Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 276
    • 277
    • 278
    • 279
    • 280
    • 945
    • 946
    • 278 / 946
    Περί αυτοκίνησης
    163
    18914
    429860
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by lap

      Youtube Video

      Έτσι τα πάνε.... Είναι υπερβολικό το πώς τα οδηγούν.

      Τα 0-40 είναι σχεδόν αμέσως. Δείτε το βίντεο

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • yem
        yem last edited by

        Αυτά άραγε έχουν κλωβό ασφαλείας?

        Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by lap

          Αν δεις έχουν roll cage , όχι σιδεράκια, αλλά γενικά μη περιμένεις πολλά.

          Αυτά είναι η πρώτη γενιά τέτοιων οχημάτων, πλέον έχουν βγάλει με κανονικο αμάξωμα , αερόσακους κτλ. Ακομα δεν ήρθαν σε εμάς αυτα.

          Πάντως αυτό που αξίζει είναι αυτό με 7500 ευρώ. Έχει 80 χλμ/ώρα τελικη και 110 χλμ αυτονομία

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by lap

            Youtube Video

            Τογιοτα , με κανονικό αμάξωμα, αερόσακο και άλλα συστήματα ασφαλείας.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • .SPIROS. 0
              .SPIROS. 0 last edited by

              να αυτο ειναι ωραιο. Βεβαια η τελικη του στα 60 ειναι μικρη εως επικινδυνη για μεγαλες πολεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • antonakis
                antonakis last edited by antonakis

                https://www.newsauto.gr/specials/posa-chiliometra-se-vgazi-ena-ilektriko-me-terma-gkazi/

                Τέτοια τεστ θέλουμε να βλέπουμε.
                Για κάποιο λόγο νόμιζα ότι θα πήγαιναν ακόμα χειρότερα.

                (Αν και το 130 δεν το λες και τέρμα γκάζι, όχι για τον ελληνικό αυτοκινητόδρομο τουλάχιστον)

                Moments before detonation...

                G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  ggab @antonakis last edited by

                  @antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  https://www.newsauto.gr/specials/posa-chiliometra-se-vgazi-ena-ilektriko-me-terma-gkazi/

                  Τέτοια τεστ θέλουμε να βλέπουμε.
                  Για κάποιο λόγο νόμιζα ότι θα πήγαιναν ακόμα χειρότερα.

                  (Αν και το 130 δεν το λες και τέρμα γκάζι, όχι για τον ελληνικό αυτοκινητόδρομο τουλάχιστον)

                  Απίστευτα χάλια με ταχύτητα εντός νόμιμων ορίων για ταξίδι σε ανοιχτό δρόμο.
                  Δηλαδή με τέσσερα άτομα,δεν πας ούτε μέχρι την Χαλκίδα για καφέ χωρίς να φορτίσεις για την επιστροφή.

                  H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    harisma23 @ggab last edited by

                    @ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Απίστευτα χάλια με ταχύτητα εντός νόμιμων ορίων για ταξίδι σε ανοιχτό δρόμο.
                    Δηλαδή με τέσσερα άτομα,δεν πας ούτε μέχρι την Χαλκίδα για καφέ χωρίς να φορτίσεις για την επιστροφή.

                    Υπερβολές!
                    Για την ιστορία πάντως, η μικρότερη αυτονομία σε αυτό το άρθρο είναι 250 Κm. Που σημαίνει ότι πας κι έρχεσαι Χαλκίδα με 130, ακόμη και φορτωμένος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab last edited by

                      Ε,τότε χαλάλι το νεφρό......

                      fanis75 H 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @ggab last edited by

                        @ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Ε,τότε χαλάλι το νεφρό......

                        Τα έχουμε ξαναπεί, δεν απευθύνονται σε εμάς που δεν έχουμε. Απευθύνονται σε αυτόν που θέλει σήμερα να αλλάξει αμάξι (ή να αγοράσει 1η φορά) και έχει €30.000. Οπότε δεν είναι κανένα νεφρό....απλά η επιλογή είναι μεταξύ θερμικού και ηελκτρικού (π.χ. Golf vs ID.3, Kodiaq vs. Enyaq κλπ.). Οπότε ανάλογα με την χρήση ο καθένας επιλέγει. Εγώ δεν είχα €30.000 αλλά 20 και έτσι πήρα υβρίδιο. Εαν είχα 30Κ, προφανώς θα έπαιρνα ηλεχτρικό!

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • H
                          harisma23 @ggab last edited by harisma23

                          @ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Ε,τότε χαλάλι το νεφρό......

                          Ε, μην κάνεις κι εσύ έτσι... Δύο νεφρά δεν έχεις;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • piliourits
                            piliourits last edited by

                            Εφόσον 1ον υπάρχει ιδιόκτητο πάρκινγκ και 2ον "περισσεύει" παραδάκι για να αγοραστεί "κάτι πιο εκλεκτό", το 3ο κριτήριο είναι πόσο συχνά πας ταξίδια και που.
                            Κι εγώ νομίζω πως για μετακινήσεις με ακτίνα μέχρι 130, το πολύ 150χλμ, γίνονται άνετα με ηλεκτρικό. Χαλκίδα ή Κόρινθο (ή ας πούμε Χαλκιδική από Θεσσαλονίκη, ή Βόλο-Τρίκαλα) πας χωρίς καν προγραμματισμό.
                            Αλλά αν έχεις εξοχικό στα 200χλμ και παραπάνω, αν κάθε δεύτερο σαββατοκύριακο πας ψάχνεις γραφικό βουνό ή κάνεις business ταξίδια, είναι πονοκέφαλος το ηλεκτρικό, ακόμη και για ευκαταστατους.

                            Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • yem
                              yem last edited by

                              Από την άλλη και πάνω από 200χλμ να είναι το εξοχικό και πάλι συμφέρει το ηλεκτρικό αφού θα κάνεις σίγουρα πολλά χιλιόμετρα με πάρα πολύ μικρότερο κόστος μετακίνησης .

                              Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                              piliourits bekiaris 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                              • piliourits
                                piliourits @yem last edited by piliourits

                                @yem said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Από την άλλη και πάνω από 200χλμ να είναι το εξοχικό και πάλι συμφέρει το ηλεκτρικό αφού θα κάνεις σίγουρα πολλά χιλιόμετρα με πάρα πολύ μικρότερο κόστος μετακίνησης .

                                σίγουρα είναι μικρότερο το κόστος, αλλά πέρα απ τις εξαιρέσεις που μπορούν να εκμεταλευτούν κάποιοι σποραδικά, δεν νομίζω πως είναι αυτό ικανό κίνητρο από μόνο του (όπως δεν είναι ικανό να διαδώσει πάνω από 30% το ντίζελ ή αέριο μέχρι τώρα).

                                Το ίδιο αμάξι αν αγοράσεις ηλεκτρικό + φορτιστή, είναι σχεδόν 10χιλιαρο παραπάνω στην αγορά, για τα φθηνότερα μοντέλα, πχ. τύπου κόρσα...
                                Τα συμβατικά που κοστίζουν πάνω από 30Κ φτάνουν 45-50Κ σε αντίστοιχο ηλεκτρικό (έστω κι αν αλλάζουν οι επιδόσεις).
                                Επίσης στη λογιστική αποτίμιση δεν γίνεται σωστός υπολογισμός, δηλαδή να φορτώνεις όλο το ΔΕΔΔΗΕ, φόρους, πάγια κλπ. στο ψυγείο σου και στο αμάξι μόνο τις θεωρητικές (και όχι πραγματικές) κιλοβατώρες, ενώ όταν χρειαστεί να φορτίσεις καθ οδόν, πέρα απ την ταλαιπωρία το κόστος έρχεται μία η άλλη.
                                Οπότε στην ιδανική περίπτωση βγαίνει η μετακίνηση "τζάμπα" ενώ αν πάρει ηλεκτρικό κάποιος χωρίς όλες τις ευνοϊκές συγκυρίες, το κόστος είναι σαν να αγόρασε ένα ντίζελ ή αέριο.
                                Δηλαδή αν δεν συντρέχουν ΟΛΕΣ οι ευνοϊκές συγκυρίες, είναι πολύ πιο απλό και φθηνό ακόμη κι ένα ΤΟΥΟΤΑκι βενζίνης και σε 10-15 χρόνια βλέπουμε...

                                Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

                                T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • bekiaris
                                  bekiaris @yem last edited by

                                  @yem said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Από την άλλη και πάνω από 200χλμ να είναι το εξοχικό και πάλι συμφέρει το ηλεκτρικό αφού θα κάνεις σίγουρα πολλά χιλιόμετρα με πάρα πολύ μικρότερο κόστος μετακίνησης .

                                  Εγώ από την άλλη νομιζω οτι με τις σημερινές τιμές ειναι δύσκολο κάποιος να συγκρίνει. Σιγουρα το ηλεκτρικό ειναι πιο φθηνό σαν μέσω μετακίνησης, αλλά εχει ανέβει και η βενζίνη και το ρευμα και νομιζω ειναι δύσκολο να βγάλει κάποις αναλογία, και εξαρτάται και πολύ απο τον πάροχο ρεύματος, γιατι πχ αν έχεις καμία ρήτρα ΟΤΣ και σου έρθει κανένα ρεύμα στον θεο... Τελος, εχουμε ξαναπει οτι δεν ειναι μόνο το καθημερινό κόστος, ειναι και το κόστος αντικατάστασης της μπαταρίας, που εικάζουμε οτι σε 5 χρόνια θα ειναι πιο φθηνές, στην πράξη κανένας δεν ξέρει ακριβώς την τιμή τους σε κάποια χρόνια από τώρα που θα χρειαστεί αντικατάσταση. Σε γενικές γραμμές, αν και φανατικός υποστηρικτής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η σύγκριση του κόστους μακροπρόθεσμα ειναι πολύ δύσκολη εξίσωση, κανένας και από τις δύο πλευρές δεν μπορεί να απαντήσει με ασφάλεια, καθε περίπτωση έχει τα καλά της και τα κακά της. Το μόνο που μπορώ ομως να πω, είναι οτι εν τέλει με την επιδότηση των 8K τα ηλεκτρικά δεν ειναι τόσο ακριβά και η ψαλίδα δεν ειναι τόσο μεγάλη όσο κάποιοι θέλουν να παρουσιάσουν, απλά αρκετοί λόγω έλλειψης χώρου φόρτισης καθώς και αντίθετης φιλοσοφίας, δεν τα θέλουν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • T
                                    taxidiwtis @piliourits last edited by

                                    @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @yem said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Από την άλλη και πάνω από 200χλμ να είναι το εξοχικό και πάλι συμφέρει το ηλεκτρικό αφού θα κάνεις σίγουρα πολλά χιλιόμετρα με πάρα πολύ μικρότερο κόστος μετακίνησης .

                                    σίγουρα είναι μικρότερο το κόστος, αλλά πέρα απ τις εξαιρέσεις που μπορούν να εκμεταλευτούν κάποιοι σποραδικά, δεν νομίζω πως είναι αυτό ικανό κίνητρο από μόνο του (όπως δεν είναι ικανό να διαδώσει πάνω από 30% το ντίζελ ή αέριο μέχρι τώρα).

                                    Το ίδιο αμάξι αν αγοράσεις ηλεκτρικό + φορτιστή, είναι σχεδόν 10χιλιαρο παραπάνω στην αγορά, για τα φθηνότερα μοντέλα, πχ. τύπου κόρσα...
                                    Τα συμβατικά που κοστίζουν πάνω από 30Κ φτάνουν 45-50Κ σε αντίστοιχο ηλεκτρικό (έστω κι αν αλλάζουν οι επιδόσεις).
                                    Επίσης στη λογιστική αποτίμιση δεν γίνεται σωστός υπολογισμός, δηλαδή να φορτώνεις όλο το ΔΕΔΔΗΕ, φόρους, πάγια κλπ. στο ψυγείο σου και στο αμάξι μόνο τις θεωρητικές (και όχι πραγματικές) κιλοβατώρες, ενώ όταν χρειαστεί να φορτίσεις καθ οδόν, πέρα απ την ταλαιπωρία το κόστος έρχεται μία η άλλη.
                                    Οπότε στην ιδανική περίπτωση βγαίνει η μετακίνηση "τζάμπα" ενώ αν πάρει ηλεκτρικό κάποιος χωρίς όλες τις ευνοϊκές συγκυρίες, το κόστος είναι σαν να αγόρασε ένα ντίζελ ή αέριο.
                                    Δηλαδή αν δεν συντρέχουν ΟΛΕΣ οι ευνοϊκές συγκυρίες, είναι πολύ πιο απλό και φθηνό ακόμη κι ένα ΤΟΥΟΤΑκι βενζίνης και σε 10-15 χρόνια βλέπουμε...

                                    Στα μικρά οι διαφορές που λες ειναι γύρω στις 5000 στο δε corsa είναι 3000 με επιδότηση και απόσυρση. Συγκρίνοντας e corsa με τουρμπο πετρέλαιο 1.5 102 elegance

                                    Το e up βγαίνει 18000 και κάτι ψηλά, το 500 21000 ευρώ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • piliourits
                                      piliourits last edited by

                                      Είπαμε, τα 2,3,5 χιλιάρικα που θέλει ο φορτιστής δεν τα μετράμε, θα βάλουμε αυτόν με τα 800€ και πριν φύγουμε για 3ημερο θα περιμένουμε κι άλλο ένα 3ημερο να φορτίσει.

                                      Το eUp είναι να πας τα παιδιά μέχρι τα Αγγλικά, γιατί αν τελειώσουν το γυμνάσιο και ψηλωσουν, δεν θα χωράνε να πάνε στο φροντιστήριο, αλλά το παίρνουν νωρίς το λόουερ...

                                      Το πιο φθηνό επιβατικό που διατίθεται, το eC4 είχε πέρυσι το επίδειξης στην έκθεση 33 χιλιάρικα μετά την επιδότηση με τη μικρή μπαταρία, 35 με έναν φορτιστή στο γκαράζ, και κάνα 40αρι ή περισσότερο με τη μεγαλύτερη μπαταρία.
                                      Την ίδια ώρα το 1.2 βενζινης έκανε γύρω στα 20, 25-26 είχε το αυτόματο ντίζελ πέρυσι.
                                      Γι αυτές τις τιμές μιλάμε, που βάζουν 5 χρόνια δόσεις οι αγοραστές στα 25 χιλιάρικα, κι 1-2 χιλιάρικα το χρόνο καύσιμα, το να φτάσουν + 15 αγορά και 800€ το χρόνο ρεύμα, δεν νομίζω πως υπάρχουν πολλοί που μπορούν.
                                      Κάποιοι υπάρχουν, αλλά λίγοι.

                                      Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

                                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Σε πληροφορω πως το up έχει φοβερούς χώρους. Πιο καλούς από toyota Corolla

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        piliourits G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • piliourits
                                          piliourits @lap last edited by piliourits

                                          @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Σε πληροφορω πως το up έχει φοβερούς χώρους. Πιο καλούς από toyota Corolla

                                          Μακάρι, εγώ μιλάω με βάση το συμβατικό, κι ήταν περισσοτερο σχήμα λόγου το παράδειγμα του up

                                          Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @piliourits last edited by

                                            @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Γι αυτές τις τιμές μιλάμε, που βάζουν 5 χρόνια δόσεις οι αγοραστές στα 25 χιλιάρικα, κι 1-2 χιλιάρικα το χρόνο καύσιμα, το να φτάσουν + 15 αγορά και 800€ το χρόνο ρεύμα, δεν νομίζω πως υπάρχουν πολλοί που μπορούν.

                                            Υπάρχουν πολλές επιλογές, το C4 δεν είναι φτιαγμένο για ηλεχτρικό και είναι ακριβό. Γιατί εγω θα σου πω αντί να δώσεις €28.000 για το Γκολφ να δώσεις 30.000 για το ID.3 (που είναι και πιο γλήγορο!!) και άλλα €800 για φορτιστή (και πολύ καλό μάλιστα) και να κινείσαι με μισό κόστος/έτος. Οπότε τα κουκιά βγαίνουν, εαν βολεύει το ηλεχτρικό στην καθημερινή μετακίνηση.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 278
                                            • 279
                                            • 280
                                            • 945
                                            • 946
                                            • 278 / 946
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr