-
Στο ίδιο αμάξωμα τo mehv προσθέτει 20-30 κιλά βάρος,το full 90-100 kg και το phev ~ 300kg.
Αν υποθέσουμε ότι παίρνεις phev για μην το φορτίσεις ποτέ,ακόμη και παραπλήσια κατανάλωση να'χεις εντός πόλης με αφόρτιστο phev σε σύγκριση με full hybrid (πράγμα λίγο αδύνατο σε ίδιο αμάξι,αφού θα'χεις +200kg δηλ. σαν +3 ενήλικες μέσα),θα 'χεις δώσει χ επιπλέον χρήματα (ίσως και +10.000) για ιδια κατανάλωση εντός πόλης και μεγαλύτερη σε ανοιχτό δρόμο. Επίσης δε θα βρίσκεις μόνο κατηφόρες για να γεμίσεις,αλλά και ανηφόρες που θα καις αφόρτιστος περισσότερο λόγω βάρους.
Και βασικά στην καθημερινή σου οδήγηση από τα 10 kw της μπαταρίας θα προλαβαίνεις να γεμίσεις περισσότερες φορές πάνω από 1.5kw (ή και περισσότερο,γιατί σπαταλάς πιο γρήγορα ενέργεια λόγω βάρους) για να έχεις πάνω από το όφελος ενός full hybrid?
Αν όλο αυτό συμβαίνει,τότε στα δικά μου μάτια,εχει όφελος ένα αφόρτιστο phev (αν και είναι σαν "ανάπηρο" όχημα αν δεν εκμεταλλεύεσαι το βασικότερο αξεσουαρ του την πρίζα.Σαν να παίρνεις spider και να μην ανοίγεις ποτέ την οροφή...) -
Σε ταξίδι, το plug in ως αφορτιστο έχει διαφορά +0,5λ/100χλμ απο το fhev σύμφωνα με τη δοκιμή και έχει επιπλέον 265 κιλά ως βάρος αλλά και +84 άλογα. Δηλαδή 84 άλογα για 265 κιλά.....μια χαρά αναλογία.
Τώρα εάν το φορτίζεις έχεις κάπου στο 1 λίτρο λιγότερη κατανάλωση +84 άλογα από το απλό fhev
Και αν για να πας στην δουλειά σου κινείσαι ηλεκτρικά σαν ένα οποιοδήποτε ηλεκτρικάο όχημα τότε έχεις τεράστια διαφορά στο κόστος μετακίνησης.
Δηλαδή μηχανικά κερδίζει παντού. Οικονομοτεχνικα κερδίζει μόνο αν το φορτίζεις κάθε μέρα ένα 5 ωρο
-
@panormus772 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στο ίδιο αμάξωμα τo mehv προσθέτει 20-30 κιλά βάρος,το full 90-100 kg και το phev ~ 300kg.
Αν υποθέσουμε ότι παίρνεις phev για μην το φορτίσεις ποτέ,ακόμη και παραπλήσια κατανάλωση να'χεις εντός πόλης με αφόρτιστο phev σε σύγκριση με full hybrid (πράγμα λίγο αδύνατο σε ίδιο αμάξι,αφού θα'χεις +200kg δηλ. σαν +3 ενήλικες μέσα),θα 'χεις δώσει χ επιπλέον χρήματα (ίσως και +10.000) για ιδια κατανάλωση εντός πόλης και μεγαλύτερη σε ανοιχτό δρόμο. Επίσης δε θα βρίσκεις μόνο κατηφόρες για να γεμίσεις,αλλά και ανηφόρες που θα καις αφόρτιστος περισσότερο λόγω βάρους.
Και βασικά στην καθημερινή σου οδήγηση από τα 10 kw της μπαταρίας θα προλαβαίνεις να γεμίσεις περισσότερες φορές πάνω από 1.5kw (ή και περισσότερο,γιατί σπαταλάς πιο γρήγορα ενέργεια λόγω βάρους) για να έχεις πάνω από το όφελος ενός full hybrid?
Αν όλο αυτό συμβαίνει,τότε στα δικά μου μάτια,εχει όφελος ένα αφόρτιστο phev (αν και είναι σαν "ανάπηρο" όχημα αν δεν εκμεταλλεύεσαι το βασικότερο αξεσουαρ του την πρίζα.Σαν να παίρνεις spider και να μην ανοίγεις ποτέ την οροφή...)σαιμον υπαρχει μια μεγαλη διαφορα. και στο κοψιμο ανακτα περισσοτερη ενεργεια και εχει και χωρο να την αποθηκευσει. αμα το χρησιμοποιεις στο B το δουλευεις με ενα πεταλι και παιζει εξαιρετικα.
φυσικα πριζοφορτισμα σημαινει στη πραξη αστειες καταναλωσεις, ολη τη βδομαδα γυρνας στη πολη τσαμπα και στην χειροτερη να εχεις μισο λιτρο παραπανω καταναλωση σε εο. αυτο που λες για την ανηφορα και το βαρος, δεν ειναι αναλογο της κατηφορας γιατι το μη φεβ δεν εχει που να αποθηκευσει την ενεργεια οποτε απλα την σπαταλα. -
Επίσης πληρέστερη γκάμα επιλογών στα plug-in. Σημαντική ακόμα η έλλειψή τους στα Α και Β μεγέθη, αλλά όπου υπάρχουν σαφέστατα καλύτερα και πιο ενδιαφέροντα αυτοκίνητα.
Επίσης ακριβότερα...(καλύτερα γαρ). -
Μα τι πάσα ήταν αυτή;
Να ποια εταιρεία το είχε προβλέψει και έχει έτοιμη τεχνολογία για τα μικρά πόλης
https://www.google.com/amp/s/www.carscoops.com/2009/10/tokyo-suzuki-showcases-swift-plug-in/amp/
-
Αχά!
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εχω περάσει με το αμάξι τα 25000 χλμ , οπότε έχουμε πλέον μείωση κατανάλωσης και έτσι μέσα στην πόλη με λίγο κίνηση, δεν περνάω τα 5 λίτρα.
Θα δω και σε κάποιο ταξίδι.
Μέχρι τώρα η επιλογή ντίζελ είναι άπαιχτη.
Άπαιχτη πραγματικά ......
Χθες πήγα Λευκάδα - Γιάννενα - Λευκάδα. Έκανα και αρκετά χιλιόμετρα μέσα στην πόλη των Ιωαννίνων και μάλιστα προς το μεσημέρι, 2:30 - 3:30 που η κίνηση ήταν πολύ έντονη.
Στην επιστροφή γέμισα. Έκανα 20 χλμ. Και τώρα η αυτονομία είναι ....:
Άπαιχτα ... !!!!!!!!!!
-
Λακησόφ με τι αμάξι Όλα αυτά τα χλμ. Και σε τι ρυθμό;
-
@dstou said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Λακησόφ με τι αμάξι Όλα αυτά τα χλμ. Και σε τι ρυθμό;
Αυτό ήθελα να ρωτήσω και γω dstou
-
@dstou said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Λακησόφ με τι αμάξι Όλα αυτά τα χλμ. Και σε τι ρυθμό;
Skoda Superb III (facelift) 2.0 TDI DSG
Προχθές δεν πήγαινα γρήγορα. Όμως γενικά είναι ένα πολύ οικονομικό αυτοκίνητο στις καταναλώσεις του.
Αυτό είναι επιστροφή από Παλιό Άγιο Αθανάσιο προς Λευκάδα. Τέσσερα άτομα και το πορτ-μπαγκάζ εντελώς γεμάτο. Δεν μπορούσα να βάλω ούτε ένα μπουκάλι νερό ακόμη, που λέει ο λόγος (625 λίτρα).
Λευκάδα - Κόρινθο ...... κι επιστροφή. Εγώ, η σύζυγός μου, ο γιος μου 16 και η κόρη μου 14. Και το πορτ-μπαγκάζ τέρμα γεμάτο (όπως πάντα ... χαχαχαχα).
-
Από εκεί στα πέριξ της λευκάδας νομίζω πιάνεις 90-100 χλμ/ώρα.
Δεν ειναι αυτοκινητόδρομος
-
Έκανα πρόσφατα 1500 χλμ. Με ένα σκόντα κόντιακ και μου έβγαλε μέση 6,8 λ/100 χλμ. , όση ακριβώς στο ντάστερ στην ίδια διαδρομή! Τελικά ο 2.000 tdi παίζει να είναι το καλύτερο πετρέλαιο των βαγκέουλων.
-
Το φευ θέλει φόρτιση ακόμη κάθε μέρα, η και πιο συχνά γιατί βγάζει λίγα ηλεκτρικά χλμ. Που σημαίνει διαρκή πρόσβαση σε ηλεκτροδοτούμενο χώρο στάθμευσης. Λίγοι τον έχουν.
-
Μπορεί να λειτουργήσει και χωρίς φόρτιση ως κανονικό υβριδικό. Με την φόρτιση παίρνεις το μέγιστο των δυνατοτήτων του.
Όντως λίγοι έχουν πρόσβαση σε φόρτιση -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Από εκεί στα πέριξ της λευκάδας νομίζω πιάνεις 90-100 χλμ/ώρα.
Δεν ειναι αυτοκινητόδρομος
Σωστά lap.
Σε λίγο φεύγω για Κόρινθο ξανά. Από Λευκάδα μέχρι Αμφιλοχία ο δρόμος άχρηστος. 56 χλμ. σε 50-55 λεπτά. Μαρτύριο. Λίγο μετά την Αμφιλοχία μπαίνουμε αυτοκινητόδρομο. Το αυτοκίνητο βρίσκει το στοιχείο του.
-
Όχι και άχρηστος!!! Ένας πολύ ευχάριστος στριφτερός ανοιχτός δρόμος!!! Όχι και 55' από Λευκάδα για Αμφιλοχία, μόνο αν πας με όρια!!!
-
Είδηση 1:
Εγκαίνια για τον πρώτο σταθμό ανεφοδιασμού οχημάτων με υδρογόνο στην ΕλλάδαΕίδηση 2:
Mazda: Πρεμιέρα για τον κινητήρα ντίζελ e-Skyactiv D των 3,3 λίτρων«Πρόκειται για έναν 6κύλινδρο εν σειρά κινητήρα με την ονομασία e-Skyactiv D, ο οποίος έχει χωρητικότητα 3,3 λίτρα ενσωματώνοντας την τεχνολογία Distribution-Controlled Partially Premixed Compression Ignition (DCPCI). Σύμφωνα με την Mazda, αυτή η τεχνολογία καθιστά τον νέο αυτό κινητήρα έναν από τους καθαρότερους κινητήρες ντίζελ στον κόσμο, επιτυγχάνοντας θερμική απόδοση άνω του 40%.
Ο κινητήρας εξελίχθηκε χρησιμοποιώντας την ιδέα του «σωστού μεγέθους» για βελτίωση τόσο της απόδοσης καυσίμου όσο και της ισχύος. Διαθέτει άμεσο ψεκασμό common rail και θα προσφέρεται σε δύο εκδοχές με απόδοση 200 ίππων και κίνηση στους πίσω τροχούς και 254 ίππων σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης Mazda i-Activ AWD.Επιπρόσθετα, ο νέος κινητήρας ενσωματώνει το ήπια υβριδικό σύστημα Mazda M Hybrid Boost των 48 Volt της ιαπωνικής εταιρείας.
Ο κινητήρας e-Skyactiv D των 254 ίππων προσφέρει στο CX-60 επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 7,4 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 219 χλμ./ώρα. Η δε κατανάλωσή του ανέρχεται στα 5,3 λιτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 σε 137 g/km. Η έκδοση των 200 ίππων «πέφτει» στα 4,9 λιτ./100 χλμ. και στα 127 g/km.»
Αλλά εμείς οι Έλληνες δεν είμαστε τίποτα κορόιδα να μας πασάρουν τρίλιτρα...
-
Το παρουσιάζεις λες και όλη η υπόλοιπη Ευρώπη θα τρέξει να αγοράσει τρίλιτρα diesel τώρα.
-
@nickthetrib said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Όχι και άχρηστος!!! Ένας πολύ ευχάριστος στριφτερός ανοιχτός δρόμος!!! Όχι και 55' από Λευκάδα για Αμφιλοχία, μόνο αν πας με όρια!!!
Εντελώς άχρηστος. Δε μιλάω για το στροφιλίκι. Μιλάω για το ότι η άσφαλτος στο μεγαλύτερο μήκος του είναι "σκαμένη" λες και περνάνε κάθε μέρα τανκς από κει. Λυπάσαι το αυτοκίνητο. Νομίζεις ότι θα διαλυθεί. Άσε που ταξιδεύεις και νομίζεις ότι είσαι σε βάρκα κι έχει πιάσει θάλασσα.
Τον έχουν παρατήσει εντελώς εδώ και αρκετά χρόνια, εν όψει καινούργιου. Κι έτσι έχει παραγίνει άχρηστος. -
https://www.carandmotor.gr/nea/sti-germania-i-benzini-18-eyrolitro-stin-ellada
Και εδω δινουμε ακόμα ξεδιάντροπες επιδοτήσεις και απαλλαγες σε πανακριβα premium phev και ηλεκτρικά !!
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά