-
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
https://www.carandmotor.gr/nea/germanoi-platieyropi-kratoyn-zoi-benzini-diesel
Πληρωστε μπαταρίες......
Αναμενόμενο. Εγώ που έμενα στο Μόναχο και μετά στο Ντόρτμουντ και ποιο μετά σε ένα χωριό στο πουθενά, μόνο σαν ανέκδοτο θα ήταν η περίπτωση κατοχής ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
-
Με πετύχατε με ΦΕΒ. Αλλά φευ, έχει καμιά εκατοστή αλόγατα πάνω από του Γάτου.
-
Εγώ αντίθετα ξέρω ότι αυτοί στην δουλειά που μένουν στα χωριά στην μέση του πουθενά είναι αυτοί που έρχονται με ηλεκτρικό.
-
Είσαι Γερμανία ρε συ; Σε ποια περιοχή;
-
Όχι δεν είμαι Γερμανία αλλά κάπου εκεί τριγύρω είμαι.
-
@dimsabas said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Με πετύχατε με ΦΕΒ. Αλλά φευ, έχει καμιά εκατοστή αλόγατα πάνω από του Γάτου.
βολβαρα?
-
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dimsabas said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Με πετύχατε με ΦΕΒ. Αλλά φευ, έχει καμιά εκατοστή αλόγατα πάνω από του Γάτου.
βολβαρα?
Τσου!
-
@dimsabas said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dimsabas said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Με πετύχατε με ΦΕΒ. Αλλά φευ, έχει καμιά εκατοστή αλόγατα πάνω από του Γάτου.
βολβαρα?
Τσου!
Lexus?
-
Δεν μπορώ να σας πω. Πρέπει να έχετε αγωνία να ανοίξετε το αντίστοιχο θέμα. Για τα κλικ τα κάνεις όλα...
-
Γατόνι, για πες μου κάτι από την εμπειρία σου. Έστω ότι έχουμε προγραμματίσει να πάμε ταξίδι με Φεβ. Το βράδυ φουλάρουμε την μπαταρία, σούκο πάουερ!
Τι συμφέρει περισσότερο;
Α. Κινούμαι όλο ηλεκτρικά μέχρι να φάω όλη την μπαταρία και μετά πάω υβριδικά.
Β. Πάω από την αρχή υβριδικά και το σύστημα κατανέμει πιο αρμονικά την μπαταρία.Βέβαια, το σύστημα δε γνωρίζει τι απόσταση θέλω να διανύσω για να κάνει βελτιστοποίηση. Οπότε μάλλον το Α συμφέρει, ε;
-
@dimsabas said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Γατόνι, για πες μου κάτι από την εμπειρία σου. Έστω ότι έχουμε προγραμματίσει να πάμε ταξίδι με Φεβ. Το βράδυ φουλάρουμε την μπαταρία, σούκο πάουερ!
Τι συμφέρει περισσότερο;
Α. Κινούμαι όλο ηλεκτρικά μέχρι να φάω όλη την μπαταρία και μετά πάω υβριδικά.
Β. Πάω από την αρχή υβριδικά και το σύστημα κατανέμει πιο αρμονικά την μπαταρία.Βέβαια, το σύστημα δε γνωρίζει τι απόσταση θέλω να διανύσω για να κάνει βελτιστοποίηση. Οπότε μάλλον το Α συμφέρει, ε;
Δεν έχει Γ. να κινηθείς δηλ. σε battery save mode ώστε να σου κρατήσει το φορτίο της μπαταρίας για καποια άλλη κατάσταση ;
Αν και πιστεύω οτι το Β. ειναι το ορθότερο για ταξίδι και έχεις και καλύτερη οικονομία... -
Το Γ είναι το B.
-
Θεωρώ ότι κινείσαι στις χαμηλές ταχύτητες ηλεκτρικά και στον αυτοκινητόδρομο συνδυαστικά αν γίνεται.
-
Έχει και Γ, αλλά για πότε θα κρατήσω την μπαταρία; Για το ξενοδοχείο, που έχω συνεννοηθεί να ξαναφορτίσω; Γάτε, δώσε μας τα φώτα σου! Προσωπικά, με τη λίγη εμπειρία μου, ψηφίζω Α.
-
Υβριδικά εννοείται. Ο υπολογιστής θα κάνει συνεχώς τις βέλτιστες επιλογές αναλόγως και το απόθεμα της μπαταρίας.
-
Ναι, αλλά δεν ξέρει πού θέλω να πάω. Αν ήταν κάνα σύστημα αλά Tesla, που δηλώνεις τον προορισμό, να το δεχτώ. Στη δική μου περίπτωση, στο Α σενάριο θα φτάσω εκεί με άδεια μπαταρία και στο Β σενάριο μάλλον με μη άδεια. Με την κατανάλωση που έχει το γομάρι (10 λίτρα τουλάχιστον), με συμφέρει να κάψω όσο περισσότερο ρεύμα κι όσο λιγότερη βενζίνη γίνεται.
-
@dimsabas said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ναι, αλλά δεν ξέρει πού θέλω να πάω. Αν ήταν κάνα σύστημα αλά Tesla, που δηλώνεις τον προορισμό, να το δεχτώ. Στη δική μου περίπτωση, στο Α σενάριο θα φτάσω εκεί με άδεια μπαταρία και στο Β σενάριο μάλλον με μη άδεια. Με την κατανάλωση που έχει το γομάρι (10 λίτρα τουλάχιστον), με συμφέρει να κάψω όσο περισσότερο ρεύμα κι όσο λιγότερη βενζίνη γίνεται.
Με λίγα λόγια περιμένουμε να διαβάσουμε άρθρο σούπερ
-
@dimsabas said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ναι, αλλά δεν ξέρει πού θέλω να πάω. Αν ήταν κάνα σύστημα αλά Tesla, που δηλώνεις τον προορισμό, να το δεχτώ. Στη δική μου περίπτωση, στο Α σενάριο θα φτάσω εκεί με άδεια μπαταρία και στο Β σενάριο μάλλον με μη άδεια. Με την κατανάλωση που έχει το γομάρι (10 λίτρα τουλάχιστον), με συμφέρει να κάψω όσο περισσότερο ρεύμα κι όσο λιγότερη βενζίνη γίνεται.
Κάτι παρόμοιο με την Tesla έχει κι η Hyundai (τουλάχιστον έτσι το αναφέρει):
"Σύστημα Προληπτικής Διαχείρισης Ενέργειας
Predictive Energy Management
Η προηγµένη δορυφορική πλοήγηση του KONA Hybrid αξιολογεί τις υψοµετρικές διαφορές που πρόκειται να συναντήσετε
όσο οδηγείτε, βελτιστοποιώντας έξυπνα τη διαχείριση ενέργειας του αυτοκινήτου σας. Όταν ανιχνεύσει επερχόµενη
ανηφόρα, ενισχύει προληπτικά τη φόρτιση της µπαταρίας για να την έχετε διαθέσιμη όταν βρεθείτε στην ανηφορική κλίση.
Αντίστροφα, όταν ανιχνεύσει επερχόµενη κατηφόρα, αφήνει προληπτικά την ηλεκτροκίνηση να συµβάλει περισσότερο,
δημιουργώντας χώρο στην µπαταρία για να εξοικονοµήσει την ενέργεια που αποκτά το αυτοκίνητο όταν κατηφορίσει. " -
@dimsabas said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ναι, αλλά δεν ξέρει πού θέλω να πάω. Αν ήταν κάνα σύστημα αλά Tesla, που δηλώνεις τον προορισμό, να το δεχτώ. Στη δική μου περίπτωση, στο Α σενάριο θα φτάσω εκεί με άδεια μπαταρία και στο Β σενάριο μάλλον με μη άδεια. Με την κατανάλωση που έχει το γομάρι (10 λίτρα τουλάχιστον), με συμφέρει να κάψω όσο περισσότερο ρεύμα κι όσο λιγότερη βενζίνη γίνεται.
Και πάλι dimsabas κατά την άποψη μου η πλήρως ηλεκτρική κίνηση θα έδινε τα μέγιστα των αποτελεσμάτων σε αστικό ιστό καθώς θα εκμεταλλεύονταν το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε υψηλότερο βαθμό. Σε ταξίδι με το ένα μέρος αυτού πλήρως ηλεκτρικά θα έδινε παραπλανητικά αποτελέσματα για το συνολικό όφελος του συστήματος. Σε ταξίδια υπό υβριδική επιλογή θα γινόταν η μέγιστη απόδοση του συστήματος.
-
Έριξα μια ματιά χθες στην xdrive x25e X2 που πήρε φίλος απ την εταιρεία. Πριν του είχαν ντίζελ Κασκαη νομίζω, που επίσης δεν του άρεσε.
Ωραιότατο μπορντωκοραλοροδοκόκκινο δερμάτινο σαλονάκι (55 χιλιάρικα), μου λέει γκάζια έχει και στρίβει, (πορτμπαγκάζ μόνο για τα τυπικά), αλλά δεν θα το αγόραζα για δικό μου.
Θέλω 70-80€ βενζίνη τη βδομάδα και έξοδα φόρτισης. Δεν φορτιζεις στην εταιρεία; Μου λέει δεν πάω στην εταιρεία συνήθως.
Δεν το πατάω πολύ στο δρόμο γιατί φορτισμένο από Αθήνα για να φτάσει Βόλο και λίγα χιλιόμετρα ακόμη για το χωριό (σχεδόν 400 σύνολο) ταξιδεύοντας με 140 με τα 35 λίτρα ρεζερβουάρ δεν με βγάζει και θα πρέπει να σταματήσω σε βενζινάδικο...
Στο χωριό εντάξει, τα 500-1000μ μέχρι την πλατεία, πας ηλεκτρικά με τη πρίζα σούκο.Εν τω μεταξύ στη παρέα εγώ είχα το αυτοματο ερκρός, που είχε καταγράψει από Βόλο μέχρι την Άφησο κατανάλωση 0.7λτ (4λτ/100) κόστος 1.37€ με φτηνό ντίζελ 2€ και ο άλλος το CHR που είχε γράψει παρόμοια λίτρα αλλά με τα 2.40€ της βενζίνης και το οποίο μάλλον είναι πιο ευρύχωρο για επιβάτες και αποσκευές απ τη Χ2 25e...
Και διαβάζω σε δοκιμές, το βγάζουν 7.8λτ/100 κατανάλωση το μπεμβε. Πιο δυνατό αλλά σχεδόν τα διπλά απ το CHR.(Το άλλο ζήτημα, ότι στην πρώτη μέρα καύσωνα, Τετάρτη απόγευμα 16:30 με κλειστά μαγαζιά, συνάντησα 5 αυτοκίνητα όλα κι όλα στο πήγαινε και το μπαράκι μισοάδειο, θα το αναπτύξουμε σε άλλο τόπικ)
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά