Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Yaris Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Yaris Cross
    • 1
    • 2
    • 181
    • 182
    • 183
    • 184
    • 185
    • 486
    • 487
    • 183 / 487
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    273
    9736
    680856
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dekouk @xrist0s4 last edited by

      @xrist0s4 said in Toyota Yaris Cross:

      Μαθαμε ότι κλείνουν με κουμπί τα παράθυρα! Ανοίγουν όμως ;

      Στο προγραμματίζουν από την Toyota. Ανοίγουν κ κλείνουν όλα μαζί με παρατεταμένο πάτημα από το τηλεχειριστήριο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        a-ctive @monman2 last edited by

        @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

        Όπως λεει κάποιος στα σχόλια "πηγαίνοντας την γυναίκα σου να γεννήσει" 😧

        Youtube Video

        κατά περίεργο τρόπο πάλι 5.5 αν βλέπω καλά έγραψε

        Η άλλη όψη του νομίσματος
        2,8 στην πόλη 4,5 μέση μικτή , παντα μιλάμε για λίτρα / 100 χλμ

        Youtube Video

        Καλα αυτες οι μετακινησεις μονο πολη δεν ειναι, κινηση μηδεν, καμια σχεση με εμας.
        Ανετα το focus θα εγραφε 5,5 λιτρα στην ιδια διαδρομη

        monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • monman2
          monman2 @a-ctive last edited by monman2

          @a-ctive said in Toyota Yaris Cross:

          @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

          Όπως λεει κάποιος στα σχόλια "πηγαίνοντας την γυναίκα σου να γεννήσει" 😧

          Youtube Video

          κατά περίεργο τρόπο πάλι 5.5 αν βλέπω καλά έγραψε

          Η άλλη όψη του νομίσματος
          2,8 στην πόλη 4,5 μέση μικτή , παντα μιλάμε για λίτρα / 100 χλμ

          Youtube Video

          Καλα αυτες οι μετακινησεις μονο πολη δεν ειναι, κινηση μηδεν, καμια σχεση με εμας.
          Ανετα το focus θα εγραφε 5,5 λιτρα στην ιδια διαδρομη

          Εεε αυτό είναι το νόημα οδηγώντας το αντι -υβριδικά και ολίγον χουλιγκάνικα καίει όπως τα άλλα σε ιδανικές συνθήκες (ο 1000 tsi καίει ακόμη λιγότερο απο τον ecoboost) , οταν το πας οικονομικά και υβριδικά στην ελληνική κίνηση καις το 1/2 απο τους άλλους που κλείνουν τον κλιματισμό για οικονομία και παλεύουν με τον συμπλέκτη και τον λεβιέ ...

          Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
          Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

          realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • realzeus
            realzeus @monman2 last edited by

            @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

            που κλείνουν τον κλιματισμό για οικονομία

            Ευτυχώς δεν ξέρω κανέναν τέτοιον...

            monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • monman2
              monman2 @realzeus last edited by

              @realzeus said in Toyota Yaris Cross:

              @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

              που κλείνουν τον κλιματισμό για οικονομία

              Ευτυχώς δεν ξέρω κανέναν τέτοιον...

              Όταν έρθεις ξανά στην πόλη δες πόσα είναι με ανοικτά παράθυρα μεσημεριάτικα με 32-35 βαθμούς έξω...

              Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
              Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

              realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus @monman2 last edited by

                @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

                @realzeus said in Toyota Yaris Cross:

                @monman2 said in Toyota Yaris Cross:

                που κλείνουν τον κλιματισμό για οικονομία

                Ευτυχώς δεν ξέρω κανέναν τέτοιον...

                Όταν έρθεις ξανά στην πόλη δες πόσα είναι με ανοικτά παράθυρα μεσημεριάτικα με 32-35 βαθμούς έξω...

                Δεν αμφιβάλλω, απλά χαίρομαι που κανείς από αυτούς δεν είναι φίλος μου. Δεν θέλω τέτοιους φίλους, που λέει και ο Τερζής!!! Χαχα! 😂

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • monman2
                  monman2 last edited by

                  Στο πρώτο απο τα παραπάνω βίντεο ο ΜαυροΤζο οδηγεί αρκετά επιθετικά , ο αριστερός δείκτης παει στην παραμικρή ευκαιρία στο PWR , δίνοντας την ευκαιρία σε κάποιον να ακούσει τον ήχο της μετάδοσης .
                  Αν βάλετε ακουστικά θα διαπιστώσετε οτι ιδίως στο πατα ασε στα σύντομα δηλ ανοίγματα ακούγετε ιδιαίτερα όμορφα εχει ενα βραχνό ήχο σαν παλιό αυτόματο V6 , έτσι ακούγετε και στην πραγματικότητα.

                  Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                  Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • piliourits
                    piliourits last edited by

                    Το αν θα βγαίνει χωρίς ζόρια σε ανηφόρες καρφί, γκαλντερίμια κλπ, υπάρχει κανείς να μας το βεβαιώσει;
                    π.χ. Ανεβαίνοντας Μακρινίτσα από Κουκουράβα, πηγαίνοντας Λεφόκαστρο από Άφησο κλπ.

                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                    K jorge_greek 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kpaiss @piliourits last edited by

                      @piliourits said in Toyota Yaris Cross:

                      Το αν θα βγαίνει χωρίς ζόρια σε ανηφόρες καρφί, γκαλντερίμια κλπ, υπάρχει κανείς να μας το βεβαιώσει;
                      π.χ. Ανεβαίνοντας Μακρινίτσα από Κουκουράβα, πηγαίνοντας Λεφόκαστρο από Άφησο κλπ.

                      To αυτοκίνητο μεταμορφώνεται στο Pwr mode.
                      Μου κανει καθε φορα εντύπωση και ακόμη μεγαλυτερη που κανεις δεν το έχει αναφερει οσο διαβάζω.

                      piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • piliourits
                        piliourits @kpaiss last edited by

                        @kpaiss said in Toyota Yaris Cross:

                        @piliourits said in Toyota Yaris Cross:

                        Το αν θα βγαίνει χωρίς ζόρια σε ανηφόρες καρφί, γκαλντερίμια κλπ, υπάρχει κανείς να μας το βεβαιώσει;
                        π.χ. Ανεβαίνοντας Μακρινίτσα από Κουκουράβα, πηγαίνοντας Λεφόκαστρο από Άφησο κλπ.

                        To αυτοκίνητο μεταμορφώνεται στο Pwr mode.
                        Μου κανει καθε φορα εντύπωση και ακόμη μεγαλυτερη που κανεις δεν το έχει αναφερει οσο διαβάζω.

                        Ελάμπορεητ πλιζ

                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          kpaiss last edited by

                          Σε pwr mode αρπάζει πολύ και απο χαμηλά.
                          Κινει το αμάξωμα με μεγάλη ευκολία σε ανηφόρες , επιταχύνσεις κτλπ.
                          Ο μικρος , μου έχει απαγορευσει να το χρησιμοποιώ γιατι φοβάται.

                          piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • piliourits
                            piliourits @kpaiss last edited by

                            @kpaiss said in Toyota Yaris Cross:

                            Σε pwr mode αρπάζει πολύ και απο χαμηλά.
                            Κινει το αμάξωμα με μεγάλη ευκολία σε ανηφόρες , επιταχύνσεις κτλπ.
                            Ο μικρος , μου έχει απαγορευσει να το χρησιμοποιώ γιατι φοβάται.

                            Καλό. Οπότε σε μια δύσκολη ράμπα θα βγεις εύκολα. Το θέμα είναι, αν η ράμπα είναι 200 ή 500μ μήκος, διαρκεί τόσο η ώθηση;

                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                            K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kpaiss @piliourits last edited by

                              @piliourits said in Toyota Yaris Cross:

                              @kpaiss said in Toyota Yaris Cross:

                              Σε pwr mode αρπάζει πολύ και απο χαμηλά.
                              Κινει το αμάξωμα με μεγάλη ευκολία σε ανηφόρες , επιταχύνσεις κτλπ.
                              Ο μικρος , μου έχει απαγορευσει να το χρησιμοποιώ γιατι φοβάται.

                              Καλό. Οπότε σε μια δύσκολη ράμπα θα βγεις εύκολα. Το θέμα είναι, αν η ράμπα είναι 200 ή 500μ μήκος, διαρκεί τόσο η ώθηση;

                              Όσο το έχω δει σε κάποιες μεγάλες βόλτες απο περιέργεια , (ξεχνας λογικά την οικονομία) , ο κινητηρας δουλεύει παραπάνω και έχει συνέχεια φορτισμένη την μπαταρία.
                              Οπότε πάντα έχεις αποθέματα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • xrist0s4
                                xrist0s4 last edited by

                                Μια συσκευη για αναβαθμιση του αντροιντ του αυτοκινητου, τουλαχιστον οσοι εχουν την απλη εκδοση.
                                link text

                                Ο νόμος της βαρύτητας ποτέ δεν έχει σφάλει,
                                κ ότι ανεβαίνει στα ψηλά χάμε θα πέσει πάλι..

                                monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • monman2
                                  monman2 @xrist0s4 last edited by

                                  @xrist0s4 said in Toyota Yaris Cross:

                                  Μια συσκευη για αναβαθμιση του αντροιντ του αυτοκινητου, τουλαχιστον οσοι εχουν την απλη εκδοση.
                                  link text

                                  Αυτά είναι ! εμείς που παραγγείλαμε active ,την πιο απλή έκδοση δηλαδή ,με κάτω απο 200€ και μια sim για δεδομένα αναβαθμιζόμαστε σε επίπεδα που δεν προσφέρει ουτε η κορυφαία έκδοση ...

                                  χρήσιμο φθηνό γκάτζετ είναι και οι
                                  Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
                                  https://www.youtube.com/watch?v=XzR-qmcfGoU
                                  το ενδιαφέρον είναι οτι και οι 4 μπαίνουν στο μαύρο κομμάτι του προφυλακτήρα οπότε δεν χρειάζονται βάψιμο.

                                  Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                  Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • piliourits
                                    piliourits last edited by

                                    Έλεγα να πάω να δω και το ...αντίπαλον δέος του ντίζελ.
                                    Σήμερα πέρασα στα γρήγορα και μίλησα να πάω για τεστ ντραηβ. Δίνουν το ετοιμοπαραδοτο εκθεσιακό 4κινητο 28μισο περίπου.
                                    Εγώ το λέω συμπαθητικό έως όμορφο το αμάξι. Οι μεγάλες ζάντες υπερβολή.
                                    Θέση οδήγησης δεν είναι κι άσχημη, τέρμα πίσω το κάθισμα χωράω περίπου όπως στο αιρκρος που δεν το τερματίζω πάντα.
                                    Και πίσω από μένα οριακά μπήκα, ακουμπάνε βέβαια τα πόδια μου μπροστά. Πρόβλημα μεγάλο όμως οι πίσω πόρτες, δεν νομίζω πως φτάνουν 45⁰ άνοιγμα, και παιδάκι εντάξει, αλλά ας πούμε οι ηλικιωμενοι γονείς που δεν μπορούν να μπουν βγουν στηριγμένοι στο ένα πόδι με κίνηση λέι-απ με σπάσιμο μέσης, θα τα βρουν σκούρα. Ομοίως μου φαίνεται αδύνατον να μπει καθισματακι ενισχυμένο σε αυτό το άνοιγμα, αν και δε με αφορά. Πιο πολύ μοιάζει για 2+2 επιβάτες, παρά για 4θεσιο (αν και σφηνωτα χωράνε 2 ενήλικες ) και μου φάνηκε πως για 3 πίσω ούτε λόγος... κλασικά στην πάγια τακτική της ΤΟΥΟΤΑ το πορτμπαγκάζ κλειδωμένο (σκέψου ότι σε υβριδικο ξεσυνδεουν τη μπαταρία οι μπαγασηδες...) και ρίχνοντας το κάθισμα για να δω λίγο ο χώρος αποσκευών απογοητευτικος στο 4κινητο. Δικινητο δεν είδα.
                                    Τώρα σας διαβάζω και δεν έχει ούτε αισθητήρες ούτε χάρτες (έστω ΑΑ) η φθηνή έκδοση;
                                    Δεν ξέρω, αν και όμορφο σε σύγκριση με το αιρκρος μου φαίνεται μισή κατηγορία μεγεθους κάτω το αυτοκίνητο.
                                    Ίσως πάω να το οδηγήσω αλλά η πρώτη επαφή δεν ήταν και τόσο εγκαρδιωτικη. Θέλει πολλούς συμβιβασμούς.

                                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                    K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      .....ή δίαιτα

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • piliourits
                                        piliourits @lap last edited by

                                        @lap said in Toyota Yaris Cross:

                                        .....ή δίαιτα

                                        Δηλαδή πριν μπω στο swift που χωρούσα μια χαρά, κι άνοιγαν οι πόρτες κανονικά, είχα χάσει κιλά;

                                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Το ότι τερματιζεις σε ένα αυτοκίνητο το κάθισμα τέρμα πίσω, πρέπει να σε ανησυχήσει.

                                          Οι πίσω πόρτες όντως είναι μικρές με μικρό άνοιγμα

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • piliourits
                                            piliourits @lap last edited by piliourits

                                            @lap said in Toyota Yaris Cross:

                                            Το ότι τερματιζεις σε ένα αυτοκίνητο το κάθισμα τέρμα πίσω, πρέπει να σε ανησυχήσει.

                                            Οι πίσω πόρτες όντως είναι μικρές με μικρό άνοιγμα

                                            Ρε συ Λαπ, και να χάσω κιλά, για να χωράω άνετα στο ΤΟΥΟΤΑ πάλι τέρμα θα είναι το κάθισμα με 1.80μ ύψος. Οι πιο ψηλοί θα κάθονται με τα γόνατα ψηλά.
                                            Το τέρμα στο γιαρις Κρος είναι στα 3/4 των άλλων αυτοκινήτων. Το γράφω πως στο αιρκρος δεν τερματίζω.
                                            Η εργονομία στα σουβοειδη πρέπει να είναι οριζόντια το μηριαιο και όχι να κάνει γωνία.

                                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 181
                                            • 182
                                            • 183
                                            • 184
                                            • 185
                                            • 486
                                            • 487
                                            • 183 / 487
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr