-
@panormus772 said in Suzuki Vitara 2015:
Μια διόρθωση μόνο fiverg,
Tα suzuki (scross,Vit.) του 2016-2017, έχουν απλό c.c., όχι a.c.c.
Καλημέρα, και όμως, είναι adpative στο δικό μου (AllGrip). Στα μη τετρακίνητα μπορεί να μην υπήρχε (τα μη τετρα δεν έχουν ραντάρ, ημείς έχομεν, τύφλα να έχουν τα F35). Στα facelift το ραντάρ αντικαταστάθηκε με κάμερα, δεν ξέρω αν βγήκε diesel σε facelift.
Το έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές, βάζεις όριο ταχύτητας, φρενάρει ή επιταχύνει αναλόγως με το τι κάνει ο μπροστά (εδώ βοηθάει πολύ η ροπή του ντίζελ για να μην χρειάζεται πολλά κατεβάσματα) και βγαίνει off αν πατήσεις φρένο. -
@fiverg said in Suzuki Vitara 2015:
@panormus772 said in Suzuki Vitara 2015:
Μια διόρθωση μόνο fiverg,
Tα suzuki (scross,Vit.) του 2016-2017, έχουν απλό c.c., όχι a.c.c.
Καλημέρα, και όμως, είναι adpative στο δικό μου (AllGrip). Στα μη τετρακίνητα μπορεί να μην υπήρχε (τα μη τετρα δεν έχουν ραντάρ, ημείς έχομεν, τύφλα να έχουν τα F35). Στα facelift το ραντάρ αντικαταστάθηκε με κάμερα, δεν ξέρω αν βγήκε diesel σε facelift.
Το έχω χρησιμοποιήσει πολλές φορές, βάζεις όριο ταχύτητας, φρενάρει ή επιταχύνει αναλόγως με το τι κάνει ο μπροστά (εδώ βοηθάει πολύ η ροπή του ντίζελ για να μην χρειάζεται πολλά κατεβάσματα) και βγαίνει off αν πατήσεις φρένο.O.k., στο δικό μου (Scross GL+ allgrip 2017), έχει Full Led,αλλά απλό c.c. Γι αυτό υπέθεσα ότι μπορεί να είναι και στο Vit. έτσι σε GL+.
-
To βάζω κι εδώ να υπάρχει:
-
@dimsabas said in Suzuki Vitara 2015:
To βάζω κι εδώ να υπάρχει:
εμ, δεν ειχες 140αρι ή αυτοματο....
-
Συγνώμη, αλλά του dimsaba γιατί του δίνετε σουτζουκάκια;
Έχουν την μικρότερη βαθμολογία στο site του.... Λοιπόν κάποιος να του δώσει το swift sport, να αναθεωρήσει.
-
@dimsabas said in Suzuki Vitara 2015:
To βάζω κι εδώ να υπάρχει:
Ωραίος ο Δημήτρης.. αν το πάρει κάποιος για δύσκολο off-road ή αν το συγκρίνει με τον ανταγωνισμό στην άσφαλτο τότε θα βρεί καταλληλότερα οχήματα. Αν όμως το πάρει συνειδητά για τον διττό του χαρακτήρα παίζει μπάλα μόνο του
-
Άρπα την μητσαρα
-
@mastoras78 said in Suzuki Vitara 2015:
@dimsabas said in Suzuki Vitara 2015:
To βάζω κι εδώ να υπάρχει:
Ωραίος ο Δημήτρης.. αν το πάρει κάποιος για δύσκολο off-road ή αν το συγκρίνει με τον ανταγωνισμό στην άσφαλτο τότε θα βρεί καταλληλότερα οχήματα. Αν όμως το πάρει συνειδητά για τον διττό του χαρακτήρα παίζει μπάλα μόνο του
Έτσι πιστεύω είναι τα πράγματα. Σου λέει ο άλλος ο σιρους πως δεν έχει κοφτερό και άμεσο τιμόνι όπως το και καλά suv του. Μα καλέ μου μηχανοβιε αν είχε κοφτερό τιμόνι εκτός δρόμου θα έσπαγαν οι αντίχειρες σου.
Άντε μάθανε όλοι και κατακρίνουν τα Σουζούκι. Δεν έχουν εντοπίσει την πεμπτουσία τους.
-
@lap said in Suzuki Vitara 2015:
Συγνώμη, αλλά του dimsaba γιατί του δίνετε σουτζουκάκια;
Έχουν την μικρότερη βαθμολογία στο site του.... Λοιπόν κάποιος να του δώσει το swift sport, να αναθεωρήσει.
Nissan Leaf 2.5
Nissan Micra 3
Nissan Qasqhai 3.5Mazda MX-30 3
Mazda 2 3.5Suzuki κάτω (αλλά ούτε και πάνω) από 3.5 δεν έχει υπάρξει
Και τώρα με Τσουτζούκι κυκλοφορώ. Και τέλος Ιουλίου θα πάρω κι άλλο. Στο ενδιάμεσο θα πάρω και το πρώτο μου φυσικό αέριο (πώς βάζουμε καρδούλες; ). Για κάποιον περίεργο λόγο, δε μου δίνουν ηλεκτρικά. -
Πάντως, δυστυχώς έχουν ανέβει και οι χρόνοι παράδοσης εδώ. Τώρα παραδίδονται παραγγελίες 11/21.
Καινούργιες παραγγελίες δίνουν 8 μηνο παράδοση και ανοιχτή τιμή. -
@lap said in Suzuki Vitara 2015:
@mastoras78 said in Suzuki Vitara 2015:
@dimsabas said in Suzuki Vitara 2015:
To βάζω κι εδώ να υπάρχει:
Ωραίος ο Δημήτρης.. αν το πάρει κάποιος για δύσκολο off-road ή αν το συγκρίνει με τον ανταγωνισμό στην άσφαλτο τότε θα βρεί καταλληλότερα οχήματα. Αν όμως το πάρει συνειδητά για τον διττό του χαρακτήρα παίζει μπάλα μόνο του
Έτσι πιστεύω είναι τα πράγματα. Σου λέει ο άλλος ο σιρους πως δεν έχει κοφτερό και άμεσο τιμόνι όπως το και καλά suv του. Μα καλέ μου μηχανοβιε αν είχε κοφτερό τιμόνι εκτός δρόμου θα έσπαγαν οι αντίχειρες σου.
Άντε μάθανε όλοι και κατακρίνουν τα Σουζούκι. Δεν έχουν εντοπίσει την πεμπτουσία τους.
καλά δεν περίμενα να έχει κοφτερό και άμεσο τιμόνι δεν είναι σπορ μοντέλο.
Αλλά δεν χρειάζεται να είναι και τόσο ασαφές όσο είναι, σόρυ κιόλας.
Εμένα μου άρεσε που το οδήγησα πάντως. Συμφωνώ με τον dim
Αν θες φτηνό και αξιόπιστο τετρακίνητο με διτό χαρακτήρα του τα συγχωρείς ΟΛΑ αλλά αν θες ένα συχρονο αυτοκίνητο για ασφαλτο χμμμμ όχι δεν θα το διάλεγα
-
@cirus said in Suzuki Vitara 2015:
@lap said in Suzuki Vitara 2015:
@mastoras78 said in Suzuki Vitara 2015:
@dimsabas said in Suzuki Vitara 2015:
To βάζω κι εδώ να υπάρχει:
Ωραίος ο Δημήτρης.. αν το πάρει κάποιος για δύσκολο off-road ή αν το συγκρίνει με τον ανταγωνισμό στην άσφαλτο τότε θα βρεί καταλληλότερα οχήματα. Αν όμως το πάρει συνειδητά για τον διττό του χαρακτήρα παίζει μπάλα μόνο του
Έτσι πιστεύω είναι τα πράγματα. Σου λέει ο άλλος ο σιρους πως δεν έχει κοφτερό και άμεσο τιμόνι όπως το και καλά suv του. Μα καλέ μου μηχανοβιε αν είχε κοφτερό τιμόνι εκτός δρόμου θα έσπαγαν οι αντίχειρες σου.
Άντε μάθανε όλοι και κατακρίνουν τα Σουζούκι. Δεν έχουν εντοπίσει την πεμπτουσία τους.
καλά δεν περίμενα να έχει κοφτερό και άμεσο τιμόνι δεν είναι σπορ μοντέλο.
Αλλά δεν χρειάζεται να είναι και τόσο ασαφές όσο είναι, σόρυ κιόλας.
Εμένα μου άρεσε που το οδήγησα πάντως. Συμφωνώ με τον dim
Αν θες φτηνό και αξιόπιστο τετρακίνητο με διτό χαρακτήρα του τα συγχωρείς ΟΛΑ αλλά αν θες ένα συχρονο αυτοκίνητο για ασφαλτο χμμμμ όχι δεν θα το διάλεγα
εσυ ομως εχεις οδηγησει το βαρυτερο μαζουτενιο με το μαλακοτερο προφιλ. δοκιμασε το ες οπου το πετυχεις και θα δεις φως. θα βγεις απο τη τρυπα που ΚΡΥΒΕΣΑΙ....
χαχαχ -
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
@cirus said in Suzuki Vitara 2015:
@lap said in Suzuki Vitara 2015:
@mastoras78 said in Suzuki Vitara 2015:
@dimsabas said in Suzuki Vitara 2015:
To βάζω κι εδώ να υπάρχει:
Ωραίος ο Δημήτρης.. αν το πάρει κάποιος για δύσκολο off-road ή αν το συγκρίνει με τον ανταγωνισμό στην άσφαλτο τότε θα βρεί καταλληλότερα οχήματα. Αν όμως το πάρει συνειδητά για τον διττό του χαρακτήρα παίζει μπάλα μόνο του
Έτσι πιστεύω είναι τα πράγματα. Σου λέει ο άλλος ο σιρους πως δεν έχει κοφτερό και άμεσο τιμόνι όπως το και καλά suv του. Μα καλέ μου μηχανοβιε αν είχε κοφτερό τιμόνι εκτός δρόμου θα έσπαγαν οι αντίχειρες σου.
Άντε μάθανε όλοι και κατακρίνουν τα Σουζούκι. Δεν έχουν εντοπίσει την πεμπτουσία τους.
καλά δεν περίμενα να έχει κοφτερό και άμεσο τιμόνι δεν είναι σπορ μοντέλο.
Αλλά δεν χρειάζεται να είναι και τόσο ασαφές όσο είναι, σόρυ κιόλας.
Εμένα μου άρεσε που το οδήγησα πάντως. Συμφωνώ με τον dim
Αν θες φτηνό και αξιόπιστο τετρακίνητο με διτό χαρακτήρα του τα συγχωρείς ΟΛΑ αλλά αν θες ένα συχρονο αυτοκίνητο για ασφαλτο χμμμμ όχι δεν θα το διάλεγα
εσυ ομως εχεις οδηγησει το βαρυτερο μαζουτενιο με το μαλακοτερο προφιλ. δοκιμασε το ες οπου το πετυχεις και θα δεις φως. θα βγεις απο τη τρυπα που ΚΡΥΒΕΣΑΙ....
χαχαχΜεσα στην τρύπα μπορώ να πω ότι και τα φώτα του μαπα είναι όπως τα πλαστικά
Γιατι το ελαφρύτερο θα έχει λιγότερο ασαφες τιμόνι?
-
Όταν λες ασαφές τι εννοείς;
-
Του μιλάς και σου απαντάει κεκεδίζοντας..
-
Τέτοια τιμόνια είναι φτιαγμένα για χωματόδρομο. Ακριβώς για να υπάρχει ένα κενό που να μην περνάει στα χέρια του οδηγού, το οποίο μπορεί μέχρι και να τραυματίσει τον οδηγό που δεν το περιμένει σε καμία κοτρώνα ή λακούβα σε στροφή.
-
@mastoras78 said in Suzuki Vitara 2015:
Του μιλάς και σου απαντάει κεκεδίζοντας..
xaxaxaxaxaxaxaxaxa
ωραίο
-
@lap said in Suzuki Vitara 2015:
Τέτοια τιμόνια είναι φτιαγμένα για χωματόδρομο. Ακριβώς για να υπάρχει ένα κενό που να μην περνάει στα χέρια του οδηγού, το οποίο μπορεί μέχρι και να τραυματίσει τον οδηγό που δεν το περιμένει σε καμία κοτρώνα ή λακούβα σε στροφή.
Το αμάξι είναι φτιαγμένο για δρόμο κυρίως με κάποιες offroad δυνατότητες (ασφάλτινα λάστιχα φοράει) . ΔΕΝ είναι καθαρόαιμο offroad. Μην κοιτάς πως το έχει φτιάξει ο γάτος, για μαμά κατάσταση λέμε.
και στον δρόμο (για τον οποίο έχει φτιαχθεί κυρίως) είναι ασαφές (κεκεδίζει πολύ)
Αν ηταν μονο για χώμα θα είχε ποιο κοντη πρώτη και χωμάτινα λάστιχα και μεγαλύτερη απόσταση κτλ κτλ
Μια χαρά αμαξάκι είναι και σε καλή τιμή, λέω απλά τα λίγα μειονεκτήματα του. Οποιος το βρίσκει τέλειο καλά κάνει. Αυτή είναι απλά η δική μου γνώμη, τίποτα παραπάνω.
πεμπτουσία των σουτζουκιών είναι το vfm και αξιοπιστία. ΤΙΜΙΑ αυτοκίνητα όλα
-
Η κοντή πρώτη είναι απαραίτητη σε ακραίες περιπτώσεις ανάβασης εκτός δρόμου και ναι υπάρχουν εκδόσεις που το καλύπτουν και αυτό, όπως με τον μετατροπέα ροπής.
Τεσπά, ναι σαφώς η γνώμη σου είναι καμία αντίρρηση.
-
@lap said in Suzuki Vitara 2015:
Η κοντή πρώτη είναι απαραίτητη σε ακραίες περιπτώσεις ανάβασης εκτός δρόμου και ναι υπάρχουν εκδόσεις που το καλύπτουν και αυτό, όπως με τον μετατροπέα ροπής.
Τεσπά, ναι σαφώς η γνώμη σου είναι καμία αντίρρηση.
προφανώς αλλά δεν την έχει γιατί είναι κυρίως φτιαγμένο για δρόμο , αυτό σου λέω
Οταν λοιπόν κάτι φτιάχνεται για δρόμο, κρίνεται και αναλόγως (το 90% και παραπάνω στον δρόμο το οδηγούν και πολύ σπανίως σε χωματινες διαδρομές)
Οπως εκθιάζουμε λοιπόν τις offroad δυνατότητες του για αυτή την τιμή που σχεδόν κανενα αλλο δεν έχει ............
θα γράψουμε και που υστερεί εντός δρόμου...........
δεν λέω κάτι παράλογο.
Αν έκρινα ένα όχημα που είναι καθαρά off road δεν θα σχολίαζα ποτε ασαφές τιμόνι
Suzuki Vitara 2015