@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Α αυτό δεν το ήξερα. Εγώ μόνο από πίσω το είδα.
Εντωμεταξυ και στο jimny εξέχει έντονα το διαφορικο. Το απόσταση έχει από το διαφορικό;
Κλασικό θέμα σε όσα έχουν άκαμπτο άξονα. Για αυτό συνήθως βάζουν το διαφορικό στην μια πλευρά, και όχι στο κέντρο, ώστε να περνάς τους βράχους από την άλλη μεριά. Έτσι είναι και στο Disco μου.
βασικα δεν ειναι καν προβλημα αυτο στα αξονατα!
το διαφορικο ακολουθει τις ροδες στο πανω κατω.
Προφανώς μιλούσα για κοτρόνα στο μέσο του δρόμου που πρέπει να περάσει από κάτω, όχι που την καβαλάς.
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
τα ντηφεντερ τα ειχανε τα διαφορικα διαγωνια
Δεν ξέρω τι εννοείς, αλλά τα Defender, όπως και τα παλιά Range και Disco τα είχαν και το μπροστά και το πίσω, στα δεξιά (επειδή είναι αγγλικά και εκεί κάθεται ο οδηγός). Το κεντρικό δεν προεξέχει.