-
https://cartalk.gr/suzuki-s-cross-1-4-hybrid-48v-4wd/
Καλά τα λέει ο Δημήτρης νομίζω. Αναμένω να παραλάβω για να επιβεβαιώσω κι εγώ.
Δε θα το σύγκρινα με το Sandero όμως. Το Duster είναι πιο κοντά σε χώρους. Και δυστυχώς λίγο να βελτιωθεί η Dacia ακόμα, θα είναι και μονόδρομος.
-
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
https://cartalk.gr/suzuki-s-cross-1-4-hybrid-48v-4wd/
Καλά τα λέει ο Δημήτρης νομίζω. Αναμένω να παραλάβω για να επιβεβαιώσω κι εγώ.
Δε θα το σύγκρινα με το Sandero όμως. Το Duster είναι πιο κοντά σε χώρους. Και δυστυχώς λίγο να βελτιωθεί η Dacia ακόμα, θα είναι και μονόδρομος.
Μια χαρά τα λέει.
-
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
https://cartalk.gr/suzuki-s-cross-1-4-hybrid-48v-4wd/
Καλά τα λέει ο Δημήτρης νομίζω. Αναμένω να παραλάβω για να επιβεβαιώσω κι εγώ.
Δε θα το σύγκρινα με το Sandero όμως. Το Duster είναι πιο κοντά σε χώρους. Και δυστυχώς λίγο να βελτιωθεί η Dacia ακόμα, θα είναι και μονόδρομος.
Μια χαρά τα λέει.
Όντως διαβάζει καλά το νήμα φαίνεται. 100% ότι γράφει έχουν υποθει εδώ. Σαν να διαβάζω τον εαυτό μου!
-
Ακριβώς.Όπως θα έκανα review για το δικό μου.
Με μόνη μικρή διαπίστωση ότι η 4κίνηση δεν είναι και τελείως αχρείαστη στο Scross. Δεν μπορείς όντως να πας όπου και το Vit.,αλλά δίνει καλύτερη πρόσφυση (στο sport) και σε κάποιους ελαφρώς ανώμαλους ανηφορικούς χωματόδρομους -π.χ. Ήπειρος,Zαγοροχώρια- μ'έχει βοηθήσει (όπως και σε κλειστό υπόγειο γκαράζ με ανηφόρα και σε στροφή στο lock!)
-
-
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ακριβώς.Όπως θα έκανα review για το δικό μου.
Με μόνη μικρή διαπίστωση ότι η 4κίνηση δεν είναι και τελείως αχρείαστη στο Scross. Δεν μπορείς όντως να πας όπου και το Vit.,αλλά δίνει καλύτερη πρόσφυση (στο sport) και σε κάποιους ελαφρώς ανώμαλους ανηφορικούς χωματόδρομους -π.χ. Ήπειρος,Zαγοροχώρια- μ'έχει βοηθήσει (όπως και σε κλειστό υπόγειο γκαράζ με ανηφόρα και σε στροφή στο lock!)
Ακριβώς, κλειδώνει στο πρόγραμμα sport έως και 50:50 στους άξονες ανάλογα την φόρα, την γωνία του τιμονιού και την πρόσφυση του οδοστρώματος σε κάθε στροφή. Δηλαδή subaru forester του φτωχού.
Αλλά επίπεδα πρόσφυσης.
Αμαξαρα
-
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ακριβώς.Όπως θα έκανα review για το δικό μου.
Με μόνη μικρή διαπίστωση ότι η 4κίνηση δεν είναι και τελείως αχρείαστη στο Scross. Δεν μπορείς όντως να πας όπου και το Vit.,αλλά δίνει καλύτερη πρόσφυση (στο sport) και σε κάποιους ελαφρώς ανώμαλους ανηφορικούς χωματόδρομους -π.χ. Ήπειρος,Zαγοροχώρια- μ'έχει βοηθήσει (όπως και σε κλειστό υπόγειο γκαράζ με ανηφόρα και σε στροφή στο lock!)
Ακριβώς, κλειδώνει στο πρόγραμμα sport έως και 50:50 στους άξονες ανάλογα την φόρα, την γωνία του τιμονιού και την πρόσφυση του οδοστρώματος σε κάθε στροφή. Δηλαδή subaru forester του φτωχού.
Αλλά επίπεδα πρόσφυσης.
Αμαξαρα
link text δείτε αυτό λίγο.
-
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
link text δείτε αυτό λίγο.
Mιλάει για ατμόσφαιρα 1.6 120hp που τον έκανε με σημαντικό πείραγμα μηχανής (προσθήκη turbo) 200hp
Ότι επιδόσεις και να δίνει, είναι NOT από μένα.
-
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
link text δείτε αυτό λίγο.
Mιλάει για ατμόσφαιρα 1.6 120hp που τον έκανε με σημαντικό πείραγμα μηχανής (προσθήκη turbo) 200hp
Ότι επιδόσεις και να δίνει, είναι NOT από μένα.
Βασικά το έβαλα για να δείτε την διχρωμία στο αμάξωμα. Δεν είναι και άσχημο. Όπως έχω ξαναπεί, αν το scross το λανσαραν σαν Grand Vitara θα ξεπερνούσε σε πωλήσεις το Vitara.
-
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
link text δείτε αυτό λίγο.
Mιλάει για ατμόσφαιρα 1.6 120hp που τον έκανε με σημαντικό πείραγμα μηχανής (προσθήκη turbo) 200hp
Ότι επιδόσεις και να δίνει, είναι NOT από μένα.
1,6 diesel είναι.
-
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
link text δείτε αυτό λίγο.
Mιλάει για ατμόσφαιρα 1.6 120hp που τον έκανε με σημαντικό πείραγμα μηχανής (προσθήκη turbo) 200hp
Ότι επιδόσεις και να δίνει, είναι NOT από μένα.
Μάλλον λέει ότι είναι turbo diesel πάνω στον οποίο κινητήρα έχουν γίνει μικρές μετατροπές. Εμένα προσωπικά μου φαίνεται μια χαρά, πρόγραμμα έχει βάλει και αναβάθμισε το ήδη υπάρχον τούρμπο.
-
O.κ. αν είναι turbodiesel (αν και μ'ένα απλό πρόγραμμα,χωρίς όλες αυτές τις αλλαγές που κάνει και που αλλάζουν και το χαρακτήρα του αυτοκινήτου, θα μπορούσε να έχει αξιοπρεπείς επιδόσεις).
Όσον αφορά τη διχρωμία με την οροφή κι εγώ στην αρχή την είχα σκεφθεί,αλλά μετά μου πέρασε η "κάψα"
-
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δεν μπορείς όντως να πας όπου και το Vit.,
Δεν βλέπω γιατί να μην μπορεί να πάει στα ίδια μέρη. Ίδια αυτοκίνητα είναι ουσιαστικά.
-
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ακριβώς.Όπως θα έκανα review για το δικό μου.
Με μόνη μικρή διαπίστωση ότι η 4κίνηση δεν είναι και τελείως αχρείαστη στο Scross. Δεν μπορείς όντως να πας όπου και το Vit.,αλλά δίνει καλύτερη πρόσφυση (στο sport) και σε κάποιους ελαφρώς ανώμαλους ανηφορικούς χωματόδρομους -π.χ. Ήπειρος,Zαγοροχώρια- μ'έχει βοηθήσει (όπως και σε κλειστό υπόγειο γκαράζ με ανηφόρα και σε στροφή στο lock!)
Ακριβώς, κλειδώνει στο πρόγραμμα sport έως και 50:50 στους άξονες ανάλογα την φόρα, την γωνία του τιμονιού και την πρόσφυση του οδοστρώματος σε κάθε στροφή. Δηλαδή subaru forester του φτωχού.
Αλλά επίπεδα πρόσφυσης.
Αμαξαρα
δεν κλειδωνει στο sport. στο snow+lock κλειδωνει...
-
Ναι λάθος το έγραψα, ήθελα να πω ότι το πάει έως και 50:50 από μόνο του ανάλογα τις συνθήκες.
-
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ακριβώς.Όπως θα έκανα review για το δικό μου.
Με μόνη μικρή διαπίστωση ότι η 4κίνηση δεν είναι και τελείως αχρείαστη στο Scross. Δεν μπορείς όντως να πας όπου και το Vit.,αλλά δίνει καλύτερη πρόσφυση (στο sport) και σε κάποιους ελαφρώς ανώμαλους ανηφορικούς χωματόδρομους -π.χ. Ήπειρος,Zαγοροχώρια- μ'έχει βοηθήσει (όπως και σε κλειστό υπόγειο γκαράζ με ανηφόρα και σε στροφή στο lock!)
Ακριβώς, κλειδώνει στο πρόγραμμα sport έως και 50:50 στους άξονες ανάλογα την φόρα, την γωνία του τιμονιού και την πρόσφυση του οδοστρώματος σε κάθε στροφή. Δηλαδή subaru forester του φτωχού.
Αλλά επίπεδα πρόσφυσης.
Αμαξαρα
δεν κλειδωνει στο sport. στο snow+lock κλειδωνει...
Το ξέρω. Ίσως δεν το έγραψα σωστά, ήταν σε διαφορετικές περιπτώσεις. Sport για ασφάλτινες στροφοδιαδρομές και lock για αναβάσεις σε δύσκολες ράμπες ή χωματόδρομους.
-
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δεν μπορείς όντως να πας όπου και το Vit.,
Δεν βλέπω γιατί να μην μπορεί να πάει στα ίδια μέρη. Ίδια αυτοκίνητα είναι ουσιαστικά.
Έχουν διαφορά στο ground clearance -μικρή μεν-, αλλά κυρίως διαφορετικούς προβολους και γωνίες διαφυγής-προσέγγισης που δίνουν extra δυνατότητες στο Vit.
-
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δεν μπορείς όντως να πας όπου και το Vit.,
Δεν βλέπω γιατί να μην μπορεί να πάει στα ίδια μέρη. Ίδια αυτοκίνητα είναι ουσιαστικά.
Έχουν διαφορά στο ground clearance -μικρή μεν-, αλλά κυρίως διαφορετικούς προβολους και γωνίες διαφυγής-προσέγγισης που δίνουν extra δυνατότητες στο Vit.
και εκει που μετραει περισσοτερο.
στην εμφανιση.
αχαχαχ
...........
ρε εχει μικροτερο μεταξονια.
εκει ειναι ολη η διαφορα εκτος. -
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δεν μπορείς όντως να πας όπου και το Vit.,
Δεν βλέπω γιατί να μην μπορεί να πάει στα ίδια μέρη. Ίδια αυτοκίνητα είναι ουσιαστικά.
Έχουν διαφορά στο ground clearance -μικρή μεν-, αλλά κυρίως διαφορετικούς προβολους και γωνίες διαφυγής-προσέγγισης που δίνουν extra δυνατότητες στο Vit.
Γωνίες δεν βρίσκω, αλλά απόσταση από το έδαφος δηλώνει ακριβώς το ίδιο η Suzuki και για τα δύο, 175 mm.
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
και εκει που μετραει περισσοτερο.
στην εμφανιση.Το νεό S Cross είναι πολύ ωραίο.
-
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@realzeus said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panormus772 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Δεν μπορείς όντως να πας όπου και το Vit.,
Δεν βλέπω γιατί να μην μπορεί να πάει στα ίδια μέρη. Ίδια αυτοκίνητα είναι ουσιαστικά.
Έχουν διαφορά στο ground clearance -μικρή μεν-, αλλά κυρίως διαφορετικούς προβολους και γωνίες διαφυγής-προσέγγισης που δίνουν extra δυνατότητες στο Vit.
Γωνίες δεν βρίσκω, αλλά απόσταση από το έδαφος δηλώνει ακριβώς το ίδιο η Suzuki και για τα δύο, 175 mm.
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
και εκει που μετραει περισσοτερο.
στην εμφανιση.Το νεό S Cross είναι πολύ ωραίο.
18.5 στο βιτ
SUZUKI SX4 SCROSS