-
...Που αντικαθίσταται από μεγαλύτερη μπαταρία!
Εσύ ποια bmw έχεις, πόσα άλογα;
-
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ο κουμπάρος του Φάνη θα πρέπει να ζει σε κανα πολύ κυριλέ σημείο για να φορτίζει στο δρόμο!
Διόνυσο με μικρότερο ενοίκιο από ότι νοικιάζει το διαμέρισμά του στο Χαϊδάρι!!
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αλλά κόστος απαγορευτικό και όταν πληρώνεις παραπάνω στην απόκτηση δεν κάνεις οικονομία στη χρήση γιατι το έχεις προπληρώσει το όφελος!
Εδώ έχεις λάθος συλλογισμό, γιατί συγκρίνεις το phev με πολυ πιο αδύναμα θερμικά. Σύγκρινε ένα phev me 300 άλογα με το αντίστοιχο θερμικό των 300 αλόγων, να δείς ότι και πιο ακριβό είναι το θερμικό και καιει τα διπλά. Ναι εαν μου συγκρίνεις την βασική έκδοση των 140 αλόγων του θερμικού με την έκδοση των 300+ ίππων του phev, προαφανώ θα βγουν τα νούμερα που λες/θές!!
-
το 3008 ειναι πραγματι 350 κιλα βαρυτερο το phev
ομως- ειναι τετρακινητο (βαλε 100 κιλα για πλακα, 140 ειναι στα βιτ)
- εχει πισω ανεξαρτητη, ε, εχει κιλα και αυτο
- εχει τον φουλ εξοπλισμο που σημαινει αλλα 50 κιλα ουτως ή αλλως
- εχει πολυ καλυτερη ηχομονωση σαν το πριμιο της σειρας, απο αλλους κετσεδες σε πορτες μεχρι αλλα παραθυρα και παρπριζ που σημαινουν βαρος.
καπου στα 100-150 κιλα ειναι η επιβαρυνση λογω μπαταριων κλπ
και παγωμενε φιλε μου, καιει ΛΙΓΟΤΕΡΟ απο τις ψευτοχάιμπριντ μπουρουχες ή τα χάιμπριντ δεν εχει καρδια μου την πατησαμε και τα πηραμε. Μιλωντας για βενζινες παντα. τοσα τεστ δειχνουν το γιατι και πως η επιβαρυνση απο το βαρος ισοσκελιζεται και γερνει μαλιστα το ισοζυγιο καταναλωσης με την ανακτηση ενεργειας. μπες στο περιοδικο εδω και τις τοσες μελετες με το εμπ. θα διαπιστωσεις οτι μονο τα φουλ χάιμπριντ καινε λιγο λιγοτερο και αυτο μονο αν δεν φορτιζεις ποτεΣ το φεβ.
οι τρομερες αποδοσεις, τα αλογα και η πιγιοτητα λειτουργιας ειναι ασυγκριτες και αν φορτιζεις και ριχνεις και την καταναλωση σε αστεια νουμερα ειναι κερασακι.
περι επιβαρυνσης, θα θυμισω ενα φουλ 3008 δικηνιτο εχει καπου 45500 και ενα 300αρι 4κινητο 51800,
τζαμπα. και στα εταιρικα βγαινουν και με 130% αλλα και δεν επιβαρυνουν χρηστη. κυκλοφορουν και δακτυλιο και παντου παντα και ακομη και παρκαρουν σε θεσεις του δημου και μονιμων κατοικων νομιμα και δωρεαν.
το αυτο και στις προπελες φεβ ισχυει.
καταλαβαινω το κριμα να εχει σκασει καποιος ενα σκαζμο γιουρα και να διαπιστωνει οτι υπαρχει καλυτεροτερο λιγο καιρο μετα, αλλα ετσι ειναι η ζωη. και τα φεβ θα βρουν μπροστα τους καποια ηλεκτρικα με νεου τυπου μπαταριες αλλα στο μελλον.
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ο κουμπάρος του Φάνη θα πρέπει να ζει σε κανα πολύ κυριλέ σημείο για να φορτίζει στο δρόμο!
Διόνυσο με μικρότερο ενοίκιο από ότι νοικιάζει το διαμέρισμά του στο Χαϊδάρι!!
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αλλά κόστος απαγορευτικό και όταν πληρώνεις παραπάνω στην απόκτηση δεν κάνεις οικονομία στη χρήση γιατι το έχεις προπληρώσει το όφελος!
Εδώ έχεις λάθος συλλογισμό, γιατί συγκρίνεις το phev με πολυ πιο αδύναμα θερμικά. Σύγκρινε ένα phev me 300 άλογα με το αντίστοιχο θερμικό των 300 αλόγων, να δείς ότι και πιο ακριβό είναι το θερμικό και καιει τα διπλά. Ναι εαν μου συγκρίνεις την βασική έκδοση των 140 αλόγων του θερμικού με την έκδοση των 300+ ίππων του phev, προαφανώ θα βγουν τα νούμερα που λες/θές!!
Ε εντάξει, από Διονυσος προς Κέντρο θα πληρωνε πολλά.. με το phev γλυτώνει κατι... αλλά είναι σε ησυχη γειτονιά...Πέτα καλούμπα Πατήσια και θα δουμε τι θα βρεις το πρωί!
Ρε συ Φάνη συγκρίνω οτι είναι διαθέσιμο προς αγορά!
Αν επιδοτουνται και στην αγορά και στη χρήση τα phev/ηλεκτρικα τι σύγκριση να κάνεις;
Αν είχα να πετάξω στο δρόμο 50 χιλιάρικα και εγώ μπορεί να το προτιμούσα το phev και ας μην είχα υποδομή επειδή με την επιδότηση θα πάρω περισσότερο εξοπλισμό!
Το θέμα ειναι όμως ότι ΟΣΟ και να τα επιδοτήσουν:- δεν ειναι σε τιμή ανταγωνιστικά
- είναι κουτσουρεμένα αμάξια γιατι δεν έχουν αυτονομία
- είναι μεσοβέζικη λύση γιατι σε λίγα χρόνια θα έιναι για πέταμα αν βγει ειδικά νεα τεχνολογία μπαταριών
- είναι μόδα και μόνο
ΚΑΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ
-
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
καταλαβαινω το κριμα να εχει σκασει καποιος ενα σκαζμο γιουρα και να διαπιστωνει οτι υπαρχει καλυτεροτερο λιγο καιρο μετα, αλλα ετσι ειναι η ζωη. και τα φεβ θα βρουν μπροστα τους καποια ηλεκτρικα με νεου τυπου μπαταριες αλλα στο μελλον.
Και εγώ το καταλαβαίνω αλλά οτι γράφω το γράφω χωρις το άγχος ιδιοκτησίας... και ουτε θα αγοράσω ξανά αμαξι... λεφτά πεταμένα στο δρόμο με την καμία!
Το ιδιοκτητο έιναι toyota hybrid και μένει μέχρι να χρειαστουν αλλαγή οι μπαταρίες... αλλωστε ειναι κοροιδία να παραγγέλνεις νεο και να παραλάβεις το 2024!!
Απλά λέω οτι αν αγόραζα σήμερα ΔΕΝ θα έπαιρνα ουτε phev ούτε ηλεκτρικό!
Μόνο εταιρικό αν μου έδιναν θα επαιρνα κάτι τέτοιο λόγω κινήτρων (οχι εταιρικός φόρος για εμένα και μεγαλύτερη δαπάνη για την εταιρεία).
Πρακτικά δεν θα αγοραζα καν αμαξι! Ενα απλο με leasing θα επαιρνα ετοιμοπαράδοτο και οποιασδήποτε τεχνολογίας.. ας φάει την απαξίωση η εταιρεία leasing....
Εννοείται οτι αν δεν στο πληρώνει αλλος ειναι ανοησία να σκας είτε 55 χιλάδες είτε 600+ μισθώματα για τενεκέδες στο δρόμο! -
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
καταλαβαινω το κριμα να εχει σκασει καποιος ενα σκαζμο γιουρα και να διαπιστωνει οτι υπαρχει καλυτεροτερο λιγο καιρο μετα, αλλα ετσι ειναι η ζωη. και τα φεβ θα βρουν μπροστα τους καποια ηλεκτρικα με νεου τυπου μπαταριες αλλα στο μελλον.
Και εγώ το καταλαβαίνω αλλά οτι γράφω το γράφω χωρις το άγχος ιδιοκτησίας... και ουτε θα αγοράσω ξανά αμαξι... λεφτά πεταμένα στο δρόμο με την καμία!
Το ιδιοκτητο έιναι toyota hybrid και μένει μέχρι να χρειαστουν αλλαγή οι μπαταρίες... αλλωστε ειναι κοροιδία να παραγγίελεις νεο και να παραλάβεις το 2024!!
Απλά λέω οτι αν αγόραζα σήμερα ΔΕΝ θα έπαιρνα ουτε phev ούτε ηλεκτρικό!
Μόνο εταιρικό αν μου έδιναν θα επαιρνα κάτι τέτοιο λόγω κινήτρων (οχι εταιρικός φόρος για εμένα και μεγαλύτερη δαπάνη για την εταιρεία).
Πρακτικά δεν θα αγοραζα καν αμαξι! Ενα απλο με leasing θα επαιρνα ετοιμοπαράδοτο και οποιασδήποτε τεχνολογίας.. ας φάει την απαξίωση η εταιρεία leasing....
Εννοείται οτι αν δεν στο πληρώνει αλλος ειναι ανοησία να σκας είτε 55 χιλάδες είτε 600+ μισθώματα για τενεκέδες στο δρόμο!βλεπεις, τα γυρνας. νομικη τελειωσες? ε?
το θεμα κτησης το γραφω για τους πολλους εδω μεσα που προφανως εχουν χαζα κριτηρια. ειδικα οι μαζουταιοι.
αχαχαχ
αντε μεγεια το εταιρικο φεβ σου ευχεται ο γατος -
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
καταλαβαινω το κριμα να εχει σκασει καποιος ενα σκαζμο γιουρα και να διαπιστωνει οτι υπαρχει καλυτεροτερο λιγο καιρο μετα, αλλα ετσι ειναι η ζωη. και τα φεβ θα βρουν μπροστα τους καποια ηλεκτρικα με νεου τυπου μπαταριες αλλα στο μελλον.
Και εγώ το καταλαβαίνω αλλά οτι γράφω το γράφω χωρις το άγχος ιδιοκτησίας... και ουτε θα αγοράσω ξανά αμαξι... λεφτά πεταμένα στο δρόμο με την καμία!
Το ιδιοκτητο έιναι toyota hybrid και μένει μέχρι να χρειαστουν αλλαγή οι μπαταρίες... αλλωστε ειναι κοροιδία να παραγγίελεις νεο και να παραλάβεις το 2024!!
Απλά λέω οτι αν αγόραζα σήμερα ΔΕΝ θα έπαιρνα ουτε phev ούτε ηλεκτρικό!
Μόνο εταιρικό αν μου έδιναν θα επαιρνα κάτι τέτοιο λόγω κινήτρων (οχι εταιρικός φόρος για εμένα και μεγαλύτερη δαπάνη για την εταιρεία).
Πρακτικά δεν θα αγοραζα καν αμαξι! Ενα απλο με leasing θα επαιρνα ετοιμοπαράδοτο και οποιασδήποτε τεχνολογίας.. ας φάει την απαξίωση η εταιρεία leasing....
Εννοείται οτι αν δεν στο πληρώνει αλλος ειναι ανοησία να σκας είτε 55 χιλάδες είτε 600+ μισθώματα για τενεκέδες στο δρόμο!βλεπεις, τα γυρνας. νομικη τελειωσες? ε?
το θεμα κτησης το γραφω για τους πολλους εδω μεσα που προφανως εχουν χαζα κριτηρια. ειδικα οι μαζουταιοι.
αχαχαχ
αντε μεγεια το εταιρικο φεβ σου ευχεται ο γατοςΜα στο τσαμπα δεν υπάρχουν κριτήρια επιλογής!
Παιρνεις το τσάμπα!
Αλλά αν συγκρίνεις για αγορά δεν μπορουμε με το ζόρι να λέμε καλά τα phev και τα ηλεκτρικά -
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@harisma23 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αν καθε βράδυ εχεις το άγχος να φορτίζεις και εχεις φυσικά εγκατάσταση και εξοπλισμό και αντιπαρέλθεις και τις σημαντικές αυξήσεις του ηλεκτρικού (ρήτρα αναπροσαρμογής) καλά ειναι....
Αλλά για το 99% των Ελλήνων δεν είναι και ουτε θα γίνει όσο και να χτυπάνε τον κόλο τους κάτω!
Προτιμώ να καίω λιγνίτη παρά να κανω το αυτοκίνητο "κινητό" με το άγχος της φορτισης!Προσπαθώ να καταλάβω ποιο είναι το άγχος της φόρτισης (εφόσον βέβαια έχεις εγκατάσταση στο σπίτι σου). Μάλλον το ίδιο με το "άγχος" της φόρτισης του κινητού, δηλαδή μηδενικό! Όπως βάζεις να φορτίσεις το κινητό στο κομοδίνο, πριν κοιμηθείς, έτσι θα βάζεις και το αυτοκίνητο όταν γυρνάς από την τελευταία διαδρομή της ημέρας.
Αν θέλουμε να είναι χρήσιμη η συζήτηση στο συγκεκριμένο θέμα, καλό θα είναι να φέρνουμε ουσιαστικά επιχειρήματα και όχι να μεταφέρουμε τις προκαταλήψεις και τις φοβίες μας...
Το κινητό και να μην το φορτίσεις το βάζεις σε ένα powerbank και κάνεις δουλειά.
Το αυτοκίνητο αν δεν το φορτίσεις παπαλα (είτε εντελώς αν μιλάμε για ηλεκτρικό είτε σε οικονομία οποτε καις πολύ περσσοτερο αν μιλάμε για phev)..Άμα αρχίζουμε τα αστεία επιχειρήματα, για να υποστηρίξουμε τη θέση μας, υπάρχουν και αντίστοιχα (αστεία) αντεπιχειρήματα: Αν ξεχάσεις να βάλεις καύσιμο στο θερμικό, επίσης μένεις παγωτό.
Μιλώντας πιο σοβαρά, θα σε ρωτήσω πόσο συχνά ξεχνάς να φορτίσεις το βράδυ το κινητό σου; Εμένα μου συμβαίνει ίσως μια φορά το χρόνο. Ε λοιπόν, αν ξεχάσω να φορτίσω το PHEV μου (όταν αποκτήσω) μια φορά το χρόνο, θα κάψω βενζίνη. Κλάιν μάιν...
-
@harisma23 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@harisma23 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αν καθε βράδυ εχεις το άγχος να φορτίζεις και εχεις φυσικά εγκατάσταση και εξοπλισμό και αντιπαρέλθεις και τις σημαντικές αυξήσεις του ηλεκτρικού (ρήτρα αναπροσαρμογής) καλά ειναι....
Αλλά για το 99% των Ελλήνων δεν είναι και ουτε θα γίνει όσο και να χτυπάνε τον κόλο τους κάτω!
Προτιμώ να καίω λιγνίτη παρά να κανω το αυτοκίνητο "κινητό" με το άγχος της φορτισης!Προσπαθώ να καταλάβω ποιο είναι το άγχος της φόρτισης (εφόσον βέβαια έχεις εγκατάσταση στο σπίτι σου). Μάλλον το ίδιο με το "άγχος" της φόρτισης του κινητού, δηλαδή μηδενικό! Όπως βάζεις να φορτίσεις το κινητό στο κομοδίνο, πριν κοιμηθείς, έτσι θα βάζεις και το αυτοκίνητο όταν γυρνάς από την τελευταία διαδρομή της ημέρας.
Αν θέλουμε να είναι χρήσιμη η συζήτηση στο συγκεκριμένο θέμα, καλό θα είναι να φέρνουμε ουσιαστικά επιχειρήματα και όχι να μεταφέρουμε τις προκαταλήψεις και τις φοβίες μας...
Το κινητό και να μην το φορτίσεις το βάζεις σε ένα powerbank και κάνεις δουλειά.
Το αυτοκίνητο αν δεν το φορτίσεις παπαλα (είτε εντελώς αν μιλάμε για ηλεκτρικό είτε σε οικονομία οποτε καις πολύ περσσοτερο αν μιλάμε για phev)..Άμα αρχίζουμε τα αστεία επιχειρήματα, για να υποστηρίξουμε τη θέση μας, υπάρχουν και αντίστοιχα (αστεία) αντεπιχειρήματα: Αν ξεχάσεις να βάλεις καύσιμο στο θερμικό, επίσης μένεις παγωτό.
Μιλώντας πιο σοβαρά, θα σε ρωτήσω πόσο συχνά ξεχνάς να φορτίσεις το βράδυ το κινητό σου; Εμένα μου συμβαίνει ίσως μια φορά το χρόνο. Ε λοιπόν, αν ξεχάσω να φορτίσω το PHEV μου (όταν αποκτήσω) μια φορά το χρόνο, θα κάψω βενζίνη. Κλάιν μάιν...
Συμβαίνει αν εισαι κουρασμενος και απλά σε παίρνει ο υπνος!
Μεροκάματο είναι αυτο!
Στο phev θα κάψεις βενζίνη, δεν λέω αλλά δεν θα έχεις οικονομία ....
Κοίτα Χάρη, μην το κουράζουμε!
Για τσάμπα - εταιρικά τέλεια είναι τα αμάξια αυτά!
Τα γράφω και παραπάνω!
Το ζήτημα είναι να μην πιαστεί κανάς μεροκαματιάρης κορόιδο απο τη μόδα και πάει να τα σκάσει να τα αγοράσει πουλώντας κανα νεφρό!Βεβαια τι αντοχές να έχει ο μέσος αγοραστής όταν του αυξάνουν τις τιμές στα απλά και του σπρώχνουν σαν την κουτακιά φακές σε μικρό παιδί τα phev/ηλεκτρικά;
Οταν βλέπετε κράχτες και επιθετικό marketing απλά αλλάξτε κατεύθυνση! -
Caveat emptor.
-
Αυτό στο τοπικό με τα vag έπρεπε να το ποσταρεις.
-
Στον μεροκαματιαρη (λες και έχει να δώσει 30-50000 € που λέει ο λόγος) που θα την πατήσει πάει.
Τέτοιο ζήλο για τον μεροκαματιάρη δεν θυμάμαι να διάβαζα όταν ήρθαν τα πετρέλαια, το φυσικό αέριο κ.τ.λ., απλά τώρα η φασούλα είναι, εμένα δεν με βολεύει για τους χ,υ,ζ λόγους, άρα οι καημένοι οι μεροκαματιάριδες κ.τ.λ.
-
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στον μεροκαματιαρη (λες και έχει να δώσει 30-50000 € που λέει ο λόγος) που θα την πατήσει πάει.
Τέτοιο ζήλο για τον μεροκαματιάρη δεν θυμάμαι να διάβαζα όταν ήρθαν τα πετρέλαια, το φυσικό αέριο κ.τ.λ., απλά τώρα η φασούλα είναι, εμένα δεν με βολεύει για τους χ,υ,ζ λόγους, άρα οι καημένοι οι μεροκαματιάριδες κ.τ.λ.
Το έγραψα ήδη! Με το ζόρι πάνε να τα πουλήσουν... και αντε να εκαναν φθηνα οπως τότε τα ντιζελάκια και τα αέρια, να πεις δεν πειράζει.... τώρα;
Η όλη ιστορία έχει ξεκινήσει από τις ανοησίες της πολιτικής ορθότητας, της οικολογίας κλπ..
Μολύνουν δήθεν οι ήδη μπουκωμένοι με κάθε φίλτρο θερμικοί, να τους μπανάρουμε να σπρώξουμε σε phev και ηλεκτρικά, ασχετα αν το μίγμα παράγεται καθαρά ή όχι (φροντίσαν και γι αυτό βέβαια, κλείσαμε το λιγνίτη για το αέριο του δικτάτορα)!
Σαν τη Μαρία Αντουανέττα και το παντεσπάνι η φάση! -
Απλά πάνε σε προϊόντα υπεραξίας για να βγάλουν το κόστος εξέλιξης.
Η τεχνολογία υπάρχει και για μικρότερα αυτοκίνητα όπως έβαλα το swift. Αυτά δεν μπορούν να πωληθούν σε τιμές απόσβεσης σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα. Οπότε ξεκινούν από τα πάνω ράφια, όπου ο κόσμος δίνει και 50.000 ευρώ για κάτι που κοστίζει 25-27.000 ευρω
-
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το θέμα ειναι όμως ότι ΟΣΟ και να τα επιδοτήσουν:
- δεν ειναι σε τιμή ανταγωνιστικά
- είναι κουτσουρεμένα αμάξια γιατι δεν έχουν αυτονομία
- είναι μεσοβέζικη λύση γιατι σε λίγα χρόνια θα έιναι για πέταμα αν βγει ειδικά νεα τεχνολογία μπαταριών
- είναι μόδα και μόνο
ΚΑΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ
Επιμένεις σε επιχειρήματα που δεν στέκουν, μόνο και μόνο για να επιμείνεις....σαν τον Λαπ κάνεις!!
- Σε τιμή είναι ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ, πόσο πιο απλά να το γράψω??? Ένα 3008 phev είναι ΠΙΟ φτηνό από το αντίστοιχο βενζίνης.
- Καθόλου κουτσουρεμένα, ίσια ίσα είναι καλύτερα και με μεγαλύτερη αυτονομία (αφόσον συγκρίνεις τα ίδια και όχι 140 άλογα με 300).
- Μεσοβέζικη, αλλά πολύ πιο μπροστά και current από τα ντήζελ π.χ.
- Μόδα είναι τα πάντα στν ζωή μας, δεν είναι επιχείρησμα αυτό.
- Καλύπτουν ο,τι ανάκγη καλύπτει κάθε αυτοκίνητο, απλά πιο φτηνά και καλύτερα....τόσο απλά!
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το θέμα ειναι όμως ότι ΟΣΟ και να τα επιδοτήσουν:
- δεν ειναι σε τιμή ανταγωνιστικά
- είναι κουτσουρεμένα αμάξια γιατι δεν έχουν αυτονομία
- είναι μεσοβέζικη λύση γιατι σε λίγα χρόνια θα έιναι για πέταμα αν βγει ειδικά νεα τεχνολογία μπαταριών
- είναι μόδα και μόνο
ΚΑΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ
Επιμένεις σε επιχειρήματα που δεν στέκουν, μόνο και μόνο για να επιμείνεις....σαν τον Λαπ κάνεις!!
- Σε τιμή είναι ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ, πόσο πιο απλά να το γράψω??? Ένα 3008 phev είναι ΠΙΟ φτηνό από το αντίστοιχο βενζίνης.
- Καθόλου κουτσουρεμένα, ίσια ίσα είναι καλύτερα και με μεγαλύτερη αυτονομία (αφόσον συγκρίνεις τα ίδια και όχι 140 άλογα με 300).
- Μεσοβέζικη, αλλά πολύ πιο μπροστά και current από τα ντήζελ π.χ.
- Μόδα είναι τα πάντα στν ζωή μας, δεν είναι επιχείρησμα αυτό.
- Καλύπτουν ο,τι ανάκγη καλύπτει κάθε αυτοκίνητο, απλά πιο φτηνά και καλύτερα....τόσο απλά!
Διαφορετικα είναι Φάνη όχι καλύτερα!
Στο βενζίνης/diesel/αέριο έχω επιλογή να δώσω 30 και να παρω ένα αμαξι.
Στο phev/ηλεκτρικα πρέπει να παω 50 ....
Ασχετως τι εξοπλισμό έχουν μέσα!
Ας ήταν φθηνη η τεχνολογία τους να τα βγάζουν στα 30
Οχι στα 50 (με ένα κάρο επιδοτήσεις μέσα και ο ανταγωνισμός με ενα σωρό αντικίνητρα) και τυράκι τον επιπλέον εξοπλισμο ή τους ίππους.
Σε στρεβλή εξ ορισμού αγορά τι νόημα έχουν οι συγκρίσεις ειδικα στα λεφτά; -
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το θέμα ειναι όμως ότι ΟΣΟ και να τα επιδοτήσουν:
- δεν ειναι σε τιμή ανταγωνιστικά
- είναι κουτσουρεμένα αμάξια γιατι δεν έχουν αυτονομία
- είναι μεσοβέζικη λύση γιατι σε λίγα χρόνια θα έιναι για πέταμα αν βγει ειδικά νεα τεχνολογία μπαταριών
- είναι μόδα και μόνο
ΚΑΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ
Επιμένεις σε επιχειρήματα που δεν στέκουν, μόνο και μόνο για να επιμείνεις....σαν τον Λαπ κάνεις!!
Συγνώμη, αλλά σας διαβάζω!!!!! Δεν μιλάτε στο τσατ. Απλά ενημερώνω!.
-
Μα αφού κάνεις και αφού ο Φάνης, δεν δέχεται να συγκρίνουμε την ντιζελάρα 130 αυτόματο, με το φέβ, επειδή δεν έχει 300 άλογα, άσχετα αν με ένα φεβ, παίρνεις ένα 3 και ένα 5 αιρκρός, αυτόματα ντίζελ...
Πριν την αύξηση εννοείται...
Τώρα γίναμε και εμείς πρίμιουμ...
Τι να μας πουν τα γερμανά...
Εχει τκρος με 33000 ?
-
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Διαφορετικα είναι Φάνη όχι καλύτερα!
Στο βενζίνης/diesel/αέριο έχω επιλογή να δώσω 30 και να παρω ένα αμαξι.
Στο phev/ηλεκτρικα πρέπει να παω 50 ....
Ασχετως τι εξοπλισμό έχουν μέσα!
Ας ήταν φθηνη η τεχνολογία τους να τα βγάζουν στα 30
Οχι στα 50 (με ένα κάρο επιδοτήσεις μέσα και ο ανταγωνισμός με ενα σωρό αντικίνητρα) και τυράκι τον επιπλέον εξοπλισμο ή τους ίππους.
Σε στρεβλή εξ ορισμού αγορά τι νόημα έχουν οι συγκρίσεις ειδικα στα λεφτά;Tα βλέπεις όπως σε βολεύει για να στηρίξεις την θέση σου!!!
- Έχει και phev με 40+
- Πάντα πρέπει να συγκρίνεις ίδια κατηγορία. Δεν μπορείς να λές "γιατί να δώσω 35Κ για μια Χ1 αφού μπορώ να πάρω ένα Γιάρις με 18Κ"....δεν είναι επιχείρημα αυτό!
- Δεν είναι μόνο διαφορετικά, είναι καλύτερα αφού με λιγότερα χρήματα έχει ίδιες ή καλύτερες επιδόσεις και 1/3 έως και 1/4 της κατανάλωσης. Αυτό = καλύτερα.
- Δεν έχουν καμία επιδότηση στην τιμή τους, δεν είναι ηλεκτρικά.
- Η αγορά μια χαρά είναι. Αλλά ακόμα και στρεβλή να είναι, επηρεάζει τα πάντα αρα η σύγκριση είναι με ίδια κριτήρια για όλους. Και η σύγκριση είναι αμείλικτη....π.χ. €40Κ για Kuga Diesel με ημιάκαμπτο η 45Κ για Phev με πολλαπλούς, διπλάσια άλογα και μισή κατανάλωση....χμμμ....
Κατανοώ ότι δεν σου αρέσουν ή δεν θες να τα αγοράσεις. Αλλά με αντικειμενικούς όρους, είναι ασυναγώνιστα, όσο και εαν δεν σου αρέσει!!
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μα αφού κάνεις και αφού ο Φάνης, δεν δέχεται να συγκρίνουμε την ντιζελάρα 130 αυτόματο, με το φέβ, επειδή δεν έχει 300 άλογα, άσχετα αν με ένα φεβ, παίρνεις ένα 3 και ένα 5 αιρκρός, αυτόματα ντίζελ...
-
Δεν μπορείς να συγκρίνεις ότι σε συμφέρει για να βγεί το επιχείρημα. Αλλιώς να συγκρίνουμε και το βασικό C3 AC με τα 82 άλογα με το δικό σου και να βγάλουμε σκάρτο το δικό σου!!
-
Η ντηζελάρα με εξοπλισμό ίδιο με το phev (και πάλι ποτέ δεν θα είναι ίδιο, δεν μπορείς να βάλεις την καλή αναρτηση και την καλή ηχομόνωση) έχει 45.000....μάντεψε τι παιρνεις με τα ρέστα....???
-
Δεν βγαίνει με 83 άλογα το δικό μου. 110 το λιγότερο. Για 3 μήνες βγήκε με 83 και το απέσυραν αφού σερνόταν.
Το θέμα είναι ότι τα 45000 δεν είναι εύκολο για το 90 % του κόσμου, ενώ τα 20-25 , είναι για το 50-70 % .
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά