-
παντως η τιμολογηση του ειναι απιστευτα φουσκωμενη. Αν κανεις 2 διαμορφώσεις του αστρα και του γκραντλαντ για ιδιο κιβωτιο και κινητηρα σε δευτερο τριτες εκδοσεις τα αμαξια βγαίνουν στην ιδια τιμή! επισης τα εξτρα στο αστρα ειναι σχεδον διπλασια απο το γκραντλαντ! πχ ο συναγερμος 320 με 170-180....
-
@tkin73 said in Opel Astra L (2021):
παντως η τιμολογηση του ειναι απιστευτα φουσκωμενη. Αν κανεις 2 διαμορφώσεις του αστρα και του γκραντλαντ για ιδιο κιβωτιο και κινητηρα σε δευτερο τριτες εκδοσεις τα αμαξια βγαίνουν στην ιδια τιμή! επισης τα εξτρα στο αστρα ειναι σχεδον διπλασια απο το γκραντλαντ! πχ ο συναγερμος 320 με 170-180....
Ακριβώς αυτό είχα παρατηρήσει κι εγώ και επειδή οι εταιρίες αποφεύγουν τον κανιβαλισμό, είναι θέμα χρόνου να διορθώσει προς τα κάτω (πάνω) η τιμή του Astra (Grandland) ή να διορθώσουν και τα δυο από λίγο.
-
@tkin73 said in Opel Astra L (2021):
παντως η τιμολογηση του ειναι απιστευτα φουσκωμενη. Αν κανεις 2 διαμορφώσεις του αστρα και του γκραντλαντ για ιδιο κιβωτιο και κινητηρα σε δευτερο τριτες εκδοσεις τα αμαξια βγαίνουν στην ιδια τιμή! επισης τα εξτρα στο αστρα ειναι σχεδον διπλασια απο το γκραντλαντ! πχ ο συναγερμος 320 με 170-180....
ε, αμα βγαινει φθηνο το γραντλαντ να το ακριβυνουν.... που θα το κανουν.
η γαλλοκουλτουρα ειναι πλεον στο χρεωνε οσα μπορεις και ακομη λιγακι παραπανω. -
@gatoz said in Opel Astra L (2021):
@tkin73 said in Opel Astra L (2021):
παντως η τιμολογηση του ειναι απιστευτα φουσκωμενη. Αν κανεις 2 διαμορφώσεις του αστρα και του γκραντλαντ για ιδιο κιβωτιο και κινητηρα σε δευτερο τριτες εκδοσεις τα αμαξια βγαίνουν στην ιδια τιμή! επισης τα εξτρα στο αστρα ειναι σχεδον διπλασια απο το γκραντλαντ! πχ ο συναγερμος 320 με 170-180....
ε, αμα βγαινει φθηνο το γραντλαντ να το ακριβυνουν.... που θα το κανουν.
η γαλλοκουλτουρα ειναι πλεον στο χρεωνε οσα μπορεις και ακομη λιγακι παραπανω.ετσι! λιγο πριν φύγει ο σχεδιαστής τιμών ή αφου γυρισει απο τις διακοπες του θα διορθώσει αυτό το ολισθημα....θα πατησουν 2-3Κ αυξηση και ολα καλα. Ετσι και αλλιως το 3008 πετάει στα +40Κ δεν υπάρχει προβλημα...
-
ΔΟΚΙΜΗ
Το νέο Astra παραείναι καλό για να ονομάζεται Astra, αλλά η τιμή αγοράς τού κόβει τα φτερά. -
@dimsabas said in Opel Astra L (2021):
ΔΟΚΙΜΗ
Το νέο Astra παραείναι καλό για να ονομάζεται Astra, αλλά η τιμή αγοράς τού κόβει τα φτερά.Είσαι ταλαντούχος!
Πολλά μπράβο, το απόλαυσα!Όσο για το αμάξι, έχω και εγώ την ίδια αίσθηση με εσένα.
-
Σε ευχαριστώ πολύ! Ελπίζω να απολαύσεις και τις υπόλοιπες δοκιμές, αλλά και τα πρωτογενή ταξιδιωτικά άρθρα.
-
@dimsabas said in Opel Astra L (2021):
ΔΟΚΙΜΗ
Το νέο Astra παραείναι καλό για να ονομάζεται Astra, αλλά η τιμή αγοράς τού κόβει τα φτερά.Θα συμφωνήσω, κάνεις πολύ καλή δουλειά. Μπράβο.
-
@dublin said in Opel Astra L (2021):
@dimsabas said in Opel Astra L (2021):
ΔΟΚΙΜΗ
Το νέο Astra παραείναι καλό για να ονομάζεται Astra, αλλά η τιμή αγοράς τού κόβει τα φτερά.Θα συμφωνήσω, κάνεις πολύ καλή δουλειά. Μπράβο.
Σε ευχαριστώ πολύ!
-
Δουλευόμαστε πραγματικά
Βγάζουν στην παραγωγή ενα επικίνδυνο αυτοκίνητο που όταν χρησιμοποιείς τα συστήματα που πλήρωσες χρυσά πάει να σε σκοτώσει
Καίει σαν το volvo s60 που είχα μόνο που εκείνο είχε 215 άλογα 5 κυλίνδρους και 2000 κυβικά και είχε μελωδική χροιά όταν κατάφερνες να περάσει ο ήχος του κινητήρα την ηχομόνωση
και εχει καλή οδική συμπεριφορά , ενα πράγμα σαν suv που δεν γέρνεικαι το συμπέρασμα του τεστ είναι οτι είναι ακριβό ... εντάξει θα ξαναπάρετε OPEL στο cartalk Συγχαρητήρια Μπραβο !!!
-
@monman2 said in Opel Astra L (2021):
Δουλευόμαστε πραγματικά
Βγάζουν στην παραγωγή ενα επικίνδυνο αυτοκίνητο που όταν χρησιμοποιείς τα συστήματα που πλήρωσες χρυσά πάει να σε σκοτώσει
Καίει σαν το volvo s60 που είχα μόνο που εκείνο είχε 215 άλογα 5 κυλίνδρους και 2000 κυβικά και είχε μελωδική χροιά όταν κατάφερνες να περάσει ο ήχος του κινητήρα την ηχομόνωση
και εχει καλή οδική συμπεριφορά , ενα πράγμα σαν suv που δεν γέρνεικαι το συμπέρασμα του τεστ είναι οτι είναι ακριβό ... εντάξει θα ξαναπάρετε OPEL στο cartalk Συγχαρητήρια Μπραβο !!!
Εντάξει τουλάχιστον τα γράφει αυτά που βρήκε δεν τα κάνει γάργαρα. Από όσους διάβασα ή είδα δοκιμές Ελλάδα ούτε ένας δεν ανέφερε θέμα με τα συστήματα ασφαλείας.
-
Δε δουλευόμαστε καθόλου, παλεύω μόνος μου σε μια εξαιρετικά προσεγμένη προσπάθεια, που θεωρώ ότι είναι σαφέστατα επαγγελματική. Στην οποία αφιερώνω χρόνο αντίστοιχο full-time απασχόλησης, με ελάχιστο τα έξι άρθρα ημερησίως (ναι, ακόμα και την Κυριακή του Πάσχα). Δεν είναι η κανονική μου δουλειά, μόνο ζημιώνομαι οικονομικά μέχρις στιγμής και δεν κάνω χάρες σε κανέναν. Είμαι ο μοναδικός που τα γράφω όπως ακριβώς τα βλέπω γιατί απλούστατα δεν έχω διαφημίσεις και δε με ελέγχουν.
Αν διαβάσεις όλες τις δοκιμές, θα δεις ότι σε ΟΛΕΣ επισημαίνονται σημαντικά μειονεκτήματα, τα περισσότερα από τα οποία δεν τα αναφέρει κανείς άλλος εν Ελλάδι. Αναφορικά με τα συστήματα ασφαλείας, σε πάρα πολλά σύγχρονα μοντέλα δεν αποδίδουν σωστά. Ή έστω, αποδίδουν σωστά το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου και κάποιες φορές μπερδεύονται.
Από εκεί και πέρα, αν θεωρείς ότι η σελίδα σε προσβάλλει ή εθελοτυφλεί ή στρογγυλεύει ή ότι σε δουλεύει όπως ανέφερες, μην ξεχνάς ότι ο αναγνώστης είναι πανίσχυρος κι επιλέγει να διαβάζει ό,τι τον αναπαύει. Δε γίνεται να αρέσουμε σε όλους, έτσι δεν είναι; -
Τότε να μην στρογγυλεύεις τις παρατηρήσεις που κάνεις και το συμπέρασμα να ταιριάζει με τα υπόλοιπα που γράφεις
εκτός και αν εκ του πονηρού επειδή ξέρεις οτι η πλειοψηφία πάει κατευθείαν στο συμπέρασμα τα γράφεις έτσι -
Φαντάσου και να είχα ξεχωριστό συμπέρασμα δηλαδή κι όχι ρέον κείμενο... Αν θεωρείς ότι τα κείμενά μου* έχουν στρογγύλεμα, συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να τα κάνω πιο αιχμηρά.
*μιλάω πάντα για τις δοκιμές, όχι άρθρα που είναι Δελτία Τύπου και προφανώς είναι εξ ορισμού διθυραμβικά. Σε αυτές τις περιπτώσεις, πάντα αναγράφεται στο τέλος ότι πρόκειται για Δελτίο Τύπου.
-
@monman2 said in Opel Astra L (2021):
Τότε να μην στρογγυλεύεις τις παρατηρήσεις που κάνεις και το συμπέρασμα να ταιριάζει με τα υπόλοιπα που γράφεις
εκτός και αν εκ του πονηρού επειδή ξέρεις οτι η πλειοψηφία πάει κατευθείαν στο συμπέρασμα τα γράφεις έτσιΟι αλήθεια είναι ότι στα αρνητικά θα έπρεπε να αναφερθεί ως συμπέρασμα το θέμα του συστήματος ασφαλείας αφορά όλους τους υποψηφίους αγοραστές σε σχέση πχ με το ύψος της ηλιοροφης που αναφερθηκε που αφορά ελάχιστους και αυτούς που αφορά θα το ψάξουν πριν το πάρουν μόνοι τους αν είναι "επικίνδυνα" ψηλοί ..
-
Το θέμα της ηλιοροφής δεν διορθώνεται οπότε παραμένει πρόβλημα.
Τα συστήματα ασφαλείας, όπως αναφέρεται στο άρθρο, αναβαθμίζονται με update και μπορούν να διορθωθούν.
Ίσως για αυτό το λόγο δεν αναφερθήκαν .... -
Σε κάθε μοντέλο, έχει τρία θετικά και τρία αρνητικά βάση της αρχικής σχεδίασης. Αμφότερα είναι πάντα περισσότερα, οπότε δε γίνεται να αναφερθούν όλα. Όποιος διαβάζει το κείμενο ΚΑΙ τις λεζάντες των φωτογραφιών, λαμβάνει όλη την πληροφόρηση. Επιμένω στις λεζάντες, γιατί μερικά στοιχεία αναφέρονται μόνο εκεί. Για παράδειγμα, στη δοκιμή του Vitara, το ότι ξηλώθηκε η αντισκωριακή προστασία στους θόλους από το πιεστικό, είναι μια πληροφορία που θα τη βρει κανείς μόνο στη φωτογραφία. (άλλη μία απόπειρα ξεδιάντροπου στρογγυλέματος)
-
Αν θες να δεις στρογγυλεμα κριτικής Άστρα, βλέπεις το βίντεο του Thomas Majchrzak.
-
@gtsartsal said in Opel Astra L (2021):
Το θέμα της ηλιοροφής δεν διορθώνεται οπότε παραμένει πρόβλημα.
Τα συστήματα ασφαλείας, όπως αναφέρεται στο άρθρο, αναβαθμίζονται με update και μπορούν να διορθωθούν.
Ίσως για αυτό το λόγο δεν αναφερθήκαν ....η ηλιοροφή δεν διορθώνεται
η άσχημη ακουστική χροιά του κινητήρα δεν διορθώνεται
η παλαβή οχι για astra αλλα για την ποιότητα του αυτοκινήτου τιμή δεν διορθώνεται
αλλα όπως τα αεροπλάνα του ΄50 δεν θα γίνουν rafale με μια αναβάθμιση λογισμικού έτσι δεν πρόκειται να διορθωθεί ποτε και το σασμάν ή το ACC γιατί εγω λεω οτι είναι θέμα hardware και οχι λογισμικού , εσείς που το ξέρετε αλήθεια ;Πάντως παραδέχομαι την Peugeot εχει σοβαρή τακτική διάκρισης των μοντέλων
η μαύρη φάσα πίσω για αυτήν
η μαύρη φάσα μπροστά για την OPEL
όλα τα αλλα ίδιαΚρίμα για την opel για μένα δεν υπάρχει πια ..
-
Εγώ νόμιζα ότι μόνο η Τογιότα υπήρχε έτσι και αλλιώς...
Opel Astra L (2021)