο συνεργείο για diesel. Ψάχνοντας για να λύσεις το πρόβλημα σίγουρα θα σου προτείνουν αφαίρεση dpf και επαναπρογραμματισμό. Θα κερδίσεις σε δύναμη αλλά θα ρυπαίνεις πολύ περισσότερο και μαύρα ντουμάνια θα βγαίνουν όταν πατάς βαθιά το γκάζι. Θα σου έλεγα να μην το κάνεις για το καλό όλων μας και γιατί είναι παράνομη η αφαίρεση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by lap

                Πρέπει όμως να βάζεις έναν παρανομαστή στις τιμές. Ο παρανομαστής ειναι το διαθέσιμο εισόδημα.

                Η βενιζνη γενικά ναι ήταν ακριβότερη λόγω υψηλότερου φόρου στο λίτρο με γνώμονα το Co2. Αυτό ισχύει τα τελευταία 20 έτη. Μη λέμε ξανά τα ίδια και τα ίδια.

                Όμως τα τελευταία έτη η βενζίνη ακριβυνε αισθητά και ο λόγος ως προς το εισόδημα έγινε πολύ χειρότερος. Κυρίως λόγω υψηλής ζήτησης και νέων υψηλών φόρων στο λίτρο της βενζίνης. Τότε κανείς δεν μας έλεγε πως θα χάσουμε όλοι μας εισοδήματα λόγω μικρότερου διαθέσιμου εισοδήματος των καταναλωτών.
                Τότε αφού το ντίζελ ήταν φθηνό και ένιωθαν έξυπνοι για την επιλογή τους δεν τους ένοιαζε η αγορά.

                Σήμερα βιώνουν και οι ντιζελατοι το ίδιο σενάριο...Σήμερα νιώθουν και οι ντιζελατοι ότι ένιωθαν επί έτη οι βενζινοκινητοι.

                Σορρυ για το οφφτοπικ, αλλά είπαμε ο ταξιδευτής παρουσιάζει την πραγματικότητα όπως τον βολεύει.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • fanis75
                  fanis75 moderator last edited by

                  To DPF είναι ένα αναλώσιμο εξάρτημα των ντήζελ που κάποια στιγμή θέλει αλλαγή. Το πότε και πόσο δεν είναι σταθερά, αλλά όποιος αγοράζει ντήζελ οφείλει να το γνωρίζει, ότι κάποια στιγμή θα το αλλάξει. Είναι μέσα στο κόστος συντήρησης. Στην ΜιΤο πάντως είχε περί τα €450.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Σε αυτήν την τιμή (€450) είναι απόλυτα αποδεκτό κόστος. Τα €1700 ομως είναι υπερβολικό ποσό. Διότι το σωστό είναι να μη κοιτάμε μονάχα το λογιστικό όφελος του κόστους των χιλιομέτρων στα 160Κ χλμ αλλά και τα ταμειακα διαθέσιμα σε μια ανύποπτη στιγμή. Ξαφνικά να ζητάει ένα αυτοκίνητο με αξία ας πούμε €8000 κοντά στο 20% της αξίας του μονάχα για να κινείται είναι ένα πολύ σοβαρό έξοδο. Κάτι και που λογιστικά, μιας και το βλέπουμε έτσι, θα εμφανιστεί ως χασουρα και στην μεταπώληση μιας και δεν θα μπορεί να μετακυλισθει ως κόστος στον επόμενο αγοραστή. Δεν θα είναι ανταγωνιστικό ως μεταχειρισμένο.

                    Και πάλι θεωρώ πως ίσως είναι κάτι άλλο. Αλλά όπως λέει και ο @yem και αλλού ακούει για τέτοια ποσά!

                    Η καλύτερη λύση είναι ο καθαρισμός του dpf σε ειδικά συνεργεία με λίγα εκατοσταρικα και όσο πάει. Μετά το πουλάς.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      driver-m @criuser last edited by driver-m

                      @criuser said in DPF σε Peugeot:

                      Πάντα η βενζίνη ήταν ακριβότερη από το ντίζελ...

                      Τώρα έχουν αλλάξει τροπάριο κάποιοι...

                      Λαθος. Πριν την αυξηση του ειδικου φορου καυσιμου, οταν ακομα τα diesel δεν επιτρεπονταν στην Αθηνα, το πετρελαιο ηταν ακριβοτερο της βενζινης.

                      Και ναι, με τις πανακριβες ζημιες που βγαζουν τα diesel στυλ τρομπα πετρελαιου, το ποσο πολυ ρυπαινουν αν δεν ειναι σωστα συντηρημενα (οι μισοι καταργουν τα dpf και γεμιζουν τον τοπο καρκινο, για να μη μιλησει κανεις για τα ταξι που κατα συντριπτικη πλειοψηφια βγαζουν ντουμανια) αλλα και την τιμη που εχει πλεον το καυσιμο diesel, σε συνδυασμο με το οτι κοστιζουν 3-4 χιλιαρικα περισσοτερο απο αντιστοιχους βενζινοκινητηρες και για αμαξια περα απο αμιγως πολης προσφερουν πολυ μειωμενη αισθηση οδηγησης (λογω χαμηλων στροφων κλπ.) πραγματικα δεν υπαρχει κανενας λογος να αγορασει καποιος σημερα diesel αυτοκινητο, ουτε ως καινουριο ουτε ως μεταχειρισμενο.

                      G C R G 4 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        ggab @driver-m last edited by

                        @driver-m said in DPF σε Peugeot:

                        @criuser said in DPF σε Peugeot:

                        Πάντα η βενζίνη ήταν ακριβότερη από το ντίζελ...

                        Τώρα έχουν αλλάξει τροπάριο κάποιοι...

                        Λαθος. Πριν την αυξηση του ειδικου φορου καυσιμου, οταν ακομα τα diesel δεν επιτρεπονταν στην Αθηνα, το πετρελαιο ηταν ακριβοτερο της βενζινης.

                        Και ναι, με τις πανακριβες ζημιες που βγαζουν τα diesel στυλ τρομπα πετρελαιου, το ποσο πολυ ρυπαινουν αν δεν ειναι σωστα συντηρημενα (οι μισοι καταργουν τα dpf και γεμιζουν τον τοπο καρκινο, για να μη μιλησει κανεις για τα ταξι που κατα συντριπτικη ολειοψηφια βγαζουν ντουμανια) αλλα και την τιμη που εχει πλεον το καυσιμο diesel, σε συνδυασμο με το οτι κοστιζουν 3-4 χιλιαρικα περισσοτερο απο αντιστοιχους βενζινοκινητηρες και για αμαξια περα απο αμιγως πολης προσφερουν πολυ μειωμενη αισθηση οδηγησης (λογω χαμηλων στροφων κλπ.) πραγνατικα δεν υπαρχει κανενας λογος να αγορασει καποιος σημερα diesel αυτοκινητο.

                        Αν έκανες πολλά χλμ το χρόνο,δεν θα τα έγραφες αυτά. Τα diesel όντως θέλουν χλμ και όχι μικρές συχνές αποστάσεις!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          margm @agelos82 last edited by

                          @agelos82 said in DPF σε Peugeot:

                          καλησπερα. ξερεις καποιος να με ενημερωσει στο ποσα χλμ αλλαζουμε φιλτρο DPF σε Peugeot 2008 του 2017?
                          αναψε λαμπακι να το ελεγξουμε ,στο συνεργειο ενω μας ειπαν φαινεται καθαρο απο τα νουμερα,επειδη το λαμπακι ξανααναψε μας ειπαν αντικατασταση φιλτρου 1600ευρω.
                          Μπορει να βοηθησει καποιος?

                          Το αμάξι κυκλοφορεί εντός πόλης ;
                          Δες τη egr του και καθάρισε την . Ξεκίνησε με ένα πλύσιμο του dpf με χημικά και το παρακολουθείς .
                          Έβγαλε κάποιο κωδικό βλάβης ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser @lap last edited by

                            @lap said in DPF σε Peugeot:

                            Πρέπει όμως να βάζεις έναν παρανομαστή στις τιμές. Ο παρανομαστής ειναι το διαθέσιμο εισόδημα.

                            Η βενιζνη γενικά ναι ήταν ακριβότερη λόγω υψηλότερου φόρου στο λίτρο με γνώμονα το Co2. Αυτό ισχύει τα τελευταία 20 έτη. Μη λέμε ξανά τα ίδια και τα ίδια.

                            Όμως τα τελευταία έτη η βενζίνη ακριβυνε αισθητά και ο λόγος ως προς το εισόδημα έγινε πολύ χειρότερος. Κυρίως λόγω υψηλής ζήτησης και νέων υψηλών φόρων στο λίτρο της βενζίνης. Τότε κανείς δεν μας έλεγε πως θα χάσουμε όλοι μας εισοδήματα λόγω μικρότερου διαθέσιμου εισοδήματος των καταναλωτών.
                            Τότε αφού το ντίζελ ήταν φθηνό και ένιωθαν έξυπνοι για την επιλογή τους δεν τους ένοιαζε η αγορά.

                            Σήμερα βιώνουν και οι ντιζελατοι το ίδιο σενάριο...Σήμερα νιώθουν και οι ντιζελατοι ότι ένιωθαν επί έτη οι βενζινοκινητοι.

                            Σορρυ για το οφφτοπικ, αλλά είπαμε ο ταξιδευτής παρουσιάζει την πραγματικότητα όπως τον βολεύει.

                            Πάντα όπως είναι...😠

                            Αλλά συνήθως με βολεύει...🙄

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                            Εμαθα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • C
                              criuser @driver-m last edited by

                              @driver-m said in DPF σε Peugeot:

                              @criuser said in DPF σε Peugeot:

                              Πάντα η βενζίνη ήταν ακριβότερη από το ντίζελ...

                              Τώρα έχουν αλλάξει τροπάριο κάποιοι...

                              Λαθος. Πριν την αυξηση του ειδικου φορου καυσιμου, οταν ακομα τα diesel δεν επιτρεπονταν στην Αθηνα, το πετρελαιο ηταν ακριβοτερο της βενζινης.

                              Και ναι, με τις πανακριβες ζημιες που βγαζουν τα diesel στυλ τρομπα πετρελαιου, το ποσο πολυ ρυπαινουν αν δεν ειναι σωστα συντηρημενα (οι μισοι καταργουν τα dpf και γεμιζουν τον τοπο καρκινο, για να μη μιλησει κανεις για τα ταξι που κατα συντριπτικη πλειοψηφια βγαζουν ντουμανια) αλλα και την τιμη που εχει πλεον το καυσιμο diesel, σε συνδυασμο με το οτι κοστιζουν 3-4 χιλιαρικα περισσοτερο απο αντιστοιχους βενζινοκινητηρες και για αμαξια περα απο αμιγως πολης προσφερουν πολυ μειωμενη αισθηση οδηγησης (λογω χαμηλων στροφων κλπ.) πραγματικα δεν υπαρχει κανενας λογος να αγορασει καποιος σημερα diesel αυτοκινητο, ουτε ως καινουριο ουτε ως μεταχειρισμενο.

                              Πάντα το ντίζελ ήταν φτηνότερο. Από το 1975 που θυμάμαι τις τιμές...

                              Η διαφορά τιμής υπάρχει, όχι 3-4000, αλλά 1-2000 για αμάξια μέχρι 25-30000.

                              Για την αίσθηση οδήγησης, οδηγώντας για πρώτη φορά ντίζελ, διαφωνώ κάθετα. Δεν κόβει πουθενά, καμία σχέση με τα αντίστοιχα βενζίνης.

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                              Εμαθα...

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • R
                                racefun1971 @driver-m last edited by

                                @driver-m said in DPF σε Peugeot:

                                @criuser said in DPF σε Peugeot:

                                Πάντα η βενζίνη ήταν ακριβότερη από το ντίζελ...

                                Τώρα έχουν αλλάξει τροπάριο κάποιοι...

                                Λαθος. Πριν την αυξηση του ειδικου φορου καυσιμου, οταν ακομα τα diesel δεν επιτρεπονταν στην Αθηνα, το πετρελαιο ηταν ακριβοτερο της βενζινης.

                                Και ναι, με τις πανακριβες ζημιες που βγαζουν τα diesel στυλ τρομπα πετρελαιου, το ποσο πολυ ρυπαινουν αν δεν ειναι σωστα συντηρημενα (οι μισοι καταργουν τα dpf και γεμιζουν τον τοπο καρκινο, για να μη μιλησει κανεις για τα ταξι που κατα συντριπτικη πλειοψηφια βγαζουν ντουμανια) αλλα και την τιμη που εχει πλεον το καυσιμο diesel, σε συνδυασμο με το οτι κοστιζουν 3-4 χιλιαρικα περισσοτερο απο αντιστοιχους βενζινοκινητηρες και για αμαξια περα απο αμιγως πολης προσφερουν πολυ μειωμενη αισθηση οδηγησης (λογω χαμηλων στροφων κλπ.) πραγματικα δεν υπαρχει κανενας λογος να αγορασει καποιος σημερα diesel αυτοκινητο, ουτε ως καινουριο ουτε ως μεταχειρισμενο.

                                Άμα βγάζανε τρομπα και μπεκ θα είχανε πάρει οι ταξιτζήδες tsi αντί για tdi. Μην ξεχνάς ότι υπάρχουν και πολλοί που αφαιρούν καταλύτες. Η λύση είναι μία κατάσχεση επιτόπου. Όσο για τα ερείπια ταξί που πατάνε γκάζι και κρύβεται ο ήλιος ας τους υποχρεώσει να τα αλλάζουν νωρίτερα.
                                Το ντίζελ δεν έχει και πολλά χρόνια που έχει επιτραπεί στην Αθήνα Θεσσαλονίκη. Όταν έγινε αυτό εγώ ήμουν κοντά στα 40. άμα ήθελες οικογενειακο τότε με σαλιγκάρι υπήρχαν. Είχα και από αυτό το 2009 turbobenzina 1800 κυβικά 200 άλογα, κατανάλωση άστο καλύτερα. Ήθελες ένα νεροποταμο βενζίνη με την κάθε γκαζια. Τα χιλιόμετρα που κάνω είναι καμμία 40.000 το χρόνο εντός εκτός Ελλάδος. Με το ντίζελ βρήκα την σωτηρία. 2000 κυβικά 200 άλογα (αν του ανοίξω και λίγο τα πετρέλαια το πας και 240 άνετα) κατανάλωση 7 και άνετα μπορείς και λιγοτερα λίτρα. Ναι ΟΚ ακούγεται σαν τράτα και δεν έχει την λειτουργία της βενζίνης. Και. Άμα δεν το χορταινει το καύσιμο τι να το κάνω. Είχαμε κάνει τον βενζινα να πηγαίνει με λιαρτζετ στο Παρίσι για ψωνια. Αίσθηση οδήγησης ναι για πες μου κάποιο από αυτά που μπορεί να αγόρασει ενας μέσος αγοραστής. Προσωπικά πλέον σε μένα ταιριάζει το ντίζελ. Στην ηλικία που είμαι, που εδώ και 16 χρόνια χρόνια προστέθηκε και νέο μέλος στην οικογένεια και άλλαξε και ο τρόπος οδήγησης ντίζελ και μόνο. Πολλά χιλιόμετρα χαμηλή κατανάλωση και βλέπουμε στην πορεία. Τώρα άν το 2030 που λένε θα μεταμορφωθουνε όλες οι νερόκολοκύθες που βλέπω ακόμη στους δρόμους μέσα σε μια βράδυα σε tesla τι να κάνουμε θα πάρουμε ηλεκτρικό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • G
                                  gv2000 last edited by gv2000

                                  διαβάζω για πανάκριβες ζημιές των diesel και αλήθεια θα ήθελα να μάθω τι ζημιές έχουν πάθει όσοι τα γράφουν αυτά...καλό θα ήταν να τεκμηριώνουμε αυτό που λέμε...το DPF δεν είναι ζημιά...είναι αναλώσιμο...ακριβό αλλά αναλώσιμο...
                                  έχουν περάσει petrol και diesel οχήματα από εμένα...όλα καλοσυντηρημένα και δεν είχα ποτέ κάποια ακριβή ζημια...

                                  fanis75 R G 3 Replies Last reply Reply Quote 3
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @gv2000 last edited by

                                    @gv2000 said in DPF σε Peugeot:

                                    το DPF δεν είναι ζημιά...είναι αναλώσιμο...ακριβό αλλά αναλώσιμο...

                                    Ακριβώς!!! Όπως αλλάζουμε διάφορα εξαρτήματα και το DPF θέλει αλλαγή.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • R
                                      racefun1971 @gv2000 last edited by

                                      @gv2000 said in DPF σε Peugeot:

                                      διαβάζω για πανάκριβες ζημιές των diesel και αλήθεια θα ήθελα να μάθω τι ζημιές έχουν πάθει όσοι τα γράφουν αυτά...καλό θα ήταν να τεκμηριώνουμε αυτό που λέμε...το DPF δεν είναι ζημιά...είναι αναλώσιμο...ακριβό αλλά αναλώσιμο...
                                      έχουν περάσει petrol και diesel οχήματα από εμένα...όλα καλοσυντηρημένα και δεν είχα ποτέ κάποια ακριβή ζημια...

                                      Ακριβό αλλά αναλώσιμο....
                                      Ναι άν το αλλάξεις στην αντιπροσωπεία. Έξω είναι πολύ φθηνότερα. Αλήθεια ένας καταλύτης για βενζινοκινητο ποσο έχει αν το αλλάξεις στην αντιπροσωπεία με τον γνήσιο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        super-t last edited by

                                        Έχουμε καμιά επίσημη ενημέρωση κάθε πότε πρέπει να αλλάζει το αναλώσιμο dpf?

                                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gv2000 last edited by

                                          όσο επίσημη ενημέρωση έχουμε κάθε πότε πρέπει να αλλάζουμε συμπλέκτη...προφανώς και όχι αφού εξαρτάται από την χρήση του οχήματος, απο καύσιμο κλπ κλπ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • G
                                            ggab @gv2000 last edited by

                                            @gv2000 said in DPF σε Peugeot:

                                            διαβάζω για πανάκριβες ζημιές των diesel και αλήθεια θα ήθελα να μάθω τι ζημιές έχουν πάθει όσοι τα γράφουν αυτά...καλό θα ήταν να τεκμηριώνουμε αυτό που λέμε...το DPF δεν είναι ζημιά...είναι αναλώσιμο...ακριβό αλλά αναλώσιμο...
                                            έχουν περάσει petrol και diesel οχήματα από εμένα...όλα καλοσυντηρημένα και δεν είχα ποτέ κάποια ακριβή ζημια...

                                            Το dpf είναι αναλώσιμο,όσο αναλώσιμος είναι και ο καταλύτης στα της βενζίνης!
                                            Βλάβη είναι όταν τα παίζει τόσο νωρίς και πιθανόν να φταίνε τα πετρέλαια και ο τρόπος χρήσης,δηλαδή μικρές συχνές διαδρομές.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 2 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr