-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αφου δεν απαντάς, άμα είναι ακριβότερα δεν το αναπνέεις;
Για εξισωθει το κόστος ανά χιλιόμετρο, πρέπει το ντίζελ να γίνει 30% ακριβότερο απ τη βενζίνη.
Μετά θα παραπονιεσαι γιατί χορηγούν το χαράτσι στα ηλεκτροκινητα;
Μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις τι λέω, όταν εκφράζεις μια άκρως νεοφιλελεύθερη ατομιστική προσδοκία, επειδή ΕΤΥΧΕ κι αγόρασες βενζινοκίνητο.
Είσαι μεγάλη περίπτωση.
Μεθυσμένος θα είσαι, δεν εξηγείται.
Ξανά λέω έχουμε ένα μέτρο που οριζόντια χωρίς κανένα εισοδηματικό και κοινωνικό κριτήριο εισπράττει υψηλότερο φόρο από ένα καύσιμο και επιδοτεί το άλλο στην αντλία πέρα από τη μείωση φόρου στο λίτρο που ούτως ή άλλως υπάρχει εδώ και χρόνιαΚαι εσύ ως επιδοτούμενος με το diesel suv των 25.000 ευρώ χαρακτηρίζεις όσους εκφράζουν την αντίθεση τους ως νεοφιλελεύθερους, ατομιστές ενώ σου πληρώνουν όλοι ανεξαιρέτως και οριζόντια ή αν θες γεμίζουν τα δημόσια ταμεία που εσύ επιδοτείσαι, χωρίς καμία εξαίρεση και κριτήριο στην δική σου επιδότηση όταν πληρώνεις στην αντλία.
Άντε λοιπόν να ρωτήσω για να μάθω ο αδαής, δεύτερος μορφωμένος και σοφός μας βγήκε.
Είναι νεοφιλελευθερισμός να ζητάς να μην υπάρχουν οριζόντια μέτρα φορολόγησης, να μη δίνονται επιδόματα αδιακρίτως και οριζόντια αλλά μόνο όπου πρέπει και υπάρχει ανάγκη;
-
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@yem said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εγώ πάντως ήθελα να σας δείξω πόσο ακριβό ήταν το αέριο στο νησί, αν ήξερα ότι θα γινόταν πέτρα σκανδάλου....
βασικά εσύ φταις για όλα!!!
Πιες το καφεδάκι σου, που θες να βγάλεις και φωτογραφία την αντλία.
Δεν βλέπεις τι γίνεται....
-
lap δεν ξέρω τι λες εγώ δικαιουμαι στο fuel pass 2 επιδότηση για καύσιμα ενω στο 1 δεν δικαιούμουν
ΣΩΘΗΚΑ!!!!! τους πήρα και τα σώβρακα
ελα να κεράσω καφεδάκι. Θα σε πάω βόλτα με diesel ή βενζίνη ότι θες δεν χαλάμε χατίρια
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οκ, ρυπαίνει.
Η ατμόσφαιρα όμως δεν μολύνεται;Αν δεν κάνω λάθος η μόλυνση είναι αυτό που προερχεται από έμβιους οργανισμούς. Πχ τους ιούς.
Τα υπόλοιπα (πχ καυσαέρια) ρυπαίνουν. -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@yem said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εγώ πάντως ήθελα να σας δείξω πόσο ακριβό ήταν το αέριο στο νησί, αν ήξερα ότι θα γινόταν πέτρα σκανδάλου....
βασικά εσύ φταις για όλα!!!
Πιες το καφεδάκι σου, που θες να βγάλεις και φωτογραφία την αντλία.
Δεν βλέπεις τι γίνεται....
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αφου δεν απαντάς, άμα είναι ακριβότερα δεν το αναπνέεις;
Για εξισωθει το κόστος ανά χιλιόμετρο, πρέπει το ντίζελ να γίνει 30% ακριβότερο απ τη βενζίνη.
Μετά θα παραπονιεσαι γιατί χορηγούν το χαράτσι στα ηλεκτροκινητα;
Μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις τι λέω, όταν εκφράζεις μια άκρως νεοφιλελεύθερη ατομιστική προσδοκία, επειδή ΕΤΥΧΕ κι αγόρασες βενζινοκίνητο.
Μα νομίζω ότι αν ακριβύνει το diesel κι άλλο, μετά θα παραπονιόμαστε όλοι για την ακρίβεια των πάντων.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Είσαι μεγάλη περίπτωση.
Μεθυσμένος θα είσαι, δεν εξηγείται.Πολύ λυπάμαι Λαπ που έγινες ίδιος με αυτούς που κοροϊδεύεις...
Ποτέ δεν είναι αργά πάντως να πάρεις ένα ντιζελάκι των 15.000€. 17Κ είχαν τα ντίζελ αυτόματα όταν έψαχνες Κουλα και Σουίφτ.
-
Λαπ για άλλη μια φορά είσαι ΑΠΟΛΥΤΑ ΛΑΘΟΣ.
Τα ντίζελ μπήκαν στην ζωή μας, μετά το 2011 και μόνο ως euro 5.
Δεν συζητάω ότι κυκλοφορούν κάποια 4 που κινούνται παράνομα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Αυτό δεν είναι θέμα συζήτησης αλλά εφαρμογής των νόμων.Από το 11 λοιπόν όλοι έπαιρναν ντίζελ και όλοι ξέραμε ότι το ντίζελ είναι φτηνότερο στην αντλία και το αμάξι ντίζελ ακριβότερο στην αγορά από της βενζίνης.
Πολλοί και εγώ μέσα είχαμε εγκλωβιστεί σε καινούργια βενζίνης και μάλιστα εγώ σε δίλιτρο που από 470 ευρώ τέλη που είχε το 2009 όταν το αγόρασα το πήγαν οι κοπρίτες γαπ-πιτσαδόροι στα 1100.
Νομίζεις δεν με πόνεσε αυτό για τόσα χρόνια ? Και το κόστος της βενζίνης, στα πιο δύσκολα οικονομικά χρόνια της ζωής μου, όταν το επάγγελμα μου είχε στοχοποιηθεί από κοπρίτες γιατί έπρεπε η Αθήνα και η υπόλοιπη χώρα να αγοραστεί τζάμπα από ξένους και δικούς μας όπως και έγινε.11 χρόνια και 160000 χλμ πλήρωνα ακριβή βενζίνη και τρελά τέλη, αλλά την γκρίνια που βγάζεις δεν την έβγαλα. Δεν μπορούσα να αγοράσω ντίζελ που αγόρασαν τόσοι μέσα στην κρίση, τέλος .
Εσύ όμως έκανες επιλογή βενζίνης, όπως και πολλοί άλλοι γιατί σου λέεει είμαστε έξυπνοι, πόσο να καίει η καινούργια βενζίνη, έχουν πέσει λίγο οι τιμές γιατί να δώσουμε παραπάνω να πάρουμε το ντίζελ ?
Οι κλασσικοί έξυπνοι, που όταν δεν τους βγαίνει γκρινιάζουν σαν απατημένοι σύζυγοι.
Οταν πριν 2 χρόνια αγόρασα το μτχ αιρκρος βενζίνης και μπόρεσα μετά από λίγες μέρες να πουλήσω το δίλιτρο, σε χαμηλή τιμή βέβαια, αλλά θεωρώντας ότι είχε κάπως αποσβεστεί η αγορά του με τα χρόνια και τα χλμ, αυτό που είδα είναι ότι η διαφορά του καινούργιου 1200 τούρμπο με το ατμοσφαιρικό δίλιτρο, ήταν στο ταξίδι στο 1 - 1,5 λίτρο, αλλά στην πόλη στα 3 λίτρα, λόγω διαφοράς μεγέθους κινητήρα.
Οταν βρήκα ένα χρόνο μετά την ευκαιρία και πήρα το ντίζελ, είδα αυτό που βλέπει ο Πήλιου.
Εμένα πάει 1 λίτρο παραπάνω, γιατί το πατάω λιγάκι στον δρόμο.
Οπότε είναι θέμα επιλογών και μόνο και κόψε το κλάμα.
Δεν σου βγήκε η επιλογή, όπως δεν βγήκε παλιότερα σε μένα, όπως και σε εκατομμύρια άλλους.
Τα ντίζελ δεν ρυπαίνουν περισσότερο από τις βενζίνες, στο σύνολο. Τώρα για τις πόλεις, είναι άλλο θέμα και μια χαρά στα λέει ο Πήλιου, που θέλεις να βάλεις τον άλλο στην Ζαγορά στην ίδια μοίρα με τα Πατήσια.
-
Ρε lap μη στεναχωριέσαι
μόλις σταματήσει η επιδότηση των 15 λεπτών στο ντίζελ και επειδή όλοι βάζουμε το "καλό" , ίδια τιμή στο λίτρο θα πληρώνουμε στο τέλος με την αμόλυβδη -
https://www.capital.gr/oikonomia/3651548/kerdizei-edafos-i-lignitiki-paragogi
.. κάψτε λιγνίτη να ντουμανιασουμε και την επαρχία, να μην έχει κανείς παράπονο.
Εγώ λέω να βάλουν αυξημένη φορολογία ρύπανσης στα ηλεκτρικά/phev και να μειώσουν και άλλο τα diesel από 6d και πάνω, επειδή εν τέλει καίνε το λιγότερο καύσιμο (οικονομία σε απόλυτους αριθμούς πρώτης ύλης) και λιγότερους ρύπους..
Πώς αλλάζει το αφήγημα από τη μία μέρα στην άλλη, είναι εντυπωσιακό..
-
Η π$πρία πάει σύννεφο και η Μ!?)$κια έγινε άποψη.
Ξαναλέω επιδοτειστε από το δημόσιο ταμείο στην αντλια. Χωρίς κριτήρια, χωρίς έλεγχο, χωρίς τίποτα. Αρπάζετε λεφτά από τα δημόσια ταμεία για να μη ζείτε τα καημένα μέσα σε πληθωρισμό. Είτε λοιπόν θα γίνει για όλα τα καύσιμα το ίδιο και όλοι οι πολίτες - ιδιοκτήτες ιχ θα έχουν τα ίδια δικαιώματα μείωσης του πληθωρισμού στην ζωή τους, είτε καθόλου και μένουμε στην υπάρχουσα μειωμένη είσπραξη φόρου στο καύσιμο που υπάρχει εδώ και δεκαετίες.
Άλλο πράγμα ο μικρότερος φόρος χάριν μιας πολιτικής κινήτρων και άλλο πραγμα η πίστωση χρημάτων από το κοινό δημόσιο ταμείο. Δεν ξέρω τι άλλο να πω για να εξηγήσω κάτι το τόσο απλό του δημοτικού.
Δεν γίνεται οι μεν να πληρώνουν τον πληθωρισμό, όλους τους φόρους και οι δε να έχουν επιδότηση από το κοινό ταμείο που συμβάλουν και οι δύο. Και είπαμε πως λόγω της διαφθοράς στον φόρο της βενιζνης ας πούμε έτσι απλοϊκά πως οι βενζινοκινητοι γεμίζουν με υψηλότερη συμμετοχή το κοινό δημόσιο ταμείο από την φορολόγηση καυσίμων, και είναι οι μόνοι που δεν επιδοτούνται.
Από την στιγμή που δίνεται επιδότηση, λογιστικά αλλάζει έννοια. Κοινα χρήματα όλων πάνε σε μερικούς μόνο και μειώνουν το κόστος στη ζωή τους. Για τους υπόλοιπους δεν μας ενδιαφέρει. Απλά, πιθανότατα δεν το αντιλαμβάνεστε και λέτε ότι μπούρδα σας έρθει στο κεφάλι περί θεωριών των επιλογών, ανθρωπισμού κτλ.Αν μάλιστα βάλουμε στην συνάρτηση και το γεγονός πως τα περισσότερα diesel ειναι euro5 ,δηλαδή άκρως ρυπογόνα, (καλά δεν μιλώ για τα euro4, που είναι άθλια) τότε το όλο θέμα γίνεται ακόμα πιο τρελό. Πληρώνουμε από το δημόσιο ταμείο αυτούς που ρυπαίνουν περισσότερο την ατμόσφαιρα.
-
@dublin said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
https://www.capital.gr/oikonomia/3651548/kerdizei-edafos-i-lignitiki-paragogi
.. κάψτε λιγνίτη να ντουμανιασουμε και την επαρχία, να μην έχει κανείς παράπονο.
Εγώ λέω να βάλουν αυξημένη φορολογία ρύπανσης στα ηλεκτρικά/phev και να μειώσουν και άλλο τα diesel από 6d και πάνω, επειδή εν τέλει καίνε το λιγότερο καύσιμο (οικονομία σε απόλυτους αριθμούς πρώτης ύλης) και λιγότερους ρύπους..
Πώς αλλάζει το αφήγημα από τη μία μέρα στην άλλη, είναι εντυπωσιακό..
Αυτό που λες το ανέφερα πιο πανω. Εφόσον ρε παιδί μου πλήρωσες ένα ποσό για νέο αυτοκίνητο, όχι όμως πολυτελείας, και έχεις την τελευταία λέξη της αντιρυπαντικης τεχνολογίας, οκ να έχεις μια επιδότηση από το κοινό ταμείο. Υπάρχει όφελος για όλους από την επένδυση σου, δηλαδή μια καθαρότερη ατμόσφαιρα. Είναι κίνητρο να αλλάξεις και αυτοκίνητο και να συμβάλλεις στη μικρότερη μόλυνση των αστικών κέντρων.
Αλλά αυτό το οριζόντιο και χωρίς κριτήρια για όλους στην ουσία επιβραβεύεις τα ρυπογόνα παλιά diesel ιχ που είναι πάρα πολλά, βασικά είναι η συντριπτική πλειοψηφία. Τα νέα είναι είναι ελάχιστα.
Όσο για τα ηλεκτρικά που λες, έχεις άδικο. Ο βαθμός απόδοσης των εργοστασίων είναι υψηλότερος από τους βαθμούς απόδοσης των θερμικών κινητήρων. Οπότε και πάλι χάνει το diesel.
-
@monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ρε lap μη στεναχωριέσαι
μόλις σταματήσει η επιδότηση των 15 λεπτών στο ντίζελ και επειδή όλοι βάζουμε το "καλό" , ίδια τιμή στο λίτρο θα πληρώνουμε στο τέλος με την αμόλυβδηΌχι μόνο περιμένω να συμβει, για να μην νιώθουν κορόιδα οι μισοί ιδιοκτήτες ιχ, αλλά πειρμενω και το μπαν των euro5 από τα μεγάλα αστικά κέντρα.
Έχει ξεκινήσει στην Ευρώπη, κάποτε θα έρθει και σε εμας. Λογικά με την εφαρμογή του euro7, θα οδηγηθούμε προς τα εκεί.Μετά αν κλαίνε οι ιδιοκτητες τους και νιώθουν αδικημένοι, θα λέω και εγώ την ίδια παπαραποψη που μου λένε τώρα καθώς αρπάζουν λεφτά από το δημόσιο ταμείο. Είναι θέμα επιλογών.... Τέτοιες εξυπνάδες θα τους λέω.
-
Λαπ το ντίζελ είναι πιο φτηνό από την βενζίνη από τότε που βγήκαν οι λάσπες...
Γιατί σε πειράζει τώρα μετά από τόσες δεκαετίες ?
Καταλαβαίνεις ότι δεν πείθεις κανένα και όλοι το βλέπουμε ότι απλά δεν σου βγήκε.
Ολη η Ευρώπη είχε ντίζελ μέχρι τα τελευταία χρόνια σχεδόν παντού.
-
Μάλλον δεν με διαβάζεις.
Είναι άλλη η λογιστική έννοια του να δίνεις λεφτά από το κοινο ταμείο, ζεστό χρήμα δηλαδή, και ειναι άλλο να μην εισπράττεις φορο χάριν κάποιων κινήτρων που εσύ θέτεις.
Μπορείς να καταλάβεις την διαφορά και την κοροϊδία για τους υπόλοιπους μίσους που συμμετέχουν στο ταμείο; Ή όχι;
Να στο πω στην γλώσσα που καταλαβαίνεις....
Είναι σαν να λέμε πως βγαίνει τροπολογία για τη διαχείριση οικοδομών, και στην οικοδόμη σου εσύ και άλλοι 2-3 έχετε τα μεγαλύτερα διαμερίσματα, και συνεπώς την υψηλότερη συμμετοχή στο κοινό ταμείο.
Η τροπολογία όμως λεει πως ανεξάρτητα του γεγονοτος πως εσύ πληρώνεις την μεγαλύτερη συμμετοχή, το κοινό ταμείο της οικοδομής πρέπει να πληρώνει μερος της θέρμανσης των μικρότερων διαμερισμάτων με τη μικρότερη συμμετοχή στο κοινό ταμείο της πολυκατοικίας, χωρίς κανένα κριτήριο και οριζόντια, χωρίς να εξετάζουμε αν έχουν κάποιο οικονομικό θέμα ή αν είναι πλουσιότεροι από εσενα. αλλά διότι υπάρχει η άποψη ότι για να μένουν σε μικρό διαμέρισμα μάλλον θα έχουν οικονομικό θέμα.
Και εσύ να λες ρε παιδιά κάτι δεν πάει καλά νιώθουμε κορόιδα, και να σου λένε ....αααα είναι θέμα επιλογής .... -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@monman2 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ρε lap μη στεναχωριέσαι
μόλις σταματήσει η επιδότηση των 15 λεπτών στο ντίζελ και επειδή όλοι βάζουμε το "καλό" , ίδια τιμή στο λίτρο θα πληρώνουμε στο τέλος με την αμόλυβδηΌχι μόνο περιμένω να συμβει, για να μην νιώθουν κορόιδα οι μισοί ιδιοκτήτες ιχ, αλλά πειρμενω και το μπαν των euro5 από τα μεγάλα αστικά κέντρα.
Έχει ξεκινήσει στην Ευρώπη. Μετά αν κλαίνε οι ιδιοκτητες τους, θα λέω και εγώ την ίδια παπαραποψη που μου λένε τώρα καθώς αρπάζουν λεφτά από το δημόσιο ταμείο. Είναι θέμα επιλογών. Φάε τώρα ένα ωραίο Μπαν.Ρε συ Lap , όσο και να διαβάζω για τα euro 5 στην Ευρώπη το μόνο που βρίσκω είναι περιορισμοί σε συγκεκριμένες πόλεις , οι οποίες θα εφαρμοστούν στο μέλλον και οι οποίες συνήθως αφορούν μόνο τον εσωτερικό δακτύλιο ( ή το ιστορικό τους κέντρο) και σε πολλές περιπτώσεις αφορά μόνο συγκεκριμένο ωράριο. Το Παρίσι π.χ. κλείνει την πόρτα στον κλειστό του δακτύλιο σε όλα τα diesel αλλά ΚΑΙ τα euro 5 βενζίνες από το 24, από τις αυστηρές πόλεις, η Ρώμη από την άλλη πολύ πιο "χαλαρή". Αν υπάρχει κάτι , κάπου, το οποίο εγώ δε βρίσκω , ευχαρίστως να το διορθώσω. Εγώ το πιο επίσημο ου βρίσκω είναι αυτό https://urbanaccessregulations.eu/
Το έχω ξαναγράψει η Ελλάδα είναι θεωρητικά αυστηρή που απαγορεύει σε τόσο μεγάλη περιοχή τα euro 4 ( καλά κάνει βέβαια....), δε το συναντάς εύκολα αλλού αυτό . Από την άλλη διάβαζα ότι πήρε παράταση η εφαρμογή για το μέγιστο όριο ηλικίας των επαγγελματικών , οπότε τι απαγόρευση για euro 5 να φέρει;
Θα έρθει , σύμφωνοι , το πότε θα έρθει είναι το θέμα.....
-
Προς το παρόν το Γιούρο έξι μαζούτ μου μπαίνει όποτε θελήσει στον δακτύλιο..
-
Αυτό λέω, σιγά σιγά θα έρθει και εδώ. Αν βάλουν και τα βενζίνης να δω τι θα λένε σε όσους νιώθουν αδικημένοι. Είναι θέμα επιλογής θα τους λένε. Φοβερό επιχείρημα.
Εσύ μάστορα κοιμήσου τον ύπνο του δικαίου.. με euro6 έχεις πολλά χρόνια ξεγνοιασιάς. Για αυτό άλλωστε δεν αγόρασες euro5
-
Περιμένω πότε θα ακριβύνει το πετρέλαιο και μου κόψουν τα προνόμια ώστε να βγω στα fora κλαίγοντας και παραπονούμενος. Έως τότε θα το απολαύσω!
-
Το θέμα του Lap θέλω να πιστεύω είναι γιατί δεν επιδοτείται στην αντλία και η βενζίνη όπως το diesel. Εε Lap πες ναι please (προσπαθώ να σε γλυτώσω, σσσσσ)
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά