-
Άρθρο 1
Πεδίο εφαρμογής του Κώδικα.
Ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας εφαρμόζεται σε οδούς και σε χώρους που χρησιμοποιούνται για δημόσια κυκλοφορία πεζών, οχημάτων ή ζώων.Άρθρο 2
Ορισμοί.- Για την εφαρμογή του παρόντος Κώδικα νοούνται ως:
Δημόσια κυκλοφορία: Η αόριστη και απροσδιόριστη εκ των προτέρων κυκλοφορία σε δημόσιες ή ιδιωτικές οδούς ή χώρους πεζών, οχημάτων ή ζώων.
Οτι καταλαβαινετε , καταλαβαινω
- Για την εφαρμογή του παρόντος Κώδικα νοούνται ως:
-
https://www.gocar.gr/news/feed/39304,Trakara_parking_kalyptei_asfaleia.html
Εδω λεει σε καλυπτει η ασφαλεια (αν ειναι νομιμο το παρκινγκ, αν εχει αδεια δλδ) .
Σε αλλο φορουμ που διαβασα λενε εξαρταται τι γραφει στους ορους του ασφαλιστηριου σου (αν σε καλυπτει ή οχι)
-
@alexandros-k said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://www.gocar.gr/news/feed/39304,Trakara_parking_kalyptei_asfaleia.html
Εδω λεει σε καλυπτει η ασφαλεια (αν ειναι νομιμο το παρκινγκ, αν εχει αδεια δλδ) .
Σε αλλο φορουμ που διαβασα λενε εξαρταται τι γραφει στους ορους του ασφαλιστηριου σου (αν σε καλυπτει ή οχι)
Με είχε ακουμπήσει ένας στο Καράβι για Σάμο πήρα τον ασφαλιστή μου και μου είπε να γράψουμε ότι το συμβάν συνέβη σε δημόσιο δρόμο , η ασφαλιστική αρνείται να πληρώσει συμβάντα σε κλειστά γκαράζ / ιδ.δρόμους / κτλ αφού η πλειονότητα αυτών δεν έχει επαρκή σήμανση / διαγράμμιση και μετά μου είπε κάτι ακαταλαβίστικά περί περιορισμένου χώρου και μανούβρες παρκαρίσματος κτλ ... AxA ήταν η ασφαλιστική .
Πιθανό είναι να υπάρχει παραθυράκι για μαϊμουδιές -
@yem said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@alexandros-k said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://www.gocar.gr/news/feed/39304,Trakara_parking_kalyptei_asfaleia.html
Εδω λεει σε καλυπτει η ασφαλεια (αν ειναι νομιμο το παρκινγκ, αν εχει αδεια δλδ) .
Σε αλλο φορουμ που διαβασα λενε εξαρταται τι γραφει στους ορους του ασφαλιστηριου σου (αν σε καλυπτει ή οχι)
Με είχε ακουμπήσει ένας στο Καράβι για Σάμο πήρα τον ασφαλιστή μου και μου είπε να γράψουμε ότι το συμβάν συνέβη σε δημόσιο δρόμο , η ασφαλιστική αρνείται να πληρώσει συμβάντα σε κλειστά γκαράζ / ιδ.δρόμους / κτλ αφού η πλειονότητα αυτών δεν έχει επαρκή σήμανση / διαγράμμιση και μετά μου είπε κάτι ακαταλαβίστικά περί περιορισμένου χώρου και μανούβρες παρκαρίσματος κτλ ... AxA ήταν η ασφαλιστική .
Πιθανό είναι να υπάρχει παραθυράκι για μαϊμουδιέςΓια τα καραβια κι εγω ξερω οτι δεν καλυπτουν. Για ιδιωτικα παρκινγκ αναφερθηκα οτι αλλες καλυπτουν και άλλες οχι , απο αυτα που διαβαζω. Προφανως για να μην μπλεξεις με "ΑΝ" λες οτι εγινε σε δημοσιο δρομο, αλλά αυτο προυποθετει να συμφωνησει και ο αλλος που σε τρακαρε
-
Και για να ειμαστε εντός θεματος , αν φορτιζεις το ηλεκτρικο σου σε ιδιωτικο παρκινγ και σε χτυπησουν και σου παρουν παραμαζωμα τον φορτιστη και την πριζα , πως θα πεις " Εγω ημουν σταματημενος και φορτιζα¨ενω θες να σκηνοθετήσεις οτι εγινε σε δημοσιο δρομο ? Αλλο ενα μειονεκτημα των ηλεκτρικων
-
...αυτό όχι για τόσο για κράξιμο στα ηλεκτρικά, αλλά για τη Φορνταρα με τα πολύ καλά αυτοκινητα που ομως δεν αλλάζει ποτέ σε θέματα after sales. (Και να ήθελε να βάλει μπαταρία δεν υπήρχε).
-
Μόλις διάβαζα αυτό το θέμα, αυτό θα είναι το μέλλον για πολλά μοντέλα...
Απ την άλλη άρχισε να φαίνεται κινητικότητα σε άλλους τομείς.
Στη Λάρισα στο πολυκαταστημα ηλεκτρονικών έχουν πρώτη μούρη τα ηλεκτρικά σκουτερακια ποδήλατα και πατίνια, ενώ Αμι μέχρι και στην αντιπροσωπεία Τρικάλων. -
Άσε που ακούω συνεχώς γύρω μου από οικογένειες γκρίνια για τα 13 - 15 χρονα που ζητάνε όλα αυτά τα ηλεκτρικά πατίνια , τα ηλεκτρικά μηχανάκια και κάποια μεγαλύτερα τα Ami!
"Από το να πάρει το παιδί μηχανάκι καλύτερα το Ami" φωνάζουν οι μαμάδες.
Ε ρε και να μου ζητήσουν τα δικά μου σε κάνα δεκαριά χρόνια κάνα τέτοιο κουβά , εντατικά μαθήματα αγωνιστικής οδήγησης, καλός εξοπλισμός και καλά 50αρια μηχανάκια τύπου οn off ή street, νομίζω ότι βγάζουν κάτι τέτοια μερικές εταιρείες.
Εγώ από τα 16 μου που οδηγούσα μηχανάκια μέχρι και πριν μερικά χρόνια με αμυντική οδήγηση και προσοχή και φυσικά καλή τύχη δεν είχα εμπλακεί ποτέ μου σε ατύχημα.
Άσε που σε μια δεκαετία πιστεύω πως η επόμενη γενιά θα είναι πολύ πιο συνειδητοποιημένοι οδηγοί από εμάς .
Αν και βλέπω πως η νέα γενιά της ...trap πάει να κάνει μεγάλο πισωγυρισμα σε πολλά πράγματα. -
Όσοι έχετε γιο, κάθε ρεπό πρώτα στην πλησιέστερη πίστα κάρτ και μετά στο κωλόμπαρο της Ενορίας σας, μη βγει το παιδί ντιγκιντάγκας ηλεκτροκίνητος σε λίγα χρόνια!
-
Έχουμε να ζήσουμε πολλά τέτοια με τα ηλεκτρικά ιχ, αλλά και σκούτερ/πατίνια/ποδήλατα τα επόμενα χρόνια. Το θέμα είναι σοβαρό, ποιός θα είναι πρόθυμος να ξεπαντελονιάσει ένα σοβαρό ποσό για να κάνει οδηγίσιμο ξανά ένα όχημα π.χ. 12ετίας, αντικαθιστώντας όλες τις μπαταρίες του;
-
Οι μπαταρίες σίγουρα θα βρουν το δρόμο τους σε after market, αρκεί οι κατασκευαστές να μην έχουν custom cell με protection (που μάλλον θα έχουν).
Αντίστοιχα φαντάζομαι και τα ηλεκτρονικά θα ανακατασκευάζονται.Πάντως σίγουρα εντός επίσημου δικτύου, οι επισκευές λογικά θα χρεώνονται αναλόγως.
-
Προς επίρρωσιν: η νισσάν χρεώνει 24.000 ευρώ για ολική αντικατάσταση μπαταρίας σε Ληφ ΜΚ1. Τιμή περσινή, τώρα μπορεί και περισσότερα.
-
-
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Άσε που ακούω συνεχώς γύρω μου από οικογένειες γκρίνια για τα 13 - 15 χρονα που ζητάνε όλα αυτά τα ηλεκτρικά πατίνια , τα ηλεκτρικά μηχανάκια και κάποια μεγαλύτερα τα Ami!
"Από το να πάρει το παιδί μηχανάκι καλύτερα το Ami" φωνάζουν οι μαμάδες.
Ε ρε και να μου ζητήσουν τα δικά μου σε κάνα δεκαριά χρόνια κάνα τέτοιο κουβά , εντατικά μαθήματα αγωνιστικής οδήγησης, καλός εξοπλισμός και καλά 50αρια μηχανάκια τύπου οn off ή street, νομίζω ότι βγάζουν κάτι τέτοια μερικές εταιρείες.
Εγώ από τα 16 μου που οδηγούσα μηχανάκια μέχρι και πριν μερικά χρόνια με αμυντική οδήγηση και προσοχή και φυσικά καλή τύχη δεν είχα εμπλακεί ποτέ μου σε ατύχημα.
Άσε που σε μια δεκαετία πιστεύω πως η επόμενη γενιά θα είναι πολύ πιο συνειδητοποιημένοι οδηγοί από εμάς .
Αν και βλέπω πως η νέα γενιά της ...trap πάει να κάνει μεγάλο πισωγυρισμα σε πολλά πράγματα.Έτσι ακριβώς. Οι νεότεροι οδηγοί αντί να φέρουν οδηγική παιδεία στους δρόμους,έχουν φέρει την απόλυτη καφρίλα. Κανίβαλοι σε όλα.
-
-
Με τόσα ηλεκτρικά που πιάνουν φωτιά και ανακλήσεις, αναρωτιέμαι πόσοι θα είναι πρόθυμοι να χρησιμοποιήσουν επισκευασμένη/μεταχειρισμένη μπαταρία.. εγώ θα το σκεφτόμουν δίπλα και τριπλά πάντως..
-
Οι ίδιοι που καταργούν dpf, egr κλπ...
-
@vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Άσε που σε μια δεκαετία πιστεύω πως η επόμενη γενιά θα είναι πολύ πιο συνειδητοποιημένοι οδηγοί από εμάς .
Τα παιδιά μου θα είναι η τελευταία γενιά που θα έχει δίπλωμα οδήγησης.
-
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οι ίδιοι που καταργούν dpf, egr κλπ...
Είναι λίγο διαφορετικό να βλάπτεις "παθητικά" το σύνολο, από το να παίρνει φωτιά το όχημά σου.
Αυτοί οι άνθρωποι οδηγούνται από εγωιστικά ένστικτα, και το να πάρει το όχημά τους φωτιά είναι πολύ σημαντικότερο από το να μολύνουν λίγο περισσότερο τον πλανήτη για ιδίων όφελος.
-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Με τόσα ηλεκτρικά που πιάνουν φωτιά και ανακλήσεις, αναρωτιέμαι πόσοι θα είναι πρόθυμοι να χρησιμοποιήσουν επισκευασμένη/μεταχειρισμένη μπαταρία.. εγώ θα το σκεφτόμουν δίπλα και τριπλά πάντως..
https://www.howtogeek.com/809238/how-often-do-electric-cars-catch-fire/
Overall, EVs were about 0.3% likely to catch fire, while gas cars were 1.05% likely to ignite. That should be good news for EV owners, but as the AutoinsuranceEZ report points out, car fires are dangerous no matter the cause.
Έρευνα από ασφαλιστική εταιρεία
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης