Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW T-Roc
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW T-Roc
    • 1
    • 2
    • 46
    • 47
    • 48
    • 49
    • 50
    • 135
    • 136
    • 48 / 136
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    123
    2704
    98830
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator @andya3 last edited by

      @andya3 said in VW T-Roc:

      Είναι μια άποψη κι αυτή. Στοιχείο πάντως από τις παγκόσμιες αγορές δεν είναι...😊

      Εγώ δεν έχω τέτοια στοιχεία. Αλλά δεν χρειάζονται κιόλλας όταν μιλάμε για DSG. Οτι θα διαλύσει είναι σίγουρο, αυτό που διαφέρει είναι το πότε. Οπότε ο καθένας πράττει ανάλογα.

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        andya3 @fanis75 last edited by

        @fanis75 said in VW T-Roc:

        @andya3 said in VW T-Roc:

        Είναι μια άποψη κι αυτή. Στοιχείο πάντως από τις παγκόσμιες αγορές δεν είναι...😊

        Εγώ δεν έχω τέτοια στοιχεία. Αλλά δεν χρειάζονται κιόλλας όταν μιλάμε για DSG. Οτι θα διαλύσει είναι σίγουρο, αυτό που διαφέρει είναι το πότε. Οπότε ο καθένας πράττει ανάλογα.

        Το dsg όποιος το θέλει πρέπει να είναι έτοιμος να το αντιμετωπίσει σαν αναλώσιμο. Ότι δηλαδή μπορεί κάθε κάποια χρόνια να του ζητάει 1-1,5k για αλλαγή mechatronic και δίσκων. Απ' ότι φαίνεται απ' τη συζήτηση στο forum, παραμένει θέμα τύχης και πιθανόν και χρήσης το αν και πότε θα συμβεί αυτό.
        Αυτή είναι η σωστή διάσταση του θέματος όπως το καταλαβαίνω εγώ. Όποιος θέλει παίρνει το ρίσκο, όποιος δεν το σηκώνει, παίρνει χειροκίνητο. Και είναι και ένα υπέυθυνο συμπέρασμα που πιθανόν να βοηθήσει ανθρώπους που είναι υποψήφιοι αγοραστές και έχουν έννοια για τα λεφτά τους.

        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • fanis75
          fanis75 moderator @andya3 last edited by

          @andya3 said in VW T-Roc:

          Το dsg όποιος το θέλει πρέπει να είναι έτοιμος να το αντιμετωπίσει σαν αναλώσιμο. Ότι δηλαδή μπορεί κάθε κάποια χρόνια να του ζητάει 1-1,5k για αλλαγή mechatronic και δίσκων. Απ' ότι φαίνεται απ' τη συζήτηση στο forum, παραμένει θέμα τύχης και πιθανόν και χρήσης το αν και πότε θα συμβεί αυτό.

          Πολύ σωστή τοποθέτηση!!

          Να συμπληρώσω μόνο ότι δεν είναι μόνο θέμα τύχης. Εαν δουλεύει πολύ στην πόλη ταλαιπωρείται και θα το βγάλει πιο γρήγορα και πιο συχνά.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by lap

            Έτσι το βλέπω και εγώ. Δηλαδή μου αρέσουν πολύ τα vagμε dsg αλλά ας πούμε θα αγόραζα φθηνή έκδοση και τα 1500 ευρώ θα τα είχα στην άκρη για το κιβώτιο

            Για παράδειγμα αν πας για audi a1. Πάρε ένα πλούσιο fabia και την διαφορά άφησε την στην άκρη...dsg είναι αυτό

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              andya3 @lap last edited by

              @lap said in VW T-Roc:

              Έτσι το βλέπω και εγώ. Δηλαδή μου αρέσουν πολύ τα vagμε dsg αλλά ας πούμε θα αγόραζα φθηνή έκδοση και τα 1500 ευρώ θα τα είχα στην άκρη για το κιβώτιο

              Για παράδειγμα αν πας για audi a1. Πάρε ένα πλούσιο fabia και την διαφορά άφησε την στην άκρη...dsg είναι αυτό

              Lap εγώ το Fabia θα το σκέφτομουν πολύ σοβαρά με dsg. Δυστυχώς αν το πάρεις με dsg ανεβαίνουν τα CO2 πάνω από 120 και δεν μπαίνει δακτύλιο, και με αποτρέπει, γιατί κινούμαι πολύ στο κέντρο. Ε και δεν λέει να πάρω καινούργιο αυτοκίνητο και να συνεχίσω να κινούμαι με ταξί και λεωφορεία.
              Έγραψα στο forum ότι πήγα και το είδα από κοντά στις αρχές της εβδομάδας. Με περίπου 21k το παίρνεις φουλ κομπλέ, δεν του λείπει τίποτα. Με τα ίδια λεφτά παίρνεις το polo 5-τάχυτο με το μικρό tsi με τα 95 άλογα και λιγότερο εξοπλισμό.
              Eίναι απίστευτα ευρύχωρο, σχεδόν σαν το a3, έχει μαζεμένες διαστάσεις για την πόλη που περνάω το 90% της ζωής μου, το 1.0tsi 110ps για το αμάξωμά του και το βάρος του είναι ιδανικό και είναι και πανέμορφο. Έχει σκληρά πλαστικά αλλά στα παπάκια μου, δε θα τα χαιδεύω κιόλας.
              Κρίμα που σνομπάρουν τα mild hybrid οι Γερμανοί. Θα κυκλοφορούσε και στο κέντρο και θα ήταν ιδανική αγορά.

              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • L
                lap last edited by lap

                Εγώ απορώ πως ένα τέτοιο μοντέλο δεν του βάζουν ένα lpg σύστημα.
                Θα ξέσκιζε. Το είδα από κοντά αλλά στον δρόμο ως τεστ ντραιβ. Όντως άνετα θα το έλεγες α1. Μοιάζει πολύ με audi.

                Καλύτερα τα σκληρά πλαστικά τελικά. Τα μαλακά αλλοιώνονται με το πέρας των ετών, κάνουν βαθουλώματα και γραμμές. Τα σκληρά είναι ίδια όπως την πρώτη μέρα.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  ntou last edited by

                  Για να μαζεψουμε οτι μπορουμε να μαζεψουμε απο τις απαντησεις λοιπον, σε οτι αφορα τους καινουργιους 1.0 και 1.5 tsi κανείς δεν είχε να πει κάτι αρνητικό, ένα γενικότερο πρόβλημα δλδ που παρουσιάζεται συχνα. Προφανώς βλάβες θα υπάρχουν αλλά όχι κάποιο γενικευμένο πρόβλημα. Και είναι κινητήρες που κυκλοφορούν αρκετά χρόνια και εχουν τοποθετηθεί σε πολλά μοντέλα του ομίλου.

                  Σε ότι αφορά τα καινούργια dsg, πάλι δεν υπάρχει κάτι πολύ συγκεκριμένο να ειπωθει, μονο ότι λόγω σχεδίασης καποια στιγμη αναμένεται να βγαλουν προβλημα (και ανάλογα τη χρήση πάντα).. το οποίο μου ακουγεται αυθαίρετο και υπεραπλουστευμενο αλλα το ακούω.. πιο δυσκολα όμως ακουω τη λογικη του "αναλώσιμου".. το αναλώσιμο βλέπω ποτε τελειώνει και προγραμματιζω την αντικατασταση του.. δε με παραταει σε βουνα και λαγκαδια στα ξαφνικα.
                  Επίσης για τι κοστος μιλαμε για mechatronic, πολύδισκο;
                  Σε περιπτωση ενοτς εγγυησης, καλυπτονται;

                  ο tsofras αναφέρθηκε σε σοβαρα προβλήματα αλλα για dsg του 2013 (και 6αρι λογικα), την περιοδο των ξεκαθαρα προβληματικων dsg δλδ, και μαλιστα για μεταχειρισμενο αυτοκινητο 30.000χλμ που λογικα δε μπορει να γνωριζει τι μεταχειριση είχε πριν

                  το θέμα της οριακής ροπής πραγματικά δεν πιστευω οτι ειναι προβλημα... απο τη στιγμη που ο κατασκευαστης λεει οτι υποστηριζει μια ονομαστικη ροπη πρεπει να την υποστηριζει και σιγουρα εχει και προδιαγραφες για παραπανω αλλα βαζουν καποια ορια ασφαλειας. Μαλλον αλλα ειναι/ηταν τα σοβαρα προβληματα.

                  Ο stefan147 ηταν ο μονος που αναφερθηκε σε προσφατα σπασιματα, 2018 με 2021, αλλα και παλι αν καταλαβα δεν ηταν το DQ200, επισης πρεπει να ηταν για παλαιοτερα αυτοκινητα... @stefan147 αν θελεις διευκρινησε σε τι ετους αυτοκινητα/κιβωτια αναφερθηκες.. ειπες για Α6, Q3 και Q5.

                  Συνεπως.... οι μεν κινητηρες φαινονται ΟΚ (;).. για το δε κιβωτιο συμπερασματα που να υποστηριζουν ξεκαθαρα κατι αρνητικο δε βγηκαν.. οχι ακομα

                  gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • gatoz
                    gatoz @ntou last edited by gatoz

                    @ntou said in VW T-Roc:

                    Για να μαζεψουμε οτι μπορουμε να μαζεψουμε απο τις απαντησεις λοιπον, σε οτι αφορα τους καινουργιους 1.0 και 1.5 tsi κανείς δεν είχε να πει κάτι αρνητικό, ένα γενικότερο πρόβλημα δλδ που παρουσιάζεται συχνα. Προφανώς βλάβες θα υπάρχουν αλλά όχι κάποιο γενικευμένο πρόβλημα. Και είναι κινητήρες που κυκλοφορούν αρκετά χρόνια και εχουν τοποθετηθεί σε πολλά μοντέλα του ομίλου.

                    Σε ότι αφορά τα καινούργια dsg, πάλι δεν υπάρχει κάτι πολύ συγκεκριμένο να ειπωθει, μονο ότι λόγω σχεδίασης καποια στιγμη αναμένεται να βγαλουν προβλημα (και ανάλογα τη χρήση πάντα).. το οποίο μου ακουγεται αυθαίρετο και υπεραπλουστευμενο αλλα το ακούω.. πιο δυσκολα όμως ακουω τη λογικη του "αναλώσιμου".. το αναλώσιμο βλέπω ποτε τελειώνει και προγραμματιζω την αντικατασταση του.. δε με παραταει σε βουνα και λαγκαδια στα ξαφνικα.
                    Επίσης για τι κοστος μιλαμε για mechatronic, πολύδισκο;
                    Σε περιπτωση ενοτς εγγυησης, καλυπτονται;

                    ο tsofras αναφέρθηκε σε σοβαρα προβλήματα αλλα για dsg του 2013 (και 6αρι λογικα), την περιοδο των ξεκαθαρα προβληματικων dsg δλδ, και μαλιστα για μεταχειρισμενο αυτοκινητο 30.000χλμ που λογικα δε μπορει να γνωριζει τι μεταχειριση είχε πριν

                    το θέμα της οριακής ροπής πραγματικά δεν πιστευω οτι ειναι προβλημα... απο τη στιγμη που ο κατασκευαστης λεει οτι υποστηριζει μια ονομαστικη ροπη πρεπει να την υποστηριζει και σιγουρα εχει και προδιαγραφες για παραπανω αλλα βαζουν καποια ορια ασφαλειας. Μαλλον αλλα ειναι/ηταν τα σοβαρα προβληματα.

                    Ο stefan147 ηταν ο μονος που αναφερθηκε σε προσφατα σπασιματα, 2018 με 2021, αλλα και παλι αν καταλαβα δεν ηταν το DQ200, επισης πρεπει να ηταν για παλαιοτερα αυτοκινητα... @stefan147 αν θελεις διευκρινησε σε τι ετους αυτοκινητα/κιβωτια αναφερθηκες.. ειπες για Α6, Q3 και Q5.

                    Συνεπως.... οι μεν κινητηρες φαινονται ΟΚ (;).. για το δε κιβωτιο συμπερασματα που να υποστηριζουν ξεκαθαρα κατι αρνητικο δε βγηκαν.. οχι ακομα

                    ρε συ ντου εχεις χασει ομως ενα σημαντικο εφε....
                    ολοι, ή σχεδον όλοι, σου γραφουν οτι η μηχανουλα ειναι αψυχη χαμηλα. και με χειροκουνα δεν την παλευεις ευκολα. ενω με τα αυτοματακια ολα μια χαρα. λεω εγω τωρα, απο την ωρα που δεν ειναι μετατροπεα ροπης αλλα διπλοδισκο δεν σημαινει οτι πατιναρει ωστε εσυ να μην καταλαβαινεις τιποτε απο τη ψωφιμιλα, καλως βεβαια? αλλα απο την αλλη αυτο δεν σημαινει δισκοι καμμενοι νωριτερα? ε?
                    εγω θα επαιρνα αυτοματιλα μεν, θα ειχα στο μυαλο μου το καψιμο δε.
                    ΑρΕς
                    οκ, ψεμματα. δεν θα επαιρνα ντιεςτζι. ειχα καμποσα. χαχαχαχ.... και μαλιστα κιβωτια τουλαχιστον διπλασια απο οτι αμαξια....

                    #milf-a-man

                    N 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • N
                      ntou @gatoz last edited by

                      @gatoz said in VW T-Roc:

                      ρε συ ντου εχεις χασει ομως ενα σημαντικο εφε....
                      ολοι, ή σχεδον όλοι, σου γραφουν οτι η μηχανουλα ειναι αψυχη χαμηλα. και με χειροκουνα δεν την παλευεις ευκολα. ενω με τα αυτοματακια ολα μια χαρα. λεω εγω τωρα, απο την ωρα που δεν ειναι μετατροπεα ροπης αλλα διπλοδισκο δεν σημαινει οτι πατιναρει ωστε εσυ να μην καταλαβαινεις τιποτε απο τη ψωφιμιλα, καλως βεβαια? αλλα απο την αλλη αυτο δεν σημαινει δισκοι καμμενοι νωριτερα? ε?
                      εγω θα επαιρνα αυτοματιλα μεν, θα ειχα στο μυαλο μου το καψιμο δε.
                      ΑρΕς
                      οκ, ψεμματα. δεν θα επαιρνα ντιεςτζι. ειχα καμποσα. χαχαχαχ.... και μαλιστα κιβωτια τουλαχιστον διπλασια απο οτι αμαξια....

                      Το θεμα της αποδοσης το αναλυσαμε, εγινε ξεκαθαρη η αδυναμια του 1.0 στις χαμηλες στροφες, με συγκεκριμενα παραδειγματα. Οποιος τον παρει ζει με αυτο, και ενδεχομενως, αναλογα την καθημερινοτητα του και την περιοχη που ζει και κινειται, να μην τον νοιαζει ιδιαιτερα.
                      Επίσης το 1.0 δε βγαινει με dsg (οχι πλεον, δε ξερω παλαιοτερα) συνεπως το ενδεχομενο προβλημα που αναφερεις (σωστη σκεψη) δεν θα το συναντησει καποιος.

                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @ntou last edited by

                        @ntou said in VW T-Roc:

                        Το θεμα της αποδοσης το αναλυσαμε, εγινε ξεκαθαρη η αδυναμια του 1.0 στις χαμηλες στροφες, με συγκεκριμενα παραδειγματα. Οποιος τον παρει ζει με αυτο

                        Και τότε γιατί να το πάρει!?!? Ρωτάω εγώ....ένα αυτοκίνητο της σειράς είναι με ένα κακό μοτέρ, τόσες άλλες επιλογές υπάρχουν. Ακόμα και σε Τροκ με €1.500 παίρνεις το 1.5τσι που είναι πολύ ανώτερο σε όλα, καμία σχέση!

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • cirus
                          cirus last edited by cirus

                          μέτριο αυτοκίνητο σε μια κατηγορία B-SUV με πολλούς ανταγωνιστές που είναι σε όλους τους τομείς καλύτεροι χμμμμ

                          ΕΝΑΣ μονος λόγος υπάρχει να πάρεις T-ROCK και κανένας αλλος:

                          Να είναι ετοιμοπαράδοτο και να μην μπορείς να περιμένεις καθόλου, να θέλεις επειγόντως καινουργιο αυτοκίνητο σε αυτή την κατηγορία. Αλλο λόγο δεν βρίσκω

                          edit: βρήκα και 2ο λόγο. Ο κινητήρας του 1,5 είναι πολύ καλός και καλύτερος από τους περισσότερους του ανταγωνισμού, κρίμα που δεν προσφέρεται με κάποιο ηπιο υβριδικό σύστημα. Στην τιμή του θα έπρεπε.

                          Cirus the virus

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            andya3 last edited by

                            Το αμάξωμα και η πλατφόρμα του T-Roc είναι φτιαγμένα με προσανατολισμό στον 1.5tsi. Μέχρι 300 άλογα μοτέρ του φοράνε.

                            Άρα ο 1.0tsi είναι μια οικονομική επιλογή. Δεν είναι αποτρεπτικό το μικρό μοτέρ, αλλά προϋποθέτει κάποιους συμβιβασμούς. Ανάλογα με την τσέπη και τα γούστα του ο καθένας αποφασίζει.

                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                            fanis75 cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @andya3 last edited by

                              @andya3 said in VW T-Roc:

                              Ανάλογα με την τσέπη και τα γούστα του ο καθένας αποφασίζει.

                              Σαφώς και σωστά. Αλλά €1.500 είναι αστεία διαφορά για να πάρει κάποιος το 1.0τσι το οποίο ειναι αρκετά σκαλιά κάτω από το 1.5τσι. Άσε που ο 1.5 είναι και πιο οικονομικός, αφού ζορίζεται λιγότερο.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • cirus
                                cirus @andya3 last edited by

                                @andya3 said in VW T-Roc:

                                Το αμάξωμα και η πλατφόρμα του T-Roc είναι φτιαγμένα με προσανατολισμό στον 1.5tsi. Μέχρι 300 άλογα μοτέρ του φοράνε.

                                Άρα ο 1.0tsi είναι μια οικονομική επιλογή. Δεν είναι αποτρεπτικό το μικρό μοτέρ, αλλά προϋποθέτει κάποιους συμβιβασμούς. Ανάλογα με την τσέπη και τα γούστα του ο καθένας αποφασίζει.

                                Σωστό αλλά δεν είναι να πληρώσεις τόσα χρήματα και να πάρεις ένα τόσο αναιμικό μοτέρ, κρίμα είναι.

                                Cirus the virus

                                A 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • A
                                  andya3 @cirus last edited by

                                  @cirus said in VW T-Roc:

                                  @andya3 said in VW T-Roc:

                                  Το αμάξωμα και η πλατφόρμα του T-Roc είναι φτιαγμένα με προσανατολισμό στον 1.5tsi. Μέχρι 300 άλογα μοτέρ του φοράνε.

                                  Άρα ο 1.0tsi είναι μια οικονομική επιλογή. Δεν είναι αποτρεπτικό το μικρό μοτέρ, αλλά προϋποθέτει κάποιους συμβιβασμούς. Ανάλογα με την τσέπη και τα γούστα του ο καθένας αποφασίζει.

                                  Σωστό αλλά δεν είναι να πληρώσεις τόσα χρήματα και να πάρεις ένα τόσο αναιμικό μοτέρ, κρίμα είναι.

                                  Δεν είναι αναιμικό τ' αμάξι με τον 1.0tsi, δεν είναι για γκάζια αλλά πάει αξιοπρεπώς.
                                  Το βλέπω από τεχνολογική ορθότητα το θέμα. Η vw συνδυάζει ιδανικά το 1.0 με την πλατφόρμα για τα Β (Polo, T-Cross) και τον 1.5 με την πλατφόρμα για τα C (Golf, T-Roc). Το T-Roc μπορεί να το λέμε B-SUV αλλά είναι στη μεγάλη πλατφόρμα της C κατηγορίας, όπως το Golf.

                                  Άρα είσαι πιο κοντά στις προδιαγραφές και τη μελέτη του κατασκευαστή αν πάρεις το T-Roc με τον 1.5 και έχεις πιο πολύ το κεφάλι σου ήσυχο αν θες να το κρατήσεις πολλά χρόνια.

                                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    @andya3 said in VW T-Roc:

                                    Άρα είσαι πιο κοντά στις προδιαγραφές και τη μελέτη του κατασκευαστή αν πάρεις το T-Roc με τον 1.5 και έχεις πιο πολύ το κεφάλι σου ήσυχο αν θες να το κρατήσεις πολλά χρόνια.

                                    Άλλος ντουμπλινς από εκεί...τώρα θες και τα λες;

                                    Τα vag έχουν πολλά καλά αλλά αξιοπιστία για πολλά χρόνια δεν έχουν.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • cirus
                                      cirus last edited by

                                      Οκ δεν είναι ανεμικό το 1000ρι μοτέρ με τα 95 άλογα, έχει αρκετό γκάζι και είναι σβέλτο

                                      Εχει και φοβερα κρατήματα αφού βασίζεται στο golf μεγαλύτερη πλατφόρμα

                                      και όποιος περιμένει λίγο το facelift θα βασίζεται στο passat

                                      Αν πάρεις και το 1,5, το εγγόνι σου θα ξάναπαρει αυτοκίνητο, ΑΘΑΝΑΤΟ ΜΟΤΕΡ

                                      Αν και δεν έχεις λόγο , με 95 άλογα τι να το κάνεις πιο μεγάλο???

                                      Ασε που παρότι είναι χωρίς μπαταρία mild hybrid είναι πιο οικονομικό και από τα ηλεκτρικά

                                      Μπορείς να βάλεις και οροφή με πάνελ να φορτίζεις το ηλεκτρικό σου. Η οροφή βασίζεται στο ARTEON οπότε 5KW τα βγάζεις

                                      Cirus the virus

                                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @cirus last edited by

                                        @cirus said in VW T-Roc:

                                        Οκ δεν είναι ανεμικό το 1000ρι μοτέρ με τα 95 άλογα,

                                        110 στο Τροκ, 95 στο Πόλο.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          andya3 last edited by

                                          Κατ' αρχάς cirus το T-Roc φοράει τον 1.0 με τα 110, όχι 95. Ενημερώσου πρώτα και τα ξαναλέμε. Και φυσικά είναι μεγάλο πλεονέκτημα ότι βασίζεται σε πλατφόρμα C και όχι B. Είναι μια κατηγορία πάνω το αυτοκίνητο από Puma, λεοπαρδάλεις και λιοντάρια άλλων εταιρειών.
                                          Για το mild hybrid, αν και συμφωνώ ότι αδικαιολόγητα δεν τον βάζει η vw στο T-Roc, να επισημάνω ότι οι tsi έχουν χαμηλότερη κατανάλωση από τους mild hybrid της Hyundai π.χ. Άρα καλοί οι mild hybrid, αλλά μην τους θεοποιούμε κιόλας.
                                          Για την αξιοπιστία των vag, τα έχουμε ξαναπεί, μην αρχίζουμε τα ίδια με τα στερότυπά σας. Με εξαίρεση προβληματικά μοντέλα που έχουν βγει κατά καιρούς, τα vag είναι αξιοπρεπέστατα και με πολύ μεγάλη διάρκεια ζωής.
                                          Τα λέτε αυτά τώρα σε μένα που έχω a3 15-ετίας και το λυπάμαι να το πουλήσω το αμάξι, σαν καινούργιο είναι.
                                          Δέστε γύρω σας στο δρόμο πόσα vag 20ετίας κυκλοφορούν. Από που ξέρετε καλύτερα εσείς, λάβατε επιφοίτηση για τα vag από το Άγιο Πνεύμα να μεταδώσετε στους άλλους ότι είναι αναξιόπιστα? 😊

                                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                          cirus fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stefan147 last edited by stefan147

                                            Εσύ δηλ πως είσαι σε θέση να κρίνεις την αξιοπιστία του? Από το 15ετιας Α3? Είναι σοβαρή αξιολόγηση αυτή τωρα?

                                            Επίσης από που προκύπτει ότι είναι μία κατηγορία πάνω? Επειδή είναι mqb η πλατφόρμα? Τι σχέση έχει αυτό? Το μόνο σοβαρό όφελος είναι η πίσω ανάρτηση. Δεν προκύπτει από πουθενά αλλού ανωτερότητα.

                                            Σε ότι αφορά το 1000αρι εγώ θα πω το εξής: 1) το κολακεύει πολύ το dsg εάν συνδυαστούν, 2) είναι μια χαρά για ανθρώπους που προέρχονται από τίποτα ατμοσφαιρικά 1300-1600αρια 20ετιας ή για soccer moms. Για πιο up to date οδηγούς είναι απλά οριακό.

                                            N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 48 / 136
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr