-
@dimsabas said in MAZDA FORUM:
@lap said in MAZDA FORUM:
Μια χαρά επιλογή έκανες.
Οντως εξαιρετικό φαίνεται το μαζντα 2 και όσο διαβάζω να σου πω ότι δεν θέλω να γίνει Τογιότα. Θέλω να παραμείνει ως επιλογή έτσι όπως είναι.
Προσωπικά είχα μια ψευδαίσθηση ότι ήταν πανάκριβο και δεν το κοίταξα καθόλου. Έχω νιώσει κάπως χαζός που δεν το έκανα αλλά τώρα δεν αλλάζει.
Ποσο καιρό σου έδιναν στο μαζντα για παραλαβή από εργοστάσιο;
Θυμάμαι το σχόλιό σου μετά τη δοκιμή μου.
https://cartalk.gr/mazda-2-1-5-auto/Που πανηγύριζες με το σκορ σε σχέση με το Yaris! Χαχαχαχα! Αθάνατος Λάπης.
Το λες και λιγο σκιαχτικο το post σου εκεί προς το τέλος, αλλά οκ...
Φτου φτου φτου, για παν ενδεχόμενο..
Ήταν απο τα καλυτερα άρθρα σου. Απόλαυση ήταν και μακάρι να ήταν καμιά σελίδα παραπάνω. Έτσι βλέπω και εγώ τα αυτοκίνητα όπως αυτό το άρθρο.
-
@lap said in MAZDA FORUM:
@dimsabas said in MAZDA FORUM:
@lap said in MAZDA FORUM:
Μια χαρά επιλογή έκανες.
Οντως εξαιρετικό φαίνεται το μαζντα 2 και όσο διαβάζω να σου πω ότι δεν θέλω να γίνει Τογιότα. Θέλω να παραμείνει ως επιλογή έτσι όπως είναι.
Προσωπικά είχα μια ψευδαίσθηση ότι ήταν πανάκριβο και δεν το κοίταξα καθόλου. Έχω νιώσει κάπως χαζός που δεν το έκανα αλλά τώρα δεν αλλάζει.
Ποσο καιρό σου έδιναν στο μαζντα για παραλαβή από εργοστάσιο;
Θυμάμαι το σχόλιό σου μετά τη δοκιμή μου.
https://cartalk.gr/mazda-2-1-5-auto/Που πανηγύριζες με το σκορ σε σχέση με το Yaris! Χαχαχαχα! Αθάνατος Λάπης.
Το λες και λιγο σκιαχτικο το post σου εκεί προς το τέλος, αλλά οκ...
Φτου φτου φτου, για παν ενδεχόμενο..
Ήταν απο τα καλυτερα άρθρα σου. Απόλαυση ήταν και μακάρι να ήταν καμιά σελίδα παραπάνω. Έτσι βλέπω και εγώ τα αυτοκίνητα όπως αυτό το άρθρο.
Ήταν η μοναδική δοκιμή για την οποία με πήρε τηλέφωνο για ξέχεσμα η εισαγωγική.
-
Αχαχαχαχαχαχα
-
@dimsabas said in MAZDA FORUM:
@lap said in MAZDA FORUM:
@dimsabas said in MAZDA FORUM:
@lap said in MAZDA FORUM:
Μια χαρά επιλογή έκανες.
Οντως εξαιρετικό φαίνεται το μαζντα 2 και όσο διαβάζω να σου πω ότι δεν θέλω να γίνει Τογιότα. Θέλω να παραμείνει ως επιλογή έτσι όπως είναι.
Προσωπικά είχα μια ψευδαίσθηση ότι ήταν πανάκριβο και δεν το κοίταξα καθόλου. Έχω νιώσει κάπως χαζός που δεν το έκανα αλλά τώρα δεν αλλάζει.
Ποσο καιρό σου έδιναν στο μαζντα για παραλαβή από εργοστάσιο;
Θυμάμαι το σχόλιό σου μετά τη δοκιμή μου.
https://cartalk.gr/mazda-2-1-5-auto/Που πανηγύριζες με το σκορ σε σχέση με το Yaris! Χαχαχαχα! Αθάνατος Λάπης.
Το λες και λιγο σκιαχτικο το post σου εκεί προς το τέλος, αλλά οκ...
Φτου φτου φτου, για παν ενδεχόμενο..
Ήταν απο τα καλυτερα άρθρα σου. Απόλαυση ήταν και μακάρι να ήταν καμιά σελίδα παραπάνω. Έτσι βλέπω και εγώ τα αυτοκίνητα όπως αυτό το άρθρο.
Ήταν η μοναδική δοκιμή για την οποία με πήρε τηλέφωνο για ξέχεσμα η εισαγωγική.
Μπορείς να αποκαλύψεις ύφος ή/και αν έβλαψε τις σχέσεις σου με την εταιρεία;
-
Η επίσημη κριτική ήταν ότι παραχωρήθηκε για δοκιμή αλλά αναλώθηκα σε σύγκριση με το Yaris-Mazda 2. Δηλαδή ότι στην πράξη έγραψα συγκριτικό, ενώ το αμάξι δεν είχε παραχωρηθεί για τέτοιο. Ήταν τελείως φαιδρό επιχείρημα γιατί απλώς πήρα ένα αμάξι για δοκιμή. Δεν είχαμε πει αν θα κάνω συγκριτικό, ταξιδιωτικό στην Ουκρανία ή τεστ κατανάλωσης.
Στην ουσία, αυτό που τους πείραξε είναι ότι έγραψα τελείως χύμα: "πηγαίντε σε μια αντιπροσωπεία της Toyota και πάρτε το Yaris". Εντάξει, αν το δεις από τη δική τους σκοπιά είναι χοντρό αλλά εγώ τα γράφω αφιλτράριστα και όσο πιο αληθινά μπορώ. Χορτάσαμε από μισόλογα και συγκαλυμμένες αλήθειες. Οπότε είναι απλό: αυτοί καλά κάνουν και γκρινιάζουν γιατί κάνουν τη δουλειά τους, αλλά κι εγώ πρέπει να κάνω τη δική μου δουλειά για να ξέρει ο αναγνώστης τι ακριβώς συμβαίνει.
Οι σχέσεις δεν έχουν χαλάσει. Έτσι κι αλλιώς, δεν τίθεται θέμα διαφήμισης. Τώρα, για δημοσιογραφικό, υποτίθεται ότι κάποια στιγμή το φθινόπωρο θα έπαιρνα το CX-30. Εκεί θα φανεί αν όντως υπάρχει πρόβλημα.
Αυτή είναι η δοκιμή: https://cartalk.gr/mazda-2-1-5-auto/
-
-
Πάντως την προτροπή αγοράς, είτε υπάρχει οικονομικό συμφέρον είτε όχι, δεν τη λες και αντικειμενική δημοσιογραφια.
Μπορείς να πείς ότι στην πράξη είναι το ίδιο ή ότι υστερεί εδώ κι εδώ.
Αν γράψει κάποιος δημοσιογράφος που δεν τα παίρνει απ τη λίστα Πέτσα, "αν είναι να ψηφίσετε Σύριζα, καλύτερα να ψηφίστε την ορίτζιναλ ΝΔ" ή "αντί για ΝΔ ψηφίστε το ΠΑΣΟΚ το γνήσιο", λίγοι θα το εκλαβουν ως αμερόληπτη δημοσιογραφια, κι ας έχει δίκιο... -
@piliourits said in MAZDA FORUM:
Πάντως την προτροπή αγοράς, είτε υπάρχει οικονομικό συμφέρον είτε όχι, δεν τη λες και αντικειμενική δημοσιογραφια.
Μπορείς να πείς ότι στην πράξη είναι το ίδιο ή ότι υστερεί εδώ κι εδώ.
Αν γράψει κάποιος δημοσιογράφος που δεν τα παίρνει απ τη λίστα Πέτσα, "αν είναι να ψηφίσετε Σύριζα, καλύτερα να ψηφίστε την ορίτζιναλ ΝΔ" ή "αντί για ΝΔ ψηφίστε το ΠΑΣΟΚ το γνήσιο", λίγοι θα το εκλαβουν ως αμερόληπτη δημοσιογραφια, κι ας έχει δίκιο...Well noted
-
@piliourits said in MAZDA FORUM:
Πάντως την προτροπή αγοράς, είτε υπάρχει οικονομικό συμφέρον είτε όχι, δεν τη λες και αντικειμενική δημοσιογραφια.
Εαν η "προτροπή" βασίζεται σε αντικειμενικά κριτήρια και σε επιχειρήματα, τότε μια χαρά ειναι. Και αυτό είναι μέρος της δουλειάς του δημοσιογράφου ειδικού τύπου. Έγραψε ξεκάθαρα ότι εαν θες οικονομία τότε το Γιάρις (ή το ομόσταυλο Μάζντα) είναι καλύτερη επιλογή. Εγώ αυτό περιμένω από δοκιμές αυτοκινήτων και σκαφών.
-
Και αν δεν θες οικονομία; Με το ζόρι πρόταση;
-
Το άρθρο ήταν πολύ ωραίο. Γεμάτο ζωντάνια, χωρίς ξύλινη γλώσσα αλλά με προσωπική άποψη.
Δοκιμασε, είπε την άποψη του, τέλος. -
@realzeus said in MAZDA FORUM:
Και αν δεν θες οικονομία; Με το ζόρι πρόταση;
σου δίνει ενναλακτική πάντως το χειροκίνητο ...
-
@realzeus said in MAZDA FORUM:
Και αν δεν θες οικονομία; Με το ζόρι πρόταση;
- Δεν ακολουθείς την πρόταση.
- Το συγκεκριμένο αμάξι προτάσει την οικονομία και όλος ο ντόρος είναι γύρο από το πόσο οικονομικό είναι και πόσο καλά αποδίδει το νέο μοτέρ (ειδικά τα mHEV) και επίσης είναι ένα αυτοκίνητο πόλης (άρα πρωταρχικό στόχο έχει την οικονομική μετακίνηση) και φυσικά την ευκολία του αυτόματου. Οπότε, λογικό η πρόταση να έχει ως κύριο χαρακτηριστικό την οικονομία σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο. Οπότε απόλυτα λογική η πρόταση για το συγκεκριμένο. Αλλιώς προτείνει το Μάζντα αλλά σε χειροκούνα....για το αυτόματο έχει (και σωστά!!) τις αντιρρήσεις του ο Δημήτρης.
Εαν ήταν τεστ σε σπόρ κατασκευή είμαι σίγουρος ότι η πρόταση (εαν υπήρχε) θα βασιζόταν δεν άλλα κριτήρια (όπως π.χ. παλιά ένα περιοδικό είχε προτείνει ΜΧ5 αντί για Ζ3).
-
@fanis75 said in MAZDA FORUM:
@realzeus said in MAZDA FORUM:
Και αν δεν θες οικονομία; Με το ζόρι πρόταση;
- Δεν ακολουθείς την πρόταση.
- Το συγκεκριμένο αμάξι προτάσει την οικονομία και όλος ο ντόρος είναι γύρο από το πόσο οικονομικό είναι και πόσο καλά αποδίδει το νέο μοτέρ (ειδικά τα mHEV) και επίσης είναι ένα αυτοκίνητο πόλης (άρα πρωταρχικό στόχο έχει την οικονομική μετακίνηση) και φυσικά την ευκολία του αυτόματου. Οπότε, λογικό η πρόταση να έχει ως κύριο χαρακτηριστικό την οικονομία σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο. Οπότε απόλυτα λογική η πρόταση για το συγκεκριμένο. Αλλιώς προτείνει το Μάζντα αλλά σε χειροκούνα....για το αυτόματο έχει (και σωστά!!) τις αντιρρήσεις του ο Δημήτρης.
Εαν ήταν τεστ σε σπόρ κατασκευή είμαι σίγουρος ότι η πρόταση (εαν υπήρχε) θα βασιζόταν δεν άλλα κριτήρια (όπως π.χ. παλιά ένα περιοδικό είχε προτείνει ΜΧ5 αντί για Ζ3).
Επειδή ένα αυτοκίνητο είναι πόλης δεν σημαίνει ότι προτάσσει μόνο την οικονομία. Στο Mazda παίρνεις και καλό πλαίσιο και ποιότητα από το πάνω ράφι. Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί το αυτόματο κρίνεται με διαφορετικά κριτήρια από το χειροκίνητο.
-
@realzeus said in MAZDA FORUM:
Επειδή ένα αυτοκίνητο είναι πόλης δεν σημαίνει ότι προτάσσει μόνο την οικονομία. Στο Mazda παίρνεις και καλό πλαίσιο και ποιότητα από το πάνω ράφι. Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί το αυτόματο κρίνεται με διαφορετικά κριτήρια από το χειροκίνητο.
- Δεν είπα μόνο, είπα κυρίως.
- Δεν κρίνεται διαφορετικά το αυτόματο (όμως το αυτόματο δεν έχει το mHEV σύστημα). Αυτό που λέει το άρθρο είναι ότι εαν ψάχνεις για αυτόματο αυτοκίνητο πόλης, με τα ίδια χρήματα παίρνειε το πολύ καλύτερο Γιάρις (ή το αντίστοιχο Μάζντα), γιατί τελικά το οριτιζναλ 2αρι δεν είναι ούτε σβέλτο, ούτε οικονομικό ούτε τίποτα. Ενώ σε χειροκίνητο είναι πιο οικονομικό και πιο φτηνό. Αλλά στα 19-20.000 δεν έχει νόημα η αγορά του, γιατί υπολείπεται σε όλους τους τομείς.
-
Σε όλους τους τομείς φυσικά και δεν υπολείπεται.
Η ένστασή μου είναι στα κριτήρια, όχι στο ότι προτείνεται κάποιο άλλο μοντέλο. -
Τα κριτήρια έχουν σχέση με την κατηγορία και την πλειοψηφία των αγοραστών. Τώρα εάν υπάρχει και 0.1% που αγοράζει αυτοκίνητο πόλης με άλλα κριτήρια, εεε ας αγνοήσει την πρόταση! Τα κριτήρια αφορούν την πλειοψηφία πάντα. Επίσης εαν κάποιος κοιτάει αυτοκίνητο πόλης με άλλα κριτήρια (αντί για οικονομία, ευκολία οδήγησης και ευκολία σε μανούβρες), μάλλον κοιτάει λάθος κατηγορία!
-
Σωστά όσα λέει ο Φάνης, βάζω άλλη μια μεταβλητή. Αυτήν του μοναδικού αυτοκινήτου με λίγα χρήματα. Ένα αυτοκίνητο του b seg παίζει και τον ρόλο του οικογενειακού για δεκάδες χιλιάδες οικογένειες στην Ελλάδα, οπότε τα κριτήρια ανοίγουν και πέρα από το γενικό "αυτοκίνητο πόλης".
Τα πραγματικά αυτοκίνητα πόλης είναι το a segment
-
@lap said in MAZDA FORUM:
Αυτήν του μοναδικού αυτοκινήτου με λίγα χρήματα. Ένα αυτοκίνητο του b seg παίζει και τον ρόλο του οικογενειακού για δεκάδες χιλιάδες οικογένειες στην Ελλάδα, οπότε τα κριτήρια ανοίγουν και πέρα από το γενικό "αυτοκίνητο πόλης".
Ακριβώς αυτό! Όποιος θέλει/μπορεί να δώσει 15-16-17 χιλιάρικα για αυτοκίνητο και δεν χρειάζεται χώρους, δεν θα κοιτάξει κάτι μεγαλύτερο από ένα Β. Για αυτόν τον αγοραστή λοιπόν μπορεί η οικονομία καυσίμου να είναι 10η στην λίστα των προτεραιοτήτων του. Για αυτό άλλωστε υπάρχουν supermini με 120-150 άλογα, καθώς δεν κοιτάζουν όλοι την οικονομία! Θα μου πεις ότι το 2 έχει 90 αλογάκια όλο κι όλο, αλλά η απάντηση είναι ότι είναι θέμα τιμής. Αν δεν μπορείς να πας σε αυτά με τα 120 άλογα, θα πάρεις αυτό με τα 90 για τις άλλες χάρες του, όχι την οικονομία.
-
Εγώ κάθομαι ανάμεσα στα δύο που λέτε.
Ναι το νέο yaris είναι αποκάλυψη τελικά. Όλα τα κάνει με βαθμολογία πάνω από 8/10.
Από την άλλη είναι και το Mazda. Κάτι διαφορετικό από τα υπόλοιπα. Έστω παλαιάς σχολής αλλά στην καλύτερη εκδοχή τους.Υπόψιν το mhev του mazda κάνει rev match τις σαλ στο ανέβασμα.
Για αυτό όλοι λένε ότι είναι απόλαυση. Δεν υπάρχει σκάλωμα και ακόμα και αν πατήσεις και αφήσεις απότομα τον συμπλέκτη όλα γίνονται γλυκά σαν βούτυρο, πέρα από την αίσθηση του μοχλού που είναι καλύτερη από πανάκριβα αυτοκίνητα όπως γράφουν όλοι οι δοκιμαστές και ο δικός μας dimsaba.
Ξαναλέω την τιμή. 16.000 ευρώ. Φθηνότερο από Σουζούκι με παραπλήσιο εξοπλισμό. Έλεος!!!
Μεγάλο λάθος που δεν το είχα δει. Προτείνω να μη κάνει άλλος το λάθος μου.
MAZDA FORUM