Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUZUKI SX4 SCROSS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUZUKI SX4 SCROSS
    • 1
    • 2
    • 296
    • 297
    • 298
    • 299
    • 300
    • 352
    • 353
    • 298 / 353
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    134
    7055
    218214
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Αρχές Οκτώβρη λέτε να είναι εντάξει στα σύνορα από ουρές ?

      Αν περάσεις ΣΚ είναι καλύτερα ή χειρότερα από καθημερινές ?

      Πάντως τώρα που κοιτάω το γούγλε μάπς έχει μικρή αναμονή στα σύνορα, πιστεύω σε μισή ώρα θα καθαρίσεις, αλλά έχει μποτιλιαρίσματα μεγάλα μέσα στις χώρες, καθότι έχουμε επιστροφές και νομίζω ανοίγουν τα σχολεία αύριο σε πολλές χώρες.

      Είδα ότι υπάρχει αναμονή μεταξύ Κροατίας και Σλοβενίας, γιατί η Κροατία δεν είναι στο Σέγκεν .

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        civil357 last edited by

        Χριστούγεννα που πέρασα μέχρι το Βελιγράδι, κίνηση βρήκα μόνο στα ελληνο σκοπιανικα, πουθενά αλλού τίποτα αξιόλογο. Αλλά ούτε εκεί υπήρξε κάποιο θέμα, οπότε υποθέτω ότι φθινόπωρο θα περνάς αέρα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lemouz75 last edited by

          Τα Ελληνικά καύσιμα πλέον είναι ΙΔΙΑ με τα Ευρωπαϊκά, Οι μόνες διαφορές είναι σε τι πρατήριο θα πέσεις και στην νοθεία που δυστυχώς στην χώρα μας είναι μεγάλη.Τα υπόλοιπα είναι σε συζητήσεις να βρισκόμαστε....

          S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            super-t @lemouz75 last edited by

            @lemouz75 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

            Τα Ελληνικά καύσιμα πλέον είναι ΙΔΙΑ με τα Ευρωπαϊκά, Οι μόνες διαφορές είναι σε τι πρατήριο θα πέσεις και στην νοθεία που δυστυχώς στην χώρα μας είναι μεγάλη.Τα υπόλοιπα είναι σε συζητήσεις να βρισκόμαστε....

            Έχει η Ελλάδα πετρέλαιο με HVO ή δυνατότητα 100 % HVO; Ενδιαφέρον.

            I L 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • I
              izz @super-t last edited by izz

              @super-t said in SUZUKI SX4 SCROSS:

              @lemouz75 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

              Τα Ελληνικά καύσιμα πλέον είναι ΙΔΙΑ με τα Ευρωπαϊκά, Οι μόνες διαφορές είναι σε τι πρατήριο θα πέσεις και στην νοθεία που δυστυχώς στην χώρα μας είναι μεγάλη.Τα υπόλοιπα είναι σε συζητήσεις να βρισκόμαστε....

              Έχει η Ελλάδα πετρέλαιο με HVO ή δυνατότητα 100 % HVO; Ενδιαφέρον.

              Πολύ σύντομα ναι θα έχει και HVO.

              https://www.ertnews.gr/eidiseis/oikonomia/elladaoikonomia/ygra-kaysima-choris-petrelaio-tha-paragoyn-ta-diylistiria-toy-mellontos-ependyseis-apo-ta-elpe/

              Επίσης έχει ήδη ξεκινήσει εδώ και ένα μήνα η διάθεση SAF στο Ελ Βενιζέλος και Μακεδονία και θα επεκταθεί σε όλα τα αεροδρόμια..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                izz @japanese1 last edited by izz

                @japanese1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                Έχει καράβια με Ιταλό ιδιοκτήτη και Ελληνικά καράβια τα οποία είναι καθαρά. ΟΚ, γίνεται χαμός από κόσμο αλλά προσωπικά βρήκα τα Ελληνικά καράβια superfast αρκετά καθαρά.

                Όσον αφορά το diesel, ναι είναι διαφορετικό απο το δικο μας. Αν δείτε εδώ,

                https://oilproducts.eni.com/en_GB/products/fuels/automotive/diesel/eni-diesel

                έχει 15% βιοντήζελ από φυτά HVO, το οποίο έχει αριθμό κετανίων 75. Αν ανοίξετε το pdf στο τέλος, θα δείτε ότι έχει μίνιμουμ αριθμό κετανίων 55 , τη στιγμή που η EU νομοθεσία αναφέρει ο δείκτης να είναι > 51. Αξιοσημείωτο είναι πως αναφέρει σε pdf τη φουλ σύνθεση του πετρελαίου, πράγμα που οι δικές μας εταιρείες αποφεύγουν.

                Δεν είναι από φυτά είναι συνθετικό παραφινικό ντίζελ, πιστοποιημένο ως βιώσιμο καύσιμο, μιας και παρασκευάζεται από βιώσιμα φυτικά έλαια ή από την επανεπεξεργασία ανάλογων αποβλήτων (λίπη, ζώα, μαγειρικά έλαια, υπολείμματα λαδιών κ.λπ.). Επίσης στο Βέλγιο υπάρχει και σε 100% αλλά με τιμή 2,86/λίτρο όταν το απλό με προσθήκη βίο έχει 1,68 (τιμές όταν κυκλοφόρησε 10/21).
                Τα 75 κετάνια πως προκύπτουν δεν τα αναφέρει πουθενά min 55 λέει

                S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  super-t @izz last edited by super-t

                  @izz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                  @japanese1 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                  Έχει καράβια με Ιταλό ιδιοκτήτη και Ελληνικά καράβια τα οποία είναι καθαρά. ΟΚ, γίνεται χαμός από κόσμο αλλά προσωπικά βρήκα τα Ελληνικά καράβια superfast αρκετά καθαρά.

                  Όσον αφορά το diesel, ναι είναι διαφορετικό απο το δικο μας. Αν δείτε εδώ,

                  https://oilproducts.eni.com/en_GB/products/fuels/automotive/diesel/eni-diesel

                  έχει 15% βιοντήζελ από φυτά HVO, το οποίο έχει αριθμό κετανίων 75. Αν ανοίξετε το pdf στο τέλος, θα δείτε ότι έχει μίνιμουμ αριθμό κετανίων 55 , τη στιγμή που η EU νομοθεσία αναφέρει ο δείκτης να είναι > 51. Αξιοσημείωτο είναι πως αναφέρει σε pdf τη φουλ σύνθεση του πετρελαίου, πράγμα που οι δικές μας εταιρείες αποφεύγουν.

                  Δεν είναι από φυτά είναι συνθετικό παραφινικό ντίζελ, πιστοποιημένο ως βιώσιμο καύσιμο, μιας και παρασκευάζεται από βιώσιμα φυτικά έλαια ή από την επανεπεξεργασία ανάλογων αποβλήτων (λίπη, ζώα, μαγειρικά έλαια, υπολείμματα λαδιών κ.λπ.). Επίσης στο Βέλγιο υπάρχει και σε 100% αλλά με τιμή 2,86/λίτρο όταν το απλό με προσθήκη βίο έχει 1,68 (τιμές όταν κυκλοφόρησε 10/21).
                  Τα 75 κετάνια πως προκύπτουν δεν τα αναφέρει πουθενά min 55 λέει

                  Στη λίστα αριστερά αναφέρει HVO-diesel και εκεί λέει το 75.


                  Αν είναι συνθετικό το HVO από τα λάδια, είναι συνθετικό και το βιοντίζελ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lemouz75 @super-t last edited by

                    @super-t said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                    @lemouz75 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                    Τα Ελληνικά καύσιμα πλέον είναι ΙΔΙΑ με τα Ευρωπαϊκά, Οι μόνες διαφορές είναι σε τι πρατήριο θα πέσεις και στην νοθεία που δυστυχώς στην χώρα μας είναι μεγάλη.Τα υπόλοιπα είναι σε συζητήσεις να βρισκόμαστε....

                    Έχει η Ελλάδα πετρέλαιο με HVO ή δυνατότητα 100 % HVO; Ενδιαφέρον.

                    Η απάντηση μου αφορούσε στην ποιότητα ασχέτως με το τι γίνεται μέχρι να φθάσει στον καταναλωτή.Αν αλλάξει στο μέλλον η σύνθεση τους πάλι το ίδιο θα ισχύει Γιατί δεν υπάρχουν έλεγχοι με σκοπό το τελικό προϊόν να φθάνει άψογο στον καταναλωτή.....

                    I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • piliourits
                      piliourits last edited by

                      Πρέπει να μεταφερθούν τα τμήματα της συζήτης στο νήμα των καυσίμων αν γίνεται.

                      Να δείτε που στο τέλος οι ντιζελοκινητήρες θα είναι "του μέλλοντος" με τέτοια καύσιμα

                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Μα και βενζίνης μπορούν να φτιαχτούν από ανακυκλώσιμη πρώτη ύλη.

                        Τα Diesel εξακολουθούν να κερδίζουν στον τομέα των Co2 αλλά όχι στα υπόλοιπα ρυπογόνα, Τα υβριδικά ομως κερδίζουν σε κάθε τομέα. Και στους ρύπους και στα co2

                        Υπάρχουν και τεχνικές λύσεις που όντως μηδενίζουν τους ρύπους στα υφιστάμενα diesel. Είχα βάλει κάποιες μελέτες που ανακοίνωσε το αντίστοιχο όργανο της ευρωπαϊκής Ένωσης.

                        Γενικα το πιο ρεαλιστικό σενάριο είναι τα phev με βιοκαύσιμα ή τα σκέτα υβριδικά με βιοκαύσιμα.

                        Όσο για τις μπαταρίες να είναι στερεού τύπου με το 1/3 του βάρους των σημερινών.
                        Και με αυτές τις δύο παραδοχές να συνεχίσει η ανθρωπότητα και η αυτοκίνηση για κάποιες δεκαετίες. Τα ηλεκτρικά θα είναι ότι είναι σήμερα τα diesel.
                        Δηλαδή, δύναμη από χαμηλά και απίστευτη ροπή με παμφθηνη μετακίνηση

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • gatoz
                          gatoz last edited by gatoz

                          τωρα τι συζηταμε....
                          εχετε δει ντηζελ σε δασος? παραφωνια ηχητικη και οπτικη. και μυρωδια εμετικη.

                          #milf-a-man

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • piliourits
                            piliourits last edited by

                            Εγώ δεν είχα προσωπικό ντηζελ ποτέ πριν.
                            Απόκτησα ένα λόγω προσφοράς χωρίς να έχω εστιάσει στο καύσιμο (το κιβώτιο ήθελα κατά βάση και να βγαίνει στις ανηφόρες του χωριού, που μαλλον με λιγο παραπάνω ζόρι θα βγαινε και χιλιαρι τούρμπο).
                            Έτυχε να χει τον τελευταίο, πιο προηγμένο, απ όλους τους ντιζελοκινητηρες της αγοράς. Αν θα βγει καλός θα δούμε. Έχω γράψει πως βρίσκομαι σε αναμονή για εργασία ανάκλησης.
                            Και δεν πλήρωσα τίποτα παραπάνω για να πάρω το ντίζελ, υπάρχει κόσμος που αγόρασε το αντίστοιχο 1.2 Shine ακριβότερα από το δικό μου.

                            Αυτά που λέτε, άλλος για μυρωδιά, άλλος για θόρυβο, η για το να ανακατεύεις την κουτάλα συνέχεια λόγω μη ελαστικοτητας, τα χω δει σε παλιά ταξί, σε παλιά φορτηγά, στα πικ-απ που οδηγούσα στο εργοστάσιο, ΑΛΛΑ δεν έχουν καμία σχέση με το (υπερβολικά) πολιτισμένο, ειδικά στο ταξίδι, υπερυψωμένο αυτόματο μικρομεσαίο που οδηγώ τους τελευταίους 16 μήνες. Μα ΚΑΜΙΑ.
                            Τόσο που σκέφτομαι πως μάλλον δεν έχετε μπει σε τέτοιο ντίζελ για χρόνια...
                            Έκτος κι αν "φταίει" ο χαρακτήρας Σιτροέν γι αυτό που αντιλαμβάνομαι εγώ, κι είναι αλλιώς τα υπόλοιπα.

                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                            gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • L
                              lap last edited by

                              Έχεις αυτόματο, αυτό σε σώζει. Ειδάλλως με την κουτάλα πιο πολύ θα την χρησιμοποιήσεις στο ντίζελ.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • gatoz
                                gatoz @piliourits last edited by

                                @piliourits said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                Εγώ δεν είχα προσωπικό ντηζελ ποτέ πριν.
                                Απόκτησα ένα λόγω προσφοράς χωρίς να έχω εστιάσει στο καύσιμο (το κιβώτιο ήθελα κατά βάση και να βγαίνει στις ανηφόρες του χωριού, που μαλλον με λιγο παραπάνω ζόρι θα βγαινε και χιλιαρι τούρμπο).
                                Έτυχε να χει τον τελευταίο, πιο προηγμένο, απ όλους τους ντιζελοκινητηρες της αγοράς. Αν θα βγει καλός θα δούμε. Έχω γράψει πως βρίσκομαι σε αναμονή για εργασία ανάκλησης.
                                Και δεν πλήρωσα τίποτα παραπάνω για να πάρω το ντίζελ, υπάρχει κόσμος που αγόρασε το αντίστοιχο 1.2 Shine ακριβότερα από το δικό μου.

                                Αυτά που λέτε, άλλος για μυρωδιά, άλλος για θόρυβο, η για το να ανακατεύεις την κουτάλα συνέχεια λόγω μη ελαστικοτητας, τα χω δει σε παλιά ταξί, σε παλιά φορτηγά, στα πικ-απ που οδηγούσα στο εργοστάσιο, ΑΛΛΑ δεν έχουν καμία σχέση με το (υπερβολικά) πολιτισμένο, ειδικά στο ταξίδι, υπερυψωμένο αυτόματο μικρομεσαίο που οδηγώ τους τελευταίους 16 μήνες. Μα ΚΑΜΙΑ.
                                Τόσο που σκέφτομαι πως μάλλον δεν έχετε μπει σε τέτοιο ντίζελ για χρόνια...
                                Έκτος κι αν "φταίει" ο χαρακτήρας Σιτροέν γι αυτό που αντιλαμβάνομαι εγώ, κι είναι αλλιώς τα υπόλοιπα.

                                ε, μερικοι κατι εχουμε μπει... στον ιδιο ακριβως κινητηρα, με 130 αυτοματο. και με 101 χειροκουνα. και με 110 το αυτο.
                                εχει και κροταλισμα και ντουμανι οταν τον πιεσεις. και ειναι πολυ οικονομικος. αν καποιος κανει χιλιομετρα και εχει περιορισμενα οικονομικα, ειναι μονοδρομος οσο ειναι σε εγγυηση αν και βαθεια προβληματικος, ο γιος μου, ο αλλος οχι ο εδω, εχει τρομαξει και εχει κοψει τις εκδρομες απο τις φορες που τον αφησε. ομως ποιοτικα η κινηση με βενζινη ειναι αλλουθε.

                                #milf-a-man

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Δώσε πόνο Πήλιου...

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser last edited by criuser

                                    Με βενζίνη με 300 άλογα που στα πληρώνουν οι επιδοτήσεις βέβαια στους τσέους που λέει και ο παγωμένος......

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • gatoz
                                      gatoz @criuser last edited by

                                      @criuser said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                      Με βενζίνη με 300 άλογα που στα πληρώνουν οι επιδοτήσεις βέβαια στους τσέους που λέει και ο παγωμένος......

                                      αμα ζουσαν και ολες τις ημερες που το εχω θα ηταν καλυτερα, αλλα ειναι γαλλικα και ψοφανε καθε τοσο.

                                      #milf-a-man

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Είναι απλά τιμωρία για την Υβριν που ξεστομίζεις...

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • I
                                          izz @lemouz75 last edited by

                                          @lemouz75 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                          @super-t said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                          @lemouz75 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                          Τα Ελληνικά καύσιμα πλέον είναι ΙΔΙΑ με τα Ευρωπαϊκά, Οι μόνες διαφορές είναι σε τι πρατήριο θα πέσεις και στην νοθεία που δυστυχώς στην χώρα μας είναι μεγάλη.Τα υπόλοιπα είναι σε συζητήσεις να βρισκόμαστε....

                                          Έχει η Ελλάδα πετρέλαιο με HVO ή δυνατότητα 100 % HVO; Ενδιαφέρον.

                                          Η απάντηση μου αφορούσε στην ποιότητα ασχέτως με το τι γίνεται μέχρι να φθάσει στον καταναλωτή.Αν αλλάξει στο μέλλον η σύνθεση τους πάλι το ίδιο θα ισχύει Γιατί δεν υπάρχουν έλεγχοι με σκοπό το τελικό προϊόν να φθάνει άψογο στον καταναλωτή.....

                                          Βάζε μόνο από εταιρικά να είσαι σίγουρος..

                                          L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • piliourits
                                            piliourits last edited by

                                            Αυτό το "εταιρικό" υπάρχει τρόπος να το ξέρουμε σίγουρα όπου βρεθούμε;

                                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                            S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 296
                                            • 297
                                            • 298
                                            • 299
                                            • 300
                                            • 352
                                            • 353
                                            • 298 / 353
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr