Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUZUKI SX4 SCROSS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUZUKI SX4 SCROSS
    • 1
    • 2
    • 288
    • 289
    • 290
    • 291
    • 292
    • 360
    • 361
    • 290 / 361
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    140
    7216
    265927
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus @gatoz last edited by realzeus

      @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      @panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Δεν μπορείς όντως να πας όπου και το Vit.,

      Δεν βλέπω γιατί να μην μπορεί να πάει στα ίδια μέρη. Ίδια αυτοκίνητα είναι ουσιαστικά.

      Έχουν διαφορά στο ground clearance -μικρή μεν-, αλλά κυρίως διαφορετικούς προβολους και γωνίες διαφυγής-προσέγγισης που δίνουν extra δυνατότητες στο Vit.

      Γωνίες δεν βρίσκω, αλλά απόσταση από το έδαφος δηλώνει ακριβώς το ίδιο η Suzuki και για τα δύο, 175 mm.

      @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      και εκει που μετραει περισσοτερο.
      στην εμφανιση.

      Το νεό S Cross είναι πολύ ωραίο.

      18.5 στο βιτ

      Το φυλλάδιο της Suzuki λέει 175 πάντως. https://auto.suzuki.gr/photo/master/202205/qc76r51653997283438.pdf

      gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • gatoz
        gatoz @realzeus last edited by

        @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

        @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

        @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

        @panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

        @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

        @panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

        Δεν μπορείς όντως να πας όπου και το Vit.,

        Δεν βλέπω γιατί να μην μπορεί να πάει στα ίδια μέρη. Ίδια αυτοκίνητα είναι ουσιαστικά.

        Έχουν διαφορά στο ground clearance -μικρή μεν-, αλλά κυρίως διαφορετικούς προβολους και γωνίες διαφυγής-προσέγγισης που δίνουν extra δυνατότητες στο Vit.

        Γωνίες δεν βρίσκω, αλλά απόσταση από το έδαφος δηλώνει ακριβώς το ίδιο η Suzuki και για τα δύο, 175 mm.

        @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

        και εκει που μετραει περισσοτερο.
        στην εμφανιση.

        Το νεό S Cross είναι πολύ ωραίο.

        18.5 στο βιτ

        Το φυλλάδιο της Suzuki λέει 175 πάντως. https://auto.suzuki.gr/photo/master/202205/qc76r51653997283438.pdf

        χαμενοι στη μεταφραση ειναι....
        https://www.suzuki.com.au/vehicles/models/vitara/specifications

        #milf-a-man

        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by lap

          Εξαρτάται τον οδηγό και το γεύμα που έφαγε.

          Κάποιοι ίσως τα κάνουν και σαύρες με το που μπούνε μέσα, και ζηλεύουν οι καγκουρες.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • gatoz
            gatoz @realzeus last edited by

            @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

            @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

            @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

            @panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

            @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

            @panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

            Δεν μπορείς όντως να πας όπου και το Vit.,

            Δεν βλέπω γιατί να μην μπορεί να πάει στα ίδια μέρη. Ίδια αυτοκίνητα είναι ουσιαστικά.

            Έχουν διαφορά στο ground clearance -μικρή μεν-, αλλά κυρίως διαφορετικούς προβολους και γωνίες διαφυγής-προσέγγισης που δίνουν extra δυνατότητες στο Vit.

            Γωνίες δεν βρίσκω, αλλά απόσταση από το έδαφος δηλώνει ακριβώς το ίδιο η Suzuki και για τα δύο, 175 mm.

            @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

            και εκει που μετραει περισσοτερο.
            στην εμφανιση.

            Το νεό S Cross είναι πολύ ωραίο.

            18.5 στο βιτ

            Το φυλλάδιο της Suzuki λέει 175 πάντως. https://auto.suzuki.gr/photo/master/202205/qc76r51653997283438.pdf

            περα απο τη παπαρια στη μτφ, σε ολα τα σουζ ισχυει και κατι ουσιαστικο
            αμα βαλεις απο κατω ενα μπουκαλακι νερο 20cm, τοσο ειναι, περναει σχεδον απο παντου και το 18.5 ειναι στις βασεις πισω στις ροδες. γενικα ισχυει.
            το γκεικο το δινουν 21.5
            χαχαχαχ
            παιζεται να ειναι 15 ή παρακατω. οποιος περναει για καφε απο το γραφειο να το δει λάιβ. και το μαζουτ.

            #milf-a-man

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by

              Ακριβώς, οι βάσεις και οι βραχίονες στις πίσω αναρτήσεις είναι τραγικά χαμηλά στα γαλλικά. Το είχα αναφέρει όταν κοιτούσα ένα 2008 στο φανάρι μπροστά μου. Προσοχή μη σπάσετε άξονα όσοι πάτε κάπως πιο off road

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • gatoz
                gatoz @lap last edited by gatoz

                @lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                Ακριβώς, οι βάσεις και οι βραχίονες στις πίσω αναρτήσεις είναι τραγικά χαμηλά στα γαλλικά. Το είχα αναφέρει όταν κοιτούσα ένα 2008 στο φανάρι μπροστά μου. Προσοχή μη σπάσετε άξονα όσοι πάτε κάπως πιο off road

                ποιες βασεις? ολος ο κινητηρας μπροστα και ολο το πατωμα στη μεση. τι λεμε τωρα...
                μουφα μετρησεις....

                #milf-a-man

                Q 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus @gatoz last edited by

                  @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                  @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                  @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                  @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                  @panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                  @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                  @panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                  Δεν μπορείς όντως να πας όπου και το Vit.,

                  Δεν βλέπω γιατί να μην μπορεί να πάει στα ίδια μέρη. Ίδια αυτοκίνητα είναι ουσιαστικά.

                  Έχουν διαφορά στο ground clearance -μικρή μεν-, αλλά κυρίως διαφορετικούς προβολους και γωνίες διαφυγής-προσέγγισης που δίνουν extra δυνατότητες στο Vit.

                  Γωνίες δεν βρίσκω, αλλά απόσταση από το έδαφος δηλώνει ακριβώς το ίδιο η Suzuki και για τα δύο, 175 mm.

                  @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                  και εκει που μετραει περισσοτερο.
                  στην εμφανιση.

                  Το νεό S Cross είναι πολύ ωραίο.

                  18.5 στο βιτ

                  Το φυλλάδιο της Suzuki λέει 175 πάντως. https://auto.suzuki.gr/photo/master/202205/qc76r51653997283438.pdf

                  χαμενοι στη μεταφραση ειναι....
                  https://www.suzuki.com.au/vehicles/models/vitara/specifications

                  Αυτό είναι αυστραλιανό όμως, οπότε πιθανότατα έχει άλλες προδιαγραφές από τα Ευρωπαϊκά. Τέλος πάντως, 1 πόντος δεν κάνει μεγάλη διαφορά...

                  gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Α αυτό δεν το ήξερα. Εγώ μόνο από πίσω το είδα.

                    Εντωμεταξυ και στο jimny εξέχει έντονα το διαφορικο. Το απόσταση έχει από το διαφορικό;

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • gatoz
                      gatoz @realzeus last edited by gatoz

                      @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                      @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                      @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                      @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                      @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                      @panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                      @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                      @panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                      Δεν μπορείς όντως να πας όπου και το Vit.,

                      Δεν βλέπω γιατί να μην μπορεί να πάει στα ίδια μέρη. Ίδια αυτοκίνητα είναι ουσιαστικά.

                      Έχουν διαφορά στο ground clearance -μικρή μεν-, αλλά κυρίως διαφορετικούς προβολους και γωνίες διαφυγής-προσέγγισης που δίνουν extra δυνατότητες στο Vit.

                      Γωνίες δεν βρίσκω, αλλά απόσταση από το έδαφος δηλώνει ακριβώς το ίδιο η Suzuki και για τα δύο, 175 mm.

                      @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                      και εκει που μετραει περισσοτερο.
                      στην εμφανιση.

                      Το νεό S Cross είναι πολύ ωραίο.

                      18.5 στο βιτ

                      Το φυλλάδιο της Suzuki λέει 175 πάντως. https://auto.suzuki.gr/photo/master/202205/qc76r51653997283438.pdf

                      χαμενοι στη μεταφραση ειναι....
                      https://www.suzuki.com.au/vehicles/models/vitara/specifications

                      Αυτό είναι αυστραλιανό όμως, οπότε πιθανότατα έχει άλλες προδιαγραφές από τα Ευρωπαϊκά. Τέλος πάντως, 1 πόντος δεν κάνει μεγάλη διαφορά...

                      προχειρα σου εβαλα αυτο. οπου αλλου πας 18.5 εχουνε. μπηκανε και αυτοι στο τριπακι με το σουξου και πηρανε κοπια το εντυπο του φαινεται.... αχαχαχ

                      #milf-a-man

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus @lap last edited by

                        @lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                        Α αυτό δεν το ήξερα. Εγώ μόνο από πίσω το είδα.

                        Εντωμεταξυ και στο jimny εξέχει έντονα το διαφορικο. Το απόσταση έχει από το διαφορικό;

                        Κλασικό θέμα σε όσα έχουν άκαμπτο άξονα. Για αυτό συνήθως βάζουν το διαφορικό στην μια πλευρά, και όχι στο κέντρο, ώστε να περνάς τους βράχους από την άλλη μεριά. Έτσι είναι και στο Disco μου.

                        gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          panormus772 @gatoz last edited by

                          @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                          @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                          @panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                          @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                          @panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                          Δεν μπορείς όντως να πας όπου και το Vit.,

                          Δεν βλέπω γιατί να μην μπορεί να πάει στα ίδια μέρη. Ίδια αυτοκίνητα είναι ουσιαστικά.

                          Έχουν διαφορά στο ground clearance -μικρή μεν-, αλλά κυρίως διαφορετικούς προβολους και γωνίες διαφυγής-προσέγγισης που δίνουν extra δυνατότητες στο Vit.

                          Γωνίες δεν βρίσκω, αλλά απόσταση από το έδαφος δηλώνει ακριβώς το ίδιο η Suzuki και για τα δύο, 175 mm.

                          @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                          και εκει που μετραει περισσοτερο.
                          στην εμφανιση.

                          Το νεό S Cross είναι πολύ ωραίο.

                          18.5 στο βιτ

                          18εκ. στο Scross, αλλά το 1ο fl, αυτό που έχω (1.4 140hp)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • gatoz
                            gatoz @realzeus last edited by

                            @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                            @lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                            Α αυτό δεν το ήξερα. Εγώ μόνο από πίσω το είδα.

                            Εντωμεταξυ και στο jimny εξέχει έντονα το διαφορικο. Το απόσταση έχει από το διαφορικό;

                            Κλασικό θέμα σε όσα έχουν άκαμπτο άξονα. Για αυτό συνήθως βάζουν το διαφορικό στην μια πλευρά, και όχι στο κέντρο, ώστε να περνάς τους βράχους από την άλλη μεριά. Έτσι είναι και στο Disco μου.

                            βασικα δεν ειναι καν προβλημα αυτο στα αξονατα!
                            το διαφορικο ακολουθει τις ροδες στο πανω κατω.

                            #milf-a-man

                            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by

                              Αν περάσεις πάνω από κοτρώνα και οι τροχοί έχουν επίπεδο έδαφος, το χτύπησες

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • gatoz
                                gatoz @lap last edited by

                                @lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                Αν περάσεις πάνω από κοτρώνα και οι τροχοί έχουν επίπεδο έδαφος, το χτύπησες

                                οπως θα σου εξηγησει οποιος εχει ειδικα λαντ ροβερ, το περνας κοντα σε ακρο.
                                τα ντηφεντερ τα ειχανε τα διαφορικα διαγωνια

                                #milf-a-man

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus @gatoz last edited by realzeus

                                  @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                  @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                  @lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                  Α αυτό δεν το ήξερα. Εγώ μόνο από πίσω το είδα.

                                  Εντωμεταξυ και στο jimny εξέχει έντονα το διαφορικο. Το απόσταση έχει από το διαφορικό;

                                  Κλασικό θέμα σε όσα έχουν άκαμπτο άξονα. Για αυτό συνήθως βάζουν το διαφορικό στην μια πλευρά, και όχι στο κέντρο, ώστε να περνάς τους βράχους από την άλλη μεριά. Έτσι είναι και στο Disco μου.

                                  βασικα δεν ειναι καν προβλημα αυτο στα αξονατα!
                                  το διαφορικο ακολουθει τις ροδες στο πανω κατω.

                                  Προφανώς μιλούσα για κοτρόνα στο μέσο του δρόμου που πρέπει να περάσει από κάτω, όχι που την καβαλάς.

                                  @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                  τα ντηφεντερ τα ειχανε τα διαφορικα διαγωνια

                                  Δεν ξέρω τι εννοείς, αλλά τα Defender, όπως και τα παλιά Range και Disco τα είχαν και το μπροστά και το πίσω, στα δεξιά (επειδή είναι αγγλικά και εκεί κάθεται ο οδηγός). Το κεντρικό δεν προεξέχει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • gatoz
                                    gatoz last edited by

                                    @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                    @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                    @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                    @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                    @lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                    Α αυτό δεν το ήξερα. Εγώ μόνο από πίσω το είδα.

                                    Εντωμεταξυ και στο jimny εξέχει έντονα το διαφορικο. Το απόσταση έχει από το διαφορικό;

                                    Κλασικό θέμα σε όσα έχουν άκαμπτο άξονα. Για αυτό συνήθως βάζουν το διαφορικό στην μια πλευρά, και όχι στο κέντρο, ώστε να περνάς τους βράχους από την άλλη μεριά. Έτσι είναι και στο Disco μου.

                                    βασικα δεν ειναι καν προβλημα αυτο στα αξονατα!
                                    το διαφορικο ακολουθει τις ροδες στο πανω κατω.

                                    Προφανώς μιλούσα για κοτρόνα στο μέσο του δρόμου που πρέπει να περάσει από κάτω, όχι που την καβαλάς.

                                    @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                    τα ντηφεντερ τα ειχανε τα διαφορικα διαγωνια

                                    Δεν ξέρω τι εννοείς, αλλά τα Defender, όπως και τα παλιά Range και Disco τα είχαν και το μπροστά και το πίσω, στα δεξιά *επειδή είναι αγγλικά και εκεί κάθεται ο οδηγός). Το κεντρικό δεν προεξέχει.

                                    στα παλια ντηφεντερ γινοταν η πατεντα και βαζανε το πισω καβουκι αντεστραμμενο.

                                    χμμμμ
                                    λαθος.....
                                    εχεις δικιο..
                                    αλλο πραγμα θυμωμουν

                                    #milf-a-man

                                    realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus @gatoz last edited by

                                      @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                      @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                      @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                      @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                      @realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                      @lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                      Α αυτό δεν το ήξερα. Εγώ μόνο από πίσω το είδα.

                                      Εντωμεταξυ και στο jimny εξέχει έντονα το διαφορικο. Το απόσταση έχει από το διαφορικό;

                                      Κλασικό θέμα σε όσα έχουν άκαμπτο άξονα. Για αυτό συνήθως βάζουν το διαφορικό στην μια πλευρά, και όχι στο κέντρο, ώστε να περνάς τους βράχους από την άλλη μεριά. Έτσι είναι και στο Disco μου.

                                      βασικα δεν ειναι καν προβλημα αυτο στα αξονατα!
                                      το διαφορικο ακολουθει τις ροδες στο πανω κατω.

                                      Προφανώς μιλούσα για κοτρόνα στο μέσο του δρόμου που πρέπει να περάσει από κάτω, όχι που την καβαλάς.

                                      @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                      τα ντηφεντερ τα ειχανε τα διαφορικα διαγωνια

                                      Δεν ξέρω τι εννοείς, αλλά τα Defender, όπως και τα παλιά Range και Disco τα είχαν και το μπροστά και το πίσω, στα δεξιά *επειδή είναι αγγλικά και εκεί κάθεται ο οδηγός). Το κεντρικό δεν προεξέχει.

                                      στα παλια ντηφεντερ γινοταν η πατεντα και βαζανε το πισω καβουκι αντεστραμμενο.

                                      χμμμμ
                                      λαθος.....
                                      εχεις δικιο..
                                      αλλο πραγμα θυμωμουν

                                      Ε ναι, φαντάζεσαι να ήταν το μπροστινό διαφορικό δεξιά και το πίσω αριστερά; Πως θα περνούσες μια μεγάλη κοτρόνα; Από αριστερά ή δεξιά; Είπαμε είναι ανάποδοι άνθρωποι οι Εγγλέζοι, αλλά όχι και τόσο... Χαχα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • Q
                                        que2 @gatoz last edited by

                                        @gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                        @lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                        Ακριβώς, οι βάσεις και οι βραχίονες στις πίσω αναρτήσεις είναι τραγικά χαμηλά στα γαλλικά. Το είχα αναφέρει όταν κοιτούσα ένα 2008 στο φανάρι μπροστά μου. Προσοχή μη σπάσετε άξονα όσοι πάτε κάπως πιο off road

                                        ποιες βασεις? ολος ο κινητηρας μπροστα και ολο το πατωμα στη μεση. τι λεμε τωρα...
                                        μουφα μετρησεις....

                                        Το ίδιο και στο C5 aircross με τα 23 υποτίθεται εκ. απόσταση. Είχα παρκάρει δίπλα ακριβώς το Santa Fe με τα 21εκ. απόσταση από το έδαφος και εννοείται ότι τα δυο αυτοκίνητα έχουν σαφή διαφορά κατώτατου ύψους, υπέρ του Hyundai εννοείται.
                                        Το πρόβλημα και στα δυο Suzuki είναι οι πρόβολοι και το πίσω διαφορικό, ιδίως αν φορτωθούν κάθονται πολύ και το διαφορικό πλησιάζει επικίνδυνα το έδαφος. Για μένα πάντως και τα δυο είναι εξαιρετικές αγορές παρά τα χρόνια που τα βαραίνουν,(και το νέο Scross στην ουσία facelift είναι).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • antonakis
                                          antonakis last edited by

                                          Το S-cross καταργείται στην Ινδία και θα πουλιέται μάλλον ως Grand Vitara.
                                          Το ενδιαφέρον είναι ότι στο ίδιο αμάξωμα η Toyota φτιάχνει το Hyryder κουμπώνοντας το γνωστό 1.5 hybrid μοτέρ της...

                                          f35797a6-5a3c-4b65-8d87-977c3aae9bb4-image.png

                                          "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                                          G 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • P
                                            panormus772 last edited by panormus772

                                            146€ service 5ου έτους.Φίλτρα λαδιού-καμπίνας,λάδια,ροδέλα,γενικό check.Άψογο μου είπαν..Ξέχασα να τους πω και για την ΚΕΚ και τώρα αύριο μεσημέρι πρέπει να πάω σε ΙΚΤΕΟ για να την βγάλω.. Στο βιβλίο service μου κόλλησαν 1η φορά κι ένα αυτοκόλλητο με "S" που δείχνει -όπως λένε- ότι έβαλαν γνήσια ανταλλακτικά.Πάνε να βγάλουν offside τους εξειδικευμένους μάλλον.. Εχει κόψει η δουλειά τους πάντως,οπότε "πενία τέχνας κατεργάζεται"..
                                            20220711_145718.jpg

                                            G 1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 288
                                            • 289
                                            • 290
                                            • 291
                                            • 292
                                            • 360
                                            • 361
                                            • 290 / 361
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr