-
αυτο εκαιγε απο καινουργιο λαδι φιλε.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
αυτο εκαιγε απο καινουργιο λαδι φιλε.Δηλαδή είναι πρόβλημα του 1.33 της Toyota? Όχι τίποτα άλλο αλλά θέλει να πάρει η αδερφή μου αμάξι και ο πατέρας μου έχει φαγωθεί μόνο yiaris. Ξέρουμε χρονολογία που βγάζουν τέτοιο θέμα?
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
αυτο εκαιγε απο καινουργιο λαδι φιλε.+1
-
αρκετοι ειχαν θεμα με τα λαδια, τωρα στην πορεια αν τους βελτιωσε δεν το γνωριζω.
-
Ο κινητήρας είναι ο 1.33 που βγήκε το 2011 και τον φοράνε auris yaris κλπ
Είχε πρόβλημα να καίει λάδια? Ο μόνος λόγος που πήρα ΤΟΥΟΤΑ ήταν να μην καίει λάδια! Αλλιώς θα επερνα ένα golf tsi να μην μου κάνει και εντύπωση
-
Μην παλεύεις με καθαρισμούς και λοιπές αλχημείες,διότι με τόσα λίγα χλμ που έχει θεωρώ απίθανο να εχει πιάσει μάκα.Απλά καίει λάδια και για μένα βάζε ενα 10/40 με αλλαγές κάθε 5000χλμ.
-
Έχω 3 ιστορίες(όχι δικά μου οχήματα) που μετά από καθαρισμό με engine flush στα λάδια οι κινητήρες λειτουργούσαν πιο ήσυχα και το πιο εντυπωσιακό ότι ξύπνησαν σε δύναμη.
Και οι 3 περιπτώσεις είναι σε άνω των 200.000 χλμ με μέτρια προς καλή συντήρηση στις αλλαγές λαδιών .
Έγω προσωπικά δεν έχω χρησιμοποιήσει.
Ισχύει ότι παίζει να καθάρισαν τα ελατήρια και να τσιμπησε λίγο σε συμπιεση ο κινητήρας ;
Δεν είναι φαινομενο placebo καθώς αυτά τα οχήματα τα οδηγώ μερικές φορές και γω. Τις δύο φορές που τα 2 διαφορετικα οχήματα τα οδήγησα εγώ σε ανύποπτο χρόνο και είδα την αξιοσημείωτη διαφορά στην δύναμη , ο ιδιοκτήτης τους είχε κάνει πριν μερικές μέρες τον καθαρισμό και την αλλαγή λαδιών , χωρίς εγώ να το γνωρίζω , το πληροφορήθηκα εκ των υστέρων και έτσι κάπως επιβεβαιωσαμε ότι όντως υπάρχει διαφορά .
Επισης στο 1 οχημα που υπηρχε καταναλωση λαδιου, (1 λιτρο/5000χλμ) το παρακολουθησαμε και μειωθηκε κατα 3/4 περιπου.
Ποια η εμπειρία σας με αυτά τα προϊόντα;
-
Σε κινητήρα ~200,000 αγοράστηκε Opel Corsa C , χρησιμοποιήσα σήμερα καθαριστικό πρίν τη αλλαγή λαδιών και ακολούθησα τίς οδηγίες . Τα λάδια έτσι και αλλιώς τα αλλάζω κάθε 7500 , σε 1000 χιλιόμετρα θα δώ τη βέργα στάθμης , γιατί είχε μια κατανάλωση περίπου 0,5 λτ /3000 χιλιόμετρα .
-
Ποιον θεωρείτε τον ποιο ασφαλή τρόπο καθαρισμού και πλυσίματος του χώρου κινητήρα?
Πώς αποφεύγουμε πιθανά προβλήματα με υγρασία που μπορεί να προκληθεί σε ασφαλειοθηκη,εγκέφαλο,ηλεκτρολογικές επαφές και τα σχετικά?
Μια φορά μόνο είχα πλύνει κινητήρα,ο τύπος που το έκανε προφανώς δεν πρόσεξε τα απαραίτητα,πχ πίεση νερού,κάλυψη επιφανειών,με αποτέλεσμα να τραβήξει υγρασία και το αμάξι με βροχερό καιρό να έχει ξαφνικά σβησιματα.Δεν το ξαναέκανα από τότε ξανά.
Θέλω να καθαρίσω 2 αυτοκίνητα,ένα παλιό και ένα πιο καινουριο γιατί έχουν λάδια,βρωμιά κλπ.
-
Όλοι οι μαστόροι στα συνεργεία λένε να μη το κάνουμε.
Μόνο τοπικά με σπρευ καθαρισμού λαδιών και κάποιο πανί -
@ken11 said in Εσωτερικος καθαρισμος κινητηρα:
Ποιον θεωρείτε τον ποιο ασφαλή τρόπο καθαρισμού και πλυσίματος του χώρου κινητήρα?
Πώς αποφεύγουμε πιθανά προβλήματα με υγρασία που μπορεί να προκληθεί σε ασφαλειοθηκη,εγκέφαλο,ηλεκτρολογικές επαφές και τα σχετικά?
Μια φορά μόνο είχα πλύνει κινητήρα,ο τύπος που το έκανε προφανώς δεν πρόσεξε τα απαραίτητα,πχ πίεση νερού,κάλυψη επιφανειών,με αποτέλεσμα να τραβήξει υγρασία και το αμάξι με βροχερό καιρό να έχει ξαφνικά σβησιματα.Δεν το ξαναέκανα από τότε ξανά.
Θέλω να καθαρίσω 2 αυτοκίνητα,ένα παλιό και ένα πιο καινουριο γιατί έχουν λάδια,βρωμιά κλπ.
Το σκέφτομαι κι εγώ, αλλά από τη μία δεν έχω βρει χρόνο, από την άλλη δεν πολυτολμάω να το κάνω. Από κει που δουλεύει μια χαρά τ' αυτοκίνητο να πάρει τίποτα νερά να τρέχω, να βγάλω τα ματάκια μου με τα χεράκια μου...
Υπάρχουν στο internet κάποια πλυντήρια που διαφημίζουν ότι πλένουν το μοτέρ. Αν είσαι τολμηρός και το δοκιμάσεις, γράψε μας τις εντυπώσεις σου να ξέρουμε... -
Αν το πλυντήριο ξέρει τι κάνει μια χαρά πλένονται οι κινητήρες σε όλα τα αυτοκίνητα παλιά-καινούρια, αν πάλι όχι τότε ετοιμάσου τουλάχιστον για μπουζοκαλώδια. Συνήθως έχει νόημα να πλύνεις τον κινητήρα λίγες ημέρες πριν το service αλλιώς άστον όπως έχει. Εξυπακούεται στο τέλος τρελό φύσημα με αέρα, 5-10' στο ρελαντί και ανοιχτό καπό στον ήλιο για καμιά ώρα αν υπάρχει δυνατότητα.
-
-
@lap said in Εσωτερικος καθαρισμος κινητηρα:
Όλοι οι μαστόροι στα συνεργεία λένε να μη το κάνουμε.
Μόνο τοπικά με σπρευ καθαρισμού λαδιών και κάποιο πανίΔηλαδή επιφανειακά ας πούμε,να φύγουν οι χοντρές βρωμιες και μετά κανένα πέρασμα με γυαλιστικο τα πλαστικά και καπάκια.
Είναι ρισκο σίγουρα,αλλά και ένα αμάξι >15 ετών που δεν έχει καθαριστεί ο χώρος καθόλου ποτε δεν ξέρω μέχρι πότε θα το αφήνεις να είναι βρώμικος,θα μου πεις το καπό κλειστό το έχεις,οπότε τι σε πειραζει,δεν βλέπεις τπτ.
Απλά είναι αυτό,μην πέσεις σε κανέναν άσχετο και μετά τρέχεις και δεν φτάνεις,γιατί η υγρασία αν εισχωρήσει σε καμία πλακέτα η ηλεκτρολογικά σημεία.
-
Κοιτά ο μάστορας του φόρουμ θα ξέρει καλύτερα.
Αλλά εγώ δυο τρεις φορές που έχω πλύνει μηχανή έχω χαλάσει από Μπουζοκαλωδια, μεχρι ποτένσιομετρο σε ένα παλαιό.
Όταν πήγα σε μάστορες που εμπιστεύομαι είδα πως καθαρίζουν τα μοτέρ μετά από αλλαγές φλαντζών κτλ. Βάζουν σπρέι καθαρισμού λαδιών και με ένα πανί τα πλένουν. Τσιλικα γίνονται
-
Μπά δε γνωρίζω κάτι παραπάνω.. θυμάμαι κάαααααποτε είχα ρωτήσει ένα πλυντήριο αυτοκινήτων 20 φορές αν μπορεί να πλύνει μοτέρ χωρίς να κάνει ζημιά.. Νιε νιε φέρτο μου λέει, ξέρουμε εδώ, πέντε κάνουμε κάθε μέρα. Του πήγα λοιπόν το Ραλλύ το γκρούπ Νιιιι και μου το έκανε Νι σκέτο. Τέσσερα μπουζιά τα πήρα μασχάλη και από τότε μου έμεινε κουσούρι και δεν το ξαναέκανα..
-
Ίδια ιστορία ακριβώς αλλά όχι με γκρουπ ν με πιο ταπεινό του ίδιου ομίλου.
Ένα ακόμα που έχω δει. Βάζουν σε αυτές τις αντλίες που τα φουσκώνεις για να ψεκάζουν υγρά από φρένα. Αν ψεκάσεις την μηχανή με αυτό , τα καθαρίζει όλα και δεν σκουριάζει. Μετά με ένα πανάκι τα κάνουν σαν να βγήκε από το εργοστασιο
-
@lap said in Εσωτερικος καθαρισμος κινητηρα:
Ίδια ιστορία ακριβώς αλλά όχι με γκρουπ ν με πιο ταπεινό του ίδιου ομίλου.
Ένα ακόμα που έχω δει. Βάζουν σε αυτές τις αντλίες που τα φουσκώνεις για να ψεκάζουν υγρά από φρένα. Αν ψεκάσεις την μηχανή με αυτό , τα καθαρίζει όλα και δεν σκουριάζει. Μετά με ένα πανάκι τα κάνουν σαν να βγήκε από το εργοστασιο
Προσοχη . Ειναι διαβρωτικα τα υγρα φρενων
-
Brake cleaner λέτε, όχι υγρό φρένων.
-
@super-t said in Εσωτερικος καθαρισμος κινητηρα:
Brake cleaner λέτε, όχι υγρό φρένων.
Ναι μπράβο, σωστός! Λάθος δικό μου! Τέτοιο ήταν.
Κάνει τον κινητήρα σαν να βγήκε από την γραμμή παραγωγής. Το έχω δει μπροστά μου. Τα μέταλλα τα κάνει άψογα.
Ψεκάζεις και με ένα πανακι καθαρίζεις επί τόπου το σημείο που ψεκασες. Δεν το κάνεις μούσκεμα παντού.
Επίσης, το χρησιμοποιούν όταν διορθώνουν βλάβες που στάζουν λάδια για να διαπιστώσουν αν όντως διορθώθηκε η βλάβη ή συνεχίζει να στάζει λάδι. Καθαρίζουν τις παλιές επικαθήσεις και μαυριλες και βλέπουν αν ξανασταξει.
Εσωτερικος καθαρισμος κινητηρα