-
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δεν μπορείς όντως να πας όπου και το Vit.,
Δεν βλέπω γιατί να μην μπορεί να πάει στα ίδια μέρη. Ίδια αυτοκίνητα είναι ουσιαστικά.
Έχουν διαφορά στο ground clearance -μικρή μεν-, αλλά κυρίως διαφορετικούς προβολους και γωνίες διαφυγής-προσέγγισης που δίνουν extra δυνατότητες στο Vit.
Γωνίες δεν βρίσκω, αλλά απόσταση από το έδαφος δηλώνει ακριβώς το ίδιο η Suzuki και για τα δύο, 175 mm.
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
και εκει που μετραει περισσοτερο.
στην εμφανιση.Το νεό S Cross είναι πολύ ωραίο.
18.5 στο βιτ
Το φυλλάδιο της Suzuki λέει 175 πάντως. https://auto.suzuki.gr/photo/master/202205/qc76r51653997283438.pdf
-
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δεν μπορείς όντως να πας όπου και το Vit.,
Δεν βλέπω γιατί να μην μπορεί να πάει στα ίδια μέρη. Ίδια αυτοκίνητα είναι ουσιαστικά.
Έχουν διαφορά στο ground clearance -μικρή μεν-, αλλά κυρίως διαφορετικούς προβολους και γωνίες διαφυγής-προσέγγισης που δίνουν extra δυνατότητες στο Vit.
Γωνίες δεν βρίσκω, αλλά απόσταση από το έδαφος δηλώνει ακριβώς το ίδιο η Suzuki και για τα δύο, 175 mm.
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
και εκει που μετραει περισσοτερο.
στην εμφανιση.Το νεό S Cross είναι πολύ ωραίο.
18.5 στο βιτ
Το φυλλάδιο της Suzuki λέει 175 πάντως. https://auto.suzuki.gr/photo/master/202205/qc76r51653997283438.pdf
χαμενοι στη μεταφραση ειναι....
https://www.suzuki.com.au/vehicles/models/vitara/specifications -
Εξαρτάται τον οδηγό και το γεύμα που έφαγε.
Κάποιοι ίσως τα κάνουν και σαύρες με το που μπούνε μέσα, και ζηλεύουν οι καγκουρες.
-
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δεν μπορείς όντως να πας όπου και το Vit.,
Δεν βλέπω γιατί να μην μπορεί να πάει στα ίδια μέρη. Ίδια αυτοκίνητα είναι ουσιαστικά.
Έχουν διαφορά στο ground clearance -μικρή μεν-, αλλά κυρίως διαφορετικούς προβολους και γωνίες διαφυγής-προσέγγισης που δίνουν extra δυνατότητες στο Vit.
Γωνίες δεν βρίσκω, αλλά απόσταση από το έδαφος δηλώνει ακριβώς το ίδιο η Suzuki και για τα δύο, 175 mm.
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
και εκει που μετραει περισσοτερο.
στην εμφανιση.Το νεό S Cross είναι πολύ ωραίο.
18.5 στο βιτ
Το φυλλάδιο της Suzuki λέει 175 πάντως. https://auto.suzuki.gr/photo/master/202205/qc76r51653997283438.pdf
περα απο τη παπαρια στη μτφ, σε ολα τα σουζ ισχυει και κατι ουσιαστικο
αμα βαλεις απο κατω ενα μπουκαλακι νερο 20cm, τοσο ειναι, περναει σχεδον απο παντου και το 18.5 ειναι στις βασεις πισω στις ροδες. γενικα ισχυει.
το γκεικο το δινουν 21.5
χαχαχαχ
παιζεται να ειναι 15 ή παρακατω. οποιος περναει για καφε απο το γραφειο να το δει λάιβ. και το μαζουτ. -
Ακριβώς, οι βάσεις και οι βραχίονες στις πίσω αναρτήσεις είναι τραγικά χαμηλά στα γαλλικά. Το είχα αναφέρει όταν κοιτούσα ένα 2008 στο φανάρι μπροστά μου. Προσοχή μη σπάσετε άξονα όσοι πάτε κάπως πιο off road
-
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ακριβώς, οι βάσεις και οι βραχίονες στις πίσω αναρτήσεις είναι τραγικά χαμηλά στα γαλλικά. Το είχα αναφέρει όταν κοιτούσα ένα 2008 στο φανάρι μπροστά μου. Προσοχή μη σπάσετε άξονα όσοι πάτε κάπως πιο off road
ποιες βασεις? ολος ο κινητηρας μπροστα και ολο το πατωμα στη μεση. τι λεμε τωρα...
μουφα μετρησεις.... -
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δεν μπορείς όντως να πας όπου και το Vit.,
Δεν βλέπω γιατί να μην μπορεί να πάει στα ίδια μέρη. Ίδια αυτοκίνητα είναι ουσιαστικά.
Έχουν διαφορά στο ground clearance -μικρή μεν-, αλλά κυρίως διαφορετικούς προβολους και γωνίες διαφυγής-προσέγγισης που δίνουν extra δυνατότητες στο Vit.
Γωνίες δεν βρίσκω, αλλά απόσταση από το έδαφος δηλώνει ακριβώς το ίδιο η Suzuki και για τα δύο, 175 mm.
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
και εκει που μετραει περισσοτερο.
στην εμφανιση.Το νεό S Cross είναι πολύ ωραίο.
18.5 στο βιτ
Το φυλλάδιο της Suzuki λέει 175 πάντως. https://auto.suzuki.gr/photo/master/202205/qc76r51653997283438.pdf
χαμενοι στη μεταφραση ειναι....
https://www.suzuki.com.au/vehicles/models/vitara/specificationsΑυτό είναι αυστραλιανό όμως, οπότε πιθανότατα έχει άλλες προδιαγραφές από τα Ευρωπαϊκά. Τέλος πάντως, 1 πόντος δεν κάνει μεγάλη διαφορά...
-
Α αυτό δεν το ήξερα. Εγώ μόνο από πίσω το είδα.
Εντωμεταξυ και στο jimny εξέχει έντονα το διαφορικο. Το απόσταση έχει από το διαφορικό;
-
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δεν μπορείς όντως να πας όπου και το Vit.,
Δεν βλέπω γιατί να μην μπορεί να πάει στα ίδια μέρη. Ίδια αυτοκίνητα είναι ουσιαστικά.
Έχουν διαφορά στο ground clearance -μικρή μεν-, αλλά κυρίως διαφορετικούς προβολους και γωνίες διαφυγής-προσέγγισης που δίνουν extra δυνατότητες στο Vit.
Γωνίες δεν βρίσκω, αλλά απόσταση από το έδαφος δηλώνει ακριβώς το ίδιο η Suzuki και για τα δύο, 175 mm.
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
και εκει που μετραει περισσοτερο.
στην εμφανιση.Το νεό S Cross είναι πολύ ωραίο.
18.5 στο βιτ
Το φυλλάδιο της Suzuki λέει 175 πάντως. https://auto.suzuki.gr/photo/master/202205/qc76r51653997283438.pdf
χαμενοι στη μεταφραση ειναι....
https://www.suzuki.com.au/vehicles/models/vitara/specificationsΑυτό είναι αυστραλιανό όμως, οπότε πιθανότατα έχει άλλες προδιαγραφές από τα Ευρωπαϊκά. Τέλος πάντως, 1 πόντος δεν κάνει μεγάλη διαφορά...
προχειρα σου εβαλα αυτο. οπου αλλου πας 18.5 εχουνε. μπηκανε και αυτοι στο τριπακι με το σουξου και πηρανε κοπια το εντυπο του φαινεται.... αχαχαχ
-
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Α αυτό δεν το ήξερα. Εγώ μόνο από πίσω το είδα.
Εντωμεταξυ και στο jimny εξέχει έντονα το διαφορικο. Το απόσταση έχει από το διαφορικό;
Κλασικό θέμα σε όσα έχουν άκαμπτο άξονα. Για αυτό συνήθως βάζουν το διαφορικό στην μια πλευρά, και όχι στο κέντρο, ώστε να περνάς τους βράχους από την άλλη μεριά. Έτσι είναι και στο Disco μου.
-
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δεν μπορείς όντως να πας όπου και το Vit.,
Δεν βλέπω γιατί να μην μπορεί να πάει στα ίδια μέρη. Ίδια αυτοκίνητα είναι ουσιαστικά.
Έχουν διαφορά στο ground clearance -μικρή μεν-, αλλά κυρίως διαφορετικούς προβολους και γωνίες διαφυγής-προσέγγισης που δίνουν extra δυνατότητες στο Vit.
Γωνίες δεν βρίσκω, αλλά απόσταση από το έδαφος δηλώνει ακριβώς το ίδιο η Suzuki και για τα δύο, 175 mm.
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
και εκει που μετραει περισσοτερο.
στην εμφανιση.Το νεό S Cross είναι πολύ ωραίο.
18.5 στο βιτ
18εκ. στο Scross, αλλά το 1ο fl, αυτό που έχω (1.4 140hp)
-
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Α αυτό δεν το ήξερα. Εγώ μόνο από πίσω το είδα.
Εντωμεταξυ και στο jimny εξέχει έντονα το διαφορικο. Το απόσταση έχει από το διαφορικό;
Κλασικό θέμα σε όσα έχουν άκαμπτο άξονα. Για αυτό συνήθως βάζουν το διαφορικό στην μια πλευρά, και όχι στο κέντρο, ώστε να περνάς τους βράχους από την άλλη μεριά. Έτσι είναι και στο Disco μου.
βασικα δεν ειναι καν προβλημα αυτο στα αξονατα!
το διαφορικο ακολουθει τις ροδες στο πανω κατω. -
Αν περάσεις πάνω από κοτρώνα και οι τροχοί έχουν επίπεδο έδαφος, το χτύπησες
-
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Αν περάσεις πάνω από κοτρώνα και οι τροχοί έχουν επίπεδο έδαφος, το χτύπησες
οπως θα σου εξηγησει οποιος εχει ειδικα λαντ ροβερ, το περνας κοντα σε ακρο.
τα ντηφεντερ τα ειχανε τα διαφορικα διαγωνια -
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Α αυτό δεν το ήξερα. Εγώ μόνο από πίσω το είδα.
Εντωμεταξυ και στο jimny εξέχει έντονα το διαφορικο. Το απόσταση έχει από το διαφορικό;
Κλασικό θέμα σε όσα έχουν άκαμπτο άξονα. Για αυτό συνήθως βάζουν το διαφορικό στην μια πλευρά, και όχι στο κέντρο, ώστε να περνάς τους βράχους από την άλλη μεριά. Έτσι είναι και στο Disco μου.
βασικα δεν ειναι καν προβλημα αυτο στα αξονατα!
το διαφορικο ακολουθει τις ροδες στο πανω κατω.Προφανώς μιλούσα για κοτρόνα στο μέσο του δρόμου που πρέπει να περάσει από κάτω, όχι που την καβαλάς.
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
τα ντηφεντερ τα ειχανε τα διαφορικα διαγωνια
Δεν ξέρω τι εννοείς, αλλά τα Defender, όπως και τα παλιά Range και Disco τα είχαν και το μπροστά και το πίσω, στα δεξιά (επειδή είναι αγγλικά και εκεί κάθεται ο οδηγός). Το κεντρικό δεν προεξέχει.
-
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Α αυτό δεν το ήξερα. Εγώ μόνο από πίσω το είδα.
Εντωμεταξυ και στο jimny εξέχει έντονα το διαφορικο. Το απόσταση έχει από το διαφορικό;
Κλασικό θέμα σε όσα έχουν άκαμπτο άξονα. Για αυτό συνήθως βάζουν το διαφορικό στην μια πλευρά, και όχι στο κέντρο, ώστε να περνάς τους βράχους από την άλλη μεριά. Έτσι είναι και στο Disco μου.
βασικα δεν ειναι καν προβλημα αυτο στα αξονατα!
το διαφορικο ακολουθει τις ροδες στο πανω κατω.Προφανώς μιλούσα για κοτρόνα στο μέσο του δρόμου που πρέπει να περάσει από κάτω, όχι που την καβαλάς.
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
τα ντηφεντερ τα ειχανε τα διαφορικα διαγωνια
Δεν ξέρω τι εννοείς, αλλά τα Defender, όπως και τα παλιά Range και Disco τα είχαν και το μπροστά και το πίσω, στα δεξιά *επειδή είναι αγγλικά και εκεί κάθεται ο οδηγός). Το κεντρικό δεν προεξέχει.
στα παλια ντηφεντερ γινοταν η πατεντα και βαζανε το πισω καβουκι αντεστραμμενο.
χμμμμ
λαθος.....
εχεις δικιο..
αλλο πραγμα θυμωμουν -
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Α αυτό δεν το ήξερα. Εγώ μόνο από πίσω το είδα.
Εντωμεταξυ και στο jimny εξέχει έντονα το διαφορικο. Το απόσταση έχει από το διαφορικό;
Κλασικό θέμα σε όσα έχουν άκαμπτο άξονα. Για αυτό συνήθως βάζουν το διαφορικό στην μια πλευρά, και όχι στο κέντρο, ώστε να περνάς τους βράχους από την άλλη μεριά. Έτσι είναι και στο Disco μου.
βασικα δεν ειναι καν προβλημα αυτο στα αξονατα!
το διαφορικο ακολουθει τις ροδες στο πανω κατω.Προφανώς μιλούσα για κοτρόνα στο μέσο του δρόμου που πρέπει να περάσει από κάτω, όχι που την καβαλάς.
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
τα ντηφεντερ τα ειχανε τα διαφορικα διαγωνια
Δεν ξέρω τι εννοείς, αλλά τα Defender, όπως και τα παλιά Range και Disco τα είχαν και το μπροστά και το πίσω, στα δεξιά *επειδή είναι αγγλικά και εκεί κάθεται ο οδηγός). Το κεντρικό δεν προεξέχει.
στα παλια ντηφεντερ γινοταν η πατεντα και βαζανε το πισω καβουκι αντεστραμμενο.
χμμμμ
λαθος.....
εχεις δικιο..
αλλο πραγμα θυμωμουνΕ ναι, φαντάζεσαι να ήταν το μπροστινό διαφορικό δεξιά και το πίσω αριστερά; Πως θα περνούσες μια μεγάλη κοτρόνα; Από αριστερά ή δεξιά; Είπαμε είναι ανάποδοι άνθρωποι οι Εγγλέζοι, αλλά όχι και τόσο... Χαχα.
-
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ακριβώς, οι βάσεις και οι βραχίονες στις πίσω αναρτήσεις είναι τραγικά χαμηλά στα γαλλικά. Το είχα αναφέρει όταν κοιτούσα ένα 2008 στο φανάρι μπροστά μου. Προσοχή μη σπάσετε άξονα όσοι πάτε κάπως πιο off road
ποιες βασεις? ολος ο κινητηρας μπροστα και ολο το πατωμα στη μεση. τι λεμε τωρα...
μουφα μετρησεις....Το ίδιο και στο C5 aircross με τα 23 υποτίθεται εκ. απόσταση. Είχα παρκάρει δίπλα ακριβώς το Santa Fe με τα 21εκ. απόσταση από το έδαφος και εννοείται ότι τα δυο αυτοκίνητα έχουν σαφή διαφορά κατώτατου ύψους, υπέρ του Hyundai εννοείται.
Το πρόβλημα και στα δυο Suzuki είναι οι πρόβολοι και το πίσω διαφορικό, ιδίως αν φορτωθούν κάθονται πολύ και το διαφορικό πλησιάζει επικίνδυνα το έδαφος. Για μένα πάντως και τα δυο είναι εξαιρετικές αγορές παρά τα χρόνια που τα βαραίνουν,(και το νέο Scross στην ουσία facelift είναι). -
Το S-cross καταργείται στην Ινδία και θα πουλιέται μάλλον ως Grand Vitara.
Το ενδιαφέρον είναι ότι στο ίδιο αμάξωμα η Toyota φτιάχνει το Hyryder κουμπώνοντας το γνωστό 1.5 hybrid μοτέρ της... -
146€ service 5ου έτους.Φίλτρα λαδιού-καμπίνας,λάδια,ροδέλα,γενικό check.Άψογο μου είπαν..Ξέχασα να τους πω και για την ΚΕΚ και τώρα αύριο μεσημέρι πρέπει να πάω σε ΙΚΤΕΟ για να την βγάλω.. Στο βιβλίο service μου κόλλησαν 1η φορά κι ένα αυτοκόλλητο με "S" που δείχνει -όπως λένε- ότι έβαλαν γνήσια ανταλλακτικά.Πάνε να βγάλουν offside τους εξειδικευμένους μάλλον.. Εχει κόψει η δουλειά τους πάντως,οπότε "πενία τέχνας κατεργάζεται"..
SUZUKI SX4 SCROSS