-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αν καθε βράδυ εχεις το άγχος να φορτίζεις και εχεις φυσικά εγκατάσταση και εξοπλισμό και αντιπαρέλθεις και τις σημαντικές αυξήσεις του ηλεκτρικού (ρήτρα αναπροσαρμογής) καλά ειναι....
Αλλά για το 99% των Ελλήνων δεν είναι και ουτε θα γίνει όσο και να χτυπάνε τον κόλο τους κάτω!
Προτιμώ να καίω λιγνίτη παρά να κανω το αυτοκίνητο "κινητό" με το άγχος της φορτισης!Μα δεν έχεις άγχος φόρτισης με το phev.
Το κινητό σου κάθε πότε θυμάσαι να το φορτώσεις;
Αν δεν φορτίσεις δεν πετυχαινεις αυτά τα νουμερα, που εβαλε ο Φάνης...
Το κινητό μου το φορτίζω καθε βράδυ μόνο όσο κοιμάμαι σε απλό φορτιστή μεχρι το 100%...
Η κίνηση που κάνεις για να το βάλεις στην πρίζα είναι ίδια με το να φτάσεις σπίτι σου και να βάλεις στην πρίζα το phev. Αν ξεχαστείς η πας ταξίδι και δεν έχει πριζες και καλώδια μένεις με τον θερμικό ως κλασικό υβριδικό
Δεν ειναι το ίδιο...
Βγαλε καλούμπα, κατέβαινε για έλεγχο ειδικά αν ειναι κανα κοινό παρκινγκ ή πυλωτή.. το κινητό μου το φορτίζω στο κομοδίνο.
Θα πλησιαζε αν ειχα σπίτι με εσωτερική πόρτα στο ολόδικό μου γκαράζ να κατέβω μετά το κατουρημα να το πριζώσω...
Κλασσικο υβριδικό ενα phev δεν είναι γιατι κουβαλάει τεράστιο επιπλεόν βάρος.... ανακτά και λειτουργεί ως τέτοιο και αφόρτιστο αλλά το έξτρα βάρος είναι πάντα βάρος ! -
Ναι αλλά έχει "τεράστιους" ηλ κινητήρες και τεράστιες μπαταρίες που έστω ως υβριδικό δεν φορτίζουν στο φουλ τους. Οπότε είναι ένα βαρύ υβριδικό
Συμφωνώ πως το γκαράζ το κλειστό είναι δεδομένο ειδάλλως δεν παίρνεις ηλεκτρικό ή phev.
Τα καλώδια στο κλειστό γκαράζ τα έχεις έτοιμα. Απλά βάζεις την πριζα στο αμαξι. Πανευκολο.
Το κινητό στο κομοδίνο δεν κάνει καλό, για θέμα υγείας το λέω.
-
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αν καθε βράδυ εχεις το άγχος να φορτίζεις και εχεις φυσικά εγκατάσταση και εξοπλισμό και αντιπαρέλθεις και τις σημαντικές αυξήσεις του ηλεκτρικού (ρήτρα αναπροσαρμογής) καλά ειναι....
Αλλά για το 99% των Ελλήνων δεν είναι και ουτε θα γίνει όσο και να χτυπάνε τον κόλο τους κάτω!Είσαι τόσο αρνητικά προκατειλημένος (δεν ξέρω γιατί) που δεν μπορείς καν να δεις τα πλεονεκτήματα, ακόμα και όταν οι αριθμοί λένε την αλήθεια!!
- Η φόρτιση είναι υπόθεση μερικών ωρών σε οικιακή πρίζα (από μια σούκο φορτίζει στον δρόμο, δεν έχει καν πάρκινγκ)!!
- Η εκγατάσταση του κόστισε €100.
- Κανένα άγχος, γυρνάει σπίτι (βράδυ συνήθως) και απλά μόλις παρκάρει αφιερώνει 1' να πριζώσει το αμάξι.
- Αυτό που κάνει σίγουρα δεν μπορούν όλοι να το κάνουν, αλλά δεν είναι 1%, είναι 20-30%.
@taxidiwtis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Απο τα στατιστικά ο κουμπαρος έχει ξεκάθαρα καθημερινή πρόσβαση σε φορτιστή, το phev ήταν λάθος, το προφίλ του ταιριάζει σε φουλ ηλεκτρικό
- Το πήρε με leasing, δεν είχε πολλές επιλογές. Παρόλα ταύτα ηλεκτρικό θα είναι 100% το επόμενό του.
- Το ηλεκτρικό θέλει άλλες υποδομές, για να το φορτίσει με σούκο (3.6kWh) θέλει 25 ώρες. Θα ήταν πιο δύσκολο το εγχείρημα.
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αν δεν φορτίσεις δεν πετυχαινεις αυτά τα νουμερα, που εβαλε ο Φάνης...
Αλλιως κουβαλάς +400-500 κιλά σε ένα απλό αμαξι!
Με την υπα΄ρχουσα τεχνολογία μπαταριών το όλο εγχείρημα είναι απλά απάτη!
Μακάρι να επεφταν τα χρήματα αυτά σε άλλες πηγές ενέργειας ή να εφτιαχναν ακόμα πιο αποδοτικους θερμικούς- Προφανώς θα φορτίσεις, αλλιώς γιατί να πάρεις plug-in, παίρνει αυτοφορτιζόμενο.
- 400-500 κιλά είναι οι μπαταρίες στα αμιγώς ηλεκτρικά, στα phev είναι περί τα 100 κιλά.
- Καμία απάτη και φαίνεται ξεκάθαρα από τα νούμερα! Ένας άνθρωπος που κάνει 15-20.000χλμ/έτος έχει μειώσει το κόστος μετακίνησης στο 1/3 από αυτό που είχε με το ντήζελ με ένα πολύ ανώτερο αυτοκίνητο (εαν είχε τις ίδιες επιδόσεις σε ντήζελ θα έκαιγε τα 4πλα).
- Πιο αποδοτικοί θερμικοί δεν γίνεται, έχουν φτάσει στο όριό τους.
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Συμφωνώ πως το γκαράζ το κλειστό είναι δεδομένο ειδάλλως δεν παίρνεις ηλεκτρικό ή phev.
Και όμως όχι όπως είπα. Στον δρόμο φορτίζει ο κουμπάρος μου, κάθε βράδυ!
-
Έλα ρε ....με απλή Σούκο;
Εντυπωσιακό!!!! -
2,5 λίτρα, 45000 €.
Πονάτε πλεμπαίοι με τα συμβατικά οχήματα;
Οι θερμικοί έχουν φτάσει στο όριο για αυτό όταν στην F1 βάλαν όρια στο καύσιμο, σε 2-3 χρόνια βρήκαν 5-6 ποσοστιαίες μονάδες efficiency.
-
Πονάμε....
Για αυτό έβαλα το λαϊκόν swift phev που μέχρι και η Σουζούκι απαξίωσε
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
- Το ηλεκτρικό θέλει άλλες υποδομές, για να το φορτίσει με σούκο (3.6kWh) θέλει 25 ώρες. Θα ήταν πιο δύσκολο το εγχείρημα.
θελει 25 ωρες αν ειναι αδειο και θελεις να το γεμισεις. Στην πραξη δεν το αφηνεις να αδειασει, ουτε χρειαζεται να το γεμισεις, εκτος αν εχεις ταξιδι. Πρακτικα το μονο που θες ειναι 5-8 ωρες φορτισης για να αναπληρωσεις την ενεργεια που εχασες μεσα στη μερα. Πιθανοτατα δεν χρειαζεται καν να το φορτιζεις καθε μερα.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Έλα ρε ....με απλή Σούκο;
Εντυπωσιακό!!!!Ναι, 3.6Κw που είναι το μέγιστο σε οικιακή εγκατάσταση χωρίς φορστιστή. Με φορτιστή φτάνει τα 7.4 Kw και εαν έχεις τριφασικό μέχρι τα 22 Kw. Μετά πάς σε άλλες καταστάσεις που δεν κάνουν για σπιτι. Μου είπε πολλά ενδιαφέροντα εχτές, αφού μεταξύ άλλων η δουλειά του είναι και οι φορστιστές - η εταιρεία που εργάζεται έχει αντιπροσωπεία της Siemens. Μάλιστα που έδειξε και έναν νέο φορτιστή που φορτίζει επαγωγικά....!!!
-
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αν καθε βράδυ εχεις το άγχος να φορτίζεις και εχεις φυσικά εγκατάσταση και εξοπλισμό και αντιπαρέλθεις και τις σημαντικές αυξήσεις του ηλεκτρικού (ρήτρα αναπροσαρμογής) καλά ειναι....
Αλλά για το 99% των Ελλήνων δεν είναι και ουτε θα γίνει όσο και να χτυπάνε τον κόλο τους κάτω!
Προτιμώ να καίω λιγνίτη παρά να κανω το αυτοκίνητο "κινητό" με το άγχος της φορτισης!Προσπαθώ να καταλάβω ποιο είναι το άγχος της φόρτισης (εφόσον βέβαια έχεις εγκατάσταση στο σπίτι σου). Μάλλον το ίδιο με το "άγχος" της φόρτισης του κινητού, δηλαδή μηδενικό! Όπως βάζεις να φορτίσεις το κινητό στο κομοδίνο, πριν κοιμηθείς, έτσι θα βάζεις και το αυτοκίνητο όταν γυρνάς από την τελευταία διαδρομή της ημέρας.
Αν θέλουμε να είναι χρήσιμη η συζήτηση στο συγκεκριμένο θέμα, καλό θα είναι να φέρνουμε ουσιαστικά επιχειρήματα και όχι να μεταφέρουμε τις προκαταλήψεις και τις φοβίες μας...
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Έλα ρε ....με απλή Σούκο;
Εντυπωσιακό!!!!Ναι, 3.6Κw που είναι το μέγιστο σε οικιακή εγκατάσταση χωρίς φορστιστή. Με φορτιστή φτάνει τα 7.4 Kw και εαν έχεις τριφασικό μέχρι τα 22 Kw. Μετά πάς σε άλλες καταστάσεις που δεν κάνουν για σπιτι. Μου είπε πολλά ενδιαφέροντα εχτές, αφού μεταξύ άλλων η δουλειά του είναι και οι φορστιστές - η εταιρεία που εργάζεται έχει αντιπροσωπεία της Siemens. Μάλιστα που έδειξε και έναν νέο φορτιστή που φορτίζει επαγωγικά....!!!
Φάνη τι ποσοστό απόδοσης έχουν πλέον; Τι σου λέει ο κουμπάρος; Διάβαζα πως οι νέες έχουν κοντά στο 95% δηλαδή αντικαθιστούν πλέον κανονικά τα καλώδια. Παλαιότερα δεν ήταν έτσι λόγω του διαφορετικού ηλεκτρομαγνητικου πεδίο σε διαφορετικές συχνότητες.
Πες μου όμως γιατί τα ψάχνω αυτά αφού δεν μπορώ να τα αγοράσω;;;;
Αυτό είναι ερώτημα. -
να το πω απλα, τουλαχιστον για το 300αρι 3008.
ειναι καυλα.
και μαλιστα τζαμπα.
ολα τα αλλα ειναι ειτε ματαιη αντισταση στη σκεψη 'τι μαλακια εκανα που δεν πηρα phev', ειτε 'ρε συ με αυτα τα θηρια στην αγορα θα πουλησω το βενζινοντηζελ μου για μια μπουκια ψωμι'
ειδικα εταιρικο, για καποιους γατους που δεν εχουν πολλα γιουρα, ειναι μονοδρομος και μαλιστα αν δεν το ειπα ειναι καυλα.
και τελικα βγαινει σαν κοστολογιο κτησης οσο ενα σουιφτ χωρις ηλεκτρικα παραθυρα πισω και σε συνολικο κοστος χρησης οσο μια ηλεκτρικη σκουπα -
Μια ερώτηση μονάχα....
Είναι καύλα;
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Φάνη τι ποσοστό απόδοσης έχουν πλέον; Τι σου λέει ο κουμπάρος; Διάβαζα πως οι νέες έχουν κοντά στο 95% δηλαδή αντικαθιστούν πλέον κανονικά τα καλώδια. Παλαιότερα δεν ήταν έτσι λόγω του διαφορετικού ηλεκτρομαγνητικου πεδίο σε διαφορετικές συχνότητες.
Πλέον ίδιο με αυτούς με το καλώδιο!!
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
ολα τα αλλα ειναι ειτε ματαιη αντισταση στη σκεψη 'τι μαλακια εκανα που δεν πηρα phev', ειτε 'ρε συ με αυτα τα θηρια στην αγορα θα πουλησω το βενζινοντηζελ μου για μια μπουκια ψωμι'
Ακριβώς!!!
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ναι αλλά έχει "τεράστιους" ηλ κινητήρες και τεράστιες μπαταρίες που έστω ως υβριδικό δεν φορτίζουν στο φουλ τους. Οπότε είναι ένα βαρύ υβριδικό
Συμφωνώ πως το γκαράζ το κλειστό είναι δεδομένο ειδάλλως δεν παίρνεις ηλεκτρικό ή phev.
Τα καλώδια στο κλειστό γκαράζ τα έχεις έτοιμα. Απλά βάζεις την πριζα στο αμαξι. Πανευκολο.
Το κινητό στο κομοδίνο δεν κάνει καλό, για θέμα υγείας το λέω.
Μπαίνει σε λειτουργια πτήσης πάντα!
-
@harisma23 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αν καθε βράδυ εχεις το άγχος να φορτίζεις και εχεις φυσικά εγκατάσταση και εξοπλισμό και αντιπαρέλθεις και τις σημαντικές αυξήσεις του ηλεκτρικού (ρήτρα αναπροσαρμογής) καλά ειναι....
Αλλά για το 99% των Ελλήνων δεν είναι και ουτε θα γίνει όσο και να χτυπάνε τον κόλο τους κάτω!
Προτιμώ να καίω λιγνίτη παρά να κανω το αυτοκίνητο "κινητό" με το άγχος της φορτισης!Προσπαθώ να καταλάβω ποιο είναι το άγχος της φόρτισης (εφόσον βέβαια έχεις εγκατάσταση στο σπίτι σου). Μάλλον το ίδιο με το "άγχος" της φόρτισης του κινητού, δηλαδή μηδενικό! Όπως βάζεις να φορτίσεις το κινητό στο κομοδίνο, πριν κοιμηθείς, έτσι θα βάζεις και το αυτοκίνητο όταν γυρνάς από την τελευταία διαδρομή της ημέρας.
Αν θέλουμε να είναι χρήσιμη η συζήτηση στο συγκεκριμένο θέμα, καλό θα είναι να φέρνουμε ουσιαστικά επιχειρήματα και όχι να μεταφέρουμε τις προκαταλήψεις και τις φοβίες μας...
Το κινητό και να μην το φορτίσεις το βάζεις σε ένα powerbank και κάνεις δουλειά.
Το αυτοκίνητο αν δεν το φορτίσεις παπαλα (είτε εντελώς αν μιλάμε για ηλεκτρικό είτε σε οικονομία οποτε καις πολύ περσσοτερο αν μιλάμε για phev)..Φυσικά παίζει ρόλο και που και πως το φορτίζεις.
Αυτό με το οτι κάποιος φορτίζει στο δρόμο το θεωρω΄για την Ελλάδα που ζουμε αστείο.
Καπάκι ανοιχτό και καλώδιο στο δρόμο;
Αν ζεις σε μεγαλούπολη αυτό ειναι ο υπ' αριθμ. 1 στόχος βανδαλισμού και ζημιάς...
Περναει το κάθε κολόπαιδο και σου σπάει το καπάκι και μένεις με τις πρίζες φορα παρτιδα, κόβει το καλώδιο, το ξεπριζώνει και σπάει το φις....
Εδω σκέτο και δεν το αφήνεις ξενοιαστα καπου...
Ο κουμπάρος του Φάνη θα πρέπει να ζει σε κανα πολύ κυριλέ σημείο για να φορτίζει στο δρόμο! -
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
να το πω απλα, τουλαχιστον για το 300αρι 3008.
ειναι καυλα.
και μαλιστα τζαμπα.
ολα τα αλλα ειναι ειτε ματαιη αντισταση στη σκεψη 'τι μαλακια εκανα που δεν πηρα phev', ειτε 'ρε συ με αυτα τα θηρια στην αγορα θα πουλησω το βενζινοντηζελ μου για μια μπουκια ψωμι'
ειδικα εταιρικο, για καποιους γατους που δεν εχουν πολλα γιουρα, ειναι μονοδρομος και μαλιστα αν δεν το ειπα ειναι καυλα.
και τελικα βγαινει σαν κοστολογιο κτησης οσο ενα σουιφτ χωρις ηλεκτρικα παραθυρα πισω και σε συνολικο κοστος χρησης οσο μια ηλεκτρικη σκουπαΠολλά λεφτά! Μόνο για την έξτρα δυναμη τα παραδεχομαι!
Αλλά κόστος απαγορευτικό και όταν πληρώνεις παραπάνω στην απόκτηση δεν κάνεις οικονομία στη χρήση γιατι το έχεις προπληρώσει το όφελος!
Τώρα και για τα επόμενα χρόνια πιο σωστή λυση ειτε τα diesel για επαρχία είτε τα αυτοφορτιζόμενα σαν Τογιότα αντε mild hybrid στην Αθήνα να μπαίνει δακτύλιο και να κάνει καποια καλύτερη οικονομία στην κινήση!
Phev ειδικά ποτέ....
Ηλεκτρικό αν υπάρξει κάποια νέα τεχνολογία μπαταριών και μου δώσουν 700 χλμ αυτονομία! -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Έλα ρε ....με απλή Σούκο;
Εντυπωσιακό!!!!Ναι, 3.6Κw που είναι το μέγιστο σε οικιακή εγκατάσταση χωρίς φορστιστή. Με φορτιστή φτάνει τα 7.4 Kw και εαν έχεις τριφασικό μέχρι τα 22 Kw. Μετά πάς σε άλλες καταστάσεις που δεν κάνουν για σπιτι. Μου είπε πολλά ενδιαφέροντα εχτές, αφού μεταξύ άλλων η δουλειά του είναι και οι φορστιστές - η εταιρεία που εργάζεται έχει αντιπροσωπεία της Siemens. Μάλιστα που έδειξε και έναν νέο φορτιστή που φορτίζει επαγωγικά....!!!
Φάνη τι ποσοστό απόδοσης έχουν πλέον; Τι σου λέει ο κουμπάρος; Διάβαζα πως οι νέες έχουν κοντά στο 95% δηλαδή αντικαθιστούν πλέον κανονικά τα καλώδια. Παλαιότερα δεν ήταν έτσι λόγω του διαφορετικού ηλεκτρομαγνητικου πεδίο σε διαφορετικές συχνότητες.
Πες μου όμως γιατί τα ψάχνω αυτά αφού δεν μπορώ να τα αγοράσω;;;;
Αυτό είναι ερώτημα.Επαγωγικές μπούρδες! Ο καλύτερος τρόπος να καταστρέψεις τη μπαταρία! Ουτε σε κινητό επαγωγική φόρτιση! Α πα πα πα ...
Τη γονατίζεις τη μπαταρία επειδή υπερθερμαίνονται αυτά τα συστήματα με την επαγωγική! -
Γιατί;
-
@spiros-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
- Το ηλεκτρικό θέλει άλλες υποδομές, για να το φορτίσει με σούκο (3.6kWh) θέλει 25 ώρες. Θα ήταν πιο δύσκολο το εγχείρημα.
θελει 25 ωρες αν ειναι αδειο και θελεις να το γεμισεις. Στην πραξη δεν το αφηνεις να αδειασει, ουτε χρειαζεται να το γεμισεις, εκτος αν εχεις ταξιδι. Πρακτικα το μονο που θες ειναι 5-8 ωρες φορτισης για να αναπληρωσεις την ενεργεια που εχασες μεσα στη μερα. Πιθανοτατα δεν χρειαζεται καν να το φορτιζεις καθε μερα.
Με τις αστείες αυτονομίες των ηλεκτρικών .... προφανως θα το πάς στα όρια και θα μηδενίσεις range για να μπορέσεις να πας κάπου!
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αν καθε βράδυ εχεις το άγχος να φορτίζεις και εχεις φυσικά εγκατάσταση και εξοπλισμό και αντιπαρέλθεις και τις σημαντικές αυξήσεις του ηλεκτρικού (ρήτρα αναπροσαρμογής) καλά ειναι....
Αλλά για το 99% των Ελλήνων δεν είναι και ουτε θα γίνει όσο και να χτυπάνε τον κόλο τους κάτω!Είσαι τόσο αρνητικά προκατειλημένος (δεν ξέρω γιατί) που δεν μπορείς καν να δεις τα πλεονεκτήματα, ακόμα και όταν οι αριθμοί λένε την αλήθεια!!
- Η φόρτιση είναι υπόθεση μερικών ωρών σε οικιακή πρίζα (από μια σούκο φορτίζει στον δρόμο, δεν έχει καν πάρκινγκ)!!
- Η εκγατάσταση του κόστισε €100.
- Κανένα άγχος, γυρνάει σπίτι (βράδυ συνήθως) και απλά μόλις παρκάρει αφιερώνει 1' να πριζώσει το αμάξι.
- Αυτό που κάνει σίγουρα δεν μπορούν όλοι να το κάνουν, αλλά δεν είναι 1%, είναι 20-30%.
@taxidiwtis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Απο τα στατιστικά ο κουμπαρος έχει ξεκάθαρα καθημερινή πρόσβαση σε φορτιστή, το phev ήταν λάθος, το προφίλ του ταιριάζει σε φουλ ηλεκτρικό
- Το πήρε με leasing, δεν είχε πολλές επιλογές. Παρόλα ταύτα ηλεκτρικό θα είναι 100% το επόμενό του.
- Το ηλεκτρικό θέλει άλλες υποδομές, για να το φορτίσει με σούκο (3.6kWh) θέλει 25 ώρες. Θα ήταν πιο δύσκολο το εγχείρημα.
@iceman7 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αν δεν φορτίσεις δεν πετυχαινεις αυτά τα νουμερα, που εβαλε ο Φάνης...
Αλλιως κουβαλάς +400-500 κιλά σε ένα απλό αμαξι!
Με την υπα΄ρχουσα τεχνολογία μπαταριών το όλο εγχείρημα είναι απλά απάτη!
Μακάρι να επεφταν τα χρήματα αυτά σε άλλες πηγές ενέργειας ή να εφτιαχναν ακόμα πιο αποδοτικους θερμικούς- Προφανώς θα φορτίσεις, αλλιώς γιατί να πάρεις plug-in, παίρνει αυτοφορτιζόμενο.
- 400-500 κιλά είναι οι μπαταρίες στα αμιγώς ηλεκτρικά, στα phev είναι περί τα 100 κιλά.
- Καμία απάτη και φαίνεται ξεκάθαρα από τα νούμερα! Ένας άνθρωπος που κάνει 15-20.000χλμ/έτος έχει μειώσει το κόστος μετακίνησης στο 1/3 από αυτό που είχε με το ντήζελ με ένα πολύ ανώτερο αυτοκίνητο (εαν είχε τις ίδιες επιδόσεις σε ντήζελ θα έκαιγε τα 4πλα).
- Πιο αποδοτικοί θερμικοί δεν γίνεται, έχουν φτάσει στο όριό τους.
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Συμφωνώ πως το γκαράζ το κλειστό είναι δεδομένο ειδάλλως δεν παίρνεις ηλεκτρικό ή phev.
Και όμως όχι όπως είπα. Στον δρόμο φορτίζει ο κουμπάρος μου, κάθε βράδυ!
Φάνη 400 κιλά παραπάνω είναι πχ η 25e από τη δική μου!
Πέρα από τις μπαταρίες έχει βάρος και ο ηλεκτροκινητήρας κλπ
Σε ηλεκτρικό τουλάχιστον έχεις το όφελος από την απουσία του θερμικού!
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά