-
https://www.carandmotor.gr/nea/sto-15-eyro-benzini-poia-hora-isopedonei-times-kaysimon
Εδώ ψυχουλα με fuel pass και ανόητα κριτήρια και στη Γαλλία flat έκπτωση στην αντλία!
Α ρε κουτό φραγκοι!
Εδώ πουλάμε σοσιαλισμό δεξιοί και αριστεροί και εχουμε λεφτά να στήσουμε στο gov.gr μια ακόμα δωρο-πλατφόρμα ... -
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://www.carandmotor.gr/nea/sto-15-eyro-benzini-poia-hora-isopedonei-times-kaysimon
Εδώ ψυχουλα με fuel pass και ανόητα κριτήρια και στη Γαλλία flat έκπτωση στην αντλία!
Α ρε κουτό φραγκοι!
Εδώ πουλάμε σοσιαλισμό δεξιοί και αριστεροί και εχουμε λεφτά να στήσουμε στο gov.gr μια ακόμα δωρο-πλατφόρμα ...Τη μειωση στο πετρελαιο στην αντλια την ειχε περασει πρωτη η Γερμανια (απο εκει τα αντιγραφουν ολα, ακομη και μετρα κατα του κοβιντ αντιγραφανε), αλλα εκει ειχαν βαλει και στη βενζινη, αυτο δεν το αντιγραψανε γιατι δεν τους βολευε. Ρουφανε το φορο και τον δινουν απο εδω και απο εκει π.χ. π.χ. fuel pass, power pass.
Αλλο, εξαιτιας του σχεδον διπλου ΕΦΚ στη βενζινη σε σχεση με το πετρελαιο, η χωρα μας ειναι απο τις ελαχιστες ευρωπαικες και μη χωρες που το πετρελαιο ειναι πιο φτηνο απο τη βενζινη, και με αυτη την πολιτικη θα μαζεψουμε ολα τα σαπια diesel στην Ελλαδα. Αν θελει να βοηθησει τους επαγγελματιες, ας δωσει επιστροφες οπως στους αγροτες.
Και επειδη ο χαμηλομισθος φορολογειται πολυ ασχημα στην Ελλαδα (μονο το αφορολογητο να δει καποιος, ειναι 19500 στην Κυπρο για φυσικα προσωπα), μικρες αλλαγες του φορου προς τα πανω ή αλλαγες σε χρεωσεις ΔΕΚΟ οπως με το ρευμα, εχουν μεγαλες επιπτωσεις σε αυτον... -
Μου αρέσει που η συζήτηση ξεκίνησε για τα 8Κ που θα πάρει επιδότηση ο πλούσιος από το πράσινο ταμείο(που βέβαια ok αυτή η επιδότηση θα μπορούσε να πάει σε άλλους με πραγματική ανάγκη) ενώ κατα την άποψη μου πιο σημαντικό θέμα είναι ότι το αυτοκίνητο που πέρυσι έκανε 28-29K € φέτος κάνει 33-35K €, με το διαθέσιμο εισόδημα να μειώνεται..
-
-
Πάμε να πάρουμε Τούρκικο ηλεκτρικό??? Ή πάμε για εμπάργκο???
-
@polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πάμε να πάρουμε Τούρκικο ηλεκτρικό??? Ή πάμε για εμπάργκο???
Εξαρτάται αν όταν κυκλοφορήσει ευρέως θα φιλάμε το χέρι του Αγά ή θα είμαστε Αρματωλοί στο βουνό, οπότε στη δεύτερη περίπτωση το ντηζελάκι μονόδρομος!
-
https://www.newsauto.gr/news/sok-sto-30-i-nothia-sta-kafsima/
"Τα διυλιστήρια τριπλασίασαν το περιθώριο κέρδους τους"
Κλεβουν ολοι λαθρεμποροι, βενζινοπωλες, διυΛΗΣΤΗΡΙΑ, κρατος με το φορο.
Στο ρευμα αφηστε το, αλλα κολπα με τιμη αναφορας αυτη του ακριβοτερου προμηθευτη ρευματος.Κοροιδο...ενταξει
που ελεγε και ενα παλιο τραγουδι -
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δυστυχώς ή ευτυχώς είναι ένα από τα κύρια σημεία προώθησης των ηλεκτρικών, το δήθεν χαμηλό κόστος μετακίνησης της ηλεκτροκίνησης.
Άλλο πράγμα το μάρκετινγκ και άλλο η πραγματικότητα. Όταν θέλουν να προωθήσουν κάτι θα πούν ότι μπούρδα υπάρχει, γνωστό αυτό. Η μετακίνηση εχει χαμηλό κόστος με ένα ηλεκτρικό, υπό συνθήκες όμως. Αυτό που δεν χωράει αμφισβήτηση είναι η ανωτερη μορφή μετακίνησης με πολύ χαμηλότερο κόστος κτήσης.
Όσα γράφεις στο τέλος,είναι ακριβώς μια έκφραση μάρκετινγκ,που αρχικά κριτικάρεις!
Μοναδικό....... -
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όσα γράφεις στο τέλος,είναι ακριβώς μια έκφραση μάρκετινγκ,που αρχικά κριτικάρεις!
Μοναδικό.......Καμία σχέση....αρκεί να οδηγήσεις ένα καλό ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Μέχρι να το κάνεις αυτό θα σου φαίνεται μάρκετινγκ όπως και εμένα μου φαινόταν.
-
Εγώ ξέρω πως χωρίς επιδότηση η Τατα βγάζει ωραίο ηλεκτρικό suv, ψηλομικρο στα 22.000 ευρώ. Και στα κρας τεστ τα πάει εξαιρετικά.
Αυτό να ερχόταν με 26.000 ευρώ μείον τα 9500 ευρώ. Ορίστε, όλοι θα είχαν για δεύτερο ηλεκτρικό suv.
Υ.γ Όσοι έχουν χώρο φορτισης, εννοείται
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όσα γράφεις στο τέλος,είναι ακριβώς μια έκφραση μάρκετινγκ,που αρχικά κριτικάρεις!
Μοναδικό.......Καμία σχέση....αρκεί να οδηγήσεις ένα καλό ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Μέχρι να το κάνεις αυτό θα σου φαίνεται μάρκετινγκ όπως και εμένα μου φαινόταν.
Υπερβάλλεις!
Εχω οδηγήσει μεταξύ άλλων και το iX...
Δεν μου άρεσε ή για να ειμαι ακριβής δεν βρήκα κατι που να το ζηλέψω οδηγικά από ένα αντιστοιχο θερμικό.
Το αμαξι ήταν τουμπανο βεβαια αλλά ειδικά στο mode για εντονο recuperation το θεώρησα και επικίνδυνο ..... απορώ πως συζητάνε για one pedal
Αυτά είναι για τα συγκρουόμενα στα λούνα παρκΕντελώς HYPE η όλη φάση!
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ ξέρω πως χωρίς επιδότηση η Τατα βγάζει ωραίο ηλεκτρικό suv, ψηλομικρο στα 22.000 ευρώ. Και στα κρας τεστ τα πάει εξαιρετικά.
Αυτό να ερχόταν με 26.000 ευρώ μείον τα 9500 ευρώ. Ορίστε, όλοι θα είχαν για δεύτερο ηλεκτρικό suv.
Υ.γ Όσοι έχουν χώρο φορτισης, εννοείται
Και ξαφνικά τα ινδικά ΤΑΤΑ και κάποια κινέζικα,έγιναν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ σε ασφάλεια,στήσιμο,ποιότητα,επιδόσεις και τα λιμπιζόμαστε.
Φαντάζομαι ότι το ίδιο αυτοκίνητο με θερμικό κινητήρα θα είναι χάλια!!!!! -
Με τι εξοπλισμό ασφαλείας θα μπορούσε να έρθει στην Ευρώπη είναι ένα θέμα , σίγουρα δηλαδή με το πακέτο με τους 6 αερόσακους, εκεί βγαίνει ως έξτρα το πακέτο αυτό, αλλά γενικά το πρόσεξαν ως πλατφόρμα και με ζώνες παραμόρφωσης κτλ, δεν είναι σαν τα υπόλοιπα πολύ φθηνα που έχουν πολύ κακά αποτελέσματα στα τεστς.
-
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Υπερβάλλεις!
Εχω οδηγήσει μεταξύ άλλων και το iX...
Δεν μου άρεσε ή για να ειμαι ακριβής δεν βρήκα κατι που να το ζηλέψω οδηγικά από ένα αντιστοιχο θερμικό.
Το αμαξι ήταν τουμπανο βεβαια αλλά ειδικά στο mode για εντονο recuperation το θεώρησα και επικίνδυνο ..... απορώ πως συζητάνε για one pedalΔιαφωνώ....ειδικά στα καλά (από ιΧ δεν έχω εμπειρία). Τώρα ειδικά για το one pedal το θεωρώ από τα μεγαλυτερα πλεονεκτήματα και το έχω γράψει ότι το βρίσκω βλακεία που δεν το έχει η Κορόλα....απίστευτα χρήσιμο. Στην i3 που την είχα ΣΚ ειναι ζήτημα εαν πάτησα φρένο 3-4 φορές. Πήγα από Αγ. Παρασκευή στον Σπανό χωρίς να πατήσω φρένο 1 φορά.
Οπότε έχω τελείως διαφορετική άποψη (όπως και τόσοι ιδιοκτήτες), οτι εαν οδηγήσει σοβαρό ηλεκτρικό δεν ξαναγυρνάς σε θερμικό. Ειναι όπως το αυτόματο με το χειροκίνητο. Είναι πολύ ανώτερη μορφή μετακίνησης.
-
Είναι ζήτημα αν πάτησε λέει φρένο 3-4 φορές. Και μας βάζει φώτο της i3 διαλυμένη χωρίς προφυλακτήρα, φώτα κτλ.
-
-
Μέγαρα - Αρκτικός Κύκλος σε 5 ημέρες με ηλεκτρικό αυτοκίνητο!
https://www.facebook.com/100013837664136/videos/pcb.387404406646837/1408965682906077Και εμείς συζητάμε εαν μπορούμε να παμε μέχρι τον Βόλο. Η ηλεκτροκίνηση ήρθε για να μείνει ευτυχώς!
-
Ανέκδοτο ρε Φάνη να έχεις δώσει ένα νεφρό για να πάρεις το αμάξι και να συζητάμε αν μπορεί να ξεμυτίσει.
Και βέβαια μπορεί να πάει όπου θέλει , ο χρόνος και η οργάνωση του ταξιδιού με βάση τις τωρινές συνθήκες είναι το θέμα . -
@yem said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ανέκδοτο ρε Φάνη να έχεις δώσει ένα νεφρό για να πάρεις το αμάξι και να συζητάμε αν μπορεί να ξεμυτίσει.
-
Διαφωνώ στο νεφρό, γιατί για να πάρεις αντίστοιχο θερμικό θές τουλάχιστον τα διπλάσια χρήματα, οπότε από αυτή την άποψη μάλλον φτηνό είναι!!
-
Το συζητάμε, γιατί το βρήκα ενδιαφέρον ως εγχείρημα, όταν ακόμα συζητάμε εαν μπορεί ένα ηλεκτρικό (της προκοπής) να πάει Βόλο ή Θεσσαλονίκη και το κάνουμε μείζον θέμα.
-
-
Σωστά αναφέρεις το θερμικό και όντως δεν υπάρχει σύγκριση , εγώ αναφέρομαι καθαρά στην τιμή !
Ωραία εκδρομή έκανε ο φίλος πάντως θα κάτσω μετά να δω όλα τα βιντεάκια του !
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης